Przetargi


Przetarg nieograniczony na „Odbudowę siedzisk przy boiskach piłkarskich we wsiach Kurów, Masłowice, Starzenice, Ruda , gmina Wieluń”

18‑07‑2006 10:53:45

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO

Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 8860259, fax.: 043 8860260, www.bip.um.wielun.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony na: "Odbudowę siedzisk przy boiskach piłkarskich we wsiach Kurów, Masłowice, Starzenice, Ruda , gmina Wieluń"

1. Opis przedmiotu zamówienia : dla jednego modułu siedziska = 12 siedzisk :

1/Roboty ziemne 7.214m3

2/Podkład betonowy B10 gr. 10cm 0.155m3

3/Stopy betonowe siedzisk B20 - 0.473m3

4/Izolacje przeciwwilgociowe 2* pionowe i poziome 6,95m2

5/Konstrukcja stalowa siedziska ocynkowana z malowaniem 0,138t

6/ Dostawa i montaż siedzisk plastikowych 12,00szt

Kurów 5 modułów * 12 siedzisk = 60 szt

Masłowice 5 modułów * 12 siedzisk = 60 szt

Starzenice 5 modułów * 12 siedzisk = 60 szt

uda 5 modułów * 12 siedzisk = 60 sz

KOD CPV 45212200 Roboty budowlane w zakresie obiektów sportowych


1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

3. Termin wykonania zamówienia : do 13.10.2006 r.

4. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości :1 000,00 zł (słownie : jeden tysiąc PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy wnieść do kasy Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wlk. 2, wadium w formie pieniądza należy wpłacać przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457

5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 90 % Gwarancja- 10%

6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Koszt SIWZ - 25zł. SIWZ opublikowana na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl

7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia : Janusz Pamuła, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 1 tel. 0-43 886-02-25, w zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 Biuro Zamówień Publicznych tel. 0 - 43 886-02-49, w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

8. Termin składania ofert upływa dnia 31.07.2006 r. o godz. 11.00

Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić

nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : "Oferta przetargowa na

zadanie pn. : "Odbudowa siedzisk przy boiskach piłkarskich we wsiach Kurów, Masłowice, Starzenie,

Ruda, gmina Wieluń" Nie otwierać przed 31.07.2006 r. godz. 11.30" i złożyć w siedzibie

Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Plac

Kazimierza Wielkiego 1.


9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 31.07.2006 r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok.Nr 203

10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :

1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,

2/nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2ustawy Prawo zamówień publicznych,

3/ którzy udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia

działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej o charakterze

porównywalnym z niniejszym zamówieniem i zakresie polegającym na wykonaniu siedzisk o

wartości co najmniej 40.000zł

4/ posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj, uprawnienia budowlane

w zakresie konstrukcji budowlanych Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w

postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Wykonawca musi

wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje

wykluczenie wykonawcy z postępowania.

11. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1

pkt 6 ustawy Prawo zamówień Publicznych po uzyskaniu dodatkowych środków finansowych na

przedmiotowe zamówienie.

12. Termin związania ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.

13.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

14.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

15.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.



Wieluń, dnia 17.07.2006r.


Poniżej spakowany załącznik do pobrania




Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg nieograniczony na: Wykonanie instalacji co, ccw oraz wod-kan. w budynku przy ul. Skłodowskiej 12 w Wieluniu”

11‑07‑2006 11:34:10

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO

Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 8860259, fax.: 043 8860260, www.bip.um.wielun.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony na: "Wykonanie instalacji co, ccw oraz wod-kan. w budynku przy ul. Skłodowskiej 12 w Wieluniu"

Opis przedmiotu zamówienia :

1/ Wewnętrzna instalacja c.o.

rury miedziane w otulinie ciepłochronnej: fi 15 - 304mb, fi 18 - 152mb, fi 22 - 130mb, fi 28 - 15mb, fi 35 - 10mb, fi 42 - 4,0mb:; grzejniki stalowe płytowe typu V i C z zaworami termostatycznymi: trzyrzędowe typ C - 4 szt, jednorzędowe typ V - 37szt, dwurzędowe typ V - 4 szt, trzyrzędowe typ V - 4 szt; zawory termostatyczne - 10 szt; głowice termostatyczne fi 15- 37 szt; zawory grzejnikowe powrotne fi 15 - 84 szt

2/ Wewnętrzna instalacja c.c.w.

- rury miedziane w otulinie ciepłochronnej : fi 15 - 58mb, fi 18 - 44mb, fi 22 - 33, fi 28 - 10mb, fi 35 - 9mb; zawory kulowe mufowe fi 15 - 6szt, fi 20 - 20szt, fi 32 - 2 szt; wodomierze skrzydełkowe fi 15 - 10szt

3/ Wewnętrzna instalacja wody

- demontaż starego osprzętu i rurażu; rury miedziane w otulinie ciepłochronnej fi 15, 18, 22, 28, 35, 42 - 165 mb; zawory kulowe fi 15, 20, 25, 40 - 50 szt; wodomierze skrzydełkowe fi 15 , 25 - szt 18+1; zawór antyskażeniowy - szt 1; zawór kątowy z wężykiem- szt 9; zawór czerpalny ze złączką do węża - szt 2; zawór czerpalny umywalkowy - szt 14; zawór czerpalny natryskowy - szt 8; zawór czerpalny zlewozmywakowy - szt 10

4/ Wewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej

- rury PVC fi 50 - 48m, fi 75 - 24m, fi 110 - 56m, fi 160 - 43m; wpusty ściekowe fi 100 - 1szt; miska ustępowa z dolnopłukiem - 9 kpl

KOD CPV 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania

KOD CPV 45330000-9 Hydraulika i roboty sanitarne

KOD CPV 45320000-6 Roboty izolacyjne

KOD CPV 45232100-3 Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów

1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

3. Termin wykonania zamówienia : do 30.09.2006 r.

4. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości :2 500,00 zł (słownie : dwa tysiące pięćset PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy wnieść do kasy Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wlk. 2, wadium w formie pieniądza należy wpłacać przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457

5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 80 % Gwarancja- 20%

6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Koszt SIWZ - 60zł. SIWZ opublikowana na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl

7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia : Katarzyna Trzcina, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 1 tel. 0-43 886-02-15, w zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 Biuro Zamówień Publicznych tel. 0 - 43 886-02-49, w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

8. Termin składania ofert upływa dnia 20.07.2006 r. o godz. 11.00

Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić

nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : "Oferta przetargowa na

zadanie pn. : "Wykonanie instalacji co, ccw oraz wod-kan. w budynku przy ul.

Skłodowskiej 12 w Wieluniu" Nie otwierać przed 20.07.2006 r. godz. 12.30" i złożyć w siedzibie

Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Plac

Kazimierza Wielkiego 1.

9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 20.07.2006 r. o godz. 12.30 w siedzibie Zamawiającego -

Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. Nr 203

10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :

1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2/nie

podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3/ którzy

udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia

działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej o charakterze

porównywalnym z niniejszym zamówieniem i zakresie polegającym na budowie wewnętrznej

instalacji sanitarnej o wartości co najmniej 50.000zł

4/ posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj, uprawnienia budowlane

w zakresie instalacji sanitarnych i elektrycznych

Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów

załączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie

któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.

11. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1

pkt 6 ustawy Prawo zamówień Publicznych po uzyskaniu dodatkowych środków finansowych na

przedmiotowe zamówienie.

12. Termin związania ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.

13.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

14.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

15.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.



Wieluń, dnia 11.07.2006r.




Poniżej załącznik do pobrania



Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg nieograniczony na:„Wykonanie instalacji co, ccw oraz wod-kan. w budynku przy ul. Skłodowskiej 10 w Wieluniu”

11‑07‑2006 11:20:34

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO

Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 8860259, fax.: 043 8860260, www.bip.um.wielun.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony na: "Wykonanie instalacji co, ccw oraz wod-kan. w budynku przy ul. Skłodowskiej 10 w Wieluniu"

Opis przedmiotu zamówienia :

1/ Wewnętrzna instalacja c.o.

rury miedziane w otulinie ciepłochronnej: fi 15 - 308mb, fi 18 - 152mb, fi 22 - 130mb, fi 28 - 15mb, fi 35 - 10mb, fi 42 - 4,0mb:; grzejniki stalowe płytowe typu V i C z zaworami termostatycznymi: trzyrzędowe typ C - 4 szt, jednorzędowe typ V - 26szt, dwurzędowe typ V - 4 szt, trzyrzędowe typ V - 7 szt; zawory termostatyczne - 10 szt; głowice termostatyczne fi 15- 37 szt; zawory grzejnikowe powrotne fi 15 - 84 szt

2/ Wewnętrzna instalacja c.c.w.

- rury miedziane w otulinie ciepłochronnej : fi 15 - 58mb, fi 18 - 44mb, fi 22 - 33, fi 28 - 10mb, fi 35 - 9mb; zawory kulowe mufowe fi 15 - 6szt, fi 20 - 20szt, fi 32 - 2 szt; wodomierze skrzydełkowe fi 15 - 10szt

3/ Wewnętrzna instalacja wody

- demontaż starego osprzętu i rurażu; rury miedziane w otulinie ciepłochronnej fi 15, 18, 22, 28, 35, 42 - 154,5 mb; zawory kulowe fi 15, 20, 25, 40 - 48 szt; wodomierze skrzydełkowe fi 15 , 25 - szt 17+1; zawór antyskażeniowy - szt 1; zawór kątowy z wężykiem- szt 9; zawór czerpalny ze złączką do węża - szt 2; zawór czerpalny umywalkowy - szt 13; zawór czerpalny natryskowy - szt 6; zawór wannowy - szt 1; zawór czerpalny zlewozmywakowy - szt 10

4/ Wewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej

- rury PVC fi 50 - 45m, fi 75 - 21m, fi 110 - 52m, fi 160 - 42m; wpusty ściekowe fi 100 - 1szt; miska ustępowa z dolnopłukiem - 9 kpl

KOD CPV 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania

KOD CPV 45330000-9 Hydraulika i roboty sanitarne

KOD CPV 45320000-6 Roboty izolacyjne

KOD CPV 45232100-3 Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów

1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

3. Termin wykonania zamówienia : do 30.09.2006 r.

4. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości :2 500,00 zł (słownie : dwa tysiące pięćset PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy wnieść do kasy Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wlk. 2, wadium w formie pieniądza należy wpłacać przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457

5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 80 % Gwarancja- 20%

6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Koszt SIWZ - 60zł. SIWZ opublikowana na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl

7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia : Katarzyna Trzcina, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 1 tel. 0-43 886-02-15, w zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 Biuro Zamówień Publicznych tel. 0 - 43 886-02-49, w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

8. Termin składania ofert upływa dnia 20.07.2006 r. o godz. 11.00

Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić

nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : "Oferta przetargowa na

zadanie pn. : "Wykonanie instalacji co, ccw oraz wod-kan. w budynku przy ul.

Skłodowskiej 10 w Wieluniu" Nie otwierać przed 20.07.2006 r. godz. 12.00" i złożyć w siedzibie

Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Plac

Kazimierza Wielkiego 1.

9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 20.07.2006 r. o godz. 12.00 w siedzibie Zamawiającego -

Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. Nr 203

10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :

1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2/nie

podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2ustawy Prawo zamówień publicznych, 3/ którzy

udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia

działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej o charakterze

porównywalnym z niniejszym zamówieniem i zakresie polegającym na budowie wewnętrznej

instalacji sanitarnej o wartości co najmniej 50.000zł

4/ posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj, uprawnienia budowlane

w zakresie instalacji sanitarnych i elektrycznych

Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów

załączonych do oferty. Wykonawca musi

wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje

wykluczenie wykonawcy z postępowania.

11. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1

pkt 6 ustawy Prawo zamówień Publicznych po uzyskaniu dodatkowych środków finansowych na

przedmiotowe zamówienie.

12. Termin związania ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.

13.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

14.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

15.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.



Wieluń, dnia 11.07.2006r.


Poniżej załączniki do pobrania



Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg nieograniczony na "Remont ul. Dworskiej w Dąbrowie gm. Wieluń”

10‑07‑2006 10:59:36

Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 8860259, fax.: 043 8860260, www.bip.um.wielun.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony na: "Remont ul. Dworskiej w Dąbrowie gm. Wieluń"

Opis przedmiotu zamówienia :

Roboty drogowe.

- podsypka piaskowa - 15 cm,

- podbudowa z tłucznia kamiennego bazaltowego o frakcji 0-63-20 cm

- warstwa betonu asfaltowego klinująco-wyrównawcza o grubości 100 kg/m2

- warstwa ścieralna grubości

- rozbiórka zniszczonej powierzchni drogi

Kod CPV 45233142-6 Roboty z zakresie naprawy dróg

1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

3. Termin wykonania zamówienia : do 30.09.2006 r.

4. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości :1 000,00 zł (słownie : jeden tysiąc PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy wnieść do kasy Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wlk. 2, wadium w formie pieniądza należy wpłacać przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457

5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie : Cena ryczałtowa jednostkowa -90 % Gwarancja- 10%

6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. SIWZ opublikowana na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl

7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia :

Wojciech Pastusiak, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 1 pok. nr 10 tel. 0-43 886-02-16, w zakresie procedury przetargowej : Renata Sobieraj, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 Biuro Zamówień Publicznych pok. nr. 204 tel. 0 - 43 886-02-49, w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

8. Termin składania ofert upływa dnia 20.07.2006 r. o godz. 11.00

Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy

umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : "Oferta

przetargowa na zadanie pn. : "Remont ul. Dworskiej w Dąbrowie gm. Wieluń" Nie

otwierać przed 20.07.2006 r. godz. 11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze

obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.

9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 20.07.2006 r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. Nr 203

10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :

1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,

2/ posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj, uprawnienia budowlane w zakresie robót drogowych. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.

11. Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67

ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień Publicznych po uzyskaniu dodatkowych środków

finansowych na przedmiotowe zamówienie stanowiących nie

więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego.

12. Termin związania ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.

13.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

14.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

15.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.



Wieluń, dnia 10.07.2006 r

Poniżej spakowany załącznik do pobrania


Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg nieograniczony na:„Wykonanie podziału geodezyjnego działek położonych przy ul. Częstochowskiej w Wieluniu"

06‑07‑2006 09:25:08

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO


Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 886 - 02 49, fax.: 043 8860260, www.bip.um.wielun.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony na:

"Wykonanie podziału geodezyjnego działek położonych przy ul. Częstochowskiej w Wieluniu "

o następującym zakresie rzeczowym:

Wykonanie podziału geodezyjnego działek nr 157/2 o pow. 0,1601ha, 157/3 o pow. 0,1618ha i 158 o pow. 0,1560 ha położonych w Wieluniu przy ul. Częstochowskiej - obr 14

Kod CPV - 74274000-0

Miejsce realizacji: Wieluń, ul. Częstochowska

1. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

2. Nie dopuszcza się składanie ofert częściowych.

3. Termin wykonania zamówienia : jeden miesiąc od uprawomocnienia postanowienia o możliwości dokonania podziału

4. Zamawiający nie wymaga składania wadium :

5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Cena - 100 %

6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 203 (budynek w parku 2 piętro )

7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:

w zakresie przedmiotu zamówienia : Naczelnik Wydziału Gospodarki Przestrzennej i

Rolnictwa mgr inż. Janusz Pamuła , 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2

pokój nr 39 tel. 0 - 43 886-02-25

wzakresie procedury przetargowej : Kierownik Biura Zamówień Publicznych mgr inż.

Małgorzata Rajska , 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pokój 204 tel.

0 - 43 886-02-49, w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

8. Termin składania ofert upływa dnia 17.07.2006r. o godz. 11.00

Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : oferta przetargowa na zadanie pn. : "Wykonanie podziału geodezyjnego działek położonych przy ul. Częstochowskiej w Wieluniu " Nie otwierać przed 17.07.2006r. godz. 11.30" złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.

9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 17.07.2006r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. nr 203 (II piętro budynek w parku)

10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :

1.spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień

publicznych,
2. nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień

publicznych,
11. Termin związania ofertą wynosi 30 dni
12. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej

13. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z

zastosowaniem aukcji elektronicznej
14. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów
15. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których

mowa w art. 67 ust.1 pkt 6





Wieluń, dnia 06.07.2006 r.



Poniżej załącznik do pobrania



Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg nieograniczony na „Budowę sieci wodociągowej i kanalizacyjnej z przyłączami w ulicy Zamiejskiej w Wieluniu”

04‑07‑2006 10:51:57

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO

Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 8860259, fax.: 043 8860260, www.bip.um.wielun.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony na: "Budowę sieci wodociągowej i kanalizacyjnej z przyłączami w ulicy Zamiejskiej w Wieluniu"

Opis przedmiotu zamówienia :

1. Sieć wodociągowa

- ułożenie rur PEHD fi 110 łączenie metodą zgrzewania 199,89mb

- zasuwy żeliwne kołnierzowe fi 150 2,00szt

- zasuwy żeliwne kołnierzowe fi 100 1,0szt

- hydranty naziemne fi 80 2,00kpl

2. Przyłącza wodociągowe

- nasada rurowa fi 110/32mm 5,00szt

- montaż rur PE fi 32/3,0 6,0mm

- ułożenie rur PE fi 40/3,7mm 71,10mb

- ułożenie rur stalowych ocynkowanych fi 25mm 4,90mb

- wodomierz skrzydełkowy fi 20mm 3,00szt

3. Sieć kanalizacji sanitarnej

- kanały z rur PCV fi 200/5,9mm na wcisk 108,85mb

- studnie rewizyjne bet.fi 1200 1,0szt

- studnie rewizyjne z PCV fi 600 5,0szt

4. Przyłącze kanalizacyjne

- kanały z rur PCV fi 160.4,7mm 55,51mb

- studnie rewizyjne z PCV fi 315 3,0szt

5. Roboty rozbiórkowe i odtworzeniowe nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej 730,90m2


Ponizej załącznik do pobrania

KOD CPV 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków



1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

3. Termin wykonania zamówienia : do 30.11.2006 r.

4. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości :3 500,00 zł (słownie : trzy tysiące pięćset PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy wnieść do kasy Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wlk. 2, wadium w formie pieniądza należy wpłacać przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457

5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 90 % Gwarancja- 10%

6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Koszt SIWZ - 30zł. SIWZ opublikowana na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl

7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia : Wojciech Pastusiak, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 1 tel. 0-43 886-02-16, w zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 Biuro Zamówień Publicznych tel. 0 - 43 886-02-49, w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

8. Termin składania ofert upływa dnia 13.07.2006 r. o godz. 11.00

Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić

nazwę i adres Zamawiającego, nazwę iadres Wykonawcy oraz napis : "Oferta przetargowa na

zadanie pn. : "Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej z przyłączami w ulicy

Zamiejskiej" Nie otwierać przed 13.07.2006 r. godz. 11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w

Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.

9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 13.07.2006 r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. Nr 203

10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :

1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2/nie

podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2
ustawy Prawo zamówień publicznych, 3/ którzy

udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzeniadziałalności jest

krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej o charakterze porównywalnym z

niniejszym zamówieniem i zakresie polegającym na budowie sieci wodociągowej z przyłączami i

sieci kanalizacyjnej z przyłączami oddzielnie lub łącznie o wartości co najmniej 100.000zł

4/ posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj, uprawnienia budowlane

w zakresie sieci sanitarnych i robót drogowych

Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów

załączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie

któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.

11. Zamawiający przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1

pkt 6 ustawy Prawo zamówień Publicznych po uzyskaniu dodatkowych środków finansowych na

przedmiotowe zamówienie.

12. Termin związania ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.

13.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

14.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

15.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.


Wieluń, dnia 04.07.2006r.




Poniżej załącznik do pobrania




Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg nieograniczony na" Remont nawierzchni i chodników ul. Dojazdowej w Wieluniu”

03‑07‑2006 11:09:14

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO




Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 8860259, fax.: 043 8860260, www.bip.um.wielun.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony na: "Remont nawierzchni i chodników ul. Dojazdowej w Wieluniu"

Opis przedmiotu zamówienia :

Roboty drogowe.

- podbudowa z kruszywa łamanego - tłucznia gr. 20 cm - 37,0 m2

- krawężniki bet. 15x30 na ławie bet. z oporem - 722,0 mb

- nawierzchnia bitumiczna ścieralna gr. 4 cm - 1920,50 m2

- nawierzchnia na wyjazdach z kostki brukowej gr. 8 cm - 137,0 m2

- chodniki z kostki brukowej gr. 6 cm - 529,20 m2

- obrzeża bet. 20x6 - 361,0 mb




KOD CPV 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg.

45233222-1 Roboty w zakresie chodników

1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

3. Termin wykonania zamówienia : do 30.08.2007 r.

4. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 5 000,00 zł (słownie : pięć tysięcy PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy wnieść do kasy Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wlk. 2, wadium w formie pieniądza należy wpłacać przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457

5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie : Cena - 90 % Gwarancja- 10%

6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Koszt SIWZ - 30,00 zł. SIWZ opublikowana na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl

7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia :

Wojciech Pastusiak, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 1 pok. nr 10 tel. 0-43 886-02-16, w zakresie procedury przetargowej : Renata Sobieraj, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 Biuro Zamówień Publicznych pok. nr. 204 tel. 0 - 43 886-02-49, w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

8. Termin składania ofert upływa dnia 18.07.2006 r. o godz. 11.00

Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach .

Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy

oraz napis : "Oferta przetargowa na zadanie pn. : "Remont nawierzchni i chodników ul.

Dojazdowej w Wieluniu" Nie otwierać przed 18.07.2006 r. godz. 11.30" i złożyć w siedzibie

Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Plac

Kazimierza Wielkiego 1.

9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 18.07.2006 r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. Nr 203

10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :

1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,

2/ którzy udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej o charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem i zakresie polegającym na wykonaniu robót drogowych o wartości co najmniej 100.000zł.

3/ posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj, uprawnienia budowlane w zakresie robót drogowych. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.

11. Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1

pkt 6 ustawy Prawo zamówień Publicznych po uzyskaniu dodatkowych środków finansowych na przedmiotowe zamówienie stanowiących nie więcej niż 15 % wartości zamówienia podstawowego.

12. Termin związania ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.

13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.




Wieluń, dnia 03.07.2006 r




Poniżej załącznik do pobrania

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Załącznik nr. 3 do przetargu nieograniczony na: „Termomodernizację budynku Szkoły Podstawowej Nr 5 z Oddziałami Integracyjnymi w Wieluniu przy ul. Traugutta 38”

29‑06‑2006 09:27:18
Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Załącznik nr 2 do przetaru nieograniczonego:„Termomodernizację budynku Szkoły Podstawowej Nr 5 z Oddziałami Integracyjnymi w Wieluniu przy ul. Traugutta 38”

29‑06‑2006 09:26:32
Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg nieograniczony na:„Termomodernizację budynku Szkoły Podstawowej Nr 5 z Oddziałami Integracyjnymi w Wieluniu przy ul. Traugutta 38”

29‑06‑2006 09:23:09

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 5 278 000 EURO

Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 886 - 02 59, fax.: 043 886 02 60, www.bip.um.wielun.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony na: "Termomodernizację budynku Szkoły Podstawowej Nr 5 z Oddziałami Integracyjnymi w Wieluniu przy ul. Traugutta 38"

o następującym zakresie rzeczowym:

docieplenie ścian, dachów ; wymiana okien i drzwi , instalacja odgromowa, wymiana wewnętrznej instalacji c.o., demontaż instalacji technologicznej kotłowni, adaptacja pomieszczeń węzła cieplnego

KOD CPV 45421000-4 Roboty termoizolacyjne

KOD CPV 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania

Miejsce realizacji: ul. Traugutta 38 w Wieluniu

1. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

2. Dopuszcza się składania ofert częściowych.

Zadanie nr 1 - docieplenie ścian, dachów, wymiana okien i drzwi , instalacja odgromowa

Zadanie nr 2 - wymiana wewnętrznej instalacji c.o., demontaż instalacji technologicznej kotłowni, adaptacja pomieszczeń węzła cieplnego

3. Termin wykonania zamówienia : Zad. nr 1 i Zad. nr 2 - 31.08.2007r.

4. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : Zad. Nr 1 -15 000,00 PLN

(słownie : piętnaście tysięcy PLN); Zad. Nr 1 -5 000,00 PLN (słownie : pięć tysięcy PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy składać w kasie Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wielkiego 2, wadium wpłacane w pieniądzu przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457

5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 80 % Gwarancja - 20 %

6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Koszt SIWZ - 120,00zł. Wniosek o przekazanie SIWZ przesłany faxem należy niezwłocznie potwierdzić pisemnie. SIWZ została umieszczona na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl

7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:

w zakresie przedmiotu zamówienia : Michał Szeląg , 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2, tel. 0 43 84378-88, w zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska , 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 tel. 0 - 43 886-02-49,w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

8. Termin składania ofert upływa dnia 25.07.2006 o godz. 11.00 Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na:"Termomodernizację budynku Szkoły Podstawowej Nr 5 z oddziałami Integracyjnymi w Wieluniu przy ul. Traugutta 38". Nie otwierać przed 25.07.2006r. godz. 11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.

9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 25.07.2006 o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 1 pok.nr 203

10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy : 1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,2/nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,3/udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem jej wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Dla zadania Nr 1 Zamawiający wymaga udokumentowania roboty budowlanej o wartości co najmniej 400 000,00zł i polegającej na termomodernizacji budynku. Dla zadania Nr 2 Zamawiający wymaga udokumentowania roboty budowlanej o wartości co najmniej 100 000,00zł i polegającej na wykonaniu instalacji c.o.4/posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj, dla zadania 1 - uprawnienia budowlane w zakresie konstrukcji budowlanych, instalacji elektrycznych dla zadania 2 - uprawnienia budowlane w zakresie konstrukcji budowlanych, instalacji c.o.

Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu w

zależności od złożonych dokumentów na zasadzie "spełnia"-"nie spełnia"

11. Termin związania ofertą : 30 dni od daty otwarcia ofert

12. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o

których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 po uzyskaniu dodatkowych środków

finansowych na przedmiotowe zamówienie.

13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z

zastosowaniem aukcji elektronicznej.

15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.



Wieluń, dnia 23.06.2006 r.

Poniżej 3 spakowane załączniki do pobrania








Załącznik nr 1


Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Liczba komunikatów archiwalnych: 1436 Numer strony: 1 .. 125  126  127  128  129  .. 144
Informacja wytworzona przez:
Arkadiusz Prygiel
email: prygiela@um.wielun.pl tel.:43 8860249 fax: 43 8860274
, w dniu:  09‑04‑2004 15:45:23
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Monika Antosiak
email: mantosiak@finn.pl tel.:(42) 684-98-91 fax: (42) 684-98-92
, w dniu:  09‑04‑2004 15:45:23
Data ostatniej aktualizacji:
22‑08‑2025 08:29:46
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie