ZARZĄDZENIE Nr 192/11 
BURMISTRZA WIELUNIA 
z dnia 6 września 2011 r. w sprawie ogłoszenia naboru w drodze konkursu na wolne stanowisko urzędnicze - stanowisko inspektora w Referacie Podatkowym Wydziału Finansowego Urzędu Miejskiego w Wieluniu
ZARZĄDZENIE Nr 193/11
BURMISTRZA WIELUNIA
z dnia 7 września 2011 r.
w sprawie trybu wyłonienia kandydata na wolne stanowisko urzędnicze - stanowisko inspektora w Referacie Podatkowym Wydziału Finansowego
Informacja o wynikach naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Referacie Inwestycji Wydziału Inwestycji i Rozwoju
Wieluń, 30.12.2010 r.
 
 
 
 
 
 
 
 
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
 
 na wolne stanowisko urzędnicze w Referacie Inwestycji Wydziału Inwestycji i Rozwoju
 
 Urzędu Miejskiego w Wieluniu
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Na podstawie § 7 ust. 2 i 3 załącznika do Zarządzenia nr 844/10 Burmistrza Wielunia z dnia 08 grudnia 2010 r. w sprawie trybu wyłonienia kandydata na wolne stanowisko urzędnicze w Referacie Inwestycji Wydziału Inwestycji i Rozwoju Urzędu Miejskiego w Wieluniu informuję, że  Burmistrz Wielunia podjął ostateczną informację o niezatrudnieniu kandydata spośród rekomendowanych przez Komisję Konkursową.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ZARZĄDZENIE NR 843/10 w sprawie ogłoszenia naboru w drodze konkursu na wolne stanowisko urzędnicze w Referacie Inwestycji Wydziału Inwestycji i Rozwoju
ZARZĄDZENIE NR 843/10
 
  BURMISTRZA WIELUNIA
 
   z dnia 3 grudnia 2010 r.
 
 
 
w sprawie ogłoszenia naboru w drodze konkursu
 
na wolne stanowisko urzędnicze
 
w Referacie Inwestycji Wydziału Inwestycji i Rozwoju
 
 w Urzędzie Miejskim w Wieluniu
 
 
 
 
Na podstawie art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591- t.j., Dz. U. z 2002 r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz. 1271, Nr 214, poz. 1806, Dz. U. z 2003 r. Nr 80, poz. 717, Nr 162, Dz. U. z 2004 r. Nr 102, poz. 1055, Nr 116, poz. 1203, Nr 167, poz. 1759 z 2005 r., Nr 172, poz. 1441, Nr 175, poz. 1475, z 2006 r. Nr 17, poz. 128, Nr 181, poz. 1337, z 2007 r. Nr 48, poz. 327, Nr 138, poz. 974, Nr 173, poz. 1218, z 2008 r. Nr 180, poz. 1111, Nr 223, poz. 1458, z 2009 r. Nr 52, poz. 420, Nr 157, poz. 1241, z 2010 r. Nr 28, poz. 142 i 146, Nr 106, poz. 675 ) w związku z art. 11 i 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458) oraz Zarządzenia Nr 449/09 Burmistrza Wielunia z dnia 20 stycznia 2009 r. w sprawie ustalenia procedury naboru kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze, w tym na kierownicze stanowiska w Urzędzie Miejskim w Wieluniu, zarządzam, co następuje:
 
§ 1. Ogłaszam nabór w drodze konkursu na wolne stanowisko urzędnicze w Referacie Inwestycji Wydziału Inwestycji i Rozwoju w Urzędzie Miejskim w Wieluniu, którego treść stanowi załącznik do Zarządzenia, które publikuje się na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Wieluń, na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Wieluniu oraz przekazuje do Powiatowego Urzędu Pracy w Wieluniu.
 
 
§ 2. Regulamin konkursu i powołanie Komisji Konkursowej, Burmistrz Wielunia określi odrębnym zarządzeniem.
 
 
 
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
   Załącznik do Zarządzenia Nr 843/10
 
  Burmistrza Wielunia z dnia  3 grudnia 2010 r.
 
 
 
Burmistrz Wielunia
 
ogłasza nabór w drodze konkursu na wolne stanowisko urzędnicze
 
w Referacie Inwestycji Wydziału Inwestycji i Rozwoju
 
w Urzędzie Miejskim w Wieluniu
 
 
I. Nazwa i adres jednostki:
 
 
 
Urząd Miejski w Wieluniu, pl. Kazimierza Wielkiego 1, 98-300 Wieluń
 
II. Opis stanowiska:
 
 
- Stanowisko urzędnicze.
 - Bezpośredni przełożony: Kierownik Referatu Inwestycji Wydziału Inwestycji i Rozwoju
 - Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
 
1) przygotowanie planów oraz nadzór nad realizacją zadań inwestycyjnych w zakresie projektowania i budowy wodociągów i kanalizacji sanitarnej oraz obiektów budownictwa ogólnego: analiza możliwości technicznych realizacji przedsięwzięć w/w zakresu,
2) przygotowanie dokumentacji technicznej i prawnej przyjętych do realizacji zadań inwestycyjnych:
a) organizowanie spotkań konsultacyjnych wykonawców z przedstawicielami samorządu terytorialnego obszarów, dla których projektowane będą zadania inwestycyjne w celu wyboru najkorzystniejszych rozwiązań technicznych i finansowych,
b) nadzór nad przygotowaniem dokumentacji technicznej i prawnej przyjętych do realizacji zadań inwestycyjnych,
c) przygotowanie dokumentów do wyłonienia w procedurze przetargowej projektantów i wykonawców zadań inwestycyjnych,
d) uczestnictwo w komisjach przetargowych wnioskowanych zadań,
3) realizacja zadań inwestycyjnych:
a) współdziałania z przedstawicielami Samorządu Terytorialnego (radni, sołtysi, przewodniczący Zarządów Osiedli) obszarów, na których realizowane są przedsięwzięcia inwestycyjne,
b) podejmowanie działań związanych z pozyskiwaniem środków finansowych dla przedsięwziętych zadań inwestycyjnych,
c) przygotowanie wszelkich niezbędnych dokumentów związanych z procesem realizacji dokumentacji projektowej oraz wykonawstwa zadań inwestycyjnych,
d) zapewnienie i wybór inspektorów nadzoru inwestorskiego,
e) nadzór nad procesem projektowym wybranych zadań inwestycyjnych,
f) nadzór nad przebiegiem realizacji zadań inwestycyjnych,
g) koordynowanie działań związanych z realizacją przedsięwzięć,
h) rozstrzyganie sporów wynikłych w trakcie realizacji zadań inwestycyjnych,
i) współpraca z innymi Wydziałami Urzędu Miejskiego w zakresie realizowanych przedsięwzięć,
j) dokonywanie odbioru technicznego i rozliczeń finansowych realizowanych zadań inwestycyjnych,
k) prowadzenie postępowań związanych z gwarancją i rękojmią zadań inwestycyjnych,
l) sporządzanie analiz, rozliczeń i sprawozdań realizacji zadań inwestycyjnych
 
III. Niezbędne wymagania:
 
- Obywatelstwo polskie.
 - Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
 - Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
 - Wykształcenie wyższe techniczne I lub II stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym (tytuł magistra, licencjata lub inżyniera); preferowane kierunki: inżynieria środowiska, inżynieria produkcji.
 - Prawo jazdy kat. "B"
 - Odpowiedni stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym.
 - Posiadanie nieposzlakowanej opinii.
 - Znajomość przepisów z zakresu ustaw: o pracownikach samorządowych, ustawa o samorządzie gminnym, ustawa - prawo budowlane, ustawa o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków, kodeks postępowania administracyjnego
 
 
IV. Dodatkowe wymagania:
 
- Posiadanie przez kandydata innych kwalifikacji zawodowych, studiów podyplomowych, które mogą się przydać w pracy na wyżej wymienionym stanowisku.
 - Predyspozycje kandydata do zajmowania stanowiska urzędniczego: odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole, samodzielność myślenia i działania, kreatywność.
 
3. Umiejętność posługiwania się komputerem.
- Doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej.
 
 
V. Kandydaci zgłaszający się do konkursu proszeni są o złożenie pisemnej oferty  zawierającej:
 
- List motywacyjny.
 - Życiorys-curriculum vitae.
 - Dokumenty stwierdzające kwalifikacje zawodowe (dyplom ukończenia szkoły wyższej).
 - Opisany przez kandydata przebieg pracy zawodowej wraz ze świadectwami pracy.
 - Zaświadczenie lekarskie o dobrym stanie zdrowia.
 - Zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (z Krajowego Rejestru Karnego).
 - Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.
 - Zgodę na udostępnienie i przetwarzanie danych osobowych w związku z prowadzonym postępowaniem konkursowym.
 - Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
 - Oświadczenie o znajomości obsługi komputera (mile widziane poświadczenie tej znajomości odpowiednimi dokumentami).
 - Kserokopię dowodu osobistego.
 - Kserokopię prawa jazdy kat. "B"
 
Dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów określonych w rozdz. V. ust. 3, 4, 5 i 6 mogą być załączone w formie kserokopii.
 
Wszystkie złożone przez kandydata dokumenty winny być wymienione w odrębnym spisie dokumentów.
 
Wszystkie oświadczenia i podania oraz kserokopie muszą być podpisane przez osobę zainteresowaną.
 
 
 
VI. Bliższych informacji udziela pracownik prowadzący sprawy kadrowe w Urzędzie Miejskim, Ratusz, pok. nr 2 lub telefonicznie 8860213.
 
 
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach, z podanym imieniem i nazwiskiem oraz adresem zwrotnym i dopiskiem: ,,Konkurs na wolne stanowisko urzędnicze w Referacie Inwestycji Wydziału Inwestycji i Rozwoju w Urzędzie Miejskim w Wieluniu", w terminie do dnia 15 grudnia 2010 r. do godz. 1000 w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Ratusz, I piętro, pokój 16.
Przewidywany termin zakończenia postępowania konkursowego: do dnia 31 grudnia 2010 r.
Rozmowa kwalifikacyjna, jako II etap konkursu odbędzie się w sali nr 11 (Ratusz, I piętro) Urzędu Miejskiego w Wieluniu przy pl. Kazimierza Wielkiego 1 z udziałem kandydatów, których oferty spełniają wymagania formalne. O terminie konkursu kandydaci zostaną powiadomieni.