Przetargi


Przetarg nieograniczony na:"Budowę kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w ul. Krakowskie Przedmieście w Wieluniu"

05‑02‑2008 12:03:06

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 5 150 000 EURO

Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 886 - 02 59, fax.: 043 886 02 60, www.bip.um.wielun.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony na: "Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w ul. Krakowskie Przedmieście w Wieluniu"

o następującym zakresie rzeczowym:

- sieć kanalizacyjna z rur PCV fi 200 137,40mb

-studnie rewizyjne z kręgów betonowych fi 1000 -5 szt

-przyłącza kanalizacyjne z rur PCV fi 160 - 129,0mb

-studnie przyłączeniowe z PCV fi 42516,0szt

-odbudowa nawierzchni asfaltowej z podbudową-320m2

-odbudowa chodników z płyt betonowych 35*35*5 z podbudową- 104m2

-odbudowa nawierzchni z płyt sześciokątnych z podbudową 96m2

KOD CPV 45232440-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

KOD CPV 45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad i dróg

KOD CPV 45233222-1 Roboty z zakresie chodników

Miejsce realizacji: ul. Krakowskie Przedmieście w Wieluniu

Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

Termin wykonania zamówienia : 30.08.2008r.

Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 8 000,00 PLN(słownie : osiem tysięcy PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy składać w kasie Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wielkiego 2, wadium wpłacane w pieniądzu przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 90 % Gwarancja - 10 %

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Koszt SIWZ - 31,00zł. SIWZ została umieszczona na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl

7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:

w zakresie przedmiotu zamówienia : Wojciech Pastusiak, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2, tel. 0 43 8860216, w zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska , 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 tel. 0 - 43 8860249,w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

Termin składania ofert upływa dnia 12.02.2008 o godz. 11.00 Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na:"Budowę kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w ul. Krakowskie Przedmieście w Wieluniu" Nie otwierać przed 12.02.2008r. godz.11.30"i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.

Otwarcie ofert nastąpi dnia 12.02.2008 o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 w BZP pok.nr 203

10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy : 1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2/nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,3/ udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i o wartości łącznej co najmniej 200 000zł ,w tym roboty drogowe w zakresie nawierzchni asfaltowej co najmniej 100 000zł, roboty w zakresie sieci sanitarnych co najmniej 100 000zł. W/w roboty budowlane mogą być objęte jednym zamówieniem, lub oddzielnymi zamówieniami dla robót drogowych i dla sieci sanitarnych o wyżej podanych wartościach. Należy podać wartości zamówień, daty i miejsca wykonania oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 4/ posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj, uprawnienia budowlane bez ograniczeń uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sieci kanalizacyjnych oraz w specjalności drogowej oraz zaświadczenia z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzających przynależność do tej izby na dzień składania ofert.

Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie "spełnia"-"nie spełnia"

Termin związania ofertą : 30 dni od daty otwarcia ofert

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6

13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.



Wieluń, dnia 22.01.2008 r.


UWAGA - wyjasnienia do SIWZ w dziale przetargi - zapytania i odpowiedzi


Ogłoszenie zostało zamieszczone w BZP w dniu 22.01.2008r.

i zarejestrowane pod Nr 14798-2008

Poniżej spakowany załącznik do pobrania:

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg nieograniczony na: " Przebudowę drogi gminnej we wsi Piaski, gmina Wieluń

04‑02‑2008 08:55:39

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 5 150 000 EURO

Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 886 - 02 59, fax.: 043 886 02 60, www.bip.um.wielun.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony na: "Przebudowa drogi gminnej we wsi Piaski, gmina Wieluń"

o następującym zakresie rzeczowym:

- ułożenie krawężnika bet. 15*30 na ławie betonowej 514,00mb

- nawierzchnia z kostki brukowej betonowej szarej 1410,00m2

- nawierzchnia z płyt ażurowych MEBA gr.8cm 40,00m2

Miejsce realizacji: Piaski, gmina Wieluń

Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

Termin wykonania zamówienia : 30.08.2009r.

Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 6 000,00 PLN(słownie : sześć tysięcy PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy składać w kasie Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wielkiego 2, wadium wpłacane w pieniądzu przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 90 % Gwarancja - 10 %

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Koszt SIWZ - 22,00zł. SIWZ została umieszczona na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl

7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:

w zakresie przedmiotu zamówienia : Wojciech Pastusiak, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2, tel. 0 43 8860216, w zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska , 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 tel. 0 - 43 8860249,w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

Termin składania ofert upływa dnia 27.02.2008 o godz. 11.00 Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na:"Budowę drogi gminnej we wsi Piaski, gmina Wieluń" Nie otwierać przed 27.02.2008r. godz.11.30"i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.

Otwarcie ofert nastąpi dnia 27.02.2008 o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 w BZP pok.nr 203

10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy : 1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2/nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,3/ udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. nawierzchni z kostki brukowej i o wartości co najmniej 120 000zł. Należy podać wartości zamówień, daty i miejsca wykonania oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 4/ posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj, uprawnienia budowlane bez ograniczeń uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz zaświadczenie z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność do tej izby na dzień składania ofert.

Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie "spełnia"-"nie spełnia"

Termin związania ofertą : 30 dni od daty otwarcia ofert

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6

13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.



Wieluń, dnia 01.02.2008 r.



Ogłoszenie zostało zamieszczone w BZP w dniu 01.02.2008r.

i zarejestrowane pod Nr 21896

Poniżej 3 załacznik do pobrania:

Załącznik nr 1 do przetargu niegraniczonego na: "Przebudowę drogi gminnej we wsi Piaski, gmina Wieluń"


Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Załącznik nr 3 do przetargu nieograniczonego :"Przebudowę drogi gminnej we wsi Piaski, gmina Wieluń"

04‑02‑2008 08:54:01

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Załącznik nr 2 do przetargu nieograniczonego na:" Przebudowę drogi gminnej we wsi Piaski, gmina Wieluń

04‑02‑2008 08:53:43

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg nieograniczony na:"Budowę ulicy Wysockiego w Wieluniu"

31‑01‑2008 10:11:13

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 5 150 000 EURO

Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 886 - 02 59, fax.: 043 886 02 60, www.bip.um.wielun.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony na: "Budowę ulicy Wysockiego w Wieluniu "

o następującym zakresie rzeczowym:

- ustawienie krawężnika bet. 15X30 na ławie betonowej - 865,0mb

- ustawienie obrzeży betonowych 20x6 - 850 ,0mb

- nawierzchnia z kostki brukowej szarej gr. 8cm -1324,18m2

- nawierzchnia z kostki brukowej kolorowej gr. 8cm - 633,62m2

KOD CPV 45233120-6 Roboty z zakresie budowy dróg

Miejsce realizacji: Wieluń

Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

Termin wykonania zamówienia : 15.09.2009r.

Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 9500,00 PLN(słownie : dziewięć tysięcy pięćset złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy składać w kasie Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wielkiego 2, wadium wpłacane w pieniądzu przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 90 % Gwarancja - 10 %

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. SIWZ została umieszczona na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl Cena SIWZ 30,00zł.

7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:

w zakresie przedmiotu zamówienia : Stanisław Stochniałek , 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2, tel. 0 43 8860216, w zakresie procedury przetargowej : Arkadiusz Prygiel, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 tel. 0 - 43 8860249,w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

Termin składania ofert upływa dnia 22.02.2008 o godz. 11.00 Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na:" Budowę ulicy Wysockiego w Wieluniu " Nie otwierać przed 22.02.2008r. godz.11.30i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.

Otwarcie ofert nastąpi dnia 22.02.2008 o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 w BZP pok.nr 203

W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy : 1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2/nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,

3/udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i o wartości co najmniej 150 000zł , tj. roboty w zakresie nawierzchni z kostki brukowej. Należy podać wartości zamówień, daty i miejsca wykonania oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 4/ posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj, uprawnienia budowlane bez ograniczeń uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz zaświadczenia z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzających przynależność do tej izby na dzień składania ofert.

Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie "spełnia"-"nie spełnia"

Termin związania ofertą : 30 dni od daty otwarcia ofert

Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

15.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.



Wieluń, dnia 31.01.2008r.



Ogłoszenie zostało zamieszczone w BZP w dniu 31.01.2008r.

i zarejestrowane pod Nr 21013-2008

Poniżej spakowany zalącznik do pobrania:

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg nieogranicozny na:"Przebudowę miejsc parkingowych w os. Armii Krajowej w Wieluniu"

30‑01‑2008 08:50:25

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 5 150 000 EURO

Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 886 - 02 59, fax.: 043 886 02 60, www.bip.um.wielun.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony na:"Przebudowa miejsc parkingowych w os. Armii Krajowej w Wieluniu"

o następującym zakresie rzeczowym:

- ułożenie krawężnika bet. 15X30 na ławie betonowej - 620,0mb

- wykonanie nawierzchni parkingu z kostki brukowej gr. 8cm - 693,0m2

- wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej gr. 6cm - 505,0m2

- ustawienie obrzeży betonowych 30x8 - 494,0mb

- wykonanie nawierzchni bitumicznej asfaltowej gr. 4cm - 1718,50m2

KOD CPV 45213312-3 Parkingi

KOD CPV 45233222-1 Roboty z zakresie chodników

KOD CPC 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg

Miejsce realizacji: Wieluń

Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

Termin wykonania zamówienia : 30.09.2008r.

Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 9500,00 PLN(słownie : dziewięć tysięcy pięćset złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy składać w kasie Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wielkiego 2, wadium wpłacane w pieniądzu przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 90 % Gwarancja - 10 %

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. SIWZ została umieszczona na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl Cena SIWZ 43,00zł.

7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:

w zakresie przedmiotu zamówienia : Stanisław Stochniałek , 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2, tel. 0 43 8860215, w zakresie procedury przetargowej : Arkadiusz Prygiel, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 tel. 0 - 43 8860249,w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

Termin składania ofert upływa dnia 15.02.2008 o godz. 11.00 Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na:" Przebudowa miejsc parkingowych w os. Armii Krajowej w Wieluniu" Nie otwierać przed 15.02.2008r. godz.11.30"i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.

Otwarcie ofert nastąpi dnia 15.02.2008 o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 w BZP pok.nr 203

W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy : 1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2/nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,

3/ a/udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i o wartości łącznej co najmniej 200 000zł ,w tym roboty drogowe w zakresie nawierzchni asfaltowej co najmniej 100 000zł, roboty w zakresie nawierzchni z kostki brukowej co najmniej 100 000zł W/w roboty budowlane mogą być objęte jednym zamówieniem, lub oddzielnymi zamówieniami dlarobót drogowych z kostki brukowej i nawierzchni asfaltowej o wyżej podanych wartościach. 4/ posiadają uprawnienia niezbędne dowykonania przedmiotu zamówienia tj, uprawnienia budowlane bez ograniczeń uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz zaświadczenia z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzających przynależność dotej izby na dzień składania ofert. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie "spełnia"-"nie spełnia"

Termin związania ofertą : 30 dni od daty otwarcia ofert

Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.



Wieluń, dnia 24.01.2008 r.



Ogłoszenie zostało zamieszczone w BZP w dniu 24.01.2008.

i zarejestrowane pod Nr 16917

Poniżej spakowany załacznik do pobrania:

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg nieograniczony na:"Budowę parkingu dla samochodów osobowych przy ul. Reformackiej w Wieluniu"

25‑01‑2008 09:36:38

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 5 150 000 EURO

Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 886 - 02 59, fax.: 043 886 02 60, www.bip.um.wielun.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony na: "Budowa parkingu dla samochodów osobowych przy ul. Reformackiej w Wieluniu"

o następującym zakresie rzeczowym:

- roboty rozbiórkowe

- ułożenie krawężnika bet. 15*30 - 590,10mb

- nawierzchnia z kostki brukowej gr.8cm - 754,50m2

- nawierzchnia z kostki brukowej gr. 6cm - 491,00m2

KOD CPV 45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad i dróg

KOD CPV 45233222-1 Roboty z zakresie chodników

Miejsce realizacji: ul. Reformacka w Wieluniu

Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

Termin wykonania zamówienia : 30.08.2008r.

Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 6 500,00 PLN(słownie : sześć tysięcy pięćset PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy składać w kasie Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wielkiego 2, wadium wpłacane w pieniądzu przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 90 % Gwarancja - 10 %

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Koszt SIWZ - 75,00zł. SIWZ została umieszczona na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl

7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:

w zakresie przedmiotu zamówienia : Wojciech Pastusiak, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2, tel. 0 43 8860216, w zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska , 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 tel. 0 - 43 8860249,w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

8. Termin składania ofert upływa dnia 19.02.2008 o godz. 11.00 Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na:"Budowę parkingu dla samochodów osobowych przy ul.Reformackiej w Wieluniu" Nie otwierać przed 19.02.2008r. godz.11.30"i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.

9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 19.02.2008 o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 w BZP pok.nr 203

10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy : 1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2/nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,3/ udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i o wartości co najmniej 120 000zł , tj. roboty w zakresie nawierzchni z kostki brukowej. Należy podać wartości zamówień, daty i miejsca wykonania oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 4/ posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj, uprawnienia budowlane bez ograniczeń uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz zaświadczenia z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzających przynależność do tej izby na dzień składania ofert.

Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie "spełnia"-"nie spełnia"

11. Termin związania ofertą : 30 dni od daty otwarcia ofert

12. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6

13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.




Wieluń, dnia 25.01.2008 r.




Ogłoszenie zostało zamieszczone w BZP w dniu 25.01.2008r. i zarejestrowane pod Nr 17374-2008r.

Poniżej spakowany załącznik do pobrania:




Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg nieograniczony na: "Opracowanie monografii miasta Wielunia pt.Wieluń dzieje miasta"

24‑01‑2008 10:57:09

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 206 000 EURO

Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 886 - 02 59, fax.: 043 886 02 60, www.bip.um.wielun.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony na: Opracowanie monografii miasta Wielunia pt."Wieluń dzieje miasta"

o następującym zakresie rzeczowym:

monografia ma być opracowana w formie książkowej w trzech tomach:

Tom I - okres od powstania miasta do 1793r.

Tom II - okres od 1793r. do 1945r.

Tom III - okres od 1945r. do około 1989r.

2/Opis przedmiotu zamówienia:

a/ format: B5

b/ oprawa : z wytłoczonym tytułem

- oprawa twarda 50% nakładu

- oprawa miękka 50% nakładu

c/ sposób składania: książka szyta 50% nakładu

książka klejona 50% nakładu

d/ papier:

- kolor biały, klasy 3

e/ nakład

- I tom -1000 egz. - 50% nakładu w twardej oprawie 50% nakładu w miękkiej oprawie

- II tom - 1000 egz. - 50% nakładu w twardej oprawie 50% nakładu w miękkiej oprawie

- III tom - 1000 egz. - 50% nakładu w twardej oprawie 50% nakładu w miękkiej oprawie

Objętość co najmniej 45 arkuszy autorskich, około 3 arkuszy zdjęć, około 2 arkusze aneksów, indeksów itp.

3.Teksty poszczególnych tomów monografii będą przekazane w postaci wydruku oraz na nośnikach elektronicznych. Dotyczy to również zdjęć, map, ilustracji , szkiców itp.

4. Po wykonaniu zlecenia naświetlone matryce przechodzą na własność Zamawiającego

5.Całość prac związanych z opracowaniem i wydaniem monografii (opracowanie konspektu dzieła, wybór materiału ilustracyjnego, opracowanie opinii poszczególnych tomów, opracowanie redakcyjne i naukowe, korekty autorskie i redakcyjne) spoczywa na wykonawcy.

6.Ostateczna wersja gotowa do druku powinna być podpisana przez Wykonawcę i osobę wskazaną przez zamawiającego

7.Wykonawca przekaże Zamawiającemu opracowanie w formie papierowej oraz elektronicznej, umożliwiające w przyszłości wykonanie kolejnych nakładów monografii

8.Prawa autorskie zostaną przeniesione na własność Zamawiającego.

KOD CPV 92310000-7 Usługi tworzenia dzieł artystycznych i literackich oraz przekładu

KOD CPV 78200000-9 Usługi związane z drukowaniem

KOD CPV 78110000-1Usługi w zakresie drukowania książek

Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

Termin wykonania zamówienia : od dnia podpisania umowy do 30.11.2010r. w tym:

- Tom II od dnia podpisania umowy do 30.12.2008r.

- Tom III od dnia podpisania umowy do dnia 30.11.2009r.

- Tom I od dnia podpisania umowy do 30.11.2010r.

Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 100 %

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. SIWZ została umieszczona na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl

7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:

w zakresie przedmiotu zamówienia : Dariusz Leman, 98-300 Wieluń, ul.Piłsudskiego 14, tel. 0 43 8860224, w zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska , 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 tel. 0 - 43 8860249,w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

Termin składania ofert upływa dnia 01.02.2008 o godz. 11.00 Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na:"Opracowanie monografii miasta Wielunia" Nie otwierać przed 01.02.2008r. godz.11.30"i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.

Otwarcie ofert nastąpi dnia 01.02.2008 o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 w BZP pok.nr 203

1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b/posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c/znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d/nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

2.W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają szczegółowe warunki:a/udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, tj. wykonanie minimum jednego opracowania, którego przedmiotem była monografia miasta o wartości powyżej 90 000,00zł brutto, z podaniem jej wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. b/ dysponują zespołem osób przewidzianym do wykonania zamówienia w skład którego wchodzi co najmniej 3 samodzielnych pracowników naukowych, posiadających tytuł doktora habilitowanego z zakresu historii

Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

- oświadczenie - załącznik nr 2

- wykaz usług zawierający następujące dane: przedmiot zamówienia, termin realizacji usług, wartość zrealizowanych usług, odbiorcę usługi - załącznik nr 4, oraz dokumenty, że w/w usługi zostały wykonane należycie, np. referencje

- wykaz osób , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia ,niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 5 wraz z dokumentami potwierdzającymi żądane wykształcenie

- aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez organ wydający w/w dokument w wymaganym terminie pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w w/w dokumencie.

Ponadto wykonawca winien złożyć:

- pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, dotyczy to spółek cywilnych oraz konsorcjów. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów składanych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo winno być przedłożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem.

- wypełniony druk "Oferta", stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji specyfikacji (treść oferty musi odpowiadać treści wzoru formularza ofertowego -załącznika nr 1 do SIWZ, wszystkie wykropkowane pola mają być wypełnione),

- zaakceptowany i parafowany wzór umowy załącznik nr 3

Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie "spełnia"-"nie spełnia"

Termin związania ofertą : 30 dni od daty otwarcia ofert

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6

13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.



Wieluń, dnia 24.01.2008 r.



Ogłoszenie zostało zamieszczone w BZP w dniu 24.01.2008 r.

i zarejestrowane pod Nr 16734-2008.

Poniżej spakowany załącznik do pobrania:

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg nieograniczony: "Budowę kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w ul. Sejmu czteroletniego w Wieluniu"

23‑01‑2008 12:22:58

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 5 150 000 EURO

Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 886 - 02 59, fax.: 043 886 02 60, www.bip.um.wielun.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony na: "Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w ul. Sejmu Czteroletniego w Wieluniu"

o następującym zakresie rzeczowym:

- sieć kanalizacyjna z rur PCV fi 200 - 345,0mb

- studnie rewizyjne TEGRA fi 600 -12 szt

-przyłącza kanalizacyjne z rur PCV fi 160- 81,3mb

KOD CPV 45232440-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

Miejsce realizacji: ul. Sejmu Czteroletniego w Wieluniu

Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

Termin wykonania zamówienia : 30.06.2008r.

Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 2 400,00 PLN(słownie : dwa tysiące czterysta PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy składać w kasie Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wielkiego 2, wadium wpłacane w pieniądzu przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 90 % Gwarancja - 10 %

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Koszt SIWZ - 22,00zł. SIWZ została umieszczona na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl

7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:

w zakresie przedmiotu zamówienia : Wojciech Pastusiak, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2, tel. 0 43 8860216, w zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska , 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 tel. 0 - 43 8860249,w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

Termin składania ofert upływa dnia 13.02.2008 o godz. 11.00 Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na:"Budowę kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w ul. Sejmu Czteroletniego w Wieluniu" Nie otwierać przed 13.02.2008r. godz.11.30"i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.

Otwarcie ofert nastąpi dnia 13.02.2008 o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 w BZP pok.nr 203

10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy : 1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2/nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,3/ udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i o wartości co najmniej 50 000zł , tj. roboty w zakresie sieci sanitarnych. Należy podać wartości zamówień, daty i miejsca wykonania oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 4/ posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj, uprawnienia budowlane bez ograniczeń uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sieci kanalizacyjnych oraz zaświadczenia z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzających przynależność do tej izby na dzień składania ofert.

Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie "spełnia"-"nie spełnia"

Termin związania ofertą : 30 dni od daty otwarcia ofert

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6

13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.



Wieluń, dnia 23.01.2008 r.



Ogłoszenie zostało zamieszczone w BZP w dniu 23.01.2008r.

i zarejestrowane pod Nr 15985-2008

Poniżej spakowany załacznik do pobrania:

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg nieograniczony na:"Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu określonego Uchwałą Nr V/28/07 Rady Miejskiej w Wieluniu z dnia 19.01.2007 r."

18‑01‑2008 12:59:57

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 206 000 EURO


Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń
tel.: 0 - 43 8860259, fax.: 043 8860274, www.bip.um.wielun.pl,
ogłasza przetarg nieograniczony na: "Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu określonego Uchwałą Nr V/28/07 Rady Miejskiej w Wieluniu z dnia 19.01.2007 r."

Opis przedmiotu zamówienia :
Przedmiotem zamówienia jest "Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu określonego Uchwałą Nr V/28/07Rady Miejskiej w Wieluniu z dnia 19.01.2007 r." zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27.03.2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym Dz.U. Nr. 80 poz. 717 z późn. zm. oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy, z uwzględnieniem potrzeb i specyfiki przedmiotowego zamówienia. Projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego winien być opracowany na mapach geodezyjnych w odpowiedniej skali stosownie do art. 16 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.


Zamawiający posiada wtórniki matryc z Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej.


Zamawiający ogłosił o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.


Zamawiający wystąpił do instytucji o składanie wniosków do projektu planu.

Kod CPV 742500.00.6

1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

3. Termin wykonania zamówienia: do 30.12.2009r.

4. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 2500,00 zł (słownie : dwa tysiące pięćset złotych ) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy wnieść do kasy Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wlk. 2, wadium w formie pieniądza należy wpłacać przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457


5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie : Cena -100 %

6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń lok. Nr: 204. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia www.bip.um.wielun.pl
7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:
- w zakresie przedmiotu zamówienia:
Wydział Gospodarki Przestrzennej i Rolnictwa - Janusz Pamuła 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wielkiego 2 pok. Nr 39 tel. 0-43 8860225
- w zakresie procedury przetargowej

Biuro Zamówień Publicznych - Arkadiusz Prygiel 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wielkiego 2 pok. Nr 6 tel. 0-43 8860249

8. Termin składania ofert upływa dnia 23.01.2008 r. o godz. 11.00
Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : "Oferta przetargowa na zadanie pn. : "Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego" ." Nie otwierać przed 23.01.2008r. godz. 11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.

9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 23.01.2008 r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. Nr 203

10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy :

1/a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

b/posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

c/znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

d/nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia

2/ którzy spełniają szczegółowe warunki:

a/ Warunkiem koniecznym do przystąpienia do przetargu jest wykonanie przez wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jednego zamówienia polegającego na sporządzeniu planu zagospodarowania przestrzennego o wartości usługi nie mniejszej niż 150 000 zł.

b/ zapewnią udział w pracach zespołu projektowego minimum jednego specjalisty z każdego z wymienionych zakresów: - zagadnienia funkcjonalno-przestrzenne, ochrona i kształtowanie środowiska, zagadnienia wodno kanalizacyjne i ciepłownicze, zagadnienia komunikacyjne, elektroenergetyka i telekomunikacja, prognoza skutków finansowych uchwalenia mpzp.

Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.

11. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

- oświadczenie - załącznik nr 2

- wykaz usług zawierający następujące dane: przedmiot zamówienia, termin realizacji usług, wartość zrealizowanych usług, odbiorcę usługi - załącznik nr 4, oraz dokumenty, że w/w usługi zostały wykonane należycie, np. referencje

- wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, potwierdzających niezbędną wiedzę do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 5 oraz zaświadczenia z właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzających przynależność do tej izby na dzień składania ofert

- aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez organ wydający w/w dokument w wymaganym terminie pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w w/w dokumencie.

- aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS-u lub KRUS-u potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub złożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

Ponadto wykonawca winien złożyć:

- pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, dotyczy to spółek cywilnych oraz konsorcjów. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów składanych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo winno być przedłożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem.

- wypełniony druk "Oferta", stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji (treść oferty musi odpowiadać treści wzoru formularza ofertowego -załącznika nr 1 do SIWZ, wszystkie wykropkowane pola mają być wypełnione),

- zaakceptowany i parafowany wzór umowy załącznik nr 3

Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie "spełnia"-"nie spełnia"

12. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Prawa zamówień publicznych
13. Termin związania ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.
14.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
15.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
16.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.



Wieluń, dnia 14.01.2008r .


UWAGA - wyjasnienia do SIWZ w dziale przetargi - zapytania i odpowiedzi


Ogłoszenie zostało zamieszczone w BZP w dniu 14.01.2008r.. i zarejestrowane pod Nr 9202-2008

Poniżej spakowany załacznik do pobrania:









Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Liczba komunikatów archiwalnych: 1384 Numer strony: 1 .. 109  110  111  112  113  .. 139
Informacja wytworzona przez:
Justyna Orżanowska tel.:43 8860249 fax: 43 8860274 , w dniu:  09‑04‑2004 15:45:23
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Monika Antosiak
email: mantosiak@finn.pl tel.:(42) 684-98-91 fax: (42) 684-98-92
, w dniu:  09‑04‑2004 15:45:23
Data ostatniej aktualizacji:
12‑04‑2024 15:50:11
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie