Przetarg nieograniczony na:"Wykonanie zatoki autobusowej przy ul.Sadowej w Wieluniu"
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 5 150 000 EURO
Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń
tel.: 0 - 43 886 - 02 59, fax.: 043 886 02 60, www.bip.um.wielun.pl,
ogłasza przetarg nieograniczony na: "Wykonanie zatoki autobusowej przy ul.Sadowej w Wieluniu"
o następującym zakresie rzeczowym:
- roboty rozbiórkowe
- ułożenie krawężnika bet. 15*30- 301mb
- ułożenie obrzeży betonowych 8*30 - 168,50mb
- opaska z płyt betonowych 50*50*7 - 27,00m2
- nawierzchnia z kostki brukowej szarej gr.8cm - 570,70m2
- nawierzchnia z kostki brukowej szarej gr. 6cm - 109,00m2
- oznakowanie pionowe i poziome
- humusowanie- 25,00m2
KOD CPV 45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad i dróg
KOD CPV 45233222-1 Roboty z zakresie chodników
Miejsce realizacji: ul. Sadowa w Wieluniu
Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Termin wykonania zamówienia : 30.08.2008r.
Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 500,00 PLN(słownie : pięćset PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy składać w kasie Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wielkiego 2, wadium wpłacane w pieniądzu przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 90 % Gwarancja - 10 %
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Koszt SIWZ - 70,00zł. SIWZ została umieszczona na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl
7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:
w zakresie przedmiotu zamówienia : Wojciech Pastusiak, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2, tel. 0 43 8860216, w zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska , 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 tel. 0 - 43 8860249,w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30
Termin składania ofert upływa dnia 04.03.2008 o godz. 11.00 Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na:"Wykonanie zatoki autobusowej przy ul.Sadowej w Wieluniu" Nie otwierać przed 04.03.2008r. godz.11.30"i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 04.03.2008 o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 w BZP pok.nr 203
10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy : 1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2/nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,3/ udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i o wartości co najmniej 70 000zł , tj. roboty w zakresie nawierzchni z kostki brukowej. Należy podać wartości zamówień, daty i miejsca wykonania oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 4/ posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj, uprawnienia budowlane bez ograniczeń uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz zaświadczenia z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzających przynależność do tej izby na dzień składania ofert.
11. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie "spełnia"-"nie spełnia"
12. Termin związania ofertą : 30 dni od daty otwarcia ofert
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6
13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Wieluń, dnia 12.02.2008 r.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w BZP w dniu 12.02.2008r.
i zarejestrowane pod Nr 28526
Poniżej spakowany załącznik do pobrania
Przetarg nieograniczony na:"Budowę kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w ul. Krakowskie Przedmieście w Wieluniu"
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 5 150 000 EURO
Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń
tel.: 0 - 43 886 - 02 59, fax.: 043 886 02 60, www.bip.um.wielun.pl,
ogłasza przetarg nieograniczony na: "Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w ul. Krakowskie Przedmieście w Wieluniu"
o następującym zakresie rzeczowym:
- sieć kanalizacyjna z rur PCV fi 200 137,40mb
-studnie rewizyjne z kręgów betonowych fi 1000 -5 szt
-przyłącza kanalizacyjne z rur PCV fi 160 - 129,0mb
-studnie przyłączeniowe z PCV fi 42516,0szt
-odbudowa nawierzchni asfaltowej z podbudową-320m2
-odbudowa chodników z płyt betonowych 35*35*5 z podbudową- 104m2
-odbudowa nawierzchni z płyt sześciokątnych z podbudową 96m2
KOD CPV 45232440-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
KOD CPV 45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad i dróg
KOD CPV 45233222-1 Roboty z zakresie chodników
Miejsce realizacji: ul. Krakowskie Przedmieście w Wieluniu
Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Termin wykonania zamówienia : 30.08.2008r.
Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 8 000,00 PLN(słownie : osiem tysięcy PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy składać w kasie Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wielkiego 2, wadium wpłacane w pieniądzu przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 90 % Gwarancja - 10 %
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Koszt SIWZ - 31,00zł. SIWZ została umieszczona na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl
7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:
w zakresie przedmiotu zamówienia : Wojciech Pastusiak, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2, tel. 0 43 8860216, w zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska , 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 tel. 0 - 43 8860249,w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30
Termin składania ofert upływa dnia 12.02.2008 o godz. 11.00 Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na:"Budowę kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w ul. Krakowskie Przedmieście w Wieluniu" Nie otwierać przed 12.02.2008r. godz.11.30"i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 12.02.2008 o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 w BZP pok.nr 203
10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy : 1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2/nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,3/ udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i o wartości łącznej co najmniej 200 000zł ,w tym roboty drogowe w zakresie nawierzchni asfaltowej co najmniej 100 000zł, roboty w zakresie sieci sanitarnych co najmniej 100 000zł. W/w roboty budowlane mogą być objęte jednym zamówieniem, lub oddzielnymi zamówieniami dla robót drogowych i dla sieci sanitarnych o wyżej podanych wartościach. Należy podać wartości zamówień, daty i miejsca wykonania oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 4/ posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj, uprawnienia budowlane bez ograniczeń uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sieci kanalizacyjnych oraz w specjalności drogowej oraz zaświadczenia z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzających przynależność do tej izby na dzień składania ofert.
Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie "spełnia"-"nie spełnia"
Termin związania ofertą : 30 dni od daty otwarcia ofert
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6
13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Wieluń, dnia 22.01.2008 r.
UWAGA - wyjasnienia do SIWZ w dziale przetargi - zapytania i odpowiedzi
Ogłoszenie zostało zamieszczone w BZP w dniu 22.01.2008r.
i zarejestrowane pod Nr 14798-2008
Poniżej spakowany załącznik do pobrania:
Przetarg nieograniczony na: " Przebudowę drogi gminnej we wsi Piaski, gmina Wieluń
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 5 150 000 EURO
Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń
tel.: 0 - 43 886 - 02 59, fax.: 043 886 02 60, www.bip.um.wielun.pl,
ogłasza przetarg nieograniczony na: "Przebudowa drogi gminnej we wsi Piaski, gmina Wieluń"
o następującym zakresie rzeczowym:
- ułożenie krawężnika bet. 15*30 na ławie betonowej 514,00mb
- nawierzchnia z kostki brukowej betonowej szarej 1410,00m2
- nawierzchnia z płyt ażurowych MEBA gr.8cm 40,00m2
Miejsce realizacji: Piaski, gmina Wieluń
Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Termin wykonania zamówienia : 30.08.2009r.
Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 6 000,00 PLN(słownie : sześć tysięcy PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy składać w kasie Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wielkiego 2, wadium wpłacane w pieniądzu przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 90 % Gwarancja - 10 %
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Koszt SIWZ - 22,00zł. SIWZ została umieszczona na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl
7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:
w zakresie przedmiotu zamówienia : Wojciech Pastusiak, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2, tel. 0 43 8860216, w zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska , 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 tel. 0 - 43 8860249,w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30
Termin składania ofert upływa dnia 27.02.2008 o godz. 11.00 Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na:"Budowę drogi gminnej we wsi Piaski, gmina Wieluń" Nie otwierać przed 27.02.2008r. godz.11.30"i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 27.02.2008 o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 w BZP pok.nr 203
10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy : 1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2/nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,3/ udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. nawierzchni z kostki brukowej i o wartości co najmniej 120 000zł. Należy podać wartości zamówień, daty i miejsca wykonania oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 4/ posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj, uprawnienia budowlane bez ograniczeń uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz zaświadczenie z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność do tej izby na dzień składania ofert.
Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie "spełnia"-"nie spełnia"
Termin związania ofertą : 30 dni od daty otwarcia ofert
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6
13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Wieluń, dnia 01.02.2008 r.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w BZP w dniu 01.02.2008r.
i zarejestrowane pod Nr 21896
Poniżej 3 załacznik do pobrania:
Załącznik nr 1 do przetargu niegraniczonego na: "Przebudowę drogi gminnej we wsi Piaski, gmina Wieluń"
Załącznik nr 3 do przetargu nieograniczonego :"Przebudowę drogi gminnej we wsi Piaski, gmina Wieluń"
Załącznik nr 2 do przetargu nieograniczonego na:" Przebudowę drogi gminnej we wsi Piaski, gmina Wieluń
Przetarg nieograniczony na:"Budowę ulicy Wysockiego w Wieluniu"
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 5 150 000 EURO
Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń
tel.: 0 - 43 886 - 02 59, fax.: 043 886 02 60, www.bip.um.wielun.pl,
ogłasza przetarg nieograniczony na: "Budowę ulicy Wysockiego w Wieluniu "
o następującym zakresie rzeczowym:
- ustawienie krawężnika bet. 15X30 na ławie betonowej - 865,0mb
- ustawienie obrzeży betonowych 20x6 - 850 ,0mb
- nawierzchnia z kostki brukowej szarej gr. 8cm -1324,18m2
- nawierzchnia z kostki brukowej kolorowej gr. 8cm - 633,62m2
KOD CPV 45233120-6 Roboty z zakresie budowy dróg
Miejsce realizacji: Wieluń
Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Termin wykonania zamówienia : 15.09.2009r.
Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 9500,00 PLN(słownie : dziewięć tysięcy pięćset złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy składać w kasie Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wielkiego 2, wadium wpłacane w pieniądzu przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 90 % Gwarancja - 10 %
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. SIWZ została umieszczona na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl Cena SIWZ 30,00zł.
7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:
w zakresie przedmiotu zamówienia : Stanisław Stochniałek , 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2, tel. 0 43 8860216, w zakresie procedury przetargowej : Arkadiusz Prygiel, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 tel. 0 - 43 8860249,w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30
Termin składania ofert upływa dnia 22.02.2008 o godz. 11.00 Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na:" Budowę ulicy Wysockiego w Wieluniu " Nie otwierać przed 22.02.2008r. godz.11.30i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 22.02.2008 o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 w BZP pok.nr 203
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy : 1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2/nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
3/udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i o wartości co najmniej 150 000zł , tj. roboty w zakresie nawierzchni z kostki brukowej. Należy podać wartości zamówień, daty i miejsca wykonania oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 4/ posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj, uprawnienia budowlane bez ograniczeń uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz zaświadczenia z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzających przynależność do tej izby na dzień składania ofert.
Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie "spełnia"-"nie spełnia"
Termin związania ofertą : 30 dni od daty otwarcia ofert
Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Wieluń, dnia 31.01.2008r.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w BZP w dniu 31.01.2008r.
i zarejestrowane pod Nr 21013-2008
Poniżej spakowany zalącznik do pobrania:
Przetarg nieogranicozny na:"Przebudowę miejsc parkingowych w os. Armii Krajowej w Wieluniu"
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 5 150 000 EURO
Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń
tel.: 0 - 43 886 - 02 59, fax.: 043 886 02 60, www.bip.um.wielun.pl,
ogłasza przetarg nieograniczony na:"Przebudowa miejsc parkingowych w os. Armii Krajowej w Wieluniu"
o następującym zakresie rzeczowym:
- ułożenie krawężnika bet. 15X30 na ławie betonowej - 620,0mb
- wykonanie nawierzchni parkingu z kostki brukowej gr. 8cm - 693,0m2
- wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej gr. 6cm - 505,0m2
- ustawienie obrzeży betonowych 30x8 - 494,0mb
- wykonanie nawierzchni bitumicznej asfaltowej gr. 4cm - 1718,50m2
KOD CPV 45213312-3 Parkingi
KOD CPV 45233222-1 Roboty z zakresie chodników
KOD CPC 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg
Miejsce realizacji: Wieluń
Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Termin wykonania zamówienia : 30.09.2008r.
Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 9500,00 PLN(słownie : dziewięć tysięcy pięćset złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy składać w kasie Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wielkiego 2, wadium wpłacane w pieniądzu przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 90 % Gwarancja - 10 %
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. SIWZ została umieszczona na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl Cena SIWZ 43,00zł.
7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:
w zakresie przedmiotu zamówienia : Stanisław Stochniałek , 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2, tel. 0 43 8860215, w zakresie procedury przetargowej : Arkadiusz Prygiel, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 tel. 0 - 43 8860249,w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30
Termin składania ofert upływa dnia 15.02.2008 o godz. 11.00 Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na:" Przebudowa miejsc parkingowych w os. Armii Krajowej w Wieluniu" Nie otwierać przed 15.02.2008r. godz.11.30"i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 15.02.2008 o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 w BZP pok.nr 203
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy : 1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2/nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
3/ a/udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i o wartości łącznej co najmniej 200 000zł ,w tym roboty drogowe w zakresie nawierzchni asfaltowej co najmniej 100 000zł, roboty w zakresie nawierzchni z kostki brukowej co najmniej 100 000zł W/w roboty budowlane mogą być objęte jednym zamówieniem, lub oddzielnymi zamówieniami dlarobót drogowych z kostki brukowej i nawierzchni asfaltowej o wyżej podanych wartościach. 4/ posiadają uprawnienia niezbędne dowykonania przedmiotu zamówienia tj, uprawnienia budowlane bez ograniczeń uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz zaświadczenia z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzających przynależność dotej izby na dzień składania ofert. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie "spełnia"-"nie spełnia"
Termin związania ofertą : 30 dni od daty otwarcia ofert
Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Wieluń, dnia 24.01.2008 r.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w BZP w dniu 24.01.2008.
i zarejestrowane pod Nr 16917
Poniżej spakowany załacznik do pobrania:
Przetarg nieograniczony na:"Budowę parkingu dla samochodów osobowych przy ul. Reformackiej w Wieluniu"
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 5 150 000 EURO
Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń
tel.: 0 - 43 886 - 02 59, fax.: 043 886 02 60, www.bip.um.wielun.pl,
ogłasza przetarg nieograniczony na: "Budowa parkingu dla samochodów osobowych przy ul. Reformackiej w Wieluniu"
o następującym zakresie rzeczowym:
- roboty rozbiórkowe
- ułożenie krawężnika bet. 15*30 - 590,10mb
- nawierzchnia z kostki brukowej gr.8cm - 754,50m2
- nawierzchnia z kostki brukowej gr. 6cm - 491,00m2
KOD CPV 45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad i dróg
KOD CPV 45233222-1 Roboty z zakresie chodników
Miejsce realizacji: ul. Reformacka w Wieluniu
Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Termin wykonania zamówienia : 30.08.2008r.
Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 6 500,00 PLN(słownie : sześć tysięcy pięćset PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy składać w kasie Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wielkiego 2, wadium wpłacane w pieniądzu przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 90 % Gwarancja - 10 %
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Koszt SIWZ - 75,00zł. SIWZ została umieszczona na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl
7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:
w zakresie przedmiotu zamówienia : Wojciech Pastusiak, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2, tel. 0 43 8860216, w zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska , 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 tel. 0 - 43 8860249,w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30
8. Termin składania ofert upływa dnia 19.02.2008 o godz. 11.00 Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na:"Budowę parkingu dla samochodów osobowych przy ul.Reformackiej w Wieluniu" Nie otwierać przed 19.02.2008r. godz.11.30"i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.
9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 19.02.2008 o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 w BZP pok.nr 203
10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy : 1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2/nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,3/ udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i o wartości co najmniej 120 000zł , tj. roboty w zakresie nawierzchni z kostki brukowej. Należy podać wartości zamówień, daty i miejsca wykonania oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 4/ posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj, uprawnienia budowlane bez ograniczeń uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz zaświadczenia z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzających przynależność do tej izby na dzień składania ofert.
Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie "spełnia"-"nie spełnia"
11. Termin związania ofertą : 30 dni od daty otwarcia ofert
12. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6
13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Wieluń, dnia 25.01.2008 r.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w BZP w dniu 25.01.2008r. i zarejestrowane pod Nr 17374-2008r.
Poniżej spakowany załącznik do pobrania:
Przetarg nieograniczony na: "Opracowanie monografii miasta Wielunia pt.Wieluń dzieje miasta"
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 206 000 EURO
Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń
tel.: 0 - 43 886 - 02 59, fax.: 043 886 02 60, www.bip.um.wielun.pl,
ogłasza przetarg nieograniczony na: Opracowanie monografii miasta Wielunia pt."Wieluń dzieje miasta"
o następującym zakresie rzeczowym:
monografia ma być opracowana w formie książkowej w trzech tomach:
Tom I - okres od powstania miasta do 1793r.
Tom II - okres od 1793r. do 1945r.
Tom III - okres od 1945r. do około 1989r.
2/Opis przedmiotu zamówienia:
a/ format: B5
b/ oprawa : z wytłoczonym tytułem
- oprawa twarda 50% nakładu
- oprawa miękka 50% nakładu
c/ sposób składania: książka szyta 50% nakładu
książka klejona 50% nakładu
d/ papier:
- kolor biały, klasy 3
e/ nakład
- I tom -1000 egz. - 50% nakładu w twardej oprawie 50% nakładu w miękkiej oprawie
- II tom - 1000 egz. - 50% nakładu w twardej oprawie 50% nakładu w miękkiej oprawie
- III tom - 1000 egz. - 50% nakładu w twardej oprawie 50% nakładu w miękkiej oprawie
Objętość co najmniej 45 arkuszy autorskich, około 3 arkuszy zdjęć, około 2 arkusze aneksów, indeksów itp.
3.Teksty poszczególnych tomów monografii będą przekazane w postaci wydruku oraz na nośnikach elektronicznych. Dotyczy to również zdjęć, map, ilustracji , szkiców itp.
4. Po wykonaniu zlecenia naświetlone matryce przechodzą na własność Zamawiającego
5.Całość prac związanych z opracowaniem i wydaniem monografii (opracowanie konspektu dzieła, wybór materiału ilustracyjnego, opracowanie opinii poszczególnych tomów, opracowanie redakcyjne i naukowe, korekty autorskie i redakcyjne) spoczywa na wykonawcy.
6.Ostateczna wersja gotowa do druku powinna być podpisana przez Wykonawcę i osobę wskazaną przez zamawiającego
7.Wykonawca przekaże Zamawiającemu opracowanie w formie papierowej oraz elektronicznej, umożliwiające w przyszłości wykonanie kolejnych nakładów monografii
8.Prawa autorskie zostaną przeniesione na własność Zamawiającego.
KOD CPV 92310000-7 Usługi tworzenia dzieł artystycznych i literackich oraz przekładu
KOD CPV 78200000-9 Usługi związane z drukowaniem
KOD CPV 78110000-1Usługi w zakresie drukowania książek
Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Termin wykonania zamówienia : od dnia podpisania umowy do 30.11.2010r. w tym:
- Tom II od dnia podpisania umowy do 30.12.2008r.
- Tom III od dnia podpisania umowy do dnia 30.11.2009r.
- Tom I od dnia podpisania umowy do 30.11.2010r.
Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 100 %
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. SIWZ została umieszczona na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl
7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:
w zakresie przedmiotu zamówienia : Dariusz Leman, 98-300 Wieluń, ul.Piłsudskiego 14, tel. 0 43 8860224, w zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska , 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 tel. 0 - 43 8860249,w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30
Termin składania ofert upływa dnia 01.02.2008 o godz. 11.00 Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na:"Opracowanie monografii miasta Wielunia" Nie otwierać przed 01.02.2008r. godz.11.30"i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 01.02.2008 o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 w BZP pok.nr 203
1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b/posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c/znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d/nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2.W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają szczegółowe warunki:a/udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, tj. wykonanie minimum jednego opracowania, którego przedmiotem była monografia miasta o wartości powyżej 90 000,00zł brutto, z podaniem jej wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. b/ dysponują zespołem osób przewidzianym do wykonania zamówienia w skład którego wchodzi co najmniej 3 samodzielnych pracowników naukowych, posiadających tytuł doktora habilitowanego z zakresu historii
Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
- oświadczenie - załącznik nr 2
- wykaz usług zawierający następujące dane: przedmiot zamówienia, termin realizacji usług, wartość zrealizowanych usług, odbiorcę usługi - załącznik nr 4, oraz dokumenty, że w/w usługi zostały wykonane należycie, np. referencje
- wykaz osób , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia ,niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 5 wraz z dokumentami potwierdzającymi żądane wykształcenie
- aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez organ wydający w/w dokument w wymaganym terminie pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w w/w dokumencie.
Ponadto wykonawca winien złożyć:
- pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, dotyczy to spółek cywilnych oraz konsorcjów. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów składanych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo winno być przedłożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem.
- wypełniony druk "Oferta", stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji specyfikacji (treść oferty musi odpowiadać treści wzoru formularza ofertowego -załącznika nr 1 do SIWZ, wszystkie wykropkowane pola mają być wypełnione),
- zaakceptowany i parafowany wzór umowy załącznik nr 3
Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie "spełnia"-"nie spełnia"
Termin związania ofertą : 30 dni od daty otwarcia ofert
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6
13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Wieluń, dnia 24.01.2008 r.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w BZP w dniu 24.01.2008 r.
i zarejestrowane pod Nr 16734-2008.
Poniżej spakowany załącznik do pobrania:
Przetarg nieograniczony: "Budowę kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w ul. Sejmu czteroletniego w Wieluniu"
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 5 150 000 EURO
Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń
tel.: 0 - 43 886 - 02 59, fax.: 043 886 02 60, www.bip.um.wielun.pl,
ogłasza przetarg nieograniczony na: "Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w ul. Sejmu Czteroletniego w Wieluniu"
o następującym zakresie rzeczowym:
- sieć kanalizacyjna z rur PCV fi 200 - 345,0mb
- studnie rewizyjne TEGRA fi 600 -12 szt
-przyłącza kanalizacyjne z rur PCV fi 160- 81,3mb
KOD CPV 45232440-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
Miejsce realizacji: ul. Sejmu Czteroletniego w Wieluniu
Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Termin wykonania zamówienia : 30.06.2008r.
Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 2 400,00 PLN(słownie : dwa tysiące czterysta PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy składać w kasie Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wielkiego 2, wadium wpłacane w pieniądzu przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 90 % Gwarancja - 10 %
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Koszt SIWZ - 22,00zł. SIWZ została umieszczona na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl
7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:
w zakresie przedmiotu zamówienia : Wojciech Pastusiak, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2, tel. 0 43 8860216, w zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska , 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 tel. 0 - 43 8860249,w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30
Termin składania ofert upływa dnia 13.02.2008 o godz. 11.00 Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na:"Budowę kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w ul. Sejmu Czteroletniego w Wieluniu" Nie otwierać przed 13.02.2008r. godz.11.30"i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 13.02.2008 o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 w BZP pok.nr 203
10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy : 1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2/nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,3/ udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i o wartości co najmniej 50 000zł , tj. roboty w zakresie sieci sanitarnych. Należy podać wartości zamówień, daty i miejsca wykonania oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 4/ posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj, uprawnienia budowlane bez ograniczeń uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sieci kanalizacyjnych oraz zaświadczenia z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzających przynależność do tej izby na dzień składania ofert.
Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie "spełnia"-"nie spełnia"
Termin związania ofertą : 30 dni od daty otwarcia ofert
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6
13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Wieluń, dnia 23.01.2008 r.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w BZP w dniu 23.01.2008r.
i zarejestrowane pod Nr 15985-2008
Poniżej spakowany załacznik do pobrania: