Zmiana ogłoszenia w przetargu na: "Budowę drogi ul. Leśna we wsi Sieniec, gmina Wieluń"
ZMIANA
OGŁOSZENIA O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 5 150 000 EURO
Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń
tel.: 0 - 43 886 02 49, fax.: 043 886 02 74, www.bip.um.wielun.pl ogłasza przetarg nieograniczony na: "Budowę drogi ul. Leśna we wsi Sieniec, gmina Wieluń"
o następującym zakresie rzeczowym:
A/ Drogi : warstwy odcinające z piasku, podbudowy z kruszywa łamanego, nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznej, ściek przykrawężnikowy z kostki betonowej brukowej, nawierzchnia chodników z kostki brukowej betonowej, nawierzchnia zjazdów z mieszanki mineralno-bitumicznej, krawężniki betonowe 15*30, obrzeża betonowe 30*8, przepusty rurowe pod zjazdami z rur WIPRO śr.40cm i 60cm, oznakowanie poziome i pionowe
B/ Kanalizacja deszczowa: przecisk rurami o śr. 300-500mm, kanały z rur PCV śr. 400mm, 315mm i 200mm, studnie rewizyjne z kręgów betonowych śr. 1200mm, studzienki ściekowe uliczne betonowe śr. 500mm, separator o przepływie 1,5l/s
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
a/ dokumentacja projektowa
b/ specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w części zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót.
KOD CPV - 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg
KOD CPV - 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociagów do odprowadzania ścieków
Miejsce realizacji: Sieniec
ZMIANY W OGŁOSZENIU
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: ust 10 pkt 3/ a/
Jest
a/udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na wykonaniu: - nawierzchni mineralno-bitumicznej o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00zł, - sieci zewnętrznych kanalizacji sanitarnej lub deszczowej, w tym 1 przepompownia o wartości nie mniejszej niż 200 000,00zł , z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Roboty mogły być wykonane w ramach jednej umowy o wartości łącznej nie mniejszej niż 1 200 000,00zł lub w ramach oddzielnych umów dla w/w elementów i o wartościach jak wyżej
Zmienia się na
a/udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na wykonaniu: - nawierzchni mineralno-bitumicznej o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00zł, - sieci zewnętrznych kanalizacji sanitarnej lub deszczowej o wartości nie mniejszej niż 200 000,00zł , z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Roboty mogły być wykonane w ramach jednej umowy o wartości łącznej nie mniejszej niż 1 200 000,00zł lub w ramach oddzielnych umów dla w/w elementów i o wartościach jak wyżej
Wieluń, dnia 17.11.2009 r.
UWAGA - Patrz zapytania i odpowiedzi
Zmiana ogłoszenia na: "Budowę dróg-Wieluń,ul. Kochelskiego, Sejmu Czteroletniego, Poprzeczna"
ZMIANA
OGŁOSZENIA O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 5 150 000 EURO
Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń
tel.: 0 - 43 886 02 49, fax.: 043 886 02 74, www.bip.um.wielun.pl ogłasza przetarg nieograniczony na: "Budowa dróg - Wieluń, ul. Kochelskiego, Sejmu Czteroletniego, Poprzeczna "
o następującym zakresie rzeczowym:
A/ Drogi : Nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznej, nawierzchnia z kostki brukowej betonowej, krawężniki betonowe 15*30 i 20*30, obrzeża trawnikowe 30*8, oznakowanie pionowe
B/ Kanalizacja deszczowa: Kanały z rur PP HD śr. 400mm, przykanaliki z rur PP HD śr. 200mm, studnie rewizyjne z kręgów betonowych i żelbetowych śr. 1200mm, studzienki ściekowe uliczne betonowe śr. 500mm, studnie prefabrykowane kanalizacyjne prostokątne ślepe, kanały z rur WIPRO śr. 1000mm, separator metalowy poziomy 14,2t
C/ Kanalizacja sanitarna: kanały z rur PVC śr. 200mm, 160mm, studnie rewizyjne z kręgów betonowych śr. 1000mm, studzienki kanalizacyjne systemowe VAWIN śr.425mm, 315mm, pompownia śr. 800mm, rurociagi z rur polietylenowych śr.90mm
D/Oświetlenie uliczne: słupy oświetleniowe o masie 890kg, wysięgniki rurowe z oprawami,kable o masie do 2,0 i 3,0 kg, szafka oświetlenia ulic,
E/Przyłącze kablowe kabel YKY 5*10mm2, rury osłonowe Arota fi 110mm
a/ dokumentacja projektowa
b/ specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w części zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót.
KOD CPV - 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg
KOD CPV - 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociagów do odprowadzania ścieków
KOD CPV 45231400-9 Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
KOD CPV 45311100-1 Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznej
KOD CPV 45316110-9 Instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego
Miejsce realizacji: Wieluń
ZMIANY W OGŁOSZENIU
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: ust 8
Jest
Termin składania ofert upływa dnia 25.11.2009 o godz. 11.00 Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na: "Budowę dróg - Wieluń, ul. Kochelskiego, Sejmu Czteroletniego, Poprzeczna" Nie otwierać przed 25.11.2009r. godz.11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.
Zmienia się na
Termin składania ofert upływa dnia 03.12.2009 o godz. 11.00 Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na: "Budowę dróg - Wieluń, ul. Kochelskiego, Sejmu Czteroletniego, Poprzeczna" Nie otwierać przed 03.12.2009r. godz.11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: ust 9
Jest
Otwarcie ofert nastąpi dnia 25.11.2009 o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 w BZP pok.nr 203
Zmienia się na
Otwarcie ofert nastąpi dnia 03.12.2009 o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 w BZP pok.nr 203
Wieluń, dnia 16.11.2009 r.
Zmiana ogłoszenia została zamieszczona w BZP w dniu 16.11.2009r.
i zarejestrowana pod Nr 394678-2009
Poniżej zmienione, spakowane załączniki do pobrania zgodnie z pismem z dnia 16.11.2009r. załączonym w "Zapytaniach i odpowiedziach"
Przetarg nieograniczony na:"Budowę dróg - Wieluń, ul. Kochelskiego, Sejmu Czteroletniego, Poprzeczna "
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 5 150 000 EURO
Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń
tel.: 0 - 43 886 02 49, fax.: 043 886 02 74, www.bip.um.wielun.pl ogłasza przetarg nieograniczony na: "Budowa dróg - Wieluń, ul. Kochelskiego, Sejmu Czteroletniego, Poprzeczna "
o następującym zakresie rzeczowym:
A/ Drogi : Nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznej, nawierzchnia z kostki brukowej betonowej, krawężniki betonowe 15*30 i 20*30, obrzeża trawnikowe 30*8, oznakowanie pionowe
B/ Kanalizacja deszczowa: Kanały z rur PP HD śr. 400mm, przykanaliki z rur PP HD śr. 200mm, studnie rewizyjne z kręgów betonowych i żelbetowych śr. 1200mm, studzienki ściekowe uliczne betonowe śr. 500mm, studnie prefabrykowane kanalizacyjne prostokątne ślepe, kanały z rur WIPRO śr. 1000mm, separator metalowy poziomy 14,2t
C/ Kanalizacja sanitarna: kanały z rur PVC śr. 200mm, 160mm, studnie rewizyjne z kręgów betonowych śr. 1000mm, studzienki kanalizacyjne systemowe VAWIN śr.425mm, 315mm, pompownia śr. 800mm, rurociagi z rur polietylenowych śr.90mm
D/Oświetlenie uliczne: słupy oświetleniowe o masie 890kg, wysięgniki rurowe z oprawami,kable o masie do 2,0 i 3,0 kg, szafka oświetlenia ulic,
E/Przyłącze kablowe kabel YKY 5*10mm2, rury osłonowe Arota fi 110mm
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
a/ dokumentacja projektowa
b/ specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w części zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót.
KOD CPV - 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg
KOD CPV - 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociagów do odprowadzania ścieków
KOD CPV 45231400-9 Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
KOD CPV 45311100-1 Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznej
KOD CPV 45316110-9 Instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego
Miejsce realizacji: Wieluń
Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Termin wykonania zamówienia : do 28.09.2012 r.
Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 72 000,00 PLN (słownie : siedemdziesiąt dwa tysiące PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy składać w kasie Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wielkiego 2, wadium wpłacane w pieniądzu przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 90 % Gwarancja - 10 %
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Koszt SIWZ - 243,00zł. SIWZ została umieszczona na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl
7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:
w zakresie przedmiotu zamówienia : Janusz Pamuła - tel. 0-43 8860216,
w zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska ,
tel. 0 - 43 8860249,
w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30
Termin składania ofert upływa dnia 25.11.2009 o godz. 11.00 Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na: "Budowę dróg - Wieluń, ul. Kochelskiego, Sejmu Czteroletniego, Poprzeczna" Nie otwierać przed 25.11.2009r. godz.11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 25.11.2009 o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 w BZP pok.nr 203
10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy : 1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2/nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,3/ którzy spełniają szczegółowe warunki: a/udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na wykonaniu: - nawierzchni z kostki brukowej o wartości nie mniejszej niż 200 000,00zł, nawierzchni mineralno-bitumicznej o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00zł, - sieci zewnętrznych kanalizacji sanitarnej lub deszczowej, w tym 1 przepompownia o wartości nie mniejszej niż 580 000,00zł , - sieci elektrycznych o wartości nie mniejszej 80 000,00zł, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Roboty mogły być wykonane w ramach jednej umowy o wartości łącznej nie mniejszej niż 1 780 000,00zł lub w ramach oddzielnych umów dla w/w elementów i o wartościach jak wyżej b/ dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane uprawniające do kierowania robotami budowlanymi określonymi przepisami Prawa budowlanego:
- w specjalności drogowej lub w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń - minimum 1 osoba, - w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych - minimum 1 osoba, - w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych - minimum 1 osoba, - w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznych - minimum 1 osoba oraz posiadające zaświadczenia z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność do tej izby na dzień składania ofert.
Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów na zasadzie "spełnia"-"nie spełnia". Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. W/w warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli wykonawca złoży dokumenty, o których mowa w punkcie 6 niniejszej specyfikacji.
1/Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
a) dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunków jest oświadczenie - załącznik nr 2 do SIWZ, - wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający następujące dane: nazwę i adres budowy, termin realizacji robót, wartość zrealizowanych robót - załącznik nr 4 oraz dokumenty, że w/w roboty zostały wykonane należycie np. referencje, - wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia - załącznik nr 5 wraz z kserokopiami uprawnień budowlanych, potwierdzonych przez wykonawcę za zgodność z oryginałem, oraz zaświadczeniami z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzającymi przynależność do tej izby na dzień składania ofert.
Brak któregokolwiek z w/w dokumentów spowoduje wykluczenie wykonawcy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą .
2/ W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy pzp wykonawca zobowiązany jest przedłożyć w ofercie:a) aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez organ wydający w/w dokument w wymaganym terminie pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w w/w dokumencie.
b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS-u lub KRUS-u potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub złożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
Brak któregokolwiek z w/w dokumentów spowoduje wykluczenie wykonawcy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą .
3/Ponadto wykonawca zobowiązany jest przedłożyć w ofercie:a)pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, dotyczy to spółek cywilnych oraz konsorcjów. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów składanych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo winno być przedłożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem, b) wypełniony druk "Oferta", stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji specyfikacji (treść oferty musi odpowiadać treści wzoru formularza ofertowego -załącznika nr 1 do SIWZ, wszystkie wykropkowane pola mają być wypełnione),c) zaakceptowany poprzez parafowanie wzór umowy załącznik nr 3
Brak któregokolwiek z w/w dokumentów spowoduje odrzucenie oferty wykonawcy.
11. Termin związania ofertą : 30 dni od daty otwarcia ofert
12. Zamawiający przewiduje udzielenie 30% zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6
13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Wieluń, dnia 04.11.2009 r.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w BZP w dniu 04.11.2009r.
i zarejestrowane pod Nr 197725-2009
Poniżej spakowany załącznik do pobrania:
UWAGA - Patrz Zapytania i odpowiedzi
Przetarg nieograniczony na:"Utrzymanie czystości i porządku ulic miasta Wielunia"
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 206 000 EURO
Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń
tel.: 0 - 43 886 - 02 59, fax.: 043 886 02 60, www.bip.um.wielun.pl,
ogłasza przetarg nieograniczony na: "Utrzymanie czystości i porządku ulic miasta Wielunia"
o następującym zakresie rzeczowym:
1.codzienne opróżnianie koszy przy ulicach i oczyszczanie nawierzchni ulic wraz z wywozem zebranych śmieci własnym środkiem transportu :
Augustiańska- 180 m
Barycz- 233 m
Ewangelicka- 219 m
Kaliska- 222 m
Królewska 225 m
Narutowicza- 180 m
Nowy Rynek- 280 m
Okólna- 158 m
Palestrancka- 185 m
Podwale- 139 m
Popiełuszki- 970 m
Plac Legionów- 428 m
Plac Jagielloński- 83 m
Plac Kazimierza Wielkiego- 188 m
Reformacka- 300 m
Różana- 172 m
Sienkiewicza- 151 m
Staszica- 660 m
Śląska- 137 m
Zamenhofa- 300 m
Chopina- 234 m
Kilińskiego- 249 m
Kościuszki- 767 m
Targowa- 210 m
Szkolna- 383 m
Wendta- 371 m
Zielona- 785 m
Pijarska- 58 m
Moniuszki- 276 m
2. raz w tygodniu opróżnianie koszy przy ulicy i oczyszczanie nawierzchni ulicy wraz z wywozem zebranych śmieci własnym środkiem transportu:
Biedala- 275 m
Błońska- 687 m
Ciepłownicza- 917 m
Wodna- 456 m
Mickiewicza- 295 m
Nadodrzańska- 321 m
Słowackiego- 239 m
Żeromskiego- 270 m
Stodolniana- 480 m
Sadowa- 860 m
Owocowa- 100 m
Urocza- 529 m
Agrestowa- 260 m
Mokra- 322 m
Krakowski Zaułek- 90 m
Paderewskiego- 470 m
Roosevelta- 467 m
Skłodowskiej- 280 m
Struga- 98 m
Zacisze- 80 m
Kołłątaja- 218 m
3. raz na dwa tygodnie opróżnianie koszy przy ulicach i oczyszczanie nawierzchni ulic wraz z wywozem zebranych śmieci własnym środkiem transportu:
Bema- 193 m
Broniewskiego- 219 m
Brzozowa- 116 m
Cisowa- 333 m
Akacjowa- 489 m
Asnyka- 159 m
Czarneckiego- 215 m
Dąbrowskiego- 240 m
Długosza- 922 m
Powstańców Wielkopolskich- 477 m
Grabińskiego- 149 m
Grunwaldzka- 274 m
Jesionowa- 336 m
Krasińskiego- 284 m
Kwiatowa- 218 m
Kochanowskiego- 271 m
Lewińskiego- 60 m
Lipowa- 204 m
Gen. Maczka- 68 m
Gaszyńska- 250 m
Morelowa- 203 m
Modrzewiowa- 131 m
Poniatowskiego- 120 m
Plater- 175 m
Prusa- 280 m
Pułaskiego- 530 m
Reja- 320 m
Reymonta- 136 m
Roweckiego- 434 m
Sucharskiego- 320 m
Sosnowa- 150 m
Tuwima- 123 m
Wierzbowa- 320 m
Wiśniowa- 640 m
Ogrodowa- 471 m
Powstańców 1863 r.- 1100 m
Kosynierów- 577 m
Kijak- 1100 m
Dojazdowa- 355 m
Gojawiczyńskiej- 96 m
Grabowskiej- 182 m
Baranowskiego- 854 m
Kamienna- 130 m
Kasztanowa- 507 m
Konopnickiej- 431 m
Krótka- 190 m
Młynarska- 260 m
Orzeszkowej- 346 m
Dąbrowskiej- 106 m
Prosta- 490 m
Południowa- 251 m
Poświatowskiej- 138 m
Przejazd- 123 m
Rymarkiewiczowej- 1846 m
Słoneczna- 261 m
Sikorskiego- 301 m
Wróblewskiego- 140 m
Zachodnia- 237 m
Zamiejska- 200 m
Zawadzkiego- 314 m
Kmicica- 200 m
Ludowa- 290 m
Zagłoby- 225 m
Malinowa- 396 m
Powstańców Warszawy- 600 m
Północna- 90 m
Prymasa 1000- lecia- 200 m
Robotnicza- 190 m
Skrzetuskiego- 47
Zbyszka z Bogdańca- 73 m
Wołodyjowskiego- 197 m
Wspólna- 130 m
Wysockiego- 430 m
Wyspiańskiego- 330 m
Malczewskiego- 341 m
Wyszyńskiego- 400 m
Parkingi :
- przy ul. Sieradzkiej naprzeciwko sukiennic- 574 m2
- przy ul. Kościuszki- 600 m2
- wzdłuż ul. Zamenhoffa- 405 m2
- róg ul. Palestranckiej i Reformackiej- 130,5 m2
- ul. Kochanowskiego- 830 m2
- przy ul. Reformackiej- 738,4 m2
- ul. Wendta wzdłuż Orlika- 368,75 m2
4. Opróżnianie koszy usytuowanych przy ulicach z częstotliwością jak sprzątanie.
5. Malowanie koszy metalowych farbą antykorozyjną, raz w roku.
6. Mycie zewnętrzne i wewnętrzne koszy dwa razy w roku.
7. Codzienne oczyszczanie nawierzchni chodnika i parkingu przy ul. Piłsudskiego 14 w Wieluniu.
8. Czyszczenie ścieków ulicznych znajdujących się przy drodze z częstotliwością jak sprzątanie.
9. Zbieranie martwych zwierząt.
KOD CPV 90.60.00.00-3.
Miejsce realizacji: Wieluń
Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Termin wykonania zamówienia : od dnia 01.01.2010 do 31.12.2010r.
Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 1610,00 PLN (słownie : jeden tysiąc sześćset dziesięć złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy składać w kasie Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wielkiego 2, wadium wpłacane w pieniądzu przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena 100 %
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. SIWZ została umieszczona na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl
7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:
w zakresie przedmiotu zamówienia : Waldemar Kluska, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 1, tel. 0 43 8860215, w zakresie procedury przetargowej : Arkadiusz Prygiel , 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 tel. 0 - 43 8860249,w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30
Termin składania ofert upływa dnia 30.11.2009r. o godz. 11.00 Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na:" Utrzymanie czystości i porządku ulic miasta Wielunia. Nie otwierać przed 30.11.2009r. godz.11.30"i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. Nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 30.11.2009r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 w BZP pok. nr 203
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :
1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
2/nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
3/ udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi o porównywalnym charakterze i zakresie tj. pracach porządkowych polegających na utrzymaniu czystości ulic przez okres 1 roku o wartości nie mniejszej niż 100 000,00zł.
4/posiadają zezwolenie na zbieranie odpadów na terenie gminy Wieluń i posiadają zezwolenie na transport odpadów z terminem ważności na dzień składania ofert
Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie "spełnia"-"nie spełnia"
Termin związania ofertą : 30 dni od daty otwarcia ofert
Zamawiający przewiduje udzielenie 40% zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6
13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Wieluń, dnia 19.11.2009 r.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w BZP w dniu 19.11.2009r.
i zarejestrowane pod Nr 399486-2009
Poniżej spakowany załącznik do pobrania:
Przetarg nieograniczony na: "Usługi opiekuńcze"
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 206 000 EURO
Zamawiający : Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wieluniu, ul. Okólna 7, 98-300 Wieluń
W imieniu Zamawiającego postępowanie prowadzi Gmina Wieluń reprezentowana przez
Burmistrza Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń
tel.: 0 - 43 886 - 02 49, fax.: 043 886 02 74, www.bip.um.wielun.pl,
ogłasza przetarg nieograniczony na: "Usługi opiekuńcze" o następującym zakresie rzeczowym:
świadczenie usług, o których mowa w Ustawie z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej - tekst jednolity Dz.U. z 2008r. Nr 115 poz. 728, na terenie miasta i gminy Wieluń
a/ opiekuńczych ( w tym specjalistycznych) - art. 17 ust. 1 pkt 11
obejmujących: pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych, opiekę higieniczną, zaleconą przez lekarza pielęgnację, pomoc w utrzymywaniu więzi podopiecznego ze środowiskiem. Usługi świadczone będą w miejscu zamieszkania klientów OPS
Szacunkowa liczba godzin usług opiekuńczych - 21 400 godzin rocznie, w tym 17 400 godzin w dni robocze i 2 600 godzin dni wolne od pracy (soboty, niedziele, święta)
b/ specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi - art. 18 ust 1 pkt 3
obejmujących usługi określone w § 2 Rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005r. (Dz.U. Nr 189 poz. 1598) w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych. Zakres usług będzie dostosowany do indywidualnych potrzeb podopiecznych. Usługi świadczone będą w miejscu zamieszkania klientów OPS
Szacunkowa liczba godzin specjalistycznych usług opiekuńczych wynosi około 1 400
godzin rocznie, w tym 1 050 godzin w dni robocze, 350 godzin w dni wolne od pracy (soboty, niedziele i święta)
Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi to usługi dostosowane - do sytuacji zdrowotnej i życiowej osoby zaburzonej psychicznie, do szczególnych potrzeb wynikających z rodzaju schorzenia lub niepełnosprawności, świadczone przez osoby ze specjalistycznym przygotowaniem zawodowym zgodnie w/w rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej
Wykonawca jest zobowiązany do świadczenia przedmiotowych usług w przedziale czasowym pomiędzy godziną 6.00 a godz. 22.00.
KOD CPV 85000000 - 9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
KOD CPV 85311200 - 4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
Miejsce realizacji: miasto i gmina Wieluń
Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Termin wykonania zamówienia : od 01.01.2010r. do 31.12.2010r.
Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 100 %
1. Podkryterium 88 % - cena za świadczenie usług opiekuńczych
2. Podkryterium 12 % - cena za świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie Urzędu Miejskiego w Wieluniu - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. SIWZ została umieszczona na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl
7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:
w zakresie przedmiotu zamówienia : Elżbieta Sołtysiak, 98-300 Wieluń, ul. Okólna 7, tel. 0 43 8434322, w zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska , 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 tel. 0 - 43 8860249,w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30
Termin składania ofert upływa dnia 26.11.2009 o godz. 11.00 Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na:"Usługi opiekuńcze" Nie otwierać przed 26.11.2009r. godz.11.30"i złożyć w Urzędzie Miejskim w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. Nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 26.11.2009 o godz. 11.30 w Urzędzie Miejskim - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 w BZP pok.nr 203
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy :
1a/.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b/posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c/znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d/nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
2. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają szczegółowe warunki:
a/udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi o porównywalnym charakterze i zakresie tj. usługi polegającej na świadczeniu usług opiekuńczych przez okres co najmniej 1 roku.
b/ zapewnią świadczenie usług opiekuńczych przez osoby posiadające kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia (minimum kurs przygotowujący do wykonywania takiej pracy). W dokumentacji przetargowej należy wskazać minimum 5 osób.
c/ zapewnią świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi przez osoby posiadające kwalifikacje określone w § 3 Rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005r. (Dz. U. Nr 189 poz. 1589) w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych. W dokumentacji przetargowej należy wskazać minimum 2 osoby.
Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
W/w warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli wykonawca złoży dokumenty:
a/ oświadczenie - załącznik nr 2,
b/wykaz usług zawierający następujące dane: przedmiot zamówienia, termin realizacji usług, wartość zrealizowanych usług, odbiorcę usługi - załącznik nr 4 oraz dokumenty, potwierdzające, że w/w usługi zostały wykonane należycie, np. referencje
c/wykaz osób świadczących usługi opiekuńcze przez osoby posiadające kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia - załącznik nr 5,
d/ wykaz osób świadczących specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi przez osoby posiadające kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia - załącznik nr 6 ,
e/ aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez organ wydający w/w dokument w wymaganym terminie pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w w/w dokumencie.
f/ aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS-u lub KRUS-u potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub złożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ,
g/ pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą np. z umowy s.c. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów składanych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo winno być przedłożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem
h/ wypełniony druk "Oferta", stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. Treść oferty musi odpowiadać treści wzoru formularza ofertowego -załącznika nr 1 do SIWZ. Wszystkie wykropkowane pola mają być wypełnione i/zaakceptowany poprzez parafowanie wzór umowy - Załącznik nr 3
Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie "spełnia"-"nie spełnia"
Termin związania ofertą : 30 dni od daty otwarcia ofert
Zamawiający przewiduje udzielenie 30% zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6
13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Wieluń, dnia 16.11.2009 r.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w BZP w dniu 16.11.2009r.
i zarejestrowane pod Nr 394968-2009
Uwaga - patrz Zapytania i odpowiedzi
Poniżej spakowany załącznik do pobrania:
Zmiana ogłoszenia w przetargu nieograniczonym na: "Usługi opiekuńcze"
ZMIANA
OGŁOSZENIA O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 5 150 000 EURO
Zamawiający : Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wieluniu, ul. Okólna 7, 98-300 Wieluń
W imieniu Zamawiającego postępowanie prowadzi Gmina Wieluń reprezentowana przez
Burmistrza Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń
tel.: 0 - 43 886 - 02 49, fax.: 043 886 02 74, www.bip.um.wielun.pl,
ogłasza przetarg nieograniczony na: "Usługi opiekuńcze" o następującym zakresie rzeczowym:
świadczenie usług, o których mowa w Ustawie z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej - tekst jednolity Dz.U. z 2008r. Nr 115 poz. 728, na terenie miasta i gminy Wieluń
ZMIANY W OGŁOSZENIU
Jest :
a/ opiekuńczych ( w tym specjalistycznych) - art. 17 ust. 1 pkt 11
obejmujących: pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych, opiekę higieniczną, zaleconą przez lekarza pielęgnację, pomoc w utrzymywaniu więzi podopiecznego ze środowiskiem. Usługi świadczone będą w miejscu zamieszkania klientów OPS
Szacunkowa liczba godzin usług opiekuńczych - 21 400 godzin rocznie, w tym 17 400 godzin w dni robocze i 2 600 godzin dni wolne od pracy (soboty, niedziele, święta)
a/ opiekuńczych ( w tym specjalistycznych) - art. 17 ust. 1 pkt 11
obejmujących: pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych, opiekę higieniczną, zaleconą przez lekarza pielęgnację, pomoc w utrzymywaniu więzi podopiecznego ze środowiskiem. Usługi świadczone będą w miejscu zamieszkania klientów OPS
Szacunkowa liczba godzin usług opiekuńczych - 20 000 godzin rocznie, w tym 17 400 godzin w dni robocze i 2 600 godzin dni wolne od pracy (soboty, niedziele, święta)
Wieluń, dnia 18.11.2009 r.
Zmiana ogłoszenia została zamieszczona w BZP w dniu 18.11.2009r.
i zarejestrowana pod Nr 397446-2009
Uwaga patrz- Zapytania i odpowiedzi
Przetarg nieograniczony na:" Promocję Gminy Wieluń"
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 206 000 EURO
Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń
tel.: 0 - 43 886 02 49, fax.: 043 886 02 74, www.bip.um.wielun.pl ogłasza przetarg nieograniczony na: "Promocję Gminy Wieluń"
o następującym zakresie rzeczowym:
W ramach świadczonej usługi do obowiązków Wykonawcy należeć będzie:
- umieszczenie logo Gminy Wieluń na strojach sportowych zawodników i trenerów i trenerów, materiałach gadżetowych reklamowych, zdjęciach i folderach drużyny ,
- prezentowanie nazwy Gminy Wieluń, i jej logo podczas meczów wyjazdowych drużyny Wykonawcy
- umieszczenie minimum dwóch banerów Gminy Wielun na obiektach , w których odbywają się rozgrywki
- informowanie kibiców podczas zawodów sportowych o wspieraniu przez Gminę Wieluń działalności drużyny
- umieszczenie informacji o wynikach rozgrywek sportowych w Internecie , prasie ogólnokrajowej i lokalnej, radiu telewizji ogólnopolskiej i lokalnej
- przekazywanie wszystkich wyników meczów na stronę internetowa Gminy Wieluń
- umieszczanie na stronie internetowej wykonawcy logo Gminy Wieluń, oraz banera z linkiem przekierowującym, na stronę Gminy Wieluń www.um.wielun.pl
- umieszczenie logo miasta Wieluń, na biletach wstępu, plakatach w programach meczowych oraz innych akcjach promocyjnych Wykonawcy
- udział minimum 3 zawodników oraz trenerów Wykonawcy w imprezach promocyjnych, charytatywnych i spotkaniach wskazanych przez Gminę Wieluń
- udział liderów drużyny i trenerów Wykonawcy w kampaniach medialnych promujących miasto i gminę Wieluń, wskazanych przez Gminę Wieluń
- możliwość bezpłatnego wykorzystania przez Gminę Wieluń wizerunku, logo drużyny oraz wizerunku zawodników Wykonawcy
- przeprowadzenie w Wieluniu rozgrywek PLUS LIGI , w których zespół Wykonawcy pełni funkcje gospodarza
KOD CPV - 79.34.22.00 - 5 Usługi w zakresie promocji
Miejsce realizacji: Wieluń
Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Termin wykonania zamówienia : od dnia podpisania umowy do 30.06.2010r.
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena 100 %
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. SIWZ została umieszczona na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl
6. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:
w zakresie przedmiotu zamówienia : Dariusz Leman tel. 0-43 8860224,
w zakresie procedury przetargowej : Arkadiusz Prygiel tel. 0 - 43 8860249,w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30
7. Termin składania ofert upływa dnia 10.11.2009 o godz. 11.00 Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na: "Promocja Gminy Wieluń" Nie otwierać przed 10.11.2009r. godz.11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.
8. Otwarcie ofert nastąpi dnia 10.11.2009 o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 w BZP pok. nr 203
9. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy : 1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2/nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie "spełnia"-"nie spełnia"
10. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
1/oświadczenie - załącznik nr 2; 2/ aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3/ aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS-u lub KRUS-u potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub złożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4/ pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, dotyczy to spółek cywilnych oraz konsorcjów. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów składanych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo winno być przedłożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem; 5/ wypełniony druk "Oferta" -załącznik nr 1, zaakceptowany poprzez parafowanie wzór umowy
11. Termin związania ofertą : 30 dni od daty otwarcia ofert
12. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Wieluń, dnia 30.10.2009 r.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w BZP w dniu 02.11.2009r.
i zarejestrowane pod Nr 382350-2009
UWAGA - patrz zapytania i odpowiedzi
Poniżej spakowany załącznik do pobrania: