Przetarg nieograniczony na„Wykonanie sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ulicy Cichej w Wieluniu”
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO
Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń
tel.: 0 - 43 886-02-49, fax.: 043 886-02-60, www.bip.um.wielun.pl,
ogłasza przetarg nieograniczony na: "Wykonanie sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ulicy Cichej w Wieluniu"
o następującym zakresie rzeczowym:
1. Sieć wodociągowa ( bez przyłączy wodociągowych)
- rurociąg PCV fi 110 - 172,10mb
- zasuwy żeliwne kołnierzowe fi 150 - 2,00szt
- zasuwy żeliwne kołnierzowe fi 100 - 1,0szt
- hydranty naziemne fi 80 - 2,00kpl
2. Sieć kanalizacji sanitarnej
- sieć grawitacyjna z rur PCV fi 200 - 168,90mb
- studnie rewizyjne bet.fi 1200 - 5,0szt
- studnie rewizyjne z PCV fi 425 - 3,0szt
- przyłącze od sieci do studni przył. R1 - 5,64mb
KOD CPV 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
1. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
3. Termin wykonania zamówienia : 30.06.2007r.
4. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 1 000,00zł (słownie : jeden tysiąc 00/100PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy wnieść do kasy Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wlk. 2, wadium w formie pieniądza należy wpłacać przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Ślaski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457
5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 90% Gwarancja - 10%
6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Cena specyfikacji - 30 zł. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia www.bip.um.wielun.pl
7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia : Wojciech Pastusiak Wydział Inwestycji i Rozwoju, 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wlk. 1 pok. Nr 8 tel. 0 - 43 8860216. W zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska Biuro Zamówień Publicznych 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wlk. 2 pok.204 tel. 0 - 43 8860249 w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30
8. Termin składania ofert upływa dnia 21.11.2006r. o godz. 11.00. Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na wykonanie sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ulicy Cichej w Wieluniu. Nie otwierać przed 21.11.2006r.godz. 11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.
9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 21.11.2006r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. nr 203
10. Opis warunków udziału w postępowaniu :
1. a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b/posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c/znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d/nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
2. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają szczegółowe warunki:
a/udokumentują wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, conajmniej jednej roboty budowlanej o charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem i zakresie polegajacym na budowie sieci wodociągowej z przyłączami i sieci kanalizacyjnej z przyłączami oddzielnie lub łącznie o wartości co najmniej 50.000zł
b/ dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia,posiadajacymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie sieci sanitarnych, należącymi do właściwej izby inżynierów budownictwa- 1 osoba.
11. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu :
Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formuła spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt.6 SIWZ.Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
12. Termin związania ofertą: 30dni
13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej .
14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej
15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów
16. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 i 7
Wieluń, dnia 08.11.2006r.
Poniżej 3 spakowane załączniki do pobrania
Załącznik nr 1
Przetarg nieograniczony na: „Wykonanie operatów szacunkowych”
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO
Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń
tel.: 0 - 43 886-02-49, fax.: 043 886-02-60, www.bip.um.wielun.pl,
ogłasza przetarg nieograniczony na:
"Wykonanie operatów szacunkowych"
o następującym zakresie rzeczowym:
Zadanie 1
Wykonanie operatu szacunkowego ustalającego wartość działek nr 357 i 359 położonych w Wieluniu w obr. 15, będących w użytkowaniu wieczystym Wieluńskiej Spółdzielni Mieszkaniowej oraz nieruchomości zabudowanej nr 390 o pow. 1,6161ha położonej w Wieluniu przy ul. Broniewskiego - obr 7 (basen kryty)
Cel szacunku - sprzedaż prawa do użytkowania wieczystego na własność WSM działek nr 357 i 359, ustalenie wartości działki nr 390 w celu oddania trwały zarząd WOSiR-owi.
Zadanie 2
Wykonanie operatu szacunkowego dla nieruchomości gruntowych , niezabudowanych, położonych w Kurowie, oznaczonych jako działki nr 585/1 o powierzchni 0,2710ha i 461 o powierzchni 0,2100ha
Cel wyceny: określenie wartości nieruchomości w celu zamiany
Zadanie 3
Wykonanie operatu szacunkowego dla nieruchomości gruntowych , zabudowanych, położonych w Wieluniu, obręb 7, oznaczonej jako działka nr 263 o powierzchni 0,0813ha, i obręb 8 oznaczonej jako działka nr 206 o powierzchni 0,1175ha.
Cel wyceny: określenie wartości nieruchomości w celu zamiany
1. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
2. Dopuszcza się składania ofert częściowych.
3. Termin wykonania zamówienia : dwa miesiące od dnia podpisania umowy
4. Zamawiający nie wymaga składania wadium
5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Cena - 100%
6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia www.bip.um.wielun.pl
7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia : Janusz Pamuła Naczelnik Wydziału Gospodarki Przestrzennej i Rolnictwa, 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wlk. 2 pok. Nr 39 tel. 0 - 43 8860225. W zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska Biuro Zamówień Publicznych 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wlk. 2 pok.204 tel. 0 - 43 8860249 w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30
8. Termin składania ofert upływa dnia 22.11.2006r. o godz. 11.00. Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na zadanie pn. : "Wykonanie operatów szacunkowych" Nie otwierać przed 22.11.2006r.godz. 11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.
9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 22.11.2006r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. nr 203
10. Opis warunków udziału w postępowaniu :
a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem
technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
c/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia,
d/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
11. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu :
Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formuła spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt.12 SIWZ. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
12. Termin związania ofertą: 30dni
13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej .
14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem
aukcji elektronicznej
15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów
16. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa
w art. 67 ust.1 pkt 6 i 7
Wieluń, dnia 09.11.2006r.
Poniżej spakowany zalącznik do pobrania
Przetarg nieograniczony na„Wykonanie sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ulicy Cichej w Wieluniu”
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO
Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń
tel.: 0 - 43 886-02-49, fax.: 043 886-02-60, www.bip.um.wielun.pl,
ogłasza przetarg nieograniczony na: "Wykonanie sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ulicy Cichej w Wieluniu"
o następującym zakresie rzeczowym:
1. Sieć wodociągowa ( bez przyłączy wodociągowych)
- rurociąg PCV fi 110 - 172,10mb
- zasuwy żeliwne kołnierzowe fi 150 - 2,00szt
- zasuwy żeliwne kołnierzowe fi 100 - 1,0szt
- hydranty naziemne fi 80 - 2,00kpl
2. Sieć kanalizacji sanitarnej
- sieć grawitacyjna z rur PCV fi 200 - 168,90mb
- studnie rewizyjne bet.fi 1200 - 5,0szt
- studnie rewizyjne z PCV fi 425 - 3,0szt
- przyłącze od sieci do studni przył. R1 - 5,64mb
KOD CPV 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
1. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
3. Termin wykonania zamówienia : 30.06.2007r.
4. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 1 000,00zł (słownie : jeden tysiąc 00/100PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy wnieść do kasy Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wlk. 2, wadium w formie pieniądza należy wpłacać przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Ślaski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457
5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 90% Gwarancja - 10%
6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Cena specyfikacji - 30 zł. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia www.bip.um.wielun.pl
7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia : Wojciech Pastusiak Wydział Inwestycji i Rozwoju, 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wlk. 1 pok. Nr 8 tel. 0 - 43 8860216. W zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska Biuro Zamówień Publicznych 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wlk. 2 pok.204 tel. 0 - 43 8860249 w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30
8. Termin składania ofert upływa dnia 21.11.2006r. o godz. 11.00. Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na wykonanie sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ulicy Cichej w Wieluniu. Nie otwierać przed 21.11.2006r.godz. 11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.
9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 21.11.2006r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. nr 203
10. Opis warunków udziału w postępowaniu :
1. a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b/posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c/znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d/nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
2. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają szczegółowe warunki:
a/udokumentują wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, conajmniej jednej roboty budowlanej o charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem i zakresie polegajacym na budowie sieci wodociągowej z przyłączami i sieci kanalizacyjnej z przyłączami oddzielnie lub łącznie o wartości co najmniej 50.000zł
b/ dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia,posiadajacymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie sieci sanitarnych, należącymi do właściwej izby inżynierów budownictwa- 1 osoba.
11. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu :
Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formuła spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt.6 SIWZ.Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
12. Termin związania ofertą: 30dni
13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej .
14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej
15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów
16. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 i 7
Wieluń, dnia 08.11.2006r.
Poniżej spakowane załączniki do pobrania
Przetarg nieograniczony na "Wykonanie sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ulicy Cichej w Wieluniu”
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO
Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń
tel.: 0 - 43 886-02-49, fax.: 043 886-02-60, www.bip.um.wielun.pl,
ogłasza przetarg nieograniczony na: "Wykonanie sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ulicy Cichej w Wieluniu"
o następującym zakresie rzeczowym:
1. Sieć wodociągowa ( bez przyłączy wodociągowych)
- rurociąg PCV fi 110 - 172,10mb
- zasuwy żeliwne kołnierzowe fi 150 - 2,00szt
- zasuwy żeliwne kołnierzowe fi 100 - 1,0szt
- hydranty naziemne fi 80 - 2,00kpl
2. Sieć kanalizacji sanitarnej
- sieć grawitacyjna z rur PCV fi 200 - 168,90mb
- studnie rewizyjne bet.fi 1200 - 5,0szt
- studnie rewizyjne z PCV fi 425 - 3,0szt
- przyłącze od sieci do studni przył. R1 - 5,64mb
KOD CPV 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
1. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
3. Termin wykonania zamówienia : 30.06.2007r.
4. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 1 000,00zł (słownie : jeden tysiąc 00/100PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy wnieść do kasy Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wlk. 2, wadium w formie pieniądza należy wpłacać przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Ślaski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457
5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 90% Gwarancja - 10%
6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Cena specyfikacji - 30 zł. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia www.bip.um.wielun.pl
7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia : Wojciech Pastusiak Wydział Inwestycji i Rozwoju, 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wlk. 1 pok. Nr 8 tel. 0 - 43 8860216. W zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska Biuro Zamówień Publicznych 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wlk. 2 pok.204 tel. 0 - 43 8860249 w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30
8. Termin składania ofert upływa dnia 21.11.2006r. o godz. 11.00. Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na wykonanie sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ulicy Cichej w Wieluniu. Nie otwierać przed 21.11.2006r.godz. 11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.
9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 21.11.2006r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. nr 203
10. Opis warunków udziału w postępowaniu :
1. a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b/posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c/znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d/nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
2. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają szczegółowe warunki:
a/udokumentują wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, conajmniej jednej roboty budowlanej o charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem i zakresie polegajacym na budowie sieci wodociągowej z przyłączami i sieci kanalizacyjnej z przyłączami oddzielnie lub łącznie o wartości co najmniej 50.000zł
b/ dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia,posiadajacymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie sieci sanitarnych, należącymi do właściwej izby inżynierów budownictwa- 1 osoba.
11. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu :
Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formuła spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt.6 SIWZ.Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
12. Termin związania ofertą: 30dni
13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej .
14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej
15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów
16. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 i 7
Wieluń, dnia 08.11.2006r.
Poniżej spakowane załączniki do pobrania
Załącznik nr 1 do przetargu nieograniczonego na:Wykonanie sieci wodociagowej i kanalizacji sanitarnej w ulicy Cichej Wieluniu
Przetarg nieograniczony na: "Rozbudowę monitoringu miasta Wieluń”
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO
Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń
tel.: 0 - 43 886-02-49, fax.: 043 886-02-60, www.bip.um.wielun.pl,
ogłasza przetarg nieograniczony na:
"Rozbudowa monitoringu miasta Wieluń"
o następującym zakresie rzeczowym:
Zadanie nr 1. Rozbudowa Centrum Monitoringu polegająca na zwiększeniu powierzchni dyskowej, stanowisko do archiwizacji nagrań i wydruków
Zwiększenie powierzchni dyskowej, stanowisko do archiwizacji nagarń i wydruków Centrum monitoringu zlokalizowane jest na Powiatowej Komendzie Policji KPP na ul. Warszawskiej. Aktualnie jest wyposażone w rejestrator cyfrowy z dyskami o pojemności 500GB, a sterowanie jest realizowane w oparciu o moduł sterujący 7188 i umożliwia podłączenie jednego stanowiska sterującego.Rozbudowa centrum polega na zwiększeniu pojemności dysków o ok. 2TB co umożliwi nagrywanie średnio z prędkością 4kl/s w dla 16 kamer kolorowych w maksymalnej rozdzielczości 704x576 w trybie obrazu w ruchu.Stanowisko do archiwizacji nagrań wyposażone będzie w komputer-serwer i wyposażone w nagrywarkę DVD do zgrywania materiału dowodowego oraz kolorową drukarkę laserową wysokiej klasy (600dpi, 64MB RAM, USB 2.0) do kolorowych wydruków zdjęć z nagranych materiałów. Na komputerze z oprogramowaniem WIN XP PRO, pracować będzie aplikacja NbackupPro służąca do archiwizacji nagrań z rejestratora. Komputer połączony będzie z rejestratorem za pomocą sieci ethernet.Wybrane parametry komputera nalezy traktować jako minimalne
1 x Intel® Pentium® 4 z technologią HT, LGA775 o szybkości zegara nie mniejszej niż 3 GHz z 2MB cache lub równoważny
Magistrala systemowa FSB:533/800 MHz;
pamięci typu DDR2 400/533 unbuffered ECC 512MB
zintegrowany, jednokanałowy SCSI Ultra320 Adaptec, obsługa Host RAID 0,1,10,JBOD
Karty sieciowe2 x Broadcom BCM5721 Gigabit Ethernet Controller,obsługa 10BASE-T, 100BASE-TX i 1000BASE-T, złącze 2 x RJ45
Karta graficzna: zintegrowana, server-quality in MCH
Nagrywarka DVD
Obudowa:
Midi Tower- kolor beżowy (wys. 16,8", szer. 7", głeb. 20,9"),
2 zatoki 5,25" (jedna zajęta przez napęd optyczny),
4 wewnętrzne zatoki HDD 3,5",
1 zatoka FDD,
zasilacz 450W,
niskoszumowy wentylator na tylnej ściance o średnicy 12cm z kontrolą temperatury,
niskoszumowy wentylator na przedniej ściance o średnicy 9cm z kontrolą temperatury,
diody na przednim panelu informujące o pracy serwera: Power LED, HDD LED, Network LED, System Overheat LED,
czujnik otwarcia obudowy,
Zwiększenie powierzchni dyskowej zaprojektowano w oparciu o zewnętrzną macierz dyskową w obudowie rackowej 2U obsługującej tryby RAID 0,1,0+1,3,5,6 z możliwością instalacji do 12 dysków SATA II. Do macierzy przewidziano dyski SATA II 320GB - 8 dysków . Przy pracy w trybie 5 zostanie osiągnięta pojemność 1,9TB.
Powyższe zamówienie obejmuje dostawę powyższych urządzeń, ich konfigurację, wdrożenie i szkolenie osób obsługujących.
Zadanie nr 2
Wyposażenie punktów kamerowych przy Pl. Legionów w transmisję audio. Do punktów kamerowych K8 i K9 zlokalizowanych na placu Legionów zaprojektowano transmisję audio. W obu punktach należy umieścić głośnik tubowy umożliwiający przekazywanie komunikatów słownych. Ustalono że głośniki będą skierowane :
kamera na budynku "starej poczty" - w kierunku ul. Barycz
kamera na budynku sklepu pod nazwą delikatesy w kierunku domu handlowego
Sygnał audio do głośników będzie doprowadzony do głośników przy użyciu istniejącego okablowania.
W centrum sterowania ma zostać zainstalowany pulpit mikrofonowy z wyborem lokalizacji nadawania komunikatu oraz współpracujący z pulpitem wzmacniacz strefowy. Sygnał audio poprzez światłowód i konwerter 2 x audio /światłowód SM należy doprowadzić do węzła WS3 w piwnicy bloku przy ul. Różanej. Sygnał audio konwertera należy doprowadzić do wzmacniacza i dalej poprzez istniejący kabel 4x2x0,5 doprowadzić do głośników. Założono że dla potrzeb audio wykorzystane zostaną 2 z 3 wolnych par kabla.Zastosowane w centrum urządzenia powinny umożliwić w przyszłości nadawanie komunikatów do 6 stref (lokalizacji).
KOD CPV 29816100-3 urządzenia bezpośredniego monitorowania
1. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
2. Dopuszcza się składanie ofert częściowych.
3. Termin wykonania zamówienia : 30 dni od dnia podpisania umowy
4. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : na Zadanie nr 1 - 700,00 zł, na Zadanie nr 2 - 300,00 zł. przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy wnieść do kasy Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wlk. 2, wadium w formie pieniądza należy wpłacać przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Ślaski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457
5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Cena - 100%
6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia www.bip.um.wielun.pl
7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia : Janusz Pamuła Wydział Gospodarki Przestrzennej i Rolnictwa, 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wlk. 2 pok. Nr 39 tel. 0 - 43 8860225. W zakresie procedury przetargowej : Renata Sobieraj Biuro Zamówień Publicznych 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wlk. 2 pok.204 tel. 0 - 43 8860249 w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30
8. Termin składania ofert upływa dnia 31.10.2006r. o godz. 11.00. Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na zadanie pn. : "Rozbudowa monitoringu miasta Wieluń. Nie otwierać przed 31.10.2006r.godz. 11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.
9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 31.10.2006r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. nr 203
10. Opis warunków udziału w postępowaniu :
1. Spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b/posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c/znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d/nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
11. Wymagania określone przez zamawiającego dla oferowanej dostawy :
- Posiadanie Certyfikatów CE lub deklaracji zgodności na sprzęt zawarty w ofercie
12. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu :
Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formuła spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt.9 SIWZ.Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
13. Termin związania ofertą: 30dni
14. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej .
15. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej
16. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów
17. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 i 7
Wieluń, dnia 20.10.2006r.
Poniżej spakowany załącznik do pobrania
Przeatrg nieograniczony na: "Rozbudowa monitoringu miasta Wieluń”
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO
Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń
tel.: 0 - 43 886-02-49, fax.: 043 886-02-60, www.bip.um.wielun.pl,
ogłasza przetarg nieograniczony na:
"Rozbudowa monitoringu miasta Wieluń"
o następującym zakresie rzeczowym:
Zadanie nr 1. Rozbudowa Centrum Monitoringu polegająca na zwiększeniu powierzchni dyskowej, stanowisko do archiwizacji nagrań i wydruków
Zwiększenie powierzchni dyskowej, stanowisko do archiwizacji nagarń i wydruków Centrum monitoringu zlokalizowane jest na Powiatowej Komendzie Policji KPP na ul. Warszawskiej. Aktualnie jest wyposażone w rejestrator cyfrowy z dyskami o pojemności 500GB, a sterowanie jest realizowane w oparciu o moduł sterujący 7188 i umożliwia podłączenie jednego stanowiska sterującego.Rozbudowa centrum polega na zwiększeniu pojemności dysków o ok. 2TB co umożliwi nagrywanie średnio z prędkością 4kl/s w dla 16 kamer kolorowych w maksymalnej rozdzielczości 704x576 w trybie obrazu w ruchu.Stanowisko do archiwizacji nagrań wyposażone będzie w komputer-serwer i wyposażone w nagrywarkę DVD do zgrywania materiału dowodowego oraz kolorową drukarkę laserową wysokiej klasy (600dpi, 64MB RAM, USB 2.0) do kolorowych wydruków zdjęć z nagranych materiałów. Na komputerze z oprogramowaniem WIN XP PRO, pracować będzie aplikacja NbackupPro służąca do archiwizacji nagrań z rejestratora. Komputer połączony będzie z rejestratorem za pomocą sieci ethernet.Wybrane parametry komputera nalezy traktować jako minimalne
1 x Intel® Pentium® 4 z technologią HT, LGA775 o szybkości zegara nie mniejszej niż 3 GHz z 2MB cache lub równoważny
Magistrala systemowa FSB:533/800 MHz;
pamięci typu DDR2 400/533 unbuffered ECC 512MB
zintegrowany, jednokanałowy SCSI Ultra320 Adaptec, obsługa Host RAID 0,1,10,JBOD
Karty sieciowe2 x Broadcom BCM5721 Gigabit Ethernet Controller,obsługa 10BASE-T, 100BASE-TX i 1000BASE-T, złącze 2 x RJ45
Karta graficzna: zintegrowana, server-quality in MCH
Nagrywarka DVD
Obudowa:
Midi Tower- kolor beżowy (wys. 16,8", szer. 7", głeb. 20,9"),
2 zatoki 5,25" (jedna zajęta przez napęd optyczny),
4 wewnętrzne zatoki HDD 3,5",
1 zatoka FDD,
zasilacz 450W,
niskoszumowy wentylator na tylnej ściance o średnicy 12cm z kontrolą temperatury,
niskoszumowy wentylator na przedniej ściance o średnicy 9cm z kontrolą temperatury,
diody na przednim panelu informujące o pracy serwera: Power LED, HDD LED, Network LED, System Overheat LED,
czujnik otwarcia obudowy,
Zwiększenie powierzchni dyskowej zaprojektowano w oparciu o zewnętrzną macierz dyskową w obudowie rackowej 2U obsługującej tryby RAID 0,1,0+1,3,5,6 z możliwością instalacji do 12 dysków SATA II. Do macierzy przewidziano dyski SATA II 320GB - 8 dysków . Przy pracy w trybie 5 zostanie osiągnięta pojemność 1,9TB.
Powyższe zamówienie obejmuje dostawę powyższych urządzeń, ich konfigurację, wdrożenie i szkolenie osób obsługujących.
Zadanie nr 2
Wyposażenie punktów kamerowych przy Pl. Legionów w transmisję audio. Do punktów kamerowych K8 i K9 zlokalizowanych na placu Legionów zaprojektowano transmisję audio. W obu punktach należy umieścić głośnik tubowy umożliwiający przekazywanie komunikatów słownych. Ustalono że głośniki będą skierowane :
kamera na budynku "starej poczty" - w kierunku ul. Barycz
kamera na budynku sklepu pod nazwą delikatesy w kierunku domu handlowego
Sygnał audio do głośników będzie doprowadzony do głośników przy użyciu istniejącego okablowania.
W centrum sterowania ma zostać zainstalowany pulpit mikrofonowy z wyborem lokalizacji nadawania komunikatu oraz współpracujący z pulpitem wzmacniacz strefowy. Sygnał audio poprzez światłowód i konwerter 2 x audio /światłowód SM należy doprowadzić do węzła WS3 w piwnicy bloku przy ul. Różanej. Sygnał audio konwertera należy doprowadzić do wzmacniacza i dalej poprzez istniejący kabel 4x2x0,5 doprowadzić do głośników. Założono że dla potrzeb audio wykorzystane zostaną 2 z 3 wolnych par kabla.Zastosowane w centrum urządzenia powinny umożliwić w przyszłości nadawanie komunikatów do 6 stref (lokalizacji).
KOD CPV 29816100-3 urządzenia bezpośredniego monitorowania
1. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
2. Dopuszcza się składanie ofert częściowych.
3. Termin wykonania zamówienia : 30 dni od dnia podpisania umowy
4. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : na Zadanie nr 1 - 700,00 zł, na Zadanie nr 2 - 300,00 zł. przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy wnieść do kasy Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wlk. 2, wadium w formie pieniądza należy wpłacać przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Ślaski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457
5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Cena - 100%
6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia www.bip.um.wielun.pl
7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia : Janusz Pamuła Wydział Gospodarki Przestrzennej i Rolnictwa, 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wlk. 2 pok. Nr 39 tel. 0 - 43 8860225. W zakresie procedury przetargowej : Renata Sobieraj Biuro Zamówień Publicznych 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wlk. 2 pok.204 tel. 0 - 43 8860249 w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30
8. Termin składania ofert upływa dnia 31.10.2006r. o godz. 11.00. Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na zadanie pn. : "Rozbudowa monitoringu miasta Wieluń. Nie otwierać przed 31.10.2006r.godz. 11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.
9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 31.10.2006r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. nr 203
10. Opis warunków udziału w postępowaniu :
1. Spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b/posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c/znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d/nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
11. Wymagania określone przez zamawiającego dla oferowanej dostawy :
- Posiadanie Certyfikatów CE lub deklaracji zgodności na sprzęt zawarty w ofercie
12. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu :
Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formuła spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt.9 SIWZ.Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
13. Termin związania ofertą: 30dni
14. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej .
15. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej
16. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów
17. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 i 7
Wieluń, dnia 20.10.2006r.
Ponizej spakowany załącznik do pobrania
Przetarg nieograniczony na:"Wykonanie sieci wodociągowej w ulicach Chłopickiego, Lelewela, Sowińskiego we wsi Dąbrowa, gmina Wieluń”
o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO
Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń
tel.: 0 - 43 886-02-49, fax.: 043 886-02-60, www.bip.um.wielun.pl,
ogłasza przetarg nieograniczony na: "Wykonanie sieci wodociągowej w ulicach Chłopickiego, Lelewela, Sowińskiego we wsi Dąbrowa, gmina Wieluń"
o następującym zakresie rzeczowym:
- sieć wodociągowa z rur PCV fi 110 - 551,50mb
- sieć wodociągowa z rur PCV fi 90 - 3,70mb
- zasuwy żeliwne kołnierzowe fi 100 - 12,00szt
- hydranty naziemne fi 80 - 6,00kpl
- rury stalowe osłonowe w wykopie fi 133,0/4,0mm - 27,50mb
- rury osłonowe AROTA fi 110mm - 6,5m
KOD CPV 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
1. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
3. Termin wykonania zamówienia : 18.12.2006r.
4. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 2 000,00zł (słownie : dwa tysiące 00/100PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy wnieść do kasy Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wlk. 2, wadium w formie pieniądza należy wpłacać przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Ślaski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457
5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 90% Gwarancja - 10%
6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 98-300 Wieluń , lok. Nr: 204.
Cena specyfikacji - 35 zł. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia www.bip.um.wielun.pl
7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są : w zakresie przedmiotu zamówienia : Wojciech Pastusiak Wydział Inwestycji i Rozwoju, 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wlk. 1 pok. Nr 8 tel. 0 - 43 8860216. W zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska Biuro Zamówień Publicznych 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wlk. 2 pok.204 tel. 0 - 43 8860249 w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30
8. Termin składania ofert upływa dnia 24.10.2006r. o godz. 11.00. Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na wykonanie sieci wodociągowej w ulicach Chłopickiego, Lelewela, Sowińskiego we wsi Dąbrowa, gmina Wieluń. Nie otwierać przed 24.10.2006r.godz. 12.00" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.
9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 24.10.2006r. o godz. 12.00 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. nr 203
10 . Opis warunków udziału w postępowaniu :
1. a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b/posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c/znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d/nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
2. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają szczegółowe warunki:
a/udokumentują wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, conajmniej jednej roboty budowlanej o charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem i zakresie polegajacym na budowie sieci wodociągowej o wartości co najmniej 30 000,00 zł.
b/ posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj. uprawanienia budowlane w zakresie sieci saniatrnych
11 . Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu :
Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formuła spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt.6 SIWZ.Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
12 . Termin związania ofertą: 30dni
13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej .
14 . Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej
15 . Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów
16 . Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 i 7
Wieluń, dnia 16.10.2006r.
Poniżej spakowy załącznik do pobrania:
Przetarg nieograniczony na: „Konserwację oświetlenia ulicznego i drogowego w gminie Wieluń”
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO
Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń
tel.: 0 - 43 886-02-49, fax.: 043 886-02-60, www.bip.um.wielun.pl,
ogłasza przetarg nieograniczony na: "Konserwację oświetlenia ulicznego i drogowego w gminie Wieluń"
o następującym zakresie rzeczowym:
1/ naprawa uszkodzonych elementów lampy (z materiałem); 2/wymianę uszkodzonych źródeł światła; 3/wymianę uszkodzonych opraw (bez kosztu oprawy); 4/wymianę zabezpieczeń opraw (z materiałem); 5/wymianę bądź naprawę uszkodzonych kabli (bez kosztu kabla); 6/wymianę uszkodzonych słupów oświetlenia ulicznego (bez kosztu słupów); 7/kontrolę świecenia opraw; 8/mycie kloszy raz w roku; 9/malowanie słupów i wysięgników w miarę potrzeb, nie częściej niż raz w okresie umownym; 10/nocne patrole obszaru sieci oświetleniowej raz w miesiącu; 11/naprawa skrzynek zasilających i układów elektrycznych zasilających obwody oświetleniowe (z materiałem); 12/naprawę i dbanie o stan zamknięć i hermetyczności skrzynek bezpiecznikowych i zasilających; 13/kontrola odczytów liczników oświetlenia na żądanie Zamawiającego; 14/przegląd aparatury łączeniowej i sterowniczej wraz z wymiana zużytych elementów i czyszczeniem tablic rozdzielczych i sterowniczych - raz w okresie umownym; 15/konserwację i naprawę przewodów i okablowania oraz sterowania urządzeniami oświetlenia ulicznego i drogowego; 16/wycinkę gałęzi drzew rosnących w obrębie linii oświetleniowych; 17/konserwację, montaż i demontaż oświetlenia ozdobnego świątecznego; 18/wykonanie okresowe pomiarów elektrycznych w roku 2008 zgodnie z przepisami eksploatacji oświetlenia ulicznego: a/pomiar skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, b/pomiar rezystancji uziemień roboczych i ochronnych, c/sprawdzenie ciągłości żył linii kablowych oraz pomiary rezystancji izolacji, d/pomiary rezystancji izolacji przewodów instalacji w słupach zasilających oprawy oświetleniowe w roku 2008; 19/prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej oraz innych czynności zgodnie z przepisami i normami dotyczącymi eksploatacji oświetlenia zewnętrznego, w tym: a/oględziny i ocena stanu technicznego urządzeń nie rzadziej niż raz w roku, b/dokonywanie co 3 lata oceny stanu technicznego sieci oświetlenia ulicznego i przekazanie wyników w/w oceny do Zamawiającego oraz Zakładu Energetycznego, c/dokonywanie przeglądów okresowych oświetlenia głównych ulic nie rzadziej niż raz na dwa lata, pozostałych nie rzadziej niż raz na trzy lata; 20/ usługi serwisowe o zakresie:- usuwanie awarii niezwłocznie w wypadku zagrożenia bezpieczeństwa ruchu drogowego, - usuwanie w ciągu 24 godzin od zgłoszenia uszkodzeń i awarii związanych z przewróceniem lub uszkodzeniem słupów
KOD CPV 50232100-4 Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego
1. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
3. Termin wykonania zamówienia : 01.01.2007r. - 31.12.2009r.
4. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 5 000,00zł (słownie : pięć tysięcy 00/100PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy wnieść do kasy Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wlk. 2, wadium w formie pieniądza należy wpłacać przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Ślaski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457
5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 100%
6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia www.bip.um.wielun.pl
7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia : Wojciech Pastusiak Wydział Inwestycji i Rozwoju, 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wlk. 1 pok. Nr 8 tel. 0 - 43 8860216. W zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska Biuro Zamówień Publicznych 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wlk. 2 pok.204 tel. 0 - 43 8860249 w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30
8. Termin składania ofert upływa dnia 08.11.2006r. o godz. 11.00. Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na zadanie pn. : "Konserwacja oświetlenia ulicznego i drogowego w gminie Wieluń. Nie otwierać przed 08.11.2006r.godz. 11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.
9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 08.11.2006r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. nr 203
10. Opis warunków udziału w postępowaniu :
1. a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b/posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c/znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d/nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
2. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają szczegółowe warunki:
a/udokumentują wykonanie w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej jednej usługi odpowiadającej rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 100 000,00 zł tj. polegającej na wykonaniu konserwacji oświetlenia ulicznego, b/ dysponują osobami legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone, w szczególności określonymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2003r. Nr 207, poz.2016 z późniejszymi zmianami): - kierownik budowy - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - 1 osoba
- pracownik na stanowisku eksploatacyjnym, posiadający ważną grupę kwalifikacyjną do wykonywania prac konserwacyjno-remontowych urządzeń elektroenergetycznych do 1kV - min. 2 osoby
11. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu :
Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formuła spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt.6 SIWZ.Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
12. Termin związania ofertą: 30dni
13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej .
14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej
15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów
16. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 i 7
Wieluń, dnia 10.10.2006r.
Poniżej spakowany załącznik do pobrania:
Przetarg nieograniczony na:„Wykonanie operatów szacunkowych”
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO
Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń
tel.: 0 - 43 886-02-49, fax.: 043 886-02-60, www.bip.um.wielun.pl,
ogłasza przetarg nieograniczony na:
"Wykonanie operatów szacunkowych"
o następującym zakresie rzeczowym:
Zadanie 1
Wykonanie operatu szacunkowego ustalającego wartość działek nr 357 i 359 położonych w Wieluniu w obr. 15, będących w użytkowaniu wieczystym Wieluńskiej Spółdzielni Mieszkaniowej oraz nieruchomości zabudowanej nr 390 o pow. 1,6161ha położonej w Wieluniu przy ul. Broniewskiego - obr 7 (basen kryty)Cel szacunku - sprzedaż prawa do użytkowania wieczystego na własność WSM działek nr 357 i 359, ustalenie wartości działki nr 390 w celu oddania trwały zarząd WOSiR-owi.
Zadanie 2
Wykonanie operatu szacunkowego dla nieruchomości gruntowych , niezabudowanych, położonych w Kurowie, oznaczonych jako działki nr 585/1 o powierzchni 0,2710ha i 461 o powierzchni 0,2100ha
Cel wyceny: określenie wartości nieruchomości w celu zamiany
Zadanie 3
Wykonanie operatu szacunkowego dla nieruchomości gruntowych , zabudowanych, położonych w Wieluniu, obręb 7, oznaczonej jako działka nr 263 o powierzchni 0,0813ha, i obręb 8 oznaczonej jako działka nr 206 o powierzchni 0,1175ha.
Cel wyceny: określenie wartości nieruchomości w celu zamiany
1. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
2. Dopuszcza się składania ofert częściowych.
3. Termin wykonania zamówienia : dwa miesiące od dnia podpisania umowy
4. Zamawiający nie wymaga składania wadium
5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Cena - 100%
6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia www.bip.um.wielun.pl
7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia : Janusz Pamuła Naczelnik Wydziału Gospodarki Przestrzennej i Rolnictwa, 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wlk. 2 pok. Nr 39 tel. 0 - 43 8860225. W zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska Biuro Zamówień Publicznych 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wlk. 2 pok.204 tel. 0 - 43 8860249 w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30
8. Termin składania ofert upływa dnia 24.10.2006r. o godz. 11.00. Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na zadanie pn. : "Wykonanie operatów szacunkowych" Nie otwierać przed 24.10.2006r.godz. 11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.
9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 24.10.2006r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. nr 203
10. Opis warunków udziału w postępowaniu :
a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
c/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
11. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu :
Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formuła spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt.12 SIWZ. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
12. Termin związania ofertą: 30dni
13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej .
14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej
15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów
16. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 i 7
Wieluń, dnia 13.10.2006r.
Poniżej spakowany załącznik do pobrania
Przetarg nieograniczony na: „Wykonanie podziału geodezyjnego działki nr 1/8 położonej w Wieluniu przy ul. Wojska Polskiego”
OGŁOSZENIE O PRZETARGU
NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO
Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń
tel.: 0 - 43 886 - 02 49, fax.: 043 8860260, www.bip.um.wielun.pl,
ogłasza przetarg nieograniczony na:
"Wykonanie podziału geodezyjnego działki nr 1/8 położonej w Wieluniu przy ul. Wojska Polskiego"
o następującym zakresie rzeczowym:
Wykonanie podziału geodezyjnego działki nr 1/8 o pow. 30,0220ha położonej w Wieluniu przy ul. Wojska Polskiego -obr.8 z przeznaczeniem pod stacje transformatorową
Kod CPV - 74274000-0
Miejsce realizacji: Wieluń, ul. Wojska Polskiego
1. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
2. Nie dopuszcza się składanie ofert częściowych.
3. Termin wykonania zamówienia : jeden miesiąc od uprawomocnienia postanowienia o możliwości dokonania podziału
4. Zamawiający nie wymaga składania wadium :
5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Cena - 100 %
6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 203 (budynek w parku 2 piętro ) SIWZ opublikowana jest na stronie www.bip.um.wielun.pl
7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:
w zakresie przedmiotu zamówienia : Naczelnik Wydziału Gospodarki Przestrzennej i Rolnictwa mgr inż. Janusz Pamuła , 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pokój nr 39 tel. 0 - 43 886-02-25
w zakresie procedury przetargowej : Kierownik Biura Zamówień Publicznych mgr inż. Małgorzata Rajska , 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pokój 204 tel. 0 - 43 886-02-49, w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30
8. Termin składania ofert upływa dnia 17.10.2006r. o godz. 11.00
Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie
należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz
napis : oferta przetargowa na zadanie pn. :
"Wykonanie podziału geodezyjnego działki 1/8 położonej w Wieluniu przy ul.
Wojska Polskiego" Nie otwierać przed 17.10.2006r. godz. 11.30" złożyć w
siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w
Wieluniu pok. nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.
9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 17.10.2006r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego
- Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. nr 203 (II piętro budynek w parku)
10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :
1.spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień
publicznych,
2. nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień
publicznych,
11. Termin związania ofertą wynosi 30 dni
12. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej
13. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z
zastosowaniem aukcji elektronicznej
14. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów
15. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których
mowa w art. 67 ust.1 pkt 6
Wieluń, dnia 05.10.2006r.
Poniżej spakowany załącznik do pobrania