Zmiana ogłoszenia w przetargu nieograniczonym na:"Budowę cmentarza komunalnego w Wieluniu"
ZMIANA
OGŁOSZENIA O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 5 150 000 EURO
zamieszczonego w dniu 24.07.2009r. w BZP i zarejestrowanego pod Nr 252970-2009
Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń
tel.: 0 - 43 886 02 49, fax.: 043 886 02 74, www.bip.um.wielun.pl ogłasza przetarg nieograniczony na: "Budowę cmentarza komunalnego w Wieluniu"
ZMIANY W OGŁOSZENIU
1/ Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: pkt 3 SIWZ
Jest
o następującym zakresie rzeczowym:
- podbudowa z kruszyw łamanych pod ciąg pieszo-jezdny - 951m2
- nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznej warstwa ścieralna - 1238m2
- nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznej warstwa wiążąca - 1036m2
- krawężniki betonowe 15*30 na ławach betonowych - 244mb
- obrzeża betonowe 20*6 na podsypce piaskowej - 454mb
- ścianka dermat o wymiarach 35*90 - 63m2
- chodniki z kostki brukowej betonowej gr. 8cm na podsypce cem-piask. - 337m2
- pionowe znaki drogowe na słupkach fi 50mm - 4 szt
Powinno być
o następującym zakresie rzeczowym:
- podbudowa z kruszyw łamanych pod ciąg pieszo-jezdny - 951m2
-nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznej warstwa ścieralna- 1238m2
- nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznej warstwa wiążąca - 1036m2
- krawężniki betonowe 15*30 na ławach betonowych - 244mb
- obrzeża betonowe 20*6 na podsypce piaskowej - 454mb
- ścianka dermat o wymiarach 35*90 - 63m2
- chodniki z kostki brukowej betonowej gr. 8cm na podsypce cem-piask. - 337m2
- pionowe znaki drogowe na słupkach fi 50mm - 4 szt
-niwelacja terenu na kwaterach grzebalnych - 0,131ha
- cokoły z fundamentami betonowe - 163,6mb
Ogrodzenie z siatki na słupkach stalowych obsadzanych w cokole wys. 1,5m-157,6mb
Wieluń, dnia 29.07.2009 r.
Zmiana ogłoszenia została zamieszczona w BZP w dniu 29.07.2009r.
i zarejestrowana pod Nr 257292-2009
UWAGA - patrz zapytania i odpowiedzi
Zmiana ogłoszenia w przetargu nieograniczonym na:"Rozbudowę Targowiska Miejskiego w Wieluniu przy ul. Zielonej wraz z infrastrukturą"
ZMIANA
OGŁOSZENIA O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 5 150 000 EURO
zamieszczonego w dniu 14.07.2009r. w BZP i zarejestrowanego pod Nr 236268-2009
Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń
tel.: 0 - 43 886 02 49, fax.: 043 886 02 74, www.bip.um.wielun.pl ogłasza przetarg nieograniczony na: "Rozbudowa Targowiska Miejskiego w Wieluniu przy ul. Zielonej wraz z infrastrukturą"
ZMIANY W OGŁOSZENIU
1/ Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: ust 10 SIWZ
Jest
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego - pokój nr 1 Biuro obsługi interesanta w terminie do dnia 04.08.2009r. do godz. 11.00 Oferty będą otwierane w dniu 04.08.2009r. o godz. 11.30 w pokoju nr 203 w siedzibie zamawiającego, Biuro zamówień publicznych (budynek w parku II piętro).
Powinno być
"Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego - pokój nr 1 Biuro obsługi interesanta w terminie do dnia 12.08.2009r. do godz. 11.00
Oferty będą otwierane w dniu 12.08.2009r. o godz. 11.30 w pokoju nr 203 w siedzibie zamawiającego, Biuro zamówień publicznych (budynek w parku II piętro).
2/ Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: ust 9 SIWZ
Jest
Termin związania ofertą wynosi 30 dni, tj. do dnia 02.09.2009r.
Oferta ma być sporządzona w języku polskim i pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert w postaci elektronicznej. Na opakowaniu oferty należy zamieścić następującą informację: Oferta przetargowa na "Rozbudowę Targowiska Miejskiego w Wieluniu przy ul. Zielonej wraz z infrastrukturą" Nie otwierać przed 04.08.2009r. godz. 11.30
Powinno być
Termin związania ofertą wynosi 30 dni, tj. do dnia 10.09.2009r
Oferta ma być sporządzona w języku polskim i pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert w postaci elektronicznej. Na opakowaniu oferty należy zamieścić następującą informację: Oferta przetargowa na "Rozbudowę Targowiska Miejskiego w Wieluniu przy ul. Zielonej wraz z infrastrukturą" Nie otwierać przed 12.08.2009r. godz. 11.30
4/ Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: ust 8 SIWZ
Jest
Zamawiający wymaga złożenia wadium do dnia 04.08.2009r. do godz. 11.00 w wysokości 29700,00 zł.
Powinno być
Zamawiający wymaga złożenia wadium do dnia 12.08.2009r. do godz. 11.00 w wysokości 29700,00 zł.
Wieluń, dnia 24.07.2009 r.
Zmiana ogłoszenia została zamieszczona w BZP w dniu 24.07.2009r.
i zarejestrowana pod Nr252490-2009
UWAGA - patrz zapytania i odpowiedzi
Zmiana ogłoszenia w przetargu nieograniczonym na:"Przebudowę dróg gminnych ul.Topolowa,ul. Olchowa w Wieluniu"
ZMIANA
OGŁOSZENIA O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 5 150 000 EURO
zamieszczonego w dniu 03.07.2009r. w BZP i zarejestrowanego pod Nr 221018-2009
Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń
tel.: 0 - 43 886 02 49, fax.: 043 886 02 74, www.bip.um.wielun.pl ogłasza przetarg nieograniczony na: "Przebudowa dróg gminnych ul. Topolowa, ul. Olchowa w Wieluniu"
ZMIANY W OGŁOSZENIU
1/ Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: ust 3 SIWZ
jest:
Roboty drogowe
Obrzeża betonowe 20x6 cm. - 893,37 mb.
Nawierzchnia chodnika z kostki brukowej bet. kolor. o gr. 6 cm. - 1422,88 m2
Powinno być:
Roboty drogowe
Obrzeża betonowe 30x8 cm. - 893,37 mb.
Nawierzchnia chodnika z kostki brukowej bet. kolor. o gr. 8 cm. - 1422,88 m2
2/ Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: ust 10 SIWZ
Jest
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego - pokój nr 1 Biuro obsługi interesanta w terminie do dnia 28.07.2009r. do godz. 11.00 Oferty będą otwierane w dniu 28.07.2009r. o godz. 11.30 w pokoju nr 203 w siedzibie zamawiającego, Biuro zamówień publicznych (budynek w parku II piętro).
Powinno być
"Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego - pokój nr 1 Biuro obsługi interesanta w terminie do dnia 06.08.2009r. do godz. 11.00
Oferty będą otwierane w dniu 06.08.2009r. o godz. 11.30 w pokoju nr 203 w siedzibie zamawiającego, Biuro zamówień publicznych (budynek w parku II piętro).
3/ Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: ust 9 SIWZ
Jest
Termin związania ofertą wynosi 30 dni, tj. do dnia 26.08.2009r.
Oferta ma być sporządzona w języku polskim i pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert w postaci elektronicznej. Na opakowaniu oferty należy zamieścić następującą informację: Oferta przetargowa na "Przebudowę dróg gminnych ul. Topolowa, ul. Olchowa w Wieluniu" Nie otwierać przed 28.07.2009r. godz. 11.30
Powinno być
Termin związania ofertą wynosi 30 dni, tj. do dnia 04.09.2009r
Oferta ma być sporządzona w języku polskim i pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert w postaci elektronicznej. Na opakowaniu oferty należy zamieścić następującą informację: Oferta przetargowa na "Przebudowę dróg gminnych ul. Topolowa, ul. Olchowa w Wieluniu " Nie otwierać przed 06.08.2009r. godz. 11.30
4/ Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: ust 8 SIWZ
Jest
Zamawiający wymaga złożenia wadium do dnia 28.07.2009r. do godz. 11.00 w wysokości 17 000,00 zł.
Powinno być
Zamawiający wymaga złożenia wadium do dnia 06.08.2009r. do godz. 11.00 w wysokości 17 000,00 zł.
Wieluń, dnia 24.07.2009 r.
Zmiana ogłoszenia została zamieszczona w BZP w dniu 24.07.2009r.
i zarejestrowana pod Nr 252298.-2009
UWAGA - patrz zapytania odpowiedzi
Przetarg nieograniczony na:"Rozbudowę Targowiska Miejskiego w Wieluniu przy ul. Zielonej wraz z infrastrukturą"
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 5 150 000 EURO
Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń
tel.: 0 - 43 886 02 49, fax.: 043 886 02 74, www.bip.um.wielun.pl, w imieniu Zamawiającego Wieluńskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Wieluniu z siedzibą w 98-300 Wieluniu, ul.Wojska Polskiego 38 tel. 0-43 840 44 02
ogłasza przetarg nieograniczony na: "Rozbudowę Targowiska Miejskiego w Wieluniu przy ul. Zielonej wraz z infrastrukturą"
o następującym zakresie rzeczowym:
A/ Przyłącze wodne oraz budowa sieci wodociągowej: Wykopy -944 m3, rurociągi z PCW ciśnieniowe o średnicy zewnętrznej 110 mm -340 m, zasuwy żeliwne klinowe, owalne, kielichowe -4 szt, rurociągi z PCW ciśnieniowe o średnicy zewnętrznej 90 mm -4 m, rurociągi z PE niskociśnieniowe o średnicy zewnętrznej 65 mm -4 m, studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1200 mm -3 szt, hydranty pożarowe nadziemne o śr. 80 mm -3 szt, zasypywanie wykopów -930 m3, próba szczelności, dezynfekcja rurociągów, płukanie sieci wodociągowych, analiza próbek wody, wodomierz sprzężony o śr. nom. 80 mm -1 szt, zawór przelotowy kulowy o śr. nom. 15 mm -1 szt, zawór antyskażeniowy o śr. nom. 80 mm -1szt. B/ Roboty drogowe: Roboty pomiarowe -1.050 ha, Korytowanie mechaniczne o gł. 60 cm -10468 m2, roboty ziemne -6.280m3, warstwy podsypkowe piaskowe zagęszczane mechanicznie gr. 5cm - 10.468m2, warstwa dolna podbudowy z betonu kruszonego gr. 15cm -10.468 m2, warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego gr. 8cm-10.468m2, chodniki z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm na podsypce c-p-1.323 m2, pasy jezdne z kostki kolorowej gr. 8cm na podsypce c-p-2.250 m2, miejsca postojowe z kostki brukowej gr. 8cm na podsypce c-p -6.895m2, krawężniki betonowe 15x30cm -423m, odwodnienie liniowe z rusztem żeliwnym szer 15cm-489 m.C/ Instalacja nagłośnienia i telewizji obserwacyjnej CCTV 1/ Instalacja nagłośnienia: stojaki dla przyłączy -1 szt, haki na słupach do linek -12 szt, przewieszki między słupami - 6 szt, przewody YLY 2x2,5 mm2 -0,573km, przewody kabelkowe YLY 2x2,5mm2 -30 m, zestawy głośnikowe i kolumn zewnętrzne ZGK-100 -10 szt., montaż szafy dystrybucyjnej 18U z wyposażeniem - 1 szt, wzmacniacz mocy W 405- 1 szt, mikser typ WM 3405 - 1 szt, Tunera STSE-370/B - 1 szt, odtwarzacz CD/MP3 typ CD-149J - 1 szt, mikrofon MUD 5266 - 1 szt, głośnika KGR-6 - 1 szt, uruchomienie zespołów emisji.2/ Instalacja telewizyjna CCTV: przewód FTP 4x2x0,5 kat. 5 drut -0,210 km, przewodu koncentrycznego YWDXpek -75-1,13/4,8 -12 m, kamera szybkoobrotowa DSC 300SE5 -2 szt., rejestrator 4-kamerowy SVR-440- 1 szt, manipulator DCK-255- 1 szt, monitor LCD 19" typ STM-19 Lv -2 szt, transformator wizji -4 szt, uruchomienie systemu TVU -2 linie. D/Kanalizacja deszczowa:Roboty ziemne -296 m3, kanały z rur PCV 160 mm -37,3 m, kanały z rur PCV200 mm -72,59 m, studnie rewizyjne 1200 mm -2 szt., studnie rewizyjne 1000 mm -1 szt., studzienki kanalizacyjne -szt 3, osadnik 2000 mm -2 kpl, przepompownia -2 kpl, separator lamelowy -2 kpl, zasypywanie wykopów -260 m3.E/Instalacje elektryczne i oświetlenie drogowe
1/ Zasilanie, pomiar energii i sterowanie oświetleniem: rury BE fi 50 mm -3m, rury BE fi 75 mm -3 m; skrzynka złączowo -pomiarowa ZNP na słupie -1szt, zaciski SLIP 22 -4 szt, szafka RB -1 szt, przewód AsxSn 4x25 mm2 w rurach -10 m, przewód Lgy 16 mm2 wciągany do rur -2 m, podłączenie przewodów pod zaciski lub bolce.2/ Budowa obwodu oświetlenia ulicznego: Wykopy mechaniczne-36,3 m3, pojedyncze słupy ŻN 10 -4 szt, słupy wirowane jednożerdziowe E-10,5/10- 7 szt, śruba hakowa -22 szt., hak nakrętkowy -PD -2 szt, przewód AsXSn 2x25 mm2 -0,372 km, przewód 4x35 mm2 -0,168 km, wysięgniki Wo -19szt, oprawy SGS 101/70W -19szt, gniazda bezpiecznikowe SV 19.25 - 19szt, wkładki Bi-WtS 4A -19szt, końcówki pod zaciskanie - 19szt, zaciski Al./Cu 4-35 -19 szt, konstrukcja stalowa i osprzęt linii napowietrznej nn -ogranicznik przepięć BOP 0,28/5 -11 szt., złącza kontrolne -3 szt, uziom powierzchniowy -73 m, uziom rurowy -9 szt, zaciski SLIP -14 szt, przewód YDY 2x6 mm2-57 m, ALYd 16 mm2 -19 m, łączenie przewodów - 9szt.3/ Budowa linii kablowej do zasilania rozdzielni RP dla pomp: rury BE fi 75 mm - 6 m, ręczne kopanie rowów - 40 m, warstwa piasku -40 m, rury ochronne PCW śr. 75 mm w wykopie -6 m, bednarki do 200 mm2 w rowach kablowych -30 m, kable wielożyłowe w rowach -60 m, kable wielożyłowe na słupach -20 m, zasypywanie rowów -40 m, montaż głowic kablowych -2 szt. 4/ Opłaty i pomiary.Wyłączenie linii NN na 1 dzień, wytyczenie i inwentaryzacja geodezyjna, pomiary uziemienia roboczego lub ochronnego - 3, pomiary skuteczności zerowania -19, sprawdzenie i pomiar: kompletnego 1-fazowego i 2-3 -fazowego obwodu elektrycznego niskiego napięcia - 3 pomiary.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
a/ dokumentacja projektowa
b/ specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w części zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót.
KOD CPV - 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg
KOD CPV - 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociagów do odprowadzania ścieków
KOD CPV 45231400-9 Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
KOD CPV 45311100-1 Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznej
KOD CPV 45316110-9 Instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego
Miejsce realizacji: Wieluń
Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Termin wykonania zamówienia : do 31.08.2011 r.
Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 29 700,00 PLN(słownie : dwadzieścia dziewięć tysięcy siedemset PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy składać w kasie Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wielkiego 2, wadium wpłacane w pieniądzu przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 90 % Gwarancja - 10 %
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Koszt SIWZ - 107,00zł. SIWZ została umieszczona na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl
7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:
w zakresie przedmiotu zamówienia : Jacek Raszewski, WOSIR ,98-300 Wieluń, ul.Wojska Polskiego 38 tel. 0-43 840 44 02, w zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska , 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 tel. 0 - 43 8860249,w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30
Termin składania ofert upływa dnia 04.08.2009 o godz. 11.00 Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na: "Rozbudowę Targowiska Miejskiego w Wieluniu przy ul. Zielonej wraz z infrastrukturą" Nie otwierać przed 04.08.2009r. godz.11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 04.08.2009 o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 w BZP pok.nr 203
10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy : 1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2/nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,3/ którzy spełniają szczegółowe warunki: a/udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na wykonaniu: - nawierzchni z kostki brukowej o wartości nie mniejszej niż 900 000,00zł - sieci zewnętrznych kanalizacji sanitarnej lub deszczowej, w tym 1 przepompownia o wartości nie mniejszej niż 180 000,00zł ,- sieci wodociągowej o wartości nie mniejszej niż 50 000,00zł, - sieci elektrycznych o wartości nie mniejszej 80 000,00zł, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Roboty mogły być wykonane w ramach jednej umowy o wartości łącznej nie mniejszej niż 1 210 000,00zł lub w ramach oddzielnych umów dla w/w elementów i o wartościach jak wyżej b/ dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane uprawniające do kierowania robotami budowlanymi określonymi przepisami Prawa budowlanego:
- w specjalności drogowej lub w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń - minimum 1 osoba, - w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych - minimum 1 osoba, - w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych - minimum 1 osoba, - w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznych - minimum 1 osoba oraz posiadające zaświadczenia z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność do tej izby na dzień składania ofert.
Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów na zasadzie "spełnia"-"nie spełnia". Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. W/w warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli wykonawca złoży dokumenty, o których mowa w punkcie 6 niniejszej specyfikacji.
1/Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
a) dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunków jest oświadczenie - załącznik nr 2 do SIWZ, - wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający następujące dane: nazwę i adres budowy, termin realizacji robót, wartość zrealizowanych robót - załącznik nr 4 oraz dokumenty, że w/w roboty zostały wykonane należycie np. referencje, - wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia - załącznik nr 5 wraz z kserokopiami uprawnień budowlanych, potwierdzonych przez wykonawcę za zgodność z oryginałem, oraz zaświadczeniami z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzającymi przynależność do tej izby na dzień składania ofert.
Brak któregokolwiek z w/w dokumentów spowoduje wykluczenie wykonawcy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą .
2/ W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy pzp wykonawca zobowiązany jest przedłożyć w ofercie:a) aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez organ wydający w/w dokument w wymaganym terminie pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w w/w dokumencie.
b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS-u lub KRUS-u potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub złożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
Brak któregokolwiek z w/w dokumentów spowoduje wykluczenie wykonawcy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą .
3/Ponadto wykonawca zobowiązany jest przedłożyć w ofercie:a)pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, dotyczy to spółek cywilnych oraz konsorcjów. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów składanych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo winno być przedłożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem, b) wypełniony druk "Oferta", stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji specyfikacji (treść oferty musi odpowiadać treści wzoru formularza ofertowego -załącznika nr 1 do SIWZ, wszystkie wykropkowane pola mają być wypełnione),c) zaakceptowany poprzez parafowanie wzór umowy załącznik nr 3
Brak któregokolwiek z w/w dokumentów spowoduje odrzucenie oferty wykonawcy.
11. Termin związania ofertą : 30 dni od daty otwarcia ofert
12. Zamawiający przewiduje udzielenie 50% zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6
13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Wieluń, dnia 14.07.2009 r.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w BZP w dniu 14.07.2009r.
i zarejestrowane pod Nr 236268-2009
Poniżej spakowany załącznik do pobrania:
UWAGA! patrz zapytania i odpowiedzi
Przetarg nieograniczony na: "Budowę nawierzchni - Wieluń os. Wyszyńskiego (obok bloku Nr 31,32)"
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 5 150 000 EURO
Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń
tel.: 0 - 43 886 02 49, fax.: 043 886 02 74, www.bip.um.wielun.pl ogłasza przetarg nieograniczony na: Budowę nawierzchni - Wieluń os. Wyszyńskiego (obok bloku Nr 31,32)"
o następującym zakresie rzeczowym:
Rozebranie istniejącego krawężnika betonowego 15X30 - 251m
Rozebranie istniejącej nawierzchni betonowej poprzez frezowanie - 194m2
Ułożenie kostki betonowej szarej o gr. 8cm - 150m2
Ułożenie kostki betonowej szarej o gr. 6cm - 42,50m2
Ułożenie krawężnika betonowego 15X30cm - 301,0m
Ułożenie warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego - 984m2
KOD CPV - 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg
Miejsce realizacji: Wieluń
Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Termin wykonania zamówienia : do 16.10.2009r.
Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 1900,00 PLN (słownie : jeden tysiąc dziewięćset złotych PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy składać w kasie Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wielkiego 2, wadium wpłacane w pieniądzu przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 90 % Gwarancja - 10 %
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Koszt SIWZ - 50,00zł. SIWZ została umieszczona na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl
7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:
w zakresie przedmiotu zamówienia : Janusz Pamuła tel. 0-43 8860216, w zakresie procedury przetargowej : Arkadiusz Prygiel
tel. 0 - 43 8860249,w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30
Termin składania ofert upływa dnia 11.08.2009r. o godz. 11.00 Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na: "
Budowę nawierzchni - Wieluń os. Wyszyńskiego (obok bloku Nr 31,32)" Nie otwierać przed 11.08.2009r. godz.11.30" i złożyć w
siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 11.08.2009r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 w BZP pok. nr 203
10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy : 1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2/nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,3/ udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na wykonaniu:
- nawierzchni ścieralnej z betonu asfaltowego o wielkości nie mniejszej niż 300m2 i
- nawierzchni z kostki brukowej betonowej o wielkości nie mniejszej niż 100m2
z podaniem ich wielkości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.
Roboty mogły być wykonane w ramach jednej umowy o w/w wielkościach każda z nawierzchni lub w ramach oddzielnych umów dla w/w elementów i o wielkościach jak wyżej.
4/dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane uprawniające do kierowania robotami budowlanymi określonymi przepisami Prawa budowlanego:
- w specjalności drogowej lub w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń - minimum 1 osoba oraz posiadającą zaświadczenie z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność do tej izby na dzień składania ofert.
Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie "spełnia"-"nie spełnia"
Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
1/oświadczenie - załącznik nr 2; 2/wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający następujące dane: nazwę i adres budowy, termin realizacji robót, wartość zrealizowanych robót - załącznik nr 4 oraz dokumenty, że w/w roboty zostały wykonane należycie np. referencje; 3/ wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia - załącznik nr 5 wraz z kserokopią uprawnień budowlanych, potwierdzonych przez wykonawcę za zgodność z oryginałem, oraz zaświadczeniem z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzającymi przynależność do tej izby na dzień składania ofert; 4/ aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5/ aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS-u lub KRUS-u potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub złożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6/ pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, dotyczy to spółek cywilnych oraz konsorcjów. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów składanych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo winno być przedłożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem; 7/ wypełniony druk "Oferta "-załącznik nr 1, zaakceptowany poprzez parafowanie wzór umowy
8/ kosztorys ofertowy Kosztorys ofertowy nie będzie podlegać sprawdzeniu i ocenie na etapie oceny ofert.
11. Termin związania ofertą : 30 dni od daty otwarcia ofert
12. Zamawiający przewiduje udzielenie 30% zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6
13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Wieluń, dnia 17.07.2009 r.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w BZP w dniu 17.07.2009r.
i zarejestrowane pod Nr 242846-2009
Poniżej spakowany załącznik do pobrania:
.
Przetarg nieograniczony na:" Remont i przebudowę budynku mieszkalnego przy ul. Św. Barbary 51 w Wieluniu"
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 5 150 000 EURO
Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń
tel.: 0 - 43 886 02 49, fax.: 043 886 02 74, www.bip.um.wielun.pl ogłasza przetarg nieograniczony na: "Remont i przebudowa budynku mieszkalnego przy ul. Św. Barbary 51 w Wieluniu"
o zakresie rzeczowym :
1/ roboty remontowe budynku mieszkalnego: wymiana posadzek, wydzielenie sanitariatów, okładziny ścienne, tynkowanie, gładzie gipsowe, tynki żywiczne, malowanie, wymiana drzwi, docieplenie stropu poddasza, montaż kuchni gazowych
2/ instalacje elektryczne: montaż tablic mieszkaniowych, montaż rozdzielni, instalacja odgromowa, instalacja telefoniczna, instalacja antenowa
3/ Instalacje sanitarne: instalacja wody zimnej i ciepłej, instalacja kanalizacji sanitarnej
4/ docieplenie: wymiana okien i bramy wjazdowej, docieplenie ścian wełną mineralną, place z kostki brukowej betonowej, remont balkonu
5/ remont budynków gospodarczych: naprawa pokrycia dachu papa termozgrzewalną, obróbki blacharskie, wymiana drzwi, wymiana okien, tynkowanie elewacji, malowanie elewacji, montaż ogrodzenia z elementów żelbetowych
6/ rozbiórki: rozebranie sanitariatów i budynku gospodarczego
KOD CPV 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
KOD CPV 45310000-3 Roboty z zakresie instalacji elektrycznych
KOD CPV 45330000-9 Hydraulika i roboty sanitarne
KOD CPV 45421000-4 Roboty termoizolacyjne
KOD CPV 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania
Miejsce realizacji: Wieluń
Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Termin wykonania zamówienia : do 21.12.2009 r.
Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 4 820,00 PLN (słownie : cztery tysiące osiemset dwadzieścia PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy składać w kasie Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wielkiego 2, wadium wpłacane w pieniądzu przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 90 % Gwarancja - 10 %
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Koszt SIWZ - 62,00zł. SIWZ została umieszczona na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl
7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:
w zakresie przedmiotu zamówienia : Waldemar Kluska tel. 0-43 8860248, w zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska tel. 0 - 43 8860249,w godzinach :
poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30
Termin składania ofert upływa dnia 31.07.2009 o godz. 11.00 Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na: "Remont i przebudowa budynku mieszkalnego przy ul. Św. Barbary 51 w Wieluniu" Nie otwierać przed 31.07.2009r. godz.11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 31.07.2009 o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 w BZP pok.nr 203
10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy : 1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2/nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,3/ udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na wykonaniu robót remontowo-budowlanych i instalacyjnych, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga udokumentowania roboty budowlanej w zakresie wykonania w/w prac o wartości nie mniejszej niż 300 000,00zł łącznie, w tym roboty budowlanej polegającej na wykonaniu prac remontowo-budowlanych o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł, roboty polegającej na wykonaniu prac dociepleniowych o wartości nie mniejszej niż 100 000,00zł, roboty polegającej na wykonaniu instalacji wod-kan o wartości nie mniejszej niż 50 000,00zł, roboty polegającej na wykonaniu instalacji elektrycznych o wartości nie mniejszej niż 50 000,00zł w ramach jednej umowy lub w ramach oddzielnych umów dla wymienionych rodzajów robót, 4/ dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane uprawniające do kierowania robotami budowlanymi określonymi przepisami Prawa budowlanego:w specjalności konstrukcyjno - budowlanej - minimum 1 osoba, w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanaliza- cyjnych - minimum 1 osoba, w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - minimum 1 osoba oraz posiadającymi zaświadczenia z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa, które potwierdzają przynależność do tej izby na dzień składania ofert.
Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie "spełnia"-"nie spełnia"
Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
1/oświadczenie - załącznik nr 2; 2/wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający następujące dane: nazwę i adres budowy, termin realizacji robót, wartość zrealizowanych robót - załącznik nr 4 oraz dokumenty, że w/w roboty zostały wykonane należycie np. referencje; 3/ wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia - załącznik nr 5 wraz z kserokopiami uprawnień budowlanych, potwierdzonych przez wykonawcę za zgodność z oryginałem, oraz zaświadczeniami z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzającymi przynależność do tej izby na dzień składania ofert; 4/ aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5/ aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS-u lub KRUS-u potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub złożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6/ pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, dotyczy to spółek cywilnych oraz konsorcjów. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów składanych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo winno być przedłożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem; 7/ wypełniony druk "Oferta"-załącznik nr 1, zaakceptowany poprzez parafowanie wzór umowy załącznik nr 3; 8/ kosztorys ofertowy - wypełnione załączniki nr 19, 20, 21, 22, 23, 24.
11. Termin związania ofertą : 30 dni od daty otwarcia ofert
12. Zamawiający przewiduje udzielenie 40% zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6
13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Wieluń, dnia 10.07.2009 r.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w BZP w dniu 10.07.2009r.
i zarejestrowane pod Nr 232220-2009
Poniżej spakowany załącznik do pobrania:
Przetarg nieograniczony na:"Budowę parkingu - ul. Urocza w Wieluniu"
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 5 150 000 EURO
Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń
tel.: 0 - 43 886 02 49, fax.: 043 886 02 74, www.bip.um.wielun.pl ogłasza przetarg nieograniczony na: "Budowę parkingu - ul. Urocza w Wieluniu"
o następującym zakresie rzeczowym:
Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej szarej o gr. 8 cm. - 623,64 m2
Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej kolorowej grafitowej o gr. 8 cm.- 26,00 m2
Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej kolorowej czerwonej o gr. 8 cm.- 106,61 m2
Nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznej - 753,52 m2
Ściek uliczny z kostki betonowej szarej o gr. 8 cm. - 25,12 m2
Krawężniki betonowe w wym. 15x30 cm. - 224,00 mb.
Krawężniki - oporniki betonowe 15x22 cm. - 127,20 mb.
Obrzeża betonowe 30x8 cm. - 48,60 mb.
Przepusty z rur ochronnych PCV typu AROT fi 160 - 34,00m
Montaż oznakowania pionowego - 21 szt.
Oznakowanie poziome - 18,12m2
KOD CPV - 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg
Miejsce realizacji: Wieluń
Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Termin wykonania zamówienia : do 23.10.2010r.
Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 4 300,00 PLN (słownie : cztery tysiące trzysta PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy składać w kasie Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wielkiego 2, wadium wpłacane w pieniądzu przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 90 % Gwarancja - 10 %
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Koszt SIWZ - 47,00zł. SIWZ została umieszczona na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl
7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:
w zakresie przedmiotu zamówienia : Janusz Pamuła tel. 0-43 8860216, w zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska
tel. 0 - 43 8860249,w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30
Termin składania ofert upływa dnia 29.07.2009 o godz. 11.00 Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na: "Budowę parkingu - ul. Urocza w Wieluniu" Nie otwierać przed 29.07.2009r. godz.11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 29.07.2009 o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 w BZP pok.nr 203
10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy : 1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2/nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,3/ udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na wykonaniu:
- nawierzchni z mieszanki mineralno - bitumicznej o wielkości nie mniejszej niż 500m2 i
- nawierzchni z kostki brukowej betonowej o wielkości nie mniejszej miż 500m2
z podaniem ich wielkości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.
Roboty mogły być wykonane w ramach jednej umowy o wielkościach nie mniejszych niż 500m2 każda z nawierzchni lub w ramach oddzielnych umów dla w/w elementów i o wielkościach jak wyżej.
4/dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane uprawniające do kierowania robotami budowlanymi określonymi przepisami Prawa budowlanego:
- w specjalności drogowej lub w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń - minimum 1 osoba
oraz posiadającą zaświadczenie z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność do tej izby na dzień składania ofert.
Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie "spełnia"-"nie spełnia"
Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
1/oświadczenie - załącznik nr 2; 2/wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający następujące dane: nazwę i adres budowy, termin realizacji robót, wartość zrealizowanych robót - załącznik nr 4 oraz dokumenty, że w/w roboty zostały wykonane należycie np. referencje; 3/ wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia - załącznik nr 5 wraz z kserokopią uprawnień budowlanych, potwierdzonych przez wykonawcę za zgodność z oryginałem, oraz zaświadczeniem z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzającymi przynależność do tej izby na dzień składania ofert; 4/ aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5/ aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS-u lub KRUS-u potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub złożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6/ pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, dotyczy to spółek cywilnych oraz konsorcjów. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów składanych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo winno być przedłożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem; 7/ wypełniony druk "Oferta"-załącznik nr 1, zaakceptowany poprzez parafowanie wzór umowy
8/ kosztorys ofertowy Kosztorys ofertowy nie będzie podlegać sprawdzeniu i ocenie na etapie oceny ofert.
11. Termin związania ofertą : 30 dni od daty otwarcia ofert
12. Zamawiający przewiduje udzielenie 30% zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6
13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Wieluń, dnia 07.07.2009 r.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w BZP w dniu 07.07.2009r.
i zarejestrowane pod Nr 225830-2009
Poniżej spakowany załącznik do pobrania
Przetarg nieograniczony na: "Przebudowę dróg gminnych ul.Topolowa, ul. Olchowa w Wieluniu"
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 5 150 000 EURO
Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń
tel.: 0 - 43 886 02 49, fax.: 043 886 02 74, www.bip.um.wielun.pl ogłasza przetarg nieograniczony na:"Przebudowa dróg gminnych ul. Topolowa, ul. Olchowa w Wieluniu"
o następującym zakresie rzeczowym:
Roboty drogowe
Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej szarej o gr. 8 cm. - 3155,82 m2
Ściek uliczny z kostki betonowej o gr. 6 cm. - 800,70 mb.
Krawężniki betonowe w wym. 15x30 cm. - 965,35 mb.
Krawężniki - oporniki betonowe 15x25 cm. - 129,94 mb.
Obrzeża betonowe 20x6 cm. - 893,37 mb.
Nawierzchnia chodnika z kostki brukowej bet. kolor. o gr. 6 cm. - 1422,88 m2
Nawierzchnia na wjazdach z kostki bruk. bet. szarej o gr. 8 cm. - 439,06 m2
Regulacja pionowa studzienek - 15 szt
Montaż oznakowania pionowego - 5 szt.
Kanalizacja deszczowa
Ułożenie rur typu "WIPRO" - ø 400 mm - 54,55 mb.
Ułożenie rur typu "WIPRO" - ø 300 mm - 188,50 mb.
Ułożenie rur typu "WIPRO" - ø 250 mm - 79,80 mb.
Kanały z rur kanalizacyjnych PCV ø zew. 200 mm - - 56,70 mb.
Studnie rewizyjne betonowe ø 1200 mm - 9 szt.
Studzienki ściekowe uliczne betonowe z gotowych elementówø500mm- 16 szt.
KOD CPV - 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg
KOD CPV - 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociagów
do odprowadzania ścieków
Miejsce realizacji: Wieluń
1. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Termin wykonania zamówienia : do 16.11.2009r.
3. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 17 000,00 PLN (słownie : siedemnaście tysięcy PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy składać w kasie Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wielkiego 2, wadium wpłacane w pieniądzu przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457
4. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 90 % Gwarancja - 10 %
5. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Koszt SIWZ - 97,00zł. SIWZ została umieszczona na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl
7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:
w zakresie przedmiotu zamówienia : Janusz Pamuła tel. 0-43 8860216, w zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska
tel. 0 - 43 8860249,w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30
8. Termin składania ofert upływa dnia 28.07.2009 o godz. 11.00 Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na: "Przebudowę dróg gminnych ul. Topolowa, ul. Olchowa w Wieluniu" Nie otwierać przed 28.07.2009r. godz.11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.
9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 28.07.2009 o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 w BZP pok.nr 203
10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy : 1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2/nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,3/ udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na wykonaniu:
- nawierzchni z mieszanki mineralno - bitumicznej o wartości nie mniejszej niż 500 000,00zł
- sieci zewnętrznych kanalizacji sanitarnej lub deszczowej o wartości nie mniejszej niż 90 000,00zł
z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.
Roboty mogły być wykonane w ramach jednej umowy o wartości łącznej nie mniejszej niż 590 000,00zł lub w ramach oddzielnych umów dla w/w elementów i o wartościach jak wyżej.
4/dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane uprawniające do kierowania robotami budowlanymi określonymi przepisami Prawa budowlanego:
- w specjalności drogowej lub w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń - minimum 1 osoba
- w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych - minimum 1 osoba
oraz posiadającą zaświadczenie z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność do tej izby na dzień składania ofert.
Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie "spełnia"-"nie spełnia"
Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
1/oświadczenie - załącznik nr 2; 2/wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający następujące dane: nazwę i adres budowy, termin realizacji robót, wartość zrealizowanych robót - załącznik nr 4 oraz dokumenty, że w/w roboty zostały wykonane należycie np. referencje; 3/ wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia - załącznik nr 5 wraz z kserokopiami uprawnień budowlanych, potwierdzonych przez wykonawcę za zgodność z oryginałem, oraz zaświadczeniami z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzającymi przynależność do tej izby na dzień składania ofert; 4/ aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5/ aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS-u lub KRUS-u potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub złożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6/ pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, dotyczy to spółek cywilnych oraz konsorcjów. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów składanych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo winno być przedłożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem; 7/ wypełniony druk "Oferta"-załącznik nr 1, zaakceptowany poprzez parafowanie wzór umowy
8/ kosztorys ofertowy Kosztorys ofertowy nie będzie podlegać sprawdzeniu i ocenie na etapie oceny ofert.
11. Termin związania ofertą : 30 dni od daty otwarcia ofert
12. Zamawiający przewiduje udzielenie 30% zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6
13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Wieluń, dnia 03.07.2009 r.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w BZP w dniu 03.07.2009r.
i zarejestrowane pod Nr 221018-2009
Poniżej spakowany załacznik do pobrania:
UWAGA! patrz zapytania i odpowiedzi
ZMIANA OGŁOSZENIA O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM "Przebudowa dróg gminnych ul. Topolowa, ul. Olchowa w Wieluniu"
ZMIANA
OGŁOSZENIA O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 5 150 000 EURO
zamieszczonego w dniu 03.07.2009r. w BZP i zarejestrowanego pod Nr 221018-2009
Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń
tel.: 0 - 43 886 02 49, fax.: 043 886 02 74, www.bip.um.wielun.pl ogłasza przetarg nieograniczony na: "Przebudowa dróg gminnych ul. Topolowa, ul. Olchowa w Wieluniu"
o następującym zakresie rzeczowym:
Roboty drogowe
Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej szarej o gr. 8 cm. - 3155,82 m2
Ściek uliczny z kostki betonowej o gr. 6 cm. - 800,70 mb.
Krawężniki betonowe w wym. 15x30 cm. - 965,35 mb.
Krawężniki - oporniki betonowe 15x25 cm. - 129,94 mb.
Obrzeża betonowe 20x6 cm. - 893,37 mb.
Nawierzchnia chodnika z kostki brukowej bet. kolor. o gr. 6 cm. - 1422,88 m2
Nawierzchnia na wjazdach z kostki bruk. bet. szarej o gr. 8 cm. - 439,06 m2
Regulacja pionowa studzienek - 15 szt
Montaż oznakowania pionowego - 5 szt.
Kanalizacja deszczowa
Ułożenie rur typu "WIPRO" - ø 400 mm - 54,55 mb.
Ułożenie rur typu "WIPRO" - ø 300 mm - 188,50 mb.
Ułożenie rur typu "WIPRO" - ø 250 mm - 79,80 mb.
Kanały z rur kanalizacyjnych PCV ø zew. 200 mm - - 56,70 mb.
Studnie rewizyjne betonowe ø 1200 mm - 9 szt.
Studzienki ściekowe uliczne betonowe z gotowych elementów ø 500 mm - 16 szt.
KOD CPV - 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg
KOD CPV - 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociagów do odprowadzania ścieków
Miejsce realizacji: Wieluń
ZMIANY W OGŁOSZENIU
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: ust 10 pkt 3/
Jest
3 / udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na wykonaniu:
- nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej o wartości nie mniejszej niż 500 000,00zł
Powinno być
udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na wykonaniu:
- nawierzchni z kostki brukowej betonowej o wartości nie mniejszej niż 500 000,00zł
Wieluń, dnia 06.07.2009 r.
Zmiana ogłoszenia została zamieszczona w BZP w dniu 06.07.2009r.
i zarejestrowana pod Nr 223866-2009
.............................................................
UWAGA! patrz pytania i odpowiedzi