Przetargi


Zmiana ogłoszenia w przetargu nieograniczonym na:"Budowę cmentarza komunalnego w Wieluniu"

29‑07‑2009 08:17:07

ZMIANA

OGŁOSZENIA O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 5 150 000 EURO

zamieszczonego w dniu 24.07.2009r. w BZP i zarejestrowanego pod Nr 252970-2009

Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 886 02 49, fax.: 043 886 02 74, www.bip.um.wielun.pl ogłasza przetarg nieograniczony na: "Budowę cmentarza komunalnego w Wieluniu"



ZMIANY W OGŁOSZENIU

1/ Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: pkt 3 SIWZ

Jest

o następującym zakresie rzeczowym:

- podbudowa z kruszyw łamanych pod ciąg pieszo-jezdny - 951m2

- nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznej warstwa ścieralna - 1238m2

- nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznej warstwa wiążąca - 1036m2

- krawężniki betonowe 15*30 na ławach betonowych - 244mb

- obrzeża betonowe 20*6 na podsypce piaskowej - 454mb

- ścianka dermat o wymiarach 35*90 - 63m2

- chodniki z kostki brukowej betonowej gr. 8cm na podsypce cem-piask. - 337m2

- pionowe znaki drogowe na słupkach fi 50mm - 4 szt

Powinno być

o następującym zakresie rzeczowym:

- podbudowa z kruszyw łamanych pod ciąg pieszo-jezdny - 951m2

-nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznej warstwa ścieralna- 1238m2

- nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznej warstwa wiążąca - 1036m2

- krawężniki betonowe 15*30 na ławach betonowych - 244mb

- obrzeża betonowe 20*6 na podsypce piaskowej - 454mb

- ścianka dermat o wymiarach 35*90 - 63m2

- chodniki z kostki brukowej betonowej gr. 8cm na podsypce cem-piask. - 337m2

- pionowe znaki drogowe na słupkach fi 50mm - 4 szt

-niwelacja terenu na kwaterach grzebalnych - 0,131ha

- cokoły z fundamentami betonowe - 163,6mb

Ogrodzenie z siatki na słupkach stalowych obsadzanych w cokole wys. 1,5m-157,6mb



Wieluń, dnia 29.07.2009 r.

Zmiana ogłoszenia została zamieszczona w BZP w dniu 29.07.2009r.

i zarejestrowana pod Nr 257292-2009







UWAGA - patrz zapytania i odpowiedzi


Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Zmiana ogłoszenia w przetargu nieograniczonym na:"Rozbudowę Targowiska Miejskiego w Wieluniu przy ul. Zielonej wraz z infrastrukturą"

24‑07‑2009 11:04:18

ZMIANA

OGŁOSZENIA O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 5 150 000 EURO

zamieszczonego w dniu 14.07.2009r. w BZP i zarejestrowanego pod Nr 236268-2009

Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 886 02 49, fax.: 043 886 02 74, www.bip.um.wielun.pl ogłasza przetarg nieograniczony na: "Rozbudowa Targowiska Miejskiego w Wieluniu przy ul. Zielonej wraz z infrastrukturą"




ZMIANY W OGŁOSZENIU


1/ Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: ust 10 SIWZ

Jest

Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego - pokój nr 1 Biuro obsługi interesanta w terminie do dnia 04.08.2009r. do godz. 11.00 Oferty będą otwierane w dniu 04.08.2009r. o godz. 11.30 w pokoju nr 203 w siedzibie zamawiającego, Biuro zamówień publicznych (budynek w parku II piętro).

Powinno być

"Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego - pokój nr 1 Biuro obsługi interesanta w terminie do dnia 12.08.2009r. do godz. 11.00

Oferty będą otwierane w dniu 12.08.2009r. o godz. 11.30 w pokoju nr 203 w siedzibie zamawiającego, Biuro zamówień publicznych (budynek w parku II piętro).




2/ Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: ust 9 SIWZ

Jest

Termin związania ofertą wynosi 30 dni, tj. do dnia 02.09.2009r.

Oferta ma być sporządzona w języku polskim i pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert w postaci elektronicznej. Na opakowaniu oferty należy zamieścić następującą informację: Oferta przetargowa na "Rozbudowę Targowiska Miejskiego w Wieluniu przy ul. Zielonej wraz z infrastrukturą" Nie otwierać przed 04.08.2009r. godz. 11.30

Powinno być

Termin związania ofertą wynosi 30 dni, tj. do dnia 10.09.2009r

Oferta ma być sporządzona w języku polskim i pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert w postaci elektronicznej. Na opakowaniu oferty należy zamieścić następującą informację: Oferta przetargowa na "Rozbudowę Targowiska Miejskiego w Wieluniu przy ul. Zielonej wraz z infrastrukturą" Nie otwierać przed 12.08.2009r. godz. 11.30




4/ Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: ust 8 SIWZ

Jest

Zamawiający wymaga złożenia wadium do dnia 04.08.2009r. do godz. 11.00 w wysokości 29700,00 zł.

Powinno być

Zamawiający wymaga złożenia wadium do dnia 12.08.2009r. do godz. 11.00 w wysokości 29700,00 zł.






Wieluń, dnia 24.07.2009 r.

Zmiana ogłoszenia została zamieszczona w BZP w dniu 24.07.2009r.


i zarejestrowana pod Nr252490-2009

UWAGA - patrz zapytania i odpowiedzi

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Zmiana ogłoszenia w przetargu nieograniczonym na:"Przebudowę dróg gminnych ul.Topolowa,ul. Olchowa w Wieluniu"

24‑07‑2009 10:28:15

ZMIANA

OGŁOSZENIA O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 5 150 000 EURO

zamieszczonego w dniu 03.07.2009r. w BZP i zarejestrowanego pod Nr 221018-2009

Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 886 02 49, fax.: 043 886 02 74, www.bip.um.wielun.pl ogłasza przetarg nieograniczony na: "Przebudowa dróg gminnych ul. Topolowa, ul. Olchowa w Wieluniu"



ZMIANY W OGŁOSZENIU

1/ Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: ust 3 SIWZ

jest:

Roboty drogowe

Obrzeża betonowe 20x6 cm. - 893,37 mb.

Nawierzchnia chodnika z kostki brukowej bet. kolor. o gr. 6 cm. - 1422,88 m2

Powinno być:

Roboty drogowe

Obrzeża betonowe 30x8 cm. - 893,37 mb.

Nawierzchnia chodnika z kostki brukowej bet. kolor. o gr. 8 cm. - 1422,88 m2



2/ Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: ust 10 SIWZ

Jest

Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego - pokój nr 1 Biuro obsługi interesanta w terminie do dnia 28.07.2009r. do godz. 11.00 Oferty będą otwierane w dniu 28.07.2009r. o godz. 11.30 w pokoju nr 203 w siedzibie zamawiającego, Biuro zamówień publicznych (budynek w parku II piętro).

Powinno być

"Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego - pokój nr 1 Biuro obsługi interesanta w terminie do dnia 06.08.2009r. do godz. 11.00

Oferty będą otwierane w dniu 06.08.2009r. o godz. 11.30 w pokoju nr 203 w siedzibie zamawiającego, Biuro zamówień publicznych (budynek w parku II piętro).


3/ Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: ust 9 SIWZ

Jest

Termin związania ofertą wynosi 30 dni, tj. do dnia 26.08.2009r.

Oferta ma być sporządzona w języku polskim i pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert w postaci elektronicznej. Na opakowaniu oferty należy zamieścić następującą informację: Oferta przetargowa na "Przebudowę dróg gminnych ul. Topolowa, ul. Olchowa w Wieluniu" Nie otwierać przed 28.07.2009r. godz. 11.30

Powinno być

Termin związania ofertą wynosi 30 dni, tj. do dnia 04.09.2009r

Oferta ma być sporządzona w języku polskim i pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert w postaci elektronicznej. Na opakowaniu oferty należy zamieścić następującą informację: Oferta przetargowa na "Przebudowę dróg gminnych ul. Topolowa, ul. Olchowa w Wieluniu " Nie otwierać przed 06.08.2009r. godz. 11.30


4/ Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: ust 8 SIWZ

Jest

Zamawiający wymaga złożenia wadium do dnia 28.07.2009r. do godz. 11.00 w wysokości 17 000,00 zł.

Powinno być

Zamawiający wymaga złożenia wadium do dnia 06.08.2009r. do godz. 11.00 w wysokości 17 000,00 zł.


Wieluń, dnia 24.07.2009 r.

Zmiana ogłoszenia została zamieszczona w BZP w dniu 24.07.2009r.

i zarejestrowana pod Nr 252298.-2009


UWAGA - patrz zapytania odpowiedzi







Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg nieograniczony na:"Rozbudowę Targowiska Miejskiego w Wieluniu przy ul. Zielonej wraz z infrastrukturą"

24‑07‑2009 09:33:20

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 5 150 000 EURO

Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 886 02 49, fax.: 043 886 02 74, www.bip.um.wielun.pl, w imieniu Zamawiającego Wieluńskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Wieluniu z siedzibą w 98-300 Wieluniu, ul.Wojska Polskiego 38 tel. 0-43 840 44 02

ogłasza przetarg nieograniczony na: "Rozbudowę Targowiska Miejskiego w Wieluniu przy ul. Zielonej wraz z infrastrukturą"

o następującym zakresie rzeczowym:

A/ Przyłącze wodne oraz budowa sieci wodociągowej: Wykopy -944 m3, rurociągi z PCW ciśnieniowe o średnicy zewnętrznej 110 mm -340 m, zasuwy żeliwne klinowe, owalne, kielichowe -4 szt, rurociągi z PCW ciśnieniowe o średnicy zewnętrznej 90 mm -4 m, rurociągi z PE niskociśnieniowe o średnicy zewnętrznej 65 mm -4 m, studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1200 mm -3 szt, hydranty pożarowe nadziemne o śr. 80 mm -3 szt, zasypywanie wykopów -930 m3, próba szczelności, dezynfekcja rurociągów, płukanie sieci wodociągowych, analiza próbek wody, wodomierz sprzężony o śr. nom. 80 mm -1 szt, zawór przelotowy kulowy o śr. nom. 15 mm -1 szt, zawór antyskażeniowy o śr. nom. 80 mm -1szt. B/ Roboty drogowe: Roboty pomiarowe -1.050 ha, Korytowanie mechaniczne o gł. 60 cm -10468 m2, roboty ziemne -6.280m3, warstwy podsypkowe piaskowe zagęszczane mechanicznie gr. 5cm - 10.468m2, warstwa dolna podbudowy z betonu kruszonego gr. 15cm -10.468 m2, warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego gr. 8cm-10.468m2, chodniki z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm na podsypce c-p-1.323 m2, pasy jezdne z kostki kolorowej gr. 8cm na podsypce c-p-2.250 m2, miejsca postojowe z kostki brukowej gr. 8cm na podsypce c-p -6.895m2, krawężniki betonowe 15x30cm -423m, odwodnienie liniowe z rusztem żeliwnym szer 15cm-489 m.C/ Instalacja nagłośnienia i telewizji obserwacyjnej CCTV 1/ Instalacja nagłośnienia: stojaki dla przyłączy -1 szt, haki na słupach do linek -12 szt, przewieszki między słupami - 6 szt, przewody YLY 2x2,5 mm2 -0,573km, przewody kabelkowe YLY 2x2,5mm2 -30 m, zestawy głośnikowe i kolumn zewnętrzne ZGK-100 -10 szt., montaż szafy dystrybucyjnej 18U z wyposażeniem - 1 szt, wzmacniacz mocy W 405- 1 szt, mikser typ WM 3405 - 1 szt, Tunera STSE-370/B - 1 szt, odtwarzacz CD/MP3 typ CD-149J - 1 szt, mikrofon MUD 5266 - 1 szt, głośnika KGR-6 - 1 szt, uruchomienie zespołów emisji.2/ Instalacja telewizyjna CCTV: przewód FTP 4x2x0,5 kat. 5 drut -0,210 km, przewodu koncentrycznego YWDXpek -75-1,13/4,8 -12 m, kamera szybkoobrotowa DSC 300SE5 -2 szt., rejestrator 4-kamerowy SVR-440- 1 szt, manipulator DCK-255- 1 szt, monitor LCD 19" typ STM-19 Lv -2 szt, transformator wizji -4 szt, uruchomienie systemu TVU -2 linie. D/Kanalizacja deszczowa:Roboty ziemne -296 m3, kanały z rur PCV 160 mm -37,3 m, kanały z rur PCV200 mm -72,59 m, studnie rewizyjne 1200 mm -2 szt., studnie rewizyjne 1000 mm -1 szt., studzienki kanalizacyjne -szt 3, osadnik 2000 mm -2 kpl, przepompownia -2 kpl, separator lamelowy -2 kpl, zasypywanie wykopów -260 m3.E/Instalacje elektryczne i oświetlenie drogowe

1/ Zasilanie, pomiar energii i sterowanie oświetleniem: rury BE fi 50 mm -3m, rury BE fi 75 mm -3 m; skrzynka złączowo -pomiarowa ZNP na słupie -1szt, zaciski SLIP 22 -4 szt, szafka RB -1 szt, przewód AsxSn 4x25 mm2 w rurach -10 m, przewód Lgy 16 mm2 wciągany do rur -2 m, podłączenie przewodów pod zaciski lub bolce.2/ Budowa obwodu oświetlenia ulicznego: Wykopy mechaniczne-36,3 m3, pojedyncze słupy ŻN 10 -4 szt, słupy wirowane jednożerdziowe E-10,5/10- 7 szt, śruba hakowa -22 szt., hak nakrętkowy -PD -2 szt, przewód AsXSn 2x25 mm2 -0,372 km, przewód 4x35 mm2 -0,168 km, wysięgniki Wo -19szt, oprawy SGS 101/70W -19szt, gniazda bezpiecznikowe SV 19.25 - 19szt, wkładki Bi-WtS 4A -19szt, końcówki pod zaciskanie - 19szt, zaciski Al./Cu 4-35 -19 szt, konstrukcja stalowa i osprzęt linii napowietrznej nn -ogranicznik przepięć BOP 0,28/5 -11 szt., złącza kontrolne -3 szt, uziom powierzchniowy -73 m, uziom rurowy -9 szt, zaciski SLIP -14 szt, przewód YDY 2x6 mm2-57 m, ALYd 16 mm2 -19 m, łączenie przewodów - 9szt.3/ Budowa linii kablowej do zasilania rozdzielni RP dla pomp: rury BE fi 75 mm - 6 m, ręczne kopanie rowów - 40 m, warstwa piasku -40 m, rury ochronne PCW śr. 75 mm w wykopie -6 m, bednarki do 200 mm2 w rowach kablowych -30 m, kable wielożyłowe w rowach -60 m, kable wielożyłowe na słupach -20 m, zasypywanie rowów -40 m, montaż głowic kablowych -2 szt. 4/ Opłaty i pomiary.Wyłączenie linii NN na 1 dzień, wytyczenie i inwentaryzacja geodezyjna, pomiary uziemienia roboczego lub ochronnego - 3, pomiary skuteczności zerowania -19, sprawdzenie i pomiar: kompletnego 1-fazowego i 2-3 -fazowego obwodu elektrycznego niskiego napięcia - 3 pomiary.


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:

a/ dokumentacja projektowa

b/ specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w części zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót.


KOD CPV - 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg

KOD CPV - 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociagów do odprowadzania ścieków

KOD CPV 45231400-9 Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

KOD CPV 45311100-1 Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznej

KOD CPV 45316110-9 Instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego



Miejsce realizacji: Wieluń

Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

Termin wykonania zamówienia : do 31.08.2011 r.

Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 29 700,00 PLN(słownie : dwadzieścia dziewięć tysięcy siedemset PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy składać w kasie Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wielkiego 2, wadium wpłacane w pieniądzu przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 90 % Gwarancja - 10 %

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Koszt SIWZ - 107,00zł. SIWZ została umieszczona na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl

7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:

w zakresie przedmiotu zamówienia : Jacek Raszewski, WOSIR ,98-300 Wieluń, ul.Wojska Polskiego 38 tel. 0-43 840 44 02, w zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska , 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 tel. 0 - 43 8860249,w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

Termin składania ofert upływa dnia 04.08.2009 o godz. 11.00 Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na: "Rozbudowę Targowiska Miejskiego w Wieluniu przy ul. Zielonej wraz z infrastrukturą" Nie otwierać przed 04.08.2009r. godz.11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.

Otwarcie ofert nastąpi dnia 04.08.2009 o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 w BZP pok.nr 203

10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy : 1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2/nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,3/ którzy spełniają szczegółowe warunki: a/udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na wykonaniu: - nawierzchni z kostki brukowej o wartości nie mniejszej niż 900 000,00zł - sieci zewnętrznych kanalizacji sanitarnej lub deszczowej, w tym 1 przepompownia o wartości nie mniejszej niż 180 000,00zł ,- sieci wodociągowej o wartości nie mniejszej niż 50 000,00zł, - sieci elektrycznych o wartości nie mniejszej 80 000,00zł, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Roboty mogły być wykonane w ramach jednej umowy o wartości łącznej nie mniejszej niż 1 210 000,00zł lub w ramach oddzielnych umów dla w/w elementów i o wartościach jak wyżej b/ dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane uprawniające do kierowania robotami budowlanymi określonymi przepisami Prawa budowlanego:

- w specjalności drogowej lub w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń - minimum 1 osoba, - w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych - minimum 1 osoba, - w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych - minimum 1 osoba, - w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznych - minimum 1 osoba oraz posiadające zaświadczenia z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność do tej izby na dzień składania ofert.

Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów na zasadzie "spełnia"-"nie spełnia". Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. W/w warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli wykonawca złoży dokumenty, o których mowa w punkcie 6 niniejszej specyfikacji.

1/Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

a) dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunków jest oświadczenie - załącznik nr 2 do SIWZ, - wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający następujące dane: nazwę i adres budowy, termin realizacji robót, wartość zrealizowanych robót - załącznik nr 4 oraz dokumenty, że w/w roboty zostały wykonane należycie np. referencje, - wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia - załącznik nr 5 wraz z kserokopiami uprawnień budowlanych, potwierdzonych przez wykonawcę za zgodność z oryginałem, oraz zaświadczeniami z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzającymi przynależność do tej izby na dzień składania ofert.

Brak któregokolwiek z w/w dokumentów spowoduje wykluczenie wykonawcy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą .

2/ W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy pzp wykonawca zobowiązany jest przedłożyć w ofercie:a) aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez organ wydający w/w dokument w wymaganym terminie pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w w/w dokumencie.

b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS-u lub KRUS-u potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub złożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

Brak któregokolwiek z w/w dokumentów spowoduje wykluczenie wykonawcy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą .

3/Ponadto wykonawca zobowiązany jest przedłożyć w ofercie:a)pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, dotyczy to spółek cywilnych oraz konsorcjów. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów składanych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo winno być przedłożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem, b) wypełniony druk "Oferta", stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji specyfikacji (treść oferty musi odpowiadać treści wzoru formularza ofertowego -załącznika nr 1 do SIWZ, wszystkie wykropkowane pola mają być wypełnione),c) zaakceptowany poprzez parafowanie wzór umowy załącznik nr 3

Brak któregokolwiek z w/w dokumentów spowoduje odrzucenie oferty wykonawcy.

11. Termin związania ofertą : 30 dni od daty otwarcia ofert

12. Zamawiający przewiduje udzielenie 50% zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6

13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.

Wieluń, dnia 14.07.2009 r.

Ogłoszenie zostało zamieszczone w BZP w dniu 14.07.2009r.

i zarejestrowane pod Nr 236268-2009




Poniżej spakowany załącznik do pobrania:

UWAGA! patrz zapytania i odpowiedzi






Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg nieograniczony na: "Budowę nawierzchni - Wieluń os. Wyszyńskiego (obok bloku Nr 31,32)"

17‑07‑2009 10:36:19

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 5 150 000 EURO

Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 886 02 49, fax.: 043 886 02 74, www.bip.um.wielun.pl ogłasza przetarg nieograniczony na: Budowę nawierzchni - Wieluń os. Wyszyńskiego (obok bloku Nr 31,32)"

o następującym zakresie rzeczowym:

Rozebranie istniejącego krawężnika betonowego 15X30 - 251m

Rozebranie istniejącej nawierzchni betonowej poprzez frezowanie - 194m2

Ułożenie kostki betonowej szarej o gr. 8cm - 150m2

Ułożenie kostki betonowej szarej o gr. 6cm - 42,50m2

Ułożenie krawężnika betonowego 15X30cm - 301,0m

Ułożenie warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego - 984m2

KOD CPV - 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg

Miejsce realizacji: Wieluń

Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

Termin wykonania zamówienia : do 16.10.2009r.

Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 1900,00 PLN (słownie : jeden tysiąc dziewięćset złotych PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy składać w kasie Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wielkiego 2, wadium wpłacane w pieniądzu przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 90 % Gwarancja - 10 %

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Koszt SIWZ - 50,00zł. SIWZ została umieszczona na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl

7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:

w zakresie przedmiotu zamówienia : Janusz Pamuła tel. 0-43 8860216, w zakresie procedury przetargowej : Arkadiusz Prygiel

tel. 0 - 43 8860249,w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

Termin składania ofert upływa dnia 11.08.2009r. o godz. 11.00 Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na: "

Budowę nawierzchni - Wieluń os. Wyszyńskiego (obok bloku Nr 31,32)" Nie otwierać przed 11.08.2009r. godz.11.30" i złożyć w

siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.

Otwarcie ofert nastąpi dnia 11.08.2009r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 w BZP pok. nr 203

10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy : 1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2/nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,3/ udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na wykonaniu:

- nawierzchni ścieralnej z betonu asfaltowego o wielkości nie mniejszej niż 300m2 i

- nawierzchni z kostki brukowej betonowej o wielkości nie mniejszej niż 100m2

z podaniem ich wielkości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.

Roboty mogły być wykonane w ramach jednej umowy o w/w wielkościach każda z nawierzchni lub w ramach oddzielnych umów dla w/w elementów i o wielkościach jak wyżej.

4/dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane uprawniające do kierowania robotami budowlanymi określonymi przepisami Prawa budowlanego:

- w specjalności drogowej lub w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń - minimum 1 osoba oraz posiadającą zaświadczenie z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność do tej izby na dzień składania ofert.

Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie "spełnia"-"nie spełnia"

Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

1/oświadczenie - załącznik nr 2; 2/wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający następujące dane: nazwę i adres budowy, termin realizacji robót, wartość zrealizowanych robót - załącznik nr 4 oraz dokumenty, że w/w roboty zostały wykonane należycie np. referencje; 3/ wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia - załącznik nr 5 wraz z kserokopią uprawnień budowlanych, potwierdzonych przez wykonawcę za zgodność z oryginałem, oraz zaświadczeniem z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzającymi przynależność do tej izby na dzień składania ofert; 4/ aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5/ aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS-u lub KRUS-u potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub złożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6/ pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, dotyczy to spółek cywilnych oraz konsorcjów. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów składanych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo winno być przedłożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem; 7/ wypełniony druk "Oferta "-załącznik nr 1, zaakceptowany poprzez parafowanie wzór umowy

8/ kosztorys ofertowy Kosztorys ofertowy nie będzie podlegać sprawdzeniu i ocenie na etapie oceny ofert.

11. Termin związania ofertą : 30 dni od daty otwarcia ofert

12. Zamawiający przewiduje udzielenie 30% zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6

13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.



Wieluń, dnia 17.07.2009 r.

Ogłoszenie zostało zamieszczone w BZP w dniu 17.07.2009r.

i zarejestrowane pod Nr 242846-2009



Poniżej spakowany załącznik do pobrania:

.



Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg nieograniczony na:" Remont i przebudowę budynku mieszkalnego przy ul. Św. Barbary 51 w Wieluniu"

10‑07‑2009 09:16:22

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 5 150 000 EURO

Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 886 02 49, fax.: 043 886 02 74, www.bip.um.wielun.pl ogłasza przetarg nieograniczony na: "Remont i przebudowa budynku mieszkalnego przy ul. Św. Barbary 51 w Wieluniu"

o zakresie rzeczowym :

1/ roboty remontowe budynku mieszkalnego: wymiana posadzek, wydzielenie sanitariatów, okładziny ścienne, tynkowanie, gładzie gipsowe, tynki żywiczne, malowanie, wymiana drzwi, docieplenie stropu poddasza, montaż kuchni gazowych

2/ instalacje elektryczne: montaż tablic mieszkaniowych, montaż rozdzielni, instalacja odgromowa, instalacja telefoniczna, instalacja antenowa

3/ Instalacje sanitarne: instalacja wody zimnej i ciepłej, instalacja kanalizacji sanitarnej

4/ docieplenie: wymiana okien i bramy wjazdowej, docieplenie ścian wełną mineralną, place z kostki brukowej betonowej, remont balkonu

5/ remont budynków gospodarczych: naprawa pokrycia dachu papa termozgrzewalną, obróbki blacharskie, wymiana drzwi, wymiana okien, tynkowanie elewacji, malowanie elewacji, montaż ogrodzenia z elementów żelbetowych

6/ rozbiórki: rozebranie sanitariatów i budynku gospodarczego



KOD CPV 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

KOD CPV 45310000-3 Roboty z zakresie instalacji elektrycznych

KOD CPV 45330000-9 Hydraulika i roboty sanitarne

KOD CPV 45421000-4 Roboty termoizolacyjne

KOD CPV 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania



Miejsce realizacji: Wieluń

Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

Termin wykonania zamówienia : do 21.12.2009 r.

Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 4 820,00 PLN (słownie : cztery tysiące osiemset dwadzieścia PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy składać w kasie Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wielkiego 2, wadium wpłacane w pieniądzu przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 90 % Gwarancja - 10 %

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Koszt SIWZ - 62,00zł. SIWZ została umieszczona na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl

7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:

w zakresie przedmiotu zamówienia : Waldemar Kluska tel. 0-43 8860248, w zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska tel. 0 - 43 8860249,w godzinach :

poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

Termin składania ofert upływa dnia 31.07.2009 o godz. 11.00 Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na: "Remont i przebudowa budynku mieszkalnego przy ul. Św. Barbary 51 w Wieluniu" Nie otwierać przed 31.07.2009r. godz.11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.

Otwarcie ofert nastąpi dnia 31.07.2009 o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 w BZP pok.nr 203

10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy : 1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2/nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,3/ udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na wykonaniu robót remontowo-budowlanych i instalacyjnych, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga udokumentowania roboty budowlanej w zakresie wykonania w/w prac o wartości nie mniejszej niż 300 000,00zł łącznie, w tym roboty budowlanej polegającej na wykonaniu prac remontowo-budowlanych o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł, roboty polegającej na wykonaniu prac dociepleniowych o wartości nie mniejszej niż 100 000,00zł, roboty polegającej na wykonaniu instalacji wod-kan o wartości nie mniejszej niż 50 000,00zł, roboty polegającej na wykonaniu instalacji elektrycznych o wartości nie mniejszej niż 50 000,00zł w ramach jednej umowy lub w ramach oddzielnych umów dla wymienionych rodzajów robót, 4/ dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane uprawniające do kierowania robotami budowlanymi określonymi przepisami Prawa budowlanego:w specjalności konstrukcyjno - budowlanej - minimum 1 osoba, w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanaliza- cyjnych - minimum 1 osoba, w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - minimum 1 osoba oraz posiadającymi zaświadczenia z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa, które potwierdzają przynależność do tej izby na dzień składania ofert.

Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie "spełnia"-"nie spełnia"

Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

1/oświadczenie - załącznik nr 2; 2/wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający następujące dane: nazwę i adres budowy, termin realizacji robót, wartość zrealizowanych robót - załącznik nr 4 oraz dokumenty, że w/w roboty zostały wykonane należycie np. referencje; 3/ wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia - załącznik nr 5 wraz z kserokopiami uprawnień budowlanych, potwierdzonych przez wykonawcę za zgodność z oryginałem, oraz zaświadczeniami z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzającymi przynależność do tej izby na dzień składania ofert; 4/ aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5/ aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS-u lub KRUS-u potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub złożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6/ pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, dotyczy to spółek cywilnych oraz konsorcjów. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów składanych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo winno być przedłożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem; 7/ wypełniony druk "Oferta"-załącznik nr 1, zaakceptowany poprzez parafowanie wzór umowy załącznik nr 3; 8/ kosztorys ofertowy - wypełnione załączniki nr 19, 20, 21, 22, 23, 24.

11. Termin związania ofertą : 30 dni od daty otwarcia ofert

12. Zamawiający przewiduje udzielenie 40% zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6

13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.



Wieluń, dnia 10.07.2009 r.

Ogłoszenie zostało zamieszczone w BZP w dniu 10.07.2009r.

i zarejestrowane pod Nr 232220-2009

Poniżej spakowany załącznik do pobrania:








Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg nieograniczony na:"Budowę parkingu - ul. Urocza w Wieluniu"

07‑07‑2009 09:56:50

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 5 150 000 EURO

Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 886 02 49, fax.: 043 886 02 74, www.bip.um.wielun.pl ogłasza przetarg nieograniczony na: "Budowę parkingu - ul. Urocza w Wieluniu"

o następującym zakresie rzeczowym:

Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej szarej o gr. 8 cm. - 623,64 m2

Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej kolorowej grafitowej o gr. 8 cm.- 26,00 m2

Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej kolorowej czerwonej o gr. 8 cm.- 106,61 m2

Nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznej - 753,52 m2

Ściek uliczny z kostki betonowej szarej o gr. 8 cm. - 25,12 m2

Krawężniki betonowe w wym. 15x30 cm. - 224,00 mb.

Krawężniki - oporniki betonowe 15x22 cm. - 127,20 mb.

Obrzeża betonowe 30x8 cm. - 48,60 mb.

Przepusty z rur ochronnych PCV typu AROT fi 160 - 34,00m

Montaż oznakowania pionowego - 21 szt.

Oznakowanie poziome - 18,12m2


KOD CPV - 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg


Miejsce realizacji: Wieluń

Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

Termin wykonania zamówienia : do 23.10.2010r.

Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 4 300,00 PLN (słownie : cztery tysiące trzysta PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy składać w kasie Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wielkiego 2, wadium wpłacane w pieniądzu przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 90 % Gwarancja - 10 %

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Koszt SIWZ - 47,00zł. SIWZ została umieszczona na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl

7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:

w zakresie przedmiotu zamówienia : Janusz Pamuła tel. 0-43 8860216, w zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska

tel. 0 - 43 8860249,w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

Termin składania ofert upływa dnia 29.07.2009 o godz. 11.00 Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na: "Budowę parkingu - ul. Urocza w Wieluniu" Nie otwierać przed 29.07.2009r. godz.11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.

Otwarcie ofert nastąpi dnia 29.07.2009 o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 w BZP pok.nr 203

10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy : 1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2/nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,3/ udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na wykonaniu:

- nawierzchni z mieszanki mineralno - bitumicznej o wielkości nie mniejszej niż 500m2 i

- nawierzchni z kostki brukowej betonowej o wielkości nie mniejszej miż 500m2

z podaniem ich wielkości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.

Roboty mogły być wykonane w ramach jednej umowy o wielkościach nie mniejszych niż 500m2 każda z nawierzchni lub w ramach oddzielnych umów dla w/w elementów i o wielkościach jak wyżej.

4/dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane uprawniające do kierowania robotami budowlanymi określonymi przepisami Prawa budowlanego:

- w specjalności drogowej lub w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń - minimum 1 osoba

oraz posiadającą zaświadczenie z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność do tej izby na dzień składania ofert.

Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie "spełnia"-"nie spełnia"

Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

1/oświadczenie - załącznik nr 2; 2/wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający następujące dane: nazwę i adres budowy, termin realizacji robót, wartość zrealizowanych robót - załącznik nr 4 oraz dokumenty, że w/w roboty zostały wykonane należycie np. referencje; 3/ wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia - załącznik nr 5 wraz z kserokopią uprawnień budowlanych, potwierdzonych przez wykonawcę za zgodność z oryginałem, oraz zaświadczeniem z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzającymi przynależność do tej izby na dzień składania ofert; 4/ aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5/ aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS-u lub KRUS-u potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub złożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6/ pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, dotyczy to spółek cywilnych oraz konsorcjów. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów składanych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo winno być przedłożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem; 7/ wypełniony druk "Oferta"-załącznik nr 1, zaakceptowany poprzez parafowanie wzór umowy

8/ kosztorys ofertowy Kosztorys ofertowy nie będzie podlegać sprawdzeniu i ocenie na etapie oceny ofert.

11. Termin związania ofertą : 30 dni od daty otwarcia ofert

12. Zamawiający przewiduje udzielenie 30% zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6

13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.



Wieluń, dnia 07.07.2009 r.

Ogłoszenie zostało zamieszczone w BZP w dniu 07.07.2009r.

i zarejestrowane pod Nr 225830-2009



Poniżej spakowany załącznik do pobrania




Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg nieograniczony na: "Przebudowę dróg gminnych ul.Topolowa, ul. Olchowa w Wieluniu"

06‑07‑2009 11:01:50

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 5 150 000 EURO

Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 886 02 49, fax.: 043 886 02 74, www.bip.um.wielun.pl ogłasza przetarg nieograniczony na:"Przebudowa dróg gminnych ul. Topolowa, ul. Olchowa w Wieluniu"

o następującym zakresie rzeczowym:

Roboty drogowe

Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej szarej o gr. 8 cm. - 3155,82 m2

Ściek uliczny z kostki betonowej o gr. 6 cm. - 800,70 mb.

Krawężniki betonowe w wym. 15x30 cm. - 965,35 mb.

Krawężniki - oporniki betonowe 15x25 cm. - 129,94 mb.

Obrzeża betonowe 20x6 cm. - 893,37 mb.

Nawierzchnia chodnika z kostki brukowej bet. kolor. o gr. 6 cm. - 1422,88 m2

Nawierzchnia na wjazdach z kostki bruk. bet. szarej o gr. 8 cm. - 439,06 m2

Regulacja pionowa studzienek - 15 szt

Montaż oznakowania pionowego - 5 szt.

Kanalizacja deszczowa

Ułożenie rur typu "WIPRO" - ø 400 mm - 54,55 mb.

Ułożenie rur typu "WIPRO" - ø 300 mm - 188,50 mb.

Ułożenie rur typu "WIPRO" - ø 250 mm - 79,80 mb.

Kanały z rur kanalizacyjnych PCV ø zew. 200 mm - - 56,70 mb.

Studnie rewizyjne betonowe ø 1200 mm - 9 szt.

Studzienki ściekowe uliczne betonowe z gotowych elementówø500mm- 16 szt.



KOD CPV - 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg

KOD CPV - 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociagów

do odprowadzania ścieków


Miejsce realizacji: Wieluń

1. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

Termin wykonania zamówienia : do 16.11.2009r.

3. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 17 000,00 PLN (słownie : siedemnaście tysięcy PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy składać w kasie Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wielkiego 2, wadium wpłacane w pieniądzu przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457

4. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 90 % Gwarancja - 10 %

5. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Koszt SIWZ - 97,00zł. SIWZ została umieszczona na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl

7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:

w zakresie przedmiotu zamówienia : Janusz Pamuła tel. 0-43 8860216, w zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska

tel. 0 - 43 8860249,w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

8. Termin składania ofert upływa dnia 28.07.2009 o godz. 11.00 Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na: "Przebudowę dróg gminnych ul. Topolowa, ul. Olchowa w Wieluniu" Nie otwierać przed 28.07.2009r. godz.11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.

9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 28.07.2009 o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 w BZP pok.nr 203

10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy : 1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2/nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,3/ udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na wykonaniu:

- nawierzchni z mieszanki mineralno - bitumicznej o wartości nie mniejszej niż 500 000,00zł

- sieci zewnętrznych kanalizacji sanitarnej lub deszczowej o wartości nie mniejszej niż 90 000,00zł

z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.

Roboty mogły być wykonane w ramach jednej umowy o wartości łącznej nie mniejszej niż 590 000,00zł lub w ramach oddzielnych umów dla w/w elementów i o wartościach jak wyżej.

4/dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane uprawniające do kierowania robotami budowlanymi określonymi przepisami Prawa budowlanego:

- w specjalności drogowej lub w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń - minimum 1 osoba

- w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych - minimum 1 osoba

oraz posiadającą zaświadczenie z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność do tej izby na dzień składania ofert.

Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie "spełnia"-"nie spełnia"

Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

1/oświadczenie - załącznik nr 2; 2/wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający następujące dane: nazwę i adres budowy, termin realizacji robót, wartość zrealizowanych robót - załącznik nr 4 oraz dokumenty, że w/w roboty zostały wykonane należycie np. referencje; 3/ wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia - załącznik nr 5 wraz z kserokopiami uprawnień budowlanych, potwierdzonych przez wykonawcę za zgodność z oryginałem, oraz zaświadczeniami z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzającymi przynależność do tej izby na dzień składania ofert; 4/ aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5/ aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS-u lub KRUS-u potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub złożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6/ pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, dotyczy to spółek cywilnych oraz konsorcjów. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów składanych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo winno być przedłożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem; 7/ wypełniony druk "Oferta"-załącznik nr 1, zaakceptowany poprzez parafowanie wzór umowy

8/ kosztorys ofertowy Kosztorys ofertowy nie będzie podlegać sprawdzeniu i ocenie na etapie oceny ofert.

11. Termin związania ofertą : 30 dni od daty otwarcia ofert

12. Zamawiający przewiduje udzielenie 30% zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6

13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.


Wi
eluń, dnia 03.07.2009 r.


Ogłoszenie zostało zamieszczone w BZP w dniu 03.07.2009r.

i zarejestrowane pod Nr 221018-2009

Poniżej spakowany załacznik do pobrania:


UWAGA! patrz zapytania i odpowiedzi


Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

ZMIANA OGŁOSZENIA O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM "Przebudowa dróg gminnych ul. Topolowa, ul. Olchowa w Wieluniu"

06‑07‑2009 10:58:03

ZMIANA

OGŁOSZENIA O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 5 150 000 EURO

zamieszczonego w dniu 03.07.2009r. w BZP i zarejestrowanego pod Nr 221018-2009


Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1



98-300 Wieluń


tel.: 0 - 43 886 02 49, fax.: 043 886 02 74, www.bip.um.wielun.pl ogłasza przetarg nieograniczony na: "Przebudowa dróg gminnych ul. Topolowa, ul. Olchowa w Wieluniu"


o następującym zakresie rzeczowym:


Roboty drogowe


Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej szarej o gr. 8 cm. - 3155,82 m2


Ściek uliczny z kostki betonowej o gr. 6 cm. - 800,70 mb.


Krawężniki betonowe w wym. 15x30 cm. - 965,35 mb.


Krawężniki - oporniki betonowe 15x25 cm. - 129,94 mb.


Obrzeża betonowe 20x6 cm. - 893,37 mb.


Nawierzchnia chodnika z kostki brukowej bet. kolor. o gr. 6 cm. - 1422,88 m2


Nawierzchnia na wjazdach z kostki bruk. bet. szarej o gr. 8 cm. - 439,06 m2


Regulacja pionowa studzienek - 15 szt


Montaż oznakowania pionowego - 5 szt.


Kanalizacja deszczowa


Ułożenie rur typu "WIPRO" - ø 400 mm - 54,55 mb.


Ułożenie rur typu "WIPRO" - ø 300 mm - 188,50 mb.


Ułożenie rur typu "WIPRO" - ø 250 mm - 79,80 mb.


Kanały z rur kanalizacyjnych PCV ø zew. 200 mm - - 56,70 mb.


Studnie rewizyjne betonowe ø 1200 mm - 9 szt.


Studzienki ściekowe uliczne betonowe z gotowych elementów ø 500 mm - 16 szt.





KOD CPV - 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg


KOD CPV - 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociagów do odprowadzania ścieków


Miejsce realizacji: Wieluń





ZMIANY W OGŁOSZENIU


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: ust 10 pkt 3/





Jest


3 / udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na wykonaniu:


- nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej o wartości nie mniejszej niż 500 000,00zł





Powinno być


udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na wykonaniu:


- nawierzchni z kostki brukowej betonowej o wartości nie mniejszej niż 500 000,00zł




Wieluń, dnia 06.07.2009 r.

Zmiana ogłoszenia została zamieszczona w BZP w dniu 06.07.2009r.

i zarejestrowana pod Nr 223866-2009

.............................................................


UWAGA! patrz pytania i odpowiedzi

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Liczba komunikatów archiwalnych: 1384 Numer strony: 1 .. 101  102  103  104  105  .. 139
Informacja wytworzona przez:
Justyna Orżanowska tel.:43 8860249 fax: 43 8860274 , w dniu:  09‑04‑2004 15:45:23
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Monika Antosiak
email: mantosiak@finn.pl tel.:(42) 684-98-91 fax: (42) 684-98-92
, w dniu:  09‑04‑2004 15:45:23
Data ostatniej aktualizacji:
12‑04‑2024 15:50:11
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie