Przetarg nieograniczony na:„Wykonanie instalacji co, ccw oraz wod-kan. w budynku przy ul. Skłodowskiej 10 w Wieluniu”
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO
Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń
tel.: 0 - 43 8860259, fax.: 043 8860260, www.bip.um.wielun.pl,
ogłasza przetarg nieograniczony na: "Wykonanie instalacji co, ccw oraz wod-kan. w budynku przy ul. Skłodowskiej 10 w Wieluniu"
Opis przedmiotu zamówienia :
1/ Wewnętrzna instalacja c.o.
rury miedziane w otulinie ciepłochronnej: fi 15 - 308mb, fi 18 - 152mb, fi 22 - 130mb, fi 28 - 15mb, fi 35 - 10mb, fi 42 - 4,0mb:; grzejniki stalowe płytowe typu V i C z zaworami termostatycznymi: trzyrzędowe typ C - 4 szt, jednorzędowe typ V - 26szt, dwurzędowe typ V - 4 szt, trzyrzędowe typ V - 7 szt; zawory termostatyczne - 10 szt; głowice termostatyczne fi 15- 37 szt; zawory grzejnikowe powrotne fi 15 - 84 szt
2/ Wewnętrzna instalacja c.c.w.
- rury miedziane w otulinie ciepłochronnej : fi 15 - 58mb, fi 18 - 44mb, fi 22 - 33, fi 28 - 10mb, fi 35 - 9mb; zawory kulowe mufowe fi 15 - 6szt, fi 20 - 20szt, fi 32 - 2 szt; wodomierze skrzydełkowe fi 15 - 10szt
3/ Wewnętrzna instalacja wody
- demontaż starego osprzętu i rurażu; rury miedziane w otulinie ciepłochronnej fi 15, 18, 22, 28, 35, 42 - 154,5 mb; zawory kulowe fi 15, 20, 25, 40 - 48 szt; wodomierze skrzydełkowe fi 15 , 25 - szt 17+1; zawór antyskażeniowy - szt 1; zawór kątowy z wężykiem- szt 9; zawór czerpalny ze złączką do węża - szt 2; zawór czerpalny umywalkowy - szt 13; zawór czerpalny natryskowy - szt 6; zawór wannowy - szt 1; zawór czerpalny zlewozmywakowy - szt 10
4/ Wewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej
- rury PVC fi 50 - 45m, fi 75 - 21m, fi 110 - 52m, fi 160 - 42m; wpusty ściekowe fi 100 - 1szt; miska ustępowa z dolnopłukiem - 9 kpl
KOD CPV 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania
KOD CPV 45330000-9 Hydraulika i roboty sanitarne
KOD CPV 45320000-6 Roboty izolacyjne
KOD CPV 45232100-3 Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów
1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
3. Termin wykonania zamówienia : do 30.09.2006 r.
4. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości :2 500,00 zł (słownie : dwa tysiące pięćset PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy wnieść do kasy Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wlk. 2, wadium w formie pieniądza należy wpłacać przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457
5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 80 % Gwarancja- 20%
6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Koszt SIWZ - 60zł. SIWZ opublikowana na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl
7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia : Katarzyna Trzcina, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 1 tel. 0-43 886-02-15, w zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 Biuro Zamówień Publicznych tel. 0 - 43 886-02-49, w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30
8. Termin składania ofert upływa dnia 20.07.2006 r. o godz. 11.00
Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić
nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : "Oferta przetargowa na
zadanie pn. : "Wykonanie instalacji co, ccw oraz wod-kan. w budynku przy ul.
Skłodowskiej 10 w Wieluniu" Nie otwierać przed 20.07.2006 r. godz. 12.00" i złożyć w siedzibie
Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Plac
Kazimierza Wielkiego 1.
9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 20.07.2006 r. o godz. 12.00 w siedzibie Zamawiającego -
Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. Nr 203
10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :
1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2/nie
podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2ustawy Prawo zamówień publicznych, 3/ którzy
udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej o charakterze
porównywalnym z niniejszym zamówieniem i zakresie polegającym na budowie wewnętrznej
instalacji sanitarnej o wartości co najmniej 50.000zł
4/ posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj, uprawnienia budowlane
w zakresie instalacji sanitarnych i elektrycznych
Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów
załączonych do oferty. Wykonawca musi
wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje
wykluczenie wykonawcy z postępowania.
11. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1
pkt 6 ustawy Prawo zamówień Publicznych po uzyskaniu dodatkowych środków finansowych na
przedmiotowe zamówienie.
12. Termin związania ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.
13.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Wieluń, dnia 11.07.2006r.
Poniżej załączniki do pobrania
Przetarg nieograniczony na "Remont ul. Dworskiej w Dąbrowie gm. Wieluń”
Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń
tel.: 0 - 43 8860259, fax.: 043 8860260, www.bip.um.wielun.pl,
ogłasza przetarg nieograniczony na: "Remont ul. Dworskiej w Dąbrowie gm. Wieluń"
Opis przedmiotu zamówienia :
Roboty drogowe.
- podsypka piaskowa - 15 cm,
- podbudowa z tłucznia kamiennego bazaltowego o frakcji 0-63-20 cm
- warstwa betonu asfaltowego klinująco-wyrównawcza o grubości 100 kg/m2
- warstwa ścieralna grubości
- rozbiórka zniszczonej powierzchni drogi
Kod CPV 45233142-6 Roboty z zakresie naprawy dróg
1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
3. Termin wykonania zamówienia : do 30.09.2006 r.
4. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości :1 000,00 zł (słownie : jeden tysiąc PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy wnieść do kasy Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wlk. 2, wadium w formie pieniądza należy wpłacać przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457
5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie : Cena ryczałtowa jednostkowa -90 % Gwarancja- 10%
6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. SIWZ opublikowana na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl
7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia :
Wojciech Pastusiak, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 1 pok. nr 10 tel. 0-43 886-02-16, w zakresie procedury przetargowej : Renata Sobieraj, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 Biuro Zamówień Publicznych pok. nr. 204 tel. 0 - 43 886-02-49, w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30
8. Termin składania ofert upływa dnia 20.07.2006 r. o godz. 11.00
Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy
umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : "Oferta
przetargowa na zadanie pn. : "Remont ul. Dworskiej w Dąbrowie gm. Wieluń" Nie
otwierać przed 20.07.2006 r. godz. 11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze
obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.
9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 20.07.2006 r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. Nr 203
10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :
1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
2/ posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj, uprawnienia budowlane w zakresie robót drogowych. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
11. Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67
ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień Publicznych po uzyskaniu dodatkowych środków
finansowych na przedmiotowe zamówienie stanowiących nie
więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego.
12. Termin związania ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.
13.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Wieluń, dnia 10.07.2006 r
Poniżej spakowany załącznik do pobrania
Przetarg nieograniczony na:„Wykonanie podziału geodezyjnego działek położonych przy ul. Częstochowskiej w Wieluniu"
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO
Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń
tel.: 0 - 43 886 - 02 49, fax.: 043 8860260, www.bip.um.wielun.pl,
ogłasza przetarg nieograniczony na:
"Wykonanie podziału geodezyjnego działek położonych przy ul. Częstochowskiej w Wieluniu "
o następującym zakresie rzeczowym:
Wykonanie podziału geodezyjnego działek nr 157/2 o pow. 0,1601ha, 157/3 o pow. 0,1618ha i 158 o pow. 0,1560 ha położonych w Wieluniu przy ul. Częstochowskiej - obr 14
Kod CPV - 74274000-0
Miejsce realizacji: Wieluń, ul. Częstochowska
1. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
2. Nie dopuszcza się składanie ofert częściowych.
3. Termin wykonania zamówienia : jeden miesiąc od uprawomocnienia postanowienia o możliwości dokonania podziału
4. Zamawiający nie wymaga składania wadium :
5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Cena - 100 %
6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 203 (budynek w parku 2 piętro )
7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:
w zakresie przedmiotu zamówienia : Naczelnik Wydziału Gospodarki Przestrzennej i
Rolnictwa mgr inż. Janusz Pamuła , 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2
pokój nr 39 tel. 0 - 43 886-02-25
wzakresie procedury przetargowej : Kierownik Biura Zamówień Publicznych mgr inż.
Małgorzata Rajska , 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pokój 204 tel.
0 - 43 886-02-49, w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30
8. Termin składania ofert upływa dnia 17.07.2006r. o godz. 11.00
Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : oferta przetargowa na zadanie pn. : "Wykonanie podziału geodezyjnego działek położonych przy ul. Częstochowskiej w Wieluniu " Nie otwierać przed 17.07.2006r. godz. 11.30" złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.
9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 17.07.2006r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. nr 203 (II piętro budynek w parku)
10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :
1.spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień
publicznych,
2. nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień
publicznych,
11. Termin związania ofertą wynosi 30 dni
12. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej
13. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z
zastosowaniem aukcji elektronicznej
14. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów
15. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których
mowa w art. 67 ust.1 pkt 6
Wieluń, dnia 06.07.2006 r.
Poniżej załącznik do pobrania
Przetarg nieograniczony na „Budowę sieci wodociągowej i kanalizacyjnej z przyłączami w ulicy Zamiejskiej w Wieluniu”
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO
Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń
tel.: 0 - 43 8860259, fax.: 043 8860260, www.bip.um.wielun.pl,
ogłasza przetarg nieograniczony na: "Budowę sieci wodociągowej i kanalizacyjnej z przyłączami w ulicy Zamiejskiej w Wieluniu"
Opis przedmiotu zamówienia :
1. Sieć wodociągowa
- ułożenie rur PEHD fi 110 łączenie metodą zgrzewania 199,89mb
- zasuwy żeliwne kołnierzowe fi 150 2,00szt
- zasuwy żeliwne kołnierzowe fi 100 1,0szt
- hydranty naziemne fi 80 2,00kpl
2. Przyłącza wodociągowe
- nasada rurowa fi 110/32mm 5,00szt
- montaż rur PE fi 32/3,0 6,0mm
- ułożenie rur PE fi 40/3,7mm 71,10mb
- ułożenie rur stalowych ocynkowanych fi 25mm 4,90mb
- wodomierz skrzydełkowy fi 20mm 3,00szt
3. Sieć kanalizacji sanitarnej
- kanały z rur PCV fi 200/5,9mm na wcisk 108,85mb
- studnie rewizyjne bet.fi 1200 1,0szt
- studnie rewizyjne z PCV fi 600 5,0szt
4. Przyłącze kanalizacyjne
- kanały z rur PCV fi 160.4,7mm 55,51mb
- studnie rewizyjne z PCV fi 315 3,0szt
5. Roboty rozbiórkowe i odtworzeniowe nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej 730,90m2
Ponizej załącznik do pobrania
KOD CPV 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
3. Termin wykonania zamówienia : do 30.11.2006 r.
4. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości :3 500,00 zł (słownie : trzy tysiące pięćset PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy wnieść do kasy Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wlk. 2, wadium w formie pieniądza należy wpłacać przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457
5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 90 % Gwarancja- 10%
6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Koszt SIWZ - 30zł. SIWZ opublikowana na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl
7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia : Wojciech Pastusiak, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 1 tel. 0-43 886-02-16, w zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 Biuro Zamówień Publicznych tel. 0 - 43 886-02-49, w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30
8. Termin składania ofert upływa dnia 13.07.2006 r. o godz. 11.00
Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić
nazwę i adres Zamawiającego, nazwę iadres Wykonawcy oraz napis : "Oferta przetargowa na
zadanie pn. : "Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej z przyłączami w ulicy
Zamiejskiej" Nie otwierać przed 13.07.2006 r. godz. 11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w
Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.
9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 13.07.2006 r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. Nr 203
10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :
1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2/nie
podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2
ustawy Prawo zamówień publicznych, 3/ którzy
udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzeniadziałalności jest
krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej o charakterze porównywalnym z
niniejszym zamówieniem i zakresie polegającym na budowie sieci wodociągowej z przyłączami i
sieci kanalizacyjnej z przyłączami oddzielnie lub łącznie o wartości co najmniej 100.000zł
4/ posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj, uprawnienia budowlane
w zakresie sieci sanitarnych i robót drogowych
Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów
załączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie
któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
11. Zamawiający przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1
pkt 6 ustawy Prawo zamówień Publicznych po uzyskaniu dodatkowych środków finansowych na
przedmiotowe zamówienie.
12. Termin związania ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.
13.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Wieluń, dnia 04.07.2006r.
Poniżej załącznik do pobrania
Przetarg nieograniczony na" Remont nawierzchni i chodników ul. Dojazdowej w Wieluniu”
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO
Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń
tel.: 0 - 43 8860259, fax.: 043 8860260, www.bip.um.wielun.pl,
ogłasza przetarg nieograniczony na: "Remont nawierzchni i chodników ul. Dojazdowej w Wieluniu"
Opis przedmiotu zamówienia :
Roboty drogowe.
- podbudowa z kruszywa łamanego - tłucznia gr. 20 cm - 37,0 m2
- krawężniki bet. 15x30 na ławie bet. z oporem - 722,0 mb
- nawierzchnia bitumiczna ścieralna gr. 4 cm - 1920,50 m2
- nawierzchnia na wyjazdach z kostki brukowej gr. 8 cm - 137,0 m2
- chodniki z kostki brukowej gr. 6 cm - 529,20 m2
- obrzeża bet. 20x6 - 361,0 mb
KOD CPV 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg.
45233222-1 Roboty w zakresie chodników
1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
3. Termin wykonania zamówienia : do 30.08.2007 r.
4. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 5 000,00 zł (słownie : pięć tysięcy PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy wnieść do kasy Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wlk. 2, wadium w formie pieniądza należy wpłacać przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457
5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie : Cena - 90 % Gwarancja- 10%
6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Koszt SIWZ - 30,00 zł. SIWZ opublikowana na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl
7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia :
Wojciech Pastusiak, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 1 pok. nr 10 tel. 0-43 886-02-16, w zakresie procedury przetargowej : Renata Sobieraj, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 Biuro Zamówień Publicznych pok. nr. 204 tel. 0 - 43 886-02-49, w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30
8. Termin składania ofert upływa dnia 18.07.2006 r. o godz. 11.00
Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach .
Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy
oraz napis : "Oferta przetargowa na zadanie pn. : "Remont nawierzchni i chodników ul.
Dojazdowej w Wieluniu" Nie otwierać przed 18.07.2006 r. godz. 11.30" i złożyć w siedzibie
Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Plac
Kazimierza Wielkiego 1.
9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 18.07.2006 r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. Nr 203
10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :
1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
2/ którzy udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej o charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem i zakresie polegającym na wykonaniu robót drogowych o wartości co najmniej 100.000zł.
3/ posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj, uprawnienia budowlane w zakresie robót drogowych. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
11. Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1
pkt 6 ustawy Prawo zamówień Publicznych po uzyskaniu dodatkowych środków finansowych na przedmiotowe zamówienie stanowiących nie więcej niż 15 % wartości zamówienia podstawowego.
12. Termin związania ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.
13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Wieluń, dnia 03.07.2006 r
Poniżej załącznik do pobrania
Załącznik nr. 3 do przetargu nieograniczony na: „Termomodernizację budynku Szkoły Podstawowej Nr 5 z Oddziałami Integracyjnymi w Wieluniu przy ul. Traugutta 38”
Załącznik nr 2 do przetaru nieograniczonego:„Termomodernizację budynku Szkoły Podstawowej Nr 5 z Oddziałami Integracyjnymi w Wieluniu przy ul. Traugutta 38”
Przetarg nieograniczony na:„Termomodernizację budynku Szkoły Podstawowej Nr 5 z Oddziałami Integracyjnymi w Wieluniu przy ul. Traugutta 38”
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 5 278 000 EURO
Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń
tel.: 0 - 43 886 - 02 59, fax.: 043 886 02 60, www.bip.um.wielun.pl,
ogłasza przetarg nieograniczony na: "Termomodernizację budynku Szkoły Podstawowej Nr 5 z Oddziałami Integracyjnymi w Wieluniu przy ul. Traugutta 38"
o następującym zakresie rzeczowym:
docieplenie ścian, dachów ; wymiana okien i drzwi , instalacja odgromowa, wymiana wewnętrznej instalacji c.o., demontaż instalacji technologicznej kotłowni, adaptacja pomieszczeń węzła cieplnego
KOD CPV 45421000-4 Roboty termoizolacyjne
KOD CPV 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania
Miejsce realizacji: ul. Traugutta 38 w Wieluniu
1. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
2. Dopuszcza się składania ofert częściowych.
Zadanie nr 1 - docieplenie ścian, dachów, wymiana okien i drzwi , instalacja odgromowa
Zadanie nr 2 - wymiana wewnętrznej instalacji c.o., demontaż instalacji technologicznej kotłowni, adaptacja pomieszczeń węzła cieplnego
3. Termin wykonania zamówienia : Zad. nr 1 i Zad. nr 2 - 31.08.2007r.
4. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : Zad. Nr 1 -15 000,00 PLN
(słownie : piętnaście tysięcy PLN); Zad. Nr 1 -5 000,00 PLN (słownie : pięć tysięcy PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy składać w kasie Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wielkiego 2, wadium wpłacane w pieniądzu przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457
5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 80 % Gwarancja - 20 %
6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Koszt SIWZ - 120,00zł. Wniosek o przekazanie SIWZ przesłany faxem należy niezwłocznie potwierdzić pisemnie. SIWZ została umieszczona na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl
7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:
w zakresie przedmiotu zamówienia : Michał Szeląg , 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2, tel. 0 43 84378-88, w zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska , 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 tel. 0 - 43 886-02-49,w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30
8. Termin składania ofert upływa dnia 25.07.2006 o godz. 11.00 Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na:"Termomodernizację budynku Szkoły Podstawowej Nr 5 z oddziałami Integracyjnymi w Wieluniu przy ul. Traugutta 38". Nie otwierać przed 25.07.2006r. godz. 11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.
9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 25.07.2006 o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 1 pok.nr 203
10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy : 1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,2/nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,3/udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem jej wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Dla zadania Nr 1 Zamawiający wymaga udokumentowania roboty budowlanej o wartości co najmniej 400 000,00zł i polegającej na termomodernizacji budynku. Dla zadania Nr 2 Zamawiający wymaga udokumentowania roboty budowlanej o wartości co najmniej 100 000,00zł i polegającej na wykonaniu instalacji c.o.4/posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj, dla zadania 1 - uprawnienia budowlane w zakresie konstrukcji budowlanych, instalacji elektrycznych dla zadania 2 - uprawnienia budowlane w zakresie konstrukcji budowlanych, instalacji c.o.
Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu w
zależności od złożonych dokumentów na zasadzie "spełnia"-"nie spełnia"
11. Termin związania ofertą : 30 dni od daty otwarcia ofert
12. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o
których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 po uzyskaniu dodatkowych środków
finansowych na przedmiotowe zamówienie.
13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z
zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Wieluń, dnia 23.06.2006 r.
Poniżej 3 spakowane załączniki do pobrania
Załącznik nr 1
Przetarg nieograniczony na:„Wykonanie operatu szacunkowego działki nr 35/1 w Wieluniu obręb 2 i gruntu położonego w Wieluniu w obr. 7 i 8”
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO
Burmistrz Wielunia
Pl.Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń
tel.: 0-43 886-02-49, fax.: 043 886-02-74, www.bip.um.wielun.pl,
ogłasza przetarg nieograniczony na:
"Wykonanie operatu szacunkowego działki nr 35/1 w Wieluniu obręb 2 i gruntu położonego w Wieluniu w obr. 7 i 8"
o następującym zakresie rzeczowym:
Zadanie 1 - Wykonanie operatu szacunkowego dla działki położonej w Wieluniu obręb 2, oznaczonej numerem 35/1 o powierzchni 675m2
W załączeniu mapy z zaznaczonym terenem do szacowania
Cel szacunku - określenie wartości nieruchomości w celu sprzedaży
Zadanie 2 - Wykonanie operatu szacunkowego ustalającego wartość gruntu dla następujących działek: dz. nr 572/1 o pow. 0,0064ha - Wieluń, obr. 8, dz. Nr 644/1 o pow. 0,0080ha, 644/2 o pow. 0,0054ha, 644/3 o pow. 0,0047ha, 644/4 o pow. 0,0077ha i 644/5 o pow.0,0011hqa - Wieluń, obr. 7
W załączeniu mapy z zaznaczonym terenem do szacowania
Cel szacunku - sprzedaż na poszarzenie działek przyległych
Kod CPV - 70300000 - 4
Miejsce realizacji: miasto Wieluń
1. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
2. Dopuszcza się składanie ofert częściowych
3. Termin wykonania zamówienia : jeden miesiąc od dnia podpisania umowy .
4. Zamawiający nie wymaga składania wadium :
5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Cena - 100 %
6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204 (budynek w parku 2 piętro ). SIWZ opublikowana jest na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl
7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:
w zakresie przedmiotu zamówienia : Naczelnik Wydziału
Gospodarki Przestrzennej
i Rolnictwa mgr inż. Janusz Pamuła , 98-300 Wieluń, Plac
Kazimierza Wielkiego 2 pok. nr 39 tel. 0 - 43 886-02-25
w zakresie procedury przetargowej : Kierownik Biura Zamówień Publicznych mgr inż. Małgorzata Rajska , 98-30 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 tel. 0 - 43 886-02-49, w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30
8. Termin składania ofert upływa dnia 10.07.2006r. o godz. 11.00
Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach .
Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę
i adres Wykonawcy oraz napis : oferta przetargowa na zadanie pn. :
Wykonanie operatu szacunkowego działki nr 35/1 w Wieluniu obręb
2 i gruntu położonego w Wieluniu w obr. 7 i 8" Nie otwierać przed 10.07.2006r. godz. 11:30" złożyć w siedzibie Zamawiającego w
Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1
Plac Kazimierza Wielkiego 1.
9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 10.07.2006r. o godz. 11.30 w siedzibie
Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. nr
203(II piętro budynek w parku)
10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :
1. spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo
zamówień publicznych,
2. nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo
zamówień publicznych,
3.spełniający dodatkowe warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
11. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej
12. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej
13. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów
14. Termin związania ofertą wynosi 30 dni
Wieluń, dnia 28.06.2006 r.
Poniżej spakowany załącznik do pobrania
Przetarg nieograniczony na: „Remont dachu Domu Ludowego w Turowie”
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO
Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń
tel.: 0 - 43 8860259, fax.: 043 8860260, www.bip.um.wielun.pl,
ogłasza przetarg nieograniczony na: "Remont dachu Domu Ludowego w Turowie"
Opis przedmiotu zamówienia :
- przełożenie rynien 62mb
- przełożenie rur spustowych 30mb
- uzupełnienie tynków na kominach 10,78m2
- wymiana przewodów instalacji odgromowej z pręta 133,757mb
- wykonanie murłat 20*20cm 4,81m2
- izolacja cieplna dachu ze styropianu FS20 gr. 20cm 408,89m2
- ułożenie papy termozgrzewalnej podkładowej i nawierzchniowej 408,89m2
- wymiana obróbek blacharskich z blachy powlekanej 95.54m2
KOD CPV 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
3. Termin wykonania zamówienia : do 30.09.2006 r.
4. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości :1 000,00 zł (słownie : jeden tysiąc PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy wnieść do kasy Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wlk. 2, wadium w formie pieniądza należy wpłacać przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457
5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Cena - 90 % Gwarancja - 10%
6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Koszt SIWZ - 10zł. SIWZ opublikowana na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl
7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia : Wojciech Pastusiak, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 1 tel. 0-43 886-02-16, w zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 Biuro Zamówień Publicznych tel. 0 - 43 886-02-49, w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30
8. Termin składania ofert upływa dnia 04.07.2006 r. o godz. 11.00
Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres
Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : "Oferta przetargowa na zadanie pn. : "Remont dachu Domu
Ludowego w Turowie" Nie otwierać przed 04.07.2006 r. godz. 11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi
interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.
9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 04.07.2006 r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. Nr 203
10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :
1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2/nie
podlegający wykluczeniu z art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3/ którzy
udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej o charakterze
porównywalnym z niniejszym zamówieniem i zakresie polegającym na dociepleniu dachu o
wartości co najmniej 30.000zł.
Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów
załączonych do oferty.Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków.
Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
11. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art.
67 ust. 1 pkt 7 ustawy PrawoZamówień Publicznych
12. Termin związania ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.
13.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Wieluń, dnia 23.06.2006r.