Przetargi


Przetarg nieograniczony na:„ Sporządzanie operatów szacunkowych”

19‑12‑2006 09:59:09

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO



Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 886-02-49, fax.: 043 886-02-60, www.bip.um.wielun.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony na: " Sporządzanie operatów szacunkowych" z podziałem na zadania częściowe:

Zadanie nr 1 - Sporządzanie operatów szacunkowych dla nieruchomości lokalowych o charakterze mieszkalnym wraz ze sporządzeniem załącznika do opinii obejmującego dokumenty określone w art. 2ust. 5 ustawy z dnia 24 czerwca 1994r. o własności lokali.

Przewidywana ilość operatów szacunkowych do sporządzenia w skali roku - 30 szt

Zadanie nr 2 - Sporządzanie operatów szacunkowych dla nieruchomości gruntowych, zabudowanych budynkiem mieszkalnym Przewidywana ilość operatów szacunkowych do sporządzenia w skali roku - 10 szt

Zadanie nr 3 - Sporządzanie operatów szacunkowych dla nieruchomości gruntowych niezabudowanych

Przewidywana ilość operatów szacunkowych do sporządzenia w skali roku - 50 szt

KOD CPV 70300000-4

1. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

3. Termin wykonania zamówienia : od 08.01.2007r. - do 31.12.2007r.

4. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości Zad1-100,00zł, Zad.2-100,00zł, Zad.3-100,00zł przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy wnieść do kasy Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wlk. 2, wadium w formie pieniądza należy wpłacać przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457

5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 100%

6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia www.bip.um.wielun.pl

7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia : Janusz Pamuła Wydział Gospodarki Przestrzennej i Rolnictwa, 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wlk. 2 pok. Nr 39 tel. 0 - 43 8860225. W zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska Biuro Zamówień Publicznych 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wlk. 2 pok.204 tel. 0 - 43 8860249 w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

8. Termin składania ofert upływa dnia 19.12.2006r. o godz. 11.00. Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na " Sporządzanie operatów szacunkowych. Nie otwierać przed 19.12.2006r.godz. 11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.

9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 19.12.2006r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. nr 203

10. Opis warunków udziału w postępowaniu :

1. a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy

nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

b/posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

c/znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

d/nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia

2. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają szczegółowe warunki:

a/udokumentują wykonanie w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług odpowiadających rodzajem usługom stanowiącym przedmiot

zamówienia tj. w zakresie zadania 1 - udokumentowanie co najmniej 3 wycen nieruchomości lokalowej; w zakresie zadania nr 2 - udokumentowanie co najmniej 3 wycen w zakresie wycen nieruchomości gruntowej zabudowanej, w zakresie zadania 3 - udokumentowanie co najmniej 3 wycen nieruchomości gruntowej niezabudowanej

b/ dysponują osobami legitymującymi się doświadczeniem i uprawnieniami zawodowymi umożliwiającymi wykonanie przedmiaru zamówienia - minimum 1 osoba

11. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu :

Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formuła spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt.6 SIWZ. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.

12. Termin związania ofertą: 30dni

13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej .

14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów

16. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 i 7









Wieluń, dnia 07.12.2006r.


Poniżej spakowany załącznik do pobrania






Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg nieograniczony na: "„Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu określonego Uchwałą Nr XLIII/467/06 Rady Miejskiej w Wieluniu z dnia 15.09.2006 r.”

13‑12‑2006 10:56:51

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO

Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń
tel.: 0 - 43 8860259, fax.: 043 8860274, www.bip.um.wielun.pl,
ogłasza przetarg nieograniczony na: "Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu określonego Uchwałą Nr XLIII/467/06 Rady Miejskiej w Wieluniu z dnia 15.09.2006 r."
Opis przedmiotu zamówienia :
Przedmiotem zamówienia jest "Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu określonego Uchwałą Nr XLIII/467/06 Rady Miejskiej w Wieluniu z dnia 15.09.2006 r." zgodnie z przepisami ustawy z 27.03.2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym Dz.U. Nr. 80 poz. 717 z późn. zm. oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy z uwzględnieniem potrzeb i specyfiki przedmiotowego zamówienia. Uchwała Nr XLIII/467/06 Rady Miejskiej w Wieluniu z dnia 15.09.2006 r. stanowi załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego winien być opracowany na mapach geodezyjnych w odpowiedniej skali stosownie do art. 16 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
Zamawiający posiada wtórniki matryc z Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej.
Zamawiający ogłosił o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
Zamawiający wystąpił do instytucji o składanie wniosków do projektu planu.

Kod CPV 742500.00.6
1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
3. Termin wykonania zamówienia: do 30 czerwca 2007 roku. - etap przekazania dokumentów do uchwalenia planu.
4. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie : Cena 100 %
6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia www.bip.um.wielun.pl
7. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 1 400,00 zł (słownie : jeden tysiąc czterysta PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy wnieść do kasy Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wlk. 2, wadium w formie pieniądza należy wpłacać przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457
8. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:
- w zakresie przedmiotu zamówienia:
Wydział Gospodarki Przestrzennej i Rolnictwa - Janusz Pamuła
98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wielkiego 2 pok. Nr 39 tel. 0-43 8860225
- w zakresie procedury przetargowej
Biuro Zamówień Publicznych - Renata Sobieraj
98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wielkiego 2 pok. Nr 6 tel. 0-43 8860249
9. Termin składania ofert upływa dnia 21.12.2006 r. o godz. 11.00
Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : "Oferta przetargowa na zadanie pn. : "Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu określonego Uchwałą Nr XLIII/467/06 Rady Miejskiej w Wieluniu z dnia 15.09.2006 r." Nie otwierać przed 21.12.2006 r. godz. 11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.
10. Otwarcie ofert nastąpi dnia 21.12.2006 r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. Nr 203
11. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :
1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
2/ którzy udokumentują posiadanie uprawnień do projektowania w planowaniu przestrzennym.
3/ którzy udokumentują wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przynajmniej jednej usługi odpowiadającej rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia.
12. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu :
Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formuła spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 10 SIWZ.Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
13. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Prawa zamówień publicznych
14. Termin związania ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.
15.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
16.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
17.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.


Wieluń, dnia 13.12.2006 r

Poniżej spakowany zalacznik do pobrania:



Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg nieograniczony na:„Dostawę paliw do pojazdów samochodowych"

12‑12‑2006 08:46:28

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO



Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 8860259, fax.: 043 8860274, www.bip.um.wielun.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony na: "Dostawa paliw do pojazdów samochodowych będących własnością gminy Wieluń w tym pojazdów samochodowych pożarniczych będących w użytkowaniu jednostek OSP z terenu miasta i gminy Wieluń"

Opis przedmiotu zamówienia :

- Olej napędowy w ilości około 3 490 litrów

- Benzyna bezołowiowa Pb 95 około 3 000 litrów

Zamawiający wymaga by wskazana stacja paliw przez Dostawcę znajdowała się maksymalnie w promieniu 3 km od siedziby Zamawiającego.

Kod CPV 23.00.00.00-7

23.12.11.00-2

23.11.12.00-0

1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

3. Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2007 r.

4. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie : Cena 100 %

6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia www.bip.um.wielun.pl

7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia :

w zakresie procedury przetargowej : Renata Sobieraj, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 Biuro Zamówień Publicznych pok. nr. 204 tel. 0 - 43 886-02-49, w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

8. Termin składania ofert upływa dnia 19.12.2006 r. o godz. 11.00

Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy

umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : "Oferta

przetargowa na zadanie pn. : "Dostawa paliw do pojazdów samochodowych będących

własnością gminy Wieluń w tym pojazdów samochodowych pożarniczych będących w

użytkowaniu jednostek OSP z terenu miasta i gminy Wieluń" Nie otwierać przed

19.12.2006 r. godz. 12.00" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta

Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.

9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 19.12.2006 r. o godz. 12.00 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. Nr 203

10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :

1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,

2/ którzy udokumentują posiadanie koncesji na obrót paliwami ciekłymi na minimum okres obowiązywania umowy.

11. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu :

Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formuła spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 10 SIWZ.Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.

12. Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1

pkt 7 Prawa zamówień publicznych po zaistnieniu okoliczności wystąpienia zwiększonego zapotrzebowania na paliwo stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego.

13. Termin związania ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.

14.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

15.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

16.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.



Wieluń, dnia 11.12.2006 r

Poniżej spakowany załącznik do pobrania



Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg nieograniczony na: Wykonanie operatu szacunkowego nieruchomości położonej w Wieluniu ul. Krakowskie Przedmieście 7

01‑12‑2006 10:12:34

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO

Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń
tel.: 0 - 43 886-02-49, fax.: 043 886-02-60, www.bip.um.wielun.pl,
ogłasza przetarg nieograniczony na:
"Wykonanie operatu szacunkowego nieruchomości położonej w Wieluniu ul. Krakowskie Przedmieście 7 "
o następującym zakresie rzeczowym:
Wykonanie operatu szacunkowego dla nieruchomości gruntowej, zabudowanej, położonej w Wieluniu przy ul. Krakowskie Przedmieście 7, obręb 8 oznaczonej ewidencyjnie jako działka nr 96 o powierzchni 0,0597ha
Cel wyceny: określenie wartości nieruchomości w celu jej nabycia na rzecz Gminy Wieluń
Kod CPV - 70300000 - 4

1. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

3. Termin wykonania zamówienia : jeden miesiąc od dnia podpisania umowy

4. Zamawiający nie wymaga składania wadium

5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Cena - 100%

6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia www.bip.um.wielun.pl

7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia : Janusz Pamuła Naczelnik Wydziału Gospodarki Przestrzennej i Rolnictwa, 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wlk. 2 pok. Nr 39 tel. 0 - 43 8860225.

W zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska Biuro Zamówień Publicznych 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wlk. 2 pok.204 tel. 0 - 43 8860249 w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

8. Termin składania ofert upływa dnia 12.12.2006r. o godz. 11.00. Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na zadanie pn. : "Wykonanie operatu szacunkowego nieruchomości położonej w Wieluniu ul. Krakowskie Przedmieście 7 " Nie otwierać przed 12.12.2006r.godz. 11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.

9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 12.12.2006r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. nr 203

10. Opis warunków udziału w postępowaniu :

a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

c/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

d/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia

11. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu :

Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formuła spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt.12 SIWZ. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.

12. Termin związania ofertą: 30dni

13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej .

14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów

16. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 i 7


Wieluń, dnia 01.12.2006r.

Poniżej spakowany ząlącznik do pobrania:







Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg nieograniczony na: „Wykonanie odtworzenia rowu przydrożnego przy ul. Czereśniowej we wsi Ruda, gmina Wieluń”

21‑11‑2006 08:43:17

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO

Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń
tel.: 0 - 43 886-02-49, fax.: 043 886-02-60, www.bip.um.wielun.pl,


ogłasza przetarg nieograniczony na: "Wykonanie odtworzenia rowu przydrożnego przy ul. Czereśniowej we wsi Ruda, gmina Wieluń"


o następującym zakresie rzeczowym:

- odbudowa rowu przydrożnego - 600,00mb

- przepusty rurowe pod zjazdami fi 40cm - 67,00mb

- przepusty rurowe pod zjazdami fi 50cm - 68,00mb


KOD CPV 45232451-8 Roboty odwadniające i nawierzchniowe


1. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

3. Termin wykonania zamówienia : 30.07.2007r.

4. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 1 500,00zł (słownie : jeden tysiąc pięćset 00/100PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy wnieść do kasy Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wlk. 2, wadium w formie pieniądza należy wpłacać przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Ślaski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457

5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 90%

Gwarancja - 10%

6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Cena specyfikacji - 35 zł. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia www.bip.um.wielun.pl

7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia : Wojciech Pastusiak Wydział Inwestycji i Rozwoju, 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wlk. 1 pok. Nr 8 tel. 0 - 43 8860216. W zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska Biuro Zamówień Publicznych 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wlk. 2 pok.204 tel. 0 - 43 8860249 w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

8. Termin składania ofert upływa dnia 29.11.2006r. o godz. 11.00. Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na wykonanie odtworzenia rowu przydrożnego przy ul. Czereśniowej we wsi Ruda , gmina Wieluń" Nie otwierać przed 29.11.2006r.godz. 11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.

9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 29.11.2006r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. nr 203

10. Opis warunków udziału w postępowaniu :

1. a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b/posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c/znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d/nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia

2. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają szczegółowe warunki:

a/udokumentują wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, conajmniej jednej roboty budowlanej o charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem o wartości co najmniej 50.000zł

11. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu :

Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formuła spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt.6 SIWZ.Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.

12. Termin związania ofertą: 30dni

13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej .

14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów

16. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 i 7




Wieluń, dnia 21.11.2006r.





Poniżej spakowany załącznik do pobrania:

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg nieograniczony na:„Rozbudowę monitoringu miasta Wieluń”

14‑11‑2006 08:56:49

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO


Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 886-02-49, fax.: 043 886-02-60, www.bip.um.wielun.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony na:

"Rozbudowa monitoringu miasta Wieluń"

o następującym zakresie rzeczowym:

Zadanie nr 1. Rozbudowa Centrum Monitoringu polegająca na zwiększeniu powierzchni dyskowej, stanowisko do archiwizacji nagrań i wydruków

Zwiększenie powierzchni dyskowej, stanowisko do archiwizacji nagarń i wydrukówCentrum monitoringu zlokalizowane jest na Powiatowej Komendzie Policji KPP na ul. Warszawskiej. Aktualnie jest wyposażone w rejestrator cyfrowy z dyskami o pojemności 500GB, a sterowanie jest realizowane w oparciu o moduł sterujący 7188 i umożliwia podłączenie jednego stanowiska sterującego.Rozbudowa centrum polega na zwiększeniu pojemności dysków o ok. 2TB co umożliwi nagrywanie średnio z prędkością 4kl/s w dla 16 kamer kolorowych w maksymalnej rozdzielczości 704x576 w trybie obrazu w ruchu.Stanowisko do archiwizacji nagrań wyposażone będzie w komputer-serwer i wyposażone w nagrywarkę DVD do zgrywania materiału dowodowego oraz kolorową drukarkę laserową wysokiej klasy (600dpi, 64MB RAM, USB 2.0) do kolorowych wydruków zdjęć z nagranych materiałów. Na komputerze z oprogramowaniem WIN XP PRO, pracować będzie aplikacja NbackupPro służąca do archiwizacji nagrań z rejestratora. Komputer połączony będzie z rejestratorem za pomocą sieci ethernet.Wybrane parametry komputera nalezy traktować jako minimalne

Zwiększenie powierzchni dyskowej zaprojektowano w oparciu o zewnętrzną macierz dyskową w obudowie rackowej 2U obsługującej tryby RAID 0,1,0+1,3,5,6 z możliwością instalacji do 12 dysków SATA II. Do macierzy przewidziano dyski SATA II 320GB - 8 dysków . Przy pracy w trybie 5 zostanie osiągnięta pojemność 1,9TB.

Powyższe zamówienie obejmuje dostawę powyższych urządzeń, ich konfigurację, wdrożenie i szkolenie osób obsługujących.

Zadanie nr 2

Wyposażenie punktów kamerowych przy Pl. Legionów w transmisję audio. Do punktów kamerowych K8 i K9 zlokalizowanych na placu Legionów zaprojektowano transmisję audio. W obu punktach należy umieścić głośnik tubowy umożliwiający przekazywanie komunikatów słownych. Ustalono że głośniki będą skierowane :

kamera na budynku "starej poczty" - w kierunku ul. Barycz

kamera na budynku sklepu pod nazwą delikatesy w kierunku domu handlowego

Sygnał audio do głośników będzie doprowadzony do głośników przy użyciu istniejącego okablowania.

W centrum sterowania ma zostać zainstalowany pulpit mikrofonowy z wyborem lokalizacji nadawania komunikatu oraz współpracujący z pulpitem wzmacniacz strefowy. Sygnał audio poprzez światłowód i konwerter 2 x audio /światłowód SM należy doprowadzić do węzła WS3 w piwnicy bloku przy ul. Różanej. Sygnał audio konwertera należy doprowadzić do wzmacniacza i dalej poprzez istniejący kabel 4x2x0,5 doprowadzić do głośników. Założono że dla potrzeb audio wykorzystane zostaną 2 z 3 wolnych par kabla.Zastosowane w centrum urządzenia powinny umożliwić w przyszłości nadawanie komunikatów do 6 stref (lokalizacji).

KOD CPV 29816100-3 urządzenia bezpośredniego monitorowania
1. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
2. Dopuszcza się składanie ofert częściowych.
3. Termin wykonania zamówienia : 30 dni od dnia podpisania umowy
4. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : na Zadanie nr 1 - 700,00 zł, na Zadanie nr 2 - 300,00 zł. przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy wnieść do kasy Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wlk. 2, wadium w formie pieniądza należy wpłacać przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Ślaski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457
5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Cena - 100%
6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia www.bip.um.wielun.pl
7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia : Janusz Pamuła Wydział Gospodarki Przestrzennej i Rolnictwa, 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wlk. 2 pok. Nr 39 tel. 0 - 43 8860225. W zakresie procedury przetargowej : Renata Sobieraj Biuro Zamówień Publicznych 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wlk. 2 pok.204 tel. 0 - 43 8860249 w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30
8. Termin składania ofert upływa dnia 24.11.2006r. o godz. 11.00. Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na zadanie pn. : "Rozbudowa monitoringu miasta Wieluń. Zadanie nr….* Nie otwierać przed 24.11.2006r.godz. 11.30" * wpisać numer i nazwę zadania i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.
9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 24.11.2006r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. nr 203
10. Opis warunków udziału w postępowaniu :
1. Spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b/posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c/znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d/nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia

11. Wymagania określone przez zamawiającego dla oferowanej dostawy :

- Posiadanie Certyfikatów CE lub deklaracji zgodności na sprzęt zawarty w ofercie

12. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu :

Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formuła spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt.9 SIWZ.Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.

13. Termin związania ofertą: 30dni

14. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej .

15. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

16. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów

17. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 i 7



Wieluń, dnia 14.11.2006r.


Poniżej spakowany załącznik do pobrania

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg nieograniczony na:„Zagospodarowanie placu między ul. Narutowicza, Ewangelicką, Augustiańską, Nowy Rynek w Wieluniu – II etap”

10‑11‑2006 11:23:35

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO




Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 886-02-49, fax.: 043 886-02-60, www.bip.um.wielun.pl,


ogłasza przetarg nieograniczony na: "Zagospodarowanie placu między ul. Narutowicza, Ewangelicką, Augustiańską, Nowy Rynek w Wieluniu - II etap"


o następującym zakresie rzeczowym:

1. Roboty drogowe

- obrzeża betonowe 20*6 barwy jesieni be koloru żółtego - 55,1mb

- nawierzchnia z kostki betonowej brukowej gr. 6cm barwy jesieni bez koloru

żółtego - 214,5m2

2. Oświetlenie

-ułożenie kabli YKY- 61,5mb

-montaż słupów A1a/K2 z lampą typu Wenus - 4,0szt

- montaż projektorów typu "wody discharge 70W G12 IP66

ze źródłem metalohalogenkowym" 4,0szt


KOD CPV 45233222-1 Roboty w zakresie chodników

KOD CPV 45316110-9 Instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego




1. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

3. Termin wykonania zamówienia : 28.12.2006r.

4. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 800,00zł (słownie : osiemset 00/100PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy wnieść do kasy Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wlk. 2, wadium w formie pieniądza należy wpłacać przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Ślaski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457

5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 90% Gwarancja - 10%

6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia www.bip.um.wielun.pl

7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia : Wojciech Pastusiak Wydział Inwestycji i Rozwoju, 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wlk. 1 pok. Nr 8 tel. 0 - 43 8860216. W zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska Biuro Zamówień Publicznych 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wlk. 2 pok.204 tel. 0 - 43 8860249 w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

8. Termin składania ofert upływa dnia 20.11.2006r. o godz. 11.00. Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na zagospodarowanie placu między ul. Narutowicza, Ewangelicką, Augustiańską, Nowy Rynek w Wieluniu - II etap"Nie otwierać przed 20.11.2006r.godz. 11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.

9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 20.11.2006r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. nr 203

10. Opis warunków udziału w postępowaniu :

1. a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b/posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c/znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d/nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia

11. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu :

Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formuła spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt.6 SIWZ.Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.

12. Termin związania ofertą: 30dni

13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej .

14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów

16. Zamawiający nie przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 i 7




Wieluń, dnia 10.11.2006r.





Poniżej spakowany załącznik do pobrania:

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg nieograniczony na:„Remont autobusu komunikacji miejskiej w Wieluniu”

10‑11‑2006 08:18:23

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO



Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 886-02-49, fax.: 043 886-02-60, www.bip.um.wielun.pl,



ogłasza przetarg nieograniczony na: "Remont autobusu komunikacji miejskiej w Wieluniu"


o następującym zakresie rzeczowym:

zakres naprawy koniecznej - silnik wraz z osprzętem i zespół napędowy, podwozie, nadwozie, osprzęt i wyposażenie pojazdu, instalacja elektryczna, hydrauliczna i pneumatyczna samochodu, czynności końcowe.

KOD CPV 50113000-0 Usługi w zakresie naprawy i konserwacji autobusów


1. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

3. Termin wykonania zamówienia : 31.03.2007r.

4. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 2 000,00zł (słownie : dwa tysiące 00/100PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy wnieść do kasy Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wlk. 2, wadium w formie pieniądza należy wpłacać przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Ślaski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457

5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 100%

6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia www.bip.um.wielun.pl

7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia : Waldemar Kluska Wydział Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wlk. 1 pok. Nr 9 tel. 0 - 43 8860248. W zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska Biuro Zamówień Publicznych 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wlk. 2 pok.204 tel. 0 - 43 8860249 w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

8. Termin składania ofert upływa dnia 23.11.2006r. o godz. 11.00. Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na remont autobusu komunikacji miejskiej w Wieluniu. Nie otwierać przed 23.11.2006r.godz. 11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.

9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 23.11.2006r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. nr 203

10. Opis warunków udziału w postępowaniu :

1. a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b/posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c/znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d/nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia

2. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają szczegółowe warunki:

a/udokumentują wykonanie w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, conajmniej jednej usługi o charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem i zakresie polegającym na naprawie autobusu o wartości co najmniej 50.000zł

11. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu :

Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formuła spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt.6 SIWZ.Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.

12. Termin związania ofertą: 30dni

13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej .

14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów

16. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 i 7



Wieluń, dnia 10.11.2006r.




Ponizej spakowany załącznik do pobrania:













Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Załącznik nr 3 do przetargu nieograniczonego na:Wykonanie sieci wodociagowej i kanalizacji sanitarnej w ulicy Cichej Wieluniu

09‑11‑2006 15:13:59
Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Załącznik nr 2 do przetargu nieograniczonego na:Wykonanie sieci wodociagowej i kanalizacji sanitarnej w ulicy Cichej Wieluniu

09‑11‑2006 15:07:35
Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Liczba komunikatów archiwalnych: 1384 Numer strony: 1 .. 116  117  118  119  120  .. 139
Informacja wytworzona przez:
Justyna Orżanowska tel.:43 8860249 fax: 43 8860274 , w dniu:  09‑04‑2004 15:45:23
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Monika Antosiak
email: mantosiak@finn.pl tel.:(42) 684-98-91 fax: (42) 684-98-92
, w dniu:  09‑04‑2004 15:45:23
Data ostatniej aktualizacji:
12‑04‑2024 15:50:11
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie