Przetargi


Przetarg nieograniczony na: "Obsługę selektywnej zbiórki odpadów na terenie gminy Wieluń"

15‑12‑2008 14:01:53

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 206 000 EURO

Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń tel.: 0 - 43 8860249, fax.: 043 8860274, www.bip.um.wielun.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony na: "Obsługa selektywnej zbiórki odpadów na terenie gminy Wieluń"

Zadanie 1 - teren osiedli domów wielorodzinnych

Zadanie 2 - teren osiedli domów jednorodzinnych i wiejskich

Przedmiot zamówienia obejmuje:

a/ ustawienie pojemników do segregacji w liczbie:

Zadanie 1 - 61 gniazd składających się z trzech pojemników do segregacji odpadów (zielony pojemnik na szkło, żółty pojemnik na plastik, niebieski pojemnik na makulaturę), łącznie 183 pojemniki. Lokalizacja pojemników wg załącznika nr 5 do SIWZ. Wykonawca zapewni dostarczenie i ustawienie pojemników do segregacji we wskazanych miejscach i we własnym zakresie.

Zadanie 2 - 64 gniazda składające się z trzech pojemników do segregacji odpadów (zielony pojemnik na szkło, żółty pojemnik na plastik, niebieski pojemnik na makulaturę) oraz 16 gniazd składających się z dwóch pojemników do segregacji odpadów (żółty pojemnik na plastik, niebieski pojemnik na makulaturę), łącznie 224 pojemniki. We wszystkich sołectwach zostanie ustawiony jeden zestaw złożony z trzech pojemników, a w większych sołectwach dodatkowo zestawy złożone z dwóch pojemników, zgodnie z załączoną lokalizacją - załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający Gmina Wieluń przekaże w ramach zadania nr 2 do użytkowania 53 pojemniki do segregacji odpadów, w tym 24 pojemniki na plastik, 23 pojemniki na szkło, 6 pojemników na makulaturę.Wykonawca zapewni dostarczenie i ustawienie pozostałych pojemników do segregacji we wskazanych miejscach i we własnym zakresie; b/ odbiór odpadów w zależności od potrzeb z pojemników;c/ utrzymanie porządku w miejscu ustawienia;d/ dbałość o stan techniczny i sanitarny pojemników; e/ monitoring zapełnienia pojemników.

kod CPV 90511000-2 , 90512000-9

1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

2. Dopuszcza się składanie ofert częściowych.

3. Termin wykonania zamówienia:

Zamówienie zrealizowane zostanie w terminie od 01.01.2009r. do 31.12.2011r.

4. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie : cena ryczałtowa - 100%

6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia www.bip.um.wielun.pl

7. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : Zadanie 1 - 2 800,00zł (słownie : dwa tysiące osiemset PLN), Zadanie 2 - 3 400,00zł (słownie: trzy tysiące czterysta PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy wnieść do kasy Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wlk. 2, wadium w formie pieniądza należy wpłacać przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457

8. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:

- w zakresie przedmiotu zamówienia: Wydział Gospodarki Komunlanej i Mieszkaniowej - Waldemar Kluska, 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wielkiego 2 tel. 0-43 8860248

- w zakresie procedury przetargowej Biuro Zamówień Publicznych - Małgorzata Rajska, 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wielkiego 2 tel. 0-43 8860249

9. Termin składania ofert upływa dnia 19.12.2008 r. o godz. 11.00

Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres

Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : "Oferta przetargowa na zadanie pn. : "Obsługa selektywnej zbiórki odpadów na terenie gminy Wieluń" Nie otwierać przed 19.12.2008 r. godz. 11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok.nr.1, Plac Kazimierza Wielkiego 1.

10. Otwarcie ofert nastąpi dnia 19.12..2008 r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. Nr 203

11. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy

a/ spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych b/którzy, udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi o porównywalnym charakterze i zakresie tj. usługi polegającej na zbiórce i transporcie odpadów przez okres co najmniej 1 roku o wartości nie mniejszej niż 100 000,00zł.

c/którzy, posiadają pozwolenie na zbieranie odpadów na terenie gminy Wieluń i posiadają zezwolenie na transport odpadów z terminem ważności na dzień składania ofert.

12. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu :

Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formuła spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.

13. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego.

14. Termin związania ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.

15.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

16.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

17.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.



Ogłoszenie zostało zamieszczone w BZP w dniu 11.12.2008r.



I zarejestrowane pod Nr 360593-2008



UWAGA - Modyfikacja SIWZ treść w dziale przetargi - zapytania i odpowiedzi

Wieluń, dnia 11.12.2008 r.

Poniżej spakowany załącznik do pobrania





Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg nieograniczony na: Dostawę paliw do pojazdów samochodowych będących własnością gminy Wieluń w tym pojazdów pożarniczych OSP z terenu miasta i gminy Wieluń

09‑12‑2008 10:53:01

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 206 000 EURO



Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 8860259, fax.: 043 8860260, www.bip.um.wielun.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony na: "Dostawę paliw do pojazdów samochodowych będących własnością gminy Wieluń w tym pojazdów samochodowych pożarniczych będących w użytkowaniu jednostek OSP z terenu miasta i gminy Wieluń"

Opis przedmiotu zamówienia :

- Olej napędowy w ilości około 12993,84 litrów

- Benzyna bezołowiowa Pb 95 około 5800 litrów

Zamawiający wymaga by wskazana stacja paliw przez Dostawcę znajdowała się maksymalnie w promieniu 3 km od siedziby Zamawiającego.

Kod CPV 09134200-9 Olej napędowy

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

Miejsce realizacji: miasto Wieluń

1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

3. Termin wykonania zamówienia: od 01.01.2009r. do 31.12.2009 r.

5.Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 700,00 PLN(słownie : siedemset złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy składać w kasie Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wielkiego 2, wadium wpłacane w pieniądzu przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457

6. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie : Cena 100 %

7. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia www.bip.um.wielun.pl

8. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia :

w zakresie procedury przetargowej : Arkadiusz Prygiel, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 Biuro Zamówień Publicznych pok. nr.204 tel. 0 - 43 886-02-49, w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

9. Termin składania ofert upływa dnia 17.12.2008 r. o godz. 11.00

Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres

Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : "Oferta przetargowa na zadanie pn. : "Dostawa paliw do pojazdów samochodowych będących własnością gminy Wieluń w tym pojazdów samochodowych pożarniczych będących w użytkowaniu jednostek OSP z terenu miasta i gminy Wieluń" Nie otwierać przed 17.12.2008 r. godz. 11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.

10. Otwarcie ofert nastąpi dnia 17.12.2008 r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza

Wielkiego 2 pok. Nr 203

11. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :

1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,

2/ nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych

Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie spełnia, nie spełnia

3/ posiadają koncesję na obrót detaliczny paliwami ciekłymi.



12. Termin związania ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.

13. Zamawiający przewiduje 20% udzielenia zamówień uzupełniających

14.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

15.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

16.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.

Wieluń, dnia 09.12.2008r.

Ogłoszenie zostało zamieszczone w BZP w dniu 09.12.2008r.

i zarejestrowane pod 356427 - 2008



Poniżej spakowany załącznik do pobrania:





Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg nieograniczony:"Świadczenie usług opiekuńczych"

03‑12‑2008 10:13:18

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 206 000 EURO

Zamawiający : Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wieluniu, ul. Okólna 7, 98-300 Wieluń

W imieniu Zamawiającego postępowanie prowadzi Gmina Wieluń reprezentowana przez

Burmistrza Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 886 - 02 49, fax.: 043 886 02 74, www.bip.um.wielun.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony na: "Świadczenie usług opiekuńczych" o następującym zakresie rzeczowym:

świadczenie usług, o których mowa w Ustawie z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej - tekst jednolity Dz.U. z 2008r. Nr 115 poz. 728, na terenie miasta i gminy Wieluń

a/ opiekuńczych ( w tym specjalistycznych) - art. 17 ust. 1 pkt 11

obejmujących: pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych, opiekę higieniczną, zaleconą przez lekarza pielęgnację, pomoc w utrzymywaniu więzi podopiecznego ze środowiskiem. Usługi świadczone będą w miejscu zamieszkania klientów OPS

Szacunkowa liczba godzin usług opiekuńczych - 22 500 godzin rocznie, w tym 18 800 godzin w dni robocze i 3 700 godzin w dni wolne od pracy (soboty, niedziele, święta)

b/ specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi - art. 18 ust 1 pkt 3

obejmujących usługi określone w § 2 Rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005r. (Dz.U. Nr 189 poz. 1598) w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych. Zakres usług będzie dostosowany do indywidualnych potrzeb podopiecznych. Usługi świadczone będą w miejscu zamieszkania klientów OPS

Szacunkowa liczba godzin specjalistycznych usług opiekuńczych wynosi około 2 800

godzin rocznie, w tym 2 120 godzin w dni robocze, 680 godzin w dni wolne od pracy

(soboty, niedziele i święta)

Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi to usługi dostosowane - do sytuacji zdrowotnej i życiowej osoby zaburzonej psychicznie, do szczególnych potrzeb wynikających z rodzaju schorzenia lub niepełnosprawności, świadczone przez osoby ze specjalistycznym przygotowaniem zawodowym zgodnie w/w rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej

Wykonawca jest zobowiązany do świadczenia przedmiotowych usług w przedziale czasowym pomiędzy godziną 6.00 a godz. 22.00.


KOD CPV 85000000 - 9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

KOD CPV 85311200 - 4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych



Miejsce realizacji: miasto i gmina Wieluń

Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

Termin wykonania zamówienia : od 01.01.2009r. do 31.12.2009r.

Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 100 %

1. Podkryterium 89 % - cena za świadczenie usług opiekuńczych

2. Podkryterium 11 % - cena za świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie Urzędu Miejskiego w Wieluniu - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. SIWZ została umieszczona na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl

7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:

w zakresie przedmiotu zamówienia : Elżbieta Sołtysiak, 98-300 Wieluń, ul. Okólna 7, tel. 0 43 8434322, w zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska , 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 tel. 0 - 43 8860249,w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

Termin składania ofert upływa dnia 12.12.2008 o godz. 11.00 Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na:"Świadczenie usług opiekuńczych" Nie otwierać przed 12.12.2008r. godz.11.30"i złożyć w Urzędzie Miejskim w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. Nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.

Otwarcie ofert nastąpi dnia 12.12.2008 o godz. 11.30 w Urzędzie Miejskim - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 w BZP pok.nr 203

W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy :

1a/.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b/posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.c/znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d/nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia

2. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają szczegółowe warunki:

a/udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi o porównywalnym charakterze i zakresie tj. usługi polegającej na świadczeniu usług opiekuńczych przez okres co najmniej 1 roku.

b/ zapewnią świadczenie usług opiekuńczych przez osoby posiadające kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia (minimum kurs przygotowujący do wykonywania takiej pracy). W dokumentacji przetargowej należy wskazać minimum 5 osób.

c/ zapewnią świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi przez osoby posiadające kwalifikacje określone w § 3 Rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005r. (Dz. U. Nr 189 poz. 1589) w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych. W dokumentacji przetargowej należy wskazać minimum 2 osoby.

Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.

W/w warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli wykonawca złoży dokumenty:

a/ oświadczenie - załącznik nr 2,

b/wykaz usług zawierający następujące dane: przedmiot zamówienia, termin realizacji usług, wartość zrealizowanych usług, odbiorcę usługi - załącznik nr 4 oraz dokumenty, potwierdzające, że w/w usługi zostały wykonane należycie, np. referencje

c/wykaz osób świadczących usługi opiekuńcze przez osoby posiadające kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia - załącznik nr 5,

d/ wykaz osób świadczących specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi przez osoby posiadające kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia - załącznik nr 6 ,

e/ aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez organ wydający w/w dokument w wymaganym terminie pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w w/w dokumencie.

f/ aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS-u lub KRUS-u potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub złożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ,

g/ pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą np. z umowy s.c. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów składanych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo winno być przedłożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem

h/ wypełniony druk "Oferta", stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji specyfikacji. Treść oferty musi odpowiadać treści wzoru formularza ofertowego -załącznika nr 1 do SIWZ. Wszystkie wykropkowane pola mają być wypełnione i/zaakceptowany poprzez parafowanie wzór umowy - Załącznik nr 3

Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie "spełnia"-"nie spełnia"

Termin związania ofertą : 30 dni od daty otwarcia ofert

Zamawiający przewiduje udzielenie 30% zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6

13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.



Wieluń, dnia 03.12.2008 r.

Ogłoszenie zostało zamieszczone w BZP w dniu 03.12.2008r.


i zarejestrowane pod Nr 346433-2008

Poniżej spakowany załącznik do pobrania



Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg nieograniczony na: "Prowadzenie Schroniska dla zwierząt przy ul. Zielonej 22A w Wieluniu"

26‑11‑2008 11:10:28

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 206 000 EURO

Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1,

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 886-02-49, fax.: 0-43 886-02-74, www.bip.um.wielun.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony na:

"Prowadzenie Schroniska dla zwierząt przy ul. Zielonej 22A w Wieluniu"

o następującym zakresie rzeczowym:

1. Wyłapywanie, doprowadzanie oraz przyjmowanie do schroniska bezdomnych psów z terenu Gminy Wieluń, w tym zgłoszonych przez zamawiającego, służby porządkowe, Policję, inspektorów Towarzystwa Opieki nad zwierzętami i mieszkańców gminy Wieluń,

2. Sprawowanie opieki weterynaryjnej nad zwierzętami przebywającymi w schronisku,

3. Prowadzenie ewidencji i wykazów zwierząt przebywających w schronisku,

4. Utrzymywanie zwierząt (żywienie psów),

5. Utrzymywanie porządku i czystości w schronisku zgodnie z obowiązującymi przepisami,

6. Bieżące naprawy i konserwacje,

7. Ponoszenie bieżących kosztów utrzymania schroniska (energia, woda, gaz, opał itp.)

8. Przekazywanie zwierząt do adopcji

W schronisku przebywa około 90 psów

Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Załącznik nr 4 do SIWZ.

(CPV 85210000-3)

1. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

3. Termin wykonania zamówienia : od 01.01.2009r. do 31.12.2009r.

4. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 530,00zł (słownie : pięćset trzydzieści 00/100PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy wnieść do kasy Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wlk. 2, wadium w formie pieniądza należy wpłacać przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Ślaski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457

5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 100%

6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,

98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia www.bip.um.wielun.pl

7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia : Waldemar Kluska Wydział Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wlk. 1 pok. Nr 10 tel. 0 - 43 8860248. W zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska Biuro Zamówień Publicznych 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wlk. 2 pok.204 tel. 0 - 43 8860249 w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

8. Termin składania ofert upływa dnia 05.12.2008r. o godz. 11.00. Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na "Prowadzenie Schroniska dla zwierząt przy ul. Zielonej 22A w Wieluniu" Nie otwierać przed 05.12.2008r.godz. 11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.

9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 05.12.2008r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. nr 203

10. Opis warunków udziału w postępowaniu :

1.a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b/posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c/znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d/nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia

11. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu :

Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formuła spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt.6 SIWZ.Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.

12. Termin związania ofertą: 30dni

13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej .

14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów

16. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w wysokości 40%, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6



Wieluń, dnia 25.11.2008r.









Ogłoszenie zostało zamieszczone w BZP

W dniu25.11.2008r. i zarejestrowane

pod nr 3322819-2008

Poniżej spakowany załącznik do pobrania:




.................






Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg nieograniczony na: Obsługę selektywnej zbiórki odpadów na terenie gminy Wieluń"

24‑11‑2008 13:40:12

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 206 000 EURO

Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń tel.: 0 - 43 8860249, fax.: 043 8860274, www.bip.um.wielun.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony na: "Obsługa selektywnej zbiórki odpadów na terenie gminy Wieluń"

Zadanie 1 - teren osiedli domów wielorodzinnych

Zadanie 2 - teren osiedli domów jednorodzinnych i wiejskich

Przedmiot zamówienia obejmuje:

a/ ustawienie pojemników do segregacji w liczbie:

Zadanie 1 - 61 gniazd składających się z trzech pojemników do segregacji odpadów (zielony pojemnik na szkło, żółty pojemnik na plastik, niebieski pojemnik na makulaturę), łącznie 183 pojemniki. Lokalizacja pojemników wg załącznika nr 5 do SIWZ.Wykonawca zapewni dostarczenie i ustawienie pojemników do segregacji we wskazanych miejscach i we własnym zakresie.

Zadanie 2 - 64 gniazda składające się z trzech pojemników do segregacji odpadów (zielony pojemnik na szkło, żółty pojemnik na plastik, niebieski pojemnik na makulaturę) oraz 16 gniazd składających się z dwóch pojemników do segregacji odpadów (żółty pojemnik na plastik, niebieski pojemnik na makulaturę), łącznie 224 pojemniki. We wszystkich sołectwach zostanie ustawiony jeden zestaw złożony z trzech pojemników, a w większych sołectwach dodatkowo zestawy złożone z dwóch pojemników, zgodnie z załączoną lokalizacją - załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający Gmina Wieluń przekaże w ramach zadania nr 2 do użytkowania 53 pojemniki do segregacji odpadów, w tym 24 pojemniki na plastik, 23 pojemniki na szkło, 6 pojemników na makulaturę.Wykonawca zapewni dostarczenie i ustawienie pozostałych pojemników do segregacji we wskazanych miejscach i we własnym zakresie; b/ odbiór odpadów w zależności od potrzeb z pojemników;c/ utrzymanie porządku w miejscu ustawienia;d/ dbałość o stan techniczny i sanitarny pojemników; e/ monitoring zapełnienia pojemników.

kod CPV 90121200-3 , 90121100-2

1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

2. Dopuszcza się składanie ofert częściowych.

3. Termin wykonania zamówienia:

Zamówienie zrealizowane zostanie w terminie od 01.01.2009r. do 31.12.2009r.

4. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie : cena ryczałtowa - 100%

6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia www.bip.um.wielun.pl

7. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : Zadanie 1 - 2 800,00zł (słownie : dwa tysiące osiemset PLN), Zadanie 2 - 3 400,00zł (słownie: trzy tysiące czterysta PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy wnieść do kasy Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wlk. 2, wadium w formie pieniądza należy wpłacać przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457

8. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:

- w zakresie przedmiotu zamówienia: Wydział Gospodarki Komunlanej i Mieszkaniowej - Waldemar Kluska, 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wielkiego 2 tel. 0-43 8860248

- w zakresie procedury przetargowej Biuro Zamówień Publicznych - Małgorzata Rajska, 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wielkiego 2 tel. 0-43 8860249

9. Termin składania ofert upływa dnia 02.12.2008 r. o godz. 11.00

Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres

Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : "Oferta przetargowa na zadanie pn. : "Obsługa selektywnej zbiórki odpadów na terenie gminy Wieluń" Nie otwierać przed 02.12.2008 r. godz. 11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok.nr.1, Plac Kazimierza Wielkiego 1.

10. Otwarcie ofert nastąpi dnia 02.12..2008 r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. Nr 203

11. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy

a/ spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych b/którzy, udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi o porównywalnym charakterze i zakresie tj. usługi polegającej na zbiórce i transporcie odpadów przez okres co najmniej 1 roku o wartości nie mniejszej niż 100 000,00zł.

c/którzy, posiadają pozwolenie na zbieranie odpadów na terenie gminy Wieluń i posiadają zezwolenie na transport odpadów z terminem ważności na dzień składania ofert.

12. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu :

Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formuła spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.

13. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego.

14. Termin związania ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.

15.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

16.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

17.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.



Ogłoszenie zostało zamieszczone w BZP w dniu 20.11.2008r.


I zarejestrowane pod Nr 323643 - 2008

UWAGA - Modyfikacja SIWZ treść w dziale przetargi - zapytania i odpowiedzi




Wieluń, dnia 20.11.2008 r.

Poniżej spakowany załącznik do pobrania:


Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg nieograniczony na: Dostawę paliw do pojazdów samochodowych będących własnością gminy Wieluń w tym pojazdów samochodowych jednostek OSP z terenu miasta i gminy Wieluń"

20‑11‑2008 15:20:05

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 206 000 EURO



Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 8860259, fax.: 043 8860260, www.bip.um.wielun.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony na: "Dostawę paliw do pojazdów samochodowych będących własnością gminy Wieluń w tym pojazdów samochodowych pożarniczych będących w użytkowaniu jednostek OSP z terenu miasta i gminy Wieluń"

Opis przedmiotu zamówienia :

- Olej napędowy w ilości około 12993,84 litrów

- Benzyna bezołowiowa Pb 95 około 5800 litrów

Zamawiający wymaga by wskazana stacja paliw przez Dostawcę znajdowała się maksymalnie w promieniu 3 km od siedziby Zamawiającego.

Kod CPV 09124200-9 - Paliwo diesela

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

Miejsce realizacji: miasto Wieluń

1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

3. Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.12.2009 r.

5.Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 700,00 PLN(słownie : siedemset złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy składać w kasie Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wielkiego 2, wadium wpłacane w pieniądzu przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457

6. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie : Cena 100 %

7. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia www.bip.um.wielun.pl

8. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia :

w zakresie procedury przetargowej : Arkadiusz Prygiel, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 Biuro Zamówień Publicznych pok. nr.204 tel. 0 - 43 886-02-49, w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

9. Termin składania ofert upływa dnia 28.11.2008 r. o godz. 11.00

Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres

Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : "Oferta przetargowa na zadanie pn. : "Dostawa paliw do pojazdów samochodowych będących własnością gminy Wieluń w tym pojazdów samochodowych pożarniczych będących w użytkowaniu jednostek OSP z terenu miasta i gminy Wieluń" Nie otwierać przed 28.11.2008 r. godz. 11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.

10. Otwarcie ofert nastąpi dnia 28.11.2008 r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza

Wielkiego 2 pok. Nr 203

11. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :

1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,

2/ nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych

Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie spełnia, nie spełnia

3/ posiadają koncesję na obrót detaliczny paliwami ciekłymi.



12. Termin związania ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.

13. Zamawiający przewiduje 20% udzielenia zamówień uzupełniających

14.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

15.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

16.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.

Wieluń, dnia 20.11.2008r.

Ogłoszenie zostało zamieszczone w BZP w dniu 20.11.2008r.

i zarejestrowane pod Nr 324671

Poniżej spakowany załącznik do pobrania







Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg nieograniczony na:Utrzymanie czystości i porządku ulic miasta Wielunia

18‑11‑2008 13:10:18

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 206 000 EURO



Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 886 - 02 59, fax.: 043 886 02 60, www.bip.um.wielun.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony na: "Utrzymanie czystości i porządku ulic miasta Wielunia"

o następującym zakresie rzeczowym:

3.1.codzienne opróżnianie koszy przy ulicach i oczyszczanie nawierzchni ulic wraz z wywozem zebranych śmieci własnym środkiem transportu : 1) Augustiańska- 236m,2) Barycz- 236m,3) Ewangelicka- 238m,4) Kaliska 209m,

5) Królewska- 234m,6) Narutowicza - 171m,7) Nowy Rynek- 284m,8) Okólna- 356m,9) Palestrancka- 178m,10) Podwale147m,11) Popiełuszki - 870m, 12) Pl. Legionów- 402m,13) Pl. Jagielloński- 99m,14) Pl. Kazimierza Wlk.-132m,

15) Reformacka-314m,16) Różana-173m,17) Sienkiewicza-158m,18) Staszica-642m,19) Śląska-150m,20) Zamenhofa-301m,

3.2.raz w tygodniu opróżnianie koszy przy ulicy i oczyszczanie nawierzchni ulicy wraz z wywozem zebranych śmieci własnym środkiem transportu: 1)Chopina - 230m,2)Kilińskiego- 248m,3)Kościuszki-784m,4)Targowa-121m,5)Os. Armii Krajowej-457m,6)Szkolna-398m,7)Wendta-370m,8)Zielona - 829m,9)Pijarska - 58m,10)Moniuszki-290m,

3.3. raz na dwa tygodnie opróżnianie koszy przy ulicach i oczyszczanie nawierzchni ulic wraz z wywozem zebranych śmieci własnym środkiem transportu:1) Akacjowa-540m,2) Asnyka-125m,3) Biedala-293m,4) Błońska-529m,

5)Bema-215m,6)Broniewskiego-220m,7)Brzozowa-115m,8) Ciepłownicza-960m,9) Cisowa-335m,10)Wodna- 486m

11) Czarneckiego-235m,12) Dąbrowskiego-255m,13) Długosza-604m,14) Grabińskiego-550m,15)Grunwaldzka-305m,

16) Jesionowa- 340m,17) Krasińskiego-290m,18) Kwiatowa-230m,19) Kochanowskiego-349m,20) Lewińskiego-400m,

21)Lipowa-200m,22)Maczka-80m,23) Mickiewicza-297m,24) Morelowa-245m,25) Modrzewiowa-133m,

26)Nadodrzańska-335m,27) Poniatowskiego-86m,28) Plater-185m,29) Prusa-285m,30) Pułaskiego-530m,31) Reja-220m,

32) Reymonta-162m,33) Roweckiego-351m,34) Słowackiego-260m,35) Sucharskiego-315m,36) Sosnowa-140m,

37) Tuwima-127m,28) Wierzbowa-230m,39) Wiśniowa-700m,40) Żeromskiego-283m,41)Ogrodowa-487m,42)Powstańców 1863r-880m.,43)Stodolniana-735m,44)Sadowa-800m,45)Owocowa-99m,46)Urocza-517m,47)Agrestowa-293m,

48)Mokra-346m

3.4. raz na trzy tygodnie opróżnianie koszy przy ulicach i oczyszczanie nawierzchni ulic wraz z wywozem zebranych śmieci własnym środkiem transportu:

1) Kijak-1050m,2) Dojazdowa-357m,3) Gojawiczyńskiej-110m,4) Grabowskiej-171m,5) Kamienna-167m,

6) Kasztanowa-540m,7) Konopnickiej-373m,8) Krakowski Zaułek- 93m,9) Krótka-192m,10) Młynarska-250m,

11) Orzeszkowej-300m,12) Prosta-440m,13) Południowa-206m,14) Poświatowskiej-150m,15) Przejazd-212m,

16) Paderewskiego-479m,17) Roosevelta-309m,18) Rymarkiewicz-1500m,19) Słoneczna-265m 20)Skłodowskiej-273m,21) Struga-102m,22) Sikorskiego-315m,23) Wróblewskiego145m,24) Zachodnia- 230m,

25)Zacisze- 90m,26) Zamiejska-196m,27) Zawadzkiego-323m,28) wjazd od POW do przedszkola - 440m,

29) wjazd od Kościuszki do byłego sklepu AGAT - 111m,30) łącznik POW - Kościuszki-460m.

3.5. codzienne oczyszczanie nawierzchni chodnika i parkingu przy ul. Piłsudskiego 14



KOD CPV 90.61.00.00-6, 90.60.00.00-3.



Miejsce realizacji: Wieluń

Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

Termin wykonania zamówienia : 01.01.2009r.

Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 682,00 PLN (słownie : sześćset osiemdziesiąt dwa PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy składać w kasie Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wielkiego 2, wadium wpłacane w pieniądzu przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena 100 %

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. SIWZ została umieszczona na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl

7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:

w zakresie przedmiotu zamówienia : Waldemar Kluska, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 1, tel. 0 43 8860215, w zakresie procedury przetargowej : Arkadiusz Prygiel , 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 tel. 0 - 43 8860249,w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

Termin składania ofert upływa dnia 27.11.2008r. o godz. 11.00 Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na:" Utrzymanie czystości i porządku ulic miasta Wielunia. Nie otwierać przed 27.11.2008r. godz.11.30"i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. Nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.

Otwarcie ofert nastąpi dnia 27.11.2008r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 w BZP pok.nr 203

W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :

1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,

2/nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,

3/ udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi o porównywalnym charakterze i zakresie tj. pracach porządkowych polegających na utrzymaniu czystości ulic przez okres 1 roku o wartości nie mniejszej niż 60 000,00zł.

4/posiadają zezwolenie na zbieranie odpadów na terenie gminy Wieluń i posiadają zezwolenie na transport odpadów z terminem ważności na dzień składania ofert


Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie "spełnia"-"nie spełnia"


Termin związania ofertą : 30 dni od daty otwarcia ofert

Zamawiający przewiduje udzielenie 10% zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 7

13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.



Wieluń, dnia 18.11.2008 r.





Ogłoszenie zostało zamieszczone w BZP w dniu 18.11.2008r.

i zarejestrowane pod Nr 319461-2008

Poniżej spakowany załącznik do pobrania:

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg nieograniczony na: Utrzymanie czystości i porządku przystanków autobusowych, zatok autobusowych oraz wiat przystankowych na terenie miasta i gminy Wieluń

14‑11‑2008 11:48:30

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 206 000 EURO

Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1,

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 886-02-49, fax.: 0-43 886-02-74, www.bip.um.wielun.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony na:

"Utrzymanie czystości i porządku przystanków autobusowych, zatok autobusowych oraz wiat przystankowych na terenie miasta i gminy Wieluń"

o następującym zakresie rzeczowym:

- co dwutygodniowe zamiatanie terenu przystanków lub przystanków z wiatą i terenu w najbliższym otoczeniu (tj. do 1 metra wokół wiaty),

- w zimie na bieżąco odśnieżanie, usuwanie gołoledzi i zlodowaceń w obrębie przystanków lub przystanków z wiatami, jak również na powierzchni gwarantującej bezpieczne wsiadanie i wysiadanie podróżnym,

- prowadzenie bieżącej kontroli stanu technicznego wiat przystankowych. Stwierdzone akty dewastacji, wandalizmu przystanków, wiat przystankowych podlegają natychmiastowemu zgłoszeniu organom ścigania oraz Zamawiającemu,

- mycie szyb wiat przystankowych i usuwanie napisów wykonanych np. farbą minimum raz na cztery miesiące,

- opróżnianie na bieżąco koszy znajdujących się przy wiatach przystankowych.

KOD CPV 90210000-2 90600000-3

1. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

3. Termin wykonania zamówienia : od 01.01.2009r. do 31.12.2009r.

4.Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 310,00zł (słownie : trzysta dziesięć 00/100PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy wnieść do kasy Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wlk. 2, wadium w formie pieniądza należy wpłacać przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Ślaski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457

5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 100%

6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,

98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia www.bip.um.wielun.pl

7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia : Waldemar Kluska Wydział Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wlk. 1 pok. Nr 10 tel. 0 - 43 8860248. W zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska Biuro Zamówień Publicznych 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wlk. 2 pok.204 tel. 0 - 43 8860249 w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

8. Termin składania ofert upływa dnia 25.11.2008r. o godz. 11.00. Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na "Utrzymanie czystości i porządku przystanków autobusowych, zatok autobusowych oraz wiat przystankowych na terenie miasta i gminy Wieluń" Nie otwierać przed 25.11.2008r.godz. 11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.

9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 25.11.2008r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. nr 203

10. Opis warunków udziału w postępowaniu :

1.a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b/posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c/znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d/nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia

2. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają szczegółowe warunki: a/udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi o porównywalnym charakterze i zakresie tj. pracach porządkowych polegających na utrzymaniu czystości obiektów: ulic, przystanków itp. przez okres co najmniej 1 roku o wartości nie mniejszej niż 30 000,00zł b/ posiadają pozwolenie na zbieranie odpadów na terenie gminy Wieluń i posiadają zezwolenie na transport odpadów z terminem ważności na dzień składania ofert.

11. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu :

Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formuła spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt.6 SIWZ.Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.

12. Termin związania ofertą: 30dni

13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej .

14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów

16. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w wysokości 40%, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6

Wieluń, dnia 14.11.2008r.

Ogłoszenie zostało zamieszczone w BZP w dniu 14.11.2008r.

i zarejestrowane pod Nr 313323 - 2008

Poniżej spakowany załącznik do pobrania:







Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg nieograniczony na: Rewitalizację zabytkowego cantrum miasta Wielunia - Baszta "Męczarnia" przy ul. Podwale w Wieluniu"

31‑10‑2008 12:58:01

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 5 150 000 EURO


Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń tel.: 0 - 43 8860259, fax.: 043 8860274, www.bip.um.wielun.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony na: "Rewitalizacja zabytkowego cantrum miasta Wielunia - Baszta "Męczarnia" przy ul. Podwale w Wieluniu"

Przedmiot zamówienia obejmuje:

Roboty ogólnobudowlane:

1. Rozebranie ścian z kamienia i cegły na zaprawie cementowo-wapiennej - 26,52 m3

2. Domurowanie ściany z wapienia rodzimego na zaprawie wapienno-trassowej - 85,47 m3

3. Mury z cegły gotyckiej o grubości ponad 1 cegłę na zaprawie trassowej - 245,77 m3

4. Nadproża łukowe z cegły gotyckiej - 5,99 m3

5. Płyty stropowe o grubości 10 cm w deskowaniu PERI - 92,33 m2

6. Belki i podciągi w deskowaniu PERI - 4,15 m3

7. Schody żelbetowe proste o grubości 8 cm - 47,16 m2 rzutu

8. Posadzki i cokoliki z płytek klinkierowych - 192,84 m2

9. Posadzki i okładziny schodów z cegły budowlanej - 57,26 m2

Szczegółowy zakres robót budowlanych obejmuje załączony przedmiar robót.

Roboty elektryczne i odgromowe:

1. Montaż rozdzielnic trzyrzędowych RW 3x12 - 1 szt.

2. Montaż rozłączników FR-302 40 - 1 szt.

3. Montaż wyłączników p. porażeniowych P312 B10-30-AC - 5 szt.

4. Montaż wyłączników nadprądowych S302 C10 - 1 szt.

5. Montaż ochronników przeciwprzepięciowych - 4 szt.

6. Montaż rozłączników FR 301 - 5 szt.

7. Montaż przewodu YDYp 3x1,5 mm2 - 340,00 m

8. Montaż przewodu YDYp 3x2,5 mm2 - 60,00 m

9. Montaż przewodu YDYp 4x1,5 mm2 - 170,00 m

10. Montaż opraw awaryjnych LED BAND MRE WHI - THORN - 35 kpl.

11. Montaż opraw awaryjnych CRUISER - 18 kpl.

12. Montaż przewodów instalacji odgromowej z pręta stalowego ocynkowanego d:8mm - 128,00 m

13. Montaż bednarki 25x4 - 22,00 m

14. Wykonanie uziomów z prętów miedzianych o długości 4,5 m - 2 szt.

Szczegółowy zakres robót elektrycznych i odgromowych obejmuje załączony przedmiar robót.

Robota budowlana - kod CPV 45453000-7


1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

3. Termin wykonania zamówienia:

Zamówienie zrealizowane zostanie w terminie do 30.10.2010 r.

4. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie : Cena 90 %

Gwarancja 10 %

6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Cena za specyfikację istotnych warunków zamówienia 145,00 zł. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia www.bip.um.wielun.pl

7. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 13 000,00 zł (słownie : trzynaście tysięcy PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy wnieść do kasy Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wlk. 2, wadium w formie pieniądza należy wpłacać przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457


8. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:

- w zakresie przedmiotu zamówienia: Wydział Inwestycji i Rozwoju 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wielkiego 1 pok. Nr 8 - Stanisław Stochniałek, tel.: (0-43) 886 02 16

- w zakresie procedury przetargowej Biuro Zamówień Publicznych - Renata Sobieraj, 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wielkiego 2 tel. 0-43 8860249


9. Termin składania ofert upływa dnia 21.11.2008 r. o godz. 11.00

Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres

Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : "Oferta przetargowa na zadanie pn. : "Rewitalizacja zabytkowego cantrum miasta Wielunia - Baszta "Męczarnia" przy ul. Podwale w Wieluniu" Nie otwierać przed 21.11.2008 r. godz. 11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok.nr.1

Plac Kazimierza Wielkiego 1.

10. Otwarcie ofert nastąpi dnia 21.11.2008 r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza

Wielkiego 2 pok. Nr 203

11. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :

1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz

2/ Wykonawca musi udokumentować, iż :

a). dysponuje osobą, która będzie kierować robotami budowlanymi podczas wykonywania zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej z co najmniej 2 letnią praktyką zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych tj. posiadającą uprawnienia konserwatorskie potwierdzone przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca przedstawia dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz uprawnienia konserwatorskie potwierdzone przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.

b). zrealizował (zakończył) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. przed dniem ukazania się ogłoszenia o niniejszym postępowaniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane w ramach oddzielnych umów każda w zakresie wykonania prac budowlano-remontowych o wartości co najmniej 200 000,00 zł każda, wykonanych na obiekcie podlegającym ochronie konserwatora zabytków z podaniem ich /jej/ wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania (wzór stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ). Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.).

12. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu :

Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formuła spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.

13. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy Prawo zamówień publicznych.

14. Termin związania ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.

15.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

16.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

17.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.





Ogłoszenie zostało zamieszczone w BZP w dniu 31.10.2008r.



I zarejestrowane pod Nr 294141-2008





Wieluń, dnia 31.10.2008 r.

Poniżej spakowany załacznik do pobrania:













Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg nieograniczony na:"Monitoring Wizyjny Miasta Wieluniu Rozbudowa 2008"

23‑10‑2008 12:14:32

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 206 000 EURO

Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 886 - 02 59, fax.: 043 886 02 60, www.bip.um.wielun.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony na:"Monitoring Wizyjny Miasta Wieluniu Rozbudowa 2008"

Przedmiotem zamówienia jest

- Zadanie nr 6: instalacja punktu obserwacyjnego w lokalizacji: skrzyżowanie ulic Wojska Polskiego -Sieradzka

- Zadanie nr 7: instalacja punktu obserwacyjnego w lokalizacji: skrzyżowanie ulic Śląska-Kopernika

- Zadanie nr 9: wyposażenie punktów kamerowych przy pl. Legionów w transmisję audio (głośniki) z centrum

monitorowania

KOD CPV 29816100-3 urządzenia bezpośredniego monitorowania


Miejsce realizacji: miasto Wieluń

1. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

Termin wykonania zamówienia : 20dni od daty podpisania umowy

Zamawiający nie wymaga złożenia wadium

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena -100 %

3. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. SIWZ została umieszczona na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl

4. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:


w zakresie przedmiotu zamówienia : Jarosław Surma , 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2, tel. 043 886-0212,

w zakresie procedury przetargowej :Arkadiusz Prygiel , 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 tel. 0-43 8860249,w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

5. Termin składania ofert upływa dnia 31.10.2008r. o godz. 11.00 Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na:" Monitoring Wizyjny Miasta Wieluniu Rozbudowa 2008" Nie otwierać przed 31.10.2008r. godz.11.30"i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.

6. Otwarcie ofert nastąpi dnia 31.10.2008r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 w BZP pok. .nr 203

7. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :

1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,

2/nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych

dokumentów na zasadzie "spełnia"-"nie spełnia"


Termin związania ofertą : 30 dni od daty otwarcia ofert

Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających

8. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

9. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

10. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.



Wieluń, dnia 23.10.2008 r.

Ogłoszenie zostało zamieszczone w BZP w dniu 23.10.2008r.

i zarejestrowane pod Nr 281269-2008

Poniżej spakowany załącznik do pobrania


Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Liczba komunikatów archiwalnych: 1384 Numer strony: 1 .. 104  105  106  107  108  .. 139
Informacja wytworzona przez:
Justyna Orżanowska tel.:43 8860249 fax: 43 8860274 , w dniu:  09‑04‑2004 15:45:23
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Monika Antosiak
email: mantosiak@finn.pl tel.:(42) 684-98-91 fax: (42) 684-98-92
, w dniu:  09‑04‑2004 15:45:23
Data ostatniej aktualizacji:
12‑04‑2024 15:50:11
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie