Komunikaty


Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
61KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Obwieszczenie w sprawie przystąpienia do sporządzenia MPZP obejmującego obręb Turów

04‑11‑2021 14:31:38

 

NPP.6722.6.2019

 

OBWIESZCZENIE

BURMISTRZA WIELUNIA

 

w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obszaru Gminy Wieluń, obejmującego obręb Turów

 

          Na podstawie art. 17 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu
i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r., poz. 741 z późn. zm.), ponownie zawiadamiam o podjęciu przez Radę Miejską w Wieluniu uchwały Nr XI/216/19 z dnia 17 czerwca 2019 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obszaru Gminy Wieluń, obejmującego obręb Turów, którego granice określono na załączniku graficznym do uchwały.

          Na podstawie art. 3 ust. 1 pkt 11, art. 39 ust. 1 pkt 1 i art. 54 ust. 3 w związku z art. 29 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 247 z późn. zm.) zawiadamiam
o przystąpieniu do przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko ww. planu.

          Zainteresowani mogą ponownie składać wnioski do wyżej wymienionego miejscowego planu oraz do prognozy oddziaływania na środowisko.

          Wnioski należy składać na piśmie w siedzibie Urzędu Miejskiego w Wieluniu, plac Kazimierza Wielkiego 1, 98-300 Wieluń, pokój nr 1, lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym na adres sekretariat@um.wielun.pl, lub poprzez formularz dostępny w Systemie Informacji Przestrzennej - sip.gison.pl/wielun, w terminie od dnia 5 listopada 2021 r. do dnia 30 listopada 2021 r.

          Wniosek powinien zawierać nazwisko, imię, nazwę i adres wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy.

 

 

BURMISTRZ WIELUNIA

 

(-) Paweł Okrasa

 

 

"Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją zadań w zakresie planowania przestrzennego jest Burmistrz Wielunia. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych dostępna jest na stronie www.bip.um.wielun.pl w zakładce ochrona danych osobowych"

Dokumenty:
Plik pdf Uchwała dotycząca zmian planu w Turowie
07‑11‑2021 20:16:20
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
99KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Załącznik graficzny dotyczący zmian planu w Turowie
07‑11‑2021 20:16:20
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
379KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Obwieszczenie NPP.6845.15.2021

02‑11‑2021 10:03:36

NPP.6845.15.2021

Wieluń, dnia 29 października 2021 r.

Na podstawie art. 35 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity: Dz. U. z 2021 r. poz. 1899)

Burmistrz Wielunia podaje do publicznej wiadomości

Wykaz nieruchomości przeznaczonych do wydzierżawienia w trybie bezprzetargowym

 

Oznaczenie nieruchomości według ewidencji gruntów i księgi wieczystej

Powierzchnia nieruchomości

przeznaczona do wydzierżawienia

Opis nieruchomości

Przeznaczenie nieruchomości

i sposób jej zagospodarowania

Termin zagospodarowania nieruchomości

Wysokość opłat

z tytułu najmu lub dzierżawy

Terminy wnoszenia opłat

Zasady

aktualizacji opłat

Informacje o przeznaczeniu do oddania

w najem

lub dzierżawę

działka nr 4/2, obręb 8,m. Wieluń, ul. Reformacka, SR1W/00029851/6

32 m2

nieruchomość gruntowa

zabudowana

cele garażowe

3 lata

122,88 zł netto +VAT rocznie

  w terminie dwóch miesięcy od daty rozpoczęcia każdego roku trwania umowy

opłata może ulec zmianie w przypadku ustalenia nowych stawek zarządzeniem Burmistrza

umowa na rzecz nowego dzierżawcy

działka nr 39, obręb 9,m. Wieluń, ul. P.O.W., SR1W/00001884/4

21,6 m2

nieruchomość gruntowa

zabudowana

cele garażowe

3 lata

82,94 zł netto +VAT rocznie

  w terminie dwóch miesięcy od daty rozpoczęcia każdego roku trwania umowy

opłata może ulec zmianie w przypadku ustalenia nowych stawek zarządzeniem Burmistrza

umowa na rzecz nowego dzierżawcy

działka nr 9/1, obręb 9,m. Wieluń, ul. P.O.W., SR1W/00013746/2

438 m2

nieruchomość gruntowa

niezabudowana

ogród warzywny

3 lata

48,18 zł netto +VAT rocznie

  w terminie dwóch miesięcy od daty rozpoczęcia każdego roku trwania umowy

opłata może ulec zmianie w przypadku ustalenia nowych stawek zarządzeniem Burmistrza

umowa na rzecz nowego dzierżawcy

działka nr 646, obręb 7,m. Wieluń, ul. Tuwima, SR1W/00028261/6

48 m2

nieruchomość gruntowa

niezabudowana

ogród przydomowy

10 lat

5,28 zł netto +VAT rocznie

  w terminie dwóch miesięcy od daty rozpoczęcia każdego roku trwania umowy

opłata może ulec zmianie w przypadku ustalenia nowych stawek zarządzeniem Burmistrza

umowa na rzecz dotychczasowego dzierżawcy

                                                                                                                                                                                                                                         

BURMISTRZ WIELUNIA

(-) Paweł Okrasa

 

Wykaz podlega wywieszeniu na okres 21 dni (05.11.2021 - 26.11.2021) na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Wieluniu, stronie internetowej www.um.wielun.pl, oraz Biuletynie Informacji Publicznej(BIP) www.bip.wielun.pl.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
384KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Obwieszczenie NPP.6220.15.2021

22‑10‑2021 13:18:00

Wieluń, dnia 21 października 2021 roku

 

NPP.6220.14.2021

 

 

OBWIESZCZENIE

BURMISTRZA WIELUNIA

 

Zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postepowania administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. z 2020 r. poz. 256), art. 74 ustawy z dnia
3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r., poz. 284, poz. 784), Burmistrz Wielunia zawiadamia, że w dniu 6 października 2021 roku zostało wszczęte postępowanie administracyjne w związku z wnioskiem Inwestora POL.SOLAR Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-545, przy ul. Marszałkowskiej 58, o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pod nazwą:  Budowa elektrowni Słonecznej „Jodłowiec 1” wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działkach nr ew. 156/2, obręb Jodłowiec, gmina Wieluń. W terminie 14 dni od dnia ukazania się niniejszego obwieszczenia, strony mogą zapoznać się ze złożonym wnioskiem oraz złożyć uwagi i zastrzeżenia.

 

 

 

BURMISTRZ WIELUNIA

(-) Paweł Okrasa

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Informacja

27‑10‑2021 15:04:05

W związku z wdrażaniem nowych rozwiązań technicznych umożliwiających bezpieczne wydawanie dowodów osobistych  Burmistrz Wielunia informuje, że dnia 05.11.2021 r. (piątek) od godziny 12.00 będą zablokowane czynności związane z dowodami osobistymi.

Za utrudnienia przepraszamy

 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

ZARZĄDZENIE Nr 189/21 BURMISTRZA WIELUNIA z dnia 25 października 2021 r. w sprawie konsultacji projektu uchwały Rady Miejskiej w Wieluniu w sprawie uchwalenia rocznego programu współpracy Gminy Wieluń z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2022

26‑10‑2021 12:12:35
Pisemne opinie o projekcie uchwały proszę przesyłać na adres Zakład Obsługi Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Wieluniu w Wieluniu, plac Kazimierza Wielkiego 2, 98-300 Wieluń.
Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
32KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Zbycie pojazdów będących właśnością Gminy Wieluń

19‑10‑2021 09:47:00
Dokumenty:
Plik pdf 183_21.pdf
19‑10‑2021 09:48:11
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
118KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf 183_21z1i2.pdf
19‑10‑2021 09:48:11
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
198KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf 183_21z3i4.pdf
19‑10‑2021 09:48:11
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
110KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Obwieszczenie o wszczęciu postępowania NPP.6220.13.2021

07‑10‑2021 10:30:58

Wieluń, dnia 7 października 2021 roku

 

NPP.6220.13.2021

 

 

OBWIESZCZENIE

BURMISTRZA WIELUNIA

 

Zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postepowania administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. z 2020 r. poz. 256), art. 74 ustawy z dnia
3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r., poz. 284, poz. 784), Burmistrz Wielunia zawiadamia, że w dniu 30 września 2021 roku zostało wszczęte postępowanie administracyjne w związku z wnioskiem Inwestora BP EUROPA SE oddział w Polsce z siedzibą w Krakowie 31-154, przy ul. Pawia 9, złożonym za pośrednictwem pełnomocnika o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pod nazwą:  „Budowa stacji paliw i gazu LPG z wiatą dystrybutorową, myjnią ręczną, myjnią automatyczną i obiektami towarzyszącymi oraz infrastrukturą techniczną i technologiczną, wewnętrznym układem drogowym i zjazdami – Wieluń rejon ul. Sieradzkiej (część działki o numerze ewidencyjnym 783/6 – obręb ewidencyjny Wieluń).” W terminie 14 dni od dnia ukazania się niniejszego obwieszczenia, strony mogą zapoznać się ze złożonym wnioskiem oraz złożyć uwagi i zastrzeżenia.

 

 

 

BURMISTRZ WIELUNIA

(-) Paweł Okrasa

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Liczba komunikatów archiwalnych: 1446 Numer strony: 1 .. 107  108  109  110  111  .. 145
Informacja wytworzona przez:
Katarzyna Trzcina , w dniu:  03‑03‑2004 11:44:04
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Monika Antosiak
email: mantosiak@finn.pl tel.:(42) 684-98-91 fax: (42) 684-98-92
, w dniu:  03‑03‑2004 11:44:04
Data ostatniej aktualizacji:
07‑05‑2025 14:01:48
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie