Obwieszczenie w sprawie przystąpienia do sporządzenia MPZP obejmującego obręb Turów
Obwieszczenie NPP.6845.15.2021
NPP.6845.15.2021
Wieluń, dnia 29 października 2021 r.
Na podstawie art. 35 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity: Dz. U. z 2021 r. poz. 1899)
Burmistrz Wielunia podaje do publicznej wiadomości
Wykaz nieruchomości przeznaczonych do wydzierżawienia w trybie bezprzetargowym
Oznaczenie nieruchomości według ewidencji gruntów i księgi wieczystej | Powierzchnia nieruchomości przeznaczona do wydzierżawienia | Opis nieruchomości | Przeznaczenie nieruchomości i sposób jej zagospodarowania | Termin zagospodarowania nieruchomości | Wysokość opłat z tytułu najmu lub dzierżawy | Terminy wnoszenia opłat | Zasady aktualizacji opłat | Informacje o przeznaczeniu do oddania w najem lub dzierżawę |
działka nr 4/2, obręb 8,m. Wieluń, ul. Reformacka, SR1W/00029851/6 | 32 m2 | nieruchomość gruntowa zabudowana | cele garażowe | 3 lata | 122,88 zł netto +VAT rocznie | w terminie dwóch miesięcy od daty rozpoczęcia każdego roku trwania umowy | opłata może ulec zmianie w przypadku ustalenia nowych stawek zarządzeniem Burmistrza | umowa na rzecz nowego dzierżawcy |
działka nr 39, obręb 9,m. Wieluń, ul. P.O.W., SR1W/00001884/4 | 21,6 m2 | nieruchomość gruntowa zabudowana | cele garażowe | 3 lata | 82,94 zł netto +VAT rocznie | w terminie dwóch miesięcy od daty rozpoczęcia każdego roku trwania umowy | opłata może ulec zmianie w przypadku ustalenia nowych stawek zarządzeniem Burmistrza | umowa na rzecz nowego dzierżawcy |
działka nr 9/1, obręb 9,m. Wieluń, ul. P.O.W., SR1W/00013746/2 | 438 m2 | nieruchomość gruntowa niezabudowana | ogród warzywny | 3 lata | 48,18 zł netto +VAT rocznie | w terminie dwóch miesięcy od daty rozpoczęcia każdego roku trwania umowy | opłata może ulec zmianie w przypadku ustalenia nowych stawek zarządzeniem Burmistrza | umowa na rzecz nowego dzierżawcy |
działka nr 646, obręb 7,m. Wieluń, ul. Tuwima, SR1W/00028261/6 | 48 m2 | nieruchomość gruntowa niezabudowana | ogród przydomowy | 10 lat | 5,28 zł netto +VAT rocznie | w terminie dwóch miesięcy od daty rozpoczęcia każdego roku trwania umowy | opłata może ulec zmianie w przypadku ustalenia nowych stawek zarządzeniem Burmistrza | umowa na rzecz dotychczasowego dzierżawcy |
BURMISTRZ WIELUNIA
(-) Paweł Okrasa
Wykaz podlega wywieszeniu na okres 21 dni (05.11.2021 - 26.11.2021) na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Wieluniu, stronie internetowej www.um.wielun.pl, oraz Biuletynie Informacji Publicznej(BIP) www.bip.wielun.pl.
Obwieszczenie NPP.6220.15.2021
Wieluń, dnia 21 października 2021 roku
NPP.6220.14.2021
OBWIESZCZENIE
BURMISTRZA WIELUNIA
Zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postepowania administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. z 2020 r. poz. 256), art. 74 ustawy z dnia
3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r., poz. 284, poz. 784), Burmistrz Wielunia zawiadamia, że w dniu 6 października 2021 roku zostało wszczęte postępowanie administracyjne w związku z wnioskiem Inwestora POL.SOLAR Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-545, przy ul. Marszałkowskiej 58, o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pod nazwą: Budowa elektrowni Słonecznej „Jodłowiec 1” wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działkach nr ew. 156/2, obręb Jodłowiec, gmina Wieluń. W terminie 14 dni od dnia ukazania się niniejszego obwieszczenia, strony mogą zapoznać się ze złożonym wnioskiem oraz złożyć uwagi i zastrzeżenia.
BURMISTRZ WIELUNIA
(-) Paweł Okrasa
Informacja
W związku z wdrażaniem nowych rozwiązań technicznych umożliwiających bezpieczne wydawanie dowodów osobistych Burmistrz Wielunia informuje, że dnia 05.11.2021 r. (piątek) od godziny 12.00 będą zablokowane czynności związane z dowodami osobistymi.
Za utrudnienia przepraszamy
ZARZĄDZENIE Nr 189/21 BURMISTRZA WIELUNIA z dnia 25 października 2021 r. w sprawie konsultacji projektu uchwały Rady Miejskiej w Wieluniu w sprawie uchwalenia rocznego programu współpracy Gminy Wieluń z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2022
Zbycie pojazdów będących właśnością Gminy Wieluń
Obwieszczenie o wszczęciu postępowania NPP.6220.13.2021
Wieluń, dnia 7 października 2021 roku
NPP.6220.13.2021
OBWIESZCZENIE
BURMISTRZA WIELUNIA
Zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postepowania administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. z 2020 r. poz. 256), art. 74 ustawy z dnia
3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r., poz. 284, poz. 784), Burmistrz Wielunia zawiadamia, że w dniu 30 września 2021 roku zostało wszczęte postępowanie administracyjne w związku z wnioskiem Inwestora BP EUROPA SE oddział w Polsce z siedzibą w Krakowie 31-154, przy ul. Pawia 9, złożonym za pośrednictwem pełnomocnika o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pod nazwą: „Budowa stacji paliw i gazu LPG z wiatą dystrybutorową, myjnią ręczną, myjnią automatyczną i obiektami towarzyszącymi oraz infrastrukturą techniczną i technologiczną, wewnętrznym układem drogowym i zjazdami – Wieluń rejon ul. Sieradzkiej (część działki o numerze ewidencyjnym 783/6 – obręb ewidencyjny Wieluń).” W terminie 14 dni od dnia ukazania się niniejszego obwieszczenia, strony mogą zapoznać się ze złożonym wnioskiem oraz złożyć uwagi i zastrzeżenia.
BURMISTRZ WIELUNIA
(-) Paweł Okrasa