Przetarg nieograniczony na: "Konserwację i utrzymanie zieleni miejskiej w Wieluniu"
GŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 211 000 EURO
Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń
tel.: 0 - 43 886 - 0249, fax.: 043 886 0274, www.bip.um.wielun.pl,
ogłasza przetarg nieograniczony na: "Konserwację i utrzymanie zieleni miejskiej w Wieluniu" o następującym zakresie rzeczowym:
Rejon I: Park im. Żwirki i Wigury, Podwale, Planty, park k/Muzeum Ziemi Wieluńskiej, skwery przed biblioteką i na ul. Nowy Rynek; Rejon II: park k/ stadionu, Cmentarz Żydowski przy ul. Kijak, mogiły na Cmentarzu Rzymskokatolickim przy ul. 3 Maja, Rejon III: pozostałe tereny zielone m.in. pl. Jagielloński, boisko przy ul. Orzeszkowej, tereny zielone przy ul. Stodolnianej, ul. Moniuszki, ul. Sadowej, ul. Zacisze, ul. Asnyka, ul. Wiśniowej, ul. Wierzbowej, ul. 3 Maja, boisko przy ul. Cisowej
Konserwacja i utrzymanie zieleni miejskiej polegać będzie na wykonywaniu następujących prac:
REJON I 1. utrzymanie trawników: a) koszenie (wysokość źdźbła trawy nie może przekraczać 10 cm) wraz z uprzątnięciem trawy, b) wygrabianie liści; 2. pielęgnacja i konserwacja drzew i krzewów: a) wycinka konarów, gałęzi i wiatrołomów, suchych i powodujących zagrożenie dla pieszych, b) wycinka obumarłych drzew i krzewów za zgodą Zamawiającego, c) wycinka odrostów korzeniowych przy drzewach, d) nasadzenia drzew i krzewów zakupionych przez Zamawiającego, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, e) przycinanie krzewów i drzew wg potrzeb gatunkowych oraz innych wymagań; 3. utrzymanie klombów i gazonów: a) obsadzanie materiałem roślinnym zakupionym przez Zamawiającego, wg wskazań Zamawiającego, b) usuwanie chwastów, c) zwalczanie szkodników i chorób, d) utrzymanie gleby w odpowiedniej wilgotności; 4. utrzymanie czystości i porządku: a) opróżnianie koszy wg potrzeb, nie dopuszczając do ich przepełnienia, b) zbieranie odpadów, c) zamiatanie alejek i chodników oraz ich odchwaszczanie, d) utrzymanie w czystości i porządku oraz odpowiednim stanie technicznym przynależnych parkingów, e) mycie ławek- wg potrzeb, najmniej raz na rok f) zimowe utrzymanie alejek, schodów i parkingów poprzez odśnieżanie i zwalczanie śliskości; 5. konserwacja elementów małej architektury: a) malowanie fontanny w Parku im. Żwirki i Wigury- raz w roku, b) oczyszczanie fontanny (dwa razy do roku) oraz utrzymanie wody w należytym stanie, c) utrzymywanie urządzeń fontanny w prawidłowym stanie technicznym, d) malowanie ławek oraz wymiana listew wg potrzeb, f) remont i malowanie koszy w razie uszkodzeń lub złego stanu technicznego, g) dbałość o estetykę i stan techniczny placów zabaw w tym: wymiana piasku w piaskownicy raz w roku przed sezonem wiosennym lub wg potrzeb; 6. prace różne a) montaż choinki na pl. Legionów
REJON II 1. utrzymanie trawników: a) koszenie (wysokość źdźbła trawy nie może przekroczyć 10 cm) wraz z uprzątnięciem trawy) b) przycinanie brzegów trawnika wzdłuż alejek, c) wygrabianie liści; 2. pielęgnacja i konserwacja drzew i krzewów: a) wycinka konarów, gałęzi i wiatrołomów, suchych i powodujących zagrożenie dla pieszych, b) wycinka obumarłych drzew i krzewów za zgodą Zamawiającego, c) wycinka odrostów przy drzewach, d) nasadzenia drzew i krzewów zakupionych przez Zamawiającego, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, e) przycinanie krzewów i drzew wg potrzeb gatunkowych oraz innych wymagań; 3. utrzymanie klombów: a) obsadzanie materiałem roślinnym zakupionym przez Zamawiającego, wg wskazań Zamawiającego, b) usuwanie chwastów, c) zwalczanie szkodników i chorób, d) utrzymanie gleby w odpowiedniej wilgotności; 4. utrzymanie czystości i porządku: a) opróżnianie koszy, wg potrzeb nie dopuszczając do ich przepełnienia, b) zbieranie odpadów, c) mycie ławek- wg potrzeb, najmniej raz na rok, d) zamiatanie i odchwaszczanie alejek, e) utrzymanie w czystości i porządku oraz odpowiednim stanie technicznym przynależnych parkingów, f) zimowe utrzymanie alejek poprzez odśnieżanie i zwalczanie śliskości; 5 konserwacja elementów architektury: a) malowanie ławek oraz listew wg potrzeb, b) dbałość o estetykę i stan techniczny placów zabaw, w tym: wymiana piasku w piaskownicy raz w roku przed sezonem wiosennym lub wg potrzeb,
REJON III 1. utrzymanie trawników: a) koszenie (wysokość źdźbła trawy nie może przekraczać 10 cm) wraz z uprzątnięciem trawy, b) wygrabianie liści; 2. pielęgnacja i konserwacja drzew i krzewów: a) wycinka konarów, gałęzi i wiatrołomów, suchych i powodujących zagrożeń dla pieszych b) wycinka obumarłych drzew i krzewów za zgodą Zamawiającego, c) wycinka odrostów korzeniowych przy drzewach, d) nasadzenia drzew i krzewów zakupionych przez Zamawiającego, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, e) przycinanie krzewów i drzew wg potrzeb gatunkowych oraz innych wymagań; 3. utrzymanie gazonów: a) obsadzanie materiałem roślinnym zakupionym przez Zamawiającego, wg wskazań Zamawiającego, b) usuwanie chwastów, c) zwalczanie szkodników i chorób, d) utrzymanie gleby w odpowiedniej wilgotności; 4. utrzymanie czystości i porządku: a) opróżnianie koszy, wg potrzeb nie dopuszczając do ich przepełnienia, b) zbieranie odpadów, c) odchwaszczanie alejek i chodników, d) malowanie ławek oraz wymiana listew wg potrzeb, e) mycie ławek- wg potrzeb, najmniej raz na rok, f) dbałość o estetykę i stan techniczny urządzeń placów zabaw, w tym:wymiana piasku w piaskownicy raz w roku przed sezonem wiosennym lub wg potrzeb,
KOD CPV 77310000-6 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych; KOD CPV 77211500-7 Usługi pielęgnacji drzew
KOD CPV 77314100-5 Usługi w zakresie trawników; KOD CPV 77313000-7 Usługi utrzymania parków
Miejsce realizacji: Wieluń
Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
Dopuszcza się składanie ofert częściowych.
Termin wykonania zamówienia : 31.12.2009r.
Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : Rejon I - 5000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100);
Rejon II -2500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100); Rejon III- 2500,00 zł (słownie : dwa tysiące pięćset złotych 00/100)
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 100 %
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. SIWZ została umieszczona na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl
Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia : Waldemar Kluska, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 1, tel. 0 43 8860248, w zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska , 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 tel. 0 - 43 8860249,w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30
Termin składania ofert upływa dnia 07.08.2007 o godz. 11.00 Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na: "Konserwację i utrzymanie zieleni miejskiej na terenie Wielunia" Nie otwierać przed 07.08.2007r. godz.11.30"i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 07.08.2007 o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 w BZP pok.nr 203
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy : 1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2/nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,3/ Warunkiem koniecznym do przystąpienia do przetargu jest wykonanie przez wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jednego zamówienia polegającego na całorocznym utrzymaniu terenów zieleni ogólnodostępnej o wartości dla jednego roku minimum: Rejon I-60 000,00 zł; Rejon II-20 000,00 zł; Rejon III-20 000,00 zł. Pod pojęciem "Teren zieleni ogólnodostępnej" należy rozumieć: tereny zieleni miejskiej, osiedlowej, otwarte tereny zieleni przyzakładowej, przyszkolnej, towarzyszącej urzędom i instytucjom użyteczności publicznej, obiektom sakralnym, 4/ posiadanie pozwolenia na zbieranie i transport odpadów na terenie gminy Wieluń z terminem ważności w okresie trwania umowy-dotyczy każdego z rejonów. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie "spełnia"-"nie spełnia"
Termin związania ofertą : 30 dni od daty otwarcia ofert
Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Wieluń, dnia 16.07.2007 r.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w BZP w dniu 16.07.2007r. i zarejestrowane pod Nr 119225/2007
Poniżej spakowany załącznik do pobrania:
Przetarg nieograniczony na: Modeling akustyczny areny głównej Hali Sportowej w Wieluniu przy ul. Częstochowskiej 25
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 211 000 EURO
Kierownik Wieluńskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Wieluniu,
ul. Wojska Polskiego 38, 98-300 Wieluń,
tel./fax 043 8404402, 601 500352,
ogłasza przetarg nieograniczony na zadanie:
" Modeling akustyczny areny głównej Hali Sportowej w Wieluniu przy ul. Częstochowskiej 25"
o następującym zakresie rzeczowym:
I. Instalowanie sufitów podwieszonych.
Konstrukcje rusztów pod okładziny z płyt gipsowych 1.273 m2
Izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z wełny mineralnej 1.273 m2
Izolacja z folii polietylenowe 1.273 m2
Okładziny z płyt gipsowych, płyty dźwiękochłonne na stropach 1.273 m2
Roboty zewnętrzne.
II. Rusztowania.
Rusztowania wewnętrzne do robót wykonywanych na stropach wysokość do 15 m 1.273 m2
KOD CPV 45000000-7 Roboty budowlane
KOD CPV 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych.
KOD CPV 45420000-7 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie.
KOD CPV 45421141-4 Instalowanie ścianek działowych.
KOD CPV 45421146-9 Instalowanie sufitów podwieszonych.
1. Miejsce realizacji: Wieluń, ul. Częstochowska 25 (Hala Sportowa WOSiR Wieluń),
2. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych i częściowych.
3. Termin wykonania zamówienia: do 31.08.2007 r.
4. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100), do dnia 01.08.2007 r. do godz. 11.00. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na konto WOSiR Wieluń, w RBS w Lututowie o/Wieluń, nr konta 97 9256 0004 0072 7011 2000 0010, w innej formie: należy złożyć oryginał w siedzibie Zamawiającego, w pokoju Głównego Księgowego.
5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Cena 90 %.
Gwarancja 10 %
6. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego -Wieluń, ul. Wojska Polskiego 38. Cena Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia -20,00 zł -brutto. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest SIWZ: www.bip.um.wielun.pl
7. Uprawnieni do kontaktów z Wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia: Jacek RASZEWSKI -Kierownik WOSiR Wieluń, ul. Wojska Polskiego 38, tel. 043 8404402 601 500352, w poniedziałek -piątek, w godzinach: 8.00 -16.00, w zakresie procedury przetargowej: Tomasz SMOLNIK -WOSiR Wieluń, ul. Wojska Polskiego 38, tel. 043 8404402, w poniedziałek -piątek, w godzinach: 8.00 -16.00.
8. Termin składania ofert upływa dnia 01.08.2007 r. o godz. 11.00. Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach. Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy, oraz napis: " Oferta przetargowa na zadanie pn.: Modeling akustyczny areny głównej Hali Sportowej w Wieluniu przy ul. Częstochowskiej 25. Nie otwierać przed 01.08.2007 r., godz. 12.00"; i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Wieluniu, ul. Wojska Polskiego 38.
9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 01.08.2007 r. o godz. 12.00, w siedzibie Zamawiającego -Wieluń, ul. Wojska Polskiego 38.
10. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy:
1/ spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
2/ którzy udokumentują posiadanie uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i akustycznej oraz przynależność do właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa na dzień składania ofert,
3/ którzy udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej o charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem i zakresie polegającym na akustycznych robotach budowlanych o wartości co najmniej
120 000,00 zł.
11. Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia, w oparciu o informację zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 10 SIWZ. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
12. Zamawiający zastrzega sobie prawo:
1/ udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, po uzyskaniu dodatkowych środków finansowych na przedmiotowe zamówienie stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego.
13. Termin związania ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.
14. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
15. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
16. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Wieluń, dnia 11.07.2007 r.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w BZP w dniu 11.07.2007r. i zarejestrowane pod Nr 117054./2007
Poniżej spakowany załącznik do pobrania:
Przetarg nieograniczony na:Przebudowę istniejących pomieszczeń Pawilonu Sportowego WOSiR w Wieluniu nieobjętych poprzednimi opracowaniami
o szacunkowej wartości poniżej 211 000 EURO
Kierownik Wieluńskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Wieluniu,
ul. Wojska Polskiego 38, 98-300 Wieluń,
tel./fax 043 8404402, 601 500352,
ogłasza przetarg nieograniczony na zadanie:
"Przebudowa istniejących pomieszczeń Pawilonu Sportowego WOSiR w Wieluniu nieobjętych poprzednimi opracowaniami"
o następującym zakresie rzeczowym:
I. Utwardzenie terenu -kostka brukowa.
Utwardzenie terenu kostką brukową o powierzchni 19,5 m2.
II. Przebudowa pomieszczeń nie objętych wcześniejszymi opracowaniami.
Roboty rozbiórkowe. 64,5 m2
Roboty murarskie i tynki. 73,33 m2
Stolarka okienna i drzwiowa. 15 drzwi/ 1 okno
Roboty wykończeniowe. 274,963 m2
Roboty zewnętrzne.
III. Remont instalacji wodno -kanalizacyjnej.
Instalacja kanalizacyjna. 39,50 mb
Instalacja wodociągowa. 120 mb
Biały montaż.
IV. Odwodnienie od strony boiska.
Odwodnienie terenu -roboty ziemne. 65 mb
Odwodnienie terenu -roboty montażowe. 68 mb
V. Modernizacja instalacji elektrycznej w pomieszczeniach WOSiR.
Montaż instalacji w pomieszczeniu szatni i łazienki. Montaż instalacji w pomieszczeniu koło kotłowni. Montaż instalacji w pomieszczeniach socjalnych. Montaż instalacji w magazynku sprzętu nr 1. Montaż instalacji w korytarzu koło szatni. Montaż instalacji w holu głównym. Montaż instalacji w magazynie sprzętu nr 2. Montaż instalacji w WC -damski. Montaż instalacji w WC -męski. Montaż instalacji w pomieszczeniu prysznic -WC. Montaż instalacji w pomieszczeniu nowym -połączenie obwodów. Montaż rozdzielni zasilającej.
KOD CPV 45433000-7 Roboty remontowe i renowacyjne.
KOD CPV 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej.
KOD CPV 45332000-3 Kładzenie upustów hydraulicznych.
KOD CPV 45432000-4 Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian.
KOD CPV 45442000-7 Nakładanie powierzchni kryjących.
KOD CPV 43431000-7 Kładzenie płytek.
KOD CPV 45324000-4 Tynkowanie.
KOD CPV 45311000-0 Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznej oraz opraw elektrycznych.
1. Miejsce realizacji: Wieluń, ul. Wojska Polskiego 38 (Pawilon Sportowy, Stadion Miejski),
2. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych i częściowych.
3. Termin wykonania zamówienia: do 28.09.2007 r.
4. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100), do dnia 25.07.2007 r. do godz. 11.00. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na konto WOSiR Wieluń, w RBS w Lututowie o/Wieluń, nr konta 97 9256 0004 0072 7011 2000 0010, w innej formie: należy złożyć oryginał w siedzibie Zamawiającego, w pokoju Głównego Księgowego.
5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Cena 90 %.
Gwarancja 10 %
6. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego -Wieluń, ul. Wojska Polskiego 38. Cena Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia -20,00 zł -brutto. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest SIWZ: www.bip.um.wielun.pl
7. Uprawnieni do kontaktów z Wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia: Jacek RASZEWSKI -Kierownik WOSiR Wieluń, ul. Wojska Polskiego 38, tel. 043 8404402 601 500532, w poniedziałek -piątek, w godzinach: 8.00 -16.00,
w zakresie procedury przetargowej: Tomasz SMOLNIK -WOSiR Wieluń, ul. Wojska Polskiego 38, tel. 043 8404402, w poniedziałek -piątek, w godzinach: 8.00 -16.00.
8. Termin składania ofert upływa dnia 25.07.2007 r. o godz. 11.00. Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach. Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy, oraz napis: " Oferta przetargowa na zadanie pn.: Przebudowa pomieszczeń Pawilonu Sportowego WOSiR Wieluń. Nie otwierać przed 25.07.2007 r., godz. 12.00"; i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Wieluniu, ul. Wojska Polskiego 38.
9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 25.07.2007 r. o godz. 12.00, w siedzibie Zamawiającego -Wieluń, ul. Wojska Polskiego 38.
10. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy:
1/ spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
2/ którzy udokumentują posiadanie uprawnień budowlanych w specjalności ogólnobudowlanej i sieci wod-kan oraz przynależność do właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa na dzień składania ofert,
3/ którzy udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej o charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem i zakresie polegającym na remontowych robotach budowlanych w pomieszczeniach i instalacji wod-kan o wartości co najmniej 80 000,00 zł.
11. Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informację zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 10 SIWZ. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
12. Zamawiajacy zastrzega sobie prawo:
1/ udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, po uzyskaniu dodatkowych środków finansowych na przedmiotowe zamówienie stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego.
13. Termin związania ofertą: 30 dni od od daty otwarcia ofert.
14. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
15. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
16. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Wieluń, dnia 04.07.2007 r.
Poniżej spakowany załącznik do pobrania:
Przetarg nieograniczony na:"Budowę drogi gminnej we wsi Gaszyn - ul. Cicha"
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 5 278 000 EURO
Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń
tel.: 0 - 43 886 - 02 59, fax.: 043 886 02 60, www.bip.um.wielun.pl,
ogłasza przetarg nieograniczony na:"Budowę drogi gminnej we wsi Gaszyn - ul. Cicha"
o następującym zakresie rzeczowym:
- budowa nawierzchni bitumicznej 2 325 m2
- budowa chodników i wjazdów 442 m2
- budowa odwodnienia studnia 1200mm z kregów betonowych 1 szt
- przebudowa przepustu 1 szt 4 mb
KOD CPV 45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad i dróg
KOD CPV 45233222-1 Roboty z zakresie chodników
Miejsce realizacji: ul. Cicha w Gaszynie
1. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
3. Termin wykonania zamówienia : 15.10.2008r.
4. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 10 000,00 PLN(słownie : dziesięć tysięcy PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy składać w kasie Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wielkiego 2, wadium wpłacane w pieniądzu przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457
5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 90 % Gwarancja - 10 %
6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Koszt SIWZ - 55,00zł. SIWZ została umieszczona na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl
7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:
w zakresie przedmiotu zamówienia : Wojciech Pastusiak, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2, tel. 0 43 8860216, w zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska , 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 tel. 0 - 43 8860249,w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30
8. Termin składania ofert upływa dnia 18.07.2007 o godz. 11.00 Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na:"Budowę drogi gminnej we wsi Gaszyn - ul.Cicha" Nie otwierać przed 18.07.2007r. godz.11.30"i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.
9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 18.07.2007 o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 w BZP pok.nr 203
10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy : 1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2/nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,3/ udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem jej wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga udokumentowania roboty budowlanej w zakresie wykonania dróg o nawierzchni asfaltowej o wartości co najmniej 300 000,00zł. 4/ posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj, uprawnienia budowlane bez ograniczeń uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz zaświadczenia z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzających przynależność do tej izby na dzień składania ofert.
Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie "spełnia"-"nie spełnia"
11. Termin związania ofertą : 30 dni od daty otwarcia ofert
12. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6
13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Wieluń, dnia 27.06.2007 r.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w BZP w dniu 27.06.2007r.
i zarejestrowane pod Nr 107381-2007
Poniżej spakowany ząłacznik do pobrania:
Przetarg nieograniczony na:Zagospodarowanie placu między ul. Narutowicza,Ewangelicka,Augustiańska, Nowy Rynek III etap
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 5 278 000 EURO
Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń
tel.: 0 - 43 886 - 02 59, fax.: 043 886 02 74, www.bip.um.wielun.pl,
ogłasza przetarg nieograniczony na: "Zagospodarowanie placu między ul. Narutowicza, Ewangelicka, Augustiańska, Nowy Rynek III etap"
o następującym zakresie rzeczowym:
1. Roboty budowlane
-obrzeża betonowy20X6 barwy jesieni bez koloru żółtego - 472,42mb
- nawierzchnia chodników z kostki betonowej brukowej gr. 6cm barwy jesieni bez koloru żółtego - 1673,2m2
- krawężniki betonowe 15X30 na ławie z oporem - 367,1mb
- nawierzchnia parkingów z kostki betonowej brukowej gr. 8 cm barwy jesieni bez koloru żółtego - 640,7m2
-ścieki prefabrykowane betonowe szer. 20cm.- 282,65mb
- okładzina kamienna z granitu czerwonego polerowanego grubości 3cm - 32,89m2
- listwy dębowe 35X100 na siedziska - 119,5mb
2. Oświetlenie
- ułożenie kabli YKY 5X16mm2 -134mb
- montaż słupków A1a/K2 z lampą Wenus - - 10szt.
KOD CPV 45231400-9 Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
KOD CPV 45316110-9 Instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego
KOD CPV 45233222-1 Roboty w zakresie chodników
KOD CPV 45213312-3 Parkingi
Miejsce realizacji: Wieluń, plac między ul. Narutowicza, Ewangelicka, Augustiańska, Nowy Rynek
Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Termin wykonania zamówienia : 30.10.2008r.
Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 10 000,00 PLN(słownie : dziesięć tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy składać w kasie Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wielkiego 2, wadium wpłacane w pieniądzu przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 90 % Gwarancja - 10 %
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , pok. Nr: 204. Koszt SIWZ - 20,00zł. SIWZ została umieszczona na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl
7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia : Wojciech Pastusiak , 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 1, tel. 0 43 8860216, w zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska , 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 tel. 0 - 43 8860249,w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30Termin składania ofert upływa dnia 03.07.2007 o godz. 10.00 Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach .
Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na:" Zagospodarowanie placu między ul. Narutowicza, Ewangelicka, Augustiańska, Nowy Rynek III etap" Nie otwierać przed 03.07.2007r. godz.10.30"i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 03.07.2007 o godz. 10.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 w BZP pok. nr 203
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy : 1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
2/nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,3/ udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich
pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej
roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym, które są przedmiotem niniejszego zamówienia tj. polegającej na wykonaniu robót w zakresie zagospodarowania terenu ( nawierzchnia parkingów, placów, chodniki z kostki brukowej, mała architektura) o wartości co najmniej 200 000,00.zł, robót w zakresie budowy oświetlenia ulicznego o wartości co najmniej 25 000,00.zł, łącznie lub oddzielnie 4/ dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia, posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia , należącymi do właściwej izby inżynierów budownictwa, tj. uprawnienia budowlane bez ograniczeń uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności : konstrukcyjno - budowlanej; sieci elektrycznych i elektroenergetycznych
10. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie "spełnia"-"nie spełnia"
11. Termin związania ofertą : 30 dni od daty otwarcia ofert
12. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6
13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Wieluń, dnia 12.06.2007 r.
UWAGA - zmiany do SIWZ w dziale przetargi - zapytania i odpowiedzi
Ogłoszenie zostało umieszczone na portalu UZP 100200-2007
Poniżej spakowany załącznik do pobrania
Przetarg nieograniczony na:Remont chodników na ulicy Zielonej w Wieluniu
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO
Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń
tel.: 0 - 43 8860259, fax.: 043 8860274, www.bip.um.wielun.pl,
ogłasza przetarg nieograniczony na: "Remont chodników na ulicy Zielonej w Wieluniu"
Opis przedmiotu zamówienia :
Kanalizacja deszczowa
- ułożenie rur wipro fi 400 5,0 mb
- przykanaliki z rur PCV fi.200 9,0 mb
- studnie rewizyjne z kręgów betonowych fi. 1200 mm 1,0 szt.
- studnie ściekowe prefabrykowane fi. 500 mm 4,0 szt.
2. Roboty drogowe
- krawężniki 15 x 30 na ławie bet. z oporem 783,0 mb
- ściek uliczny z kostki brukowej o szer. 20 cm 783,0 mb
- chodniki z kostki brukowej gr. 8 cm 1407,0 m2
- wjazdy z kostki brukowej gr. 8 cm 448,70 m2
- obrzeża bet. 30 x 8 230,0 mb
KOD CPV 45233222-1 Roboty z zakresie chodników
1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
3. Termin wykonania zamówienia: do 30 września 2008 r.
4. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie : Cena 90 % Gwarancja 10 %
6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Koszt SIWZ - 40,00 zł. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia www.bip.um.wielun.pl
7. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 4 000,00 zł (słownie : cztery tysiące PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy wnieść do kasy Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wlk. 2, wadium w formie pieniądza należy wpłacać przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457
8. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:
- w zakresie przedmiotu zamówienia:
Wydział Inwestycji i Rozwoju - Stanisław Stochniałek
98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wielkiego 1 pok. Nr 7 tel. 0-43 8860216
- w zakresie procedury przetargowej
Biuro Zamówień Publicznych - Renata Sobieraj
98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wielkiego 2 pok. Nr 6 tel. 0-43 8860249
9. Termin składania ofert upływa dnia 19.06.2007 r. o godz. 10.00
Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : "Oferta przetargowa na zadanie pn. : "Remont chodników na ulicy Zielonej w Wieluniu" Nie otwierać przed 19.06.2007 r. godz. 10.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok.nr.1Plac Kazimierza Wielkiego 1.
10. Otwarcie ofert nastąpi dnia 19.06.2007 r. o godz. 10.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza
Wielkiego 2 pok. Nr 203
11. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :
1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
2/ którzy udokumentują posiadanie uprawnień budowlanych w specjalności drogowej i sieci wod-kan oraz przynależność do właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa na dzień składania ofert.
3/ którzy udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej o charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem i
zakresie polegającym na wykonaniu robót nawierzchni z kostki betonowej brukowej o wartości co najmniej 150.000zł.
12. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu :
Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formuła spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 10 SIWZ.Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
13. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1
pkt 6 Prawa zamówień publicznych
14. Termin związania ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.
15.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
16.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
17.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Wieluń, dnia 04.06.2007 r
Poniżej spakowany załacznik do pobrania:
Przetartg nieograniczony na: "Odbudowę istniejacego boiska szkolnego w Szkole Podstawowej Nr 5 w Wieluniu
o szacunkowej wartości poniżej 5 278 000 EURO
Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń
tel.: 0 - 43 886 - 02 59, fax.: 043 886 02 60, www.bip.um.wielun.pl,
ogłasza przetarg nieograniczony na: "Odbudowę istniejącego boiska szkolnego w Szkole Podstawowej Nr 5 w Wieluniu"
o następującym zakresie rzeczowym:
Projektowane powierzchnie utwardzone 30*44m:
1/boisko wielofunkcyjne, obejmujące:
- boisko do gry w piłkę ręczną 2000*4000 1 szt,
- boisko do koszykówki 1500*2800 2 szt,
- boisko do siatkówki 900*1800 2 szt - 1 320,0m2
2/opaska z kostki betonowej - 152,0m2
Podbudowa: podsypka piaskowa gr. 15cm, chudy beton gr. 15cm, podbudowa betonowa(asfaltobeton) gr. 9cm
Nawierzchnia sportowa z tworzywa sztucznego, przepuszczalna, dwuwarstwowa gr. 13-15mm o parametrach:
-wytrzymałość na rozciąganie ≥ 0,5Mpa
-wydłużenie względne przy zerwaniu > 50%
-wytrzymałość na rozdzieranie ≥ 55N
-twardość 60º Shore'a
-nasiąkliwość wodą ≤ 7%
-przyczepność do podkładu ≥ 0,4Mpa
Wyposażenie boisk: kosze do koszykówki( stojak, wysiegnik, tablica,osłona) 4 szt; zestaw do gry w siatkówke(słupki aliminiowe z osłona, tuleje montażowe słupków, rama z deklem, siatka) 2 kpl; bramka aluminiowa do piłki ręcznej z siatką 2 szt
KOD CPV 45212200-8 Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
Miejsce realizacji: Wieluń
1. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
3. Termin wykonania zamówienia : 31.08.2007r.
4. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 6 000,00 PLN
(słownie : sześć tysięcy PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy składać w kasie Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wielkiego 2, wadium wpłacane w pieniądzu przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457
5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 90 % Gwarancja - 10 %
6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Koszt SIWZ - 25,00zł. SIWZ została umieszczona na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl
7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:
w zakresie przedmiotu zamówienia : Janusz Pamuła, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2, tel. 0 43 8860225, w zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska , 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 tel. 0 - 43 8860249,w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30
8. Termin składania ofert upływa dnia 26.06.2007 o godz. 10.00 Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na: "Odbudowę istniejacego boiska szkolnego w Szkole Podstawowej Nr 5 w Wieluniu" Nie otwierać przed 26.06.2007r. godz.10.30"i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.
9.Otwarcie ofert nastąpi dnia 26.06.2007 o godz. 10.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 w BZP pok.nr 203
10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy : 1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2/nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,3/ udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej w zakresie budowy boisk sportowych o nawierzchni sztucznej o wartości co najmniej 200 000,00zł b/ posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj, uprawnienia budowlane bez ograniczeń uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcji budowlanych oraz zaświadczenie z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność do tej izby na dzień składania ofert. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie "spełnia"-"nie spełnia"
11. Termin związania ofertą : 30 dni od daty otwarcia ofert
12. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6
13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Wieluń, dnia 24..05.2007 r.
Ogłoszenie zostało wysłane do Urzędu Zamówień Publicznych
w dniu 24.05.2007r. o godz. 12:14 i zarejestrowane pod Nr 51555/2007
UWAGA - wyjaśnienia do SIWZ w dziale przetargi - zapytania i odpowiedzi
Poniżej spakowany
Przetarg nieograniczony na: Przebudowę istniejących pomieszczeń Pawilonu Sportowego WOSiR w Wieluniu
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 60.000 EURO
Kierownik Wieluńskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Wieluniu,
ul. Wojska Polskiego 38, 98-300 Wieluń,
tel./fax 043 8404402, 601 500352,
ogłasza przetarg nieograniczony na zadanie:
"Przebudowa istniejących pomieszczeń Pawilonu Sportowego WOSiR w Wieluniu nieobjętych poprzednimi opracowaniami"
o następującym zakresie rzeczowym:
I. Utwardzenie terenu -kostka brukowa.
Utwardzenie terenu kostką brukową o powierzchni 19,5 m2.
II. Przebudowa pomieszczeń nie objętych wcześniejszymi opracowaniami.
Roboty rozbiórkowe. 64,5 m2
Roboty murarskie i tynki. 73,33 m2
Stolarka okienna i drzwiowa. 15 drzwi/ 1 okno
Roboty wykończeniowe. 274,963 m2
Roboty zewnętrzne.
III. Remont instalacji wodno -kanalizacyjnej.
Instalacja kanalizacyjna. 39,50 mb
Instalacja wodociągowa. 120 mb
Biały montaż.
IV. Odwodnienie od strony boiska.
Odwodnienie terenu -roboty ziemne. 65 mb
Odwodnienie terenu -roboty montażowe. 68 mb
V. Modernizacja instalacji elektrycznej w pomieszczeniach WOSiR.
Montaż instalacji w pomieszczeniu szatni i łazienki. Montaż instalacji w pomieszczeniu koło kotłowni. Montaż instalacji w pomieszczeniach socjalnych. Montaż instalacji w magazynku sprzętu nr 1. Montaż instalacji w korytarzu koło szatni. Montaż instalacji w holu głównym. Montaż instalacji w magazynie sprzętu nr 2. Montaż instalacji w WC -damski. Montaż instalacji w WC -męski. Montaż instalacji w pomieszczeniu prysznic -WC. Montaż instalacji w pomieszczeniu nowym -połączenie obwodów. Montaż rozdzielni zasilającej.
KOD CPV 45433000-7 Roboty remontowe i renowacyjne.
KOD CPV 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej.
KOD CPV 45332000-3 Kładzenie upustów hydraulicznych.
KOD CPV 45432000-4 Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian.
KOD CPV 45442000-7 Nakładanie powierzchni kryjących.
KOD CPV 43431000-7 Kładzenie płytek.
KOD CPV 45324000-4 Tynkowanie.
KOD CPV 45311000-0 Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznej oraz opraw elektrycznych.
1. Miejsce realizacji: Wieluń, ul. Wojska Polskiego 38 (Pawilon Sportowy, Stadion Miejski),
2. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych i częściowych.
3. Termin wykonania zamówienia: do 10.08.2007 r.
4. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100), do dnia 11.06.2007 r. do godz. 11.00. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na konto WOSiR Wieluń, w RBS w Lututowie o/Wieluń, nr konta 97 9256 0004 0072 7011 2000 0010, w innej formie: należy złożyć oryginał w siedzibie Zamawiającego, w pokoju Głównego Księgowego.
5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Cena 90 %.
Gwarancja 10 %
6. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego -Wieluń, ul. Wojska Polskiego 38. Cena Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia -20,00 zł -brutto. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest SIWZ: www.bip.um.wielun.pl
7. Uprawnieni do kontaktów z Wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia: Jacek RASZEWSKI -Kierownik WOSiR Wieluń, ul. Wojska Polskiego 38, tel. 043 8404402 601 500532, w poniedziałek -piątek, w godzinach: 8.00 -16.00,
w zakresie procedury przetargowej: Tomasz SMOLNIK -WOSiR Wieluń, ul. Wojska Polskiego 38, tel. 043 8404402, w poniedziałek -piątek, w godzinach: 8.00 -16.00.
8. Termin składania ofert upływa dnia 11.06.2007 r. o godz. 11.00. Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach. Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy, oraz napis: " Oferta przetargowa na zadanie pn.: Przebudowa pomieszczeń Pawilonu Sportowego WOSiR Wieluń. Nie otwierać przed 11.06.2007 r., godz. 12.00"; i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Wieluniu, ul. Wojska Polskiego 38.
9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 11.06.2007 r. o godz. 12.00, w siedzibie Zamawiającego -Wieluń, ul. Wojska Polskiego 38.
10. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy:
1/ spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
2/ którzy udokumentują posiadanie uprawnień budowlanych w specjalności ogólnobudowlanej i sieci wod-kan oraz przynależność do właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa na dzień składania ofert,
3/ którzy udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej o charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem i zakresie polegającym na remontowych robotach budowlanych w pomieszczeniach i instalacji wod-kan o wartości co najmniej 80 000,00 zł.
11. Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informację zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 10 SIWZ. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
12. Zamawiajacy zastrzega sobie prawo:
1/ udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, po uzyskaniu dodatkowych środków finansowych na przedmiotowe zamówienie stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego.
13. Termin związania ofertą: 30 dni od od daty otwarcia ofert.
14. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
15. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
16. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Wieluń, dnia 30.05.2007 r.
Poniżej spakowany załącznik do pobrania:
Przetarg nieograniczony na: Modernizację ulicy Malinowej w Wieluniu”
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO
Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń
tel.: 0 - 43 8860259, fax.: 043 8860260, www.bip.um.wielun.pl,
ogłasza przetarg nieograniczony na: "Modernizację ulicy Malinowej w Wieluniu"
Opis przedmiotu zamówienia :
- podbudowa z kruszywa łamanego - tłucznia gr.20cm - 110,50m2
- nawierzchnia z betonu asfaltowego - wiążąca gr. 4cm - 110,50m2
- nawierzchnia bitum. asfaltowa - warstwa ścieralna gr. 4cm - 1123,70m2
- ułożenie krawężnika bet. 15*30 - 149,00mb
- frezowanie nawierzchni bitumicznej - 165,30m2
KOD CPV 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg
1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
3. Termin wykonania zamówienia : 30.10.2007 r.
4.Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 1 500,00zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych00/100 PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy wnieść do kasy Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wlk. 2, wadium w formie pieniądza należy wpłacać przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457
5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie : Cena - 90 % Gwarancja - 10%
6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Koszt SIWZ 30 zł. SIWZ opublikowana na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl
7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia : Wojciech Pastusiak, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 1 pok. nr 8 tel. 0-43 8860216, w zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 Biuro Zamówień Publicznych pok. nr. 204 tel. 0 - 43 8860249, w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30
8. Termin składania ofert upływa dnia 14.06.2007 r. o godz. 10.00
Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : "Oferta przetargowa na zadanie pn: "Modernizacja ulicy Malinowej w Wieluniu" Nie otwierać przed 14.06.2007 r. godz. 10.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Pl. Kazimierza Wielkiego 1.
9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 14.06.2007 r. o godz. 10.30w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. Nr 203
10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :
1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
2/ udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem jej wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga udokumentowania roboty budowlanej w zakresie budowy lub remontu dróg o nawierzchni bitumicznej o wartości co najmniej 35 000,00zł.
3/ posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj, uprawnienia budowlane bez ograniczeń uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz zaświadczenia z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzających przynależność do tej izby na dzień składania ofert.
11. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień Publicznych.
12. Termin związania ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.
13.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Wieluń, dnia 30.05.2007 r.
Poniżej spakowany załącznik do pobrania: