Przetargi


Przetarg nieograniczony na:"Rozbiórkę budynku mieszkalnego wraz z budynkami gospodarczymi przy ul. Krakowskie Przedmieście 7

03‑04‑2008 13:09:38

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 5 150 000 EURO

Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 886 - 02 49, fax.: 043 886 02 74, www.bip.um.wielun.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony na: "Rozbiórkę budynku mieszkalnego wraz z budynkami gospodarczymi przy ul. Krakowskie Przedmieście 7"

o zakresie rzeczowym :

Budynek mieszkalny

Wymiary budynku: 18,4m*15,32m

Ilość kondygnacji: 3

Powierzchnia użytkowa: 387,62m2

Powierzchnia zabudowy: 281,90m2

Kubatura: 3467,40m3

Budynek gospodarczy

Wymiary budynku 16,6m*4,89m

Ilość kondygnacji 1

Śmietnik

Wymiary 3m*3m

Szopa drewniana

Wymiary: 2,3m*3m

Zakres robót obejmuje tylko rozbiórkę budynku mieszkalnego

45111100-9 roboty w zakresie burzenia

45111220-6 roboty w zakresie usuwania gruzu

45111230-9 roboty w zakresie stabilizacji gruntu

Miejsce realizacji: ul. Krakowskie Przedmieście

Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

Termin wykonania zamówienia : 30.05.2008r.

Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 1700,00 PLN(słownie : jeden tysiąc siedemset złotych PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy składać w kasie Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wielkiego 2, wadium wpłacane w pieniądzu przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 100 %

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Koszt SIWZ - 25,00zł. SIWZ została umieszczona na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl

7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:

w zakresie przedmiotu zamówienia :Janusz Pamuła , 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2, tel. 0 43 8860225, w zakresie procedury przetargowej : Arkadiusz Prygiel , 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 tel. 0 - 43 8860249,w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

Termin składania ofert upływa dnia 08.04.2008 o godz. 11.00 Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na:"

"Rozbiórkę budynku mieszkalnego wraz z budynkami gospodarczymi przy ul. Krakowskie Przedmieście 7"Nie otwierać przed 08.04.2008r. godz.11.30"i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.

Otwarcie ofert nastąpi dnia 08.04.2008 o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 w BZP pok. nr 203

10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy : 1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,

2/nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,.3/ posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj. uprawnienia budowlane bez ograniczeń uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz zaświadczenia z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzających przynależność do tej izby na dzień składania ofert.

Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie "spełnia"-"nie spełnia"

11. Termin związania ofertą : 30 dni od daty otwarcia ofert

12. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6

13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.



Wieluń, dnia 18.03.2008 r.



Ogłoszenie zostało zamieszczone w BZP w dniu 18.03.2008r.

i zarejestrowane pod Nr 55465-2008

UWAGA - wyjaśnienia do SIWZ w dziale przetargi - zapytania i odpowiedzi

Poniżej spakowany załącznik do pobrania:



Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg nieograniczony na:Wykonanie projektu budowlanego z uzyskaniem decyzji lokalizacyjnej na budowę drogi zbiorczej z odwodnieniem między ulica Częstochowską w Wieluniu a ulica Opolską w Gaszynie

02‑04‑2008 12:12:05

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 206 000 EURO



Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 886 - 02 59, fax.: 043 886 02 60, www.bip.um.wielun.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony na: "Wykonanie projektu budowlanego z uzyskaniem decyzji lokalizacyjnej na budowę drogi zbiorczej z odwodnieniem między ulica Częstochowską w Wieluniu a ulica Opolską w Gaszynie" o następującym zakresie rzeczowym:

A/ Przygotowanie dokumentów niezbędnych do opracowania wniosku o wydanie decyzji lokalizacyjnej drogi, opracowanie wniosku zgodnego z ustawą o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych z 10.04.2003r. (Dz.U. 2003 Nr 80 poz.721 art.5.1 z późniejszymi zmianami) uwzględniając potrzebę wykonania map podziału działek niezbędnych pod inwestycję, złożenie wniosku i uzyskanie decyzji w imieniu Zamawiającego.

B/Opracowanie projektowe dla branży drogowej i odwodnienia:

1/ przeprowadzenie badań gruntowo-wodnych dla terenu objętego projektem

2/ opracowanie matrycy dla celów projektowych w skali 1:500 w formie numerycznej, wykonanie analogowo na folii i zapisanie na nośniku CD w formacie DXF

3/ opracowanie operatu oddziaływania na środowisko

4/opracowanie operatu wodno-prawnego na odprowadzenie wód opadowych z terenu ulic i uzyskanie pozwolenia wodno-prawnego

5/przygotowanie dokumentów do uzyskania prawomocnej decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego (Dz. U. Nr 80 z 2003r. poz. 717) i jej uzyskanie

6/ wykonanie projektów budowlanych oddzielnie dla każdej z branż, uwzględniające obowiązujące normy i przepisy wraz z niezbędnymi uzgodnieniami umożliwiającymi uzyskanie pozwolenia na budowę, opracowanych zgodnie z przepisami Prawa budowlanego spełniających wymagania Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2003r. Nr 120 poz. 1133 z późniejszymi zmianami) i przepisów wykonawczych - w ilości 4 egz.

Dokumentacja drogowa powinna być przygotowana zgodnie z ustawą o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych z dnia 10.04.2003r.(Dz.U. z 2003r. Nr 80 poz. 721)

7/ wykonanie projektów wykonawczych dla każdej z branż, uzupełniających i uszczegółowiających projekty budowlane w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, przygotowania oferty przez wykonawcę i realizację robót budowlanych. Projekty te muszą uwzględniać wymagania określone w § 5 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych i wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. nr 202 poz. 2072z późniejszymi zmianami) - w ilości 5 egz.

8/ wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dla każdej z branż, przez którą należy rozumieć opracowania zawierające w szczególności zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Specyfikacje muszą uwzględniać wymagania określone w § 13 i 14 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych i wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. nr 202 poz. 2072 z późniejszymi zmianami) - w ilości 2 egz.

9/ wykonanie przedmiarów robót dla każdej z branż, przez które należy rozumieć opracowania zawierające zestawienie przewidywanych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z ich szczegółowym opisem, miejscem wykonania lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis, z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek miar robót podstawowych oraz wskazaniem podstaw do ustalania cen jednostkowych robót lub jednostkowych nakładów rzeczowych. Przedmiary muszą uwzględniać wymagania określone w § od 6 do 10 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych i wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. nr 202 poz. 2072 z późniejszymi zmianami) - w ilości 2 egz.

10/ wykonanie kosztorysu inwestorskiego dla każdej z branż zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130 poz. 1389 z 2004r.) wydrukowanych w opcji kalkulacji uproszczonej z wyszczególnieniem cen jednostkowych dla każdej pozycji kosztorysowej- w ilości 2 egz.

11/ wykonanie kosztorysów ślepych szczegółowych dla każdej z branż - w ilości 2 egz. dla każdej z branż

12/ sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) ze względu na specyfikę projektowanego obiektu budowlanego, uwzględnianej w planie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - w ilości 1 egz.

13/ opracowanie wszystkich projektów przebudów występujących kolizji

14/ opracowanie projektu docelowego oznakowania i opracowanie projektu organizacji ruchu na czas budowy zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem z dnia 23 września 2003r. (Dz.U. nr 177, poz. 1729) wraz ze wszystkimi wymaganymi uzgodnieniami

15/ uzyskanie wszystkich uzgodnień niezbędnych do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę i uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę.


Całość dokumentacji projektowej j.w należy sporządzić również w wersji elektronicznej (PDF) i przekazać zamawiającemu na nośniku (CD)


Teren objęty zamówieniem zawiera:

- załącznik nr 4 do SIWZ - mapa podziałowa terenu z oznaczeniami:

a/ numery działek wpisanych w prostokąt, działki posiadające decyzję podziałową

b/ numery działek podkreślone, działki nie posiadające decyzji podziałowej

- załącznik nr 5 do SIWZ - koncepcja -branża drogowa,

- załącznik nr 6 do SIWZ - koncepcja - branża odwodnienie,


KOD CPV 74232000-1 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania


Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

Termin wykonania zamówienia : 30.10.2009r.

Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 6 000,00 PLN(słownie : sześć tysięcy PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy składać w kasie Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wielkiego 2, wadium wpłacane w pieniądzu przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 100 %

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Koszt SIWZ - 94,00zł. SIWZ została umieszczona na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl

7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:

w zakresie przedmiotu zamówienia : Wojciech Pastusiak, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2, tel. 0 43 8860216, Janusz Pamuła - 0-43 8860225, w zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska , 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 tel. 0 - 43 8860249,w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30
Termin składania ofert upływa dnia 16.04.2008 o godz. 11.00 Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na:"Wykonanie projektu budowlanego z uzyskaniem decyzji lokalizacyjnej na budowę drogi zbiorczej z odwodnieniem między ulicą Częstochowska w Wieluniu a ulica Opolską w Gaszynie. Nie otwierać przed 16.04.2008r. godz.11.30"i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 16.04.2008 o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 w BZP pok.nr 203
10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy : 1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2/nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,3/udokumentują wykonanie w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej jednej usługi odpowiadającej rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 100 000,00 zł tj. polegającej na wykonaniu projektu w zakresie dróg i sieci w-k.
4/ dysponują osobami z uprawnieniami budowlanymi niezbędnymi do wykonania przedmiotu zamówienia tj, minimum 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń do projektowania w specjalności drogowej i minimum 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń do projektowania w zakresie sieci w-k, 5/dysponują minimum 1 osobą z uprawnieniami geodezyjnymi z zakresu 1-geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne i 1 osobą z zakresu 2 - rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych

Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie "spełnia"-"nie spełnia"


11.Termin związania ofertą : 30 dni od daty otwarcia ofert
12. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6
13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.


Wieluń, dnia 26.03.2008 r.


Ogłoszenie zostało zamieszczone w BZP w dniu 26.03.2008r.

i zarejestrowane pod Nr 60043-2008

UWAGA - odpowiedź na pytania w dziale przetargi - zapytania i odpowiedzi

Poniżej spakowany załącznik do pobrania:








Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg nieograniczony na:"Zorganizowanie i administrowanie Strefą Płatnego Parkowania na terenie miasta Wieluń"

20‑03‑2008 12:22:48

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 206 000 EURO



Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 8860259, fax.: 043 8860274, www.bip.um.wielun.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony na: "Zorganizowanie i administrowanie Strefą Płatnego Parkowania na terenie miasta Wieluń"

Przedmiotem zamówienia jest:

1. Zorganizowanie i administrowanie strefą płatnego parkowania na terenie miasta Wieluń z wykorzystaniem parkomatów.

2.Urządzenia techniczne, 15 szt. parkomatów służące do obsługi strefy płatnego parkowania przez cały okres obowiązywania umowy są własnością Wykonawcy. Na Wykonawcy ciąży bieżącą obsługa wraz z zabezpieczeniem materiałów eksploatacyjnych, konserwacja w celu zapewniania prawidłowego, bezawaryjnego ich działania i prawidłowego funkcjonowania strefy. Czynności serwisowe związane z parkomatami powierza się Wykonawcy.

3. Do sporządzenia ofert należy przyjąć 532 miejsc parkingowych.

KOD CPV 632240000-5

1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

3. Termin wykonania zamówienia:

Zamówienie zrealizowane zostanie w terminie

wykonanie odpowiedniego oznakowania, a także zorganizowanie, wyposażenie i wprowadzenie biura obsługi strefy - w terminie do 45 dni od dnia podpisania umowy

prowadzenie czynności serwisowych, techniczno-organizacyjnych związanych z pobieraniem opłat za parkowanie oraz bieżącym utrzymaniem SPP i jej wyposażenia - 31 miesięcy licząc od dnia uruchomienia strefy płatnego parkowania, o którym mowa w pkt. a)

4. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie : Cena 100 %

6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia www.bip.um.wielun.pl

7. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 6 000,00 zł (słownie : sześć tysięcy PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy wnieść do kasy Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wlk. 2, wadium w formie pieniądza należy wpłacać przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457

8. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:

- w zakresie przedmiotu zamówienia:Wydział Inwestycji i Rozwoju - Romuald Szewczuk, 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wielkiego 1 tel. 0-43 8860254

- w zakresie procedury przetargowej Biuro Zamówień Publicznych - Renata Sobieraj, 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wielkiego 2 tel. 0-43 8860249

9. Termin składania ofert upływa dnia 26.03.2008 r. o godz. 11.00

Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : "Oferta przetargowa na zadanie pn. : "Zorganizowanie i administrowanie Strefą Płatnego Parkowania na terenie miasta Wieluń" Nie otwierać przed 26.03.2008 r. godz. 11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok.nr.1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.

10. Otwarcie ofert nastąpi dnia 26.03.2008 r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. Nr 203

11. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :

1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,

2/ którzy udokumentują, iż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali bądź wykonują z należytą starannością przynajmniej jedno zamówienie polegające na zorganizowaniu i administrowaniu SPP o liczbie miejsc parkingowych nie mniejszej niż 500 z wykorzystaniem parkomatów przez okres ciągły minimum 12-tu miesięcy.

12. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu :

Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formuła spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.

13. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy stanowiących nie więcej niż 15 % wartości zamówienia podstawowego.

14. Termin związania ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.

15.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

16.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

17.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.

Ogłoszenie zostało zamieszczone w BZP w dniu 14.03.2008r. i zarejestrowane pod Nr 52768-2008

Wieluń, dnia 14.03.2008r.

UWAGA - wyjasnienia do SIWZ w dziale przetargi - zapytania i odpowiedzi

Poniżej spakowany załącznik do pobrania:

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg nieograniczony na: "Dokończenie budowy pomieszczeń w budynku Hali Sportowej w Wieluniu przy ul. Częstochowskiej"

13‑03‑2008 12:53:12

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 5 150 000 EURO

Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 886 02 59, fax.: 043 886 02 60, www.bip.um.wielun.pl, w imieniu Zamawiającego Wieluńskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Wieluniu z siedzibą w 98-300 Wieluniu, ul.Wojska Polskiego 38 tel. 0-43 840 44 02

ogłasza przetarg nieograniczony na: "Dokończenie budowy pomieszczeń w budynku Hali Sportowej w Wieluniu przy ul. Częstochowskiej"

o następującym zakresie rzeczowym:

1/ roboty budowlane: Roboty murarskie: uzupełnienie ścianek -8,32 m2, ścianki działowe -96,0272 m2. Okna i drzwi: ościeżnice -18 szt., drzwi -27 m2., drzwi stalowe -9,60 m2, drzwi aluminiowe -3,60 m2, parapety PCV -9,90 mb. Tynki wewnętrzne, okładziny i malowanie: kratki wentylacyjne: 16 szt., tynki zwykłe IV kat. ścian i pilastrów -788,6435 m2, tynki zwykłe IV kat. stropów -150,46 m2, płytki naścienne 20 x 20 -186 m2, płytki naścienne klinkierowe -21,55 m2, listwy narożnikowe -324,38 mb, dwukrotne malowanie -1015,4812 m2, Posadzki: posadzki płytkowe z kamieni sztucznych 30x30 -263,67 m2, 20x20 -86,57 m2, cokoliki -40x40x20 -249,67 mb, listwy wykańczające -249,67 mb, posadzka wykładzina PVC 15,20 m2, listwy przyścienne PVC -18,52 mb.

2/ Instalacja wodno-kanalizacyjna. Rura PP PN10 o różnej średnicy -85 mb, próba szczelności, izolacja -85 mb, zawory kulowe -20 szt, bateria umywalkowa -9 szt, bateria do zlewu -szt. 1, bateria natryskowa ze słuchawką -6 szt, szafka hydrantowa -2 szt, rurociągi PVC -27 mb, zlew 1-komorowy -1 szt, miska ustępowa -5 kpl, umywalka z otworem -9 szt, pisuar + syfon -1 kpl. 3. Instalacja centralnego ogrzewania i wentylacji. Grzejniki stalowe płytowe -1 kpl, rurociągi z rur PE -30 mb, głowica termostatyczna -3 szt, zawór grzejnikowy -3 szt, wentylator łazienkowy -7 szt. 4. Instalacja elektryczna. Uzupełnienie tablicy oświetleniowej -1 szt, montaż opraw świetlówkowych -59 szt, montaż lączników podtynkowych -35 szt, montaż gniazd wtyczkowych -22 szt, przewody -330 mb,.

KOD CPV 45330000-9 Hydraulika i roboty sanitarne KOD CPV 45231000-3 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

KOD CPV 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

Miejsce realizacji: Wieluń

Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

Termin wykonania zamówienia : 29.08.2008r.

Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 8 200,00 PLN(słownie : osiem tysięcy dwieście PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy składać w kasie Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wielkiego 2, wadium wpłacane w pieniądzu przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 90 % Gwarancja - 10 %

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Koszt SIWZ - 77,00zł. SIWZ została umieszczona na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl

7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:

w zakresie przedmiotu zamówienia : Jacek Raszewski, WOSIR ,98-300 Wieluń, ul.Wojska Polskiego 38 tel. 0-43 840 44 02, w zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska , 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 tel. 0 - 43 8860249,w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

8. Termin składania ofert upływa dnia 03.04.2008 o godz. 11.00 Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na: "Dokończenie budowy pomieszczeń w budynku Hali Sportowej w Wieluniu przy ul. Częstochowskiej" Nie otwierać przed 03.04.2008r. godz.11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.

9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 03.04.2008 o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 w BZP pok.nr 203

10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy : 1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2/nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,3/udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem jej wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga udokumentowania roboty budowlanej w zakresie wykonania prac budowlano-remontowych o wartości co najmniej 200 000,00zł. 4/ dysponują minimum 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi uprawniającymi do kierowania robotami budowlanymi określonymi przepisami Prawa budowlanego w specjalności konstrukcyjnej, 1 osobą w zakresie instalacji sanitarnych, 1 osobą w zakresie instalacji elektrycznych oraz posiadających zaświadczenia z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność do tej izby na dzień składania ofert.

Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie "spełnia"-"nie spełnia"

11.Termin związania ofertą : 30 dni od daty otwarcia ofert

12.Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6

13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.

Wieluń, dnia 13.03.2008 r.


Ogłoszenie zostało zamieszczone w BZP w dniu 13.03.2008r.

i zarejestrowane pod Nr 51946-2008.

Poniżej spakowany załącznik do pobrania:

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg nieograniczony:"Budowę kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami oraz przebudowę ulicy Dębowej w Wieluniu"

11‑03‑2008 12:51:02

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 5 150 000 EURO



Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 886 - 02 59, fax.: 043 886 02 60, www.bip.um.wielun.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony na: "Budowę kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami oraz przebudowę ulicy Dębowej w Wieluniu" o następującym zakresie rzeczowym:

1/ Kanalizacja sanitarna:

- kanały z rur PCV fi 200 łączonych na wcisk 490,0mb

- kanały z rur PCV fi 160 łączonych na wcisk 123,90mb

- przewód tłoczny z rur PEHD fi 90 188,0mb

-przepompownia ścieków fi zbiornika 1,20m głęb 5,25m 1 szt

- studnie rewizyjne z kręgów betonowych fi 1000 10 szt

- studnie rewizyjne PCV fi 425 10szt

- studnie rewizyjne PCV fi 315 19 szt

2/ Roboty drogowe

- ustawienie krawężnika bet. 15*30 na ławie bet.- 935,07mb

-ustawienie opornika wtopionego 12*25 na ławie bet.- 519,56mb

- ustawienie obrzeży bet.20*6 - 924,0mb

- nawierzchnie z kostki bruk. szarej gr.8cm- 3432,59m2

- nawierzchnie z kostki bruk. kolorowej gr.8cm- 277,86m2

- nawierzchnie z płyt chodnikowych 50*50 - opaska - 327,93m2



KOD CPV 45232440-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

KOD CPV 45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad i dróg

KOD CPV 45233222-1 Roboty z zakresie chodników



Miejsce realizacji: ul. Dębowa w Wieluniu



Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

Termin wykonania zamówienia : 30.10.2008r. w tym kanalizacja sanitarna do dnia 30.09.2008r, roboty drogowe do 30.10.2010r.

Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 20 000,00 PLN(słownie : dwadzieścia tysięcy PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy składać w kasie Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wielkiego 2, wadium wpłacane w pieniądzu przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 90 % Gwarancja - 10 %

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Koszt SIWZ - 127,00zł. SIWZ została umieszczona na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl

7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:

w zakresie przedmiotu zamówienia : Wojciech Pastusiak, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2, tel. 0 43 8860216, w zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska , 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 tel. 0 - 43 8860249,w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

8.Termin składania ofert upływa dnia 27.03.2008 o godz. 11.00 Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na:"Budowę kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami oraz przebudowę ulicy Dębowej w Wieluniu" Nie otwierać przed 27.03.2008r. godz.11.30"i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.

9.Otwarcie ofert nastąpi dnia 27.03.2008 o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 w BZP pok.nr 203

10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy : 1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2/nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,3/ którzy udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i o wartości łącznej co najmniej 500 000zł ,w tym roboty drogowe w zakresie nawierzchni z kostki betonowej brukowej co najmniej 200 000zł, roboty w zakresie sieci sanitarnych obejmujących minimum 1 przepompownię ścieków co najmniej 300 000zł. W/w roboty budowlane mogą być objęte jednym zamówieniem, lub oddzielnymi zamówieniami dla robót drogowych i dla sieci sanitarnych z przepompownia ścieków o wyżej podanych wartościach. Należy podać wartości zamówień, daty i miejsca wykonania oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. W przypadku zamówień łącznych należy w wykazie robót wyszczególnić wartości dla robót drogowych oraz sieci sanitarnych. 4/ posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj, uprawnienia budowlane bez ograniczeń uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sieci kanalizacyjnych, w specjalności drogowej i instalacji elektrycznych oraz zaświadczenia z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzających przynależność do tej izby na dzień składania ofert.

Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie "spełnia"-"nie spełnia"



11. Termin związania ofertą : 30 dni od daty otwarcia ofert

12. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6

13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.





Wieluń, dnia 06.03.2008 r.



Ogłoszenie zostało zamieszczone w BZPw dniu 06.03.2008r.

i zarejestrowane pod Nr 45974-2008

Poniżej spakowany załącznik do pobrania:



UWAGA - wyjasnienia do SIWZ w dziale przetargi - zapytania i odpowiedzi


Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

"Przetarg nieograniczony na: Przebudowę drogi z budową parkingów w ul. Wyszyńskiego w Wieluniu"

21‑02‑2008 09:18:12

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 5 150 000 EURO

Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 886 - 02 49, fax.: 043 886 02 74, www.bip.um.wielun.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony na: "Przebudowę drogi z budową parkingów w ul. Wyszyńskiego w Wieluniu"

o następującym zakresie rzeczowym:

- roboty rozbiórkowe

- ułożenie krawężnika bet. na ławie betonowej 15*30 - 605,0mb

- ułożenie obrzeży betonowych 6*20 - 434,00mb

- nawierzchnia z kostki brukowej żółtej gr.8cm - 667,00m2

- nawierzchnia z kostki brukowej czerwonej gr. 8cm - 20,00m2

- nawierzchnia ścieralna gr. 3cm z masy asf. - 2400,00m2

- oznakowanie pionowe i poziome


KOD CPV 45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad i dróg

KOD CPV 45233222-1 Roboty z zakresie chodników


Miejsce realizacji: ul. Wyszyńskiego w Wieluniu

Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

Termin wykonania zamówienia : 30.09.2009r.

Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 7900,00 PLN(słownie : siedem tysiecy dziewięćset PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy składać w kasie Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wielkiego 2, wadium wpłacane w pieniądzu przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 90 % Gwarancja - 10 %

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Koszt SIWZ - 45,00zł. SIWZ została umieszczona na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl

7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:

w zakresie przedmiotu zamówienia : Wojciech Pastusiak, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2, tel. 0 43 8860216, w zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska , 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 tel. 0 - 43 8860249,w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

Termin składania ofert upływa dnia 13.03.2008 o godz. 11.00 Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na:"Przebudowę drogi z budową parkingów w ul. Wyszyńskiego w Wieluniu" Nie otwierać przed 13.03.2008r. godz.11.30"i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.

Otwarcie ofert nastąpi dnia 13.03.2008 o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 w BZP pok.nr 203

10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy : 1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2/nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,3/ udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i o wartości co najmniej 200 000zł , tj. roboty w zakresie nawierzchni z kostki brukowej o wartości co najmniej100 000,00zł i roboty w zakresie nawierzchni bitumicznej o wartości co najmniej 100 000zł, łącznie lub oddzielnie. Należy podać wartości zamówień, daty i miejsca wykonania oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 4/ posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj, uprawnienia budowlane bez ograniczeń uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz zaświadczenia z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzających przynależność do tej izby na dzień składania ofert.

.Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie "spełnia"-"nie spełnia"

11. Termin związania ofertą : 30 dni od daty otwarcia ofert

12.Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w

art. 67 ust.1 pkt 6

13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.



Wieluń, dnia 21.02.2008 r.



Ogłoszenie zostało zamieszczone w BZP w dniu 21.02.2008r.

i zarejestrowane pod Nr 35361-2008

Poniżej spakowany załącznik do pobrania





Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg nieograniczony na:"Remont Ratusza w Wieluniu"

13‑02‑2008 12:30:15

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 5 150 000 EURO

Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 886 - 02 59, fax.: 043 886 02 60, www.bip.um.wielun.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony na: "Remont Ratusza w Wieluniu"

o następującym zakresie rzeczowym:

- remont kominów

- wymiana rynien miedzianych - 43,28mb

- wymiana rur spustwych miedzianych - 24mb

- drenaż piwnic - rurociąg drenarski - 77.5mb

-studnie PCV fi 315 - 6 szt

- izolacja murów powyżej terenu - 112,297m2

- izolacja murów poniżej terenu - 135,110m2

- odbicie tynków zewnetrznych - 292,236m2

- oczyszczenie i umycie pozostałego tynku - 438,354m2

- tynki zewnetrzne nowe - 292,236m2

- gruntowanie tynku i wtopienie siatki - 730,590m2

- filcowanie tynku - 730,59m2

- malowanie elewacji farbą elewacyjną - 730,590m2

KOD CPV 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne



Miejsce realizacji: Wieluń

Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

Termin wykonania zamówienia : 25.08.2008r.

Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 6 100,00 PLN(słownie : sześć tysięcy sto PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy składać w kasie Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wielkiego 2, wadium wpłacane w pieniądzu przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 90 % Gwarancja - 10 %

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Koszt SIWZ - 25,00zł. SIWZ została umieszczona na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl

7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:

w zakresie przedmiotu zamówienia : Wojciech Pastusiak, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2, tel. 0 43 8437888, w zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska , 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 tel. 0 - 43 8860249,w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

Termin składania ofert upływa dnia 05.03.2008 o godz. 11.00 Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na:"Remont Ratusza w Wieluniu" Nie otwierać przed 05.03.2008r. godz.11.30"i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.

Otwarcie ofert nastąpi dnia 05.03.2008 o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 w BZP pok.nr 203

10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy : 1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2/nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,3/udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem jej wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga udokumentowania roboty budowlanej w zakresie wykonania prac budowlano-remontowych o wartości co najmniej 200 000,00zł wykonanych na obiekcie podlegającym ochronie konserwatora zabytków, 4/ dysponują minimum 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi uprawniającymi do kierowania robotami budowlanymi określonymi przepisami Prawa budowlanego w specjalności konstrukcyjnej, która pełniła funkcje kierownika budowy przez okres co najmniej 2-ch lat na budowach przy zabytkach nieruchomych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r. & 8 ust. 1 (Dz.U. nr 150 poz. 1579) oraz posiada zaświadczenie z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność do tej izby na dzień składania ofert.

Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie "spełnia"-"nie spełnia"

11. Termin związania ofertą : 30 dni od daty otwarcia ofert

12. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6

13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.



Wieluń, dnia 13.02.2008 r.

Ogłoszenie zostało zamieszczone w BZP w dniu 13.02.2008r.

i zarejestrowane pod Nr 29676-2008

Poniżej spakowany załącznik do pobrania:

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg nieograniczony na:"Przebudowę drogi gminnej we wsi Rychłowice, gmina Wieluń"

13‑02‑2008 11:53:18

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 5 150 000 EURO

Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 886 - 02 59, fax.: 043 886 02 60, www.bip.um.wielun.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony na: ""Przebudowa drogi gminnej we wsi Rychłowice, gmina Wieluń"

o następującym zakresie rzeczowym:

- sieć kanalizacji deszczowej z rur PCV fi 200 121,90mb

- ustawienie krawężników bet. 15*30 na ławie bet. 400,00mb

- wykonanie nawierzchni bitumicznej gr.8cm 2 145,68m2

- wykonanie ścieku z elem. Prefabrykowanych 400,00mb


KOD CPV 45232440-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

KOD CPV 45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad i dróg

Miejsce realizacji: Rychłowice, gmina Wieluń

Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

Termin wykonania zamówienia : 30.09.2009r.

Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 8 000,00 PLN(słownie : osiem tysięcy PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy składać w kasie Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wielkiego 2, wadium wpłacane w pieniądzu przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 90 % Gwarancja - 10 %

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Koszt SIWZ - 44,00zł. SIWZ została umieszczona na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl

7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:

w zakresie przedmiotu zamówienia : Wojciech Pastusiak, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2, tel. 0 43 8860216, w zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska , 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 tel. 0 - 43 8860249,w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

Termin składania ofert upływa dnia 20.02.2008 o godz. 11.00 Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na:"Przbudowę drogi gminnej we wsi Rychłowice, gmina Wieluń" Nie otwierać przed 20.02.2008r. godz.11.30"i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.

Otwarcie ofert nastąpi dnia 20.02.2008 o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 w BZP pok.nr 203

10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy : 1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2/nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,3/ udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i o wartości łącznej co najmniej 120 000zł ,w tym roboty drogowe w zakresie nawierzchni asfaltowej co najmniej 100 000zł, roboty w zakresie sieci sanitarnych co najmniej 20 000zł. W/w roboty budowlane mogą być objęte jednym zamówieniem, lub oddzielnymi zamówieniami dla robót drogowych i dla sieci sanitarnych o wyżej podanych wartościach. Należy podać wartości zamówień, daty i miejsca wykonania oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 4/ posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj, uprawnienia budowlane bez ograniczeń uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sieci kanalizacyjnych oraz w specjalności drogowej oraz zaświadczenia z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzających przynależność do tej izby na dzień składania ofert.

Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie "spełnia"-"nie spełnia"

Termin związania ofertą : 30 dni od daty otwarcia ofert

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6

13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.



Wieluń, dnia 28.01.2008 r.



Ogłoszenie zostało zamieszczone w BZP w dniu 28.01.2008r.

i zarejestrowane pod Nr .18403-2008




UWAGA - wyjasnienia do SIWZ w dziale przetargi - zapytania i odpowiedzi



Poniżej spakowany ząłacznik do pobrania





Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg niegraniczony na:"Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Wieluń"

13‑02‑2008 08:49:29

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 206 000 EURO

Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 886 - 02 59, fax.: 043 886 02 60, www.bip.um.wielun.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony na: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Wieluń"

o następującym zakresie rzeczowym:

- ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk

- ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk

- ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej

KOD CPV 66336000-4 usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty

KOD CPV 66337400-5 usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej

Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

Termin wykonania zamówienia : od dnia 1.03.2008 do dnia 28.02.2010r.

Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 90 % Warunki ubezpieczenia - 10%

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. SIWZ została umieszczona na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl

7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:

w zakresie przedmiotu zamówienia : Adam Grzelak - Biuro Brokerów Ubezpieczeniowych "MAXIMA Fides" Sp. z o.o., 90-613 Łódź ul. Gdańska 91, tel. 0 42 6366498, 0-509807262, w zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska , 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 tel. 0 - 43 8860249,w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

Termin składania ofert upływa dnia 19.02.2008 o godz. 11.00 Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na:"Oferta na ubezpieczenie Gminy Wieluń" Nie otwierać przed 19.02.2008r. godz.12.00"i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.

Otwarcie ofert nastąpi dnia 19.02.2008 o godz. 12.00 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 w BZP pok.nr 203

1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 1/ Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej. Wykonawca musi być uprawniony do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej na terenie Polski, w zakresie ubezpieczeń Działu II załącznika do Ustawy z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2003 r. Nr 124, poz. 1151 ze zm.) w zakresie nie mniejszym niż opisany w siwz. 2/ Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca musi posiadać doświadczenie w ubezpieczeniach Działu II załącznika do Ustawy z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2003 r. nr 124, poz. 1151 ze zm.), potwierdzone realizacją conajmniej 1 zamówienia w zakresie nie mniejszym niż opisany w niniejszej SIWZ o wartości zbliżonej do ceny złożonej oferty.3/ Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1-2 ustawy Pzp. 4/ Spełniają wymagania określone w art. 22 ust.1 pkt. 1-3 ustawy Pzp.

Wykonawca wraz zofertą złoży: 1/ Oświadczenie o spełnianiu warunków, określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp oraz o spełnianiu warunków uczestnictwa w postępowaniu na formularzu zgodnym z treścią Załącznika nr 2 - Dział I, Rozdział 2 niniejszej siwz - oryginał.2/ Aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.3/ Zezwolenie właściwego organu nadzoru na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia lub inny dokument potwierdzający uprawnienia Wykonawcy do wykonywania działalności ubezpieczeniowej w zakresie ubezpieczeń działu II załącznika do Ustawy z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2003 r. Nr 124, poz. 1151 ze zm.) w zakresie nie mniejszym niż opisany w niniejszej siwz w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4/ Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.5/ wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością (min. 80%) usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie, na formularzu zgodnym z treścią Załącznika nr 4 - Dział I, Rozdział 2 niniejszej SIWZ.

Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie "spełnia"-"nie spełnia"

Termin związania ofertą : 30 dni od daty otwarcia ofert

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6

14. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

15. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.



Wieluń, dnia 11.02.2008 r.

Ogłoszenie zostało zamieszczone w BZP w dniu 11.02.2008r.

i zarejestrowane pod Nr 28066-2008


UWAGA - wyjasnienia do SIWZ w dziale przetargi - zapytania i odpowiedzi

Poniżej spakowany załącznik do pobrania:



Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg nieograniczony na:"Wykonanie zatoki autobusowej przy ul.Sadowej w Wieluniu"

12‑02‑2008 08:53:15

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 5 150 000 EURO

Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 886 - 02 59, fax.: 043 886 02 60, www.bip.um.wielun.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony na: "Wykonanie zatoki autobusowej przy ul.Sadowej w Wieluniu"

o następującym zakresie rzeczowym:

- roboty rozbiórkowe

- ułożenie krawężnika bet. 15*30- 301mb

- ułożenie obrzeży betonowych 8*30 - 168,50mb

- opaska z płyt betonowych 50*50*7 - 27,00m2

- nawierzchnia z kostki brukowej szarej gr.8cm - 570,70m2

- nawierzchnia z kostki brukowej szarej gr. 6cm - 109,00m2

- oznakowanie pionowe i poziome

- humusowanie- 25,00m2


KOD CPV 45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad i dróg

KOD CPV 45233222-1 Roboty z zakresie chodników


Miejsce realizacji: ul. Sadowa w Wieluniu

Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

Termin wykonania zamówienia : 30.08.2008r.

Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 500,00 PLN(słownie : pięćset PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy składać w kasie Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wielkiego 2, wadium wpłacane w pieniądzu przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 90 % Gwarancja - 10 %

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Koszt SIWZ - 70,00zł. SIWZ została umieszczona na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl

7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:

w zakresie przedmiotu zamówienia : Wojciech Pastusiak, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2, tel. 0 43 8860216, w zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska , 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 tel. 0 - 43 8860249,w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

Termin składania ofert upływa dnia 04.03.2008 o godz. 11.00 Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na:"Wykonanie zatoki autobusowej przy ul.Sadowej w Wieluniu" Nie otwierać przed 04.03.2008r. godz.11.30"i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.

Otwarcie ofert nastąpi dnia 04.03.2008 o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 w BZP pok.nr 203

10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy : 1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2/nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,3/ udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i o wartości co najmniej 70 000zł , tj. roboty w zakresie nawierzchni z kostki brukowej. Należy podać wartości zamówień, daty i miejsca wykonania oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 4/ posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj, uprawnienia budowlane bez ograniczeń uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz zaświadczenia z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzających przynależność do tej izby na dzień składania ofert.

11. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie "spełnia"-"nie spełnia"

12. Termin związania ofertą : 30 dni od daty otwarcia ofert

Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6

13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.



Wieluń, dnia 12.02.2008 r.



Ogłoszenie zostało zamieszczone w BZP w dniu 12.02.2008r.

i zarejestrowane pod Nr 28526

Poniżej spakowany załącznik do pobrania



Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Liczba komunikatów archiwalnych: 1384 Numer strony: 1 .. 108  109  110  111  112  .. 139
Informacja wytworzona przez:
Justyna Orżanowska tel.:43 8860249 fax: 43 8860274 , w dniu:  09‑04‑2004 15:45:23
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Monika Antosiak
email: mantosiak@finn.pl tel.:(42) 684-98-91 fax: (42) 684-98-92
, w dniu:  09‑04‑2004 15:45:23
Data ostatniej aktualizacji:
12‑04‑2024 15:50:11
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie