Przetarg nieograniczony na: Wykonanie projektu budowlanego przebudowy sieci wodociągowej we wsi Turów
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO
Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń
tel.: 0 - 43 8860259, fax.: 043 8860274, www.bip.um.wielun.pl,
ogłasza przetarg nieograniczony na: " Wykonanie projektu budowlanego przebudowy sieci wodociągowej we wsi Turów"
Opis przedmiotu zamówienia :
W ramach zamówienia należy wykonać :
1/ przygotowanie dokumentów do uzyskania prawomocnej decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego (Dz. U. Nr 80 z 2003r. poz. 717) i jej uzyskanie; 2/opracowanie wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację inwestycji i jej uzyskanie ; 3/opracowanie operatu oddziaływania na środowisko; 4/opracowanie rozwiązań technicznych; 5/wykonanie projektu budowlanego, uwzględniające obowiązujące normy i przepisy wraz z niezbędnymi uzgodnieniami umożliwiającymi uzyskanie pozwolenia na budowę, opracowanych zgodnie z przepisami Prawa budowlanego spełniających wymagania Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej , specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U. z 2004r. Nr 202 poz. 2072) i przepisów wykonawczych - w ilości 4 egz.;6/ wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przez którą należy rozumieć opracowania zawierające w szczególności zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Specyfikacja musi uwzględniać wymagania określone w § 13 i 14 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych i wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. nr 202 z dnia 16 września 2004r. poz. 2072) - w ilości 2 egz. ; 7/ wykonanie przedmiaru robót, przez który należy rozumieć opracowania zawierające zestawienie przewidywanych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z ich szczegółowym opisem, miejscem wykonania lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis, z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek miar robót podstawowych oraz wskazaniem podstaw do ustalania cen jednostkowych robót lub jednostkowych nakładów rzeczowych. Przedmiary muszą uwzględniać wymagania określone w § od 6 do 10 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych i wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. nr 202 z dnia 16 września 2004r. poz. 2072 z późniejszymi zmianami) - w ilości 2 egz. ; 8/ wykonanie kosztorysu inwestorskiego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130 poz. 1389 z 2004r.) wydrukowanych w opcji kalkulacji uproszczonej - w ilości 2 egz. ; 9/ wykonanie kosztorysu ślepego szczegółowego - w ilości 2 egz.; 10/ sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) ze względu na specyfikę projektowanego obiektu budowlanego, uwzględnianej w planie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - w ilości 1 egz. ; 11/ uzyskanie wszystkich uzgodnień niezbędnych do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę i uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę.
Całość dokumentacji projektowej j.w należy sporządzić również w wersji elektronicznej (PDF) i przekazać zamawiającemu na nośniku (CD)
Kod CPV 74232200-6 Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
3. Termin wykonania zamówienia : 30.09.2007 r.
4. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 500,00 zł (słownie : pięćset PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy wnieść do kasy Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wlk. 2, wadium w formie pieniądza należy wpłacać przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457
5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie : Cena ryczałtowa - 100 %
6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. SIWZ opublikowana na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl
7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia : Wojciech Pastusiak, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 1 pok. nr 8 tel. 0-43 8860216, w zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 Biuro Zamówień Publicznych pok. nr. 204 tel. 0 - 43 8860249, w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30
8. Termin składania ofert upływa dnia 11.06.2007 r. o godz. 10.00
Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : "Oferta przetargowa na zadanie pn. : "Wykonanie projektu budowlanego przebudowy sieci wodociągowej we wsi Turów" Nie otwierać przed 11.06.2007 r. godz. 10.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Pl.Kazimierza Wielkiego 1.
9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 11.06.2007 r. o godz. 10.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. Nr 203
10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :
1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2/ posiadają uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności : sieci wodociągowych 3/ wykonali w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej jedną usługę odpowiadającą rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 50 000,00 zł tj. polegającej na wykonaniu projektu w zakresie sieci wodociagowej
11. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień Publicznych.
12. Termin związania ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.
13.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Wieluń, dnia 30.05.2007 r.
Poniżej spakowany załącznik do pobrania:
Przetarg nieograniczony na:Prace remontowo-konserwacyjne przy elewacji kościoła Św. Józefa w Wieluniu
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO
Rzymsko-Katolicka Parafia Św. Józefa z siedzibą w 98-300 Wieluniu, ul. Sienkiewicza 1
tel. 0-43-843-36-78
NIP 832 19 36 376
ogłasza przetarg nieograniczony na: "Prace remontowo-konserwacyjne przy elewacji kościoła Św. Józefa w Wieluniu"
Opis przedmiotu zamówienia :
- roboty malarskie elewacji - 1530,84m2
- malowanie stolarki okiennej i drzwiowej drewnianej farbą olejną - 80.29m2
- malowanie ślusarki farbą olejną - 152,61m2
- wymiana tynków i izolacja pionowa fundamentów - 104,0m2
- zabezpieczenie cokołu budynku tynkiem renowacyjnym - 184,45m2
KOD CPV 45442000-7 Nakładanie powierzchni kryjących
KOD CPV 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
3. Termin wykonania zamówienia : 31 października 2007 r.
4. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:Cena oferty- 90 % Gwarancja - 10 %
5. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie Rzymsko-Katolicka Parafia Św. Józefa, 98-300 Wieluniu, ul. Sienkiewicza 1 , SIWZ opublikowana na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl
6. Termin składania ofert upływa dnia 05.06.2007 r. o godz. 11.00
Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy
umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : "Oferta
przetargowa na zadanie pn. : Prace remontowo-konserwacyjne przy elewacji kościoła
Św. Józefa w Wieluniu" Nie otwierać przed 05.06.2007 r. godz. 11.30"i złożyć w
Rzymsko-Katolicka Parafia Św. Józefa, 98-300 Wieluniu, ul. Sienkiewicza 1,
7. Otwarcie ofert nastąpi dnia 05.06.2007 r. o godz. 11.30 w siedzibie zamawiającego Rzymsko-Katolicka Parafia Św. Józefa, 98-300 Wieluniu, ul. Sienkiewicza 1.
8. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :
1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
2/ posiadający uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj, uprawnienia budowlane w zakresie konstrukcji budowlanych
3/ którzy udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej o charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem i zakresie polegającym na wykonaniu robót malarskich elewacyjnych obiektu będącego pod ochroną konserwatora zabytków o wartości co najmniej 100 000 zł
9. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa
w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień Publicznych.
10. Termin związania ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.
11.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
12.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
13.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Wieluń, dnia 25.05.2007 r
Poniżej spakowany załącznik dp pobrania:
Przetarg nieograniczony na: "Docieplenie świetlicy w Kadłubie"
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO
Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń
tel.: 0 - 43 8860259, fax.: 043 8860260, www.bip.um.wielun.pl,
ogłasza przetarg nieograniczony na: "Docieplenie świetlicy w Kadłubie"
Opis przedmiotu zamówienia :
- wymiana okien na PCW - 6 szt
- wymiana drzwi zewnętrznych na aluminiowe - 1 szt
- wymiana drzwi wewnetrznych - 4 szt
- ścianki z G-K - 9.08m2
- okładziny stropów G-K - 49,80m2
- okładziny ścienne płytkami - 55,24m2
- tynki żywiczne - 75,44m2
- posadzki z płytek - 75,44m2
- docieplenie ścian zewnętrznych gr. 5cm - 131,80m2
- remont schodów zewnętrznych
- instalacje w-k
- przyłącze kanalizacji sanitarnej
- instalacje elektryczne
- montaż kominka z rozprowadzeniem ciepła - 1szt
KOD CPV 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
KOD CPV 45310000-3 Roboty z zakresie instalacji elektrycznych
KOD CPV 45330000-9 Hydraulika i roboty sanitarne
1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
3. Termin wykonania zamówienia : do 30.11.2007 r.
4. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości :2 000,00 zł (słownie : dwa tysiące PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy wnieść do kasy Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wlk. 2, wadium w formie pieniądza należy wpłacać przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457
5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 90 % Gwarancja- 10%
6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Koszt SIWZ - 30zł. SIWZ opublikowana na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl
7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia : Wojciech Pastusiak, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 1 tel. 0-43 886-02-16, w zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 Biuro Zamówień Publicznych tel. 0 - 43 886-02-49, w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30
8. Termin składania ofert upływa dnia 12.06.2007 r. o godz. 10.00
Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić
nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : "Oferta przetargowa na
docieplenie świetlicy w Kadłubie Nie otwierać przed 12.06.2007 r. godz. 10.30" i złożyć w siedzibie
Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Plac
Kazimierza Wielkiego 1.
9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 12.06.2007 r. o godz. 10.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. Nr 203
10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :
1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2/ nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3/ którzy udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej o charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem i zakresie polegającym na wykonaniu robót remontowo-budowlanych o wartości co najmniej 50.000zł, Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
11. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień Publicznych.
12. Termin związania ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.
13.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Wieluń, dnia 24.05.2007r.
Poniżej spakowany załącznik do pobrania:
Przetarg nieograniczony na„Odbudowę istniejacego boiska szkolnego w Szkole Podstawowej w Wieluniu
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 5 278 000 EURO
Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń
tel.: 0 - 43 886 - 02 59, fax.: 043 886 02 60, www.bip.um.wielun.pl,
ogłasza przetarg nieograniczony na: "Odbudowę istniejacego boiska szkolnego w Szkole Podstawowej w Wieluniu"
o następującym zakresie rzeczowym:
Projektowane powierzchnie utwardzone 30*44m:
1/boisko wielofunkcyjne, obejmujące:
- boisko do gry w piłkę ręczną 2000*4000 1 szt,
- boisko do koszykówki 1500*2800 2 szt,
- boisko do siatkówki 900*1800 2 szt - 1 320,0m2
2/opaska z kostki betonowej - 152,0m2 Podbudowa: podsypka piaskowa gr. 15cm, chudy beton gr. 15cm, podbudowa betonowa(asfaltobeton) gr. 9Nawierzchnia ze sztucznej trawy, przepuszczalna, dwuwarstwowa gr. 13-15mm o parametrach:
-wytrzymałość na rozciąganie ≥ 0,5Mpa
-wydłużenie względne przy zerwaniu > 50%
-wytrzymałość na rozdzieranie ≥ 55N
-twardość 60º Shore'a
-nasiąkliwość wodą ≤ 7%
-przyczepność do podkładu ≥ 0,4Mpa
Wyposażenie boisk: kosze do koszykówki( stojak, wysiegnik, tablica,osłona) 4 szt; zestaw do gry w siatkówke(słupki aliminiowe z osłona, tuleje montażowe słupków, rama z deklem, siatka) 2 kpl; bramka aluminiowa do piłki ręcznej z siatką 2 szt
KOD CPV 45212200-8 Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
Miejsce realizacji: Wieluń
Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Termin wykonania zamówienia : 31.08.2007r.
Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 6 000,00 PLN (słownie : sześć tysięcy PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy składać w kasie Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wielkiego 2, wadium wpłacane w pieniądzu przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 90 % Gwarancja - 10 %
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Koszt SIWZ - 25,00zł. SIWZ została umieszczona na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl
7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:
w zakresie przedmiotu zamówienia : Janusz Pamuła, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2, tel. 0 43 8860225, w zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska , 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 tel. 0 - 43 8860249,w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30
Termin składania ofert upływa dnia 14.06.2007 o godz. 11.00 Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na: "Odbudowę istniejacego boiska szkolnego w Szkole Podstawowej Nr 5 w Wieluniu" Nie otwierać przed 14.06.2007r. godz.11.30"i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.Otwarcie ofert nastąpi dnia 14.06.2007 o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 w BZP pok.nr 203
10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy : 1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2/nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,3/ udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej w zakresie budowy boisk sportowych o nawierzchni sztucznej o wartości co najmniej 200 000,00zł b/ posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj, uprawnienia budowlane bez ograniczeń uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcji budowlanych oraz zaświadczenie z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność do tej izby na dzień składania ofert. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie "spełnia"-"nie spełnia"
11. Termin związania ofertą : 30 dni od daty otwarcia ofert
12. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6
13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Wieluń, dnia 14.05.2007 r.
Ogłoszenie zostało wysłane do Urzędu Zamówień Publicznych
w dniu 14.05.2007r. o godz. 14:45 i zarejestrowane pod Nr 47649/2007
UWAGA - postępowanie unieważnione - szczegóły w dziale wyniki przetargów
Przetarg nieograniczony na:Wykonanie docieplenia budynku mieszkalnego przy ul. Okólnej 4 w Wieluniu”
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO
Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń
tel.: 0 - 43 8860259, fax.: 043 8860260, www.bip.um.wielun.pl,
ogłasza przetarg nieograniczony na: "Wykonanie docieplenia budynku mieszkalnego przy ul. Okólnej 4 w Wieluniu"
Opis przedmiotu zamówienia :
- wymiana okien piwnicznych i klatki schodowej - 9,35m2
- wymiana drzwi zewnętrznych wejściowych - 1 szt
- docieplenie ścian styropianem gr. 12cm - 859,37m2
- docieplenie ościeży styropianem gr. 3cm - 89.38m2
- remont kominów i ścian ponad dachem - 47.70m2
- tynk żywiczny cokołu - 56.19m2
- docieplenie dachu styropianem i pokrycie papą termozgrzewalną - 205,21m2
-docieplenie stropodachu granulatem z wełny mineralnej gr.25cm - 151,23m2
- wymiana obróbek blacharskich, parapetów zewnętrznych
- wymiana rur spustowych
- remont balkonów
- wymiana instalacji odgromowej
1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
3. Termin wykonania zamówienia : do 31.10.2007 r.
4. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości :3 500,00 zł (słownie : trzy tysiące pięćset PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy wnieść do kasy Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wlk. 2, wadium w formie pieniądza należy wpłacać przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457
5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 80 % Gwarancja- 20%
6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Koszt SIWZ - 20zł. SIWZ opublikowana na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl
7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia : Waldemar Kluska, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 1 tel. 0-43 886-02-15, w zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 Biuro Zamówień Publicznych tel. 0 - 43 886-02-49, w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30
8. Termin składania ofert upływa dnia 18.05.2007 r. o godz. 11.00
Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : "Oferta przetargowa na docieplenie budynku mieszkalnego przy ul. Okólnej 4 w Wieluniu"
Nie otwierać przed 18.05.2007 r. godz. 11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.
9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 18.05.2007 r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. Nr 203
10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :
1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2/nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2
ustawy Prawo zamówień publicznych, 3/ którzy udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej o charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem i zakresie polegającym na wykonaniu dociepleniu budynku o wartości co najmniej 100.000zł
4/ posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj, uprawnienia budowlane w zakresie konstrukcji budowlanych, instalacji elektrycznych
Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Wykonawca musi
wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
11. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień Publicznych po uzyskaniu dodatkowych środków finansowych na przedmiotowe zamówienie.
12. Termin związania ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.
13.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Wieluń, dnia 23.04.2007r.
Poniżej spakowany załącznik do pobrania
UWAGA - zmiany do SIWZ w dziale przetargi - zapytania i odpowiedzi
Przetarg nieograniczony na:"Bieżące i zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i Gminy Wieluń"
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 5 278 000 EURO
Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń
tel.: 0 - 43 886 - 02 59, fax.: 043 886 02 60, www.bip.um.wielun.pl,
ogłasza przetarg nieograniczony na: "Bieżące i zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i Gminy Wieluń"
1/Zadanie nr 1 obejmujące "Bieżące i zimowe utrzymanie dróg gminnych we wschodniej części miasta i Gminy Wieluń "
2/Zadanie nr 2 obejmujące "Bieżące i zimowe utrzymanie dróg gminnych w zachodniej części miasta i Gminy Wieluń "
Podział gminy na część wschodnią i zachodnią przebiega wzdłuż ulic Śląskiej, Placu Legionów, Palestranckiej w kierunku południowym i północnym do granic gminy Wieluń.
Każde z zadań obejmuje następujący zakres rzeczowy:
1/ Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg gminnych : przy użyciu grysów i zastosowaniu emulsji asfaltowej wg wykazu rodzajów robót, masą mineralno-asfaltową na gorąco wg wykazu rodzajów robót
2/ Remonty cząstkowe nawierzchni brukarskich jezdni i chodników wg wykazu rodzajów robót
3/ Inne remonty cząstkowe dróg gminnych wg wykazu rodzaju robót
4/ Oznakowanie poziome ulic oraz konserwację znaków drogowych pionowych wg wykazu rodzajów robót
5/ Zimowe utrzymanie : odśnieżanie i posypywanie dróg, odśnieżanie i posypywanie chodników, ustawianie rozbieralnej zasłony przeciwśnieżnej z siatki z tworzywa sztucznego, wywóz śniegu samochodem samowyładowczym
Kod CPV 45233142-6 Roboty z zakresie naprawy dróg
Kod CPV 90212000-6 Usługi odśnieżania
Kod CPV 90213000-3 Usługi usuwania oblodzeń
Miejsce realizacji: miasto i Gmina Wieluń
Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
Dopuszcza się składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę maksymalnie na jedno zadanie tj. Zadanie Nr 1 lub Zadanie Nr 2
Termin wykonania zamówienia : Zadanie nr 1 - 01.07.2007r. - 30.06.2008r.
Zadanie nr 2 - 01.07.2007r. - 30.06.2008r
Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : Zadanie nr 1 - 5 000,00 PLN(słownie : pięć tysięcy PLN 00/100), Zadanie Nr 2 - 5 000,00zł (słownie: pięć tysięcy PLN 00/1000) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy składać w kasie Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wielkiego 2, wadium wpłacane w pieniądzu przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 100 %
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , pok. Nr: 204. Koszt SIWZ - 50,00zł. SIWZ została umieszczona na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl
7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:
w zakresie przedmiotu zamówienia : Anna Nowak, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2, tel. 0 43 8860216, w zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska , 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 tel. 0 - 43 8860249,w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30
Termin składania ofert upływa dnia 29.05.2007 o godz. 11.00 Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na:"Bieżące i zimowe utrzymanie dróg gminnych we wschodniej części miasta i Gminy Wieluń - Zadanie nr 1" Nie otwierać przed 29.05.2007r. godz.11.30" lub "Bieżące i zimowe utrzymanie dróg gminnych w zachodniej części miasta i Gminy Wieluń - Zadanie Nr 2" Nie otwierać przed 29.05.2007r. godz.11.30"i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 29.05.2007 o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 w BZP pok. nr 203.
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1/złożą oświadczenie, że a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b/posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia c/znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d/nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia są uprawnieni do wykonywania działalności; 2/ udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat co najmniej jednej
roboty budowlanej, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o zakresie i charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem , tzn. roboty polegającej na bieżącym utrzymaniu dróg o nawierzchni ulepszonej i nieulepszonej; 3/ udokumentują wykonanie w okresie ostatnich trzech lat co najmniej jednej usługi, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o zakresie i charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem, tzn. usługi polegającej na zimowym utrzymaniu dróg; 4/ dysponują sprzętem do wykonywania czynności związanych z zimowym utrzymaniem dróg w ilości minimum: rozrzutnik -1 szt, koparka -1 szt, ładowarka -1 szt, spycharka - 1szt, pług do odśnieżania - 2 szt, ciągnik - 1 szt, samochód ciężarowy - 1 szt; 5/ dysponują pracownikami do wykonywania czynności związanych z bieżącym i zimowym utrzymaniem dróg i obsługi sprzętu w ilości minimum : operatorzy - 2 osoby, kierowcy - 2 osoby, pracownicy fizyczni - 4 osoby, kierownik - 1 osoba z
uprawnieniami budowlanymi o specjalności drogowej Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie "spełnia"-"nie spełnia"
Termin związania ofertą : 30 dni od daty otwarcia ofert
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6
13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Wieluń, dnia 19.04.2007 r.
Ogłoszenie zostało wysłane do Urzędu Zamówień Publicznych
w dniu 20.04.2007r. o godz.9:12 i zarejestrowane pod Nr 40821/2007
Poniżej spakowany załącznik do pobrania
Przetarg nieograniczony na: "Adaptację pomieszczeń po Przedszkolu Nr 2 w Wieluniu”
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 5 278 000 EURO
Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń
tel.: 0 - 43 886 - 02 59, fax.: 043 886 02 74, www.bip.um.wielun.pl,
ogłasza przetarg nieograniczony na: "Adaptację pomieszczeń po Przedszkolu Nr 2 w Wieluniu"
o następującym zakresie rzeczowym:
- roboty budowlane
- instalacje c.o.
- instalacje w-k
- instalacje elektryczne
Zakres prac adaptacyjnych obejmuje 3 budynki po Przedszkolu Nr 2 w Wieluniu przy ul. Krakowskie Przedmieście 2.
Powierzchnie budynków podlegających adaptacji :
- Budynek Nr 1 (główny), parter + piętro - 281m2,
- Budynek Nr 2( z istniejącym zapleczem kuchennym), parter + piętro - 258,60m2,
- Budynek nr 3 (w podwórku), parterowy - 112,67m2
KOD CPV 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
KOD CPV 45310000-3 Roboty z zakresie instalacji elektrycznych
KOD CPV 45330000-9 Hydraulika i roboty sanitarne
Miejsce realizacji: Wieluń, ul. Krakowskie Przedmieście 2
Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Termin wykonania zamówienia : 21.12.2007r.
Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 3 200,00 PLN(słownie : trzy tysiące dwieście PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy składać w kasie Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wielkiego 2, wadium wpłacane w pieniądzu przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 80 % Gwarancja - 20 %
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , pok. Nr: 204. Koszt SIWZ - 100,00zł. SIWZ została umieszczona na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl
7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:
w zakresie przedmiotu zamówienia : Waldemar Kluska, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2, tel. 0 43 8860248, w zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska , 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 tel. 0 - 43 8860249,w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30
Termin składania ofert upływa dnia 28.05.2007 o godz. 11.00 Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na:"Adaptację pomieszczeń po Przedszkolu Nr 2 w Wieluniu" Nie otwierać przed 28.05.2007r. godz.11.30"i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 28.05.2007 o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 w BZP pok.nr 203
10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy : 1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2/nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,3/ udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym, które są przedmiotem niniejszego zamówienia tj. polegającej na wykonaniu robót remontowo-budowlanych o wartości co najmniej 50 000zł, robót w zakresie instalacji elektrycznych o wartości co najmniej 30 000.zł, robót w zakresie instalacji w-k o wartości co najmniej 20 000zł, łącznie w jednym obiekcie lub oddzielnie w różnych obiektach 4/ dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia, posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia , należącymi do właściwej izby inżynierów budownictwa, tj. uprawnienia budowlane bez ograniczeń uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności : - konstrukcyjno-budowlanej ; - instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych; - instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie "spełnia"-"nie spełnia"
Termin związania ofertą : 30 dni od daty otwarcia ofert
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6
13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Wieluń, dnia 18.04.2007 r.
Ogłoszenie zostało wysłane do Urzędu Zamówień Publicznych
w dniu 18.04.2007r. o godz. 11:45 i zarejestrowane pod Nr 39990/2007
Poniżej spakowany załącznik do pobrania
Przetarg nieograniczony na: "Modernizację ulicy Malinowej w Wieluniu
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO
Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń
tel.: 0 - 43 8860259, fax.: 043 8860260, www.bip.um.wielun.pl,
ogłasza przetarg nieograniczony na: "Modernizację ulicy Malinowej w Wieluniu"
Opis przedmiotu zamówienia :
- podbudowa z kruszywa łamanego - tłucznia gr.20cm - 110,50m2
- nawierzchnia z betonu asfaltowego - wiążąca gr. 4cm - 110,50m2
- nawierzchnia bitum.asfaltowa - wartswa ścieralna gr. 4cm - 1123,70m2
- ułożenie krawężnika bet. 15*30 - 149,00mb
- frezowanie nawierzchni bitumicznej - 165,30m2
KOD CPV 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg
1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
3. Termin wykonania zamówienia : 31.08.2007 r.
4. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 1 500,00 zł (słownie : jeden tysiąc pięćset PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy wnieść do kasy Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wlk. 2, wadium w formie pieniądza należy wpłacać przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457
5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie : Cena - 90 % Gwarancja - 10%
6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Koszt SIWZ 30 zł. SIWZ opublikowana na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl
7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia : Wojciech Pastusiak, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 1 pok. nr 8 tel. 0-43 8860216, w zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 Biuro Zamówień Publicznych pok. nr. 204 tel. 0 - 43 8860249,
w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30
8. Termin składania ofert upływa dnia 09.05.2007 r. o godz. 11.00
Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : "Oferta przetargowa na zadanie pn: "Modernizacja ulicy Malinowej w Wieluniu" Nie otwierać przed 09.05.2007 r. godz. 11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Pl. Kazimierza Wielkiego 1.
9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 09.05.2007 r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. Nr 203
10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :
1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
2/ udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem jej wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga udokumentowania roboty budowlanej w zakresie budowy lub remontu dróg o nawierzchni bitumicznej o wartości co najmniej 35 000,00zł.
3/ posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj, uprawnienia budowlane bez ograniczeń uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz zaświadczenia z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzających przynależność do tej izby na dzień składania ofert.
11. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień Publicznych.
12. Termin związania ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.
13.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Wieluń, dnia 19.04.2007 r.
Poniżej spakowany załącznik do pobrania:
Przetarg nioegraniczony na:„Przebudowę chodników w parku k/Muzeum w Wieluniu”
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO
Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń
tel.: 0 - 43 8860259, fax.: 043 8860274, www.bip.um.wielun.pl,
ogłasza przetarg nieograniczony na: " Przebudowę chodników w parku k/Muzeum w Wieluniu"
Opis przedmiotu zamówienia :
W ramach zamówienia należy wykonać :
1/ Roboty rozbiórkowe
2/ Obrzeża betonowe 20*6
3/ Chodniki z kostki betonowej gr. 6cm
4/ Regulacja wysokościowa studzienek
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień:
Kod CPV 45233222-1 Roboty z zakresie chodników
1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
3. Termin wykonania zamówienia : 31.10.2007 r.
4. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 800,00 zł (słownie : osiemset PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy wnieść do kasy Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wlk. 2, wadium w formie pieniądza należy wpłacać przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457
5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie : Ceny jednostkowe ryczałtowe - 100 %
6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. SIWZ opublikowana na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl
7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia : Waldemar Kluska, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 1 pok. nr 10 tel. 0-43 8860248, w zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 Biuro Zamówień Publicznych pok. nr. 204 tel. 0 - 43 8860249, w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30
8. Termin składania ofert upływa dnia 24.04.2007 r. o godz. 11.00
Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : "Oferta przetargowa na zadanie pn. : "Przebudowa chodników w parku k/Muzeum w Wieluniu" Nie otwierać przed 24.04.2007 r. godz. 11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.
9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 24.04.2007 r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. Nr 203
10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :
1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
2/ posiadają uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej
11. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień Publicznych.
12. Termin związania ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.
13.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Wieluń, dnia 11.04.2007 r.
Poniżej spakowany załącznik do pobrania:
Przetarg nieograniczony na:„Konserwację i utrzymanie zieleni miejskiej w Wieluniu”
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 211 000 EURO
Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń
tel.: 0 - 43 886 - 02 59, fax.: 043 886 02 60, www.bip.um.wielun.pl,
ogłasza przetarg nieograniczony na: "Konserwacja i utrzymanie zieleni miejskiej w Wieluniu" o następującym zakresie rzeczowym:
Rejon I: w obrębie ulic: Krakowskie Przedmieście, Barycz, pl. Legionów, Sienkiewicza, Piłsudskiego; Rejon II: w obrębie ulic: Krakowskie Przedmieście, Reformacka, Zamenhofa, Św. Barbary, Kopernika, Sienkiewicza, pl. Legionów, Barycz; Rejon III: w obrębie ulic: Powstańców 1863 r. ,Wojska Polskiego, Grota-Roweckiego, Grabińskiego-Pomiana, Łąkowa, linia rozgraniczająca teren Lasku Miejskiego i parku przy stadionie wzdłuż siatki boiska pomocniczego oraz placu manewrowego nauki jazdy; Rejon IV: w obrębie ulic: Wojska Polskiego, Powstańców 1863 R., linia rozgraniczająca teren Lasku Miejskiego i parku przy stadionie wzdłuż siatki boiska pomocniczego oraz placu manewrowego nauki jazdy; Rejon V: w obrębie ulic: Graniczna, Kijak,Wojska Polskiego, Łąkowa, Grabińskiego-Pomiana, Grota-Roweckiego, Wojska Polskiego, Kopernika, Piłsudskiego, Częstochowska; Rejon VI: w obrębie ulic: Częstochowska, Krakowskie Przedmieście, Reformacka, Zamenhofa, Św. Barbary, Kopernika, Wojska Polskiego, Powstańców 1863 r.
Konserwacja i utrzymanie zieleni miejskiej polegać będzie na wykonywaniu następujących prac:
a) koszenie trawników: zieleńce zorganizowane - wysokość źdźbła trawy nie powinna przekraczać 7-10 cm; zieleńce niezorganizowane - wysokość trawy nie powinna przekraczać 30 cm, b) obsadzenie materiałem roślinnym kwietników, gazonów i rabat - nasadzenie wiosenne i letnie, c) pielenie kwietników, gazonów i rabat,d) utrzymanie w ciągłej wilgotności gleby w kwietnikach i gazonach, na rabatach i trawnikach,e) nasadzanie roślin jednorocznych, krzewów i drzew zakupionych przez Zamawiającego, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego wraz z palikowaniem drzew,f) zabezpieczenie roślin przed chorobami i szkodnikami, oraz nawożenie zapewniające utrzymanie roślin w odpowiedniej zdrowotności,g) dosiewanie traw i odnowa trawników,h) zabezpieczenie roślin na zimę, a w szczególności krzewów i drzew w młodszych klasach wieko-wych, których obwód pnia nie przekracza 15 cm,i) wykonanie wszelkiego rodzaju cięć wraz z zabezpieczeniem ran na wszystkich drzewach i krzewach rosnących na terenie utrzymania,j) wycinka suchych drzew i krzewów oraz wiatrołomów z terenu utrzymania -po uzyskaniu poz-wolenia Zamawiającego,k) wycinka odrostów korzeniowych przy drzewach,l) uzupełnianie palików przy drzewach, których obwód pnia nie przekracza 20 cm,ł) prace porządkowe na terenie utrzymania ( grabienie liści z trawników, opróżnianie kosz parkowych, mycie ławek parkowych, czyszczenie fontanny, zbieranie odpadów, ułamanych i ściętych gałęzi, zamiatanie wokół zieleńców resztek po koszeniu itp. ) wraz z wywozem zanieczyszczeń,m) bieżące utrzymanie czystości i porządku w ciągach alejek parkowych poprzez odchwaszczanie na całej powierzchni, zamiatanie, usuwanie zanieczyszczeń i przycinanie brzegów alejek,n) pielęgnacja żywopłotów poprzez przycinanie, podlewanie i uzupełnianie roślin w zależności od potrzeb,o) uprzątanie terenów podległych po imprezach masowych,p) zimowe utrzymanie alejek i schodów na terenie parków i skwerów poprzez odśnieżanie i zwalczanie śliskości,r) naprawa i konserwacja istniejącego na terenie utrzymania sprzętu i elementów małej architektury,s) utrzymanie w należytym porządku podległych grobów, mogił i pomników,t)ustawienie choinki świątecznej dla rejonu I i II.
KOD CPV 77310000-6 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych; KOD CPV 77211500-7 Usługi pielęgnacji drzew KOD CPV 77314100-5 Usługi w zakresie trawników; KOD CPV 77313000-7 Usługi utrzymania parków
Miejsce realizacji: Wieluń
Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
Dopuszcza się składanie ofert częściowych maksymalnie na 3 rejony.
Termin wykonania zamówienia : 31.12.2009r.
Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : Rejon I - 2300,00 zł (słownie: dwa tysiące trzysta złotych 00/100); Rejon II - 2700,00 zł (słownie: dwa tysiące siedemset złotych 00/100); Rejon III- 900,00 zł (słownie : dziewięćset złotych00/100); Rejon IV 400,00 zł (słownie: czterysta złotych 00/100); Rejon V- 550,00 zł (słownie: pięćset pięćdziesiąt złotych)
Rejon VI - 400,00 zł (słownie: czterysta złotych 00/100)
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 100 %
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. SIWZ została umieszczona na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl
Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia : Waldemar Kluska, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 1, tel. 0 43 8860248, w zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska , 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 tel. 0 - 43 8860249,w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30
Termin składania ofert upływa dnia 15.05.2007 o godz. 11.00 Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na: "Konserwację i utrzymanie zieleni miejskiej na terenie Wielunia" Nie otwierać przed 15.05.2007r. godz.11.30"i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 15.05.2007 o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 w BZP pok.nr 203
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy : 1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2/nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,3/ Warunkiem koniecznym do przystąpienia do przetargu jest wykonanie przez wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jednego zamówienia polegającego na całorocznym utrzymaniu terenów zieleni ogólnodostępnej o wartości dla jednego roku minimum: Rejon I-40 000,00 zł; Rejon II-45 000,00 zł; Rejon III-15 000,00 zł; Rejon IV-6 000,00 zł; Rejon V-7 000,00 zł; Rejon VI-6 000,00 zł. Pod pojęciem "Teren zieleni ogólnodostępnej" należy rozumieć: tereny zieleni miejskiej, osiedlowej, otwarte tereny zieleni przyzakładowej, przyszkolnej, towarzyszącej urzędom i instytucjom użyteczności publicznej, obiektom sakralnym, 4/ posiadanie pozwolenia na zbieranie i transport odpadów na terenie gminy Wieluń z terminem ważności w okresie trwania umowy-dotyczy każdego z rejonów. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie "spełnia"-"nie spełnia"
Termin związania ofertą : 30 dni od daty otwarcia ofert
Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Wieluń, dnia 03.04.2007 r.
Ogłoszenie zostało wysłane do Urzędu Zamówień Publicznych
w dniu 03.04.2007r. o godz. 14:57 i zarejestrowane pod Nr 33086/2007
Poniżej spakowany załącznik do pobrania