Przetargi


Przetarg nieograniczony na:„Konserwację i utrzymanie zieleni miejskiej w Wieluniu”

05‑04‑2007 08:09:29

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 211 000 EURO

Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 886 - 02 59, fax.: 043 886 02 60, www.bip.um.wielun.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony na: "Konserwacja i utrzymanie zieleni miejskiej w Wieluniu" o następującym zakresie rzeczowym:

Rejon I: w obrębie ulic: Krakowskie Przedmieście, Barycz, pl. Legionów, Sienkiewicza, Piłsudskiego; Rejon II: w obrębie ulic: Krakowskie Przedmieście, Reformacka, Zamenhofa, Św. Barbary, Kopernika, Sienkiewicza, pl. Legionów, Barycz; Rejon III: w obrębie ulic: Powstańców 1863 r. ,Wojska Polskiego, Grota-Roweckiego, Grabińskiego-Pomiana, Łąkowa, linia rozgraniczająca teren Lasku Miejskiego i parku przy stadionie wzdłuż siatki boiska pomocniczego oraz placu manewrowego nauki jazdy; Rejon IV: w obrębie ulic: Wojska Polskiego, Powstańców 1863 R., linia rozgraniczająca teren Lasku Miejskiego i parku przy stadionie wzdłuż siatki boiska pomocniczego oraz placu manewrowego nauki jazdy; Rejon V: w obrębie ulic: Graniczna, Kijak,Wojska Polskiego, Łąkowa, Grabińskiego-Pomiana, Grota-Roweckiego, Wojska Polskiego, Kopernika, Piłsudskiego, Częstochowska; Rejon VI: w obrębie ulic: Częstochowska, Krakowskie Przedmieście, Reformacka, Zamenhofa, Św. Barbary, Kopernika, Wojska Polskiego, Powstańców 1863 r.

Konserwacja i utrzymanie zieleni miejskiej polegać będzie na wykonywaniu następujących prac:

a) koszenie trawników: zieleńce zorganizowane - wysokość źdźbła trawy nie powinna przekraczać 7-10 cm; zieleńce niezorganizowane - wysokość trawy nie powinna przekraczać 30 cm, b) obsadzenie materiałem roślinnym kwietników, gazonów i rabat - nasadzenie wiosenne i letnie, c) pielenie kwietników, gazonów i rabat,d) utrzymanie w ciągłej wilgotności gleby w kwietnikach i gazonach, na rabatach i trawnikach,e) nasadzanie roślin jednorocznych, krzewów i drzew zakupionych przez Zamawiającego, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego wraz z palikowaniem drzew,f) zabezpieczenie roślin przed chorobami i szkodnikami, oraz nawożenie zapewniające utrzymanie roślin w odpowiedniej zdrowotności,g) dosiewanie traw i odnowa trawników,h) zabezpieczenie roślin na zimę, a w szczególności krzewów i drzew w młodszych klasach wieko-wych, których obwód pnia nie przekracza 15 cm,i) wykonanie wszelkiego rodzaju cięć wraz z zabezpieczeniem ran na wszystkich drzewach i krzewach rosnących na terenie utrzymania,j) wycinka suchych drzew i krzewów oraz wiatrołomów z terenu utrzymania -po uzyskaniu poz-wolenia Zamawiającego,k) wycinka odrostów korzeniowych przy drzewach,l) uzupełnianie palików przy drzewach, których obwód pnia nie przekracza 20 cm,ł) prace porządkowe na terenie utrzymania ( grabienie liści z trawników, opróżnianie kosz parkowych, mycie ławek parkowych, czyszczenie fontanny, zbieranie odpadów, ułamanych i ściętych gałęzi, zamiatanie wokół zieleńców resztek po koszeniu itp. ) wraz z wywozem zanieczyszczeń,m) bieżące utrzymanie czystości i porządku w ciągach alejek parkowych poprzez odchwaszczanie na całej powierzchni, zamiatanie, usuwanie zanieczyszczeń i przycinanie brzegów alejek,n) pielęgnacja żywopłotów poprzez przycinanie, podlewanie i uzupełnianie roślin w zależności od potrzeb,o) uprzątanie terenów podległych po imprezach masowych,p) zimowe utrzymanie alejek i schodów na terenie parków i skwerów poprzez odśnieżanie i zwalczanie śliskości,r) naprawa i konserwacja istniejącego na terenie utrzymania sprzętu i elementów małej architektury,s) utrzymanie w należytym porządku podległych grobów, mogił i pomników,t)ustawienie choinki świątecznej dla rejonu I i II.

KOD CPV 77310000-6 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych; KOD CPV 77211500-7 Usługi pielęgnacji drzew KOD CPV 77314100-5 Usługi w zakresie trawników; KOD CPV 77313000-7 Usługi utrzymania parków

Miejsce realizacji: Wieluń

Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

Dopuszcza się składanie ofert częściowych maksymalnie na 3 rejony.

Termin wykonania zamówienia : 31.12.2009r.

Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : Rejon I - 2300,00 zł (słownie: dwa tysiące trzysta złotych 00/100); Rejon II - 2700,00 zł (słownie: dwa tysiące siedemset złotych 00/100); Rejon III- 900,00 zł (słownie : dziewięćset złotych00/100); Rejon IV 400,00 zł (słownie: czterysta złotych 00/100); Rejon V- 550,00 zł (słownie: pięćset pięćdziesiąt złotych)

Rejon VI - 400,00 zł (słownie: czterysta złotych 00/100)

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 100 %

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. SIWZ została umieszczona na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl

Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia : Waldemar Kluska, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 1, tel. 0 43 8860248, w zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska , 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 tel. 0 - 43 8860249,w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

Termin składania ofert upływa dnia 15.05.2007 o godz. 11.00 Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na: "Konserwację i utrzymanie zieleni miejskiej na terenie Wielunia" Nie otwierać przed 15.05.2007r. godz.11.30"i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.

Otwarcie ofert nastąpi dnia 15.05.2007 o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 w BZP pok.nr 203

W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy : 1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2/nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,3/ Warunkiem koniecznym do przystąpienia do przetargu jest wykonanie przez wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jednego zamówienia polegającego na całorocznym utrzymaniu terenów zieleni ogólnodostępnej o wartości dla jednego roku minimum: Rejon I-40 000,00 zł; Rejon II-45 000,00 zł; Rejon III-15 000,00 zł; Rejon IV-6 000,00 zł; Rejon V-7 000,00 zł; Rejon VI-6 000,00 zł. Pod pojęciem "Teren zieleni ogólnodostępnej" należy rozumieć: tereny zieleni miejskiej, osiedlowej, otwarte tereny zieleni przyzakładowej, przyszkolnej, towarzyszącej urzędom i instytucjom użyteczności publicznej, obiektom sakralnym, 4/ posiadanie pozwolenia na zbieranie i transport odpadów na terenie gminy Wieluń z terminem ważności w okresie trwania umowy-dotyczy każdego z rejonów. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie "spełnia"-"nie spełnia"

Termin związania ofertą : 30 dni od daty otwarcia ofert

Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.

Wieluń, dnia 03.04.2007 r.


Ogłoszenie zostało wysłane do Urzędu Zamówień Publicznych

w dniu 03.04.2007r. o godz. 14:57 i zarejestrowane pod Nr 33086/2007


Poniżej spakowany załącznik do pobrania


Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg nieograniczony na: "Budowę drogi gminnej Kadłub – Parcela na długości 882mb”

02‑04‑2007 15:29:47

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 5 278 000 EURO

Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 886 - 02 59, fax.: 043 886 02 60, www.bip.um.wielun.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony na: "Budowę drogi gminnej Kadłub - Parcela na długości 882mb"

o następującym zakresie rzeczowym:

Roboty drogowe:

- podbudowa z kruszywa łamanego-tłucznia gr.20cm - 4 997,00m2

- nawierzchnia bitum.asfaltowa warstwa wiążąca gr. 4cm - 4 721,00m2

- nawierzchnia bitum.asfaltowa warstwa ścieralna gr. 4cm - 4 610,00m2

- przepusty pod zjazdami z rur Wipro fi 40 - 527,50mb

- przepusty z rur Wipro fi 60cm - 10,00mb

- przepusty z rur Wipro fi 50cm - 12,50mb

- ścianki czołowe do w/w przepustów z bet. B30 - 5,00szt


KOD CPV 45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad i dróg



Miejsce realizacji: Kadłub - Parcela, gmina Wieluń

Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

Termin wykonania zamówienia : 30.09.2008r.

Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 10 000,00 PLN (słownie : dziesięć tysięcy PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy składać w kasie Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wielkiego 2, wadium wpłacane w pieniądzu przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 90 % Gwarancja - 10 %

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Koszt SIWZ - 100,00zł. SIWZ została umieszczona na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl

7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:

w zakresie przedmiotu zamówienia : Wojciech Pastusiak, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2, tel. 0 43 8860216, w zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska , 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 tel. 0 - 43 8860249,w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

8.Termin składania ofert upływa dnia 10.05.2007 o godz. 11.00 Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na: "Budowę drogi gminnej Kadłub-Parcela na dług. 882mb" Nie otwierać przed 10.05.2007r. godz.11.30"i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.

9.Otwarcie ofert nastąpi dnia 10.05.2007 o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 w BZP pok.nr 203

10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy : 1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2/nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,3/ udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej w zakresie dróg o nawierzchni asfaltowej o wartości co najmniej 400 000,00zł b/ posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj, uprawnienia budowlane bez ograniczeń uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz zaświadczenie z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność do tej izby na dzień składania ofert. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie "spełnia"-"nie spełnia"

11. Termin związania ofertą : 30 dni od daty otwarcia ofert

12. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6

13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.



Wieluń, dnia 21.03.2007 r.

Ogłoszenie zostało wysłane do Urzędu Zamówień Publicznych

w dniu 21.03.2007r. o godz. 9:15 i zarejestrowane pod Nr 27773/2007


UWAGA - wyjaśnienia do SIWZ w dziale przetargi - zapytania i odpowiedzi


Poniżej spakowany załącznik do pobrania:



Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg nieograniczony na: "Podział geodezyjny nieruchomości numer 678/2 położonej we wsi Kurów gmina Wieluń"

02‑04‑2007 08:47:18

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO


Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń
tel.: 0 - 43 8860259, fax.: 043 8860260, www.bip.um.wielun.pl,
ogłasza przetarg nieograniczony na: " Podział geodezyjny nieruchomości numer 678/2 położonej we wsi Kurów gmina Wieluń "
Opis przedmiotu zamówienia :
Wykonanie podziału geodezyjnego nieruchomości położonej w Kurowie , oznaczonej jako działka nr 678/2 o pow. 2,6941ha. zgodnie z załączonym szkicem.

KOD CPV 74274000-0

1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

3. Termin wykonania zamówienia : jeden miesiąc od uprawomocnienia postanowienia o możliwości dokonania podziału

4. Zamawiający nie wymaga składania wadium

5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena 100 %

6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń, lok. Nr: 204. SIWZ opublikowana na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl

7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia : Janusz Pamuła, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 tel. 0-43 886-02-25, w zakresie procedury przetargowej : Arkadiusz Prygiel , 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 Biuro Zamówień Publicznych tel. 0 - 43 886-02-49, w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

8. Termin składania ofert upływa dnia 12.04.2007 r. o godz. 11.00

Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : "Oferta przetargowa na zadanie pn. : " Podział geodezyjny nieruchomości numer 678/2 położonej we wsi Kurów gmina Wieluń " Nie otwierać przed 12.04.2007r. godz. 11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta

Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.

9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 12.04.2007r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac

Kazimierza Wielkiego 2 pok. Nr 203

10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :

1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,

2/nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2ustawy Prawo zamówień publicznych,

11. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień Publicznych po uzyskaniu dodatkowych środków finansowych na przedmiotowe zamówienie.

12. Termin związania ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.

13.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

14.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

15.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.

Wieluń, dnia 29.03.2007r.

Poniżej spakowany załącznik do pobrania:




Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg nieograniczony na:"Przebudowę chodników na Placu Jagiellońskim w Wieluniu”

29‑03‑2007 11:36:44

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO



Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 8860259, fax.: 043 8860274, www.bip.um.wielun.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony na: "Przebudowa chodników na Placu Jagiellońskim w Wieluniu"

Opis przedmiotu zamówienia :

- krawężniki betonowe 15 x 30 cm. na ławie betonowej z oporem - 305 m

- warstwa odsączająca gr.10 cm - 2 124 m2

- podbudowy z kruszywa łamanego gr 15 cm - 764 m2

- nawierzchnie z kostki brukowej betonowej szarej o gr.8 cm - 180 m2

- nawierzchnie z kostki brukowej betonowej kolorowej o gr.8 cm - 584 m2- obrzeża betonowe o wymiarach 30 x 8 cm - 856 m2

- podbudowy z kruszywa łamanego gr. 10 cm - 1 360,50 m2

- nawierzchnie z kostki brukowej betonowej kolorowej o gr. 6 cm - 1 360,50 m2

KOD CPV 45233222-1 Roboty z zakresie chodników

1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

3. Termin wykonania zamówienia: do 31.10.2007 roku.

4. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie : Cena 90 % Gwarancja 10 %

6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Koszt SIWZ - 50,00 zł. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia www.bip.um.wielun.pl

7. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 4 000,00 zł (słownie : cztery tysiące PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy wnieść do kasy Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wlk. 2, wadium w formie pieniądza należy wpłacać przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457

8. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:

- w zakresie przedmiotu zamówienia:

Wydział Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej - Małgorzata Wolna

98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wielkiego 1 pok. Nr 7 tel. 0-43 8860216

- w zakresie procedury przetargowej

Biuro Zamówień Publicznych - Renata Sobieraj

98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wielkiego 2 pok. Nr 6 tel. 0-43 8860249

9. Termin składania ofert upływa dnia 17.04.2007 r. o godz. 11.00

Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : "Oferta przetargowa na zadanie pn. : "Przebudowa chodników na Placu Jagiellońskim w Wieluniu" Nie otwierać przed 17.04.2007 r. godz. 11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok.nr.1

Plac Kazimierza Wielkiego 1.

10. Otwarcie ofert nastąpi dnia 17.04.2007 r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza

Wielkiego 2 pok. Nr 203

11. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :

1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,

2/ którzy udokumentują posiadanie uprawnień niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia tj, uprawnienia budowlane w zakresie robót drogowych

3/ którzy udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej o charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem i

zakresie polegającym na wykonaniu robót nawierzchni z kostki betonowej brukowej o wartości co najmniej 100.000zł.

12. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu :

Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formuła spełnia/nie spełnia w oparciu o

informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 10 SIWZ.Wykonawca musi

wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie

wykonawcy z postępowania.

13. Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1

pkt 6 Prawa zamówień publicznych po uzyskaniu dodatkowych środków finansowych na przedmiotowe zamówienie stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego.

14. Termin związania ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.

15.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

16.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

17.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.



Wieluń, dnia 29.03.2007 r

Ponizej spakowany ząłacznik do pobrania





Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg nieograniczony na:Wykonanie operatu szacunkowego nieruchomości zabudowanej położonej we wsi Gaszyn"

23‑03‑2007 09:18:05

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO



Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 8860259, fax.: 043 8860260, www.bip.um.wielun.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony na: "Wykonanie operatu szacunkowego nieruchomości zabudowanej położonej we wsi Gaszyn"

Opis przedmiotu zamówienia :

Wykonanie operatu szacunkowego nieruchomości zabudowanej budynkiem szkoły, położonej we wsi Gaszyn oznaczonej numerem 720/2 o pow. 1,1127ha.

Cel szacunku - oddanie nieruchomości w trwały zarząd Szkole Podstawowej

KOD CPV 74274000-0

1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

3. Termin wykonania zamówienia : jeden miesiąc od dnia podpisania umowy

4. Zamawiający nie wymaga składania wadium

5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena 100 %

6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń, lok. Nr: 204. SIWZ opublikowana na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl

7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia : Janusz Pamuła, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 tel. 0-43 886-02-25, w zakresie procedury przetargowej : Arkadiusz Prygiel , 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 Biuro Zamówień Publicznych tel. 0 - 43 886-02-49, w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

8. Termin składania ofert upływa dnia 04.04.2007 r. o godz. 11.00

Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę iadres Wykonawcy oraz napis : "Oferta przetargowa na zadanie pn. :"Wykonanie operatu szacunkowego nieruchomości zabudowanej położonej we wsi Gaszyn" Nie otwierać przed

04.04.2007r. godz. 11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.

9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 04.04.2007r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, PlacKazimierza Wielkiego 2 pok. Nr 203

10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :

1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,

2/nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2ustawy Prawo zamówień publicznych,

3/spełniający dodatkowe warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia

11. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień

Publicznych po uzyskaniu dodatkowych środków finansowych na przedmiotowe zamówienie.

12. Termin związania ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.

13.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

14.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

15.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.


Wieluń, dnia 23.03.2007r.


Poniżej spakowany załącznik do pobrania:

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg nieograniczony na Budowę dróg wraz z odwodnieniem w ulicach: Kmicica, Ludowa, Skrzetuskiego,Robotnicza,Zagłoby,Zbyszka z Bogdańca,Nowo Projektowana,Wspólna w osiedlu Kościuszki w Wieluniu

22‑03‑2007 09:53:00

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 5 278 000 EURO

Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 886 - 02 59, fax.: 043 886 02 60, www.bip.um.wielun.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony na: "Budowę dróg wraz z odwodnieniem w ulicach: Kmicica, Ludowa, Skrzetuskiego, Robotnicza, Zagłoby, Zbyszka z Bogdańca, Nowo Projektowana, Wspólna w osiedlu Kościuszki w Wieluniu"

o następującym zakresie rzeczowym:

Kanalizacja deszczowa:

- ułożenie rur Wipro fi 400 - 189,20mb

- ułożenie rur Wipro fi 300 - 1018,80mb

- przykanaliki z rur PCV fi 200 - 251,40mb

- studnie rewizyjne z kregów betonowych fi 1200mm - 45szt

- studnie ściekowe prefabrykowane fi 500mm - 66szt

Roboty drogowe:

- warstwa odsączająca gr. 15cm - 9143,39m2

- podbudowa z kruszywa łamanego-tłucznia gr.20cm - 8872,44m2

- krawężniki bet. 15*30cm na ławie bet. z oporem - 3102,15mb

- nawierzchnia bitumiczna asfaltowa warstwa wiążąca wraz z klinowaniem podbudowy w ilości 75kg/m2 - 625,42t

- nawierzchnia bitumiczna ścieralna gr. 4cm - 8872,44m2

- chodniki z kostki brukowej gr. 6cm - 4133,15m2

- wjazdy z kostki brukowej gr. 8cm - 1009,42m2

- obrzeża bet. 20*6- 2781,82mb

KOD CPV 45232440-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

KOD CPV 45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad i dróg

KOD CPV 45233222-1 Roboty w zakresie chodników

Miejsce realizacji: os. Kościuszki w Wieluniu

Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

Termin wykonania zamówienia : 30.09.2010r.

Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 35 000,00 PLN (słownie : trzydzieści pięć tysięcy PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy składać w kasie Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wielkiego 2, wadium wpłacane w pieniądzu przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 90 % Gwarancja - 10 %

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Koszt SIWZ - 170,00zł. SIWZ została umieszczona na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl

7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:

w zakresie przedmiotu zamówienia : Wojciech Pastusiak, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2, tel. 0 43 8860216, w zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska , 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 tel. 0 - 43 8860249,w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

8.Termin składania ofert upływa dnia 08.05.2007 o godz. 11.00 Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na: "Budowę dróg wraz z odwodnieniem w ulicach: Kmicica, Ludowa, Skrzetuskiego, Robotnicza, Zagłoby, Zbyszka z Bogdańca, Nowo Projektowana, Wspólna w osiedlu Kościuszki w Wieluniu" Nie otwierać przed 08.05.2007r. godz.11.30"i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.

9.Otwarcie ofert nastąpi dnia 08.05.2007 o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 w BZP pok.nr 203

10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy : 1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2/nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,3/ udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej w zakresie dróg o nawierzchni asfaltowej i sieci kanalizacji sanitarnych lub deszczowych o wartości co najmniej 700 000,00zł łącznie lub oddzielnie roboty budowlanej w zakresie wykonania dróg o nawierzchni asfaltowej o wartości co najmniej 500 000,00zł i sieci kanalizacji sanitarnych lub deszczowych o wartości co najmniej 200 000,00zł.b/ posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj, uprawnienia budowlane bez ograniczeń uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności : drogowej; sieci wod-kan. oraz zaświadczenia z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzających przynależność do tej izby na dzień składania ofert. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie "spełnia"-"nie spełnia"

11. Termin związania ofertą : 30 dni od daty otwarcia ofert

12. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6

13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.



Wieluń, dnia 20.03.2007 r.

Ogłoszenie zostało wysłane do Urzędu Zamówień Publicznych

w dniu 20.03.2007r. o godz. 10:26 i zarejestrowane pod Nr 27255/2007


Poniżej spakowany załącznik do pobrania:

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg nieograniczony na: Wykonanie projektu budowlanego kanalizacji sanitarnej, wodociągu, dróg z odwodnieniem, oświetlenia ulicznego dla osiedla budownictwa mieszkaniowego Kościuszki II w Wieluniu

22‑03‑2007 09:51:38

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO


Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 8860259, fax.: 043 8860274, www.bip.um.wielun.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony na: " Wykonanie projektu budowlanego kanalizacji sanitarnej, wodociągu, dróg z odwodnieniem, oświetlenia ulicznego dla osiedla budownictwa mieszkaniowego Kościuszki II w Wieluniu"

Opis przedmiotu zamówienia :

W ramach zamówienia należy wykonać :

1/ przeprowadzenie badań gruntowo-wodnych dla terenu objętego projektem

2/opracowanie matrycy dla celów projektowych w skali 1:500 w formie numerycznej, wykonanie analogowo na folii i zapisanie na nośniku CD

3/przygotowanie dokumentów do uzyskania prawomocnej decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego

4/opracowanie wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację inwestycji i jej uzyskanie

5/ opracowanie operatu oddziaływania na środowisko

6/ opracowanie operatu wodno-prawnego na odprowadzenie wód opadowych z terenu ulic i uzyskanie pozwolenia wodno-prawnego

7/ wykonanie projektów budowlanych wszystkich koniecznych branż, uwzględniające obowiązujące normy i przepisy wraz z niezbędnymi uzgodnieniami umożliwiającymi uzyskanie pozwolenia na budowę

8/ wykonanie projektów wykonawczych, uzupełniających i uszczegółowiających projekty budowlane w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, przygotowania oferty przez wykonawcę i realizację robót budowlanych.

9/ wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych

10/ wykonanie przedmiarów robót dla wszystkich branż (z podziałem na poszczególne ulice)

11/ wykonanie kosztorysu inwestorskiego dla wszystkich branż ( z podziałem na poszczególne ulice)

12/ wykonanie kosztorysów ślepych szczegółowych ( z podziałem na poszczególne ulice) dla wszystkich branż

13/ sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ)

14/uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę

Kod CPV 74232200-6 Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

3. Termin wykonania zamówienia : 31.08.2008 r.

4. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 3 000,00 zł (słownie : trzy tysiące PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy wnieść do kasy Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wlk. 2, wadium w formie pieniądza należy wpłacać przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457

5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie : Cena ryczałtowa - 100 %

6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. SIWZ opublikowana na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl

7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia : Wojciech Pastusiak, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 1 pok. nr 8 tel. 0-43 8860216, w zakresie procedury przetargowej : Renata Sobieraj, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 Biuro Zamówień Publicznych pok. nr. 204 tel. 0 - 43 8860249, w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

8. Termin składania ofert upływa dnia 07.03.2007 r. o godz. 11.00

Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : "Oferta przetargowa na zadanie pn. : "Wykonanie projektu budowlanego kanalizacji sanitarnej, wodociągu, dróg z odwodnieniem, oświetlenia ulicznego dla osiedla budownictwa mieszkaniowego Kościuszki II w Wieluniu" Nie otwierać przed 07.03.2007 r. godz. 11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Pl.Kazimierza Wielkiego 1.

9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 07.03.2007 r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. Nr 203

10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :

1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,

2/ posiadają uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności : drogowej; sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych

3/ wykonali w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej jedną usługę odpowiadającą rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości łącznej co najmniej 50 000,00 zł tj. polegającej na wykonaniu projektu w zakresie sieci w-k o wartości min. 15 000zł dla jednej usługi, dróg o wartości min. 25 000zł dla jednej usługi i oświetlenia ulicznego o wartości min. 10 000zł dla jednej usługi

11. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień Publicznych.

12. Termin związania ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.

13.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

14.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

15.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.



Wieluń, dnia 22.02.2007 r.

Poniżej spakowany załącznik do pobrania

Poniżej spakowany załącznik do pobrania:


Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg nieoganiczony na" Odbudowę rowu przydrożnego w ulicy Rymarkiewicz w Wieluniu”

21‑03‑2007 10:13:13

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 5 278 000 EURO

Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 886 - 02 59, fax.: 043 886 02 60, www.bip.um.wielun.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony na: "Odbudowę rowu przydrożnego w ulicy Rymarkiewicz w Wieluniu"

o następującym zakresie rzeczowym:

Roboty kanalizacyjne:

- ułożenie rur PP fi 400 - 90,30mb

- ułożenie rur Wipro fi 500 - 20,00mb

- przykanaliki z rur PCV fi 200 - 36,00mb

- studnie rewizyjne z kregów betonowych fi 1200mm - 4szt

- studnie ściekowe prefabrykowane fi 500mm - 5szt

Roboty drogowe:

- podbudowa z kruszywa łamanego-tłucznia gr.20cm - 64,80m2

- nawierzchnia bitum.asfaltowa warstwa ścieralna gr. 4cm - 1752,00m2

- przepusty z rur Wipro fi 400 pod zjazdami - 82,50mb

- przepusty z rur Wipro fi 600 - 12,50mb

- ścieki z elementów betonowych trójkatnych - 695,00mb

- ułożenie krawężnika bet. 15*30cm - 159,00mb

- frezowanie nawierzchni bitumicznej - 1370,70m2


KOD CPV 45232440-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

KOD CPV 45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad i dróg

Miejsce realizacji: ul. Rymarkiewicz w Wieluniu

Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

Termin wykonania zamówienia : 30.08.2008r.

Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 7 000,00 PLN (słownie : siedem tysięcy tysięcy PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy składać w kasie Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wielkiego 2, wadium wpłacane w pieniądzu przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 90 % Gwarancja - 10 %

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Koszt SIWZ - 120,00zł. SIWZ została umieszczona na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl

7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:

w zakresie przedmiotu zamówienia : Wojciech Pastusiak, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2, tel. 0 43 8860216, w zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska , 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 tel. 0 - 43 8860249,w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

8.Termin składania ofert upływa dnia 11.05.2007 o godz. 11.00 Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na: "Odbudowę rowu przydrożnego w ul. Rymarkiewicz w Wieluniu" Nie otwierać przed 11.05.2007r. godz.11.30"i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.

9.Otwarcie ofert nastąpi dnia 11.05.2007 o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 w BZP pok.nr 203

10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy : 1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2/nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,3/ udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej w zakresie dróg o nawierzchni asfaltowej i sieci kanalizacji sanitarnych lub deszczowych o wartości co najmniej 200 000,00zł łącznie lub oddzielnie roboty budowlanej w zakresie wykonania dróg o nawierzchni asfaltowej o wartości co najmniej 180 000,00zł i sieci kanalizacji sanitarnych lub deszczowych o wartości co najmniej 20 000,00zł.b/ posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj, uprawnienia budowlane bez ograniczeń uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności : drogowej; sieci wod-kan. oraz zaświadczenia z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzających przynależność do tej izby na dzień składania ofert. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie "spełnia"-"nie spełnia"

11. Termin związania ofertą : 30 dni od daty otwarcia ofert

12. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6

13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.



Wieluń, dnia 19.03.2007 r.

Ogłoszenie zostało wysłane do Urzędu Zamówień Publicznych

w dniu 19.03.2007r. o godz. 13:53 i zarejestrowane pod Nr 26867/2007



Poniżej spakowany załącznik do pobrania

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg nieograniczony na: "Modernizację ulicy Malinowej w Wieluniu”

20‑03‑2007 08:37:43

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO

Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń
tel.: 0 - 43 8860259, fax.: 043 8860260, www.bip.um.wielun.pl,
ogłasza przetarg nieograniczony na: "Modernizację ulicy Malinowej w Wieluniu"
Opis przedmiotu zamówienia :
- podbudowa z kruszywa łamanego - tłucznia gr.20cm - 110,50m2
- nawierzchnia z betonu asfaltowego - wiążąca gr. 4cm - 110,50m2
- nawierzchnia bitum.asfaltowa - wartswa ścieralna gr. 4cm - 1123,70m2
- ułożenie krawężnika bet. 15*30 - 149,00mb
- frezowanie nawierzchni bitumicznej - 165,30m2

KOD CPV 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg


1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

3. Termin wykonania zamówienia : 31.08.2007 r.

4. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 1 500,00 zł (słownie : jeden tysiąc pięćset PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy wnieść do kasy Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wlk. 2, wadium w formie pieniądza należy wpłacać przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457

5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie : Cena - 90 % Gwarancja - 10%

6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Koszt SIWZ 30 zł. SIWZ opublikowana na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl

7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia : Wojciech Pastusiak, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 1 pok. nr 8 tel. 0-43 8860216, w zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 Biuro Zamówień Publicznych pok. nr. 204 tel. 0 - 43 8860249, w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

8. Termin składania ofert upływa dnia 03.04.2007 r. o godz. 11.00

Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : "Oferta przetargowa na zadanie pn: "Modernizacja ulicy Malinowej w Wieluniu" Nie otwierać przed 03.04.2007 r. godz. 11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Pl.Kazimierza Wielkiego 1.

9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 03.04.2007 r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. Nr 203

10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :

1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,

2/ udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem jej wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga udokumentowania roboty budowlanej w zakresie budowy lub remontu dróg o nawierzchni bitumicznej o wartości co najmniej 35 000,00zł.

3/ posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj, uprawnienia budowlane bez ograniczeń uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz zaświadczenia z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzających przynależność do tej izby na dzień składania ofert.

11. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień Publicznych.

12. Termin związania ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.

13.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

14.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

15.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.


Wieluń, dnia 20.03.2007 r.

Poniżej spakowany załącznik do pobrania



Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg nieograniczony na:Adaptację pomieszczeń po Przedszkolu Nr 2 w Wieluniu”

05‑03‑2007 13:28:16

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 5 278 000 EURO

Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 886 - 02 59, fax.: 043 886 02 60, www.bip.um.wielun.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony na: "Adaptację pomieszczeń po Przedszkolu Nr 2 w Wieluniu"

o następującym zakresie rzeczowym:

- roboty budowlane

- instalacje c.o.

- instalacje w-k

- instalacje elektryczne

Zakres prac adaptacyjnych obejmuje 3 budynki po Przedszkolu Nr 2 w Wieluniu przy ul. Krakowskie Przedmieście 2.

Powierzchnie budynków podlegających adaptacji :

- Budynek Nr 1 (główny), parter + piętro - 281m2,

- Budynek Nr 2( z istniejącym zapleczem kuchennym), parter + piętro - 258,60m2,

- Budynek nr 3 (w podwórku), parterowy - 112,67m2

KOD CPV 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

KOD CPV 45310000-3 Roboty z zakresie instalacji elektrycznych

KOD CPV 45330000-9 Hydraulika i roboty sanitarne

Miejsce realizacji: Wieluń, ul. Krakowskie Przedmieście 2

Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

Termin wykonania zamówienia : 31.10.2007r.

Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 3 200,00 PLN(słownie : trzy tysiące dwieście PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy składać w kasie Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wielkiego 2, wadium wpłacane w pieniądzu przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 80 % Gwarancja - 20 %

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , pok. Nr: 204. Koszt SIWZ - 100,00zł. SIWZ została umieszczona na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl

7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:

w zakresie przedmiotu zamówienia : Waldemar Kluska, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2, tel. 0 43 8860248, w zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska , 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 tel. 0 - 43 8860249,w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

Termin składania ofert upływa dnia 16.03.2007 o godz. 11.00 Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na:"Adaptację pomieszczeń po Przedszkolu Nr 2 w Wieluniu" Nie otwierać przed 16.03.2007r. godz.11.30"i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.

Otwarcie ofert nastąpi dnia 16.03.2007 o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 w BZP pok.nr 203

10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy : 1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2/nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,3/ udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym, które są przedmiotem niniejszego zamówienia tj. polegającej na wykonaniu robót remontowo-budowlanych o wartości co najmniej 50 000zł, robót w zakresie instalacji elektrycznych o wartości co najmniej 30 000.zł, robót w zakresie instalacji w-k o wartości co najmniej 20 000zł, łącznie w jednym obiekcie lub oddzielnie w różnych obiektach 4/ dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia, posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia , należącymi do właściwej izby inżynierów budownictwa, tj. uprawnienia budowlane bez ograniczeń uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności : - konstrukcyjno-budowlanej ; - instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych; - instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie "spełnia"-"nie spełnia"

Termin związania ofertą : 30 dni od daty otwarcia ofert

Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6

13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.



Wieluń, dnia 05.02.2007 r.



Ogłoszenie zostało wysłane do Urzędu Zamówień Publicznych

w dniu 05.02.2007r. o godz. 11:22 i zarejestrowane pod Nr 8919/2007


UWAGA - wyjaśnienia do SIWZ w dziale przetargi - zapytania i odpowiedzi

Poniżej spakowany załacznik do pobrania


Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Liczba komunikatów archiwalnych: 1385 Numer strony: 1 .. 114  115  116  117  118  .. 139
Informacja wytworzona przez:
Arkadiusz Prygiel
email: prygiela@um.wielun.pl tel.:43 8860249 fax: 43 8860274
, w dniu:  09‑04‑2004 15:45:23
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Monika Antosiak
email: mantosiak@finn.pl tel.:(42) 684-98-91 fax: (42) 684-98-92
, w dniu:  09‑04‑2004 15:45:23
Data ostatniej aktualizacji:
17‑05‑2024 10:32:56
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie