Przetargi


Zmiana ogłoszenia w przetargu na: "Budowę drogi ul. Leśna we wsi Sieniec, gmina Wieluń"

01‑12‑2009 14:41:25

ZMIANA

OGŁOSZENIA O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 5 150 000 EURO

Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 886 02 49, fax.: 043 886 02 74, www.bip.um.wielun.pl ogłasza przetarg nieograniczony na: "Budowę drogi ul. Leśna we wsi Sieniec, gmina Wieluń"

o następującym zakresie rzeczowym:

A/ Drogi : warstwy odcinające z piasku, podbudowy z kruszywa łamanego, nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznej, ściek przykrawężnikowy z kostki betonowej brukowej, nawierzchnia chodników z kostki brukowej betonowej, nawierzchnia zjazdów z mieszanki mineralno-bitumicznej, krawężniki betonowe 15*30, obrzeża betonowe 30*8, przepusty rurowe pod zjazdami z rur WIPRO śr.40cm i 60cm, oznakowanie poziome i pionowe

B/ Kanalizacja deszczowa: przecisk rurami o śr. 300-500mm, kanały z rur PCV śr. 400mm, 315mm i 200mm, studnie rewizyjne z kręgów betonowych śr. 1200mm, studzienki ściekowe uliczne betonowe śr. 500mm, separator o przepływie 1,5l/s

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:

a/ dokumentacja projektowa

b/ specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w części zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót.

KOD CPV - 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg

KOD CPV - 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociagów do odprowadzania ścieków


Miejsce realizacji: Sieniec


ZMIANY W OGŁOSZENIU


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: ust 10 pkt 3/ a/

Jest

a/udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na wykonaniu: - nawierzchni mineralno-bitumicznej o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00zł, - sieci zewnętrznych kanalizacji sanitarnej lub deszczowej, w tym 1 przepompownia o wartości nie mniejszej niż 200 000,00zł , z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Roboty mogły być wykonane w ramach jednej umowy o wartości łącznej nie mniejszej niż 1 200 000,00zł lub w ramach oddzielnych umów dla w/w elementów i o wartościach jak wyżej

Zmienia się na

a/udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na wykonaniu: - nawierzchni mineralno-bitumicznej o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00zł, - sieci zewnętrznych kanalizacji sanitarnej lub deszczowej o wartości nie mniejszej niż 200 000,00zł , z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Roboty mogły być wykonane w ramach jednej umowy o wartości łącznej nie mniejszej niż 1 200 000,00zł lub w ramach oddzielnych umów dla w/w elementów i o wartościach jak wyżej

Wieluń, dnia 17.11.2009 r.

UWAGA - Patrz zapytania i odpowiedzi

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/zip
Rozmiar:
1,2MB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Zmiana ogłoszenia na: "Budowę dróg-Wieluń,ul. Kochelskiego, Sejmu Czteroletniego, Poprzeczna"

26‑11‑2009 08:57:14

ZMIANA

OGŁOSZENIA O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 5 150 000 EURO

Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 886 02 49, fax.: 043 886 02 74, www.bip.um.wielun.pl ogłasza przetarg nieograniczony na: "Budowa dróg - Wieluń, ul. Kochelskiego, Sejmu Czteroletniego, Poprzeczna "

o następującym zakresie rzeczowym:

A/ Drogi : Nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznej, nawierzchnia z kostki brukowej betonowej, krawężniki betonowe 15*30 i 20*30, obrzeża trawnikowe 30*8, oznakowanie pionowe

B/ Kanalizacja deszczowa: Kanały z rur PP HD śr. 400mm, przykanaliki z rur PP HD śr. 200mm, studnie rewizyjne z kręgów betonowych i żelbetowych śr. 1200mm, studzienki ściekowe uliczne betonowe śr. 500mm, studnie prefabrykowane kanalizacyjne prostokątne ślepe, kanały z rur WIPRO śr. 1000mm, separator metalowy poziomy 14,2t

C/ Kanalizacja sanitarna: kanały z rur PVC śr. 200mm, 160mm, studnie rewizyjne z kręgów betonowych śr. 1000mm, studzienki kanalizacyjne systemowe VAWIN śr.425mm, 315mm, pompownia śr. 800mm, rurociagi z rur polietylenowych śr.90mm

D/Oświetlenie uliczne: słupy oświetleniowe o masie 890kg, wysięgniki rurowe z oprawami,kable o masie do 2,0 i 3,0 kg, szafka oświetlenia ulic,

E/Przyłącze kablowe kabel YKY 5*10mm2, rury osłonowe Arota fi 110mm


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:

a/ dokumentacja projektowa

b/ specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w części zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót.

KOD CPV - 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg

KOD CPV - 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociagów do odprowadzania ścieków

KOD CPV 45231400-9 Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

KOD CPV 45311100-1 Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznej

KOD CPV 45316110-9 Instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego



Miejsce realizacji: Wieluń

ZMIANY W OGŁOSZENIU

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: ust 8

Jest

Termin składania ofert upływa dnia 25.11.2009 o godz. 11.00 Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na: "Budowę dróg - Wieluń, ul. Kochelskiego, Sejmu Czteroletniego, Poprzeczna" Nie otwierać przed 25.11.2009r. godz.11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.

Zmienia się na

Termin składania ofert upływa dnia 03.12.2009 o godz. 11.00 Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na: "Budowę dróg - Wieluń, ul. Kochelskiego, Sejmu Czteroletniego, Poprzeczna" Nie otwierać przed 03.12.2009r. godz.11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: ust 9

Jest

Otwarcie ofert nastąpi dnia 25.11.2009 o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 w BZP pok.nr 203

Zmienia się na

Otwarcie ofert nastąpi dnia 03.12.2009 o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 w BZP pok.nr 203

Wieluń, dnia 16.11.2009 r.

Zmiana ogłoszenia została zamieszczona w BZP w dniu 16.11.2009r.

i zarejestrowana pod Nr 394678-2009

Poniżej zmienione, spakowane załączniki do pobrania zgodnie z pismem z dnia 16.11.2009r. załączonym w "Zapytaniach i odpowiedziach"

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg nieograniczony na:"Budowę dróg - Wieluń, ul. Kochelskiego, Sejmu Czteroletniego, Poprzeczna "

20‑11‑2009 12:36:55

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 5 150 000 EURO

Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 886 02 49, fax.: 043 886 02 74, www.bip.um.wielun.pl ogłasza przetarg nieograniczony na: "Budowa dróg - Wieluń, ul. Kochelskiego, Sejmu Czteroletniego, Poprzeczna "

o następującym zakresie rzeczowym:

A/ Drogi : Nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznej, nawierzchnia z kostki brukowej betonowej, krawężniki betonowe 15*30 i 20*30, obrzeża trawnikowe 30*8, oznakowanie pionowe

B/ Kanalizacja deszczowa: Kanały z rur PP HD śr. 400mm, przykanaliki z rur PP HD śr. 200mm, studnie rewizyjne z kręgów betonowych i żelbetowych śr. 1200mm, studzienki ściekowe uliczne betonowe śr. 500mm, studnie prefabrykowane kanalizacyjne prostokątne ślepe, kanały z rur WIPRO śr. 1000mm, separator metalowy poziomy 14,2t

C/ Kanalizacja sanitarna: kanały z rur PVC śr. 200mm, 160mm, studnie rewizyjne z kręgów betonowych śr. 1000mm, studzienki kanalizacyjne systemowe VAWIN śr.425mm, 315mm, pompownia śr. 800mm, rurociagi z rur polietylenowych śr.90mm

D/Oświetlenie uliczne: słupy oświetleniowe o masie 890kg, wysięgniki rurowe z oprawami,kable o masie do 2,0 i 3,0 kg, szafka oświetlenia ulic,

E/Przyłącze kablowe kabel YKY 5*10mm2, rury osłonowe Arota fi 110mm

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:

a/ dokumentacja projektowa

b/ specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w części zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót.

KOD CPV - 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg

KOD CPV - 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociagów do odprowadzania ścieków

KOD CPV 45231400-9 Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

KOD CPV 45311100-1 Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznej

KOD CPV 45316110-9 Instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego

Miejsce realizacji: Wieluń

Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

Termin wykonania zamówienia : do 28.09.2012 r.

Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 72 000,00 PLN (słownie : siedemdziesiąt dwa tysiące PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy składać w kasie Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wielkiego 2, wadium wpłacane w pieniądzu przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 90 % Gwarancja - 10 %

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Koszt SIWZ - 243,00zł. SIWZ została umieszczona na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl

7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:

w zakresie przedmiotu zamówienia : Janusz Pamuła - tel. 0-43 8860216,

w zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska ,

tel. 0 - 43 8860249,

w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

Termin składania ofert upływa dnia 25.11.2009 o godz. 11.00 Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na: "Budowę dróg - Wieluń, ul. Kochelskiego, Sejmu Czteroletniego, Poprzeczna" Nie otwierać przed 25.11.2009r. godz.11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.

Otwarcie ofert nastąpi dnia 25.11.2009 o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 w BZP pok.nr 203

10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy : 1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2/nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,3/ którzy spełniają szczegółowe warunki: a/udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na wykonaniu: - nawierzchni z kostki brukowej o wartości nie mniejszej niż 200 000,00zł, nawierzchni mineralno-bitumicznej o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00zł, - sieci zewnętrznych kanalizacji sanitarnej lub deszczowej, w tym 1 przepompownia o wartości nie mniejszej niż 580 000,00zł , - sieci elektrycznych o wartości nie mniejszej 80 000,00zł, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Roboty mogły być wykonane w ramach jednej umowy o wartości łącznej nie mniejszej niż 1 780 000,00zł lub w ramach oddzielnych umów dla w/w elementów i o wartościach jak wyżej b/ dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane uprawniające do kierowania robotami budowlanymi określonymi przepisami Prawa budowlanego:

- w specjalności drogowej lub w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń - minimum 1 osoba, - w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych - minimum 1 osoba, - w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych - minimum 1 osoba, - w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznych - minimum 1 osoba oraz posiadające zaświadczenia z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność do tej izby na dzień składania ofert.

Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów na zasadzie "spełnia"-"nie spełnia". Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. W/w warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli wykonawca złoży dokumenty, o których mowa w punkcie 6 niniejszej specyfikacji.

1/Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

a) dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunków jest oświadczenie - załącznik nr 2 do SIWZ, - wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający następujące dane: nazwę i adres budowy, termin realizacji robót, wartość zrealizowanych robót - załącznik nr 4 oraz dokumenty, że w/w roboty zostały wykonane należycie np. referencje, - wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia - załącznik nr 5 wraz z kserokopiami uprawnień budowlanych, potwierdzonych przez wykonawcę za zgodność z oryginałem, oraz zaświadczeniami z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzającymi przynależność do tej izby na dzień składania ofert.

Brak któregokolwiek z w/w dokumentów spowoduje wykluczenie wykonawcy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą .

2/ W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy pzp wykonawca zobowiązany jest przedłożyć w ofercie:a) aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez organ wydający w/w dokument w wymaganym terminie pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w w/w dokumencie.

b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS-u lub KRUS-u potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub złożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

Brak któregokolwiek z w/w dokumentów spowoduje wykluczenie wykonawcy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą .

3/Ponadto wykonawca zobowiązany jest przedłożyć w ofercie:a)pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, dotyczy to spółek cywilnych oraz konsorcjów. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów składanych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo winno być przedłożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem, b) wypełniony druk "Oferta", stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji specyfikacji (treść oferty musi odpowiadać treści wzoru formularza ofertowego -załącznika nr 1 do SIWZ, wszystkie wykropkowane pola mają być wypełnione),c) zaakceptowany poprzez parafowanie wzór umowy załącznik nr 3

Brak któregokolwiek z w/w dokumentów spowoduje odrzucenie oferty wykonawcy.

11. Termin związania ofertą : 30 dni od daty otwarcia ofert

12. Zamawiający przewiduje udzielenie 30% zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6

13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.

Wieluń, dnia 04.11.2009 r.

Ogłoszenie zostało zamieszczone w BZP w dniu 04.11.2009r.

i zarejestrowane pod Nr 197725-2009

Poniżej spakowany załącznik do pobrania:

UWAGA - Patrz Zapytania i odpowiedzi

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg nieograniczony na:"Utrzymanie czystości i porządku ulic miasta Wielunia"

19‑11‑2009 12:10:45

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 206 000 EURO

Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 886 - 02 59, fax.: 043 886 02 60, www.bip.um.wielun.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony na: "Utrzymanie czystości i porządku ulic miasta Wielunia"

o następującym zakresie rzeczowym:

1.codzienne opróżnianie koszy przy ulicach i oczyszczanie nawierzchni ulic wraz z wywozem zebranych śmieci własnym środkiem transportu :

Augustiańska- 180 m

Barycz- 233 m

Ewangelicka- 219 m

Kaliska- 222 m

Królewska 225 m

Narutowicza- 180 m

Nowy Rynek- 280 m

Okólna- 158 m

Palestrancka- 185 m

Podwale- 139 m

Popiełuszki- 970 m

Plac Legionów- 428 m

Plac Jagielloński- 83 m

Plac Kazimierza Wielkiego- 188 m

Reformacka- 300 m

Różana- 172 m

Sienkiewicza- 151 m

Staszica- 660 m

Śląska- 137 m

Zamenhofa- 300 m

Chopina- 234 m

Kilińskiego- 249 m

Kościuszki- 767 m

Targowa- 210 m

Szkolna- 383 m

Wendta- 371 m

Zielona- 785 m

Pijarska- 58 m

Moniuszki- 276 m


2. raz w tygodniu opróżnianie koszy przy ulicy i oczyszczanie nawierzchni ulicy wraz z wywozem zebranych śmieci własnym środkiem transportu:

Biedala- 275 m

Błońska- 687 m

Ciepłownicza- 917 m

Wodna- 456 m

Mickiewicza- 295 m

Nadodrzańska- 321 m

Słowackiego- 239 m

Żeromskiego- 270 m

Stodolniana- 480 m

Sadowa- 860 m

Owocowa- 100 m

Urocza- 529 m

Agrestowa- 260 m

Mokra- 322 m

Krakowski Zaułek- 90 m

Paderewskiego- 470 m

Roosevelta- 467 m

Skłodowskiej- 280 m

Struga- 98 m

Zacisze- 80 m

Kołłątaja- 218 m

3. raz na dwa tygodnie opróżnianie koszy przy ulicach i oczyszczanie nawierzchni ulic wraz z wywozem zebranych śmieci własnym środkiem transportu:

Bema- 193 m

Broniewskiego- 219 m

Brzozowa- 116 m

Cisowa- 333 m

Akacjowa- 489 m

Asnyka- 159 m

Czarneckiego- 215 m

Dąbrowskiego- 240 m

Długosza- 922 m

Powstańców Wielkopolskich- 477 m

Grabińskiego- 149 m

Grunwaldzka- 274 m

Jesionowa- 336 m

Krasińskiego- 284 m

Kwiatowa- 218 m

Kochanowskiego- 271 m

Lewińskiego- 60 m

Lipowa- 204 m

Gen. Maczka- 68 m

Gaszyńska- 250 m

Morelowa- 203 m

Modrzewiowa- 131 m

Poniatowskiego- 120 m

Plater- 175 m

Prusa- 280 m

Pułaskiego- 530 m

Reja- 320 m

Reymonta- 136 m

Roweckiego- 434 m

Sucharskiego- 320 m

Sosnowa- 150 m

Tuwima- 123 m

Wierzbowa- 320 m

Wiśniowa- 640 m

Ogrodowa- 471 m

Powstańców 1863 r.- 1100 m

Kosynierów- 577 m

Kijak- 1100 m

Dojazdowa- 355 m

Gojawiczyńskiej- 96 m

Grabowskiej- 182 m

Baranowskiego- 854 m

Kamienna- 130 m

Kasztanowa- 507 m

Konopnickiej- 431 m

Krótka- 190 m

Młynarska- 260 m

Orzeszkowej- 346 m

Dąbrowskiej- 106 m

Prosta- 490 m

Południowa- 251 m

Poświatowskiej- 138 m

Przejazd- 123 m

Rymarkiewiczowej- 1846 m

Słoneczna- 261 m

Sikorskiego- 301 m

Wróblewskiego- 140 m

Zachodnia- 237 m

Zamiejska- 200 m

Zawadzkiego- 314 m

Kmicica- 200 m

Ludowa- 290 m

Zagłoby- 225 m

Malinowa- 396 m

Powstańców Warszawy- 600 m

Północna- 90 m

Prymasa 1000- lecia- 200 m

Robotnicza- 190 m

Skrzetuskiego- 47

Zbyszka z Bogdańca- 73 m

Wołodyjowskiego- 197 m

Wspólna- 130 m

Wysockiego- 430 m

Wyspiańskiego- 330 m

Malczewskiego- 341 m

Wyszyńskiego- 400 m

Parkingi :

- przy ul. Sieradzkiej naprzeciwko sukiennic- 574 m2

- przy ul. Kościuszki- 600 m2

- wzdłuż ul. Zamenhoffa- 405 m2

- róg ul. Palestranckiej i Reformackiej- 130,5 m2

- ul. Kochanowskiego- 830 m2

- przy ul. Reformackiej- 738,4 m2

- ul. Wendta wzdłuż Orlika- 368,75 m2

4. Opróżnianie koszy usytuowanych przy ulicach z częstotliwością jak sprzątanie.

5. Malowanie koszy metalowych farbą antykorozyjną, raz w roku.

6. Mycie zewnętrzne i wewnętrzne koszy dwa razy w roku.

7. Codzienne oczyszczanie nawierzchni chodnika i parkingu przy ul. Piłsudskiego 14 w Wieluniu.

8. Czyszczenie ścieków ulicznych znajdujących się przy drodze z częstotliwością jak sprzątanie.

9. Zbieranie martwych zwierząt.

KOD CPV 90.60.00.00-3.

Miejsce realizacji: Wieluń

Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

Termin wykonania zamówienia : od dnia 01.01.2010 do 31.12.2010r.

Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 1610,00 PLN (słownie : jeden tysiąc sześćset dziesięć złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy składać w kasie Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wielkiego 2, wadium wpłacane w pieniądzu przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena 100 %

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. SIWZ została umieszczona na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl

7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:

w zakresie przedmiotu zamówienia : Waldemar Kluska, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 1, tel. 0 43 8860215, w zakresie procedury przetargowej : Arkadiusz Prygiel , 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 tel. 0 - 43 8860249,w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

Termin składania ofert upływa dnia 30.11.2009r. o godz. 11.00 Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na:" Utrzymanie czystości i porządku ulic miasta Wielunia. Nie otwierać przed 30.11.2009r. godz.11.30"i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. Nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.

Otwarcie ofert nastąpi dnia 30.11.2009r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 w BZP pok. nr 203

W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :

1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,

2/nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,

3/ udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi o porównywalnym charakterze i zakresie tj. pracach porządkowych polegających na utrzymaniu czystości ulic przez okres 1 roku o wartości nie mniejszej niż 100 000,00zł.

4/posiadają zezwolenie na zbieranie odpadów na terenie gminy Wieluń i posiadają zezwolenie na transport odpadów z terminem ważności na dzień składania ofert

Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie "spełnia"-"nie spełnia"

Termin związania ofertą : 30 dni od daty otwarcia ofert

Zamawiający przewiduje udzielenie 40% zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6

13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.


Wieluń, dnia 19.11.2009 r.

Ogłoszenie zostało zamieszczone w BZP w dniu 19.11.2009r.

i zarejestrowane pod Nr 399486-2009

Poniżej spakowany załącznik do pobrania:

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
70KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Przetarg nieograniczony na: "Usługi opiekuńcze"

18‑11‑2009 08:37:02

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 206 000 EURO

Zamawiający : Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wieluniu, ul. Okólna 7, 98-300 Wieluń

W imieniu Zamawiającego postępowanie prowadzi Gmina Wieluń reprezentowana przez

Burmistrza Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 886 - 02 49, fax.: 043 886 02 74, www.bip.um.wielun.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony na: "Usługi opiekuńcze" o następującym zakresie rzeczowym:

świadczenie usług, o których mowa w Ustawie z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej - tekst jednolity Dz.U. z 2008r. Nr 115 poz. 728, na terenie miasta i gminy Wieluń

a/ opiekuńczych ( w tym specjalistycznych) - art. 17 ust. 1 pkt 11

obejmujących: pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych, opiekę higieniczną, zaleconą przez lekarza pielęgnację, pomoc w utrzymywaniu więzi podopiecznego ze środowiskiem. Usługi świadczone będą w miejscu zamieszkania klientów OPS

Szacunkowa liczba godzin usług opiekuńczych - 21 400 godzin rocznie, w tym 17 400 godzin w dni robocze i 2 600 godzin dni wolne od pracy (soboty, niedziele, święta)

b/ specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi - art. 18 ust 1 pkt 3

obejmujących usługi określone w § 2 Rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005r. (Dz.U. Nr 189 poz. 1598) w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych. Zakres usług będzie dostosowany do indywidualnych potrzeb podopiecznych. Usługi świadczone będą w miejscu zamieszkania klientów OPS

Szacunkowa liczba godzin specjalistycznych usług opiekuńczych wynosi około 1 400

godzin rocznie, w tym 1 050 godzin w dni robocze, 350 godzin w dni wolne od pracy (soboty, niedziele i święta)

Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi to usługi dostosowane - do sytuacji zdrowotnej i życiowej osoby zaburzonej psychicznie, do szczególnych potrzeb wynikających z rodzaju schorzenia lub niepełnosprawności, świadczone przez osoby ze specjalistycznym przygotowaniem zawodowym zgodnie w/w rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej

Wykonawca jest zobowiązany do świadczenia przedmiotowych usług w przedziale czasowym pomiędzy godziną 6.00 a godz. 22.00.

KOD CPV 85000000 - 9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

KOD CPV 85311200 - 4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

Miejsce realizacji: miasto i gmina Wieluń

Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

Termin wykonania zamówienia : od 01.01.2010r. do 31.12.2010r.

Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 100 %

1. Podkryterium 88 % - cena za świadczenie usług opiekuńczych

2. Podkryterium 12 % - cena za świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie Urzędu Miejskiego w Wieluniu - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. SIWZ została umieszczona na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl

7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:

w zakresie przedmiotu zamówienia : Elżbieta Sołtysiak, 98-300 Wieluń, ul. Okólna 7, tel. 0 43 8434322, w zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska , 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 tel. 0 - 43 8860249,w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

Termin składania ofert upływa dnia 26.11.2009 o godz. 11.00 Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na:"Usługi opiekuńcze" Nie otwierać przed 26.11.2009r. godz.11.30"i złożyć w Urzędzie Miejskim w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. Nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.

Otwarcie ofert nastąpi dnia 26.11.2009 o godz. 11.30 w Urzędzie Miejskim - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 w BZP pok.nr 203

W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy :

1a/.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b/posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c/znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d/nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia

2. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają szczegółowe warunki:

a/udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi o porównywalnym charakterze i zakresie tj. usługi polegającej na świadczeniu usług opiekuńczych przez okres co najmniej 1 roku.

b/ zapewnią świadczenie usług opiekuńczych przez osoby posiadające kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia (minimum kurs przygotowujący do wykonywania takiej pracy). W dokumentacji przetargowej należy wskazać minimum 5 osób.

c/ zapewnią świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi przez osoby posiadające kwalifikacje określone w § 3 Rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005r. (Dz. U. Nr 189 poz. 1589) w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych. W dokumentacji przetargowej należy wskazać minimum 2 osoby.

Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.

W/w warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli wykonawca złoży dokumenty:

a/ oświadczenie - załącznik nr 2,

b/wykaz usług zawierający następujące dane: przedmiot zamówienia, termin realizacji usług, wartość zrealizowanych usług, odbiorcę usługi - załącznik nr 4 oraz dokumenty, potwierdzające, że w/w usługi zostały wykonane należycie, np. referencje

c/wykaz osób świadczących usługi opiekuńcze przez osoby posiadające kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia - załącznik nr 5,

d/ wykaz osób świadczących specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi przez osoby posiadające kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia - załącznik nr 6 ,

e/ aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez organ wydający w/w dokument w wymaganym terminie pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w w/w dokumencie.

f/ aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS-u lub KRUS-u potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub złożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ,

g/ pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą np. z umowy s.c. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów składanych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo winno być przedłożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem

h/ wypełniony druk "Oferta", stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. Treść oferty musi odpowiadać treści wzoru formularza ofertowego -załącznika nr 1 do SIWZ. Wszystkie wykropkowane pola mają być wypełnione i/zaakceptowany poprzez parafowanie wzór umowy - Załącznik nr 3

Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie "spełnia"-"nie spełnia"

Termin związania ofertą : 30 dni od daty otwarcia ofert

Zamawiający przewiduje udzielenie 30% zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6

13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.


Wieluń, dnia 16.11.2009 r.

Ogłoszenie zostało zamieszczone w BZP w dniu 16.11.2009r.

i zarejestrowane pod Nr 394968-2009


Uwaga - patrz Zapytania i odpowiedzi


Poniżej spakowany załącznik do pobrania:





Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Zmiana ogłoszenia w przetargu nieograniczonym na: "Usługi opiekuńcze"

18‑11‑2009 08:30:39

ZMIANA

OGŁOSZENIA O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 5 150 000 EURO

Zamawiający : Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wieluniu, ul. Okólna 7, 98-300 Wieluń

W imieniu Zamawiającego postępowanie prowadzi Gmina Wieluń reprezentowana przez

Burmistrza Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 886 - 02 49, fax.: 043 886 02 74, www.bip.um.wielun.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony na: "Usługi opiekuńcze" o następującym zakresie rzeczowym:

świadczenie usług, o których mowa w Ustawie z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej - tekst jednolity Dz.U. z 2008r. Nr 115 poz. 728, na terenie miasta i gminy Wieluń




ZMIANY W OGŁOSZENIU


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: zakres rzeczowy pkt a/

Jest :

a/ opiekuńczych ( w tym specjalistycznych) - art. 17 ust. 1 pkt 11

obejmujących: pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych, opiekę higieniczną, zaleconą przez lekarza pielęgnację, pomoc w utrzymywaniu więzi podopiecznego ze środowiskiem. Usługi świadczone będą w miejscu zamieszkania klientów OPS

Szacunkowa liczba godzin usług opiekuńczych - 21 400 godzin rocznie, w tym 17 400 godzin w dni robocze i 2 600 godzin dni wolne od pracy (soboty, niedziele, święta)


Zmienia się na:

a/ opiekuńczych ( w tym specjalistycznych) - art. 17 ust. 1 pkt 11

obejmujących: pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych, opiekę higieniczną, zaleconą przez lekarza pielęgnację, pomoc w utrzymywaniu więzi podopiecznego ze środowiskiem. Usługi świadczone będą w miejscu zamieszkania klientów OPS

Szacunkowa liczba godzin usług opiekuńczych - 20 000 godzin rocznie, w tym 17 400 godzin w dni robocze i 2 600 godzin dni wolne od pracy (soboty, niedziele, święta)




Wieluń, dnia 18.11.2009 r.

Zmiana ogłoszenia została zamieszczona w BZP w dniu 18.11.2009r.

i zarejestrowana pod Nr 397446-2009




Uwaga patrz- Zapytania i odpowiedzi


Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
215KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Przetarg nieograniczony na:" Promocję Gminy Wieluń"

06‑11‑2009 12:26:36

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 206 000 EURO

Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 886 02 49, fax.: 043 886 02 74, www.bip.um.wielun.pl ogłasza przetarg nieograniczony na: "Promocję Gminy Wieluń"

o następującym zakresie rzeczowym:

W ramach świadczonej usługi do obowiązków Wykonawcy należeć będzie:

- umieszczenie logo Gminy Wieluń na strojach sportowych zawodników i trenerów i trenerów, materiałach gadżetowych reklamowych, zdjęciach i folderach drużyny ,

- prezentowanie nazwy Gminy Wieluń, i jej logo podczas meczów wyjazdowych drużyny Wykonawcy

- umieszczenie minimum dwóch banerów Gminy Wielun na obiektach , w których odbywają się rozgrywki

- informowanie kibiców podczas zawodów sportowych o wspieraniu przez Gminę Wieluń działalności drużyny

- umieszczenie informacji o wynikach rozgrywek sportowych w Internecie , prasie ogólnokrajowej i lokalnej, radiu telewizji ogólnopolskiej i lokalnej

- przekazywanie wszystkich wyników meczów na stronę internetowa Gminy Wieluń

- umieszczanie na stronie internetowej wykonawcy logo Gminy Wieluń, oraz banera z linkiem przekierowującym, na stronę Gminy Wieluń www.um.wielun.pl

- umieszczenie logo miasta Wieluń, na biletach wstępu, plakatach w programach meczowych oraz innych akcjach promocyjnych Wykonawcy

- udział minimum 3 zawodników oraz trenerów Wykonawcy w imprezach promocyjnych, charytatywnych i spotkaniach wskazanych przez Gminę Wieluń

- udział liderów drużyny i trenerów Wykonawcy w kampaniach medialnych promujących miasto i gminę Wieluń, wskazanych przez Gminę Wieluń

- możliwość bezpłatnego wykorzystania przez Gminę Wieluń wizerunku, logo drużyny oraz wizerunku zawodników Wykonawcy

- przeprowadzenie w Wieluniu rozgrywek PLUS LIGI , w których zespół Wykonawcy pełni funkcje gospodarza


KOD CPV - 79.34.22.00 - 5 Usługi w zakresie promocji


Miejsce realizacji: Wieluń

Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

Termin wykonania zamówienia : od dnia podpisania umowy do 30.06.2010r.

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena 100 %

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. SIWZ została umieszczona na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl

6. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:

w zakresie przedmiotu zamówienia : Dariusz Leman tel. 0-43 8860224,

w zakresie procedury przetargowej : Arkadiusz Prygiel tel. 0 - 43 8860249,w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

7. Termin składania ofert upływa dnia 10.11.2009 o godz. 11.00 Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na: "Promocja Gminy Wieluń" Nie otwierać przed 10.11.2009r. godz.11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.

8. Otwarcie ofert nastąpi dnia 10.11.2009 o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 w BZP pok. nr 203

9. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy : 1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2/nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie "spełnia"-"nie spełnia"

10. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

1/oświadczenie - załącznik nr 2; 2/ aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3/ aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS-u lub KRUS-u potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub złożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4/ pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, dotyczy to spółek cywilnych oraz konsorcjów. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów składanych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo winno być przedłożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem; 5/ wypełniony druk "Oferta" -załącznik nr 1, zaakceptowany poprzez parafowanie wzór umowy

11. Termin związania ofertą : 30 dni od daty otwarcia ofert

12. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.

Wieluń, dnia 30.10.2009 r.

Ogłoszenie zostało zamieszczone w BZP w dniu 02.11.2009r.

i zarejestrowane pod Nr 382350-2009

UWAGA - patrz zapytania i odpowiedzi

Poniżej spakowany załącznik do pobrania:

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Liczba komunikatów archiwalnych: 1384 Numer strony: 1 .. 99  100  101  102  103  .. 139
Informacja wytworzona przez:
Justyna Orżanowska tel.:43 8860249 fax: 43 8860274 , w dniu:  09‑04‑2004 15:45:23
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Monika Antosiak
email: mantosiak@finn.pl tel.:(42) 684-98-91 fax: (42) 684-98-92
, w dniu:  09‑04‑2004 15:45:23
Data ostatniej aktualizacji:
12‑04‑2024 15:50:11
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie