Przetarg nieograniczony na:"Budowę kanalizacji sanitarnej-Wieluń,ul.Nadodrzańska"
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 5 150 000 EURO
Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń
tel.: 0 - 43 886 02 49, fax.: 043 886 02 74, www.bip.um.wielun.pl ogłasza przetarg nieograniczony na:"Budowę kanalizacji sanitarnej-Wieluń,
ul. Nadodrzańska"
o następującym zakresie rzeczowym:
- kanały z rur PCV fi 200/5,9mm - 107,35mb
- kanały z rur PCV fi 160/4,7mm - 57,60mb
- studnie rewizyjne z kręgów betonowych fi 1000mm - 3 szt
- studnie rewizyjne PCV fi 425mm - 3 szt
- studnie rewizyjne PCV fi 315mm - 6 szt
- odtworzenie chodnika z płyt 50*50*7cm - 27m2
- odtworzenie nawierzchni bitumicznej - 187,00m2
- ustawienie krawężników betonowych 15*30 - 18mb
KOD CPV 45232440-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów, rurociągów do odprowadzania ścieków
Miejsce realizacji: Wieluń
Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Termin wykonania zamówienia : do 30.09.2009 r.
Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 2 100,00 PLN (słownie : dwa tysiące sto PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy składać w kasie Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wielkiego 2, wadium wpłacane w pieniądzu przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 90 % Gwarancja - 10 %
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Koszt SIWZ - 26,00zł. SIWZ została umieszczona na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl
7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:
w zakresie przedmiotu zamówienia : Arkadiusz Szecel tel. 0-43 8860216, w zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska
tel. 0 - 43 8860249,w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30
Termin składania ofert upływa dnia 24.02.2009 o godz. 11.00 Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na: "Budowę kanalizacji sanitarnej - Wieluń, ul. Nadodrzańska" Nie otwierać przed 24.02.2009r. godz.11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 24.02.2009 o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 w BZP pok.nr 203
10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy : 1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2/nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,3/udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegajacej na wykonaniu sieci kanalizacyjnej (kanalizacja sanitarna, kanalizacja deszczowa), z podaniem jej wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga udokumentowania roboty budowlanej w zakresie wykonania w/w prac o wartości co najmniej 80 000,00zł. (w ramach jednej umowy) 4/ dysponują minimum 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń uprawniającymi do kierowania robotami budowlanymi określonymi przepisami Prawa budowlanego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych oraz posiadającą zaświadczenia z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność do tej izby na dzień składania ofert.
Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie "spełnia"-"nie spełnia"
11. Termin związania ofertą : 30 dni od daty otwarcia ofert
12. Zamawiający przewiduje udzielenie 20% zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6
13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Wieluń, dnia 02.02.2009 r.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w BZP w dniu 02.02.2009r.
i zarejestrowane pod Nr 14006-2009
UWAGA - odpowiedź na pytania w dziale przetargi - zapytania i odpowiedzi
Poniżej spakowany załącznik do pobrania:
Przetarg nieograniczony na: Odwodnienie drogi - kanalizacja deszczowa Kadłub Parcela
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 5 150 000 EURO
Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń
tel.: 0 - 43 886 02 49, fax.: 043 886 02 74, www.bip.um.wielun.pl ogłasza przetarg nieograniczony na: "Odwodnienie drogi - kanalizacja deszczowa Kadłub Parcela"
- ułożenie rur betonowych Wipro fi 500 mm - 237,65 mb
- studnie rewizyjne z kręgów betonowych fi 1500 mm - 3 szt
- studnia murowana fi 1500 mm - 0,74 m3
KOD CPV 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy sieci wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
Miejsce realizacji: Kadłub-Parcela gmina Wieluń
Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Termin wykonania zamówienia : do 30.06.2009 r.
Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 1310,00 PLN (słownie : jeden tysiąc trzysta dziesięć złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy składać w kasie Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wielkiego 2, wadium wpłacane w pieniądzu przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 90 % Gwarancja - 10 %
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Koszt SIWZ - 20,00zł. SIWZ została umieszczona na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl
7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:
w zakresie przedmiotu zamówienia : Arkadiusz Szecel tel. 0-43 8860216,
w zakresie procedury przetargowej : Arkadiusz Prygiel tel. 0 - 43 8860249,w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30
Termin składania ofert upływa dnia 04.03.2009 o godz. 11.00 Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na: Odwodnienie drogi - kanalizacja deszczowa Kadłub Parcela "Nie otwierać przed 04.03.2009r. godz.11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 04.03.2009 o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 w BZP pok. nr 203
10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy : 1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2/nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,3/udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na wykonaniu sieci kanalizacyjnej (kanalizacja sanitarna, kanalizacja deszczowa), z podaniem jej wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga udokumentowania roboty budowlanej w zakresie wykonania w/w prac o wartości co najmniej 50 000,00zł. (w ramach jednej umowy) 4/ dysponują minimum 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń uprawniającymi do kierowania robotami budowlanymi określonymi przepisami Prawa budowlanego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych oraz posiadającą zaświadczenia z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność do tej izby na dzień składania ofert.
Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie "spełnia"-"nie spełnia"
11. Termin związania ofertą : 30 dni od daty otwarcia ofert
12. Zamawiający przewiduje udzielenie 20% zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6
13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Wieluń, dnia 10.02.2009 r.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w BZP w dniu 10.02.2009r.
i zarejestrowane pod 22834-2009
UWAGA - odpowiedź na pytania w dziale przetargi - zapytania i odpowiedzi
Poniżej spakowany załącznik do pobrania:
Przetarg nieograniczony na: "Remont ul. Krakowski Zaułek w Wieluniu"
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 5 150 000 EURO
Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń
tel.: 0 - 43 886 02 49, fax.: 043 886 02 74, www.bip.um.wielun.pl ogłasza przetarg nieograniczony na: "Remont ul. Krakowski Zaułek w Wieluniu"
o następującym zakresie rzeczowym:
- rozebranie istniejącego chodnika z płyt betonowych 50x50x7 cm - 199,0 m2
- rozebranie krawężniak betonowego 15x30x100 - 199,0 m2
- frezowanie istniejącej nawierzchni asfaltowej - 296,0 m2
- transport materiałów z rozbiórki - 63,3 m3
- rozebranie istniejącej nawierzchni z brukowca - 128,0 m2
- ułożenie krawężników betonowych na podsypce cementowo-piaskowej - 213,0 mb
- ułożenie kostki betonowej szarej gr. 8 cm na podbudowie z kruszywa łamanego - 199,0 m2
- ułożenie kostki betonowej kolorowej gr. 8 cm na podbudowie z kruszywa łamanego - 33,7 m2
- ułożenie obrzeży betonowych 8x30x100 na podsypce piaskowej - 35,0 mb
- ułożenie nawierzchni z kostki betonowej szarej gr. 8 cm na podbudowie z kruszywa łamanego - 314,0 m2
- ustawienie znaków pionowych wraz ze słupkami stalowymi - 5 szt.
KOD CPV 45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad i dróg
KOD CPV 45233222-1 Roboty z zakresie chodników
Miejsce realizacji: Wieluń
Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Termin wykonania zamówienia : do 30.09.2009 r.
Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 1 000,00 PLN (słownie :jeden tysiąc PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy składać w kasie Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wielkiego 2, wadium wpłacane w pieniądzu przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 90 % Gwarancja - 10 %
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Koszt SIWZ - 45,00zł. SIWZ została umieszczona na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl
7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:
w zakresie przedmiotu zamówienia : Arkadiusz Szecel tel. 0-43 8860216, w zakresie procedury przetargowej : Renata Sobieraj tel. 0 - 43 8860249,w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30
Termin składania ofert upływa dnia 05.03.2009 o godz. 11.00 Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na: "Remont ul. Krakowski Zaułek w Wieluniu" Nie otwierać przed 05.03.2009r. godz.11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 05.03.2009 o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 w BZP pok.nr 203
10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy : 1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2/nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,3/udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegajacej na wykonaniu nawierzchni z kostki brukowej, z podaniem jej wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga udokumentowania roboty budowlanej w zakresie wykonania w/w prac o wartości co najmniej 50 000,00zł. (w ramach jednej umowy) 4/ dysponują minimum 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń uprawniającymi do kierowania robotami budowlanymi określonymi przepisami Prawa budowlanego w specjalności drogowej oraz posiadającą zaświadczenia z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność do tej izby na dzień składania ofert.
Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie "spełnia"-"nie spełnia"
11. Termin związania ofertą : 30 dni od daty otwarcia ofert
12. Zamawiający przewiduje udzielenie 10% zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6
13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Wieluń, dnia 10.02.2009 r.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w BZP w dniu .2009r.
i zarejestrowane pod Nr 23016-2009
Poniżej spakowany załącznik do pobrania:
Przetarg nieograniczony na:"Budowę parkingu przy ul. Biedala w Wieluniu"
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 5 150 000 EURO
Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń
tel.: 0 - 43 886 02 49, fax.: 043 886 02 74, www.bip.um.wielun.pl ogłasza przetarg nieograniczony na: "Budowę parkingu przy ul. Biedala w Wieluniu"
o następującym zakresie rzeczowym:
- ułożenie krawężnika bet. 15*30 na ławie betonowej - 150,95mm
- ułożenie oporników bet. 12*25 na ławie betonowej - 16,95mb
-wykonanie nawierzchni parkingu z kostki bruk. szarej gr.8cm - 411,44m2
- wykonanie nawierzchni parkingu z kostki bruk. kolorowej gr.8cm - 115,00m2
- wykonanie nawierzchni chodnika z kostki bruk. kolorowej gr.8cm - 3,84m2
- ustawienie obrzeży bet. 30*8 - 8,0mb
KOD CPV 45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad i dróg
KOD CPV 45233222-1 Roboty z zakresie chodników
Miejsce realizacji: Wieluń
Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Termin wykonania zamówienia : do 31.08.2009 r.
Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 2 300,00 PLN (słownie : dwa tysiące trzysta PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy składać w kasie Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wielkiego 2, wadium wpłacane w pieniądzu przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 90 % Gwarancja - 10 %
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Koszt SIWZ - 38,00zł. SIWZ została umieszczona na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl
7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:
w zakresie przedmiotu zamówienia : Arkadiusz Szecel tel. 0-43 8860216, w zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska
tel. 0-43 8860249,w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30
Termin składania ofert upływa dnia 19.02.2009 o godz. 11.00 Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na: "Budowę parkingu przy ul. Biedala w Wieluniu" Nie otwierać przed 19.02.2009r. godz.11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 19.02.2009 o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 w BZP pok.nr 203
10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy : 1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2/nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,3/udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegajacej na wykonaniu nawierzchni z kostki brukowej, z podaniem jej wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga udokumentowania roboty budowlanej w zakresie wykonania w/w prac o wartości co najmniej 50 000,00zł. (w ramach jednej umowy) 4/ dysponują minimum 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń uprawniającymi do kierowania robotami budowlanymi określonymi przepisami Prawa budowlanego w specjalności drogowej oraz posiadającą zaświadczenia z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność do tej izby na dzień składania ofert.
Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie "spełnia"-"nie spełnia"
11. Termin związania ofertą : 30 dni od daty otwarcia ofert
12. Zamawiający przewiduje udzielenie 20% zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6
13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Wieluń, dnia 27.01.2009 r.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w BZP w dniu 27.01.2009r.
i zarejestrowane pod Nr 28261 - 2009
Poniżej spakowany załącznik do pobrania:
Przetarg nieograniczony na:"Budowę wodociągu - Wieluń, Osiedle Kościuszki II"
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 5 150 000 EURO
Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń
tel.: 0 - 43 886 02 49, fax.: 043 886 02 74, www.bip.um.wielun.pl ogłasza przetarg nieograniczony na: "Budowę wodociągu - Wieluń, Osiedle Kościuszki II"
o następującym zakresie rzeczowym:
- sieć wodociągowa z rur PCV fi 160mm - 1372,0mb
- sieć wodociągowa z rur PCV fi 110mm - 1402,7mb
- zasuwy liniowe fi 150mm - 17 szt
- zasuwy liniowe fi 100mm - 23 szt
- hydranty nadziemne fi 80mm - 22 szt
KOD CPV 45232440-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów, rurociągów do odprowadzania ścieków
Miejsce realizacji: Wieluń
Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Termin wykonania zamówienia : do 30.09.2009 r.
Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 10 700,00 PLN(słownie : dziesięć tysięcy siedemset PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy składać w kasie Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wielkiego 2, wadium wpłacane w pieniądzu przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 90 % Gwarancja - 10 %
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Koszt SIWZ - 144,00zł. SIWZ została umieszczona na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl
7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:
w zakresie przedmiotu zamówienia : Arkadiusz Szecel tel. 0-43 8860216, w zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska tel. 0-43 8860249,w godzinach: poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30
Termin składania ofert upływa dnia 17.02.2009 o godz. 11.00 Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na: "Budowę wodociągu - Wieluń, Osiedle Kościuszki II" Nie otwierać przed 17.02.2009r. godz.11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 17.02.2009 o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 w BZP pok.nr 203
10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy : 1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2/nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,3/udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegajacej na wykonaniu sieci wodociagowej, z podaniem jej wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga udokumentowania roboty budowlanej w zakresie wykonania w/w prac o wartości co najmniej 200 000,00zł. (w ramach jednej umowy) 4/ dysponują minimum 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń uprawniającymi do kierowania robotami budowlanymi określonymi przepisami Prawa budowlanego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych oraz posiadającą zaświadczenia z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność do tej izby na dzień składania ofert.
Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie "spełnia"-"nie spełnia"
11. Termin związania ofertą : 30 dni od daty otwarcia ofert
12. Zamawiający przewiduje udzielenie 10% zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6
13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Wieluń, dnia 22.01.2009 r.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w BZP w dniu 22.01.2009r.
i zarejestrowane pod Nr 24637 - 2009
Poniżej spakowany załącznik do pobrania:
Przetarg nieograniczony na:"Prowadzenie Schroniska dla zwierząt przy ul. Zielonej 22A w Wieluniu"
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 206 000 EURO
Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1,
98-300 Wieluń
tel.: 0 - 43 886-02-49, fax.: 0-43 886-02-74,
www.bip.um.wielun.pl,
ogłasza przetarg nieograniczony na:
"Prowadzenie Schroniska dla zwierząt przy ul. Zielonej 22A w Wieluniu"
o następującym zakresie rzeczowym:
1.Wyłapywanie, doprowadzanie oraz przyjmowanie do schroniska bezdomnych psów z terenu Gminy Wieluń, w tym zgłoszonych przez zamawiającego, służby porządkowe, Policję, inspektorów Towarzystwa Opieki nad zwierzętami i mieszkańców gminy Wieluń,
2.Sprawowanie opieki weterynaryjnej nad zwierzętami przebywającymi w schronisku,
3.Prowadzenie ewidencji i wykazów zwierząt przebywających w schronisku,
4.Utrzymywanie zwierząt (żywienie psów),
5.Utrzymywanie porządku i czystości w schronisku zgodnie z obowiązującymi przepisami,
6. Bieżące naprawy i konserwacje,
7.Ponoszenie bieżących kosztów utrzymania schroniska (energia, woda, gaz, opał itp.)
8. Przekazywanie zwierząt do adopcji
W schronisku przebywa około 90 psów
Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Załącznik nr 4 do SIWZ.
(CPV 85210000-3)
1. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
3. Termin wykonania zamówienia : od 01.02.2009r. do 31.12.2009r.
4. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 530,00zł (słownie : pięćset trzydzieści 00/100PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy wnieść do kasy Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wlk. 2, wadium w formie pieniądza należy wpłacać przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Ślaski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457
5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 100%
6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,
98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia www.bip.um.wielun.pl
7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia : Waldemar Kluska Wydział Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wlk. 1 pok. Nr 10 tel. 0 - 43 8860248. W zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska Biuro Zamówień Publicznych 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wlk. 2 pok.204 tel. 0 - 43 8860249 w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30
8. Termin składania ofert upływa dnia 06.01.2009r. o godz. 11.00. Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na "Prowadzenie Schroniska dla zwierząt przy ul. Zielonej 22A w Wieluniu" Nie otwierać przed 06.01.2009r.godz. 11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.
9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 06.01.2009r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. nr 203
10. Opis warunków udziału w postępowaniu :
1.a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b/posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c/znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d/nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
11. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu :
Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formuła spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt.6 SIWZ.Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
12. Termin związania ofertą: 30dni
13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej .
14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej
15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów
16. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w wysokości 40%, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6
Wieluń, dnia 22.12.2008r.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w BZP
W dniu 22.12.2008r. i zarejestrowane pod nr 374331-2008
Poniżej spakowany załacznik do pobrania:
Przetarg nieograniczony na:"Rewitalizację zabytkowego centrum miasta Wielunia - Baszta "Męczarnia" przy ul. Podwale w Wieluniu"
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 5 150 000 EURO
Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń tel.: 0 - 43 8860259, fax.: 043 8860274, www.bip.um.wielun.pl,
ogłasza przetarg nieograniczony na: "Rewitalizacja zabytkowego centrum miasta Wielunia - Baszta "Męczarnia" przy ul. Podwale w Wieluniu"
Przedmiot zamówienia obejmuje:
Roboty ogólnobudowlane:
1. Rozebranie ścian z kamienia i cegły na zaprawie cementowo-wapiennej - 26,52 m3
2. Domurowanie ściany z wapienia rodzimego na zaprawie wapienno-trassowej - 85,47 m3
3. Mury z cegły gotyckiej o grubości ponad 1 cegłę na zaprawie trassowej - 245,77 m3
4. Nadproża łukowe z cegły gotyckiej - 5,99 m3
5. Płyty stropowe o grubości 10 cm w deskowaniu PERI - 92,33 m2
6. Belki i podciągi w deskowaniu PERI - 4,15 m3
7. Schody żelbetowe proste o grubości 8 cm - 47,16 m2 rzutu
8. Posadzki i cokoliki z płytek klinkierowych - 192,84 m2
9. Posadzki i okładziny schodów z cegły budowlanej - 57,26 m2
Szczegółowy zakres robót budowlanych obejmuje załączony przedmiar robót.
Roboty elektryczne i odgromowe:
1. Montaż rozdzielnic trzyrzędowych RW 3x12 - 1 szt.
2. Montaż rozłączników FR-302 40 - 1 szt.
3. Montaż wyłączników p. porażeniowych P312 B10-30-AC - 5 szt.
4. Montaż wyłączników nadprądowych S302 C10 - 1 szt.
5. Montaż ochronników przeciwprzepięciowych - 4 szt.
6. Montaż rozłączników FR 301 - 5 szt.
7. Montaż przewodu YDYp 3x1,5 mm2 - 340,00 m
8. Montaż przewodu YDYp 3x2,5 mm2 - 60,00 m
9. Montaż przewodu YDYp 4x1,5 mm2 - 170,00 m
10. Montaż opraw awaryjnych LED BAND MRE WHI - THORN - 35 kpl.
11. Montaż opraw awaryjnych CRUISER - 18 kpl.
12. Montaż przewodów instalacji odgromowej z pręta stalowego ocynkowanego d:8mm - 128,00 m
13. Montaż bednarki 25x4 - 22,00 m
14. Wykonanie uziomów z prętów miedzianych o długości 4,5 m - 2 szt.
Szczegółowy zakres robót elektrycznych i odgromowych obejmuje załączony przedmiar robót.
Robota budowlana - kod CPV 45453000-7
1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
3. Termin wykonania zamówienia:
Zamówienie zrealizowane zostanie w terminie do 30.10.2010 r.
4. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie : Cena 90 %
Gwarancja 10 %
6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Cena za specyfikację istotnych warunków zamówienia 145,00 zł. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia www.bip.um.wielun.pl
7. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 13 000,00 zł (słownie : trzynaście tysięcy PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy wnieść do kasy Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wlk. 2, wadium w formie pieniądza należy wpłacać przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457
8. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:
- w zakresie przedmiotu zamówienia: Wydział Inwestycji i Rozwoju 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wielkiego 1 pok. Nr 8 - Arkadiusz Szecel, tel.: (0-43) 886 02 16
- w zakresie procedury przetargowej Biuro Zamówień Publicznych - Renata Sobieraj, 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wielkiego 2 tel. 0-43 8860249
9. Termin składania ofert upływa dnia 07.01.2009 r. o godz. 11.00
Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres
Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : "Oferta przetargowa na zadanie pn. : "Rewitalizacja zabytkowego cantrum miasta Wielunia - Baszta "Męczarnia" przy ul. Podwale w Wieluniu" Nie otwierać przed 07.01.2009 r. godz. 11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok.nr.1
Plac Kazimierza Wielkiego 1.
10. Otwarcie ofert nastąpi dnia 07.01.2009 r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza
Wielkiego 2 pok. Nr 203
11. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :
1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz
2/ Wykonawca musi udokumentować, iż :
a). dysponuje osobą, która będzie kierować robotami budowlanymi podczas wykonywania zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej z co najmniej 2 letnią praktyką zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych tj. posiadającą uprawnienia konserwatorskie potwierdzone przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca przedstawia dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz uprawnienia konserwatorskie potwierdzone przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.
b). zrealizował (zakończył) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. przed dniem ukazania się ogłoszenia o niniejszym postępowaniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane w ramach oddzielnych umów każda w zakresie wykonania prac budowlano-remontowych o wartości co najmniej 200 000,00 zł każda, wykonanych na obiekcie podlegającym ochronie konserwatora zabytków z podaniem ich /jej/ wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania (wzór stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ). Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.).
12. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu :
Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formuła spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
13. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
14. Termin związania ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.
15.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
16.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
17.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w BZP w dniu 12.12.2008r.
I zarejestrowane pod Nr 362639-2008
Wieluń, dnia 12.12.2008 r.
Poniżej spakowany ząłącznik do pobrania:
Przetarg nieograniczony na: "Obsługę selektywnej zbiórki odpadów na terenie gminy Wieluń"
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 206 000 EURO
Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń tel.: 0 - 43 8860249, fax.: 043 8860274, www.bip.um.wielun.pl,
ogłasza przetarg nieograniczony na: "Obsługa selektywnej zbiórki odpadów na terenie gminy Wieluń"
Zadanie 1 - teren osiedli domów wielorodzinnych
Zadanie 2 - teren osiedli domów jednorodzinnych i wiejskich
Przedmiot zamówienia obejmuje:
a/ ustawienie pojemników do segregacji w liczbie:
Zadanie 1 - 61 gniazd składających się z trzech pojemników do segregacji odpadów (zielony pojemnik na szkło, żółty pojemnik na plastik, niebieski pojemnik na makulaturę), łącznie 183 pojemniki. Lokalizacja pojemników wg załącznika nr 5 do SIWZ. Wykonawca zapewni dostarczenie i ustawienie pojemników do segregacji we wskazanych miejscach i we własnym zakresie.
Zadanie 2 - 64 gniazda składające się z trzech pojemników do segregacji odpadów (zielony pojemnik na szkło, żółty pojemnik na plastik, niebieski pojemnik na makulaturę) oraz 16 gniazd składających się z dwóch pojemników do segregacji odpadów (żółty pojemnik na plastik, niebieski pojemnik na makulaturę), łącznie 224 pojemniki. We wszystkich sołectwach zostanie ustawiony jeden zestaw złożony z trzech pojemników, a w większych sołectwach dodatkowo zestawy złożone z dwóch pojemników, zgodnie z załączoną lokalizacją - załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający Gmina Wieluń przekaże w ramach zadania nr 2 do użytkowania 53 pojemniki do segregacji odpadów, w tym 24 pojemniki na plastik, 23 pojemniki na szkło, 6 pojemników na makulaturę.Wykonawca zapewni dostarczenie i ustawienie pozostałych pojemników do segregacji we wskazanych miejscach i we własnym zakresie; b/ odbiór odpadów w zależności od potrzeb z pojemników;c/ utrzymanie porządku w miejscu ustawienia;d/ dbałość o stan techniczny i sanitarny pojemników; e/ monitoring zapełnienia pojemników.
kod CPV 90511000-2 , 90512000-9
1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
2. Dopuszcza się składanie ofert częściowych.
3. Termin wykonania zamówienia:
Zamówienie zrealizowane zostanie w terminie od 01.01.2009r. do 31.12.2011r.
4. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie : cena ryczałtowa - 100%
6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia www.bip.um.wielun.pl
7. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : Zadanie 1 - 2 800,00zł (słownie : dwa tysiące osiemset PLN), Zadanie 2 - 3 400,00zł (słownie: trzy tysiące czterysta PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy wnieść do kasy Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wlk. 2, wadium w formie pieniądza należy wpłacać przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457
8. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:
- w zakresie przedmiotu zamówienia: Wydział Gospodarki Komunlanej i Mieszkaniowej - Waldemar Kluska, 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wielkiego 2 tel. 0-43 8860248
- w zakresie procedury przetargowej Biuro Zamówień Publicznych - Małgorzata Rajska, 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wielkiego 2 tel. 0-43 8860249
9. Termin składania ofert upływa dnia 19.12.2008 r. o godz. 11.00
Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres
Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : "Oferta przetargowa na zadanie pn. : "Obsługa selektywnej zbiórki odpadów na terenie gminy Wieluń" Nie otwierać przed 19.12.2008 r. godz. 11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok.nr.1, Plac Kazimierza Wielkiego 1.
10. Otwarcie ofert nastąpi dnia 19.12..2008 r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. Nr 203
11. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy
a/ spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych b/którzy, udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi o porównywalnym charakterze i zakresie tj. usługi polegającej na zbiórce i transporcie odpadów przez okres co najmniej 1 roku o wartości nie mniejszej niż 100 000,00zł.
c/którzy, posiadają pozwolenie na zbieranie odpadów na terenie gminy Wieluń i posiadają zezwolenie na transport odpadów z terminem ważności na dzień składania ofert.
12. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu :
Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formuła spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
13. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego.
14. Termin związania ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.
15.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
16.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
17.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w BZP w dniu 11.12.2008r.
I zarejestrowane pod Nr 360593-2008
UWAGA - Modyfikacja SIWZ treść w dziale przetargi - zapytania i odpowiedzi
Wieluń, dnia 11.12.2008 r.
Poniżej spakowany załącznik do pobrania
Przetarg nieograniczony na: Dostawę paliw do pojazdów samochodowych będących własnością gminy Wieluń w tym pojazdów pożarniczych OSP z terenu miasta i gminy Wieluń
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 206 000 EURO
Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń
tel.: 0 - 43 8860259, fax.: 043 8860260, www.bip.um.wielun.pl,
ogłasza przetarg nieograniczony na: "Dostawę paliw do pojazdów samochodowych będących własnością gminy Wieluń w tym pojazdów samochodowych pożarniczych będących w użytkowaniu jednostek OSP z terenu miasta i gminy Wieluń"
Opis przedmiotu zamówienia :
- Olej napędowy w ilości około 12993,84 litrów
- Benzyna bezołowiowa Pb 95 około 5800 litrów
Zamawiający wymaga by wskazana stacja paliw przez Dostawcę znajdowała się maksymalnie w promieniu 3 km od siedziby Zamawiającego.
Kod CPV 09134200-9 Olej napędowy
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
Miejsce realizacji: miasto Wieluń
1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
3. Termin wykonania zamówienia: od 01.01.2009r. do 31.12.2009 r.
5.Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 700,00 PLN(słownie : siedemset złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy składać w kasie Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wielkiego 2, wadium wpłacane w pieniądzu przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457
6. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie : Cena 100 %
7. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia www.bip.um.wielun.pl
8. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia :
w zakresie procedury przetargowej : Arkadiusz Prygiel, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 Biuro Zamówień Publicznych pok. nr.204 tel. 0 - 43 886-02-49, w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30
9. Termin składania ofert upływa dnia 17.12.2008 r. o godz. 11.00
Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres
Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : "Oferta przetargowa na zadanie pn. : "Dostawa paliw do pojazdów samochodowych będących własnością gminy Wieluń w tym pojazdów samochodowych pożarniczych będących w użytkowaniu jednostek OSP z terenu miasta i gminy Wieluń" Nie otwierać przed 17.12.2008 r. godz. 11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.
10. Otwarcie ofert nastąpi dnia 17.12.2008 r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza
Wielkiego 2 pok. Nr 203
11. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :
1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
2/ nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie spełnia, nie spełnia
3/ posiadają koncesję na obrót detaliczny paliwami ciekłymi.
12. Termin związania ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.
13. Zamawiający przewiduje 20% udzielenia zamówień uzupełniających
14.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
15.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
16.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Wieluń, dnia 09.12.2008r.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w BZP w dniu 09.12.2008r.
i zarejestrowane pod 356427 - 2008
Poniżej spakowany załącznik do pobrania: