Przetarg nieograniczony na:"Przebudowę chodników na Placu Jagiellońskim w Wieluniu”
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO
Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń
tel.: 0 - 43 8860259, fax.: 043 8860274, www.bip.um.wielun.pl,
ogłasza przetarg nieograniczony na: "Przebudowa chodników na Placu Jagiellońskim w Wieluniu"
Opis przedmiotu zamówienia :
- krawężniki betonowe 15 x 30 cm. na ławie betonowej z oporem - 305 m
- warstwa odsączająca gr.10 cm - 2 124 m2
- podbudowy z kruszywa łamanego gr 15 cm - 764 m2
- nawierzchnie z kostki brukowej betonowej szarej o gr.8 cm - 180 m2
- nawierzchnie z kostki brukowej betonowej kolorowej o gr.8 cm - 584 m2- obrzeża betonowe o wymiarach 30 x 8 cm - 856 m2
- podbudowy z kruszywa łamanego gr. 10 cm - 1 360,50 m2
- nawierzchnie z kostki brukowej betonowej kolorowej o gr. 6 cm - 1 360,50 m2
KOD CPV 45233222-1 Roboty z zakresie chodników
1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
3. Termin wykonania zamówienia: do 31.10.2007 roku.
4. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie : Cena 90 % Gwarancja 10 %
6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Koszt SIWZ - 50,00 zł. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia www.bip.um.wielun.pl
7. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 4 000,00 zł (słownie : cztery tysiące PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy wnieść do kasy Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wlk. 2, wadium w formie pieniądza należy wpłacać przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457
8. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:
- w zakresie przedmiotu zamówienia:
Wydział Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej - Małgorzata Wolna
98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wielkiego 1 pok. Nr 7 tel. 0-43 8860216
- w zakresie procedury przetargowej
Biuro Zamówień Publicznych - Renata Sobieraj
98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wielkiego 2 pok. Nr 6 tel. 0-43 8860249
9. Termin składania ofert upływa dnia 17.04.2007 r. o godz. 11.00
Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : "Oferta przetargowa na zadanie pn. : "Przebudowa chodników na Placu Jagiellońskim w Wieluniu" Nie otwierać przed 17.04.2007 r. godz. 11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok.nr.1
Plac Kazimierza Wielkiego 1.
10. Otwarcie ofert nastąpi dnia 17.04.2007 r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza
Wielkiego 2 pok. Nr 203
11. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :
1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
2/ którzy udokumentują posiadanie uprawnień niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia tj, uprawnienia budowlane w zakresie robót drogowych
3/ którzy udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej o charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem i
zakresie polegającym na wykonaniu robót nawierzchni z kostki betonowej brukowej o wartości co najmniej 100.000zł.
12. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu :
Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formuła spełnia/nie spełnia w oparciu o
informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 10 SIWZ.Wykonawca musi
wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie
wykonawcy z postępowania.
13. Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1
pkt 6 Prawa zamówień publicznych po uzyskaniu dodatkowych środków finansowych na przedmiotowe zamówienie stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego.
14. Termin związania ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.
15.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
16.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
17.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Wieluń, dnia 29.03.2007 r
Ponizej spakowany ząłacznik do pobrania
Przetarg nieograniczony na:Wykonanie operatu szacunkowego nieruchomości zabudowanej położonej we wsi Gaszyn"
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO
Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń
tel.: 0 - 43 8860259, fax.: 043 8860260, www.bip.um.wielun.pl,
ogłasza przetarg nieograniczony na: "Wykonanie operatu szacunkowego nieruchomości zabudowanej położonej we wsi Gaszyn"
Opis przedmiotu zamówienia :
Wykonanie operatu szacunkowego nieruchomości zabudowanej budynkiem szkoły, położonej we wsi Gaszyn oznaczonej numerem 720/2 o pow. 1,1127ha.
Cel szacunku - oddanie nieruchomości w trwały zarząd Szkole Podstawowej
KOD CPV 74274000-0
1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
3. Termin wykonania zamówienia : jeden miesiąc od dnia podpisania umowy
4. Zamawiający nie wymaga składania wadium
5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena 100 %
6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń, lok. Nr: 204. SIWZ opublikowana na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl
7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia : Janusz Pamuła, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 tel. 0-43 886-02-25, w zakresie procedury przetargowej : Arkadiusz Prygiel , 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 Biuro Zamówień Publicznych tel. 0 - 43 886-02-49, w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30
8. Termin składania ofert upływa dnia 04.04.2007 r. o godz. 11.00
Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę iadres Wykonawcy oraz napis : "Oferta przetargowa na zadanie pn. :"Wykonanie operatu szacunkowego nieruchomości zabudowanej położonej we wsi Gaszyn" Nie otwierać przed
04.04.2007r. godz. 11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.
9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 04.04.2007r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, PlacKazimierza Wielkiego 2 pok. Nr 203
10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :
1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
2/nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2ustawy Prawo zamówień publicznych,
3/spełniający dodatkowe warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
11. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień
Publicznych po uzyskaniu dodatkowych środków finansowych na przedmiotowe zamówienie.
12. Termin związania ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.
13.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Wieluń, dnia 23.03.2007r.
Poniżej spakowany załącznik do pobrania:
Przetarg nieograniczony na Budowę dróg wraz z odwodnieniem w ulicach: Kmicica, Ludowa, Skrzetuskiego,Robotnicza,Zagłoby,Zbyszka z Bogdańca,Nowo Projektowana,Wspólna w osiedlu Kościuszki w Wieluniu
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 5 278 000 EURO
Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń
tel.: 0 - 43 886 - 02 59, fax.: 043 886 02 60, www.bip.um.wielun.pl,
ogłasza przetarg nieograniczony na: "Budowę dróg wraz z odwodnieniem w ulicach: Kmicica, Ludowa, Skrzetuskiego, Robotnicza, Zagłoby, Zbyszka z Bogdańca, Nowo Projektowana, Wspólna w osiedlu Kościuszki w Wieluniu"
o następującym zakresie rzeczowym:
Kanalizacja deszczowa:
- ułożenie rur Wipro fi 400 - 189,20mb
- ułożenie rur Wipro fi 300 - 1018,80mb
- przykanaliki z rur PCV fi 200 - 251,40mb
- studnie rewizyjne z kregów betonowych fi 1200mm - 45szt
- studnie ściekowe prefabrykowane fi 500mm - 66szt
Roboty drogowe:
- warstwa odsączająca gr. 15cm - 9143,39m2
- podbudowa z kruszywa łamanego-tłucznia gr.20cm - 8872,44m2
- krawężniki bet. 15*30cm na ławie bet. z oporem - 3102,15mb
- nawierzchnia bitumiczna asfaltowa warstwa wiążąca wraz z klinowaniem podbudowy w ilości 75kg/m2 - 625,42t
- nawierzchnia bitumiczna ścieralna gr. 4cm - 8872,44m2
- chodniki z kostki brukowej gr. 6cm - 4133,15m2
- wjazdy z kostki brukowej gr. 8cm - 1009,42m2
- obrzeża bet. 20*6- 2781,82mb
KOD CPV 45232440-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
KOD CPV 45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad i dróg
KOD CPV 45233222-1 Roboty w zakresie chodników
Miejsce realizacji: os. Kościuszki w Wieluniu
Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Termin wykonania zamówienia : 30.09.2010r.
Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 35 000,00 PLN (słownie : trzydzieści pięć tysięcy PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy składać w kasie Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wielkiego 2, wadium wpłacane w pieniądzu przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 90 % Gwarancja - 10 %
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Koszt SIWZ - 170,00zł. SIWZ została umieszczona na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl
7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:
w zakresie przedmiotu zamówienia : Wojciech Pastusiak, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2, tel. 0 43 8860216, w zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska , 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 tel. 0 - 43 8860249,w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30
8.Termin składania ofert upływa dnia 08.05.2007 o godz. 11.00 Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na: "Budowę dróg wraz z odwodnieniem w ulicach: Kmicica, Ludowa, Skrzetuskiego, Robotnicza, Zagłoby, Zbyszka z Bogdańca, Nowo Projektowana, Wspólna w osiedlu Kościuszki w Wieluniu" Nie otwierać przed 08.05.2007r. godz.11.30"i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.
9.Otwarcie ofert nastąpi dnia 08.05.2007 o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 w BZP pok.nr 203
10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy : 1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2/nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,3/ udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej w zakresie dróg o nawierzchni asfaltowej i sieci kanalizacji sanitarnych lub deszczowych o wartości co najmniej 700 000,00zł łącznie lub oddzielnie roboty budowlanej w zakresie wykonania dróg o nawierzchni asfaltowej o wartości co najmniej 500 000,00zł i sieci kanalizacji sanitarnych lub deszczowych o wartości co najmniej 200 000,00zł.b/ posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj, uprawnienia budowlane bez ograniczeń uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności : drogowej; sieci wod-kan. oraz zaświadczenia z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzających przynależność do tej izby na dzień składania ofert. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie "spełnia"-"nie spełnia"
11. Termin związania ofertą : 30 dni od daty otwarcia ofert
12. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6
13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Wieluń, dnia 20.03.2007 r.
Ogłoszenie zostało wysłane do Urzędu Zamówień Publicznych
w dniu 20.03.2007r. o godz. 10:26 i zarejestrowane pod Nr 27255/2007
Poniżej spakowany załącznik do pobrania:
Przetarg nieograniczony na: Wykonanie projektu budowlanego kanalizacji sanitarnej, wodociągu, dróg z odwodnieniem, oświetlenia ulicznego dla osiedla budownictwa mieszkaniowego Kościuszki II w Wieluniu
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO
Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń
tel.: 0 - 43 8860259, fax.: 043 8860274, www.bip.um.wielun.pl,
ogłasza przetarg nieograniczony na: " Wykonanie projektu budowlanego kanalizacji sanitarnej, wodociągu, dróg z odwodnieniem, oświetlenia ulicznego dla osiedla budownictwa mieszkaniowego Kościuszki II w Wieluniu"
Opis przedmiotu zamówienia :
W ramach zamówienia należy wykonać :
1/ przeprowadzenie badań gruntowo-wodnych dla terenu objętego projektem
2/opracowanie matrycy dla celów projektowych w skali 1:500 w formie numerycznej, wykonanie analogowo na folii i zapisanie na nośniku CD
3/przygotowanie dokumentów do uzyskania prawomocnej decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
4/opracowanie wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację inwestycji i jej uzyskanie
5/ opracowanie operatu oddziaływania na środowisko
6/ opracowanie operatu wodno-prawnego na odprowadzenie wód opadowych z terenu ulic i uzyskanie pozwolenia wodno-prawnego
7/ wykonanie projektów budowlanych wszystkich koniecznych branż, uwzględniające obowiązujące normy i przepisy wraz z niezbędnymi uzgodnieniami umożliwiającymi uzyskanie pozwolenia na budowę
8/ wykonanie projektów wykonawczych, uzupełniających i uszczegółowiających projekty budowlane w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, przygotowania oferty przez wykonawcę i realizację robót budowlanych.
9/ wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych
10/ wykonanie przedmiarów robót dla wszystkich branż (z podziałem na poszczególne ulice)
11/ wykonanie kosztorysu inwestorskiego dla wszystkich branż ( z podziałem na poszczególne ulice)
12/ wykonanie kosztorysów ślepych szczegółowych ( z podziałem na poszczególne ulice) dla wszystkich branż
13/ sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ)
14/uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę
Kod CPV 74232200-6 Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
3. Termin wykonania zamówienia : 31.08.2008 r.
4. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 3 000,00 zł (słownie : trzy tysiące PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy wnieść do kasy Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wlk. 2, wadium w formie pieniądza należy wpłacać przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457
5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie : Cena ryczałtowa - 100 %
6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. SIWZ opublikowana na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl
7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia : Wojciech Pastusiak, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 1 pok. nr 8 tel. 0-43 8860216, w zakresie procedury przetargowej : Renata Sobieraj, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 Biuro Zamówień Publicznych pok. nr. 204 tel. 0 - 43 8860249, w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30
8. Termin składania ofert upływa dnia 07.03.2007 r. o godz. 11.00
Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : "Oferta przetargowa na zadanie pn. : "Wykonanie projektu budowlanego kanalizacji sanitarnej, wodociągu, dróg z odwodnieniem, oświetlenia ulicznego dla osiedla budownictwa mieszkaniowego Kościuszki II w Wieluniu" Nie otwierać przed 07.03.2007 r. godz. 11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Pl.Kazimierza Wielkiego 1.
9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 07.03.2007 r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. Nr 203
10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :
1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
2/ posiadają uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności : drogowej; sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
3/ wykonali w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej jedną usługę odpowiadającą rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości łącznej co najmniej 50 000,00 zł tj. polegającej na wykonaniu projektu w zakresie sieci w-k o wartości min. 15 000zł dla jednej usługi, dróg o wartości min. 25 000zł dla jednej usługi i oświetlenia ulicznego o wartości min. 10 000zł dla jednej usługi
11. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień Publicznych.
12. Termin związania ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.
13.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Wieluń, dnia 22.02.2007 r.
Poniżej spakowany załącznik do pobrania
Poniżej spakowany załącznik do pobrania:
Przetarg nieoganiczony na" Odbudowę rowu przydrożnego w ulicy Rymarkiewicz w Wieluniu”
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 5 278 000 EURO
Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń
tel.: 0 - 43 886 - 02 59, fax.: 043 886 02 60, www.bip.um.wielun.pl,
ogłasza przetarg nieograniczony na: "Odbudowę rowu przydrożnego w ulicy Rymarkiewicz w Wieluniu"
o następującym zakresie rzeczowym:
Roboty kanalizacyjne:
- ułożenie rur PP fi 400 - 90,30mb
- ułożenie rur Wipro fi 500 - 20,00mb
- przykanaliki z rur PCV fi 200 - 36,00mb
- studnie rewizyjne z kregów betonowych fi 1200mm - 4szt
- studnie ściekowe prefabrykowane fi 500mm - 5szt
Roboty drogowe:
- podbudowa z kruszywa łamanego-tłucznia gr.20cm - 64,80m2
- nawierzchnia bitum.asfaltowa warstwa ścieralna gr. 4cm - 1752,00m2
- przepusty z rur Wipro fi 400 pod zjazdami - 82,50mb
- przepusty z rur Wipro fi 600 - 12,50mb
- ścieki z elementów betonowych trójkatnych - 695,00mb
- ułożenie krawężnika bet. 15*30cm - 159,00mb
- frezowanie nawierzchni bitumicznej - 1370,70m2
KOD CPV 45232440-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
KOD CPV 45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad i dróg
Miejsce realizacji: ul. Rymarkiewicz w Wieluniu
Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Termin wykonania zamówienia : 30.08.2008r.
Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 7 000,00 PLN (słownie : siedem tysięcy tysięcy PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy składać w kasie Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wielkiego 2, wadium wpłacane w pieniądzu przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 90 % Gwarancja - 10 %
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Koszt SIWZ - 120,00zł. SIWZ została umieszczona na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl
7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:
w zakresie przedmiotu zamówienia : Wojciech Pastusiak, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2, tel. 0 43 8860216, w zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska , 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 tel. 0 - 43 8860249,w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30
8.Termin składania ofert upływa dnia 11.05.2007 o godz. 11.00 Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na: "Odbudowę rowu przydrożnego w ul. Rymarkiewicz w Wieluniu" Nie otwierać przed 11.05.2007r. godz.11.30"i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.
9.Otwarcie ofert nastąpi dnia 11.05.2007 o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 w BZP pok.nr 203
10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy : 1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2/nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,3/ udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej w zakresie dróg o nawierzchni asfaltowej i sieci kanalizacji sanitarnych lub deszczowych o wartości co najmniej 200 000,00zł łącznie lub oddzielnie roboty budowlanej w zakresie wykonania dróg o nawierzchni asfaltowej o wartości co najmniej 180 000,00zł i sieci kanalizacji sanitarnych lub deszczowych o wartości co najmniej 20 000,00zł.b/ posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj, uprawnienia budowlane bez ograniczeń uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności : drogowej; sieci wod-kan. oraz zaświadczenia z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzających przynależność do tej izby na dzień składania ofert. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie "spełnia"-"nie spełnia"
11. Termin związania ofertą : 30 dni od daty otwarcia ofert
12. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6
13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Wieluń, dnia 19.03.2007 r.
Ogłoszenie zostało wysłane do Urzędu Zamówień Publicznych
w dniu 19.03.2007r. o godz. 13:53 i zarejestrowane pod Nr 26867/2007
Poniżej spakowany załącznik do pobrania
Przetarg nieograniczony na: "Modernizację ulicy Malinowej w Wieluniu”
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO
Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń
tel.: 0 - 43 8860259, fax.: 043 8860260, www.bip.um.wielun.pl,
ogłasza przetarg nieograniczony na: "Modernizację ulicy Malinowej w Wieluniu"
Opis przedmiotu zamówienia :
- podbudowa z kruszywa łamanego - tłucznia gr.20cm - 110,50m2
- nawierzchnia z betonu asfaltowego - wiążąca gr. 4cm - 110,50m2
- nawierzchnia bitum.asfaltowa - wartswa ścieralna gr. 4cm - 1123,70m2
- ułożenie krawężnika bet. 15*30 - 149,00mb
- frezowanie nawierzchni bitumicznej - 165,30m2
KOD CPV 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg
1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
3. Termin wykonania zamówienia : 31.08.2007 r.
4. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 1 500,00 zł (słownie : jeden tysiąc pięćset PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy wnieść do kasy Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wlk. 2, wadium w formie pieniądza należy wpłacać przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457
5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie : Cena - 90 % Gwarancja - 10%
6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Koszt SIWZ 30 zł. SIWZ opublikowana na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl
7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia : Wojciech Pastusiak, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 1 pok. nr 8 tel. 0-43 8860216, w zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 Biuro Zamówień Publicznych pok. nr. 204 tel. 0 - 43 8860249, w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30
8. Termin składania ofert upływa dnia 03.04.2007 r. o godz. 11.00
Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : "Oferta przetargowa na zadanie pn: "Modernizacja ulicy Malinowej w Wieluniu" Nie otwierać przed 03.04.2007 r. godz. 11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Pl.Kazimierza Wielkiego 1.
9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 03.04.2007 r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. Nr 203
10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :
1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
2/ udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem jej wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga udokumentowania roboty budowlanej w zakresie budowy lub remontu dróg o nawierzchni bitumicznej o wartości co najmniej 35 000,00zł.
3/ posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj, uprawnienia budowlane bez ograniczeń uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz zaświadczenia z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzających przynależność do tej izby na dzień składania ofert.
11. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień Publicznych.
12. Termin związania ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.
13.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Wieluń, dnia 20.03.2007 r.
Poniżej spakowany załącznik do pobrania
Przetarg nieograniczony na:Adaptację pomieszczeń po Przedszkolu Nr 2 w Wieluniu”
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 5 278 000 EURO
Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń
tel.: 0 - 43 886 - 02 59, fax.: 043 886 02 60, www.bip.um.wielun.pl,
ogłasza przetarg nieograniczony na: "Adaptację pomieszczeń po Przedszkolu Nr 2 w Wieluniu"
o następującym zakresie rzeczowym:
- roboty budowlane
- instalacje c.o.
- instalacje w-k
- instalacje elektryczne
Zakres prac adaptacyjnych obejmuje 3 budynki po Przedszkolu Nr 2 w Wieluniu przy ul. Krakowskie Przedmieście 2.
Powierzchnie budynków podlegających adaptacji :
- Budynek Nr 1 (główny), parter + piętro - 281m2,
- Budynek Nr 2( z istniejącym zapleczem kuchennym), parter + piętro - 258,60m2,
- Budynek nr 3 (w podwórku), parterowy - 112,67m2
KOD CPV 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
KOD CPV 45310000-3 Roboty z zakresie instalacji elektrycznych
KOD CPV 45330000-9 Hydraulika i roboty sanitarne
Miejsce realizacji: Wieluń, ul. Krakowskie Przedmieście 2
Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Termin wykonania zamówienia : 31.10.2007r.
Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 3 200,00 PLN(słownie : trzy tysiące dwieście PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy składać w kasie Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wielkiego 2, wadium wpłacane w pieniądzu przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 80 % Gwarancja - 20 %
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , pok. Nr: 204. Koszt SIWZ - 100,00zł. SIWZ została umieszczona na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl
7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:
w zakresie przedmiotu zamówienia : Waldemar Kluska, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2, tel. 0 43 8860248, w zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska , 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 tel. 0 - 43 8860249,w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30
Termin składania ofert upływa dnia 16.03.2007 o godz. 11.00 Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na:"Adaptację pomieszczeń po Przedszkolu Nr 2 w Wieluniu" Nie otwierać przed 16.03.2007r. godz.11.30"i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 16.03.2007 o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 w BZP pok.nr 203
10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy : 1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2/nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,3/ udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym, które są przedmiotem niniejszego zamówienia tj. polegającej na wykonaniu robót remontowo-budowlanych o wartości co najmniej 50 000zł, robót w zakresie instalacji elektrycznych o wartości co najmniej 30 000.zł, robót w zakresie instalacji w-k o wartości co najmniej 20 000zł, łącznie w jednym obiekcie lub oddzielnie w różnych obiektach 4/ dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia, posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia , należącymi do właściwej izby inżynierów budownictwa, tj. uprawnienia budowlane bez ograniczeń uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności : - konstrukcyjno-budowlanej ; - instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych; - instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie "spełnia"-"nie spełnia"
Termin związania ofertą : 30 dni od daty otwarcia ofert
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6
13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Wieluń, dnia 05.02.2007 r.
Ogłoszenie zostało wysłane do Urzędu Zamówień Publicznych
w dniu 05.02.2007r. o godz. 11:22 i zarejestrowane pod Nr 8919/2007
UWAGA - wyjaśnienia do SIWZ w dziale przetargi - zapytania i odpowiedzi
Poniżej spakowany załacznik do pobrania
Przetarg nieograniczony na: Budowę kanalizacji sanitarnej w ul. Baranowskiego w Wieluniu oraz modernizacja drogi
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 5 278 000 EURO
Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń
tel.: 0 - 43 886 - 02 59, fax.: 043 886 02 60, www.bip.um.wielun.pl,
ogłasza przetarg nieograniczony na: "Budowę kanalizacji sanitarnej w ul. Baranowskiego w Wieluniu oraz modernizacja drogi"
o następującym zakresie rzeczowym:
Roboty drogowe:
- ścieki betonowe 50*50*20 - 435mb
- nawierzchnia z masy asfaltowej - 1770m2
- długość drogi - 435mb
Kanalizacja sanitarna:
- kanał grawitacyjny z PCV fi 315 - 21,8mb
- kanał grawitacyjny z OCV fi 200 - 386mb
- kanał grawitacyjny z PCV fi 160 - 43,9mb
- wykonanie studzienek ściekowych betonowych fi 1200 - 6 szt
- wykonanie studzienek ściekowych z PCV fi 425 - 4 szt
- wykonanie studzienek ściekowych z PCV fi 315 - 6 szt
KOD CPV 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
KOD CPV 45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad i dróg
Miejsce realizacji: ul. Baranowskiego w Wieluniu
Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Termin wykonania zamówienia : 31.10.2007r.
Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 10 000,00 PLN(słownie : dziesięć tysięcy PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy składać w kasie Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wielkiego 2, wadium wpłacane w pieniądzu przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 90 % Gwarancja - 10 %
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Koszt SIWZ - 50,00zł. SIWZ została umieszczona na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl
7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:
w zakresie przedmiotu zamówienia : Wojciech Pastusiak, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2, tel. 0 43 8860216, w zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska , 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 tel. 0 - 43 8860249,w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30
Termin składania ofert upływa dnia 06.03.2007 o godz. 11.00 Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na:"Budowę kanalizacji sanitarnej w ul. Baranowskiego w Wieluniu oraz modernizacja drogi" Nie otwierać przed 06.03.2007r. godz.11.30"i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 06.03.2007 o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 w BZP pok.nr 203
10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy : 1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2/nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,3/ udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem jej wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga udokumentowania roboty budowlanej w zakresie sieci w-k o wartości co najmniej 50 000,00zł i roboty budowlanej w zakresie wykonania dróg o nawierzchni asfaltowej o wartości co najmniej 100 000,00zł. 4/ posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj, uprawnienia budowlane bez ograniczeń uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności : drogowej; sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; oraz zaświadczenia z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzających przynależność do tej izby na dzień składania ofert.
Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie "spełnia"-"nie spełnia"
Termin związania ofertą : 30 dni od daty otwarcia ofert
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6
13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Wieluń, dnia 23.01.2007 r.
Ogłoszenie zostało wysłane do Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 2007-01-23 o godzinie 11:26 i zarejestrowane po numerem 5576/2007
Poniżej spakowany załącznik pobrania
Przetarg nieograniczony na: „Remont ulicy Błońskiej w Wieluniu”
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO
Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń
tel.: 0 - 43 8860259, fax.: 043 8860274, www.bip.um.wielun.pl,
ogłasza przetarg nieograniczony na: "Remont ulicy Błońskiej w Wieluniu"
Opis przedmiotu zamówienia :
1. Roboty drogowe - rozbiórkowe.
- rozebranie krawężników bet. 15 x 30 - 589,0 mb
- rozebranie nawierzchni bitumicznej gr. 4 cm pod ścieki - 202,40 m2
- rozebranie istniejącej podbudowy z kruszywa łamanego gr 16 cm - 202,40 m2
- frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej gr. do 4 cm - 618,00 m2
2. Roboty drogowe
- krawężniki betonowe 15 x 30 ustawione na ławie betonowej z oporem - 589,0 mb
- ścieki przykrawężnikowe z kostki brukowej bet. gr. 8 cm. - 184,0 m2
- wyrównanie istniejącej podbudowy masą betonową - 130,0
- nawierzchnia bitumiczna asfaltowa ścieralnagrypsowo-żwirowa gr 4cm- 2 482,0 m2
3. Kanalizacja deszczowa
- wykonanie studzienki ściekowej z rur betonowych Ø 50
z osadnikiem gł do 1,50 m kompletnej - 1 szt.
- wykonanie przykanalika z rur betonowych "Vipro" Ø 20 - 10 mb
KOD CPV 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45232130-2 Rurociągi do odprowadzania wody burzowej
1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
3. Termin wykonania zamówienia: do 31 lipca 2007 roku.
4. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie : Cena 90 % Gwarancja 10 %
6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Koszt SIWZ - 40,00 zł. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia www.bip.um.wielun.pl
7. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 4 000,00 zł (słownie : cztery tysiące PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy wnieść do kasy Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wlk. 2, wadium w formie pieniądza należy wpłacać przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457
8. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:
- w zakresie przedmiotu zamówienia:
Wydział Inwestycji i Rozwoju - Stanisław Stochniałek
98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wielkiego 1 pok. Nr 7 tel. 0-43 8860216
- w zakresie procedury przetargowej
Biuro Zamówień Publicznych - Renata Sobieraj
98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wielkiego 2 pok. Nr 6 tel. 0-43 8860249
9. Termin składania ofert upływa dnia 06.03.2007 r. o godz. 11.00
Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy
umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : "Oferta
przetargowa na zadanie pn. : "Remont ulicy Błońskiej w Wieluniu" Nie otwierać przed
06.03.2007 r. godz. 12.00" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta
Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok.nr.1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.
10. Otwarcie ofert nastąpi dnia 06.03.2007 r. o godz. 12.00 w siedzibie Zamawiającego -
Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. Nr 203
11. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :
1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
2/ którzy udokumentują posiadanie uprawnień budowlanych w specjalności drogowej oraz przynależność do właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa na dzień składania ofert.
3/ którzy udokumentują wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przynajmniej jednej roboty budowlanej o charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem tj. o zakresie polegającym na wykonaniu roboty drogowej z nawierzchni bitumicznej o wartości co najmniej 100.000zł.
12. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu :
Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formuła spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 10 SIWZ.Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
13. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Prawa zamówień publicznych
14. Termin związania ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.
15.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
16.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
17.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Wieluń, dnia 22.02.2007 r
Poniżej spakowany ząłacznik do pobrania
Przetarg nieograniczony na:"Utrzymanie czystości i porządku ulic miasta Wielunia”
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO
Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1,
98-300 Wieluń
tel.: 0 - 43 886-02-49, fax.: 043 886-02-74, www.bip.um.wielun.pl,
ogłasza przetarg nieograniczony na: "Utrzymanie czystości i porządku ulic miasta Wielunia"
o następującym zakresie rzeczowym:
1.codzienne opróżnianie koszy przy ulicach i oczyszczanie nawierzchni ulic wraz z wywozem zebranych śmieci własnym środkiem transportu : 1)Augustiańska-236m, 2)Barycz-236m,3)Ewangelicka-238m,4)Kaliska-209m,5)Królewska-234m,6)Narutowicza-71m,
7)NowyRynek-284m,8)Okólna-356m,9)Palestrancka-178m,10)Podwale-147m,11)Popiełuszki-870m,12)Pl.Legionów-402m,13)Pl.Jagielloński-99m,14)Pl.KazimierzaWlk.-132m,15)Reformacka-314m,16)Różana-173m,17)Sienkiewicza-158m,18)Staszica-642m,
19)Śląska-150m,20)Zamenhofa-301m
2.raz w tygodniu opróżnianie koszy przy ulicach i oczyszczanie nawierzchni ulic wraz z wywozem zebranych śmieci własnym środkiem transportu: 1)Sadowa-800m,
3.raz na dwa tygodnie opróżnianie koszy przy ulicach i oczyszczanie nawierzchni ulic wraz z wywozem zebranych śmieci własnym środkiem transportu:1)Akacjowa-540m,2)Asnyka-125m,3)Biedala-293m,4)Błońska -529m,5)Bema-215m, 6)Broniewskiego-220m, 7)Brzozowa-115m,8)Ciepłownicza-960m,9)Cisowa-335m,10)Chopina-230m,11)Czarneckiego-235m,12)Dąbrowskiego- 255m, 13)Długosza-604m,14)Grabińskiego-550m,15)Grunwaldzka-305m,16)Jesionowa-340m,17)Kilińskiego 248m,18)Krasińskiego-290m,19)Kwiatowa-230m,20)Kochanowskiego-349m,21)Kościuszki-784m,22)Lewińskiego-400m,23)Lipowa-200m,24)Maczka-80m,25)Mickiewicza-297m,26)Morelowa-245m,27)Modrzewiowa-133m,28)Nadodrzańska-335m,29)Poniatowskiego-86m, 30)Plater-185m, 31)Prusa-285m,32)Pułaskiego-530m,33)Reja-220m,34)Reymonta-162m,35)Roweckiego-351m,36)Słowackiego-260m, 37)Sucharskiego-315m,38)Sosnowa-140m,39)Targowa-212m,40)Tuwima-127m,41)Wierzbowa-230m,42)Wiśniowa-700m,43)Żeromskiego-283m, 44)Os.Armii Krajowej-457m,45)Ogrodowa-487m,
4.raz w miesiącu opróżnianie koszy przy ulicach i oczyszczanie nawierzchni ulic wraz z wywozem zebranych śmieci własnym środkiem transportu:1)Kijak-1050m,2)Dojazdowa-357m,3)Gojawiczyńskiej-110m,4)Grabowskiej-171m,5)Kamienna-167m,6)Kasztanowa-540m, 7)Konopnickiej-373m,8)KrakowskiZaułek-93m,9)Krótka-192m,10)Moniuszki-290m,11)Młynarska-250m,12)Mokra-346m,13)Owocowa-99m,14)Orzeszkowej-300m,15)Prosta-440m,16)Powstańców1863r.-880m,17)Południowa-206m,18)Poświatowskiej-150m,19)Przejazd-212m,20)Paderewskiego-479m,21)Roosevelta-309m,22)Rymarkiewicz-1500m,23)Słoneczna-265m,24)Stodolniana-735m,25)Szkolna-398m,26)Skłodowskiej-273m,27)Struga-102m,28)Sikorskiego-315m,29)Urocza-517m,30) Wendta H.-370m,31)Wróblewskiego-145m, 32)Wodna-486m,33)Zachodnia-230m,34)Zacisze-90m,35)Zamiejska -96m,36)Zawadzkiego-323m,37)Zielona-829 m,38)wjazd od POW do przedszkola-440m,39)wjazd od Kościuszki do byłego sklepu AGAT-111m, 40)Pijarska-58m,41)Malinowa-431m,42)Agrestowa-293m, 43)łącznik POW-Kościuszki-460m.
5.codzienne oczyszczanie nawierzchni chodnika i parkingu przy ul. Piłsudskiego 14
6.mycie zewnętrzne i wewnętrzne koszy na śmieci dwa razy w roku w terminach do 31 maja i do 30 września w 2007 i 2008r.
7.malowanie farbą antykorozyjną koszy metalowych w ilości około 20 sztuk (1 raz w roku)wymagających niezbędnej konserwacji, wskazanych przez pracownika Urzędu Miejskiego.
8.zbieranie martwych zwierząt.
KOD CPV 90210000-2
1. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
3. Termin wykonania zamówienia : 31.12.2008r.
4. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 3000,00zł (słownie : trzy tysiące 00/100PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy wnieść do kasy Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wlk. 2, wadium w formie pieniądza należy wpłacać przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Ślaski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457
5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 100%
6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia www.bip.um.wielun.pl
7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia : Waldemar Kluska Wydział Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wlk. 1 pok. Nr 10 tel. 0 - 43 8860248. W zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska Biuro Zamówień Publicznych 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wlk. 2 pok.204 tel. 0 - 43 8860249 w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30
8. Termin składania ofert upływa dnia 28.02.2007r. o godz. 11.00. Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na utrzymanie czystości i porządku ulic miasta Wieluń" Nie otwierać przed 28.02.2007r.godz. 11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.
9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 28.02.2007r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. nr 203
10. Opis warunków udziału w postępowaniu :
1. a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b/posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c/znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d/nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają szczegółowe warunki: a/udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi o porównywalnym charakterze i zakresie tj. pracach porządkowych polegających na utrzymaniu czystości ulic przez okres co najmniej 1 roku o wartości nie mniejszej niż 50 000,00zł;
11. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu :
Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formuła spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt.6 SIWZ. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
12. Termin związania ofertą: 30dni
13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej .
14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej
15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów
16. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w wysokości 10%, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6
Wieluń, dnia 20.02.2007r.
Poniżej spakowany załącznik do pobrania: