Przetargi


Przetarg nieograniczony na: „Remont ulicy Błońskiej w Wieluniu”

22‑02‑2007 14:02:24

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO



Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 8860259, fax.: 043 8860274, www.bip.um.wielun.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony na: "Remont ulicy Błońskiej w Wieluniu"

Opis przedmiotu zamówienia :

1. Roboty drogowe - rozbiórkowe.

- rozebranie krawężników bet. 15 x 30 - 589,0 mb

- rozebranie nawierzchni bitumicznej gr. 4 cm pod ścieki - 202,40 m2

- rozebranie istniejącej podbudowy z kruszywa łamanego gr 16 cm - 202,40 m2

- frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej gr. do 4 cm - 618,00 m2

2. Roboty drogowe

- krawężniki betonowe 15 x 30 ustawione na ławie betonowej z oporem - 589,0 mb

- ścieki przykrawężnikowe z kostki brukowej bet. gr. 8 cm. - 184,0 m2

- wyrównanie istniejącej podbudowy masą betonową - 130,0

- nawierzchnia bitumiczna asfaltowa ścieralnagrypsowo-żwirowa gr 4cm- 2 482,0 m2

3. Kanalizacja deszczowa

- wykonanie studzienki ściekowej z rur betonowych Ø 50

z osadnikiem gł do 1,50 m kompletnej - 1 szt.

- wykonanie przykanalika z rur betonowych "Vipro" Ø 20 - 10 mb

KOD CPV 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45232130-2 Rurociągi do odprowadzania wody burzowej

1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

3. Termin wykonania zamówienia: do 31 lipca 2007 roku.

4. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie : Cena 90 % Gwarancja 10 %

6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Koszt SIWZ - 40,00 zł. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia www.bip.um.wielun.pl

7. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 4 000,00 zł (słownie : cztery tysiące PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy wnieść do kasy Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wlk. 2, wadium w formie pieniądza należy wpłacać przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457

8. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:

- w zakresie przedmiotu zamówienia:

Wydział Inwestycji i Rozwoju - Stanisław Stochniałek

98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wielkiego 1 pok. Nr 7 tel. 0-43 8860216

- w zakresie procedury przetargowej

Biuro Zamówień Publicznych - Renata Sobieraj

98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wielkiego 2 pok. Nr 6 tel. 0-43 8860249

9. Termin składania ofert upływa dnia 06.03.2007 r. o godz. 11.00

Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy

umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : "Oferta

przetargowa na zadanie pn. : "Remont ulicy Błońskiej w Wieluniu" Nie otwierać przed

06.03.2007 r. godz. 12.00" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta

Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok.nr.1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.

10. Otwarcie ofert nastąpi dnia 06.03.2007 r. o godz. 12.00 w siedzibie Zamawiającego -

Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. Nr 203

11. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :

1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,

2/ którzy udokumentują posiadanie uprawnień budowlanych w specjalności drogowej oraz przynależność do właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa na dzień składania ofert.

3/ którzy udokumentują wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przynajmniej jednej roboty budowlanej o charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem tj. o zakresie polegającym na wykonaniu roboty drogowej z nawierzchni bitumicznej o wartości co najmniej 100.000zł.

12. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu :

Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formuła spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 10 SIWZ.Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.

13. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Prawa zamówień publicznych

14. Termin związania ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.

15.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

16.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

17.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.



Wieluń, dnia 22.02.2007 r

Poniżej spakowany ząłacznik do pobrania





Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg nieograniczony na:"Utrzymanie czystości i porządku ulic miasta Wielunia”

20‑02‑2007 10:31:46

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO

Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1,

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 886-02-49, fax.: 043 886-02-74, www.bip.um.wielun.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony na: "Utrzymanie czystości i porządku ulic miasta Wielunia"

o następującym zakresie rzeczowym:

1.codzienne opróżnianie koszy przy ulicach i oczyszczanie nawierzchni ulic wraz z wywozem zebranych śmieci własnym środkiem transportu : 1)Augustiańska-236m, 2)Barycz-236m,3)Ewangelicka-238m,4)Kaliska-209m,5)Królewska-234m,6)Narutowicza-71m,

7)NowyRynek-284m,8)Okólna-356m,9)Palestrancka-178m,10)Podwale-147m,11)Popiełuszki-870m,12)Pl.Legionów-402m,13)Pl.Jagielloński-99m,14)Pl.KazimierzaWlk.-132m,15)Reformacka-314m,16)Różana-173m,17)Sienkiewicza-158m,18)Staszica-642m,

19)Śląska-150m,20)Zamenhofa-301m

2.raz w tygodniu opróżnianie koszy przy ulicach i oczyszczanie nawierzchni ulic wraz z wywozem zebranych śmieci własnym środkiem transportu: 1)Sadowa-800m,

3.raz na dwa tygodnie opróżnianie koszy przy ulicach i oczyszczanie nawierzchni ulic wraz z wywozem zebranych śmieci własnym środkiem transportu:1)Akacjowa-540m,2)Asnyka-125m,3)Biedala-293m,4)Błońska -529m,5)Bema-215m, 6)Broniewskiego-220m, 7)Brzozowa-115m,8)Ciepłownicza-960m,9)Cisowa-335m,10)Chopina-230m,11)Czarneckiego-235m,12)Dąbrowskiego- 255m, 13)Długosza-604m,14)Grabińskiego-550m,15)Grunwaldzka-305m,16)Jesionowa-340m,17)Kilińskiego 248m,18)Krasińskiego-290m,19)Kwiatowa-230m,20)Kochanowskiego-349m,21)Kościuszki-784m,22)Lewińskiego-400m,23)Lipowa-200m,24)Maczka-80m,25)Mickiewicza-297m,26)Morelowa-245m,27)Modrzewiowa-133m,28)Nadodrzańska-335m,29)Poniatowskiego-86m, 30)Plater-185m, 31)Prusa-285m,32)Pułaskiego-530m,33)Reja-220m,34)Reymonta-162m,35)Roweckiego-351m,36)Słowackiego-260m, 37)Sucharskiego-315m,38)Sosnowa-140m,39)Targowa-212m,40)Tuwima-127m,41)Wierzbowa-230m,42)Wiśniowa-700m,43)Żeromskiego-283m, 44)Os.Armii Krajowej-457m,45)Ogrodowa-487m,

4.raz w miesiącu opróżnianie koszy przy ulicach i oczyszczanie nawierzchni ulic wraz z wywozem zebranych śmieci własnym środkiem transportu:1)Kijak-1050m,2)Dojazdowa-357m,3)Gojawiczyńskiej-110m,4)Grabowskiej-171m,5)Kamienna-167m,6)Kasztanowa-540m, 7)Konopnickiej-373m,8)KrakowskiZaułek-93m,9)Krótka-192m,10)Moniuszki-290m,11)Młynarska-250m,12)Mokra-346m,13)Owocowa-99m,14)Orzeszkowej-300m,15)Prosta-440m,16)Powstańców1863r.-880m,17)Południowa-206m,18)Poświatowskiej-150m,19)Przejazd-212m,20)Paderewskiego-479m,21)Roosevelta-309m,22)Rymarkiewicz-1500m,23)Słoneczna-265m,24)Stodolniana-735m,25)Szkolna-398m,26)Skłodowskiej-273m,27)Struga-102m,28)Sikorskiego-315m,29)Urocza-517m,30) Wendta H.-370m,31)Wróblewskiego-145m, 32)Wodna-486m,33)Zachodnia-230m,34)Zacisze-90m,35)Zamiejska -96m,36)Zawadzkiego-323m,37)Zielona-829 m,38)wjazd od POW do przedszkola-440m,39)wjazd od Kościuszki do byłego sklepu AGAT-111m, 40)Pijarska-58m,41)Malinowa-431m,42)Agrestowa-293m, 43)łącznik POW-Kościuszki-460m.

5.codzienne oczyszczanie nawierzchni chodnika i parkingu przy ul. Piłsudskiego 14

6.mycie zewnętrzne i wewnętrzne koszy na śmieci dwa razy w roku w terminach do 31 maja i do 30 września w 2007 i 2008r.

7.malowanie farbą antykorozyjną koszy metalowych w ilości około 20 sztuk (1 raz w roku)wymagających niezbędnej konserwacji, wskazanych przez pracownika Urzędu Miejskiego.

8.zbieranie martwych zwierząt.

KOD CPV 90210000-2

1. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

3. Termin wykonania zamówienia : 31.12.2008r.

4. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 3000,00zł (słownie : trzy tysiące 00/100PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy wnieść do kasy Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wlk. 2, wadium w formie pieniądza należy wpłacać przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Ślaski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457

5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 100%

6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia www.bip.um.wielun.pl

7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia : Waldemar Kluska Wydział Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wlk. 1 pok. Nr 10 tel. 0 - 43 8860248. W zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska Biuro Zamówień Publicznych 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wlk. 2 pok.204 tel. 0 - 43 8860249 w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

8. Termin składania ofert upływa dnia 28.02.2007r. o godz. 11.00. Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na utrzymanie czystości i porządku ulic miasta Wieluń" Nie otwierać przed 28.02.2007r.godz. 11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.

9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 28.02.2007r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. nr 203

10. Opis warunków udziału w postępowaniu :

1. a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b/posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c/znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d/nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają szczegółowe warunki: a/udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi o porównywalnym charakterze i zakresie tj. pracach porządkowych polegających na utrzymaniu czystości ulic przez okres co najmniej 1 roku o wartości nie mniejszej niż 50 000,00zł;

11. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu :

Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formuła spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt.6 SIWZ. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.

12. Termin związania ofertą: 30dni

13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej .

14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów

16. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w wysokości 10%, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6



Wieluń, dnia 20.02.2007r.

Poniżej spakowany załącznik do pobrania:



Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg nieograniczony na:Dobudowę kanalizacji ściekowej w ul. Wolności w Dąbrowie gm. Wieluń”

30‑01‑2007 15:28:32

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO


Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 8860259, fax.: 043 8860274, www.bip.um.wielun.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony na: "Dobudowa kanalizacji ściekowej w ul. Wolności w Dąbrowie gm. Wieluń"

Opis przedmiotu zamówienia :

1. Sieć kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej

- sieć kanalizacji ciśnieniowej z rur PE fi. 90 - 385,30 mb.

2. Przyłącza kanalizacyjne

- przyłącza z rur PE fi 40 mm - 160,60 mb

- zasuwy kołnierzowe fi 40 - 7 szt.

- Montaż zbiornika przepompowni

wraz z połączeniami hydraulicznymi i połączeniem elektrycznym - 7,0 kpl.

KOD CPV 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

3. Termin wykonania zamówienia: do 31 lipca 2007 roku.

4. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie : Cena 90 % Gwarancja 10 %

6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Koszt SIWZ - 20,00 zł. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia www.bip.um.wielun.pl

7. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 2 000,00 zł (słownie : dwa tysiące PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy wnieść do kasy Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wlk. 2, wadium w formie pieniądza należy wpłacać przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457

8. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:

- w zakresie przedmiotu zamówienia:

Wydział Inwestycji i Rozwoju - Stanisław Stochniałek

98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wielkiego 1 pok. Nr 7 tel. 0-43 8860216

- w zakresie procedury przetargowej

Biuro Zamówień Publicznych - Renata Sobieraj

98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wielkiego 2 pok. Nr 6 tel. 0-43 8860249

9. Termin składania ofert upływa dnia 13.02.2007 r. o godz. 11.00

Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : "Oferta przetargowa na zadanie pn. : "Dobudowa kanalizacji ściekowej w ul. Wolności w Dąbrowie gm. Wieluń." Nie otwierać przed 13.02.2007 r. godz. 12.00" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok.nr.1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.

10. Otwarcie ofert nastąpi dnia 13.02.2007 r. o godz. 12.00 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. Nr 203

11. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :

1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,

2/ którzy udokumentują posiadanie uprawnień budowlanych bez ograniczeń uprawniających do kierowania robotami budowlanymi w specjalności : sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; oraz przynależność do właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa na dzień składania ofert.

3/ którzy udokumentują wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przynajmniej jednej roboty budowlanej o charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem tj. o zakresie polegającym na wykonaniu sieci kanalizacji zewnętrznej o wartości co najmniej 50.000zł.

12. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu :

Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formuła spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 10 SIWZ.Wykonawca musi

wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.

13. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1

pkt 6 Prawa zamówień publicznych

14. Termin związania ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.

15.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

16.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

17.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.



Wieluń, dnia 31.01.2007r;

Poniżej spakowany załącznik do pobrania



Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg nieograniczony na:„Budowę oświetlenia ulicznego w ulicy Topolowej i Olchowej w Wieluniu”

26‑01‑2007 09:15:14

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO



Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 8860259, fax.: 043 8860260, www.bip.um.wielun.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony na: "Budowę oświetlenia ulicznego w ulicy Topolowej i Olchowej w Wieluniu"

Opis przedmiotu zamówienia :

- montaż słupów oświetleniowych EOC-10.5/2.5 WIBRET - 17szt

- montaż opraw SGS 102/050T+1*SON T PLUS 50 - 17 szt

- układanie kabla YAKY 1*25mm2 - 1604mb

- układanie rur ochronnych z PCV o śr. rura Arota BE75 - 3mb

- układanie rur ochronnych z PCV o śr. rura Arota DVK110 - 93mb

- układanie rur ochronnych z PCV o śr. rura Arota A110PS - 8mb

- układanie rur ochronnych z PCV o śr. rura Arota A58PS - 4mb


KOD CPV 45231400-9 Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

KOD CPV 45311100-1 Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznej

KOD CPV 45316110-9 Instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego


1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

3. Termin wykonania zamówienia : 31.08.2007 r.

4. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 2 000,00 zł (słownie : dwa tysiące PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy wnieść do kasy Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wlk. 2, wadium w formie pieniądza należy wpłacać przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457

5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie : Cena - 90 % Gwarancja - 10%

6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Koszt SIWZ 20 zł. SIWZ opublikowana na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl

7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia : Wojciech Pastusiak, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 1 pok. nr 8 tel. 0-43 8860216, w zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 Biuro Zamówień Publicznych pok. nr. 204 tel. 0 - 43 8860249, w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

8. Termin składania ofert upływa dnia 13.02.2007 r. o godz. 11.00

Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : "Oferta przetargowa na zadanie pn. : "Budowę oświetlenia ulicznego w ulicy Topolowej i Olchowej w Wieluniu" Nie otwierać przed 13.02.2007 r. godz. 11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Pl.Kazimierza Wielkiego 1.

9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 13.02.2007 r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. Nr 203

10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :

1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,

2/ udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem jej wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga udokumentowania roboty budowlanej w zakresie budowy oświetlenia ulicznego o wartości co najmniej 30 000,00zł.

3/ posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj, uprawnienia budowlane bez ograniczeń uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz zaświadczenia z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzających przynależność do tej izby na dzień składania ofert.

11. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień Publicznych.

12. Termin związania ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.

13.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

14.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

15.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.



Wieluń, dnia 26.01.2007 r.

Poniżej spakowany załącznik do pobrania





Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg nieograniczony na:"Budowę oświetlenia ulicznego na ulicy Baranowskiego w Wieluniu”

25‑01‑2007 10:14:07

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO



Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 8860259, fax.: 043 8860260, www.bip.um.wielun.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony na: "Budowę oświetlenia ulicznego na ulicy Baranowskiego w Wieluniu"

Opis przedmiotu zamówienia :

- montaż słupów E 12/4.3 - 7 szt

- montaż słupów ZN 12 - 12 szt

- montaż opraw SGS 102P2+1*SON T P70 - 19 szt

- montaż przewodów linii napowietrznej AsXSn 2*25mm2 - 688mb

- układanie kabla YAKY 1*16mm2 - 248mb

- układanie rur ochronnych z PCV o śr. rura Arota BE75 - 3mb

- układanie rur ochronnych z PCV o śr. rura Arota DVK110 - 25mb

- układanie rur ochronnych z PCV o śr. rura Arota A110PS - 6mb

- układanie rur ochronnych z PCV o śr. rura Arota A58PS - 4mb

KOD CPV 45231400-9 Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

KOD CPV 45311100-1 Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznej

KOD CPV 45316110-9 Instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego


1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

3. Termin wykonania zamówienia : 31.08.2007 r.

4. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 1 500,00 zł (słownie : jeden tysiąc pięćset PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy wnieść do kasy Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wlk. 2, wadium w formie pieniądza należy wpłacać przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457

5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie : Cena - 90 % Gwarancja - 10%

6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Koszt SIWZ 20 zł. SIWZ opublikowana na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl

7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia : Wojciech Pastusiak, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 1 pok. nr 8 tel. 0-43 8860216, w zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 Biuro Zamówień Publicznych pok. nr. 204 tel. 0 - 43 8860249, w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

8. Termin składania ofert upływa dnia 09.02.2007 r. o godz. 11.00

Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : "Oferta przetargowa na zadanie pn. : "Budowę oświetlenia ulicznego na ulicy Baranowskiego w Wieluniu" Nie otwierać przed 09.02.2007 r. godz. 11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Pl.Kazimierza Wielkiego 1.

9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 09.02.2007 r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. Nr 203

10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :

1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,

2/ udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem jej wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga udokumentowania roboty budowlanej w zakresie budowy oświetlenia ulicznego o wartości co najmniej 30 000,00zł.

3/ posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj, uprawnienia budowlane bez ograniczeń uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz zaświadczenia z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzających przynależność do tej izby na dzień składania ofert.

11. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień Publicznych.

12. Termin związania ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.

13.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

14.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

15.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.




Wieluń, dnia 25.01.2007 r.

Poniżej spakowany załącznik do pobrania:



Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg nieograniczony na:"Budowę parkingu przy ulicy Podwale w Wieluniu”

23‑01‑2007 07:45:46

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO


Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 8860259, fax.: 043 8860274, www.bip.um.wielun.pl,


ogłasza przetarg nieograniczony na: "Budowa parkingu przy ulicy Podwale w Wieluniu"

Opis przedmiotu zamówienia :

Przedmiotem zamówienia jest "Budowa parkingu przy ulicy Podwale w Wieluniu" o zakresie rzeczowym :

1). Roboty drogowe

- obrzeża betonowe 30x8 - 233 mb

- nawierzchnia z kostki betonowej brukowej szarej gr 8 cm - 858 m2

- chodniki i opaski z kostki betonowej brukowej szarej gr 6 cm - 253 m2

2). Kanalizacja deszczowa

- wykonanie studzienek ściekowych Ø 500 betonowych - 2 szt.

- wykonanie przykanalików z rur Ø 200 - 14 mb

KOD CPV 45213312-3 Parkingi

KOD CPV 45231300-8 Roboty bodowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

3. Termin wykonania zamówienia: 31.08.2007 r.

4. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie : Cena 90 % Gwarancja 10 %

5. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 3 000,00 zł (słownie : trzy tysiące PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy wnieść do kasy Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wlk. 2, wadium w formie pieniądza należy wpłacać przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457
6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Koszt SIWZ - 45,00 zł. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia www.bip.um.wielun.pl

7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia :

w zakresie przedmiotu zamówienia: Wydział Inwestycji i Rozwoju - Wojciech Pastusiak

98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wielkiego 1 pok. Nr 7 tel. 0-43 8860216

w zakresie procedury przetargowej : Renata Sobieraj, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 Biuro Zamówień Publicznych pok. nr. 204 tel. 0 - 43 886-02-49, w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

8. Termin składania ofert upływa dnia 30.01.2007 r. o godz. 11.00

Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy

umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : "Oferta

przetargowa na zadanie pn. : "Budowa parkingu przy ulicy Podwale w Wieluniu" Nie

otwierać przed 30.01.2007 r. godz. 12.00" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze

obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.

9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 30.01.2007 r. o godz. 12.00 w siedzibie Zamawiającego -

Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. Nr 203

10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :

1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,

2/ którzy udokumentują wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przynajmniej jednej roboty budowlanej o charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem tj. o zakresie polegającym na wykonaniu roboty drogowej - nawierzchnia z kostki betonowej brukowej o wartości co najmniej 80.000zł.

3/ którzy udokumentują posiadanie uprawnień budowlanych w specjalności drogowej i sieci zewnętrznych wod-kan.

11. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu :

Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formuła spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 10 SIWZ.Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.

12. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1

pkt 6 Prawa zamówień publicznych.

13. Termin związania ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.

14.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

15.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

16.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.


Wieluń, dnia 18.01.2007 r

Poniżej spakowany załącznik do pobrania

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg nieograniczony na: Wykonanie projektu budowlanego kanalizacji sanitarnej, wodociągu, dróg z odwodnieniem, oświetlenia ulicznego dla osiedla budownictwa mieszkaniowego Kościuszki II w Wieluniu

16‑01‑2007 10:52:34

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO



Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 8860259, fax.: 043 8860260, www.bip.um.wielun.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony na: " Wykonanie projektu budowlanego kanalizacji sanitarnej, wodociągu, dróg z odwodnieniem, oświetlenia ulicznego dla osiedla budownictwa mieszkaniowego Kościuszki II w Wieluniu "

Opis przedmiotu zamówienia :

W ramach zamówienia należy wykonać :

1/ przeprowadzenie badań gruntowo-wodnych dla terenu objętego projektem

2/opracowanie matrycy dla celów projektowych w skali 1:500 w formie numerycznej, wykonanie analogowo na folii i zapisanie na nośniku CD

3/przygotowanie dokumentów do uzyskania prawomocnej decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego

4/opracowanie wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację inwestycji i jej uzyskanie

5/ opracowanie operatu oddziaływania na środowisko

6/ opracowanie operatu wodno-prawnego na odprowadzenie wód opadowych z terenu ulic i uzyskanie pozwolenia wodno-prawnego

7/ wykonanie projektów budowlanych wszystkich koniecznych branż, uwzględniające obowiązujące normy i przepisy wraz z niezbędnymi uzgodnieniami umożliwiającymi uzyskanie pozwolenia na budowę

8/ wykonanie projektów wykonawczych, uzupełniających i uszczegółowiających projekty budowlane w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, przygotowania oferty przez wykonawcę i realizację robót budowlanych.

9/ wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych

10/ wykonanie przedmiarów robót dla wszystkich branż (z podziałem na poszczególne ulice)

11/ wykonanie kosztorysu inwestorskiego dla wszystkich branż ( z podziałem na poszczególne ulice)

12/ wykonanie kosztorysów ślepych szczegółowych ( z podziałem na poszczególne ulice) dla wszystkich branż

13/ sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ)

14/uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę

Kod CPV 74232200-6 Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

3. Termin wykonania zamówienia : 31.08.2008 r.

4. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 3 000,00 zł (słownie : trzy tysiące PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy wnieść do kasy Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wlk. 2, wadium w formie pieniądza należy wpłacać przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457

5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie : Cena ryczałtowa - 100 %

6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. SIWZ opublikowana na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl

7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia :

Wojciech Pastusiak, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 1 pok. nr 8 tel. 0-43 8860216, w zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 Biuro Zamówień Publicznych pok. nr. 204 tel. 0 - 43 8860249, w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

8. Termin składania ofert upływa dnia 06.02.2007 r. o godz. 11.00

Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : "Oferta przetargowa na zadanie pn. : "Wykonanie projektu budowlanego kanalizacji sanitarnej, wodociągu, dróg z odwodnieniem, oświetlenia ulicznego dla osiedla budownictwa mieszkaniowego Kościuszki II w Wieluniu" Nie otwierać przed 06.02.2007 r. godz. 11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Pl.Kazimierza Wielkiego 1.

9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 06.02.2007 r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. Nr 203

10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :

1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,

2/ posiadają uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności : drogowej; sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych

3/ wykonali w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej jedną usługę odpowiadającą rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości łącznej co najmniej 50 000,00 zł tj. polegającej na wykonaniu projektu w zakresie sieci w-k o wartości min. 15 000zł, dróg o wartości min. 25 000zł i oświetlenia ulicznego o wartości min. 10 000zł

11. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień Publicznych.

12. Termin związania ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.

13.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

14.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

15.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.



Wieluń, dnia 16.01.2007 r.

Poniżej spakowany załącznik do pobrania





Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg nieograniczony na:"Dostawę paliwa do autobusu komunikacji miejskiej”

05‑01‑2007 10:49:16

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO


Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 8860259, fax.: 043 8860274, www.bip.um.wielun.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony na: "Dostawa paliwa do autobusu komunikacji miejskiej"

Opis przedmiotu zamówienia :

- Olej napędowy w ilości około 3 200 litrów

Zamawiający wymaga by wskazana stacja paliw przez Dostawcę znajdowała się maksymalnie w promieniu 3 km od siedziby Zamawiającego.

Kod CPV 23.12.11.00-2


1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

3. Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2007 r.

4. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie : Cena 100 %

6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia www.bip.um.wielun.pl

7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia :

w zakresie procedury przetargowej : Renata Sobieraj, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 Biuro Zamówień Publicznych pok. nr. 204 tel. 0 - 43 886-02-49, w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

8. Termin składania ofert upływa dnia 15.01.2007 r. o godz. 11.00

Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres

Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : "Oferta przetargowa na zadanie pn. : "Dostawa paliwa do autobusu komunikacji miejskiej" Nie otwierać przed 15.01.2007 r. godz. 11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.

9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 15.01.2007 r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza

Wielkiego 2 pok. Nr 203

10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :

1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,

2/ którzy udokumentują posiadanie koncesji na obrót paliwami ciekłymi na minimum okres obowiązywania umowy.

11. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu :

Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formuła spełnia/nie spełnia w oparciu o

informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 10 SIWZ.Wykonawca musi

wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie

wykonawcy z postępowania.

12. Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1

pkt 7 Prawa zamówień publicznych po zaistnieniu okoliczności wystąpienia zwiększonego zapotrzebowania na paliwo stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego.

13. Termin związania ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.

14.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

15.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

16.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.

Wieluń, dnia 05.01.2007 r

Poniżej spakowany załącznik do pobrania:

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg nieograniczony na:„Wykonanie podziałów geodezyjnych”

03‑01‑2007 11:59:47

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO

Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 886-02-49, fax.: 043 886-02-60, www.bip.um.wielun.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony na:

"Wykonanie podziałów geodezyjnych"

o następującym zakresie rzeczowym:

Zadanie 1

Wykonanie podziału geodezyjnego nieruchomości położonej w Wieluniu, oznaczonej jako działka nr 167/2 o pow. 0,4386ha. Szic podziału na załączonej mapie.

Zadanie 2

Wykonanie podziału geodezyjnego działki gminnej nr 46 o pow. 0,5326ha położonej w Wieluniu w obr. 10 zgodnie z załączonym szkicem

Kod CPV - 74274000-0

1. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

2. Dopuszcza się składanie ofert częściowych.

3. Termin wykonania zamówienia : zamówienia jeden miesiąc od uprawomocnienia postanowienia o możliwości dokonania podziału

4. Zamawiający nie wymaga składania wadium

5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Cena - 100%

6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2, 98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia www.bip.um.wielun.pl

7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia : Janusz Pamuła Naczelnik Wydziału Gospodarki Przestrzennej i Rolnictwa, 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wlk. 2 pok. Nr 39 tel. 0 - 43 8860225. W zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska Biuro Zamówień Publicznych 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wlk. 2 pok.204 tel. 0 - 43 8860249 w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

8. Termin składania ofert upływa dnia 10.01.2007r. o godz. 11.00. Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na zadanie pn. : "Wykonanie podziałów geodezyjnych" Nie otwierać przed 10.01.2007r.godz. 11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.

9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 10.01.2007r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. nr 203

10. Opis warunków udziału w postępowaniu :

a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

c/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

d/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia

11. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu :

Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formuła spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt.12 SIWZ. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.

12. Termin związania ofertą: 30dni

13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej .

14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów

16. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 i 7




Wieluń, dnia 29.12.2006r.


Poniżej spakowany załącznik do pobrania:




Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg nieograniczony na:„Utrzymanie czystości i porządku ulic miasta Wielunia”

28‑12‑2006 09:17:19

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO

Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1,

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 886-02-49, fax.: 043 886-02-60, www.bip.um.wielun.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony na: "Utrzymanie czystości i porządku ulic miasta Wielunia"

o następującym zakresie rzeczowym:

1.codzienne opróżnianie koszy przy ulicach i oczyszczanie nawierzchni ulic wraz z wywozem zebranych śmieci własnym środkiem transportu : 1)Augustiańska-236m, 2)Barycz-236m,3)Ewangelicka-238m,4)Kaliska-209m,5)Królewska-234m,6)Narutowicza-71m,

7)NowyRynek-284m,8)Okólna-356m,9)Palestrancka-178m,10)Podwale-147m,11)Popiełuszki-870m,12)Pl.Legionów-402m,13)Pl. Jagielloński-99m,14)Pl.Kazimierza Wlk.-132m,15)Reformacka-314m,16)Różana-173m,17)Sienkiewicza-158m,18)Staszica-642m,

19)Śląska-150m,20)Zamenhofa-301m

2.raz w tygodniu opróżnianie koszy przy ulicach i oczyszczanie nawierzchni ulic wraz z wywozem zebranych śmieci własnym środkiem transportu: 1)Sadowa-800m,

3.raz na dwa tygodnie opróżnianie koszy przy ulicach i oczyszczanie nawierzchni ulic wraz z wywozem zebranych śmieci własnym środkiem transportu:1)Akacjowa-540m,2)Asnyka-125m,3)Biedala-293m,4)Błońska -529m,5)Bema-215m, 6)Broniewskiego-220m, 7)Brzozowa-115m,8)Ciepłownicza-960m,9)Cisowa-335m,10)Chopina -230m,11)Czarneckiego-235m,12)Dąbrowskiego- 255m, 13)Długosza-604m,14)Grabińskiego-550m,15)Grunwaldzka-305m,16)Jesionowa-340m,17)Kilińskiego -248m,18)Krasińskiego-290m, 19)Kwiatowa-230m,20)Kochanowskiego-349m,21)Kościuszki-784m,22)Lewińskiego-400m,23)Lipowa-200m,24)Maczka- 80m, 25)Mickiewicza-297m,26)Morelowa-245m,27)Modrzewiowa-133m,28)Nadodrzańska-335m,29)Poniatowskiego-86m, 30)Plater-185m, 31)Prusa-285m,32)Pułaskiego-530m,33)Reja-220m,34)Reymonta-162m,35)Roweckiego-351m,36)Słowackiego-260m, 37)Sucharskiego-315m,38)Sosnowa-140m,39)Targowa-212m,40)Tuwima-127m,41)Wierzbowa-230m,42)Wiśniowa-700m,43)Żeromskiego-283m, 44)Os.Armii Krajowej-457m,45)Ogrodowa-487m,4.raz w miesiącu opróżnianie koszy przy ulicach i oczyszczanie nawierzchni ulic wraz z wywozem zebranych śmieci własnym środkiem transportu:1)Kijak-1050m,2)Dojazdowa-357m,3)Gojawiczyńskiej-110m,4)Grabowskiej-171m,5)Kamienna-167m,6)Kasztanowa-540m, 7)Konopnickiej-373m,8)Krakowski Zaułek-93m,9)Krótka-192m,10)Moniuszki-290m,11)Młynarska-250m,12)Mokra- 346m,13)Owocowa-99m,14)Orzeszkowej-300m,15)Prosta-440m,16)Powstańców 1863r.-880m,17)Południowa-206m,18)Poświatowskiej-150m,19)Przejazd-212m,20)Paderewskiego-479m,21)Roosevelta-309m,22)Rymarkiewicz-1500m,23)Słoneczna-265m,24)Stodolniana-735m,25)Szkolna-398m,26)Skłodowskiej-273m,27)Struga-102m,28)Sikorskiego-315m,29)Urocza-517m,30) Wendta H.-370m,31)Wróblewskiego-145m,32)Wodna-486m,33)Zachodnia-230m,34)Zacisze-90m,35)Zamiejska -96m,36)Zawadzkiego-323m,37)Zielona-829 m,38)wjazd od POW do przedszkola-440m,39)wjazd od Kościuszki do byłego sklepu AGAT-111m, 40)Pijarska-58m,41)Malinowa-431m,42)Agrestowa-293m, 43)łącznik POW-Kościuszki-460m.

5.codzienne oczyszczanie nawierzchni chodnika i parkingu przy ul. Piłsudskiego 14

6.mycie zewnętrzne i wewnętrzne koszy na śmieci dwa razy w roku w terminach do 31 maja i do 30 września w 2007 i 2008r.

7.malowanie farbą antykorozyjną koszy metalowych w ilości około 20 sztuk (1 raz w roku)wymagających niezbędnej konserwacji, wskazanych przez pracownika Urzędu Miejskiego.

8.zbieranie martwych zwierząt.

KOD CPV 90210000-2

1. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

3. Termin wykonania zamówienia : 31.12.2008r.

4. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 3000,00zł (słownie : trzy tysiące 00/100PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy wnieść do kasy Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wlk. 2, wadium w formie pieniądza należy wpłacać przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Ślaski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457

5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 100%

6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia www.bip.um.wielun.pl

7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia : Waldemar Kluska Wydział Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wlk. 1 pok. Nr 10 tel. 0 - 43 8860248. W zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska Biuro Zamówień Publicznych 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wlk. 2 pok.204 tel. 0 - 43 8860249 w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

8. Termin składania ofert upływa dnia 09.01.2007r. o godz. 11.00. Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na utrzymanie czystości i porządku ulic miasta Wieluń" Nie otwierać przed 09.01.2007r.godz. 11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.

9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 09.01.2007r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. nr 203

10. Opis warunków udziału w postępowaniu :

1. a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b/posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c/znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d/nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają szczegółowe warunki: a/udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi o porównywalnym charakterze i zakresie tj. pracach porządkowych polegających na utrzymaniu czystości ulic przez okres co najmniej 1 roku o wartości nie mniejszej niż 50 000,00zł;

11. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu :

Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formuła spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt.6 SIWZ.Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.

12. Termin związania ofertą: 30dni

13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej .

14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów

16. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6



Wieluń, dnia 28.12.2006r.


Poniżej spakowany załącznik do pobrania:

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Liczba komunikatów archiwalnych: 1384 Numer strony: 1 .. 115  116  117  118  119  .. 139
Informacja wytworzona przez:
Justyna Orżanowska tel.:43 8860249 fax: 43 8860274 , w dniu:  09‑04‑2004 15:45:23
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Monika Antosiak
email: mantosiak@finn.pl tel.:(42) 684-98-91 fax: (42) 684-98-92
, w dniu:  09‑04‑2004 15:45:23
Data ostatniej aktualizacji:
12‑04‑2024 15:50:11
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie