Przetargi


Przetarg nieograniczony na:"Wykonanie projektu budynku mieszkalnego"

08‑10‑2008 11:23:39

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 206 000 EURO



Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 886 - 02 59, fax.: 043 886 02 60, www.bip.um.wielun.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony na: "Wykonanie projektu budynku mieszkalnego" o następującym zakresie rzeczowym:

Rejon objęty zamówieniem zlokalizowany jest w Wieluniu przy ul. Głębokiej na działce nr 269/1 stanowiącej własność Gminy Wieluń o powierzchni 1758m2.

Zakres rzeczowy obejmuje zaprojektowanie budynku mieszkalnego wielorodzinnego, o 3 kondygnacyjach nadziemnych, podpiwniczonego wraz z zagospodarowaniem terenu .

Łączna powierzchnia budynku około 1500m2.

Prace projektowe obejmują: architekturę, konstrukcję, instalacje wewnętrzne: elektryczną z opomiarowaniem, teletechniczną, instalację TV, instalację odgromową, instalacje wod-kan. z opomiarowaniem, instalację c.o. z opomiarowaniem, przyłącza: elektryczne, teletechniczne, wod-kan, c.o.(podłączenie do sieci miejskiej), węzeł cieplny, projekt zagospodarowania terenu.

Program funkcjonalno-użytkowy

Technologia tradycyjna: fundamenty żelbetowe wylewane, ściany zewnętrzne z pustaka ceramicznego, stropy żelbetowe, więźba dachowa drewniana, dach dwuspadowy pokryty blachodachówką, stolarka wewnętrzna typowa płytowa, stolarka okienna PCW.

Budynek 3-klatkowy, po 9 mieszkań na każdej kondygnacji, łącznie 27 mieszkań.

Lokal mieszkalny około 47m2 : kuchnia, łazienka, przedpokój, dwa pokoje - 4 szt na każdej kondygnacji, łącznie 12 mieszkań

Lokal mieszkalny około 30m2 : kuchnia, łazienka, przedpokój, jeden pokój - 3 szt na każdej kondygnacji, łącznie 9 mieszkań

Lokal mieszkalny około 50m2 : kuchnia, łazienka, przedpokój, trzy pokoje - 2 szt na każdej kondygnacji, łącznie 6 mieszkań



W ramach zamówienia należy wykonać :

1/przeprowadzenie badań gruntowo-wodnych dla terenu objętego projektem

2/opracowanie matrycy dla celów projektowych w skali 1:500 w formie numerycznej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa (Dz.U. nr 25 z 1995r. poz. 133), wykonanie analogowo na folii i zapisanie na nośniku CD w formacie DXF

3/ przygotowanie dokumentów do uzyskania prawomocnej decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego (Dz. U. Nr 80 z 2003r. poz. 717) i jej uzyskanie

4/ wykonanie projektów budowlanych oddzielnie dla każdej z branż, uwzględniające obowiązujące normy i przepisy wraz z niezbędnymi uzgodnieniami umożliwiającymi uzyskanie pozwolenia na budowę, opracowanych zgodnie z przepisami Prawa budowlanego spełniających wymagania Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2003r. Nr 120 poz. 1133 z późniejszymi zmianami) i przepisów wykonawczych - w ilości 4 egz.

5/ wykonanie projektów wykonawczych dla każdej z branż, uzupełniających i uszczegółowiających projekty budowlane w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, przygotowania oferty przez wykonawcę i realizację robót budowlanych. Projekty te muszą uwzględniać wymagania określone w § 5 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych i wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. nr 202 poz. 2072z późniejszymi zmianami) - w ilości 4 egz.

6/ opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dla każdej z branż, przez którą należy rozumieć opracowania zawierające w szczególności zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Specyfikacje muszą uwzględniać wymagania określone w § 13 i 14 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych i wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. nr 202 poz. 2072 z późniejszymi zmianami) - w ilości 2 egz.

7/ wykonanie przedmiarów robót dla każdej z branż, przez które należy rozumieć opracowania zawierające zestawienie przewidywanych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z ich szczegółowym opisem, miejscem wykonania lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis, z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek miar robót podstawowych oraz wskazaniem podstaw do ustalania cen jednostkowych robót lub jednostkowych nakładów rzeczowych. Przedmiary muszą uwzględniać wymagania określone w § od 6 do 10 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych i wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. nr 202 poz. 2072 z późniejszymi zmianami) - w ilości 2 egz.

W w/w przedmiarach nie należy uwzględniać niżej wymienionego zakresu robót wykończeniowych.

Dla każdego z zaprojektowanych mieszkań należy wykonać oddzielny przedmiar na wykonanie prac wykończeniowych o zakresie : malowanie pomieszczeń, posadzki i podłoża, okładziny ścienne, lampy oświetleniowe, biały osprzęt.

8/ wykonanie kosztorysów inwestorskich dla każdej z branż zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130 poz. 1389 z 2004r.) wydrukowanych w opcji kalkulacji uproszczonej z wyszczególnieniem cen jednostkowych dla każdej pozycji kosztorysowej- w ilości 2 egz.

W w/w kosztorysach inwestorskich nie należy uwzględniać niżej wymienionego zakresu robót wykończeniowych.

Dla każdego z zaprojektowanych mieszkań należy wykonać oddzielny kosztorys inwestorski na wykonanie prac wykończeniowych o zakresie : malowanie pomieszczeń, posadzki i podłoża, okładziny ścienne, lampy oświetleniowe, biały osprzęt.

9/ wykonanie kosztorysów inwestorskich ślepych dla każdej z branż - w ilości 2 egz. bez uwzględniania w/w robót wykończeniowych dla każdego z mieszkań

10/ sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) ze względu na specyfikę projektowanego obiektu budowlanego, uwzględnianej w planie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - w ilości 1 egz.

11/ uzyskanie wszystkich uzgodnień niezbędnych do uzyskania prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę i uzyskanie.

Całość dokumentacji projektowej j.w należy sporządzić również w wersji elektronicznej (PDF) i przekazać zamawiającemu na nośniku (CD)

Teren objęty objęty zamówieniem zawiera:

- załącznik nr 6 do SIWZ - mapa do celów opiniodawczych

KOD CPV 74232000-1 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

KOD CPV 74233200-3 Geotechniczne usługi inżynieryjne

Za wykonanie zamówienia uważa się uzyskanie i przekazanie Zamawiającemu przez Wykonawcę uprawomocnionej decyzji pozwolenia na budowę wraz z załącznikami oraz kompletem dokumentacji wykonawczej, kosztorysem inwestorskim, przedmiarami i kosztorysami inwestorskimi ślepymi, STWiORB oraz dokumentacją geologiczną.

Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

Termin wykonania zamówienia : 31.07.2009r.

Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 590,00 PLN (słownie: pięćset dziewięćdziesiąt PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy składać w kasie Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wielkiego 2, wadium wpłacane w pieniądzu przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 100 %

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. SIWZ została umieszczona na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl

7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:

w zakresie przedmiotu zamówienia : Stanisław Stochniałek, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2, tel. 0 43 8860216, w zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska , 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 tel. 0 - 43 8860249,w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

Termin składania ofert upływa dnia 21.10.2008 o godz. 11.00 Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na:" "Wykonanie projektu budynku mieszkalnego" Nie otwierać przed 21.10.2008r. godz.11.30"i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.

Otwarcie ofert nastąpi dnia 21.10.2008 o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 w BZP pok.nr 203

10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy : 1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2/nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,3/udokumentują wykonanie w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej jednej usługi odpowiadającej rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia tj. udokumentowanie wykonania projektu budynku mieszkalnego wielorodzinnego lub budynku użyteczności publicznej wraz z niezbędnymi instalacjami o kubaturze nie mniejszej niż 3500m3. 4/ dysponują osobami z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń niezbędnymi do wykonania przedmiotu zamówienia tj, minimum 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń do projektowania: - w specjalności architektonicznej, - w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych

Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie "spełnia"-"nie spełnia"

Termin związania ofertą : 30 dni od daty otwarcia ofert

Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6

13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.



Wieluń, dnia 07.10.2008 r.



Ogłoszenie zostało zamieszczone w BZP w dniu 07.10.2008r.

i zarejestrowane pod Nr 253361-2008

Poniżej spakowany załącznik do pobrania

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg nieograniczony na:"Remont nawierzchni drogi gminnej we wsi Jodłowiec gmina Wieluń"

07‑10‑2008 11:12:54

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 5 150 000 EURO

Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 886 - 02 59, fax.: 043 886 02 60, www.bip.um.wielun.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony na: "Remont nawierzchni drogi gminnej we wsi Jodłowiec gmina Wieluń"

o następującym zakresie rzeczowym:

- wyrównanie profilu podłużnego i poprzecznego masą betonu asfaltowego - 186ton

- wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego gr 4 cm - 2740, 0m2

KOD CPV 45233120-6 Roboty z zakresie budowy dróg

Miejsce realizacji: Jodłowiec gmina Wieluń

Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

Termin wykonania zamówienia : 30.05.2009r.

Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 4200,00 PLN(słownie : cztery tysiące dwieście złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy składać w kasie Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wielkiego 2, wadium wpłacane w pieniądzu przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 90 % Gwarancja - 10 %

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. SIWZ została umieszczona na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl Cena SIWZ 50,00zł.

7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:

w zakresie przedmiotu zamówienia : Stanisław Stochniałek , 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2, tel.0 43 8860216, w zakresie procedury przetargowej : Arkadiusz Prygiel, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 tel. 0 - 43 8860249,w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

Termin składania ofert upływa dnia 29.10.2008 o godz. 11.00 Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na:" Remont nawierzchni drogi gminnej we wsi Jodłowiec gmina Wieluń" Nie otwierać przed 29.10.2008r. godz.11.30 i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.

Otwarcie ofert nastąpi dnia 29.10.2008 o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 w BZP pok. nr 203

W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy : 1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2/nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,

3/udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, ajeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i o wartości co

najmniej, 100 000,00 tj. roboty w zakresie nawierzchni z betonu asfaltowego. Należy podać wartości zamówienia, datę i miejsce wykonania oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane

należycie. 4/ posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj, uprawnienia budowlane bez ograniczeń uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz zaświadczenia z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzających przynależność do tej izby na dzień składania ofert.

Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie "spełnia"-"nie spełnia"

Termin związania ofertą : 30 dni od daty otwarcia ofert

Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.

Wieluń, dnia 07.10.2008r.

Ogłoszenie zostało zamieszczone w BZP w dniu 07.10.2008r.

i zarejestrowane pod Nr 253097-2008


Poniżej spakowany załącznik do pobrania

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg nieograniczony na: "Linie do segregacji odpadów i kompostownia w Rudzie, gmina Wieluń

06‑10‑2008 09:06:02

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 5 150 000 EURO

Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 886 - 02 59, fax.: 043 886 02 60, www.bip.um.wielun.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony na:"Linia do segregacji odpadów i kompostownia w Rudzie, gmina Wieluń" o następującym zakresie rzeczowym:

A - Branża elektryczna: 1/ Linia kablowa zasilająca sortownię 2/ Instalacje elektryczne wewnętrzne sortowni

B - Branża budowlana: 1/ Adaptacja garażu na sortownię 2/ Adaptacja wiaty na boksy składowe 3/ Ściany oporowe wydzielające zasieki produkcji humusu i składowania

C - Branża inżynieryjna: 1/ Zagospodarowanie terenu: roboty ziemne, place technologiczne, place kompostowni,, plac przyjęć odpadów, kanalizacja deszczowa, zbiornik odcieków, zbiornik ppoż, rów opaskowy

D - Branża technologiczna: 1/Technologia sortowni wraz z wentylacją 2/ Technologia kompostowni

KOD CPV 45232000, 45200000, 45221100, 4522100-0, 45310000-3, 29241235-6, 45331210-1, 74232000

Miejsce realizacji: Ruda, gmina Wieluń

1. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

3. Termin wykonania zamówienia : 10.12.2009r.

4. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 83 000,00 PLN (słownie : osiemdziesiąt trzy tysiące PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy składać w kasie Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wielkiego 2, wadium wpłacane w pieniądzu przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457

5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 90 % Gwarancja - 10 %

6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Koszt SIWZ - 173,00zł. SIWZ została umieszczona na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl

7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:

w zakresie przedmiotu zamówienia : Katarzyna Trzcina, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 1, tel. 0 43 8860215, w zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska , 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 tel. 0 - 43 8860249,w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

8. Termin składania ofert upływa dnia 30.09.2008 o godz. 11.00 Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na:"Linia do segregacji odpadów i kompostownia w Rudzie, gmina Wieluń" Nie otwierać przed 30.09.2008r. godz.11.30"i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. Nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.

9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 30.09.2008 o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 w BZP pok.nr 203

10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :

1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,

2/nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,

3/ którzy udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia polegającej na wykonaniu obiektu służącego gospodarce odpadami obejmującego linię segregacji odpadów i kompostownię odpadów o wartości łącznej co najmniej 1000 000zł. Należy podać wartości zamówień, daty i miejsca wykonania oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.

4/ posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia ,uprawnienia budowlane bez ograniczeń uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznych , w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci sanitarnych, w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych oraz zaświadczenia z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzających przynależność do tej izby na dzień składania ofert.

Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie "spełnia"-"nie spełnia"

11. Termin związania ofertą : 30 dni od daty otwarcia ofert

12. Zamawiający przewiduje udzielenie 20% zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6

13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.


Wieluń, dnia 09.09.2008r.


Ogłoszenie zostało zamieszczone w BZP w dniu 09.09.2008r. i zarejestrowane pod Nr 208455-2008

Ponizej spakowany załacznik do pobrania:



Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/zip
Rozmiar:
6,7MB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Przetarg nieograniczony na:Remont-odbudowę nawierzchni Targowiska Miejskiego przy ul. Zielonej w Wieluniu wraz z infrastrukturą

19‑09‑2008 14:59:40

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 5 150 000 EURO



Zamawiający Wieluński Ośrodek Sportu i Rekreacji w Wieluniu z siedzibą w 98-300 Wieluniu, ul.Wojska Polskiego 38

W imieniu Zamawiającego postępowanie prowadzi Gmina Wieluń, 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wlk.1

Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 886 - 02 59, fax.: 043 886 02 60, www.bip.um.wielun.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony na "Remont-odbudowę nawierzchni Targowiska Miejskiego przy ul. Zielonej w Wieluniu wraz z infrastrukturą"

o następującym zakresie rzeczowym:

A/ Wymiana istniejącego przyłącza wodnego oraz budowa sieci wodociągowej - I etap.

Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami przedsiębiernymi -300 m3. Kanały rurowe -66 m2. Sieci wodociągowe w miastach -rurociągi z PCW ciśnieniowe o średnicy zewnętrznej 110 mm -110 m. Zasuwy żeliwne klinowe, owalne, kielichowe -2 szt. Sieci wodociągowe w miastach -rurociągi z PCW ciśnieniowe o średnicy zewnętrznej 90 mm -4 m. Sieci wodociągowe w miastach -rurociągi z PE niskociśnieniowe o średnicy zewnętrznej 65 mm -4 m. Studnia rewizyjna z kręgów betonowych o śr. 1200 mm -1 szt. Hydrant pożarowy nadziemny o śr. 80 mm -1 szt. Zasypywanie wykopów -300 m3. Próba szczelności. Dezynfekcja rurociągów. Płukanie sieci wodociągowych. Analiza próbek wody. Wodomierz śrubowy o śr. nom. 80 mm -1 szt. Zawór spustowy o śr. nom. 15 mm -1 szt. Zawór antyskażeniowy o śr. nom. 50 mm -1 szt.

B/Roboty budowlane drogowe

Roboty pomiarowe -koryta -0.24 ha. Koryta wykonane mechanicznie o gł. 30 cm -1433 m2. Koryta wykonane mechanicznie o gł. 20 cm -2149 m2. Krawężniki betonowe 15x30 cm 79 m. Ławy fundamentowe -3,4 m3. Odwodnienie liniowe -42 m. Warstwy odsączające -1431 m2. Warstwa dolna podbudowy -1433 m2. Warstwa górna podbudowy -1435 m2. Chodniki z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm -1362 m2. Chodniki z kostki kolorowej -73 m2. Studnie rewizyjne z kręgów o śr. 1200 mm -1 szt. Kraty prętowe -1,5 m2.docieplenie ścian zewnętrznych z kolorystyką - 787,04m2

KOD CPV 45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad i dróg

KOD CPV 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków


Miejsce realizacji: Wieluń

Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

Termin wykonania zamówienia : 15.12.2008r.

Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 18 500,00 PLN(słownie : osiemnaście tysięcy pięćset PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy składać w kasie Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wielkiego 2, wadium wpłacane w pieniądzu przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 90 % Gwarancja - 10 %

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Koszt SIWZ - 49,00zł. SIWZ została umieszczona na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl

Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia : Jacek Raszewski, tel. 0-43 8404402; w zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska, tel. 0 - 43 8860249,w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

Termin składania ofert upływa dnia 07.10.2008 o godz. 11.00

Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres: Gmina Wieluń, 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wlk.1, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na: "Remont-odbudowę nawierzchni Targowiska Miejskiego przy ul. Zielonej w Wieluniu wraz z infrastrukturą" Nie otwierać przed 07.10.2008r. godz.11.30"i złożyć w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu Plac Kazimierza Wielkiego 1, pok. Nr 1

Otwarcie ofert nastąpi dnia 07.10.2008 o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 w BZP pok.nr 203

10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy : 1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2/nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,3/ udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem jej wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga udokumentowania roboty budowlanej w zakresie wykonania nawierzchni z kostki brukowej betonowej o wartości co najmniej 200 000,00zł objętej jednym zamówieniem. 4/ posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj, uprawnienia budowlane bez ograniczeń uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, uprawnienia budowlane bez ograniczeń uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci sanitarnych oraz zaświadczenia z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzających przynależność do tej izby na dzień składania ofert.

Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

a) dokument potwierdzający spełnianie warunków, o których mowa w punkcie 10 ppkt 1/: oświadczenie - załącznik nr 2

b)Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 10 ppkt 3/: wykaz robót budowlanych - załącznik nr 4 oraz dokumenty, że w/w roboty zostały wykonane należycie, np. referencje

c) Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 10 ppkt 4/ : kserokopie, potwierdzone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem, uprawnień budowlanych osób przewidzianych do realizacji zamówienia, w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj. uprawnienia budowlane uprawniające do kierowania robotami w zakresie konstrukcji budowlanych i instalacji sanitarnych oraz zaświadczenia z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzających przynależność do tej izby na dzień składania ofert

d) dokument potwierdzający spełnianie warunków, o których mowa w punkcie 10 ppkt 2/

- aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez organ wydający w/w dokument w wymaganym terminie pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w w/w dokumencie.

- aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS-u lub KRUS-u potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub złożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie "spełnia"-"nie spełnia"

Termin związania ofertą : 30 dni od daty otwarcia ofert

Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6

13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.



Wieluń, dnia 16.09.2008 r.

UWAGA - Modyfikacja SIWZ treść w dziale przetargi - zapytania i odpowiedzi

Ogłoszenie zostało zamieszczone w BZP w dniu 16.09.2008r.

i zarejestrowane pod Nr 219687-2008

Poniżej spakowany załaćznik do pobrania:




Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
54KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Przetarg nieograniczony na:"Przebudowę (dokończenie budowy) pomieszczeń w budynku Hali Sportowej w Wieluniu przy ul. Częstochowskiej

28‑08‑2008 12:14:08

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 5 150 000 EURO

Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 886 02 59, fax.: 043 886 02 60, www.bip.um.wielun.pl, w imieniu Zamawiającego Wieluńskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Wieluniu z siedzibą w 98-300 Wieluniu, ul.Wojska Polskiego 38 tel. 0-43 840 44 02

ogłasza przetarg nieograniczony na: "Przebudowa (dokończenie budowy) pomieszczeń w budynku Hali Sportowej w Wieluniu przy ul. Częstochowskiej"

o następującym zakresie rzeczowym:

1. Dokończenie budowy pomieszczeń II i III-ej kondygnacji hali sportowej w Wieluniu przy ul. Częstochowskiej.

I.1 Roboty budowlane -parter.

Roboty murowe -1,5189 m3; Tynki wewnętrzne, okładziny, malowanie - tynki zwykłe IV kat., stropów płaskich, wykonywanych ręcznie 4 m2; gładź gipsowa jednowarstwowa na sufitach -10 m2; gładź gipsowa jednowarstwowa na ścianach -51,4824 m2; dwukrotne fluatowanie powierzchni wewn. -61,4824 m2; dwukrotne malowanie bez gruntowania powierzchni betonowych -61,4824 m2; dwukrotne malowanie krat i balustrad farbą ftalową -8,4 m2; licowanie ścian płytkami -39,60 m2.Uzupełnienie stropu -0,3569 m3.Posadzki. Kładzenie i wykładanie podłóg. Posadzki płytkowe z kamieni sztucznych o wymiarach 40x40 cm -43,80 m2; cokoliki płytkowe -36,32 m; listwy wykańczające -36,32 m; okładziny schodów -15,936 m2.

I.2 Roboty budowlane -I piętro

Roboty murowe. Wykucie muru -4 szt. i 9,312 m2; rozebranie ścian i ścianek -80,2911 m2; ścianki działowe -63,1236 m2. Drzwi wewnętrzne. Nadproża - 3m; ościeżnice drzwiowe -2 szt.; skrzydła drzwiowe -3,60 m2; drzwi stalowe -5,312 m2; okna -0,81 m2. Uzupełnienie stropu. Zbrojenie stropu -50,09 kg. Tynki wewnętrzne, okładziny, malowanie. Tynki zwykłe -35,7122 m2; cokół -32,64 m2; listwa plastikowa -51,20 m; licowanie ścian płytkami -49,88 m2; gładź gipsowa -318,9176 m2; dwukrotne fluatowanie -318,9176 m2; dwukrotne malowanie Polinit -318,9176 m2; sufit Thermatex -71,00 m2; licowanie ścian płytkami -52,833 m2. Posadzki. Kładzenie i wykładanie podłóg. Warstwy wyrównujące -92 m2; posadzki płytkowe -113,244 m2; okładziny schodów -18,5256 m2. Roboty wykończeniowe. Parapety -10,98 m; podokienniki -10,98 m.

I.3 Roboty budowlane -II piętro

Roboty murowe. Wykucie muru: ościeżnice i kraty okienne -11 szt.; rozebranie ścian i ścianek -43,8516 m2; wykucie otworów w ścianach - 13,1539 m2; uzupełnienie ścianek -16,40 m2; ścianki działowe -121,3344 m2. Drzwi wewnętrzne. Nadproża - 18 m; ościeżnice drzwiowe -25 szt.; skrzydła drzwiowe -45,20 m2; parapety pcv -81,22 m; ściany murowane -81,22 m2; drzwi aluminiowe -14,40 m2. Tynki wewnętrzne, okładziny, malowanie. Kratki wentylacyjne -16 szt.; tynki zwykłe -555,1929 m2; gładź gipsowa -1.047,9375 m2; cokół -112,392 m2; listwa plastikowa -161,42 m; licowanie ścian płytkami -218,00 m2; dwukrotne fluatowanie -526,5375 m2; dwukrotne malowanie Polinit -601,5375 m2; dwukrotne malowanie ftalowa -21,20 m2; sufit Thermatex -275,00 m2; tynki dekoracyjne akrylowe -521,3967 m2. Posadzki. Kładzenie i wykładanie podłóg. Warstwy wyrównujące -156,80 m2; posadzki płytkowe -110,18 m2; okładziny schodów -35,8845 m2; wykładzina pcv -105,50 m2.

Roboty wykończeniowe. Parapety -80,14 m; podokienniki -80,14 m.

I.4 Roboty budowlane -III piętro

Roboty murowe. Wykucie muru: ościeżnice i kraty okienne -3 szt.; rozebranie ścian i ścianek -31,33m2; wykucie otworów w ścianach - 2,00 m2; ścianki działowe -28,00 m2. Drzwi wewnętrzne. Nadproża - 18 m; ościeżnice drzwiowe -26 szt.; skrzydła drzwiowe -47,00 m2; parapety pcv i ściany murowane -84,92 m; dzrwi aluminiowe -10,80 m2; drzwi stalowe -3,00 m2. Tynki wewnętrzne, okładziny, malowanie. Kratki wentylacyjne -17 szt.; licowanie ścian płytkami -176,365 m2; listwa plastikowa -164,04 m; cokół -108,72 m2; gładź gipsowa -738,6228 m2; dwukrotne fluatowanie -494,48 m2; dwukrotne malowanie Polinit -769,48 m2; dwukrotne malowanie ftalowa -715,4324 m2; płyty kartonowo-gipsowe -515,00 m2; sufit Thermatex -275,00 m2; tynki dekoracyjne akrylowe -244,1428 m2. Posadzki. Kładzenie i wykładanie podłóg. Warstwy wyrównujące -531,585 m2; posadzki płytkowe -286,337 m2; cokolik -51,48 m; wykładzina pcv -118,30 m2.

Instalowanie wind. Winda dla osób niepełnosprawnych -1 szt.

I.5 Instalacja wodno -kanalizacyjna -II piętro

Instalacja wodna demontaż. Demontaż hydrantu -3 szt. Instalacja wody zimnej i ciepłej. Rury PP: Z20x1,9 mm -14,00 m; Z25x2,3 mm -3,00 m; C20x3,4 mm -11,00 m; C25x4,2 -3,00 m; izolacja rurociągów -31 m; zawór kulowy PP 15 -9 szt.; zawór kulowy PP 20 -11 szt.; bateria umywalkowa -9 szt.; bateria natryskowa -5 szt.; szafka hydrantowa -3 szt.; Instalacja kanalizacyjna demontaż. Demontaż rurociągu -8 m.

Instalacja kanalizacji sanitarnej. Rurociąg rura pcw 50 -1 m; wpust podłogowy 50 mm- 6 szt.; miska ustępowa -7,00 kpl.; umywalka -9 szt.; pisuar + syfon -1 kpl.

I.6 Instalacja wodno -kanalizacyjna -III piętro

Instalacja wodna demontaż. Demontaż hydrantu -2 szt. Instalacja wody zimnej i ciepłej. Rury PP: Z20x1,9 mm -14,00 m; Z25x2,3 mm -3,00 m; C20x3,4 mm -12,00 m; C25x4,2 -3,00 m; izolacja rurociągów -32 m; zawór kulowy PP 15 -6 szt.; zawór kulowy PP 20 -12 szt.; bateria umywalkowa -9 szt.; bateria natryskowa -5 szt.; szafka hydrantowa -2 szt.; Instalacja kanalizacyjna demontaż. Demontaż wpustu podłogowego PP50 -6 szt.Instalacja kanalizacji sanitarnej. Rurociąg rura pcw 50 -13,00 m; 110 -5,00 m; wpust podłogowy 50 mm- 6 szt.; miska ustępowa -7,00 kpl.; umywalka -9 szt.; pisuar + syfon -1 kpl.

I.7 Instalacja centralnego ogrzewania i wentylacja mechaniczna -II piętro

Instalacja co demontaż. Demontaż rury -4,00 m; demontaż zaworu -6 szt. Instalacja centralnego ogrzewania. Grzejniki stalowe -22 kpl.; grzejnik łazienkowy -6 kpl.; rurociąg PE 16x2,0 mm -94,00 m; 20x2,3 -54,00 m; 25x2,5 -28,00 m; 32x3,0 -36,00 m; 40x4,0 -4,00 m; głowica termostatyczna -28 szt.; zawór grzejnikowy -28 szt.; izolacja -216,00 m.Wentylacja mechaniczna. Wentylator łazienkowy -6 szt.

I.8 Instalacja centralnego ogrzewania i wentylacja mechaniczna -III piętro

Instalacja co demontaż. Demontaż rury -4,00 m; demontaż zaworu -6 szt. Instalacja centralnego ogrzewania. Grzejniki stalowe -19 kpl.; grzejnik łazienkowy -6 kpl.; rurociąg PE 16x2,0 mm -54,00 m; 20x2,3 -84,00 m; 25x2,5 -26,00 m; 32x3,0 -46,00 m; 40x4,0 -4,00 m; głowica termostatyczna -25 szt.; zawór grzejnikowy -25 szt.; izolacja -210,00 m. Wentylacja mechaniczna. Wentylator łazienkowy -6 szt. I.9 Instalacje elektryczne Instalacja oświetlenia i gniazd wtyczkowych II i III piętro. Mocowanie opraw oświetleniowych -185 kpl.; montaż opraw świetlówkowych -185 szt.; montaż osprzętu instalacyjnego -252 szt.; przewody -470,00 m; wykucie bruzd -250,00 m; sprawdzenie stanu izolacji -85 szt.; sprawdzenie próbnikiem napięcia punktu odbioru -60 szt.

2. Dokończenie budowy pomieszczeń piwnicznych.

1/ roboty budowlane: Roboty murarskie: uzupełnienie ścianek -8,32 m2, ścianki działowe -96,0272 m2. Okna i drzwi: ościeżnice -18 szt., drzwi -27 m2., drzwi stalowe -9,60 m2, drzwi aluminiowe -3,60 m2, parapety PCV -9,90 mb. Tynki wewnętrzne, okładziny i malowanie: kratki wentylacyjne: 16 szt., tynki zwykłe IV kat. ścian i pilastrów -788,6435 m2, tynki zwykłe IV kat. stropów -150,46 m2, płytki naścienne 20 x 20 -186 m2, płytki naścienne klinkierowe -21,55 m2, listwy narożnikowe -324,38 mb, dwukrotne malowanie -1015,4812 m2, Posadzki: posadzki płytkowe z kamieni sztucznych 30x30 -263,67 m2, 20x20 -86,57 m2, cokoliki -40x40x20 -249,67 mb, listwy wykańczające -249,67 mb, posadzka wykładzina PVC 15,20 m2, listwy przyścienne PVC -18,52 mb.

2/ Instalacja wodno-kanalizacyjna. Rura PP PN10 o różnej średnicy -85 mb, próba szczelności, izolacja -85 mb, zawory kulowe -20 szt, bateria umywalkowa -9 szt, bateria do zlewu -szt. 1, bateria natryskowa ze słuchawką -6 szt, szafka hydrantowa -2 szt, rurociągi PVC -27 mb, zlew 1-komorowy -1 szt, miska ustępowa -5 kpl, umywalka z otworem -9 szt, pisuar + syfon -1 kpl. 3. Instalacja centralnego ogrzewania i wentylacji. Grzejniki stalowe płytowe -1 kpl, rurociągi z rur PE -30 mb, głowica termostatyczna -3 szt, zawór grzejnikowy -3 szt, wentylator łazienkowy -7 szt. 4. Instalacja elektryczna. Uzupełnienie tablicy oświetleniowej -1 szt, montaż opraw świetlówkowych -59 szt, montaż lączników podtynkowych -35 szt, montaż gniazd wtyczkowych -22 szt, przewody -330 mb,.

KOD CPV 45330000-9 Hydraulika i roboty sanitarne

KOD CPV 45231000-3 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

KOD CPV 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

Miejsce realizacji: Wieluń

Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

Termin wykonania zamówienia : do 30.06.2010 r.

Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 36 000,00 PLN(słownie : trzydzieści sześć tysięcy PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy składać w kasie Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wielkiego 2, wadium wpłacane w pieniądzu przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 90 % Gwarancja - 10 %

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Koszt SIWZ - 166,00zł. SIWZ została umieszczona na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl

7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:

w zakresie przedmiotu zamówienia : Jacek Raszewski, WOSIR ,98-300 Wieluń, ul.Wojska Polskiego 38 tel. 0-43 840 44 02, w zakresie procedury przetargowej : Renata Sobieraj , 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 tel. 0 - 43 8860249,w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

Termin składania ofert upływa dnia 02.09.2008 o godz. 11.00 Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na: "Przebudowa (dokończenie budowy) pomieszczeń w budynku Hali Sportowej w Wieluniu przy ul. Częstochowskiej" Nie otwierać przed 02.09.2008r. godz.11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.

Otwarcie ofert nastąpi dnia 02.09.2008 o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 w BZP pok.nr 203

10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy : 1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2/nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,3/udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem jej wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga udokumentowania roboty budowlanej w zakresie wykonania prac budowlano-remontowych o wartości co najmniej 700 000,00zł. (w ramach jednej umowy). 4/ dysponują minimum 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi uprawniającymi do kierowania robotami budowlanymi określonymi przepisami Prawa budowlanego w specjalności konstrukcyjnej, 1 osobą w zakresie instalacji sanitarnych, 1 osobą w zakresie instalacji elektrycznych oraz posiadających zaświadczenia z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność do tej izby na dzień składania ofert.

Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie "spełnia"-"nie spełnia"

11. Termin związania ofertą : 30 dni od daty otwarcia ofert

12. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6

13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.


UWAGA - Wyjaśnienia do SIWZ w dziale przetargi - zapytania i odpowiedzi

Wieluń, dnia 12.08.2008 r.

Ogłoszenie zostało zamieszczone w BZP w dniu 12.08.2008r.

i zarejestrowane pod Nr 188161-2008

Poniżej spakowany załącznk do pobrania




Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg nieograniczony na : "Budowę kompleksu sportowego w ramach projektu "MOJE BOISKO - ORLIK 2012" w sąsiedztwie dwóch osiedli mieszkaniowych P.O.W.14 Wieluń-II etap, zakup i montaż modułowego.."

21‑08‑2008 13:54:12

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 206 000 EURO







Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń tel.: 0 - 43 8860259, fax.: 043 8860274, www.bip.um.wielun.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony na: "Budowa kompleksu sportowego w ramach projektu "MOJE BOISKO - ORLIK 2012" w sąsiedztwie dwóch osiedli mieszkaniowych P.O.W.14 Wieluń-II etap, zakup i montaż modułowego zaplecza boisk sportowych"

Przedmiot zamówienia obejmuje:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż budynku zaplecza socjalnego na istniejących fundamentach w zespole boisk sportowych w ramach programu "Moje boisko - Orlik 2012", zgodnie z załączonym projektem i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót. W zakres prac wchodzi wykonanie budynku zaplecza w systemie kontenerowym wraz z instalacjami elektrycznymi i osprzętem oraz instalacjami sanitarnymi i wentylacji wraz z urządzeniami oraz jego dostarczenie i montaż w miejscu wskazanym przez zamawiającego zgodnie z pkt. 6.2..

Zamawiający dopuszcza dostawę budynku wykonanego w systemie kontenerowym według technologii własnej producenta, pod warunkiem zachowania niezmienności elewacji i układu funkcjonalnego budynku oraz parametrów technicznych ( z zachowaniem obowiązujących

norm i przepisów prawa budowlanego), Szczegółowy zakres robót określają załączone: 1.Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (załącznik nr 5 do siwz) 2 Projekt budowlany (załącznik załączniknr 6 do siwz).Dopuszczalne są odstępstwa od projektu zgodnie z załącznikami nr 7 i 8 do SIWZ (zgodnie z pismem nr GPR 722-1/25/08 z dnia 13.08.2008 i pismem Ministerstwa Sportu i Turystyki z dnia 18.08.2008 r dotyczącymi wyrażenia zgody na zmiany w projekcie.)

kod CPV 45.21.13.50.-7, 45.21.20.00.-6

1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

3. Termin wykonania zamówienia:

Zamówienie zrealizowane zostanie w terminie do 31 października 2008 r.

4. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie : Cena 100 %

6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Cena za specyfikację istotnych warunków zamówienia 33,00 zł. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia www.bip.um.wielun.pl

7. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 5 000 zł (słownie : pięć tysięcy PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy wnieść do kasy Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wlk. 2, wadium w formie pieniądza należy wpłacać przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457

8. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:

- w zakresie przedmiotu zamówienia: Wydział Gospodarki Przestrzennej i Rolnictwa - Janusz Pamuła, 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wielkiego 2 tel. 0-43 8860225

- w zakresie procedury przetargowej Biuro Zamówień Publicznych - Renata Sobieraj, 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wielkiego 2 tel. 0-43 8860249

9. Termin składania ofert upływa dnia 29.08.2008 r. o godz. 11.00

Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres

Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : "Oferta przetargowa na zadanie pn. : "Budowa kompleksu sportowego w ramach projektu "MOJE BOISKO - ORLIK 2012" w sąsiedztwie dwóch osiedli mieszkaniowych P.O.W.14 Wieluń-II etap, zakup i montaż modułowego zaplecza boisk sportowych" Nie otwierać przed 29.08.2008 r. godz. 11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok.nr.1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.

10. Otwarcie ofert nastąpi dnia 29.08.2008 r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza

Wielkiego 2 pok. Nr 203

11. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :

1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

12. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu :

Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formuła spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.

13. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 Ustawy stanowiących nie więcej niż 10 % wartości zamówienia podstawowego.

14. Termin związania ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.

15.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

16.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

17.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.







Ogłoszenie zostało zamieszczone w BZP w dniu 21.08.2008 r.




I zarejestrowane pod Nr 195882-2008










....................................................




Wieluń, dnia 21.08.2008 r.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg na:Budowę kompleksu sportowego w ramach projektu MOJE BOISKO-ORLIK 2012 w sąsiedztwie dwóch osiedli mieszkaniowych P.O.W.14 Wieluń-II etap,zakup i montaż modułowego zaplecza boisk sportowych

30‑07‑2008 11:42:54

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 206 000 EURO



Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń tel.: 0 - 43 8860259, fax.: 043 8860274, www.bip.um.wielun.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony na: "Budowa kompleksu sportowego w ramach projektu "MOJE BOISKO - ORLIK 2012" w sąsiedztwie dwóch osiedli mieszkaniowych P.O.W.14 Wieluń-II etap, zakup i montaż modułowego zaplecza boisk sportowych"

Przedmiot zamówienia obejmuje:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż budynku zaplecza socjalnego na istniejących fundamentach w zespole boisk sportowych w ramach programu "Moje boisko - Orlik 2012", zgodnie z załączonym projektem i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót. W zakres prac wchodzi wykonanie budynku zaplecza w systemie kontenerowym wraz z instalacjami elektrycznymi i osprzętem oraz instalacjami sanitarnymi i wentylacji wraz z urządzeniami.

Zamawiający dopuszcza dostawę budynku wykonanego w systemie kontenerowym według technologii własnej producenta, pod warunkiem zachowania niezmienności elewacji i układu funkcjonalnego budynku oraz parametrów technicznych ( z zachowaniem obowiązujących

norm i przepisów prawa budowlanego), Szczegółowy zakres robót określają załączone: 1.Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (załącznik nr 5 do siwz) 2 Projekt budowlany (załącznik załączniknr 6 do siwz).

kod CPV 45.21.13.50.-7, 45.21.20.00.-6

1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

3. Termin wykonania zamówienia:

Zamówienie zrealizowane zostanie w terminie do 31 października 2008 r.

4. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie : Cena 100 %

6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Cena za specyfikację istotnych warunków zamówienia 33,00 zł. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia www.bip.um.wielun.pl

7. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 5 000 zł (słownie : pięć tysięcy PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy wnieść do kasy Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wlk. 2, wadium w formie pieniądza należy wpłacać przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457

8. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:

- w zakresie przedmiotu zamówienia: Wydział Gospodarki Przestrzennej i Rolnictwa - Janusz Pamuła, 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wielkiego 2 tel. 0-43 8860225

- w zakresie procedury przetargowej Biuro Zamówień Publicznych - Renata Sobieraj, 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wielkiego 2 tel. 0-43 8860249

9. Termin składania ofert upływa dnia 13.08.2008 r. o godz. 11.00

Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres

Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : "Oferta przetargowa na zadanie pn. : ""Budowa kompleksu sportowego w ramach projektu "MOJE BOISKO - ORLIK 2012" w sąsiedztwie dwóch osiedli mieszkaniowych P.O.W.14 Wieluń-II etap, zakup i montaż modułowego zaplecza boisk sportowych" Nie otwierać przed 13.08.2008 r. godz. 11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok.nr.1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.

10. Otwarcie ofert nastąpi dnia 13.08.2008 r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza

Wielkiego 2 pok. Nr 203

11. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :

1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz

2/ Wykonawca musi udokumentować, iż :

wykonał w okesie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, przynajmniej jedną dostawę kontenerów szatniowych z węłem sanitarnym o wartości minimum 200 000 zł w ramach jednego zamówienia.

12. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu :

Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formuła spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.

13. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 Ustawy stanowiących nie więcej niż 10 % wartości zamówienia podstawowego.

14. Termin związania ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.

15.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

16.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

17.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.





Ogłoszenie zostało zamieszczone w BZP w dniu 30.07.2008 r.


i
zarejestrowane pod Nr 175523-2008





Wieluń, dnia 30.07.2008 r.

Poniżej spakowany załącznik do pobrania:






Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg nieograniczony na:"Odbudowę istniejącego boiska szkolnego w Szkole Podstawowej Nr 2 w Wieluniu"

30‑07‑2008 08:08:30

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 5 150 000 EURO


Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń tel.: 0 - 43 8860259, fax.: 043 8860274, www.bip.um.wielun.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony na: "Odbudowa istniejącego boiska szkolnego w Szkole Podstawowej Nr 2 w Wieluniu"

Przedmiot zamówienia obejmuje:

- budowę areny z nawierzchni sztucznej o rozmiarach 32 x 42 m z pasami za bramkami z kostki betonowej szerokości 2 m i zlokalizowania na niej boisk do: piłki ręcznej ( 20,0 x 40,0 m ), koszykówki ( 15,0 x 38,5 m ), siatkówki (9,0 x 18,0 m )

wielkość nawierzchni sportowej ok. 1344 m2

- wyposażenie boisk w urządzenia sportowe: zestawów do koszykówki oraz zestawów do siatkówki i piłki ręcznej,

- wykonanie nawierzchni sportowej, dwuwarstwowej poliuretanowo - gumowej o grubości warstwy 14 mm,

projektowana nawierzchnia składa się z następujących warstw:

- nawierzchnia syntetyczna poliuretanowa gr. 13 mm

- podbudowa betonowa gr. 15 cm z betonu jamistego

- piasek zagęszczony do Id >0,5 gr. 10 cm

- grunt rodzimy zagęszczony,

- ogrodzenie boiska z siatki polipropylenowej wys. 3,0 m na słupkach stalowych z zamontowaniem furtki stalowej szer. przejścia 1,2 m.

Przedmiot zamówienia nie obejmuje zawartej w projekcie budowlanym części: odwodnienie boiska

Robota budowlana - kod CPV 45.21.22.21-1

1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

3. Termin wykonania zamówienia:

Zamówienie zrealizowane zostanie w terminie do 15 sierpnia 2009 r.

4. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie : Cena 90 %

Gwarancja 10 %

6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Cena za specyfikację istotnych warunków zamówienia 27,00 zł. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia www.bip.um.wielun.pl

7. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 5 000 zł (słownie : pięć tysięcy PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy wnieść do kasy Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wlk. 2, wadium w formie pieniądza należy wpłacać przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457

8. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:
- w zakresie przedmiotu zamówienia: Zakład Obsługi Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Wieluniu - Michał Szeląg, 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wielkiego 2 tel. 0-43 843 78 88

- w zakresie procedury przetargowej Biuro Zamówień Publicznych - Renata Sobieraj, 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wielkiego 2 tel. 0-43 8860249

9. Termin składania ofert upływa dnia 11.08.2008 r. o godz. 11.00
Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres

Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : "Oferta przetargowa na zadanie pn. : "Odbudowa istniejącego boiska szkolnego w Szkole Podstawowej Nr 2 w Wieluniu" Nie otwierać przed 11.08.2008 r. godz. 11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok.nr.1

Plac Kazimierza Wielkiego 1.

10. Otwarcie ofert nastąpi dnia 11.08.2008 r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza

Wielkiego 2 pok. Nr 203

11. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :

1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz

2/ Wykonawca musi udokumentować, iż :

a). dysponuje minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty ksero, potwierdzone za zgodność z oryginałem, takich uprawnień oraz zaświadczenie, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby.

b). zrealizował (zakończył) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. przed dniem ukazania się ogłoszenia o niniejszym postępowaniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. budowę boiska o nawierzchni poliretanowo-gumowej o powierzchni nie mniejszych niż 32 x 42 m, z podaniem jej wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania (wzór stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ). Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.),

12. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu :

Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formuła spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.

13. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy Prawo zamówień publicznych.

14. Termin związania ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.

15.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

16.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

17.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.

Ogłoszenie zostało zamieszczone w BZP w dniu 18.07.2008 r.

i zarejestrowane pod Nr 165009-2008


Wieluń, dnia 18.07.2008 r.

UWAGA - Wyjaśnienia do SIWZ w dziale przetargi - zapytania i odpowiedzi

Poniżej spakowany załącznik do pobrania:


Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Liczba komunikatów archiwalnych: 1384 Numer strony: 1 .. 105  106  107  108  109  .. 139
Informacja wytworzona przez:
Justyna Orżanowska tel.:43 8860249 fax: 43 8860274 , w dniu:  09‑04‑2004 15:45:23
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Monika Antosiak
email: mantosiak@finn.pl tel.:(42) 684-98-91 fax: (42) 684-98-92
, w dniu:  09‑04‑2004 15:45:23
Data ostatniej aktualizacji:
12‑04‑2024 15:50:11
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie