Przetargi


Przetarg nieograniczony na: Wykonanie instalacji co, ccw oraz wod-kan. w budynku przy ul. Skłodowskiej 12 w Wieluniu”

$dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO

Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 8860259, fax.: 043 8860260, www.bip.um.wielun.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony na: "Wykonanie instalacji co, ccw oraz wod-kan. w budynku przy ul. Skłodowskiej 12 w Wieluniu"

Opis przedmiotu zamówienia :

1/ Wewnętrzna instalacja c.o.

rury miedziane w otulinie ciepłochronnej: fi 15 - 304mb, fi 18 - 152mb, fi 22 - 130mb, fi 28 - 15mb, fi 35 - 10mb, fi 42 - 4,0mb:; grzejniki stalowe płytowe typu V i C z zaworami termostatycznymi: trzyrzędowe typ C - 4 szt, jednorzędowe typ V - 37szt, dwurzędowe typ V - 4 szt, trzyrzędowe typ V - 4 szt; zawory termostatyczne - 10 szt; głowice termostatyczne fi 15- 37 szt; zawory grzejnikowe powrotne fi 15 - 84 szt

2/ Wewnętrzna instalacja c.c.w.

- rury miedziane w otulinie ciepłochronnej : fi 15 - 58mb, fi 18 - 44mb, fi 22 - 33, fi 28 - 10mb, fi 35 - 9mb; zawory kulowe mufowe fi 15 - 6szt, fi 20 - 20szt, fi 32 - 2 szt; wodomierze skrzydełkowe fi 15 - 10szt

3/ Wewnętrzna instalacja wody

- demontaż starego osprzętu i rurażu; rury miedziane w otulinie ciepłochronnej fi 15, 18, 22, 28, 35, 42 - 165 mb; zawory kulowe fi 15, 20, 25, 40 - 50 szt; wodomierze skrzydełkowe fi 15 , 25 - szt 18+1; zawór antyskażeniowy - szt 1; zawór kątowy z wężykiem- szt 9; zawór czerpalny ze złączką do węża - szt 2; zawór czerpalny umywalkowy - szt 14; zawór czerpalny natryskowy - szt 8; zawór czerpalny zlewozmywakowy - szt 10

4/ Wewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej

- rury PVC fi 50 - 48m, fi 75 - 24m, fi 110 - 56m, fi 160 - 43m; wpusty ściekowe fi 100 - 1szt; miska ustępowa z dolnopłukiem - 9 kpl

KOD CPV 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania

KOD CPV 45330000-9 Hydraulika i roboty sanitarne

KOD CPV 45320000-6 Roboty izolacyjne

KOD CPV 45232100-3 Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów

1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

3. Termin wykonania zamówienia : do 30.09.2006 r.

4. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości :2 500,00 zł (słownie : dwa tysiące pięćset PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy wnieść do kasy Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wlk. 2, wadium w formie pieniądza należy wpłacać przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457

5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 80 % Gwarancja- 20%

6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Koszt SIWZ - 60zł. SIWZ opublikowana na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl

7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia : Katarzyna Trzcina, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 1 tel. 0-43 886-02-15, w zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 Biuro Zamówień Publicznych tel. 0 - 43 886-02-49, w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

8. Termin składania ofert upływa dnia 20.07.2006 r. o godz. 11.00

Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić

nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : "Oferta przetargowa na

zadanie pn. : "Wykonanie instalacji co, ccw oraz wod-kan. w budynku przy ul.

Skłodowskiej 12 w Wieluniu" Nie otwierać przed 20.07.2006 r. godz. 12.30" i złożyć w siedzibie

Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Plac

Kazimierza Wielkiego 1.

9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 20.07.2006 r. o godz. 12.30 w siedzibie Zamawiającego -

Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. Nr 203

10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :

1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2/nie

podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3/ którzy

udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia

działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej o charakterze

porównywalnym z niniejszym zamówieniem i zakresie polegającym na budowie wewnętrznej

instalacji sanitarnej o wartości co najmniej 50.000zł

4/ posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj, uprawnienia budowlane

w zakresie instalacji sanitarnych i elektrycznych

Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów

załączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie

któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.

11. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1

pkt 6 ustawy Prawo zamówień Publicznych po uzyskaniu dodatkowych środków finansowych na

przedmiotowe zamówienie.

12. Termin związania ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.

13.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

14.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

15.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.



Wieluń, dnia 11.07.2006r.




Poniżej załącznik do pobrania



Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg nieograniczony na:„Wykonanie instalacji co, ccw oraz wod-kan. w budynku przy ul. Skłodowskiej 10 w Wieluniu”

$dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO

Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 8860259, fax.: 043 8860260, www.bip.um.wielun.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony na: "Wykonanie instalacji co, ccw oraz wod-kan. w budynku przy ul. Skłodowskiej 10 w Wieluniu"

Opis przedmiotu zamówienia :

1/ Wewnętrzna instalacja c.o.

rury miedziane w otulinie ciepłochronnej: fi 15 - 308mb, fi 18 - 152mb, fi 22 - 130mb, fi 28 - 15mb, fi 35 - 10mb, fi 42 - 4,0mb:; grzejniki stalowe płytowe typu V i C z zaworami termostatycznymi: trzyrzędowe typ C - 4 szt, jednorzędowe typ V - 26szt, dwurzędowe typ V - 4 szt, trzyrzędowe typ V - 7 szt; zawory termostatyczne - 10 szt; głowice termostatyczne fi 15- 37 szt; zawory grzejnikowe powrotne fi 15 - 84 szt

2/ Wewnętrzna instalacja c.c.w.

- rury miedziane w otulinie ciepłochronnej : fi 15 - 58mb, fi 18 - 44mb, fi 22 - 33, fi 28 - 10mb, fi 35 - 9mb; zawory kulowe mufowe fi 15 - 6szt, fi 20 - 20szt, fi 32 - 2 szt; wodomierze skrzydełkowe fi 15 - 10szt

3/ Wewnętrzna instalacja wody

- demontaż starego osprzętu i rurażu; rury miedziane w otulinie ciepłochronnej fi 15, 18, 22, 28, 35, 42 - 154,5 mb; zawory kulowe fi 15, 20, 25, 40 - 48 szt; wodomierze skrzydełkowe fi 15 , 25 - szt 17+1; zawór antyskażeniowy - szt 1; zawór kątowy z wężykiem- szt 9; zawór czerpalny ze złączką do węża - szt 2; zawór czerpalny umywalkowy - szt 13; zawór czerpalny natryskowy - szt 6; zawór wannowy - szt 1; zawór czerpalny zlewozmywakowy - szt 10

4/ Wewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej

- rury PVC fi 50 - 45m, fi 75 - 21m, fi 110 - 52m, fi 160 - 42m; wpusty ściekowe fi 100 - 1szt; miska ustępowa z dolnopłukiem - 9 kpl

KOD CPV 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania

KOD CPV 45330000-9 Hydraulika i roboty sanitarne

KOD CPV 45320000-6 Roboty izolacyjne

KOD CPV 45232100-3 Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów

1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

3. Termin wykonania zamówienia : do 30.09.2006 r.

4. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości :2 500,00 zł (słownie : dwa tysiące pięćset PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy wnieść do kasy Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wlk. 2, wadium w formie pieniądza należy wpłacać przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457

5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 80 % Gwarancja- 20%

6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Koszt SIWZ - 60zł. SIWZ opublikowana na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl

7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia : Katarzyna Trzcina, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 1 tel. 0-43 886-02-15, w zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 Biuro Zamówień Publicznych tel. 0 - 43 886-02-49, w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

8. Termin składania ofert upływa dnia 20.07.2006 r. o godz. 11.00

Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić

nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : "Oferta przetargowa na

zadanie pn. : "Wykonanie instalacji co, ccw oraz wod-kan. w budynku przy ul.

Skłodowskiej 10 w Wieluniu" Nie otwierać przed 20.07.2006 r. godz. 12.00" i złożyć w siedzibie

Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Plac

Kazimierza Wielkiego 1.

9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 20.07.2006 r. o godz. 12.00 w siedzibie Zamawiającego -

Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. Nr 203

10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :

1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2/nie

podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2ustawy Prawo zamówień publicznych, 3/ którzy

udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia

działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej o charakterze

porównywalnym z niniejszym zamówieniem i zakresie polegającym na budowie wewnętrznej

instalacji sanitarnej o wartości co najmniej 50.000zł

4/ posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj, uprawnienia budowlane

w zakresie instalacji sanitarnych i elektrycznych

Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów

załączonych do oferty. Wykonawca musi

wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje

wykluczenie wykonawcy z postępowania.

11. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1

pkt 6 ustawy Prawo zamówień Publicznych po uzyskaniu dodatkowych środków finansowych na

przedmiotowe zamówienie.

12. Termin związania ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.

13.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

14.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

15.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.



Wieluń, dnia 11.07.2006r.


Poniżej załączniki do pobrania



Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg nieograniczony na "Remont ul. Dworskiej w Dąbrowie gm. Wieluń”

$dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")

Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 8860259, fax.: 043 8860260, www.bip.um.wielun.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony na: "Remont ul. Dworskiej w Dąbrowie gm. Wieluń"

Opis przedmiotu zamówienia :

Roboty drogowe.

- podsypka piaskowa - 15 cm,

- podbudowa z tłucznia kamiennego bazaltowego o frakcji 0-63-20 cm

- warstwa betonu asfaltowego klinująco-wyrównawcza o grubości 100 kg/m2

- warstwa ścieralna grubości

- rozbiórka zniszczonej powierzchni drogi

Kod CPV 45233142-6 Roboty z zakresie naprawy dróg

1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

3. Termin wykonania zamówienia : do 30.09.2006 r.

4. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości :1 000,00 zł (słownie : jeden tysiąc PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy wnieść do kasy Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wlk. 2, wadium w formie pieniądza należy wpłacać przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457

5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie : Cena ryczałtowa jednostkowa -90 % Gwarancja- 10%

6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. SIWZ opublikowana na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl

7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia :

Wojciech Pastusiak, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 1 pok. nr 10 tel. 0-43 886-02-16, w zakresie procedury przetargowej : Renata Sobieraj, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 Biuro Zamówień Publicznych pok. nr. 204 tel. 0 - 43 886-02-49, w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

8. Termin składania ofert upływa dnia 20.07.2006 r. o godz. 11.00

Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy

umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : "Oferta

przetargowa na zadanie pn. : "Remont ul. Dworskiej w Dąbrowie gm. Wieluń" Nie

otwierać przed 20.07.2006 r. godz. 11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze

obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.

9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 20.07.2006 r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. Nr 203

10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :

1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,

2/ posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj, uprawnienia budowlane w zakresie robót drogowych. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.

11. Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67

ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień Publicznych po uzyskaniu dodatkowych środków

finansowych na przedmiotowe zamówienie stanowiących nie

więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego.

12. Termin związania ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.

13.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

14.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

15.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.



Wieluń, dnia 10.07.2006 r

Poniżej spakowany załącznik do pobrania


Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg nieograniczony na:„Wykonanie podziału geodezyjnego działek położonych przy ul. Częstochowskiej w Wieluniu"

$dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO


Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 886 - 02 49, fax.: 043 8860260, www.bip.um.wielun.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony na:

"Wykonanie podziału geodezyjnego działek położonych przy ul. Częstochowskiej w Wieluniu "

o następującym zakresie rzeczowym:

Wykonanie podziału geodezyjnego działek nr 157/2 o pow. 0,1601ha, 157/3 o pow. 0,1618ha i 158 o pow. 0,1560 ha położonych w Wieluniu przy ul. Częstochowskiej - obr 14

Kod CPV - 74274000-0

Miejsce realizacji: Wieluń, ul. Częstochowska

1. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

2. Nie dopuszcza się składanie ofert częściowych.

3. Termin wykonania zamówienia : jeden miesiąc od uprawomocnienia postanowienia o możliwości dokonania podziału

4. Zamawiający nie wymaga składania wadium :

5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Cena - 100 %

6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 203 (budynek w parku 2 piętro )

7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:

w zakresie przedmiotu zamówienia : Naczelnik Wydziału Gospodarki Przestrzennej i

Rolnictwa mgr inż. Janusz Pamuła , 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2

pokój nr 39 tel. 0 - 43 886-02-25

wzakresie procedury przetargowej : Kierownik Biura Zamówień Publicznych mgr inż.

Małgorzata Rajska , 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pokój 204 tel.

0 - 43 886-02-49, w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

8. Termin składania ofert upływa dnia 17.07.2006r. o godz. 11.00

Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : oferta przetargowa na zadanie pn. : "Wykonanie podziału geodezyjnego działek położonych przy ul. Częstochowskiej w Wieluniu " Nie otwierać przed 17.07.2006r. godz. 11.30" złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.

9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 17.07.2006r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. nr 203 (II piętro budynek w parku)

10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :

1.spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień

publicznych,
2. nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień

publicznych,
11. Termin związania ofertą wynosi 30 dni
12. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej

13. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z

zastosowaniem aukcji elektronicznej
14. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów
15. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których

mowa w art. 67 ust.1 pkt 6





Wieluń, dnia 06.07.2006 r.



Poniżej załącznik do pobrania



Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg nieograniczony na „Budowę sieci wodociągowej i kanalizacyjnej z przyłączami w ulicy Zamiejskiej w Wieluniu”

$dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO

Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 8860259, fax.: 043 8860260, www.bip.um.wielun.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony na: "Budowę sieci wodociągowej i kanalizacyjnej z przyłączami w ulicy Zamiejskiej w Wieluniu"

Opis przedmiotu zamówienia :

1. Sieć wodociągowa

- ułożenie rur PEHD fi 110 łączenie metodą zgrzewania 199,89mb

- zasuwy żeliwne kołnierzowe fi 150 2,00szt

- zasuwy żeliwne kołnierzowe fi 100 1,0szt

- hydranty naziemne fi 80 2,00kpl

2. Przyłącza wodociągowe

- nasada rurowa fi 110/32mm 5,00szt

- montaż rur PE fi 32/3,0 6,0mm

- ułożenie rur PE fi 40/3,7mm 71,10mb

- ułożenie rur stalowych ocynkowanych fi 25mm 4,90mb

- wodomierz skrzydełkowy fi 20mm 3,00szt

3. Sieć kanalizacji sanitarnej

- kanały z rur PCV fi 200/5,9mm na wcisk 108,85mb

- studnie rewizyjne bet.fi 1200 1,0szt

- studnie rewizyjne z PCV fi 600 5,0szt

4. Przyłącze kanalizacyjne

- kanały z rur PCV fi 160.4,7mm 55,51mb

- studnie rewizyjne z PCV fi 315 3,0szt

5. Roboty rozbiórkowe i odtworzeniowe nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej 730,90m2


Ponizej załącznik do pobrania

KOD CPV 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków



1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

3. Termin wykonania zamówienia : do 30.11.2006 r.

4. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości :3 500,00 zł (słownie : trzy tysiące pięćset PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy wnieść do kasy Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wlk. 2, wadium w formie pieniądza należy wpłacać przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457

5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 90 % Gwarancja- 10%

6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Koszt SIWZ - 30zł. SIWZ opublikowana na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl

7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia : Wojciech Pastusiak, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 1 tel. 0-43 886-02-16, w zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 Biuro Zamówień Publicznych tel. 0 - 43 886-02-49, w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

8. Termin składania ofert upływa dnia 13.07.2006 r. o godz. 11.00

Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić

nazwę i adres Zamawiającego, nazwę iadres Wykonawcy oraz napis : "Oferta przetargowa na

zadanie pn. : "Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej z przyłączami w ulicy

Zamiejskiej" Nie otwierać przed 13.07.2006 r. godz. 11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w

Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.

9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 13.07.2006 r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. Nr 203

10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :

1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2/nie

podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2
ustawy Prawo zamówień publicznych, 3/ którzy

udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzeniadziałalności jest

krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej o charakterze porównywalnym z

niniejszym zamówieniem i zakresie polegającym na budowie sieci wodociągowej z przyłączami i

sieci kanalizacyjnej z przyłączami oddzielnie lub łącznie o wartości co najmniej 100.000zł

4/ posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj, uprawnienia budowlane

w zakresie sieci sanitarnych i robót drogowych

Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów

załączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie

któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.

11. Zamawiający przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1

pkt 6 ustawy Prawo zamówień Publicznych po uzyskaniu dodatkowych środków finansowych na

przedmiotowe zamówienie.

12. Termin związania ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.

13.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

14.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

15.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.


Wieluń, dnia 04.07.2006r.




Poniżej załącznik do pobrania




Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg nieograniczony na" Remont nawierzchni i chodników ul. Dojazdowej w Wieluniu”

$dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO




Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 8860259, fax.: 043 8860260, www.bip.um.wielun.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony na: "Remont nawierzchni i chodników ul. Dojazdowej w Wieluniu"

Opis przedmiotu zamówienia :

Roboty drogowe.

- podbudowa z kruszywa łamanego - tłucznia gr. 20 cm - 37,0 m2

- krawężniki bet. 15x30 na ławie bet. z oporem - 722,0 mb

- nawierzchnia bitumiczna ścieralna gr. 4 cm - 1920,50 m2

- nawierzchnia na wyjazdach z kostki brukowej gr. 8 cm - 137,0 m2

- chodniki z kostki brukowej gr. 6 cm - 529,20 m2

- obrzeża bet. 20x6 - 361,0 mb




KOD CPV 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg.

45233222-1 Roboty w zakresie chodników

1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

3. Termin wykonania zamówienia : do 30.08.2007 r.

4. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 5 000,00 zł (słownie : pięć tysięcy PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy wnieść do kasy Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wlk. 2, wadium w formie pieniądza należy wpłacać przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457

5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie : Cena - 90 % Gwarancja- 10%

6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Koszt SIWZ - 30,00 zł. SIWZ opublikowana na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl

7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia :

Wojciech Pastusiak, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 1 pok. nr 10 tel. 0-43 886-02-16, w zakresie procedury przetargowej : Renata Sobieraj, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 Biuro Zamówień Publicznych pok. nr. 204 tel. 0 - 43 886-02-49, w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

8. Termin składania ofert upływa dnia 18.07.2006 r. o godz. 11.00

Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach .

Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy

oraz napis : "Oferta przetargowa na zadanie pn. : "Remont nawierzchni i chodników ul.

Dojazdowej w Wieluniu" Nie otwierać przed 18.07.2006 r. godz. 11.30" i złożyć w siedzibie

Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Plac

Kazimierza Wielkiego 1.

9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 18.07.2006 r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. Nr 203

10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :

1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,

2/ którzy udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej o charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem i zakresie polegającym na wykonaniu robót drogowych o wartości co najmniej 100.000zł.

3/ posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj, uprawnienia budowlane w zakresie robót drogowych. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.

11. Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1

pkt 6 ustawy Prawo zamówień Publicznych po uzyskaniu dodatkowych środków finansowych na przedmiotowe zamówienie stanowiących nie więcej niż 15 % wartości zamówienia podstawowego.

12. Termin związania ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.

13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.




Wieluń, dnia 03.07.2006 r




Poniżej załącznik do pobrania

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Załącznik nr. 3 do przetargu nieograniczony na: „Termomodernizację budynku Szkoły Podstawowej Nr 5 z Oddziałami Integracyjnymi w Wieluniu przy ul. Traugutta 38”

$dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")
Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Załącznik nr 2 do przetaru nieograniczonego:„Termomodernizację budynku Szkoły Podstawowej Nr 5 z Oddziałami Integracyjnymi w Wieluniu przy ul. Traugutta 38”

$dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")
Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg nieograniczony na:„Termomodernizację budynku Szkoły Podstawowej Nr 5 z Oddziałami Integracyjnymi w Wieluniu przy ul. Traugutta 38”

$dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 5 278 000 EURO

Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 886 - 02 59, fax.: 043 886 02 60, www.bip.um.wielun.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony na: "Termomodernizację budynku Szkoły Podstawowej Nr 5 z Oddziałami Integracyjnymi w Wieluniu przy ul. Traugutta 38"

o następującym zakresie rzeczowym:

docieplenie ścian, dachów ; wymiana okien i drzwi , instalacja odgromowa, wymiana wewnętrznej instalacji c.o., demontaż instalacji technologicznej kotłowni, adaptacja pomieszczeń węzła cieplnego

KOD CPV 45421000-4 Roboty termoizolacyjne

KOD CPV 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania

Miejsce realizacji: ul. Traugutta 38 w Wieluniu

1. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

2. Dopuszcza się składania ofert częściowych.

Zadanie nr 1 - docieplenie ścian, dachów, wymiana okien i drzwi , instalacja odgromowa

Zadanie nr 2 - wymiana wewnętrznej instalacji c.o., demontaż instalacji technologicznej kotłowni, adaptacja pomieszczeń węzła cieplnego

3. Termin wykonania zamówienia : Zad. nr 1 i Zad. nr 2 - 31.08.2007r.

4. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : Zad. Nr 1 -15 000,00 PLN

(słownie : piętnaście tysięcy PLN); Zad. Nr 1 -5 000,00 PLN (słownie : pięć tysięcy PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy składać w kasie Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wielkiego 2, wadium wpłacane w pieniądzu przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457

5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 80 % Gwarancja - 20 %

6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Koszt SIWZ - 120,00zł. Wniosek o przekazanie SIWZ przesłany faxem należy niezwłocznie potwierdzić pisemnie. SIWZ została umieszczona na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl

7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:

w zakresie przedmiotu zamówienia : Michał Szeląg , 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2, tel. 0 43 84378-88, w zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska , 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 tel. 0 - 43 886-02-49,w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

8. Termin składania ofert upływa dnia 25.07.2006 o godz. 11.00 Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na:"Termomodernizację budynku Szkoły Podstawowej Nr 5 z oddziałami Integracyjnymi w Wieluniu przy ul. Traugutta 38". Nie otwierać przed 25.07.2006r. godz. 11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.

9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 25.07.2006 o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 1 pok.nr 203

10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy : 1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,2/nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,3/udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem jej wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Dla zadania Nr 1 Zamawiający wymaga udokumentowania roboty budowlanej o wartości co najmniej 400 000,00zł i polegającej na termomodernizacji budynku. Dla zadania Nr 2 Zamawiający wymaga udokumentowania roboty budowlanej o wartości co najmniej 100 000,00zł i polegającej na wykonaniu instalacji c.o.4/posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj, dla zadania 1 - uprawnienia budowlane w zakresie konstrukcji budowlanych, instalacji elektrycznych dla zadania 2 - uprawnienia budowlane w zakresie konstrukcji budowlanych, instalacji c.o.

Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu w

zależności od złożonych dokumentów na zasadzie "spełnia"-"nie spełnia"

11. Termin związania ofertą : 30 dni od daty otwarcia ofert

12. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o

których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 po uzyskaniu dodatkowych środków

finansowych na przedmiotowe zamówienie.

13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z

zastosowaniem aukcji elektronicznej.

15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.



Wieluń, dnia 23.06.2006 r.

Poniżej 3 spakowane załączniki do pobrania








Załącznik nr 1


Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg nieograniczony na:„Wykonanie operatu szacunkowego działki nr 35/1 w Wieluniu obręb 2 i gruntu położonego w Wieluniu w obr. 7 i 8”

$dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO


Burmistrz Wielunia
Pl.Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0-43 886-02-49, fax.: 043 886-02-74, www.bip.um.wielun.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony na:

"Wykonanie operatu szacunkowego działki nr 35/1 w Wieluniu obręb 2 i gruntu położonego w Wieluniu w obr. 7 i 8"

o następującym zakresie rzeczowym:

Zadanie 1 - Wykonanie operatu szacunkowego dla działki położonej w Wieluniu obręb 2, oznaczonej numerem 35/1 o powierzchni 675m2

W załączeniu mapy z zaznaczonym terenem do szacowania

Cel szacunku - określenie wartości nieruchomości w celu sprzedaży

Zadanie 2 - Wykonanie operatu szacunkowego ustalającego wartość gruntu dla następujących działek: dz. nr 572/1 o pow. 0,0064ha - Wieluń, obr. 8, dz. Nr 644/1 o pow. 0,0080ha, 644/2 o pow. 0,0054ha, 644/3 o pow. 0,0047ha, 644/4 o pow. 0,0077ha i 644/5 o pow.0,0011hqa - Wieluń, obr. 7

W załączeniu mapy z zaznaczonym terenem do szacowania

Cel szacunku - sprzedaż na poszarzenie działek przyległych

Kod CPV - 70300000 - 4

Miejsce realizacji: miasto Wieluń

1. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

2. Dopuszcza się składanie ofert częściowych

3. Termin wykonania zamówienia : jeden miesiąc od dnia podpisania umowy .

4. Zamawiający nie wymaga składania wadium :

5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Cena - 100 %

6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204 (budynek w parku 2 piętro ). SIWZ opublikowana jest na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl

7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:

w zakresie przedmiotu zamówienia : Naczelnik Wydziału

Gospodarki Przestrzennej

i Rolnictwa mgr inż. Janusz Pamuła , 98-300 Wieluń, Plac

Kazimierza Wielkiego 2 pok. nr 39 tel. 0 - 43 886-02-25

w zakresie procedury przetargowej : Kierownik Biura Zamówień Publicznych mgr inż. Małgorzata Rajska , 98-30 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 tel. 0 - 43 886-02-49, w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

8. Termin składania ofert upływa dnia 10.07.2006r. o godz. 11.00

Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach .

Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę

i adres Wykonawcy oraz napis : oferta przetargowa na zadanie pn. :

Wykonanie operatu szacunkowego działki nr 35/1 w Wieluniu obręb

2 i gruntu położonego w Wieluniu w obr. 7 i 8" Nie otwierać przed 10.07.2006r. godz. 11:30" złożyć w siedzibie Zamawiającego w

Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1

Plac Kazimierza Wielkiego 1.

9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 10.07.2006r. o godz. 11.30 w siedzibie

Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. nr

203(II piętro budynek w parku)

10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :

1. spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo

zamówień publicznych,

2. nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo

zamówień publicznych,

3.spełniający dodatkowe warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

11. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej

12. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

13. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów

14. Termin związania ofertą wynosi 30 dni

Wieluń, dnia 28.06.2006 r.

Poniżej spakowany załącznik do pobrania










Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Liczba komunikatów archiwalnych: 1385 Numer strony: 1 .. 120  121  122  123  124  .. 139
Informacja wytworzona przez:
Arkadiusz Prygiel
email: prygiela@um.wielun.pl tel.:43 8860249 fax: 43 8860274
, w dniu:  09‑04‑2004 15:45:23
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Monika Antosiak
email: mantosiak@finn.pl tel.:(42) 684-98-91 fax: (42) 684-98-92
, w dniu:  $dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")
Data ostatniej aktualizacji:
17‑05‑2024 10:32:56
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany article-history-date-create Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
article-history-load-more
article-show-archive