Przetargi


Przetarg nieograniczony na:„Wykonanie operatu szacunkowego działki nr 35/1 w Wieluniu obręb 2 i gruntu położonego w Wieluniu w obr. 7 i 8”

28‑06‑2006 10:04:01

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO


Burmistrz Wielunia
Pl.Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0-43 886-02-49, fax.: 043 886-02-74, www.bip.um.wielun.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony na:

"Wykonanie operatu szacunkowego działki nr 35/1 w Wieluniu obręb 2 i gruntu położonego w Wieluniu w obr. 7 i 8"

o następującym zakresie rzeczowym:

Zadanie 1 - Wykonanie operatu szacunkowego dla działki położonej w Wieluniu obręb 2, oznaczonej numerem 35/1 o powierzchni 675m2

W załączeniu mapy z zaznaczonym terenem do szacowania

Cel szacunku - określenie wartości nieruchomości w celu sprzedaży

Zadanie 2 - Wykonanie operatu szacunkowego ustalającego wartość gruntu dla następujących działek: dz. nr 572/1 o pow. 0,0064ha - Wieluń, obr. 8, dz. Nr 644/1 o pow. 0,0080ha, 644/2 o pow. 0,0054ha, 644/3 o pow. 0,0047ha, 644/4 o pow. 0,0077ha i 644/5 o pow.0,0011hqa - Wieluń, obr. 7

W załączeniu mapy z zaznaczonym terenem do szacowania

Cel szacunku - sprzedaż na poszarzenie działek przyległych

Kod CPV - 70300000 - 4

Miejsce realizacji: miasto Wieluń

1. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

2. Dopuszcza się składanie ofert częściowych

3. Termin wykonania zamówienia : jeden miesiąc od dnia podpisania umowy .

4. Zamawiający nie wymaga składania wadium :

5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Cena - 100 %

6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204 (budynek w parku 2 piętro ). SIWZ opublikowana jest na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl

7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:

w zakresie przedmiotu zamówienia : Naczelnik Wydziału

Gospodarki Przestrzennej

i Rolnictwa mgr inż. Janusz Pamuła , 98-300 Wieluń, Plac

Kazimierza Wielkiego 2 pok. nr 39 tel. 0 - 43 886-02-25

w zakresie procedury przetargowej : Kierownik Biura Zamówień Publicznych mgr inż. Małgorzata Rajska , 98-30 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 tel. 0 - 43 886-02-49, w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

8. Termin składania ofert upływa dnia 10.07.2006r. o godz. 11.00

Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach .

Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę

i adres Wykonawcy oraz napis : oferta przetargowa na zadanie pn. :

Wykonanie operatu szacunkowego działki nr 35/1 w Wieluniu obręb

2 i gruntu położonego w Wieluniu w obr. 7 i 8" Nie otwierać przed 10.07.2006r. godz. 11:30" złożyć w siedzibie Zamawiającego w

Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1

Plac Kazimierza Wielkiego 1.

9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 10.07.2006r. o godz. 11.30 w siedzibie

Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. nr

203(II piętro budynek w parku)

10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :

1. spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo

zamówień publicznych,

2. nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo

zamówień publicznych,

3.spełniający dodatkowe warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

11. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej

12. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

13. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów

14. Termin związania ofertą wynosi 30 dni

Wieluń, dnia 28.06.2006 r.

Poniżej spakowany załącznik do pobrania










Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg nieograniczony na: „Remont dachu Domu Ludowego w Turowie”

23‑06‑2006 09:55:47

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO

Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 8860259, fax.: 043 8860260, www.bip.um.wielun.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony na: "Remont dachu Domu Ludowego w Turowie"

Opis przedmiotu zamówienia :

- przełożenie rynien 62mb

- przełożenie rur spustowych 30mb

- uzupełnienie tynków na kominach 10,78m2

- wymiana przewodów instalacji odgromowej z pręta 133,757mb

- wykonanie murłat 20*20cm 4,81m2

- izolacja cieplna dachu ze styropianu FS20 gr. 20cm 408,89m2

- ułożenie papy termozgrzewalnej podkładowej i nawierzchniowej 408,89m2

- wymiana obróbek blacharskich z blachy powlekanej 95.54m2

KOD CPV 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne


1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

3. Termin wykonania zamówienia : do 30.09.2006 r.

4. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości :1 000,00 zł (słownie : jeden tysiąc PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy wnieść do kasy Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wlk. 2, wadium w formie pieniądza należy wpłacać przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457

5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Cena - 90 % Gwarancja - 10%

6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Koszt SIWZ - 10zł. SIWZ opublikowana na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl

7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia : Wojciech Pastusiak, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 1 tel. 0-43 886-02-16, w zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 Biuro Zamówień Publicznych tel. 0 - 43 886-02-49, w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

8. Termin składania ofert upływa dnia 04.07.2006 r. o godz. 11.00

Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres

Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : "Oferta przetargowa na zadanie pn. : "Remont dachu Domu

Ludowego w Turowie" Nie otwierać przed 04.07.2006 r. godz. 11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi

interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.

9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 04.07.2006 r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. Nr 203

10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :

1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2/nie

podlegający wykluczeniu z art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3/ którzy

udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności

jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej o charakterze

porównywalnym z niniejszym zamówieniem i zakresie polegającym na dociepleniu dachu o

wartości co najmniej 30.000zł.

Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów

załączonych do oferty.Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków.

Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.

11. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art.

67 ust. 1 pkt 7 ustawy PrawoZamówień Publicznych

12. Termin związania ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.

13.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

14.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

15.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.




Wieluń, dnia 23.06.2006r.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg nieograniczony na:„Budowę sieci wodociągowej wraz z przyłączami we wsi Kadłub, gmina Wieluń”

09‑06‑2006 09:54:37

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO

Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 8860259, fax.: 043 8860260, www.bip.um.wielun.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony na: "Budowę sieci wodociągowej wraz z przyłączami we wsi Kadłub, gmina Wieluń"

Opis przedmiotu zamówienia :

1. Sieć wodociągowa:

- ułożenie rur PCV fi 90/3.5mm 731,00mb,

- ułożenie rur PEHD fi 90/8.2mm 150,00mb

- zasuwy żeliwne kołnierzowe fi 80 1,00szt

- hydranty naziemne fi 80 3,00kpl

- rury stalowe osłonowe fi 133.0/4.0mm 8,00m

2. Przyłącze wodociągowe do posesji nr 187/2:

- ułożenie rur PE fi 40mm 24,00m

- ułożenie rur stalowych ocynkowanych fi 20mm 1,00m

- nasady rurowe typu IMER fi 90/40mm 1,00szt

- wodomierz skrzydełkowy fi 20mm 1,00szt

- zawory zaporowe fi 20mm 2,00szt

- zawór zwrotny przelotowy fi 20mm 1,00szt

- odmulacz (filtr siatkowy) fi 20mm 1,00szt

3. Przyłącze wodociągowe do posesji nr 189/1:

- ułożenie rur PE fi 40mm 19,00m

- ułożenie rur stalowych ocynkowanych fi 20mm 1,00m

- nasady rurowe typu IMER fi 90/40mm 1,00szt

- wodomierz skrzydełkowy fi 20mm 1,00szt

- zawory zaporowe fi 20mm 2,00szt

- zawór zwrotny przelotowy fi 20mm 1,00szt

- odmulacz (filtr siatkowy) fi 20mm 1,00szt

4. Przyłącze wodociągowe do posesji nr 190:

- ułożenie rur PE fi 40mm 17,00m

- ułożenie rur stalowych ocynkowanych fi 20mm 1,00m

- nasady rurowe typu IMER fi 90/40mm 1,00szt

- wodomierz skrzydełkowy fi 20mm 1,00szt

- zawory zaporowe fi 20mm 2,00szt

- zawór zwrotny przelotowy fi 20mm 1,00szt

- odmulacz (filtr siatkowy) fi 20mm 1,00szt

KOD CPV 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

3. Termin wykonania zamówienia : do 30.10.2006 r.

4. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości :1 500,00 zł (słownie : jeden tysiąc pięćset PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy wnieść do kasy Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wlk. 2, wadium w formie pieniądza należy wpłacać przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457

5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 90 % Gwarancja- 10%

6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Koszt SIWZ - 25zł. SIWZ opublikowana na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl

7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia : Wojciech Pastusiak, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 1 pok. nr 10 tel. 0-43 886-02-16, w zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 Biuro Zamówień Publicznych pok. nr. 204 tel. 0 - 43 886-02-49, w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

8. Termin składania ofert upływa dnia 20.06.2006 r. o godz. 11.00

Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach .

Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę iadres Wykonawcy oraz napis : "Oferta przetargowa na zadanie pn. : "Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami we wsi Kadłub,gmina Wieluń" Nie otwierać przed 20.06.2006 r. godz. 11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.

9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 20.06.2006 r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. Nr 203

10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :

1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,

2/nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,

3/ którzy udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej o charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem i zakresie polegającym na budowie sieci wodociągowej z przyłączami o długości minimum 0,5 km, o wartości co najmniej 35.000zł.

4/posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj, uprawnienia budowlane w zakresie sieci sanitarnych. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.

11 . Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień Publicznych

12 . Termin związania ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.

13 . Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

14 . Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji

elektronicznej.

15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.


Wieluń, dnia 09.06.2006r.


Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
36KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
42KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
38KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
22KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/rtf
Rozmiar:
5KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
38KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
42KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Liczba komunikatów archiwalnych: 1436 Numer strony: 1 .. 126  127  128  129  130  .. 144
Informacja wytworzona przez:
Arkadiusz Prygiel
email: prygiela@um.wielun.pl tel.:43 8860249 fax: 43 8860274
, w dniu:  09‑04‑2004 15:45:23
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Monika Antosiak
email: mantosiak@finn.pl tel.:(42) 684-98-91 fax: (42) 684-98-92
, w dniu:  09‑04‑2004 15:45:23
Data ostatniej aktualizacji:
22‑08‑2025 08:29:46
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie