Przetargi


Przetarg nieograniczony na„Wykonanie sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ulicy Cichej w Wieluniu”

09‑11‑2006 15:05:55

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO



Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 886-02-49, fax.: 043 886-02-60, www.bip.um.wielun.pl,



ogłasza przetarg nieograniczony na: "Wykonanie sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ulicy Cichej w Wieluniu"



o następującym zakresie rzeczowym:



1. Sieć wodociągowa ( bez przyłączy wodociągowych)

- rurociąg PCV fi 110 - 172,10mb

- zasuwy żeliwne kołnierzowe fi 150 - 2,00szt

- zasuwy żeliwne kołnierzowe fi 100 - 1,0szt

- hydranty naziemne fi 80 - 2,00kpl

2. Sieć kanalizacji sanitarnej

- sieć grawitacyjna z rur PCV fi 200 - 168,90mb

- studnie rewizyjne bet.fi 1200 - 5,0szt

- studnie rewizyjne z PCV fi 425 - 3,0szt

- przyłącze od sieci do studni przył. R1 - 5,64mb


KOD CPV 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków



1. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

3. Termin wykonania zamówienia : 30.06.2007r.

4. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 1 000,00zł (słownie : jeden tysiąc 00/100PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy wnieść do kasy Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wlk. 2, wadium w formie pieniądza należy wpłacać przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Ślaski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457

5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 90% Gwarancja - 10%

6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Cena specyfikacji - 30 zł. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia www.bip.um.wielun.pl

7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia : Wojciech Pastusiak Wydział Inwestycji i Rozwoju, 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wlk. 1 pok. Nr 8 tel. 0 - 43 8860216. W zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska Biuro Zamówień Publicznych 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wlk. 2 pok.204 tel. 0 - 43 8860249 w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

8. Termin składania ofert upływa dnia 21.11.2006r. o godz. 11.00. Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na wykonanie sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ulicy Cichej w Wieluniu. Nie otwierać przed 21.11.2006r.godz. 11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.

9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 21.11.2006r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. nr 203

10. Opis warunków udziału w postępowaniu :

1. a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b/posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c/znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d/nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia

2. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają szczegółowe warunki:

a/udokumentują wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, conajmniej jednej roboty budowlanej o charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem i zakresie polegajacym na budowie sieci wodociągowej z przyłączami i sieci kanalizacyjnej z przyłączami oddzielnie lub łącznie o wartości co najmniej 50.000zł

b/ dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia,posiadajacymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie sieci sanitarnych, należącymi do właściwej izby inżynierów budownictwa- 1 osoba.

11. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu :

Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formuła spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt.6 SIWZ.Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.

12. Termin związania ofertą: 30dni

13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej .

14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów

16. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 i 7



Wieluń, dnia 08.11.2006r.

Poniżej 3 spakowane załączniki do pobrania


Załącznik nr 1

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg nieograniczony na: „Wykonanie operatów szacunkowych”

09‑11‑2006 07:54:34

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO

Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 886-02-49, fax.: 043 886-02-60, www.bip.um.wielun.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony na:

"Wykonanie operatów szacunkowych"

o następującym zakresie rzeczowym:

Zadanie 1

Wykonanie operatu szacunkowego ustalającego wartość działek nr 357 i 359 położonych w Wieluniu w obr. 15, będących w użytkowaniu wieczystym Wieluńskiej Spółdzielni Mieszkaniowej oraz nieruchomości zabudowanej nr 390 o pow. 1,6161ha położonej w Wieluniu przy ul. Broniewskiego - obr 7 (basen kryty)

Cel szacunku - sprzedaż prawa do użytkowania wieczystego na własność WSM działek nr 357 i 359, ustalenie wartości działki nr 390 w celu oddania trwały zarząd WOSiR-owi.

Zadanie 2

Wykonanie operatu szacunkowego dla nieruchomości gruntowych , niezabudowanych, położonych w Kurowie, oznaczonych jako działki nr 585/1 o powierzchni 0,2710ha i 461 o powierzchni 0,2100ha

Cel wyceny: określenie wartości nieruchomości w celu zamiany

Zadanie 3

Wykonanie operatu szacunkowego dla nieruchomości gruntowych , zabudowanych, położonych w Wieluniu, obręb 7, oznaczonej jako działka nr 263 o powierzchni 0,0813ha, i obręb 8 oznaczonej jako działka nr 206 o powierzchni 0,1175ha.

Cel wyceny: określenie wartości nieruchomości w celu zamiany

1. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

2. Dopuszcza się składania ofert częściowych.

3. Termin wykonania zamówienia : dwa miesiące od dnia podpisania umowy

4. Zamawiający nie wymaga składania wadium

5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Cena - 100%

6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia www.bip.um.wielun.pl

7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia : Janusz Pamuła Naczelnik Wydziału Gospodarki Przestrzennej i Rolnictwa, 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wlk. 2 pok. Nr 39 tel. 0 - 43 8860225. W zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska Biuro Zamówień Publicznych 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wlk. 2 pok.204 tel. 0 - 43 8860249 w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

8. Termin składania ofert upływa dnia 22.11.2006r. o godz. 11.00. Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na zadanie pn. : "Wykonanie operatów szacunkowych" Nie otwierać przed 22.11.2006r.godz. 11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.

9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 22.11.2006r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. nr 203

10. Opis warunków udziału w postępowaniu :

a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,

jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem

technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

c/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie

zamówienia,

d/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia

11. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu :

Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formuła spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt.12 SIWZ. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.

12. Termin związania ofertą: 30dni

13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej .

14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem

aukcji elektronicznej

15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów

16. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa

w art. 67 ust.1 pkt 6 i 7


Wieluń, dnia 09.11.2006r.

Poniżej spakowany zalącznik do pobrania


Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg nieograniczony na„Wykonanie sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ulicy Cichej w Wieluniu”

08‑11‑2006 11:41:29

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO



Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 886-02-49, fax.: 043 886-02-60, www.bip.um.wielun.pl,



ogłasza przetarg nieograniczony na: "Wykonanie sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ulicy Cichej w Wieluniu"



o następującym zakresie rzeczowym:



1. Sieć wodociągowa ( bez przyłączy wodociągowych)

- rurociąg PCV fi 110 - 172,10mb

- zasuwy żeliwne kołnierzowe fi 150 - 2,00szt

- zasuwy żeliwne kołnierzowe fi 100 - 1,0szt

- hydranty naziemne fi 80 - 2,00kpl

2. Sieć kanalizacji sanitarnej

- sieć grawitacyjna z rur PCV fi 200 - 168,90mb

- studnie rewizyjne bet.fi 1200 - 5,0szt

- studnie rewizyjne z PCV fi 425 - 3,0szt

- przyłącze od sieci do studni przył. R1 - 5,64mb


KOD CPV 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków



1. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

3. Termin wykonania zamówienia : 30.06.2007r.

4. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 1 000,00zł (słownie : jeden tysiąc 00/100PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy wnieść do kasy Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wlk. 2, wadium w formie pieniądza należy wpłacać przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Ślaski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457

5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 90% Gwarancja - 10%

6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Cena specyfikacji - 30 zł. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia www.bip.um.wielun.pl

7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia : Wojciech Pastusiak Wydział Inwestycji i Rozwoju, 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wlk. 1 pok. Nr 8 tel. 0 - 43 8860216. W zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska Biuro Zamówień Publicznych 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wlk. 2 pok.204 tel. 0 - 43 8860249 w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

8. Termin składania ofert upływa dnia 21.11.2006r. o godz. 11.00. Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na wykonanie sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ulicy Cichej w Wieluniu. Nie otwierać przed 21.11.2006r.godz. 11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.

9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 21.11.2006r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. nr 203

10. Opis warunków udziału w postępowaniu :

1. a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b/posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c/znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d/nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia

2. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają szczegółowe warunki:

a/udokumentują wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, conajmniej jednej roboty budowlanej o charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem i zakresie polegajacym na budowie sieci wodociągowej z przyłączami i sieci kanalizacyjnej z przyłączami oddzielnie lub łącznie o wartości co najmniej 50.000zł

b/ dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia,posiadajacymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie sieci sanitarnych, należącymi do właściwej izby inżynierów budownictwa- 1 osoba.

11. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu :

Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formuła spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt.6 SIWZ.Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.

12. Termin związania ofertą: 30dni

13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej .

14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów

16. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 i 7



Wieluń, dnia 08.11.2006r.

Poniżej spakowane załączniki do pobrania


Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg nieograniczony na "Wykonanie sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ulicy Cichej w Wieluniu”

08‑11‑2006 11:26:09

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO



Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 886-02-49, fax.: 043 886-02-60, www.bip.um.wielun.pl,



ogłasza przetarg nieograniczony na: "Wykonanie sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ulicy Cichej w Wieluniu"



o następującym zakresie rzeczowym:



1. Sieć wodociągowa ( bez przyłączy wodociągowych)

- rurociąg PCV fi 110 - 172,10mb

- zasuwy żeliwne kołnierzowe fi 150 - 2,00szt

- zasuwy żeliwne kołnierzowe fi 100 - 1,0szt

- hydranty naziemne fi 80 - 2,00kpl

2. Sieć kanalizacji sanitarnej

- sieć grawitacyjna z rur PCV fi 200 - 168,90mb

- studnie rewizyjne bet.fi 1200 - 5,0szt

- studnie rewizyjne z PCV fi 425 - 3,0szt

- przyłącze od sieci do studni przył. R1 - 5,64mb


KOD CPV 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków



1. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

3. Termin wykonania zamówienia : 30.06.2007r.

4. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 1 000,00zł (słownie : jeden tysiąc 00/100PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy wnieść do kasy Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wlk. 2, wadium w formie pieniądza należy wpłacać przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Ślaski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457

5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 90% Gwarancja - 10%

6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Cena specyfikacji - 30 zł. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia www.bip.um.wielun.pl

7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia : Wojciech Pastusiak Wydział Inwestycji i Rozwoju, 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wlk. 1 pok. Nr 8 tel. 0 - 43 8860216. W zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska Biuro Zamówień Publicznych 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wlk. 2 pok.204 tel. 0 - 43 8860249 w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

8. Termin składania ofert upływa dnia 21.11.2006r. o godz. 11.00. Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na wykonanie sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ulicy Cichej w Wieluniu. Nie otwierać przed 21.11.2006r.godz. 11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.

9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 21.11.2006r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. nr 203

10. Opis warunków udziału w postępowaniu :

1. a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b/posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c/znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d/nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia

2. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają szczegółowe warunki:

a/udokumentują wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, conajmniej jednej roboty budowlanej o charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem i zakresie polegajacym na budowie sieci wodociągowej z przyłączami i sieci kanalizacyjnej z przyłączami oddzielnie lub łącznie o wartości co najmniej 50.000zł

b/ dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia,posiadajacymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie sieci sanitarnych, należącymi do właściwej izby inżynierów budownictwa- 1 osoba.

11. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu :

Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formuła spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt.6 SIWZ.Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.

12. Termin związania ofertą: 30dni

13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej .

14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów

16. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 i 7



Wieluń, dnia 08.11.2006r.

Poniżej spakowane załączniki do pobrania


Załącznik nr 1 do przetargu nieograniczonego na:Wykonanie sieci wodociagowej i kanalizacji sanitarnej w ulicy Cichej Wieluniu









Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg nieograniczony na: "Rozbudowę monitoringu miasta Wieluń”

23‑10‑2006 10:19:07

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO


Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 886-02-49, fax.: 043 886-02-60, www.bip.um.wielun.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony na:

"Rozbudowa monitoringu miasta Wieluń"

o następującym zakresie rzeczowym:

Zadanie nr 1. Rozbudowa Centrum Monitoringu polegająca na zwiększeniu powierzchni dyskowej, stanowisko do archiwizacji nagrań i wydruków

Zwiększenie powierzchni dyskowej, stanowisko do archiwizacji nagarń i wydruków Centrum monitoringu zlokalizowane jest na Powiatowej Komendzie Policji KPP na ul. Warszawskiej. Aktualnie jest wyposażone w rejestrator cyfrowy z dyskami o pojemności 500GB, a sterowanie jest realizowane w oparciu o moduł sterujący 7188 i umożliwia podłączenie jednego stanowiska sterującego.Rozbudowa centrum polega na zwiększeniu pojemności dysków o ok. 2TB co umożliwi nagrywanie średnio z prędkością 4kl/s w dla 16 kamer kolorowych w maksymalnej rozdzielczości 704x576 w trybie obrazu w ruchu.Stanowisko do archiwizacji nagrań wyposażone będzie w komputer-serwer i wyposażone w nagrywarkę DVD do zgrywania materiału dowodowego oraz kolorową drukarkę laserową wysokiej klasy (600dpi, 64MB RAM, USB 2.0) do kolorowych wydruków zdjęć z nagranych materiałów. Na komputerze z oprogramowaniem WIN XP PRO, pracować będzie aplikacja NbackupPro służąca do archiwizacji nagrań z rejestratora. Komputer połączony będzie z rejestratorem za pomocą sieci ethernet.Wybrane parametry komputera nalezy traktować jako minimalne

1 x Intel® Pentium® 4 z technologią HT, LGA775 o szybkości zegara nie mniejszej niż 3 GHz z 2MB cache lub równoważny

Magistrala systemowa FSB:533/800 MHz;

pamięci typu DDR2 400/533 unbuffered ECC 512MB

zintegrowany, jednokanałowy SCSI Ultra320 Adaptec, obsługa Host RAID 0,1,10,JBOD

Karty sieciowe2 x Broadcom BCM5721 Gigabit Ethernet Controller,obsługa 10BASE-T, 100BASE-TX i 1000BASE-T, złącze 2 x RJ45

Karta graficzna: zintegrowana, server-quality in MCH

Nagrywarka DVD

Obudowa:

Midi Tower- kolor beżowy (wys. 16,8", szer. 7", głeb. 20,9"),

2 zatoki 5,25" (jedna zajęta przez napęd optyczny),

4 wewnętrzne zatoki HDD 3,5",

1 zatoka FDD,

zasilacz 450W,

niskoszumowy wentylator na tylnej ściance o średnicy 12cm z kontrolą temperatury,

niskoszumowy wentylator na przedniej ściance o średnicy 9cm z kontrolą temperatury,

diody na przednim panelu informujące o pracy serwera: Power LED, HDD LED, Network LED, System Overheat LED,

czujnik otwarcia obudowy,

Zwiększenie powierzchni dyskowej zaprojektowano w oparciu o zewnętrzną macierz dyskową w obudowie rackowej 2U obsługującej tryby RAID 0,1,0+1,3,5,6 z możliwością instalacji do 12 dysków SATA II. Do macierzy przewidziano dyski SATA II 320GB - 8 dysków . Przy pracy w trybie 5 zostanie osiągnięta pojemność 1,9TB.

Powyższe zamówienie obejmuje dostawę powyższych urządzeń, ich konfigurację, wdrożenie i szkolenie osób obsługujących.

Zadanie nr 2

Wyposażenie punktów kamerowych przy Pl. Legionów w transmisję audio. Do punktów kamerowych K8 i K9 zlokalizowanych na placu Legionów zaprojektowano transmisję audio. W obu punktach należy umieścić głośnik tubowy umożliwiający przekazywanie komunikatów słownych. Ustalono że głośniki będą skierowane :

kamera na budynku "starej poczty" - w kierunku ul. Barycz

kamera na budynku sklepu pod nazwą delikatesy w kierunku domu handlowego

Sygnał audio do głośników będzie doprowadzony do głośników przy użyciu istniejącego okablowania.

W centrum sterowania ma zostać zainstalowany pulpit mikrofonowy z wyborem lokalizacji nadawania komunikatu oraz współpracujący z pulpitem wzmacniacz strefowy. Sygnał audio poprzez światłowód i konwerter 2 x audio /światłowód SM należy doprowadzić do węzła WS3 w piwnicy bloku przy ul. Różanej. Sygnał audio konwertera należy doprowadzić do wzmacniacza i dalej poprzez istniejący kabel 4x2x0,5 doprowadzić do głośników. Założono że dla potrzeb audio wykorzystane zostaną 2 z 3 wolnych par kabla.Zastosowane w centrum urządzenia powinny umożliwić w przyszłości nadawanie komunikatów do 6 stref (lokalizacji).



KOD CPV 29816100-3 urządzenia bezpośredniego monitorowania

1. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

2. Dopuszcza się składanie ofert częściowych.

3. Termin wykonania zamówienia : 30 dni od dnia podpisania umowy

4. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : na Zadanie nr 1 - 700,00 zł, na Zadanie nr 2 - 300,00 zł. przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy wnieść do kasy Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wlk. 2, wadium w formie pieniądza należy wpłacać przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Ślaski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457

5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Cena - 100%

6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia www.bip.um.wielun.pl

7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia : Janusz Pamuła Wydział Gospodarki Przestrzennej i Rolnictwa, 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wlk. 2 pok. Nr 39 tel. 0 - 43 8860225. W zakresie procedury przetargowej : Renata Sobieraj Biuro Zamówień Publicznych 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wlk. 2 pok.204 tel. 0 - 43 8860249 w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

8. Termin składania ofert upływa dnia 31.10.2006r. o godz. 11.00. Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na zadanie pn. : "Rozbudowa monitoringu miasta Wieluń. Nie otwierać przed 31.10.2006r.godz. 11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.

9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 31.10.2006r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. nr 203

10. Opis warunków udziału w postępowaniu :

1. Spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b/posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c/znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d/nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia

11. Wymagania określone przez zamawiającego dla oferowanej dostawy :

- Posiadanie Certyfikatów CE lub deklaracji zgodności na sprzęt zawarty w ofercie

12. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu :

Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formuła spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt.9 SIWZ.Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.

13. Termin związania ofertą: 30dni

14. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej .

15. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

16. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów

17. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 i 7



Wieluń, dnia 20.10.2006r.

Poniżej spakowany załącznik do pobrania



Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przeatrg nieograniczony na: "Rozbudowa monitoringu miasta Wieluń”

20‑10‑2006 08:49:51

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO


Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 886-02-49, fax.: 043 886-02-60, www.bip.um.wielun.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony na:

"Rozbudowa monitoringu miasta Wieluń"

o następującym zakresie rzeczowym:

Zadanie nr 1. Rozbudowa Centrum Monitoringu polegająca na zwiększeniu powierzchni dyskowej, stanowisko do archiwizacji nagrań i wydruków

Zwiększenie powierzchni dyskowej, stanowisko do archiwizacji nagarń i wydruków Centrum monitoringu zlokalizowane jest na Powiatowej Komendzie Policji KPP na ul. Warszawskiej. Aktualnie jest wyposażone w rejestrator cyfrowy z dyskami o pojemności 500GB, a sterowanie jest realizowane w oparciu o moduł sterujący 7188 i umożliwia podłączenie jednego stanowiska sterującego.Rozbudowa centrum polega na zwiększeniu pojemności dysków o ok. 2TB co umożliwi nagrywanie średnio z prędkością 4kl/s w dla 16 kamer kolorowych w maksymalnej rozdzielczości 704x576 w trybie obrazu w ruchu.Stanowisko do archiwizacji nagrań wyposażone będzie w komputer-serwer i wyposażone w nagrywarkę DVD do zgrywania materiału dowodowego oraz kolorową drukarkę laserową wysokiej klasy (600dpi, 64MB RAM, USB 2.0) do kolorowych wydruków zdjęć z nagranych materiałów. Na komputerze z oprogramowaniem WIN XP PRO, pracować będzie aplikacja NbackupPro służąca do archiwizacji nagrań z rejestratora. Komputer połączony będzie z rejestratorem za pomocą sieci ethernet.Wybrane parametry komputera nalezy traktować jako minimalne

1 x Intel® Pentium® 4 z technologią HT, LGA775 o szybkości zegara nie mniejszej niż 3 GHz z 2MB cache lub równoważny

Magistrala systemowa FSB:533/800 MHz;

pamięci typu DDR2 400/533 unbuffered ECC 512MB

zintegrowany, jednokanałowy SCSI Ultra320 Adaptec, obsługa Host RAID 0,1,10,JBOD

Karty sieciowe2 x Broadcom BCM5721 Gigabit Ethernet Controller,obsługa 10BASE-T, 100BASE-TX i 1000BASE-T, złącze 2 x RJ45

Karta graficzna: zintegrowana, server-quality in MCH

Nagrywarka DVD

Obudowa:

Midi Tower- kolor beżowy (wys. 16,8", szer. 7", głeb. 20,9"),

2 zatoki 5,25" (jedna zajęta przez napęd optyczny),

4 wewnętrzne zatoki HDD 3,5",

1 zatoka FDD,

zasilacz 450W,

niskoszumowy wentylator na tylnej ściance o średnicy 12cm z kontrolą temperatury,

niskoszumowy wentylator na przedniej ściance o średnicy 9cm z kontrolą temperatury,

diody na przednim panelu informujące o pracy serwera: Power LED, HDD LED, Network LED, System Overheat LED,

czujnik otwarcia obudowy,

Zwiększenie powierzchni dyskowej zaprojektowano w oparciu o zewnętrzną macierz dyskową w obudowie rackowej 2U obsługującej tryby RAID 0,1,0+1,3,5,6 z możliwością instalacji do 12 dysków SATA II. Do macierzy przewidziano dyski SATA II 320GB - 8 dysków . Przy pracy w trybie 5 zostanie osiągnięta pojemność 1,9TB.

Powyższe zamówienie obejmuje dostawę powyższych urządzeń, ich konfigurację, wdrożenie i szkolenie osób obsługujących.

Zadanie nr 2

Wyposażenie punktów kamerowych przy Pl. Legionów w transmisję audio. Do punktów kamerowych K8 i K9 zlokalizowanych na placu Legionów zaprojektowano transmisję audio. W obu punktach należy umieścić głośnik tubowy umożliwiający przekazywanie komunikatów słownych. Ustalono że głośniki będą skierowane :

kamera na budynku "starej poczty" - w kierunku ul. Barycz

kamera na budynku sklepu pod nazwą delikatesy w kierunku domu handlowego

Sygnał audio do głośników będzie doprowadzony do głośników przy użyciu istniejącego okablowania.

W centrum sterowania ma zostać zainstalowany pulpit mikrofonowy z wyborem lokalizacji nadawania komunikatu oraz współpracujący z pulpitem wzmacniacz strefowy. Sygnał audio poprzez światłowód i konwerter 2 x audio /światłowód SM należy doprowadzić do węzła WS3 w piwnicy bloku przy ul. Różanej. Sygnał audio konwertera należy doprowadzić do wzmacniacza i dalej poprzez istniejący kabel 4x2x0,5 doprowadzić do głośników. Założono że dla potrzeb audio wykorzystane zostaną 2 z 3 wolnych par kabla.Zastosowane w centrum urządzenia powinny umożliwić w przyszłości nadawanie komunikatów do 6 stref (lokalizacji).



KOD CPV 29816100-3 urządzenia bezpośredniego monitorowania

1. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

2. Dopuszcza się składanie ofert częściowych.

3. Termin wykonania zamówienia : 30 dni od dnia podpisania umowy

4. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : na Zadanie nr 1 - 700,00 zł, na Zadanie nr 2 - 300,00 zł. przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy wnieść do kasy Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wlk. 2, wadium w formie pieniądza należy wpłacać przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Ślaski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457

5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Cena - 100%

6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia www.bip.um.wielun.pl

7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia : Janusz Pamuła Wydział Gospodarki Przestrzennej i Rolnictwa, 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wlk. 2 pok. Nr 39 tel. 0 - 43 8860225. W zakresie procedury przetargowej : Renata Sobieraj Biuro Zamówień Publicznych 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wlk. 2 pok.204 tel. 0 - 43 8860249 w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

8. Termin składania ofert upływa dnia 31.10.2006r. o godz. 11.00. Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na zadanie pn. : "Rozbudowa monitoringu miasta Wieluń. Nie otwierać przed 31.10.2006r.godz. 11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.

9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 31.10.2006r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. nr 203

10. Opis warunków udziału w postępowaniu :

1. Spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b/posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c/znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d/nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia

11. Wymagania określone przez zamawiającego dla oferowanej dostawy :

- Posiadanie Certyfikatów CE lub deklaracji zgodności na sprzęt zawarty w ofercie

12. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu :

Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formuła spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt.9 SIWZ.Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.

13. Termin związania ofertą: 30dni

14. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej .

15. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

16. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów

17. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 i 7



Wieluń, dnia 20.10.2006r.

Ponizej spakowany załącznik do pobrania





Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg nieograniczony na:"Wykonanie sieci wodociągowej w ulicach Chłopickiego, Lelewela, Sowińskiego we wsi Dąbrowa, gmina Wieluń”

17‑10‑2006 11:24:54
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO



Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 886-02-49, fax.: 043 886-02-60, www.bip.um.wielun.pl,



ogłasza przetarg nieograniczony na: "Wykonanie sieci wodociągowej w ulicach Chłopickiego, Lelewela, Sowińskiego we wsi Dąbrowa, gmina Wieluń"



o następującym zakresie rzeczowym:

- sieć wodociągowa z rur PCV fi 110 - 551,50mb

- sieć wodociągowa z rur PCV fi 90 - 3,70mb

- zasuwy żeliwne kołnierzowe fi 100 - 12,00szt

- hydranty naziemne fi 80 - 6,00kpl

- rury stalowe osłonowe w wykopie fi 133,0/4,0mm - 27,50mb

- rury osłonowe AROTA fi 110mm - 6,5m


KOD CPV 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

1. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

3. Termin wykonania zamówienia : 18.12.2006r.

4. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 2 000,00zł (słownie : dwa tysiące 00/100PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy wnieść do kasy Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wlk. 2, wadium w formie pieniądza należy wpłacać przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Ślaski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457

5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 90% Gwarancja - 10%

6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 98-300 Wieluń , lok. Nr: 204.

Cena specyfikacji - 35 zł. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia www.bip.um.wielun.pl
7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są : w zakresie przedmiotu zamówienia : Wojciech Pastusiak Wydział Inwestycji i Rozwoju, 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wlk. 1 pok. Nr 8 tel. 0 - 43 8860216. W zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska Biuro Zamówień Publicznych 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wlk. 2 pok.204 tel. 0 - 43 8860249 w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30
8. Termin składania ofert upływa dnia 24.10.2006r. o godz. 11.00. Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na wykonanie sieci wodociągowej w ulicach Chłopickiego, Lelewela, Sowińskiego we wsi Dąbrowa, gmina Wieluń. Nie otwierać przed 24.10.2006r.godz. 12.00" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.
9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 24.10.2006r. o godz. 12.00 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. nr 203
10 . Opis warunków udziału w postępowaniu :
1. a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b/posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c/znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d/nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia

2. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają szczegółowe warunki:
a/udokumentują wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, conajmniej jednej roboty budowlanej o charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem i zakresie polegajacym na budowie sieci wodociągowej o wartości co najmniej 30 000,00 zł.

b/ posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj. uprawanienia budowlane w zakresie sieci saniatrnych

11 . Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu :

Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formuła spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt.6 SIWZ.Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.

12 . Termin związania ofertą: 30dni

13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej .

14 . Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

15 . Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów

16 . Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 i 7



Wieluń, dnia 16.10.2006r.






Poniżej spakowy załącznik do pobrania:








Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg nieograniczony na: „Konserwację oświetlenia ulicznego i drogowego w gminie Wieluń”

17‑10‑2006 09:59:53

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO

Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 886-02-49, fax.: 043 886-02-60, www.bip.um.wielun.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony na: "Konserwację oświetlenia ulicznego i drogowego w gminie Wieluń"

o następującym zakresie rzeczowym:

1/ naprawa uszkodzonych elementów lampy (z materiałem); 2/wymianę uszkodzonych źródeł światła; 3/wymianę uszkodzonych opraw (bez kosztu oprawy); 4/wymianę zabezpieczeń opraw (z materiałem); 5/wymianę bądź naprawę uszkodzonych kabli (bez kosztu kabla); 6/wymianę uszkodzonych słupów oświetlenia ulicznego (bez kosztu słupów); 7/kontrolę świecenia opraw; 8/mycie kloszy raz w roku; 9/malowanie słupów i wysięgników w miarę potrzeb, nie częściej niż raz w okresie umownym; 10/nocne patrole obszaru sieci oświetleniowej raz w miesiącu; 11/naprawa skrzynek zasilających i układów elektrycznych zasilających obwody oświetleniowe (z materiałem); 12/naprawę i dbanie o stan zamknięć i hermetyczności skrzynek bezpiecznikowych i zasilających; 13/kontrola odczytów liczników oświetlenia na żądanie Zamawiającego; 14/przegląd aparatury łączeniowej i sterowniczej wraz z wymiana zużytych elementów i czyszczeniem tablic rozdzielczych i sterowniczych - raz w okresie umownym; 15/konserwację i naprawę przewodów i okablowania oraz sterowania urządzeniami oświetlenia ulicznego i drogowego; 16/wycinkę gałęzi drzew rosnących w obrębie linii oświetleniowych; 17/konserwację, montaż i demontaż oświetlenia ozdobnego świątecznego; 18/wykonanie okresowe pomiarów elektrycznych w roku 2008 zgodnie z przepisami eksploatacji oświetlenia ulicznego: a/pomiar skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, b/pomiar rezystancji uziemień roboczych i ochronnych, c/sprawdzenie ciągłości żył linii kablowych oraz pomiary rezystancji izolacji, d/pomiary rezystancji izolacji przewodów instalacji w słupach zasilających oprawy oświetleniowe w roku 2008; 19/prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej oraz innych czynności zgodnie z przepisami i normami dotyczącymi eksploatacji oświetlenia zewnętrznego, w tym: a/oględziny i ocena stanu technicznego urządzeń nie rzadziej niż raz w roku, b/dokonywanie co 3 lata oceny stanu technicznego sieci oświetlenia ulicznego i przekazanie wyników w/w oceny do Zamawiającego oraz Zakładu Energetycznego, c/dokonywanie przeglądów okresowych oświetlenia głównych ulic nie rzadziej niż raz na dwa lata, pozostałych nie rzadziej niż raz na trzy lata; 20/ usługi serwisowe o zakresie:- usuwanie awarii niezwłocznie w wypadku zagrożenia bezpieczeństwa ruchu drogowego, - usuwanie w ciągu 24 godzin od zgłoszenia uszkodzeń i awarii związanych z przewróceniem lub uszkodzeniem słupów

KOD CPV 50232100-4 Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego

1. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

3. Termin wykonania zamówienia : 01.01.2007r. - 31.12.2009r.

4. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 5 000,00zł (słownie : pięć tysięcy 00/100PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy wnieść do kasy Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wlk. 2, wadium w formie pieniądza należy wpłacać przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Ślaski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457

5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 100%

6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia www.bip.um.wielun.pl

7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia : Wojciech Pastusiak Wydział Inwestycji i Rozwoju, 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wlk. 1 pok. Nr 8 tel. 0 - 43 8860216. W zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska Biuro Zamówień Publicznych 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wlk. 2 pok.204 tel. 0 - 43 8860249 w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

8. Termin składania ofert upływa dnia 08.11.2006r. o godz. 11.00. Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na zadanie pn. : "Konserwacja oświetlenia ulicznego i drogowego w gminie Wieluń. Nie otwierać przed 08.11.2006r.godz. 11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.

9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 08.11.2006r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. nr 203

10. Opis warunków udziału w postępowaniu :

1. a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b/posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c/znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d/nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia

2. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają szczegółowe warunki:

a/udokumentują wykonanie w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej jednej usługi odpowiadającej rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 100 000,00 zł tj. polegającej na wykonaniu konserwacji oświetlenia ulicznego, b/ dysponują osobami legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone, w szczególności określonymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2003r. Nr 207, poz.2016 z późniejszymi zmianami): - kierownik budowy - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - 1 osoba

- pracownik na stanowisku eksploatacyjnym, posiadający ważną grupę kwalifikacyjną do wykonywania prac konserwacyjno-remontowych urządzeń elektroenergetycznych do 1kV - min. 2 osoby

11. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu :

Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formuła spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt.6 SIWZ.Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.

12. Termin związania ofertą: 30dni

13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej .

14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów

16. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 i 7

Wieluń, dnia 10.10.2006r.

Poniżej spakowany załącznik do pobrania:

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg nieograniczony na:„Wykonanie operatów szacunkowych”

13‑10‑2006 14:01:44

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO

Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 886-02-49, fax.: 043 886-02-60, www.bip.um.wielun.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony na:

"Wykonanie operatów szacunkowych"

o następującym zakresie rzeczowym:

Zadanie 1

Wykonanie operatu szacunkowego ustalającego wartość działek nr 357 i 359 położonych w Wieluniu w obr. 15, będących w użytkowaniu wieczystym Wieluńskiej Spółdzielni Mieszkaniowej oraz nieruchomości zabudowanej nr 390 o pow. 1,6161ha położonej w Wieluniu przy ul. Broniewskiego - obr 7 (basen kryty)Cel szacunku - sprzedaż prawa do użytkowania wieczystego na własność WSM działek nr 357 i 359, ustalenie wartości działki nr 390 w celu oddania trwały zarząd WOSiR-owi.

Zadanie 2

Wykonanie operatu szacunkowego dla nieruchomości gruntowych , niezabudowanych, położonych w Kurowie, oznaczonych jako działki nr 585/1 o powierzchni 0,2710ha i 461 o powierzchni 0,2100ha

Cel wyceny: określenie wartości nieruchomości w celu zamiany

Zadanie 3

Wykonanie operatu szacunkowego dla nieruchomości gruntowych , zabudowanych, położonych w Wieluniu, obręb 7, oznaczonej jako działka nr 263 o powierzchni 0,0813ha, i obręb 8 oznaczonej jako działka nr 206 o powierzchni 0,1175ha.

Cel wyceny: określenie wartości nieruchomości w celu zamiany

1. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

2. Dopuszcza się składania ofert częściowych.

3. Termin wykonania zamówienia : dwa miesiące od dnia podpisania umowy

4. Zamawiający nie wymaga składania wadium

5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Cena - 100%

6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia www.bip.um.wielun.pl

7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia : Janusz Pamuła Naczelnik Wydziału Gospodarki Przestrzennej i Rolnictwa, 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wlk. 2 pok. Nr 39 tel. 0 - 43 8860225. W zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska Biuro Zamówień Publicznych 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wlk. 2 pok.204 tel. 0 - 43 8860249 w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

8. Termin składania ofert upływa dnia 24.10.2006r. o godz. 11.00. Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na zadanie pn. : "Wykonanie operatów szacunkowych" Nie otwierać przed 24.10.2006r.godz. 11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.

9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 24.10.2006r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. nr 203

10. Opis warunków udziału w postępowaniu :

a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
c/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
11. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu :
Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formuła spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt.12 SIWZ. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
12. Termin związania ofertą: 30dni
13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej .
14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej
15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów
16. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 i 7


Wieluń, dnia 13.10.2006r.



Poniżej spakowany załącznik do pobrania





Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg nieograniczony na: „Wykonanie podziału geodezyjnego działki nr 1/8 położonej w Wieluniu przy ul. Wojska Polskiego”

05‑10‑2006 10:09:06

OGŁOSZENIE O PRZETARGU

NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO


Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 886 - 02 49, fax.: 043 8860260, www.bip.um.wielun.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony na:

"Wykonanie podziału geodezyjnego działki nr 1/8 położonej w Wieluniu przy ul. Wojska Polskiego"

o następującym zakresie rzeczowym:

Wykonanie podziału geodezyjnego działki nr 1/8 o pow. 30,0220ha położonej w Wieluniu przy ul. Wojska Polskiego -obr.8 z przeznaczeniem pod stacje transformatorową

Kod CPV - 74274000-0

Miejsce realizacji: Wieluń, ul. Wojska Polskiego

1. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

2. Nie dopuszcza się składanie ofert częściowych.

3. Termin wykonania zamówienia : jeden miesiąc od uprawomocnienia postanowienia o możliwości dokonania podziału

4. Zamawiający nie wymaga składania wadium :

5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Cena - 100 %

6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 203 (budynek w parku 2 piętro ) SIWZ opublikowana jest na stronie www.bip.um.wielun.pl

7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:

w zakresie przedmiotu zamówienia : Naczelnik Wydziału Gospodarki Przestrzennej i Rolnictwa mgr inż. Janusz Pamuła , 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pokój nr 39 tel. 0 - 43 886-02-25

w zakresie procedury przetargowej : Kierownik Biura Zamówień Publicznych mgr inż. Małgorzata Rajska , 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pokój 204 tel. 0 - 43 886-02-49, w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

8. Termin składania ofert upływa dnia 17.10.2006r. o godz. 11.00

Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie

należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz

napis : oferta przetargowa na zadanie pn. :

"Wykonanie podziału geodezyjnego działki 1/8 położonej w Wieluniu przy ul.

Wojska Polskiego" Nie otwierać przed 17.10.2006r. godz. 11.30" złożyć w

siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w

Wieluniu pok. nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.

9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 17.10.2006r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego

- Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. nr 203 (II piętro budynek w parku)

10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :

1.spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień

publicznych,

2. nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień

publicznych,

11. Termin związania ofertą wynosi 30 dni

12. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej

13. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z

zastosowaniem aukcji elektronicznej

14. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów

15. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których

mowa w art. 67 ust.1 pkt 6




W
ieluń, dnia 05.10.2006r.


Poniżej spakowany załącznik do pobrania



Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Liczba komunikatów archiwalnych: 1384 Numer strony: 1 .. 117  118  119  120  121  .. 139
Informacja wytworzona przez:
Justyna Orżanowska tel.:43 8860249 fax: 43 8860274 , w dniu:  09‑04‑2004 15:45:23
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Monika Antosiak
email: mantosiak@finn.pl tel.:(42) 684-98-91 fax: (42) 684-98-92
, w dniu:  09‑04‑2004 15:45:23
Data ostatniej aktualizacji:
12‑04‑2024 15:50:11
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie