Przetargi


Przetarg nieograniczony na: Wykonanie operatu szacunkowego dla nieruchomości gruntowych położonych w Turowie gmina Wieluń i przy ul. Zawadzkiego 1 w Wieluniu”

18‑08‑2006 09:30:10

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO


Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 886 - 02- 49, fax.: 043 886-02-74, www.bip.um.wielun.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony na:

"Wykonanie operatu szacunkowego dla nieruchomości gruntowych położonych w Turowie gmina Wieluń i przy ul. Zawadzkiego 1 w Wieluniu"

o następującym zakresie rzeczowym:

Zadanie 1

Wykonanie operatu szacunkowego dla nieruchomości gruntowej niezabudowanej położonej w Turowie oznaczonej jako działka 498/6 o powierzchni 0,1381ha

Cel wyceny: określenie wartości nieruchomości do sprzedaży w drodze przetargu

Zadanie 2

Wykonanie operatu szacunkowego dla nieruchomości gruntowej zabudowanej, położonej w Wieluniu przy ul. Zawadzkiego 1, oznaczonej jako działka 49/1 obręb 2 o powierzchni

0,1076ha.

Cel wyceny: określenie wartości nieruchomości do sprzedaży w drodze bezprzetargowej

Kod CPV - 70300000 - 4

Miejsce realizacji: Turów gmina Wieluń, ulica Zawadzkiego w Wieluniu

1. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

2. Dopuszcza się składanie ofert częściowych

3. Termin wykonania zamówienia : jeden miesiąc od dnia podpisania umowy .

4. Zamawiający nie wymaga składania wadium :

5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Cena - 100 %

6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204 (budynek w parku 2 piętro ). SIWZ opublikowana jest na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl

7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:

w zakresie przedmiotu zamówienia : Naczelnik Wydziału Gospodarki

Przestrzennej i Rolnictwa mgr inż.Janusz Pamuła , 98-300 Wieluń, Plac

Kazimierza Wielkiego 2 pok. nr 39 tel. 0 - 43 886-02-25

w zakresie procedury przetargowej : Kierownik Biura Zamówień Publicznych

mgr inż. Małgorzata Rajska , 98-30 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 tel. 0 - 43 886-02-49, w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

8. Termin składania ofert upływa dnia 30.08.2006r. o godz. 11.00

Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i

adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : oferta

przetargowa na zadanie pn. : "Wykonanie operatu szacunkowego dla

nieruchomości gruntowych położonych w Turowie gmina Wieluń i

przy ul. Zawadzkiego 1 w Wieluniu" Nie otwierać przed 30.08.2006r. godz. 12:00" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze

obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Plac Kazimierza

Wielkiego 1.

9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 30.08.2006r. o godz. 12.00 w siedzibie

Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. nr 203

(II piętro budynek w parku)

10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :

1.spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,

2.nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,

3.spełniający dodatkowe warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

11. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej

12. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

13. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów

14. Termin związania ofertą wynosi 30 dni




Wieluń, dnia 18.08.2006 r.

Poniżej załącznik do pobrania

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg nieograniczony na: „Wykonanie podziału geodezyjnego działki 834/2 położonej we wsi Kurów Gmina Wieluń”

18‑08‑2006 09:24:11

OGŁOSZENIE O PRZETARGU

NIEOGRANICZONYM


o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO


Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 886 - 02 49, fax.: 043 8860260, www.bip.um.wielun.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony na:

"Wykonanie podziału geodezyjnego działki 834/2 położonej we wsi Kurów Gmina Wieluń"

o następującym zakresie rzeczowym:

Wykonanie podziału geodezyjnego działki nr 834/2 o pow. 1,3400ha położonej we wsi Kurów, stanowiącej własność gminy Wieluń zgodnie z załączonym szkicem .

Cel podziału - wydzielenie boiska sportowego dla LZS z terenu użytkowanego przez Szkołę Podstawowa w Kurowie

Kod CPV - 74274000-0

Miejsce realizacji: Kurów, Gmina Wieluń

1. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

2. Nie dopuszcza się składanie ofert częściowych.

3. Termin wykonania zamówienia : jeden miesiąc od uprawomocnienia postanowienia o możliwości dokonania podziału

4. Zamawiający nie wymaga składania wadium :

5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Cena - 100 %

6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 203 (budynek w parku 2 piętro ) SIWZ opublikowana jest na stronie www.bip.um.wielun.pl

7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:

w zakresie przedmiotu zamówienia : Naczelnik Wydziału Gospodarki Przestrzennej i Rolnictwa mgr inż. Janusz Pamuła , 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pokój nr 39 tel. 0 - 43 886-02-25

w zakresie procedury przetargowej : Kierownik Biura Zamówień Publicznych mgr inż. Małgorzata Rajska , 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pokój 204 tel. 0 - 43 886-02-49,

w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

8. Termin składania ofert upływa dnia 30.08.2006r. o godz. 11.00

Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie

należy umieścić nazwę i

adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : oferta przetargowa

na zadanie pn. :

"Wykonanie podziału geodezyjnego działki 834/2 położonej we wsi Kurów Gmina

Wieluń" Nie otwierać przed 30.08.2006r. godz. 11.30" złożyć w siedzibie

Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr

1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.

9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 30.08.2006r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. nr 203 (II piętro budynek w parku)

10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :

1.spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,

2.nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,

11. Termin związania ofertą wynosi 30 dni

12. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej

13. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

14. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów

15. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6


Wieluń, dnia 18.08.2006r.

Poniżej załącznik do pobrania


Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg nieograniczony na: "Wykonanie projektu linii do segregacji odpadów”

03‑08‑2006 14:38:49


OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO




Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 8860259, fax.: 043 8860260, www.bip.um.wielun.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony na: "Wykonanie projektu linii do segregacji odpadów"

Opis przedmiotu zamówienia :

W ramach zamówienia należy wykonać :

1/przeprowadzenie badań gruntowo-wodnych dla potrzeb posadowienia urządzeń linii sortowniczych

2/przygotowanie dokumentów do uzyskania prawomocnej decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego

3/opracowanie wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację inwestycji i jej uzyskanie

4/ wykonanie projektów budowlanych wszystkich koniecznych branż, uwzględniające obowiązujące normy i przepisy wraz z niezbędnymi uzgodnieniami umożliwiającymi uzyskanie pozwolenia na budowę

5/ wykonanie projektów wykonawczych, uzupełniających i uszczegółowiających projekty budowlane w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, przygotowania oferty przez wykonawcę i realizację robót budowlanych.

6/ wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych

7/ wykonanie przedmiarów robót dla wszystkich branż

8/ wykonanie kosztorysu inwestorskiego dla wszystkich branż

9/ sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ)

Kod CPV 74232200-6 Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

3. Termin wykonania zamówienia : do 28 grudzień 2006 r.

4. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 800,00 zł (słownie : osiemset PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy wnieść do kasy Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wlk. 2, wadium w formie pieniądza należy wpłacać przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457

5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie : Cena ryczałtowa jednostkowa - 100 %

6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. SIWZ opublikowana na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl

7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia :

Waldemar Kluska, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 1 pok. nr 10 tel. 0-43 886-02-15, w zakresie procedury przetargowej : Renata Sobieraj, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 Biuro Zamówień Publicznych pok. nr. 204 tel. 0 - 43 886-02-49, w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

8. Termin składania ofert upływa dnia 10.08.2006 r. o godz. 11.00

Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy

umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : "Oferta

przetargowa na zadanie pn. : "Wykonanie projektu linii do segregacji odpadów" Nie

otwierać przed 10.08.2006 r. godz. 11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze

obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.

9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 10.08.2006 r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. Nr 203

10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :

1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,

2/ posiadają uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności : architektonicznej; konstrukcyjno-budowlanej; sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych projektowania sieci kanalizacyjnych.

3/ wykonywali w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej jedną usługę odpowiadającą rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 40 000,00 zł tj. polegającej na wykonaniu projektu w zakresie urządzeń służących ochronie środowiska.

11. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art.

67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień Publicznych po uzyskaniu dodatkowych środków

finansowych na przedmiotowe zamówienie stanowiących nie więcej niż 20 % wartości

zamówienia podstawowego.

12. Termin związania ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.

13.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

14.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

15.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.

Wieluń, dnia 31.07.2006 r






Poniżej do pobrania załącznik:
- program funkcjonalno-użytkowy
Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg nieograniczony na:„Budowę parkingu na ul. Rymarkiewicz i ul. Fabrycznej w Wieluniu”

02‑08‑2006 09:18:28

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO



Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 8860259, fax.: 043 8860260, www.bip.um.wielun.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony na: "Budowa parkingu na ul. Rymarkiewicz i ul. Fabrycznej w Wieluniu"

Opis przedmiotu zamówienia :

Roboty drogowe.

- ułożenie krawężnika 15x30 na ławie betonowej - 398 mb

- ułożenie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm - 671 m2

- ułożenie obrzeży betonowych 8x30x75 - 94 mb

- ułożenie chodnika z kostki betonowej kolorowej gr. 6 cm - 181 m2

- wykonanie poszerzenia jezdni z wykonaniem podbudowy i nawierzchnią asfaltową - 86 m2

KOD CPV 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg.

45233222-1 Roboty w zakresie chodników

1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

3. Termin wykonania zamówienia: do 30 listopad 2006 r.

4. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 3 000,00 zł (słownie : trzy tysiące PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy wnieść do kasy Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wlk. 2, wadium w formie pieniądza należy wpłacać przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457

5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie : Cena - 90 % Gwarancja- 10%

6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Koszt SIWZ - 50,00 zł. SIWZ opublikowana na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl

7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia :

Wojciech Pastusiak, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 1 pok. nr 10 tel. 0-43 886-02-16, w zakresie procedury przetargowej : Renata Sobieraj, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 Biuro Zamówień Publicznych pok. nr. 204 tel. 0 - 43 886-02-49, w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

8. Termin składania ofert upływa dnia 17.08.2006 r. o godz. 11.00

Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy

umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : "Oferta

przetargowa na zadanie pn. : "Budowa parkingu na ul. Rymarkiewicz i ul. Fabrycznej w

Wieluniu" Nie otwierać przed 17.08.2006 r. godz. 11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego

w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Plac Kazimierza

Wielkiego 1.

9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 17.08.2006 r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego -

Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. Nr 203

10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :

1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,

2/ którzy udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej o charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem i zakresie polegającym na wykonaniu robót drogowych o nawierzchni z kostki brukowej o wartości co najmniej 100.000zł.

b/ którzy posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj, uprawnienia budowlane w zakresie robót drogowych.

Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.

11. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art.

67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień Publicznych.

12. Termin związania ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.

13.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

14.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

15.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.



Wieluń, dnia 01.08.2006 r


Poniżej spakowany załącznik do pobrania




Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg nieograniczony na „Wykonanie operatu szacunkowego gruntu położonego w Wieluniu w obr. 7 i 8 oraz nieruchomości lokalowych położonych przy ul. Zawadzkiego 16”

01‑08‑2006 13:17:52

OGŁOSZENIE O RZETARGU NIEOGRANICZONYM


o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO


Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza

Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 886 - 02- 49, fax.: 043 886-02-74, www.bip.um.wielun.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony na:

"Wykonanie operatu szacunkowego gruntu położonego w Wieluniu w obr. 7 i 8 oraz nieruchomości lokalowych położonych przy ul. Zawadzkiego 16"

o następującym zakresie rzeczowym:

Zadanie 1 - wykonanie operatu szacunkowego ustalającego wartość gruntu dla następujących działek: dz. nr 572/1 o pow. 0,0064ha - Wieluń, obr. 8, dz. Nr 644/1 o pow. 0,0080ha, 644/2 o pow. 0,0054ha, 644/3 o pow. 0,0047ha, 644/4 o pow. 0,0077ha i 644/5 o pow.0,0011ha - Wieluń, obr. 7W załączeniu mapy z zaznaczonym terenem do szacowania

Cel szacunku - sprzedaż na poszarzenie działek przyległych

Zadanie 2 - wykonanie operatu szacunkowego dla nieruchomości lokalowej nr 1 położonej w Wieluniu przy ul. Zawadzkiego 16 oraz sporządzenia załącznika do opinii obejmującego dokumenty określone w art. 2 ust.5 ustawy z dnia 24 czerwca 1994r. o własności lokali.

Cel. Wyceny: określenie wartości nieruchomości do sprzedaży najemcy w drodze bezprzetargowej

Zadanie 3- wykonanie operatu szacunkowego dla nieruchomości lokalowej nr 2 położonej w Wieluniu przy ul. Zawadzkiego 16 oraz sporządzenia załącznika do opinii obejmującego dokumenty określone w art. 2 ust.5 ustawy z dnia 24 czerwca 1994r. o własności lokali.

Cel. Wyceny: określenie wartości nieruchomości do sprzedaży najemcy w drodze bezprzetargowej

Zadanie 4 - wykonanie operatu szacunkowego dla nieruchomości lokalowej nr 3 położonej w Wieluniu przy ul. Zawadzkiego 16 oraz sporządzenia załącznika do opinii obejmującego dokumenty określone w art. 2 ust.5 ustawy z dnia 24 czerwca 1994r. o własności lokali.

Cel. Wyceny: określenie wartości nieruchomości do sprzedaży najemcy w drodze bezprzetargowej

Zadanie 5 - wykonanie operatu szacunkowego dla nieruchomości lokalowej nr 4 położonej w Wieluniu przy ul. Zawadzkiego 16 oraz sporządzenia załącznika do opinii obejmującego dokumenty określone w art. 2 ust.5 ustawy z dnia 24 czerwca 1994r. o własności lokali.

Cel. Wyceny: określenie wartości nieruchomości do sprzedaży najemcy w drodze bezprzetargowej

Kod CPV - 70300000 - 4

Miejsce realizacji: Wieluń

1. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

2. Dopuszcza się składanie ofert częściowych

3. Termin wykonania zamówienia : dwa miesiące od dnia podpisania umowy .

4. Zamawiający nie wymaga składania wadium :

5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Cena - 100 %

6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204 (budynek w parku 2 piętro ). SIWZ opublikowana jest na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl

7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:

w zakresie przedmiotu zamówienia : Naczelnik Wydziału Gospodarki Przestrzennej i Rolnictwa mgr inż. Janusz Pamuła , 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. nr 39 tel. 0 - 43 886-02-25

w zakresie procedury przetargowej : Kierownik Biura Zamówień Publicznych mgr inż. Małgorzata Rajska , 98-30 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 tel. 0-43 886-02-49, w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

8.Termin składania ofert upływa dnia 11.08.2006r. o godz. 11.00

Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : oferta przetargowa na zadanie pn. : "Wykonanie operatu szacunkowego gruntu położonego w Wieluniu w obr. 7 i 8 oraz nieruchomości przy ul. Zawadzkiego 16" Nie otwierać przed 11.08.2006r. godz. 11:30" złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.


9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 11.08.2006r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. nr 203(II piętro budynek w parku)


10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :

1.spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,

2.nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,

3.spełniający dodatkowe warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

11. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej

12. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

13. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów

14. Termin związania ofertą wynosi 30 dni

Wieluń, dnia 01.08.2006 r.








Poniżej załącznik do pobrania dla zadania nr 1




Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg nieograniczony na Termomodernizację budynku mieszkalnego przy ul. Okólnej 2 w Wieluniu polegająca na wykonaniu docieplenia elewacji, wymianie okien oraz modernizacji systemu grzewczego

26‑07‑2006 13:29:25

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO

Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 8860259, fax.: 043 8860260, www.bip.um.wielun.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony na: "Termomodernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Okólnej 2 w Wieluniu polegająca na wykonaniu docieplenia elewacji, wymianie okien oraz modernizacji systemu grzewczego"

Opis przedmiotu zamówienia :

- wymiana okien i drzwi balkonowych - 25.35m2

- docieplenie ścian styropianem gr. 12cm - 859,37m2

- docieplenie ościeży styropianem gr. 3cm - 87.31m2

- remont kominów i ścian ponad dachem - 47.70m2

- tynk żywiczny cokołu - 66.22m2

- wymiana obróbek blacharskich, parapetów zewnętrznych

- wymiana rur spustowych - 50.70m

- remont balkonów

- wymiana instalacji odgromowej

- płukanie, próby szczelności, regulacja instalacji c.o.


1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

3. Termin wykonania zamówienia : do 13.11.2006 r.

4. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości :3 000,00 zł (słownie : trzy tysiące PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy wnieść do kasy Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wlk. 2, wadium w formie pieniądza należy wpłacać przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457

5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 80 % Gwarancja- 20%

6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Koszt SIWZ - 25zł. SIWZ opublikowana na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl

7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia : Katarzyna Trzcina, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 1 tel. 0-43 886-02-15, w zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 Biuro Zamówień Publicznych tel. 0 - 43 886-02-49, w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

8. Termin składania ofert upływa dnia 07.08.2006 r. o godz. 11.00

Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić

nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : "Oferta przetargowa na

zadanie pn. : "Termomodernizacja budynku przy ul. Okólnej 2 w Wieluniu"

Nie otwierać przed 07.08.2006 r. godz. 12.00" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi

interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.

9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 07.08.2006 r. o godz. 12.00 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. Nr 203

10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :

1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2/nie

podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3/ którzy

udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia

działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej o charakterze

porównywalnym z niniejszym zamówieniem i zakresie polegającym na wykonaniu dociepleniu

budynku o wartości co najmniej 80.000zł

4/ posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj, uprawnienia budowlane

w zakresie konstrukcji budowlanych, instalacji sanitarnych i elektrycznych

Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów

załączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie

któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.

11. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1

pkt 6 ustawy Prawo zamówień Publicznych po uzyskaniu dodatkowych środków finansowych na

przedmiotowe zamówienie.

12. Termin związania ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.

13.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

14.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

15.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.



Wieluń, dnia 26.07.2006r.


Poniżej spakowany załącznik do pobrania









Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg nieograniczony na Termomodernizację budynku mieszkalnego przy ul. Warszawskiej 29A w Wieluniu polegająca na wykonaniu docieplenia elewacji, wymianie okien oraz modernizacji systemu grzewczego

26‑07‑2006 13:14:46

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO

Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 8860259, fax.: 043 8860260, www.bip.um.wielun.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony na: "Termomodernizacja budynku mieszkalnego przy

ul. Warszawskiej 29A w Wieluniu polegająca na wykonaniu docieplenia elewacji,wymianie okien oraz modernizacji systemu grzewczego"

Opis przedmiotu zamówienia :

- wymiana okien - 12.96m2

- docieplenie ścian styropianem gr. 12cm - 347,82m2

- docieplenie cokołu styropianem gr. 8cm - 54.47m2

- docieplenie ościeży styropianem gr. 3cm - 30.71m2

- docieplenie dachu styropianem gr.20cm - 119,00m2

- pokrycie dachu papą podkładową i nawierzchniową - 119,00m2

- wymiana obróbek blacharskich, parapetów zewnętrznych

- wymiana rur spustowych

- wymiana instalacji odgromowej

- płukanie, próby szczelności, regulacja instalacji c.o.

1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

3. Termin wykonania zamówienia : do 13.11.2006 r.

4. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości :1 500,00 zł (słownie : jeden tysiąc pięćset PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy wnieść do kasy Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wlk. 2, wadium w formie pieniądza należy wpłacać przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457

5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 80 % Gwarancja- 20%

6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Koszt SIWZ - 25zł. SIWZ opublikowana na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl

7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia : Katarzyna Trzcina, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 1 tel. 0-43 886-02-15, w zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 Biuro Zamówień Publicznych tel. 0 - 43 886-02-49, w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

8. Termin składania ofert upływa dnia 07.08.2006 r. o godz. 11.00

Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić

nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : "Oferta przetargowa na

zadanie pn. : "Termomodernizacja budynku przy ul. Warszawskiej 29A w Wieluniu"

Nie otwierać przed 07.08.2006 r. godz. 11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi

interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.

9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 07.08.2006 r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego -

Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. Nr 203

10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :

1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2/nie

podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3/ którzy

udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia

działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej o charakterze

porównywalnym z niniejszym zamówieniem i zakresie polegającym na wykonaniu dociepleniu

budynku o wartości co najmniej 50.000zł

4/ posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj, uprawnienia budowlane

w zakresie konstrukcji budowlanych, instalacji sanitarnych i elektrycznych

Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów

załączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie

któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.

11. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1

pkt 6 ustawy Prawo zamówień

Publicznych po uzyskaniu dodatkowych środków finansowych na przedmiotowe zamówienie.

12. Termin związania ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.

13.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

14.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

15.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.



Wieluń, dnia 26.07.2006r.


Poniżej spakowany załącznik do pobrania

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg nieograniczony na „Zagospodarowanie placu pomiędzy ulicami Augustiańską, Narutowicza, Ewangelicką i Nowy Rynek w Wieluniu”

19‑07‑2006 12:40:38

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO

Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 8860259, fax.: 043 8860260, www.bip.um.wielun.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony na: "Zagospodarowanie placu pomiędzy ulicami Augustiańską, Narutowicza, Ewangelicką i Nowy Rynek w Wieluniu"

Opis przedmiotu zamówienia :

- roboty rozbiórkowe chodników i obrzeży

- roboty ziemne 309.50m2

- warstwa odcinająca z piasku gr. 15cm 309,50m2

- podbudowa z kruszywa łamanego - tłucznia 20cm 309,50m2

- podsypka cem-piaskowa 7cm 309,50m2

- obrzeża 20*6 70,89m

- obrzeża 30*8 56,50m

- nawierzchnia z kostki brukowej 8cm 214,50m2

- nawierzchnia z kostki kamiennej granitowej 8cm 95,

KOD CPV 45233222-1 Roboty w zakresie chodników

1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

3. Termin wykonania zamówienia : do 31.08.2006 r.

4. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości :1 000,00 zł (słownie : jeden tysiąc PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy wnieść do kasy Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wlk. 2, wadium w formie pieniądza należy wpłacać przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457

5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:Cena - 90 % Gwarancja- 10%

6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Koszt SIWZ - 20zł. SIWZ opublikowana na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl

7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia : Wojciech Pastusiak, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 1 pok. nr 10 tel. 0-43 886-02-16, w zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 Biuro Zamówień Publicznych pok. nr. 204 tel. 0 - 43 886-02-49, w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

8. Termin składania ofert upływa dnia 27.07.2006 r. o godz. 11.00

Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić

nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : "Oferta przetargowa na

zadanie pn. : "Zagospodarowanie placu pomiędzy ulicami Augustiańską, Narutowicza,

Ewangelicką i Nowy Rynek w Wieluniu"Nie otwierać przed 27.07.2006 r. godz. 11.30" i

złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok.

nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.

9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 27.07.2006 r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok.Nr203

10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :

1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2/nie

podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3/ którzy

udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia

działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej o charakterze

porównywalnym z niniejszym zamówieniem i zakresie polegającym na budowie nawierzchni z

kostki o wartości co najmniej 40.000zł. 4/posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania

przedmiotu zamówienia tj, uprawnienia budowlane w zakresie robót drogowych.

Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów

załączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie

któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.

11. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1

pkt 7 ustawy Prawo zamówień Publicznych, po uzyskaniu dodatkowych środków finansowych na

przedmiotowe zamówienie.

12. Termin związania ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.

13.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

14.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

15.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.




Wieluń, dnia 19.07.2006r.


Poniżej spakowane załączniki do pobrania



Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg nieograniczony na „Odbudowę siedzisk przy boiskach piłkarskich we wsiach Kurów, Masłowice, Starzenice, Ruda , gmina Wieluń”

18‑07‑2006 10:53:45

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO

Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 8860259, fax.: 043 8860260, www.bip.um.wielun.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony na: "Odbudowę siedzisk przy boiskach piłkarskich we wsiach Kurów, Masłowice, Starzenice, Ruda , gmina Wieluń"

1. Opis przedmiotu zamówienia : dla jednego modułu siedziska = 12 siedzisk :

1/Roboty ziemne 7.214m3

2/Podkład betonowy B10 gr. 10cm 0.155m3

3/Stopy betonowe siedzisk B20 - 0.473m3

4/Izolacje przeciwwilgociowe 2* pionowe i poziome 6,95m2

5/Konstrukcja stalowa siedziska ocynkowana z malowaniem 0,138t

6/ Dostawa i montaż siedzisk plastikowych 12,00szt

Kurów 5 modułów * 12 siedzisk = 60 szt

Masłowice 5 modułów * 12 siedzisk = 60 szt

Starzenice 5 modułów * 12 siedzisk = 60 szt

uda 5 modułów * 12 siedzisk = 60 sz

KOD CPV 45212200 Roboty budowlane w zakresie obiektów sportowych


1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

3. Termin wykonania zamówienia : do 13.10.2006 r.

4. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości :1 000,00 zł (słownie : jeden tysiąc PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy wnieść do kasy Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wlk. 2, wadium w formie pieniądza należy wpłacać przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457

5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 90 % Gwarancja- 10%

6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Koszt SIWZ - 25zł. SIWZ opublikowana na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl

7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia : Janusz Pamuła, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 1 tel. 0-43 886-02-25, w zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 Biuro Zamówień Publicznych tel. 0 - 43 886-02-49, w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

8. Termin składania ofert upływa dnia 31.07.2006 r. o godz. 11.00

Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić

nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : "Oferta przetargowa na

zadanie pn. : "Odbudowa siedzisk przy boiskach piłkarskich we wsiach Kurów, Masłowice, Starzenie,

Ruda, gmina Wieluń" Nie otwierać przed 31.07.2006 r. godz. 11.30" i złożyć w siedzibie

Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Plac

Kazimierza Wielkiego 1.


9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 31.07.2006 r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok.Nr 203

10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :

1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,

2/nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2ustawy Prawo zamówień publicznych,

3/ którzy udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia

działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej o charakterze

porównywalnym z niniejszym zamówieniem i zakresie polegającym na wykonaniu siedzisk o

wartości co najmniej 40.000zł

4/ posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj, uprawnienia budowlane

w zakresie konstrukcji budowlanych Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w

postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Wykonawca musi

wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje

wykluczenie wykonawcy z postępowania.

11. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1

pkt 6 ustawy Prawo zamówień Publicznych po uzyskaniu dodatkowych środków finansowych na

przedmiotowe zamówienie.

12. Termin związania ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.

13.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

14.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

15.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.



Wieluń, dnia 17.07.2006r.


Poniżej spakowany załącznik do pobrania




Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg nieograniczony na: Wykonanie instalacji co, ccw oraz wod-kan. w budynku przy ul. Skłodowskiej 12 w Wieluniu”

11‑07‑2006 11:34:10

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO

Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 8860259, fax.: 043 8860260, www.bip.um.wielun.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony na: "Wykonanie instalacji co, ccw oraz wod-kan. w budynku przy ul. Skłodowskiej 12 w Wieluniu"

Opis przedmiotu zamówienia :

1/ Wewnętrzna instalacja c.o.

rury miedziane w otulinie ciepłochronnej: fi 15 - 304mb, fi 18 - 152mb, fi 22 - 130mb, fi 28 - 15mb, fi 35 - 10mb, fi 42 - 4,0mb:; grzejniki stalowe płytowe typu V i C z zaworami termostatycznymi: trzyrzędowe typ C - 4 szt, jednorzędowe typ V - 37szt, dwurzędowe typ V - 4 szt, trzyrzędowe typ V - 4 szt; zawory termostatyczne - 10 szt; głowice termostatyczne fi 15- 37 szt; zawory grzejnikowe powrotne fi 15 - 84 szt

2/ Wewnętrzna instalacja c.c.w.

- rury miedziane w otulinie ciepłochronnej : fi 15 - 58mb, fi 18 - 44mb, fi 22 - 33, fi 28 - 10mb, fi 35 - 9mb; zawory kulowe mufowe fi 15 - 6szt, fi 20 - 20szt, fi 32 - 2 szt; wodomierze skrzydełkowe fi 15 - 10szt

3/ Wewnętrzna instalacja wody

- demontaż starego osprzętu i rurażu; rury miedziane w otulinie ciepłochronnej fi 15, 18, 22, 28, 35, 42 - 165 mb; zawory kulowe fi 15, 20, 25, 40 - 50 szt; wodomierze skrzydełkowe fi 15 , 25 - szt 18+1; zawór antyskażeniowy - szt 1; zawór kątowy z wężykiem- szt 9; zawór czerpalny ze złączką do węża - szt 2; zawór czerpalny umywalkowy - szt 14; zawór czerpalny natryskowy - szt 8; zawór czerpalny zlewozmywakowy - szt 10

4/ Wewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej

- rury PVC fi 50 - 48m, fi 75 - 24m, fi 110 - 56m, fi 160 - 43m; wpusty ściekowe fi 100 - 1szt; miska ustępowa z dolnopłukiem - 9 kpl

KOD CPV 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania

KOD CPV 45330000-9 Hydraulika i roboty sanitarne

KOD CPV 45320000-6 Roboty izolacyjne

KOD CPV 45232100-3 Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów

1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

3. Termin wykonania zamówienia : do 30.09.2006 r.

4. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości :2 500,00 zł (słownie : dwa tysiące pięćset PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy wnieść do kasy Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wlk. 2, wadium w formie pieniądza należy wpłacać przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457

5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 80 % Gwarancja- 20%

6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Koszt SIWZ - 60zł. SIWZ opublikowana na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl

7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia : Katarzyna Trzcina, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 1 tel. 0-43 886-02-15, w zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 Biuro Zamówień Publicznych tel. 0 - 43 886-02-49, w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

8. Termin składania ofert upływa dnia 20.07.2006 r. o godz. 11.00

Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić

nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : "Oferta przetargowa na

zadanie pn. : "Wykonanie instalacji co, ccw oraz wod-kan. w budynku przy ul.

Skłodowskiej 12 w Wieluniu" Nie otwierać przed 20.07.2006 r. godz. 12.30" i złożyć w siedzibie

Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Plac

Kazimierza Wielkiego 1.

9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 20.07.2006 r. o godz. 12.30 w siedzibie Zamawiającego -

Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. Nr 203

10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :

1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2/nie

podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3/ którzy

udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia

działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej o charakterze

porównywalnym z niniejszym zamówieniem i zakresie polegającym na budowie wewnętrznej

instalacji sanitarnej o wartości co najmniej 50.000zł

4/ posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj, uprawnienia budowlane

w zakresie instalacji sanitarnych i elektrycznych

Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów

załączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie

któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.

11. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1

pkt 6 ustawy Prawo zamówień Publicznych po uzyskaniu dodatkowych środków finansowych na

przedmiotowe zamówienie.

12. Termin związania ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.

13.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

14.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

15.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.



Wieluń, dnia 11.07.2006r.




Poniżej załącznik do pobrania



Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Liczba komunikatów archiwalnych: 1384 Numer strony: 1 .. 119  120  121  122  123  .. 139
Informacja wytworzona przez:
Justyna Orżanowska tel.:43 8860249 fax: 43 8860274 , w dniu:  09‑04‑2004 15:45:23
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Monika Antosiak
email: mantosiak@finn.pl tel.:(42) 684-98-91 fax: (42) 684-98-92
, w dniu:  09‑04‑2004 15:45:23
Data ostatniej aktualizacji:
12‑04‑2024 15:50:11
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie