Przetargi


Przetarg nieograniczony na: "Obsługę selektywnej zbiórki odpadów na terenach osiedli mieszkaniowych w Gminie Wieluń"

28‑07‑2008 11:53:53

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 5 150 000 EURO


Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń tel.: 0 - 43 8860259, fax.: 043 8860274, www.bip.um.wielun.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony na: "Obsługa selektywnej zbiórki odpadów na terenach osiedli mieszkaniowych w Gminie Wieluń"

Przedmiot zamówienia obejmuje:

a/ ustawienie pojemników do segregacji w liczbie 61 gniazd ( przez gniazdo pojemników rozumie się zestaw trzech pojemników do segregacji

na szkło, plastik i makulaturę na terenach osiedli mieszkaniowych w Wieluniu)

b/ odbiór odpadów w zależności od potrzeb, niedopuszczając do przepełnienia pojemników.

c/ utrzymanie porządku w miejscu ustawienia,

d/ dbałość o stan techniczny i sanitarny pojemników,

e/ monitoring zapełnienia pojemników.

f/ wykonawca zapewni dostarczenie i ustawienie we wskazanych miejscach pojemników do segregacji we własnym zakresie

kod CPV 90121200-3 , 90121100-2

1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

3. Termin wykonania zamówienia:

Zamówienie zrealizowane zostanie w terminie od 1 września 2008 r do 31 grudnia 2008 r.

4. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie : miesięczne wynagrodzenie za obsługę selektywnej zbórki odpadów 61 gniazd - cena ryczałtowa - 100%

6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia www.bip.um.wielun.pl

7. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 1 000 zł (słownie : jeden tysiąc PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy wnieść do kasy Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wlk. 2, wadium w formie pieniądza należy wpłacać przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457

8. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:

- w zakresie przedmiotu zamówienia: Wydział Gospodarki Komunlanej i Mieszkaniowej - Waldemar Kluska, 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wielkiego 2 tel. 0-43 8860248

- w zakresie procedury przetargowej Biuro Zamówień Publicznych - Renata Sobieraj, 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wielkiego 2 tel. 0-43 8860249

9. Termin składania ofert upływa dnia 05.08.2008 r. o godz. 11.00

Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres

Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : "Oferta przetargowa na zadanie pn. : "Obsługa selektywnej zbiórki odpadów na terenach osiedli mieszkaniowych w Gminie Wieluń" Nie otwierać przed 05.08.2008 r. godz. 12.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok.nr.1

Plac Kazimierza Wielkiego 1.

10. Otwarcie ofert nastąpi dnia 05.08.2008 r. o godz. 12.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza

Wielkiego 2 pok. Nr 203

11. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy

spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

12. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu :

Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formuła spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.

13. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego.

14. Termin związania ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.

15.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

16.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

17.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.





Ogłoszenie zostało zamieszczone w BZP w dniu 25.08.2008 r.


I zarejestrowane pod Nr 171741-2008



Wieluń, dnia 25.07.2008 r.

Poniżej spakowany załącznik do pobrania:





Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg na: "Wykonanie koncepcji i projektu oraz pełnienie nadzoru autorskiego w ramach zadania pn.Rewitalizacja zabytkowego centrum miasta Wielunia-modernizacja kino-teatru Syrena w Wieluniu

18‑07‑2008 13:56:05

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 206 000 EURO


Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 886 - 02 59, fax.: 043 886 02 60, www.bip.um.wielun.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony na: "Wykonanie koncepcji i projektu oraz pełnienie nadzoru autorskiego w ramach zadania pn."Rewitalizacja zabytkowego centrum miasta Wielunia- modernizacja kino-teatru "Syrena" w Wieluniu" o następującym zakresie rzeczowym:

A/ koncepcji programowo-przestrzennej

- sporządzenie analizy stanu istniejącego wykorzystania budynku kina

- określenie kierunków oraz sposobów osiagnięcia wyznaczonego celu

- wykonanie koncepcji modernizacji z dobudową (komunikacja łacząca skrzydła budynku z uzyskaniem dodatkowych pomieszczeń w poziomie piętra)

- sporządzenie wstępnej kalkulacji kosztów realizacji projektu

Obiekt kina ma spełniać funkcje centrum kultury realizowanej przez Wieluński Dom Kultury przy zachowaniu dotychczasowej funkcji kina.

Koncepcja winna uwzględniać :

- funkcjonowanie sali kinowo-teatralno-koncertowo-konferencyjnej dla około 400 osób

- garderoby

- pomieszczenia dla administracji WDK (pokój dyrektora, sekretariat, około 8 instruktorów)

- pomieszczenia dla realizacji statutowych działań WDK (sala plastyczna 8-12osób, sala muzyczna 8-12osób ze studiem nagrań, sala konferencyjna 20-30 osób z zapleczem gastronomicznym, sala politechniczna z radioklubem),

- pomieszczenia na sprzęt techniczny

- sanitariaty z uwzględnieniem potrzeb osób niepełnosprawnych

- możliwość wykonania dodatkowej małej sali kinowej

- pomieszczenie wymiennikowni (piwnica)

- możliwość zagospodarowania pomieszczeń piwnicznych z przeznaczeniem na magazyny i garderoby

- sala wystawowa - prezentacje prac plastycznych, fotograficznych itp.

W załączeniu "Tygodniowy rozkład zajęć w Wieluńskim Domu Kultury w Wieluniu" - załącznik nr 8

B/ dokumentacji projektowo-kosztorysowej na podstawie zatwierdzonej przez Zamawiającego koncepcji kompletnej pod względem formalno-prawnym i funkcjonalnym celu, jakiemu ma służyć, z zachowaniem obowiązujących norm, przepisów ustawy Prawo Budowlane, przepisów bhp, ppoż, sanitarno-higienicznych oraz obowiązujących przepisów dotyczących obiektów kultury w zakresie niezbędnych branż:

- architektura

- konstrukcja

- instalacje sanitarne (wod-kan., c.o., wentylacji, klimatyzacji)

- instalacje elektryczne

- instalację odgromową

- instalacje teletechniczne (okablowanie strukturalne, monitoring, telefoniczna, ppoż)

- technologia oświetlenia sceny, nagłośnienia, systemu łączności inspicjenta, kinotechniki

- aranżacja wnętrz ogólnodostępnych z wykazem urządzeń i sprzętów wyposażenia

- akustyka

- zagospodarowanie terenu

Zakres dokumentacji projektowej:

1/ opinia konstrukcyjna obiektu w zakresie niezbędnym do opracowania dokumentacji projektowej

2/ opracowanie matrycy dla celów projektowych w skali 1:500 w formie numerycznej, wykonanie analogowo na folii i zapisanie na nośniku CD w formacie DXF

3/ wypis i wyrys z Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego

4/ wykonanie projektów budowlanych oddzielnie dla każdej z branż, uwzględniające obowiązujące normy i przepisy wraz z niezbędnymi uzgodnieniami umożliwiającymi uzyskanie pozwolenia na budowę, opracowanych zgodnie z przepisami Prawa budowlanego spełniających wymagania Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2003r. Nr 120 poz. 1133) i przepisów wykonawczych - w ilości 4 egz.

5/ wykonanie projektów wykonawczych dla każdej z branż, uzupełniających i uszczegółowiających projekty budowlane w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, przygotowania oferty przez wykonawcę i realizację robót budowlanych. Projekty te muszą uwzględniać wymagania określone w § 5 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych i wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. nr 202 poz. 2072z późniejszymi zmianami) - w ilości 4 egz.

6/ wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dla każdej z branż, przez którą należy rozumieć opracowania zawierające w szczególności zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Specyfikacje muszą uwzględniać wymagania określone w § 13 i 14 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych i wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. nr 202 poz. 2072 z późniejszymi zmianami) - w ilości 2 egz.

7/ wykonanie przedmiarów robót dla każdej z branż, przez które należy rozumieć opracowania zawierające zestawienie przewidywanych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z ich szczegółowym opisem, miejscem wykonania lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis, z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek miar robót podstawowych oraz wskazaniem podstaw do ustalania cen jednostkowych robót lub jednostkowych nakładów rzeczowych. Przedmiary muszą uwzględniać wymagania określone w § od 6 do 10 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych i wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. nr 202 poz. 2072 z późniejszymi zmianami) - w ilości 2 egz.

8/ wykonanie kosztorysu inwestorskiego dla każdej z branż zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130 poz. 1389 z 2004r.) wydrukowanych w opcji kalkulacji uproszczonej z wyszczególnieniem cen jednostkowych dla każdej pozycji kosztorysowej- w ilości 2 egz.

9/ wykonanie kosztorysów ofertowych ślepych dla każdej z branż - w ilości 2 egz.

10/ sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) ze względu na specyfikę projektowanego obiektu budowlanego, uwzględnianej w planie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - w ilości 2 egz.

11/ uzyskanie wszystkich uzgodnień niezbędnych do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę i uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę.

C/ pełnienie nadzoru autorskiego


Całość dokumentacji projektowej j.w należy sporządzić również w wersji elektronicznej (PDF) i przekazać zamawiającemu na nośniku (CD)

KOD CPV 74232000-1 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

KOD CPV 74262000-3 Usługi nadzoru budowlanego

Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

Termin wykonania zamówienia : 31.03.2009r. w tym wykonanie koncepcji do 31.10.2008r.

Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 4 400,00 PLN(słownie : cztery tysiące czterysta PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy składać w kasie Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wielkiego 2, wadium wpłacane w pieniądzu przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 100 %

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Koszt SIWZ - 66,00zł. SIWZ została umieszczona na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl

7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:

w zakresie przedmiotu zamówienia : Janusz Pamuła, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2, tel. 0 43 8860225, w zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska , 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 tel. 0 - 43 8860249,w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

Termin składania ofert upływa dnia 05.08.2008 o godz. 11.00. Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na: "Wykonanie koncepcji i projektu oraz pełnienie nadzoru autorskiego w ramach zadania pn."Rewitalizacja zabytkowego centrum miasta Wielunia- modernizacja kino-teatru "Syrena" w Wieluniu" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.

Otwarcie ofert nastąpi dnia 05.08.2008 o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 w BZP pok.nr 203

10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy : 1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2/nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,3/udokumentują wykonanie w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej jednej usługi odpowiadającej rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 100 000,00 zł tj. polegającej na wykonaniu projektu sali kinowej, teatralnej lub widowiskowej 4/dysponują osobami z uprawnieniami budowlanymi niezbędnymi do wykonania przedmiotu zamówienia tj, osobami z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń do projektowania:w specjalności architektonicznej - minimum 1 osoba, w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - minimum 1 osoba, w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych - minimum 1 osoba, w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - minimum 1 osoba

Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie "spełnia"-"nie spełnia"

Termin związania ofertą : 30 dni od daty otwarcia ofert

Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6

13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.



Wieluń, dnia 18.07.2008 r.

Ogłoszenie zostało zamieszczone w BZP w dniu 18.07.2008r.

i zarejestrowane pod Nr 165176-2008

Poniżej spakowany załącznik do pobrania:





Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg nieograniczony na: "Przebudowę łącznika na potrzeby Samodzielnego Referatu Świadczeń Socjalnych przy ul. POW 14 w Wieluniu

18‑07‑2008 09:29:53

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 5 150 000 EURO

Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 886 - 02 59, fax.: 043 886 02 60, www.bip.um.wielun.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony na: "Przebudowę łącznika na potrzeby Samodzielnego Referatu Świadczeń Socjalnych przy ul. POW 14 w Wieluniu"

o następującym zakresie rzeczowym

1. Roboty budowlane:

- wymiana okien z PCV o powierzchni ponad 2,5 m2 - 51.267 m2

- montaż drzwi aluminiowych jednoskrzydłowych - 4.830 m2

- montaż naświetli aluminiowych o powierzchni do 2 m2 - 3.680 m2

- montaż naświetli z PCV o powierzchni do 1 m2 - 4.500 m2

- ścianki działowe GR z płyt gipsowo-kartonowych na rusztach metalowych - 53.815 m2

- tynki zwykłe wewnętrzne kat. III - 13.910 m2

- skrzydła drzwiowe płytowe - 13.230 m2

2. Roboty elektryczne:

- przewody kabelkowe o łącznym przekroju żył Cu-6/Al-12 mm2 - 360.0 m

- oprawy oświetleniowe żarowe - 15 szt.

3. Podłączenie tablicy:

- montaż skrzynek i rozdzielnic skrzynkowych o masie do 10 kg - 1 szt.

- przewody kabelkowe o łącznym przekroju żył Cu-6/Al-12 mm2 - 20.0 m

- montaż liczników - 1 szt.

4. Roboty drogowe:

- obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na ławie betonowej - 24.850 m

- chodniki z kostki brukowej grubość-6 cm na podbudowie z tłucznia grubość-15 cm-29.0m2

KOD CPV 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne

Miejsce realizacji: Wieluń

Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

Termin wykonania zamówienia : 30.09.2008r.

Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 3300,00 PLN(słownie : trzy tysiące trzysta złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy składać w kasie Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wielkiego 2, wadium wpłacane w pieniądzu przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 90 % Gwarancja - 10 %

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Koszt SIWZ - 20,00zł. SIWZ została umieszczona na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl

7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:

w zakresie przedmiotu zamówienia : Stanisław Stochniałek, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2, tel. 0 43 8437888, w zakresie procedury przetargowej : Arkadiusz Prygiel, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 tel.0 - 43 8860249,w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

Termin składania ofert upływa dnia 08.08.2008 o godz. 11.00 Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach .

Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na:"Przebudowa łącznika na potrzeby Samodzielnego Referatu Świadczeń Socjalnych przy ul. POW 14 w Wieluniu" Nie otwierać przed 08.08.2008r. godz.11.30"i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.

Otwarcie ofert nastąpi dnia 08.08.2008 o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 w BZP pok. nr 203

10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy : 1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2/nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,3/udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem jej wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga udokumentowania roboty budowlanej w zakresie wykonania prac budowlano-remontowych o wartości co najmniej 40 000,00zł, 4/ posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj, uprawnienia budowlane bez ograniczeń uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz zaświadczenia z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzających przynależność do tej izby na dzień składania ofert.

Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie "spełnia"-"nie spełnia"

Termin związania ofertą : 30 dni od daty otwarcia ofert

Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6

13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.



Wieluń, dnia 18.07.2008 r.

Ogłoszenie zostało zamieszczone w BZP w dniu 18.07.2008r.


i zarejestrowane pod Nr 164360-2008

Poniżej spakowany załącznik do pobrania:


Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg nieograniczony na:"Budowę przyłącza kanalizacyjnego i wodociągowego do budynków mieszkalnych przy ulicy 3-go Maja w Wieluniu"

16‑07‑2008 10:24:34

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 5 150 000 EURO

Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 886 - 02 59, fax.: 043 886 02 60, www.bip.um.wielun.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony na: "Budowę przyłącza kanalizacyjnego i wodociągowego do budynków mieszkalnych przy ulicy 3-go Maja w Wieluniu"

o zakresie rzeczowym :

1/ Przyłącza kanalizacyjne :

- kanały z rur PCV o średnicy zewnętrznej 200mm łączonych na wcisk - 19,0mb

- kanały z rur PCV o średnicy zewnętrznej 160mm łączonych na wcisk - 159,63mb

- przewiert sterowany rurami stalowymi o średnicy nominalnej 273mm - 15m

- studnie rewizyjne z kręgów betonowych o średnicy 1000mm i głębokości 3m w gotowym wykopie - 4szt.

- studzienki kanalizacyjne systemowe VAWIN o średnicy 425mm z zamknięciem rurą teleskopową z kinetą z PE pokrywą żeliwną - 7szt.

2/ Przyłącze wodociągowe:

- przyłącze z rur PE o średnicy 63mm - 16,30m

- przewierty maszyną do wierceń poziomych WP-15/25 długość do 20m rurami o średnicy nominalnej 1000mm - 15m

- studnie wodomierzowe z kręgów betonowych o średnicy 1500mm i głębokości 3m - 1szt.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:

a/ dokumentacja projektowa

b/ specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w części zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót.

KOD CPV 45232440-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów rurociągów do odprowadzania ścieków


Miejsce realizacji: Wielun, ul. 3-go Maja

Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

Termin wykonania zamówienia : 30.10.2008r.

Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 2800,00 PLN(słownie : dwa tysiące osiemset złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy składać w kasie Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wielkiego 2, wadium wpłacane w pieniądzu przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 90 % Gwarancja - 10 %

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. SIWZ została umieszczona na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl Cena SIWZ 20,00zł.

7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:

w zakresie przedmiotu zamówienia : Stanisław Stochniałek , 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2, tel. 0 43 8860216, w zakresie procedury przetargowej : Arkadiusz Prygiel, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 tel. 0 - 43 8860249,w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

8. Termin składania ofert upływa dnia 31.07.2008 o godz. 11.00 Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na:" Budowę przyłącza kanalizacyjnego i wodociągowego do budynków mieszkalnych przy

ulicy 3-go Maja w Wieluniu" Nie otwierać przed 31.07.2008r. godz.11.30 i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.

9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 31.07.2008 o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 w BZP pok. nr 203

10. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają szczegółowe warunki:

a/udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i o wartości łącznej co najmniej 45 000,00zł ,w tym roboty w zakresie sieci wod-kan. Należy podać wartości zamówień, daty i miejsca wykonania oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.

b/ posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj, uprawnienia budowlanebez ograniczeń uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sieci sanitarnych oraz zaświadczenia z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzających przynależność do tej izby na dzień składania ofert.

Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie "spełnia"-"nie spełnia"

Termin związania ofertą : 30 dni od daty otwarcia ofert

Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających wysokości 20%

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.

Wieluń, dnia 10.07.2008r.


UWAGA - Modyfikacja SIWZ treść w dziale przetargi - zapytania i odpowiedzi

Ogłoszenie zostało zamieszczone w BZP w dniu 10.07.2008r.

i zarejestrowane pod Nr 155756-2008

Poniżej spakowany załącznik do pobrania:

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg nieograniczony na:"Wykonanie projektu uzbrojenia terenu budownictwa mieszkaniowego w rejonie ul. Bojarowskiej w Dąbrowie, gmina Wieluń"

11‑07‑2008 07:34:32

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 206 000 EURO



Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 886 - 02 59, fax.: 043 886 02 60, www.bip.um.wielun.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony na: "Wykonanie projektu uzbrojenia terenu budownictwa mieszkaniowego w rejonie ul. Bojarowskiej w Dąbrowie, gmina Wieluń" o następującym zakresie rzeczowym:

A/ Przygotowanie dokumentów niezbędnych do opracowania wniosku o wydanie decyzji lokalizacyjnej dróg, opracowanie wniosku zgodnego z ustawą o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych z 10.04.2003r. (Dz.U. 2003 Nr 80 poz.721 art.5.1 z późniejszymi zmianami) uwzględniając potrzebę wykonania map podziału działek niezbędnych pod inwestycję, złożenie wniosku i uzyskanie decyzji w imieniu Zamawiającego.

Nieruchomości (działki) wykazane w załączniku nr 6 - mapa ewidencyjna gruntów z wykazem nieruchomości (działek) będących własnością Urzędu Miejskiego w Wieluniu - posiadają operaty geodezyjne, które zostały przyjęte do Powiatowego Zasobu Geodezyjnego oraz decyzję zatwierdzającą ich podział. Z pozostałych działek należy wydzielić grunty zajęte pod pas drogowy zgodnie z Planem zagospodarowania przestrzennego. Wykonawca będzie zobowiązany do: wyniesienia (trwałej stabilizacji ) całego pasa drogowego.

Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie ustalenie aktualnego stanu prawnego nieruchomości i zgromadzenie dokumentów własnościowych: poświadczone tytuły własności (odpisy z KW lub Zd, Akty własności ziemi, akty notarialne, jeśli brak KW, decyzje, akty nadania, umowy przekazania gospodarstw następcom prawnym, postanowienia sądowe o zasiedzeniu, o dziale spadku lub stwierdzeniu praw do spadku itp., zaświadczeń o zapłaconych podatkach spadkowych, dokumentów z banków dotyczących spłat kredytów lub przeniesienia ich poza pas drogowy, wyroki sądów rodzinnych o pełnomocnikach dla nieletnich, akty małżeństwa dla małżonków, którzy samodzielnie wpisani są w Aktach własności ziemi, inne dokumenty niezbędne do stwierdzenia praw do nieruchomości.

Wykonawca nie będzie sporządządzał operatów szacunkowych.

B/Opracowanie projektowe dla dróg, sieci wodociągowej, sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami, odwodnienia pasów drogowych (kanalizacja deszczowa), oświetlenia ulicznego:

1/przeprowadzenie badań gruntowo-wodnych dla terenu objętego projektem

2/opracowanie matrycy dla celów projektowych w skali 1:500 w formie numerycznej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa (Dz.U. nr 25 z 1995r. poz. 133), wykonanie analogowo na folii i zapisanie na nośniku CD w formacie DXF

3/opracowanie operatu oddziaływania na środowisko

4/opracowanie wniosku o uzyskanie decyzji środowiskowych

5/opracowanie operatu wodno-prawnego na odprowadzenie wód opadowych z terenu ulic i uzyskanie pozwolenia wodno-prawnego

6/przygotowanie dokumentów do uzyskania prawomocnej decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego (Dz. U. Nr 80 z 2003r. poz. 717) i jej uzyskanie

7/ wykonanie projektów budowlanych oddzielnie dla każdej z branż, uwzględniające obowiązujące normy i przepisy wraz z niezbędnymi uzgodnieniami umożliwiającymi uzyskanie pozwolenia na budowę, opracowanych zgodnie z przepisami Prawa budowlanego spełniających wymagania Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2003r. Nr 120 poz. 1133 z późniejszymi zmianami) i przepisów wykonawczych - w ilości 4 egz.

Dokumentacja drogowa powinna być przygotowana zgodnie z ustawą o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych z dnia 10.04.2003r.(Dz.U. z 2003r. Nr 80 poz. 721)

8/ wykonanie projektów wykonawczych dla każdej z branż, uzupełniających i uszczegółowiających projekty budowlane w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, przygotowania oferty przez wykonawcę i realizację robót budowlanych. Projekty te muszą uwzględniać wymagania określone w § 5 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych i wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. nr 202 poz. 2072z późniejszymi zmianami) - w ilości 4 egz.

9/ opracowanie wszystkich projektów przebudów występujących kolizji

10/ opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dla każdej z branż, przez którą należy rozumieć opracowania zawierające w szczególności zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Specyfikacje muszą uwzględniać wymagania określone w § 13 i 14 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych i wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. nr 202 poz. 2072 z późniejszymi zmianami) - w ilości 2 egz.

11/ wykonanie przedmiarów robót dla każdej z branż z podziałem na poszczególne ulice, przez które należy rozumieć opracowania zawierające zestawienie przewidywanych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z ich szczegółowym opisem, miejscem wykonania lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis, z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek miar robót podstawowych oraz wskazaniem podstaw do ustalania cen jednostkowych robót lub jednostkowych nakładów rzeczowych. Przedmiary muszą uwzględniać wymagania określone w § od 6 do 10 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych i wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. nr 202 poz. 2072 z późniejszymi zmianami) - w ilości 2 egz.

12/ wykonanie kosztorysu inwestorskiego dla każdej z branż z podziałem na poszczególne ulice zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130 poz. 1389 z 2004r.) wydrukowanych w opcji kalkulacji uproszczonej z wyszczególnieniem cen jednostkowych dla każdej pozycji kosztorysowej- w ilości 2 egz.

13/ wykonanie kosztorysów ślepych szczegółowych dla każdej z branż z podziałem na poszczególne ulice - w ilości 2 egz. dla każdej z branż

14/ sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) ze względu na specyfikę projektowanego obiektu budowlanego, uwzględnianej w planie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - w ilości 1 egz.

15/ opracowanie projektu docelowego oznakowania zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem z dnia 23 września 2003r. (Dz.U. nr 177, poz. 1729) wraz ze wszystkimi wymaganymi uzgodnieniami

16/ uzyskanie wszystkich uzgodnień niezbędnych do uzyskania prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę i uzyskanie.

Całość dokumentacji projektowej j.w należy sporządzić również w wersji elektronicznej (PDF) i przekazać zamawiającemu na nośniku (CD)


Zakres rzeczowy objęty zamówieniem zawiera:

- załącznik nr 6 do SIWZ - mapa ewidencyjna gruntów z wykazem działek będących własnością Urzędu Miejskiego w Wieluniu, wchodzących w skład pasów drogowych

- załącznik nr 7 do SIWZ - mapa szczegółowego planu zagospodarowania przestrzennego


KOD CPV 74232000-1 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

KOD CPV 74233200-3 Geotechniczne usługi inżynieryjne

KOD CPV 74274300-3 Usługi badań katastralnych

Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

Termin wykonania zamówienia : 30.11.2009r.

Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 14 700,00 PLN (słownie : czternaście tysięcy siedemset PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy składać w kasie Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wielkiego 2, wadium wpłacane w pieniądzu przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 100 %

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Koszt SIWZ - 40,00zł. SIWZ została umieszczona na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl

7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:

w zakresie przedmiotu zamówienia : Stanisław Stochniałek, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2, tel. 0 43 8860216, w zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska , 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 tel. 0 - 43 8860249,w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

Termin składania ofert upływa dnia 23.07.2008 o godz. 11.00 Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na:" "Wykonanie projektu uzbrojenia terenu budownictwa mieszkaniowego w rejonie ul. Bojarowskiej w Dąbrowie, gmina Wieluń" Nie otwierać przed 23.07.2008r. godz.11.30"i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.

Otwarcie ofert nastąpi dnia 23.07.2008 o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 w BZP pok.nr 203

10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy : 1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2/nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,3/udokumentują wykonanie w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej jednej usługi odpowiadającej rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia tj. udokumentowanie wykonania w ramach jednego projektu dróg o długości nie mniejszej niż 5km, w ramach jednego projektu sieci (woda, kanalizacja sanitarna lub kanalizacja deszczowa) o długości nie mniejszej niż 5km, w ramach jednego projektu oświetlenia ulicznego o długości nie mniejszej niż 5km. Wymienione projekty mogą być wykonane w ramach jednej umowy lub każdy z wymienionych w ramach oddzielnych umów. 4/ dysponują osobami z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń niezbędnymi do wykonania przedmiotu zamówienia tj, minimum 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń do projektowania : w specjalności drogowej, w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 5//dysponują minimum 1 osobą z uprawnieniami geodezyjnymi z: zakresu 1-geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne, zakresu 2 - rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych

Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie "spełnia"-"nie spełnia"

Termin związania ofertą : 30 dni od daty otwarcia ofert

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6

13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.


Wieluń, dnia 10.07.2008 r.


Ogłoszenie zostało zamieszczone w BZP w dniu 10.07.2008r.

i zarejestrowane pod Nr 156888-2008

Poniżej spakowany załącznik do pobrania:







Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg nieograniczony na:"Termomodernizację budynku Przedszkola Publicznego Nr 1 w Wieluniu"

08‑07‑2008 09:10:30

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 5 150 000 EURO

Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 886 - 02 59, fax.: 043 886 02 60, www.bip.um.wielun.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony na: "Termomodernizację budynku Przedszkola Publicznego Nr 1 w Wieluniu"

o następującym zakresie rzeczowym:

- docieplenie ścian zewnętrznych z kolorystyką - 787,04m2

- docieplenie dachu - 733,97m2

- wymiana stolarki okiennej - 247,73m2 ( 95 szt okien i 13 szt drzwi)

- wymiana instalacji c.o. na miedzianą - 681mb,

- wymiana grzejników na płytowe z zaworami termostatycznymi - 71 szt

- wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych

- wymiana instalacji odgromowej

KOD CPV 45421000-4 Roboty termoizolacyjne KOD CPV 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania

Zadanie współfinansowane ze środków z WFOŚiGW w Łodzi.

Miejsce realizacji: Wieluń

Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

Termin wykonania zamówienia : 31.07.2009r.

Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 5 500,00 PLN(słownie : pięć tysięcy pięćset PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy składać w kasie Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wielkiego 2, wadium wpłacane w pieniądzu przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 90 % Gwarancja - 10 %

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Koszt SIWZ - 70,00zł. SIWZ została umieszczona na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl

7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia : Michał Szeląg, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2, tel. 0 43 8437888, w zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska , 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 tel. 0 - 43 8860249,w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

Termin składania ofert upływa dnia 15.07.2008 o godz. 11.00 Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na:"Termomodernizację budynku Publicznego Przedszkola Nr 1 w Wieluniu" Nie otwierać przed 15.07.2008r. godz.11.30"i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr1

Plac Kazimierza Wielkiego 1.

Otwarcie ofert nastąpi dnia 15.07.2008 o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 w BZP pok.nr 203

10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy : 1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2/nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,3/ udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem jej wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga udokumentowania roboty budowlanej w zakresie wykonania prac dociepleniowych o wartości co najmniej 100 000,00zł, w zakresie instalacji c.o. o wartości co najmniej 60 000,00zł łącznie w jednym obiekcie lub oddzielnie w różnych obiektach. 4/ posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj, uprawnienia budowlane bez ograniczeń uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcji budowlanych i instalacji c.o. oraz zaświadczenia z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzających przynależność do tej izby na dzień składania ofert.

Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

a) dokument potwierdzający spełnianie warunków, o których mowa w punkcie 10 ppkt 1/: oświadczenie - załącznik nr 2

b)Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 10 ppkt 3/: wykaz robót budowlanych - załącznik nr 4 oraz dokumenty, że w/w roboty zostały wykonane należycie, np. referencje

c) Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 10 ppkt 4/ : kserokopie, potwierdzone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem, uprawnień budowlanych osób przewidzianych do realizacji zamówienia, w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj. uprawnienia budowlane uprawniające do kierowania robotami w zakresie konstrukcji budowlanych i instalacji sanitarnych oraz zaświadczenia z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzających przynależność do tej izby na dzień składania ofert

d) dokument potwierdzający spełnianie warunków, o których mowa w punkcie 10 ppkt 2/ - aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez organ wydający w/w dokument w wymaganym terminie pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w w/w dokumencie.

- aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS-u lub KRUS-u potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub złożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie "spełnia"-"nie spełnia"

Termin związania ofertą : 30 dni od daty otwarcia ofert

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6

13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.



Wieluń, dnia 20.06.2008 r.


UWAGA - odpowiedź na pytania w dziale przetargi - zapytania i odpowiedzi


Ogłoszenie zostało zamieszczone w BZP w dniu 20.06.2008r.

i zarejestrowane pod Nr 135721-2008

Poniżej spakowany załącznik do pobrania



Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg nieograniczony na:"Wykonanie linii do segregacji odpadów i kompostowni w Rudzie, gmina Wieluń"

03‑07‑2008 08:46:43

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 5 150 000 EURO

Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 886 - 02 59, fax.: 043 886 02 60, www.bip.um.wielun.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony na: "Wykonanie linii do segregacji odpadów i kompostowni w Rudzie, gmina Wieluń" o następującym zakresie rzeczowym:

A - Branża elektryczna: 1/ Linia kablowa zasilająca sortownię 2/ Instalacje elektryczne wewnętrzne sortowni

B - Branża budowlana: 1/ Adaptacja garażu na sortownię 2/ Adaptacja wiaty na boksy składowe 3/ Ściany oporowe wydzielające zasieki produkcji humusu i składowania

C - Branża inżynieryjna: 1/ Zagospodarowanie terenu: roboty ziemne, place technologiczne, place kompostowni,, plac przyjęć odpadów, kanalizacja deszczowa, zbiornik odcieków, zbiornik ppoż, rów opaskowy

D - Branża technologiczna: 1/Technologia sortowni wraz z wentylacją 2/ Technologia kompostowni

KOD CPV 45232000, 45200000, 45221100, 4522100-0, 45310000-3, 29241235-6, 45331210-1, 74232000

Miejsce realizacji: Ruda, gmina Wieluń

Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

Termin wykonania zamówienia : 10.12.2009r.

Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 76 000,00 PLN(słownie : siedemdziesiąt sześć tysięcy PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy składać w kasie Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wielkiego 2, wadium wpłacane w pieniądzu przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 90 % Gwarancja - 10 %

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Koszt SIWZ - 173,00zł. SIWZ została umieszczona na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl

7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:

w zakresie przedmiotu zamówienia : Katarzyna Trzcina, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 1, tel. 0 43 8860215, w zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska , 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 tel. 0 - 43 8860249,w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

Termin składania ofert upływa dnia 24.07.2008 o godz. 11.00 Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na:"Wykonanie linii do segregacji odpadów i kompostowni w Rudzie, gmina Wieluń" Nie otwierać przed 24.07.2008r. godz.11.30"i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. Nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.

Otwarcie ofert nastąpi dnia 24.07.2008 o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 w BZP pok.nr 203

W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :

1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,

2/nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,

3/ którzy udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia polegającej na wykonaniu obiektu służącego gospodarce odpadami obejmującego linię segregacji odpadów i kompostownię odpadów o wartości łącznej co najmniej 1000 000zł. Należy podać wartości zamówień, daty i miejsca wykonania oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.

4/posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu

zamówienia ,uprawnienia budowlane bez ograniczeń uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznych , w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci sanitarnych, w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych oraz zaświadczenia z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzających przynależność do tej izby na dzień składania ofert.

Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie "spełnia"-"nie spełnia"

Termin związania ofertą : 30 dni od daty otwarcia ofert

Zamawiający przewiduje udzielenie 20% zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6

13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.




Wieluń, dnia 03.07.2008 r.







Ogłoszenie zostało zamieszczone w BZP w dniu 03.07.2008r.

i zarejestrowane pod Nr 148473-2008

Poniżej spakowany załącznik do pobrania

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg nieograniczony na "Budowę kanalizacji sanitarnej we wsi Ruda gm. Wieluń wraz z budową kanalizacji deszczowej i odbudową drogi wojewódzkiej nr 486 w km. 1+470,0 do km. 4+367,0

30‑06‑2008 10:36:47

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 5 150 000 EURO



Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń tel.: 0 - 43 8860259, fax.: 043 8860274, www.bip.um.wielun.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony na: "Budowę kanalizacji sanitarnej we wsi Ruda gm. Wieluń wraz z budową kanalizacji deszczowej i odbudową drogi wojewódzkiej nr 486 w km. 1+470,0 do km. 4+367,0"

Przedmiotem zamówienia jest:

Roboty drogowe.

- Mech. frezowanie nawierzchni bitumicznej gr. 10 cm. - 20900,0 m2

- Wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem o gr.15 cm.-7600,0 m2

- Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego gr. 20 cm. - 7600,0 m2

- Wykonanie podbudowy z miesz. bitumicznych asfalt. gr. 8 cm - 7600,0 m2

- Wykonanie warstwy wyrównawczej z miesz. bitumicznych gr. 8cm. - 12950,0 m2

- Ułożenie krawężnika bet. 20x30 na ławie bet.z oporem - 8560,0 mb.

- Wykonanie nawierzchni bitumicznej asfalt. warstwa wiążąca gr. 6 cm - 21550,0 m2

- Wykonanie nawierzchni bitumicznej asfalt. warstwa ścieralna gr. 4 cm - 21550,0 m2

- Ułożenie nawierzchni z kostki bruk. szarej gr. 8 cm - 15717,0 m2

- Ustawienie krawężników bet. 15x30 na ławie bet. z oporem - 591,0 mb.

- Ustawienie obrzeży bet. 30x8 - 2350,0 mb.

- Wykonanie przepustów rurowych pod zjazdami z rur fi. 500 - 960,0 mb.

Kanalizacja deszczowa.

- Kanał deszcz. z rur wipro fi. 600 - 82 mb.

- Kanał deszcz. z rur wipro fi. 500 - 337 mb.

- Kanał deszcz. z rur wipro fi. 400 - 197 mb.

- Kanał deszcz. z rur PCV fi. 250 - 380 mb.

- Studnie rewizyjne z kręgów bet. fi. 1000 - 10 szt.

- Studnie rewizyjne z kręgów bet. fi. 1500 - 3,0 szt.

- Studnie ściekowe prefabryk. fi. 500 - 35 szt.

- Przykanaliki z rur PCV fi. 160 - 106 mb.

- Przewierty rurami stalowymi fi. 250 - 63 mb.

- Seperator ropopochodnych BHDC 10 - 1 szt.

Kanalizacja sanitarna.

- Kanalizacja sanitarna z rur PCV fi.315 - 202 mb.

- Kanalizacja sanitarna z rur PCV fi. 200 - 9362 mb.

- Kanalizacja sanitarna z rur PCV fi. 160 - 4131 mb.

- Kanalizacja ciśnieniowa z rur PE fi. 63 - 218 mb.

- Kanalizacja ciśnieniowa z rur PE fi. 90 - 2713 mb.

- Kanalizacja ciśnieniowa z rur PE fi. 110 - 721 mb.

- Studnie rewizyjne z kręgów bet. fi. 1200 - 66 szt.

- Studnie rewizyjne z kręgów bet. fi. 1000 - 141 szt.

- Studnie rewizyjne z PCV fi. 425 - 77 szt.

- Studnie rewizyjne z PCV fi 315 - 333 szt.

- Przewierty poziome rurami stalowymi fi. 273 - 203 mb.

- Przewierty poziome rurami stalowymi fi. 219 - 201 mb.

- Przepompownia ścieków przydomowa fi. 800 - 1 szt.

- Przepompownia ścieków sieciowa fi. 1200 - 5 szt.

Oświetlenie uliczne.

- Słupy oświetleniowe EOC 10,5/2,5 - 10 szt.

- Kable energetyczne typ. YKY 3x25 mm2 ułożone w rurach - 40 mb.

- Kable energetyczne typ. YKY 3x25 mm2 ułożone w wykopach - 390 mb.

- Wysięgniki rurowe o wadze do 30 kg.- 10 szt.

- Oprawy OUSB - 100/II z lampą SON Tp 100W - 10 szt.

- Oprawy OUSB - 50/II z lampą SON Tp 50W- 10 szt.

Ściana oporowa.

- Pale Wolfsholtza fi.300 - 200 m.

- Podstawa ściany oporowej o stopie płaskiej - 8,40 m3

- Ściany oporowe żelbetowe o wysok. do 3 m - 11,70 m3

KOD CPV 45000000-7, 45232440-8, 45312311-0

1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

3. Termin wykonania zamówienia:

Zamówienie zrealizowane zostanie w terminie do 15 listopada 2009 r.

4. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie : Cena 100 %

6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Cena za specyfikację istotnych warunków zamówienia 1 030,00 zł. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia www.bip.um.wielun.pl

7. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 90 000,00 zł (słownie : dziewięćdziesiąt tysięcy PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy wnieść do kasy Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wlk. 2, wadium w formie pieniądza należy wpłacać przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457

8. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:

- w zakresie przedmiotu zamówienia:Wydział Inwestycji i Rozwoju - Stanisław Stochniałek, 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wielkiego 1 tel. 0-43 8860216

- w zakresie procedury przetargowej Biuro Zamówień Publicznych - Renata Sobieraj, 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wielkiego 2 tel. 0-43 8860249

9. Termin składania ofert upływa dnia 18.07.2008 r. o godz. 11.00

Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres

Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : "Oferta przetargowa na zadanie pn. : "Budowa kanalizacji sanitarnej we wsi Ruda gm. Wieluń wraz z budową kanalizacji deszczowej i odbudową drogi wojewódzkiej nr 486 w km. 1+470,0 do km. 4+367,0" Nie otwierać przed 18.07.2008 r. godz. 11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok.nr.1

Plac Kazimierza Wielkiego 1.

10. Otwarcie ofert nastąpi dnia 18.07.2008 r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. Nr 203

11. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :

1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz

2/ Wykonawca musi wykazać:

a/ dysponowanie własnymi środkami finansowymi(dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu)i/lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 500 000 PLN

b/ posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość co najmniej 3 000 000 zł.

3/ Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde stanowisko wymienione w poniższej tabeli.



Lp.

Wymagana ilość osób

Uprawnienia budowlane

Minimalne doświadczenie zawodowe

z okresu ostatnich 5 lat

1

2

3

4

1

Specjalność konstrukcyjno - budowlana



1 osoba

Uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi

Był kierownikiem budowy /robót min 1 rok



Specjalność drogowa

2

1 osoba

Uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi właściwe dla przedmiotu zamówienia

Był kierownikiem budowy/robót dla budowy, rozbudowy lub przebudowy dróg klasy min. Z - min. 2 lata



Specjalność instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych

3

1 osoba

Uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi właściwe dla przedmiotu zamówienia

Był kierownikiem robót min.1 rok



Specjalność instalacyjna w zakresie sieci wod.-kan, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych



4

1 osoba

Uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi właściwe dla przedmiotu zamówienia

Był kierownikiem robót min.1 rok

Przez minimalne doświadczenie jako kierownik dla stanowisk, dla których wymagane są uprawnienia budowlane, rozumie się lata czynne zawodowo od daty uzyskania uprawnień budowlanych oraz lata przepracowane na odpowiednich stanowiskach kierowniczych (kierownika budowy/robót zgodnie z ustawą Prawo budowlane).

Przez roboty podobne dla kierownika budowy rozumie się roboty związane z budową, przebudową, lub rozbudową dróg klasy technicznej min. Z właściwe dla działania osoby na wskazanym stanowisku.



4/ Wykonawca musi dysponować w pełni sprawnymi jednostkami sprzętu i środkami transportu, wymienionymi w poniższej tabeli:



Lp



Wyszczególnienie

(parametry)

Min. liczba jednostek

1

2

3

1./

Wytwórnia mas bitumicznych o wydajności min. 100 t/h położona w uzasadnionej technologicznie odległości (zgodnie z normą i zapisami ST)

(1)

2./

Zestaw sprzętu do zagęszczania mas bitumicznych (walec stalowy statyczny, walec stalowy wibracyjny)

(1)

3./

Frezarka o szer. frezu min. 2,0 m

(1)

4./

Skrapiarka

(1)

5./

Zestaw sprzętu do zagęszczania robót ziemnych (zagęszczarki, walec wibracyjny, ubijak)

(1)

6./

Koparka

(1)

7./

Malowarka

(1)

8./

Wibromłot do wbijania ścianek szczelnych

(1)

9./

Młoty pneumatyczne do rozbiórki istniejącego przepustu ( lub osprzęt do koparki)

(1 kompl.)

10/.

Dźwig ( żuraw drogowy)

(1)

11/.

Pompa do wody

(1)



5/ Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (zakończył) w okresie ostatnich 5 lat, co najmniej 2 zadania z każdego zakresu robót z ppkt a/., b/. i c/. porównywalne do przedmiotu zamówienia tzn. zrealizował :

a/ budowę, rozbudowę lub przebudowę drogi klasy technicznej min. Z o nawierzchni bitumicznej o wartości nie mniejszej niż 5 000 000 PLN każde z żądanych min. dwóch zadań (z pełnym wykonaniem lub wymianą konstrukcji nawierzchni), każde wykonane w ramach oddzielnego zamówienia

b/ budowę sieci kanalizacyjnej o wartości nie mniejszej niż 1 000 000 PLN każde z żądanych minimum dwóch zadań w tym przynajmniej jedno wraz z minimum jedną przepompownią ścieków, każde wykonane w ramach oddzielnego zamówienia.

c/ budowę oświetlenia ulicznego o wartości nie mniejszej niż 60 000 PLN. każde z żądanych min. dwóch zadań, każde wykonane w ramach oddzielnego zamówienia

Wykonawca ma obowiązek udokumentować co najmniej dwa zadania, gdzie każde obejmuje warunki z ppkt a/ b/ c/ łącznie lub oddzielnie.

12. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu :

Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formuła spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.

13. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego.

14. Termin związania ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.

15.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

16.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

17.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.



UWAGA - odpowiedź na pytania w dziale przetargi - zapytania i odpowiedzi

Ogłoszenie zostało zamieszczone w BZP w dniu 26.08.2008r.



I zarejestrowane pod Nr 141994-2008









Wieluń, dnia 26.06.2008 r.

Poniżej spakowany załaćznik do pobrania:

























Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przeatarg nieograniczony na Budowę kompleksu sportowego w ramach projektu pn. "Moje boisko-Orlik 2012", w sąsiedztwie dwóch osiedli mieszkaniowych, ul. POW 14, Wieluń

23‑06‑2008 14:22:14

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 5 150 000 EURO



Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń tel.: 0 - 43 8860259, fax.: 043 8860274, www.bip.um.wielun.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony na: "Budowa kompleksu sportowego w ramach projektu pn. "Moje boisko-Orlik 2012", w sąsiedztwie dwóch osiedli mieszkaniowych, ul. POW 14, Wieluń"

Przedmiot zamówienia obejmuje:

Budowę boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0 m x 62,0m o pow. całkowitej 1860m2 ( pole gry 26,0 x 56,0 m)

- podbudowa przepuszczalna:

- obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska

Nawierzchnia do piłki nożnej

nawierzchnia syntetyczna typu "sztuczna trawa" o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej i SST (załączniki do SIWZ)

Wyposażenie

- bramki aluminiowe mocowane w tulejach - 2 sztuki

- siatki do bramek - 2 sztuki

Boisko wielofunkcyjne o wymiarach 30,02 x 50,02 m o powierzchni 1 502,50 m2 (pole do gry 20 x 40 m) z drenażem ziemnym z kanalizacją deszczową.

Nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego

nawierzchnia poliuretanowa wykonana o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej i SST (załączniki do SIWZ).

Technologie układania nawierzchni:

Technologia typu NATRYSK - na podbudowie z kruszyw łamanych z warstwą odsączającą-piasek i warstwę stabilizującą elastyczna-podkład mineralno-syntetyczny. Nawierzchnia sportowa poliuretanowa.

Wyposażenie do piłki koszykowej

Dwa stojaki na kosze, wymiary i konstrukcja zgodnie z rys. nr. PB-30x50.A-08/08A Projektu typowego boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 30x50m z polem gry do piłki ręcznej i tenisa (montaż wg zaleceń producenta, zgodnie z certyfikatami bezpieczeństwa) Kosz z tablicą pomniejszoną na podstawie pojedyńczej z regulacją wysokości.

Wyposażenie do tenisa

1 kpl. - siatka wraz ze słupkami. Wymiary i konstrukcja zgodnie z rys. nr PB-30x50.A-05 Projektu typowego boiska wielofunkcyjnego (montaż wg zaleceń producenta, zgodnie z certyfikatami bezpieczeństwa) z regulacją wysokości

Wyposażenie do piłki ręcznej

2 bramki (3x2m). Wymiary i konstrukcja zgodnie z rys. nr PB-30x50.A-03 Projektu typowego boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 30x50m z polem gry do piłki ręcznej i tenisa (montaż wg zaleceń producenta, zgodnie z certyfikatami bezpieczeństwa)

Ogrodzenie terenu

Ogrodzenie terenu wokół obydwu boisk, jak również pomiędzy boiskami, na słupkach stalowych mocowanych w fundamentach betonowych. Wypełnienie z siatki poliuretanowej o oczku 12x12 cm, grubość splotu min. 3 mm, wysokość min. 4 m. Rozstaw słupków maksimum 5 m. Wszystkie wejścia jako przesuwne kotary z min. 1 m zakładem. Wszystkie siatki obszyte dla rozmiaru każdego z boków. Za bramkami na boisku do piłki nożnej na odcinku 17,5 m wysokość podwyższona do 6 m.

Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej oraz SST (załączniki do SIWZ).

Oświetlenie terenu

Oświetlenie obiektu stanowi 8 masztów - słupów stożkowych o wysokości minimum 9,00 m z fundamentem i poprzeczkami na projektowy oraz instalacją odgromową wg dokumentacji projektowej Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej oraz SST (załączniki do SIWZ).

Powierzchnie utwardzone

Wjazd i powierzchnia przeznaczona na kontener (na odpadki stałe) - kostka betonowa gr. 8 cm, w kolorze czerwonym, na podsypce cementowo-piaskowej i podbudowie z kruszywa łamanego 0-31,5 mm stabilizowanego mechanicznie gr. 15 cm. Nawierzchnia zamknięta obrzeżem betonowym 8x30 cm.

Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej oraz SST (załączniki do SIWZ).

Fundamenty pod budynek zaplecza socjalnego

Fundamenty i roboty związane z ich wykonaniem należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i SST (załączniki do SIWZ).

Robota budowlana - kod CPV 45.21.22.21-1

1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

3. Termin wykonania zamówienia:

Zamówienie zrealizowane zostanie w terminie do 15 listopada 2008 r.

4. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie : Cena 100 %

6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Cena za specyfikację istotnych warunków zamówienia 115,00 zł. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia www.bip.um.wielun.pl

7. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 30 000 zł (słownie : trzydzieści tysięcy PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy wnieść do kasy Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wlk. 2, wadium w formie pieniądza należy wpłacać przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457

8. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:

- w zakresie przedmiotu zamówienia: Wydział Gospodarki Przestrzennej i Rolnictwa - Janusz Pamuła, 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wielkiego 2 tel. 0-43 8860225

- w zakresie procedury przetargowej Biuro Zamówień Publicznych - Renata Sobieraj, 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wielkiego 2 tel. 0-43 8860249

9. Termin składania ofert upływa dnia 15.07.2008 r. o godz. 11.00

Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres

Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : "Oferta przetargowa na zadanie pn. : "Budowa kompleksu sportowego w ramach projektu pn. "Moje boisko-Orlik 2012", w sąsiedztwie dwóch osiedli mieszkaniowych, ul. POW 14, Wieluń" Nie otwierać przed 15.07.2008 r. godz. 12.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok.nr.1

Plac Kazimierza Wielkiego 1.

10. Otwarcie ofert nastąpi dnia 15.07.2008 r. o godz. 12.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza

Wielkiego 2 pok. Nr 203

11. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :

1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz

2/ Wykonawca musi udokumentować, iż :

a). dysponuje osobą/osobami posiadającą/posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach:

1) konstrukcyjno-budowlanej,

2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych,

3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych.

b). zrealizował (zakończył) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. przed dniem ukazania się ogłoszenia o niniejszym postępowaniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (budowa obiektów sportowych), w tym jedno boisko piłkarskie o nawierzchni z trawy syntetycznej

12. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu :

Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formuła spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.

13. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego.

14. Termin związania ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.

15.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

16.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

17.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.


Ogłoszenie zostało zamieszczone w BZP w dniu 23.06.2008r.


i zarejestrowane pod Nr 137566-2008


Wieluń, dnia 23.06.2008 r.

Poniżej spakowany załącznik do pobrania:





Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Liczba komunikatów archiwalnych: 1384 Numer strony: 1 .. 106  107  108  109  110  .. 139
Informacja wytworzona przez:
Justyna Orżanowska tel.:43 8860249 fax: 43 8860274 , w dniu:  09‑04‑2004 15:45:23
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Monika Antosiak
email: mantosiak@finn.pl tel.:(42) 684-98-91 fax: (42) 684-98-92
, w dniu:  09‑04‑2004 15:45:23
Data ostatniej aktualizacji:
12‑04‑2024 15:50:11
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie