Przetargi


Przeatrg nieograniczony na: "Rozbudowa monitoringu miasta Wieluń”

20‑10‑2006 08:49:51

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO


Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 886-02-49, fax.: 043 886-02-60, www.bip.um.wielun.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony na:

"Rozbudowa monitoringu miasta Wieluń"

o następującym zakresie rzeczowym:

Zadanie nr 1. Rozbudowa Centrum Monitoringu polegająca na zwiększeniu powierzchni dyskowej, stanowisko do archiwizacji nagrań i wydruków

Zwiększenie powierzchni dyskowej, stanowisko do archiwizacji nagarń i wydruków Centrum monitoringu zlokalizowane jest na Powiatowej Komendzie Policji KPP na ul. Warszawskiej. Aktualnie jest wyposażone w rejestrator cyfrowy z dyskami o pojemności 500GB, a sterowanie jest realizowane w oparciu o moduł sterujący 7188 i umożliwia podłączenie jednego stanowiska sterującego.Rozbudowa centrum polega na zwiększeniu pojemności dysków o ok. 2TB co umożliwi nagrywanie średnio z prędkością 4kl/s w dla 16 kamer kolorowych w maksymalnej rozdzielczości 704x576 w trybie obrazu w ruchu.Stanowisko do archiwizacji nagrań wyposażone będzie w komputer-serwer i wyposażone w nagrywarkę DVD do zgrywania materiału dowodowego oraz kolorową drukarkę laserową wysokiej klasy (600dpi, 64MB RAM, USB 2.0) do kolorowych wydruków zdjęć z nagranych materiałów. Na komputerze z oprogramowaniem WIN XP PRO, pracować będzie aplikacja NbackupPro służąca do archiwizacji nagrań z rejestratora. Komputer połączony będzie z rejestratorem za pomocą sieci ethernet.Wybrane parametry komputera nalezy traktować jako minimalne

1 x Intel® Pentium® 4 z technologią HT, LGA775 o szybkości zegara nie mniejszej niż 3 GHz z 2MB cache lub równoważny

Magistrala systemowa FSB:533/800 MHz;

pamięci typu DDR2 400/533 unbuffered ECC 512MB

zintegrowany, jednokanałowy SCSI Ultra320 Adaptec, obsługa Host RAID 0,1,10,JBOD

Karty sieciowe2 x Broadcom BCM5721 Gigabit Ethernet Controller,obsługa 10BASE-T, 100BASE-TX i 1000BASE-T, złącze 2 x RJ45

Karta graficzna: zintegrowana, server-quality in MCH

Nagrywarka DVD

Obudowa:

Midi Tower- kolor beżowy (wys. 16,8", szer. 7", głeb. 20,9"),

2 zatoki 5,25" (jedna zajęta przez napęd optyczny),

4 wewnętrzne zatoki HDD 3,5",

1 zatoka FDD,

zasilacz 450W,

niskoszumowy wentylator na tylnej ściance o średnicy 12cm z kontrolą temperatury,

niskoszumowy wentylator na przedniej ściance o średnicy 9cm z kontrolą temperatury,

diody na przednim panelu informujące o pracy serwera: Power LED, HDD LED, Network LED, System Overheat LED,

czujnik otwarcia obudowy,

Zwiększenie powierzchni dyskowej zaprojektowano w oparciu o zewnętrzną macierz dyskową w obudowie rackowej 2U obsługującej tryby RAID 0,1,0+1,3,5,6 z możliwością instalacji do 12 dysków SATA II. Do macierzy przewidziano dyski SATA II 320GB - 8 dysków . Przy pracy w trybie 5 zostanie osiągnięta pojemność 1,9TB.

Powyższe zamówienie obejmuje dostawę powyższych urządzeń, ich konfigurację, wdrożenie i szkolenie osób obsługujących.

Zadanie nr 2

Wyposażenie punktów kamerowych przy Pl. Legionów w transmisję audio. Do punktów kamerowych K8 i K9 zlokalizowanych na placu Legionów zaprojektowano transmisję audio. W obu punktach należy umieścić głośnik tubowy umożliwiający przekazywanie komunikatów słownych. Ustalono że głośniki będą skierowane :

kamera na budynku "starej poczty" - w kierunku ul. Barycz

kamera na budynku sklepu pod nazwą delikatesy w kierunku domu handlowego

Sygnał audio do głośników będzie doprowadzony do głośników przy użyciu istniejącego okablowania.

W centrum sterowania ma zostać zainstalowany pulpit mikrofonowy z wyborem lokalizacji nadawania komunikatu oraz współpracujący z pulpitem wzmacniacz strefowy. Sygnał audio poprzez światłowód i konwerter 2 x audio /światłowód SM należy doprowadzić do węzła WS3 w piwnicy bloku przy ul. Różanej. Sygnał audio konwertera należy doprowadzić do wzmacniacza i dalej poprzez istniejący kabel 4x2x0,5 doprowadzić do głośników. Założono że dla potrzeb audio wykorzystane zostaną 2 z 3 wolnych par kabla.Zastosowane w centrum urządzenia powinny umożliwić w przyszłości nadawanie komunikatów do 6 stref (lokalizacji).



KOD CPV 29816100-3 urządzenia bezpośredniego monitorowania

1. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

2. Dopuszcza się składanie ofert częściowych.

3. Termin wykonania zamówienia : 30 dni od dnia podpisania umowy

4. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : na Zadanie nr 1 - 700,00 zł, na Zadanie nr 2 - 300,00 zł. przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy wnieść do kasy Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wlk. 2, wadium w formie pieniądza należy wpłacać przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Ślaski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457

5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Cena - 100%

6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia www.bip.um.wielun.pl

7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia : Janusz Pamuła Wydział Gospodarki Przestrzennej i Rolnictwa, 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wlk. 2 pok. Nr 39 tel. 0 - 43 8860225. W zakresie procedury przetargowej : Renata Sobieraj Biuro Zamówień Publicznych 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wlk. 2 pok.204 tel. 0 - 43 8860249 w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

8. Termin składania ofert upływa dnia 31.10.2006r. o godz. 11.00. Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na zadanie pn. : "Rozbudowa monitoringu miasta Wieluń. Nie otwierać przed 31.10.2006r.godz. 11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.

9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 31.10.2006r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. nr 203

10. Opis warunków udziału w postępowaniu :

1. Spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b/posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c/znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d/nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia

11. Wymagania określone przez zamawiającego dla oferowanej dostawy :

- Posiadanie Certyfikatów CE lub deklaracji zgodności na sprzęt zawarty w ofercie

12. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu :

Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formuła spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt.9 SIWZ.Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.

13. Termin związania ofertą: 30dni

14. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej .

15. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

16. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów

17. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 i 7



Wieluń, dnia 20.10.2006r.

Ponizej spakowany załącznik do pobrania





Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg nieograniczony na:"Wykonanie sieci wodociągowej w ulicach Chłopickiego, Lelewela, Sowińskiego we wsi Dąbrowa, gmina Wieluń”

17‑10‑2006 11:24:54
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO



Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 886-02-49, fax.: 043 886-02-60, www.bip.um.wielun.pl,



ogłasza przetarg nieograniczony na: "Wykonanie sieci wodociągowej w ulicach Chłopickiego, Lelewela, Sowińskiego we wsi Dąbrowa, gmina Wieluń"



o następującym zakresie rzeczowym:

- sieć wodociągowa z rur PCV fi 110 - 551,50mb

- sieć wodociągowa z rur PCV fi 90 - 3,70mb

- zasuwy żeliwne kołnierzowe fi 100 - 12,00szt

- hydranty naziemne fi 80 - 6,00kpl

- rury stalowe osłonowe w wykopie fi 133,0/4,0mm - 27,50mb

- rury osłonowe AROTA fi 110mm - 6,5m


KOD CPV 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

1. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

3. Termin wykonania zamówienia : 18.12.2006r.

4. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 2 000,00zł (słownie : dwa tysiące 00/100PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy wnieść do kasy Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wlk. 2, wadium w formie pieniądza należy wpłacać przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Ślaski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457

5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 90% Gwarancja - 10%

6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 98-300 Wieluń , lok. Nr: 204.

Cena specyfikacji - 35 zł. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia www.bip.um.wielun.pl
7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są : w zakresie przedmiotu zamówienia : Wojciech Pastusiak Wydział Inwestycji i Rozwoju, 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wlk. 1 pok. Nr 8 tel. 0 - 43 8860216. W zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska Biuro Zamówień Publicznych 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wlk. 2 pok.204 tel. 0 - 43 8860249 w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30
8. Termin składania ofert upływa dnia 24.10.2006r. o godz. 11.00. Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na wykonanie sieci wodociągowej w ulicach Chłopickiego, Lelewela, Sowińskiego we wsi Dąbrowa, gmina Wieluń. Nie otwierać przed 24.10.2006r.godz. 12.00" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.
9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 24.10.2006r. o godz. 12.00 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. nr 203
10 . Opis warunków udziału w postępowaniu :
1. a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b/posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c/znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d/nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia

2. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają szczegółowe warunki:
a/udokumentują wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, conajmniej jednej roboty budowlanej o charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem i zakresie polegajacym na budowie sieci wodociągowej o wartości co najmniej 30 000,00 zł.

b/ posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj. uprawanienia budowlane w zakresie sieci saniatrnych

11 . Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu :

Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formuła spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt.6 SIWZ.Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.

12 . Termin związania ofertą: 30dni

13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej .

14 . Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

15 . Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów

16 . Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 i 7



Wieluń, dnia 16.10.2006r.






Poniżej spakowy załącznik do pobrania:








Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg nieograniczony na: „Konserwację oświetlenia ulicznego i drogowego w gminie Wieluń”

17‑10‑2006 09:59:53

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO

Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 886-02-49, fax.: 043 886-02-60, www.bip.um.wielun.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony na: "Konserwację oświetlenia ulicznego i drogowego w gminie Wieluń"

o następującym zakresie rzeczowym:

1/ naprawa uszkodzonych elementów lampy (z materiałem); 2/wymianę uszkodzonych źródeł światła; 3/wymianę uszkodzonych opraw (bez kosztu oprawy); 4/wymianę zabezpieczeń opraw (z materiałem); 5/wymianę bądź naprawę uszkodzonych kabli (bez kosztu kabla); 6/wymianę uszkodzonych słupów oświetlenia ulicznego (bez kosztu słupów); 7/kontrolę świecenia opraw; 8/mycie kloszy raz w roku; 9/malowanie słupów i wysięgników w miarę potrzeb, nie częściej niż raz w okresie umownym; 10/nocne patrole obszaru sieci oświetleniowej raz w miesiącu; 11/naprawa skrzynek zasilających i układów elektrycznych zasilających obwody oświetleniowe (z materiałem); 12/naprawę i dbanie o stan zamknięć i hermetyczności skrzynek bezpiecznikowych i zasilających; 13/kontrola odczytów liczników oświetlenia na żądanie Zamawiającego; 14/przegląd aparatury łączeniowej i sterowniczej wraz z wymiana zużytych elementów i czyszczeniem tablic rozdzielczych i sterowniczych - raz w okresie umownym; 15/konserwację i naprawę przewodów i okablowania oraz sterowania urządzeniami oświetlenia ulicznego i drogowego; 16/wycinkę gałęzi drzew rosnących w obrębie linii oświetleniowych; 17/konserwację, montaż i demontaż oświetlenia ozdobnego świątecznego; 18/wykonanie okresowe pomiarów elektrycznych w roku 2008 zgodnie z przepisami eksploatacji oświetlenia ulicznego: a/pomiar skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, b/pomiar rezystancji uziemień roboczych i ochronnych, c/sprawdzenie ciągłości żył linii kablowych oraz pomiary rezystancji izolacji, d/pomiary rezystancji izolacji przewodów instalacji w słupach zasilających oprawy oświetleniowe w roku 2008; 19/prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej oraz innych czynności zgodnie z przepisami i normami dotyczącymi eksploatacji oświetlenia zewnętrznego, w tym: a/oględziny i ocena stanu technicznego urządzeń nie rzadziej niż raz w roku, b/dokonywanie co 3 lata oceny stanu technicznego sieci oświetlenia ulicznego i przekazanie wyników w/w oceny do Zamawiającego oraz Zakładu Energetycznego, c/dokonywanie przeglądów okresowych oświetlenia głównych ulic nie rzadziej niż raz na dwa lata, pozostałych nie rzadziej niż raz na trzy lata; 20/ usługi serwisowe o zakresie:- usuwanie awarii niezwłocznie w wypadku zagrożenia bezpieczeństwa ruchu drogowego, - usuwanie w ciągu 24 godzin od zgłoszenia uszkodzeń i awarii związanych z przewróceniem lub uszkodzeniem słupów

KOD CPV 50232100-4 Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego

1. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

3. Termin wykonania zamówienia : 01.01.2007r. - 31.12.2009r.

4. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 5 000,00zł (słownie : pięć tysięcy 00/100PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy wnieść do kasy Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wlk. 2, wadium w formie pieniądza należy wpłacać przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Ślaski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457

5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 100%

6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia www.bip.um.wielun.pl

7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia : Wojciech Pastusiak Wydział Inwestycji i Rozwoju, 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wlk. 1 pok. Nr 8 tel. 0 - 43 8860216. W zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska Biuro Zamówień Publicznych 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wlk. 2 pok.204 tel. 0 - 43 8860249 w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

8. Termin składania ofert upływa dnia 08.11.2006r. o godz. 11.00. Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na zadanie pn. : "Konserwacja oświetlenia ulicznego i drogowego w gminie Wieluń. Nie otwierać przed 08.11.2006r.godz. 11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.

9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 08.11.2006r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. nr 203

10. Opis warunków udziału w postępowaniu :

1. a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b/posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c/znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d/nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia

2. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają szczegółowe warunki:

a/udokumentują wykonanie w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej jednej usługi odpowiadającej rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 100 000,00 zł tj. polegającej na wykonaniu konserwacji oświetlenia ulicznego, b/ dysponują osobami legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone, w szczególności określonymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2003r. Nr 207, poz.2016 z późniejszymi zmianami): - kierownik budowy - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - 1 osoba

- pracownik na stanowisku eksploatacyjnym, posiadający ważną grupę kwalifikacyjną do wykonywania prac konserwacyjno-remontowych urządzeń elektroenergetycznych do 1kV - min. 2 osoby

11. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu :

Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formuła spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt.6 SIWZ.Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.

12. Termin związania ofertą: 30dni

13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej .

14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów

16. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 i 7

Wieluń, dnia 10.10.2006r.

Poniżej spakowany załącznik do pobrania:

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg nieograniczony na:„Wykonanie operatów szacunkowych”

13‑10‑2006 14:01:44

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO

Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 886-02-49, fax.: 043 886-02-60, www.bip.um.wielun.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony na:

"Wykonanie operatów szacunkowych"

o następującym zakresie rzeczowym:

Zadanie 1

Wykonanie operatu szacunkowego ustalającego wartość działek nr 357 i 359 położonych w Wieluniu w obr. 15, będących w użytkowaniu wieczystym Wieluńskiej Spółdzielni Mieszkaniowej oraz nieruchomości zabudowanej nr 390 o pow. 1,6161ha położonej w Wieluniu przy ul. Broniewskiego - obr 7 (basen kryty)Cel szacunku - sprzedaż prawa do użytkowania wieczystego na własność WSM działek nr 357 i 359, ustalenie wartości działki nr 390 w celu oddania trwały zarząd WOSiR-owi.

Zadanie 2

Wykonanie operatu szacunkowego dla nieruchomości gruntowych , niezabudowanych, położonych w Kurowie, oznaczonych jako działki nr 585/1 o powierzchni 0,2710ha i 461 o powierzchni 0,2100ha

Cel wyceny: określenie wartości nieruchomości w celu zamiany

Zadanie 3

Wykonanie operatu szacunkowego dla nieruchomości gruntowych , zabudowanych, położonych w Wieluniu, obręb 7, oznaczonej jako działka nr 263 o powierzchni 0,0813ha, i obręb 8 oznaczonej jako działka nr 206 o powierzchni 0,1175ha.

Cel wyceny: określenie wartości nieruchomości w celu zamiany

1. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

2. Dopuszcza się składania ofert częściowych.

3. Termin wykonania zamówienia : dwa miesiące od dnia podpisania umowy

4. Zamawiający nie wymaga składania wadium

5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Cena - 100%

6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia www.bip.um.wielun.pl

7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia : Janusz Pamuła Naczelnik Wydziału Gospodarki Przestrzennej i Rolnictwa, 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wlk. 2 pok. Nr 39 tel. 0 - 43 8860225. W zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska Biuro Zamówień Publicznych 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wlk. 2 pok.204 tel. 0 - 43 8860249 w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

8. Termin składania ofert upływa dnia 24.10.2006r. o godz. 11.00. Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na zadanie pn. : "Wykonanie operatów szacunkowych" Nie otwierać przed 24.10.2006r.godz. 11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.

9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 24.10.2006r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. nr 203

10. Opis warunków udziału w postępowaniu :

a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
c/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
11. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu :
Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formuła spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt.12 SIWZ. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
12. Termin związania ofertą: 30dni
13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej .
14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej
15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów
16. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 i 7


Wieluń, dnia 13.10.2006r.



Poniżej spakowany załącznik do pobrania





Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg nieograniczony na: „Wykonanie podziału geodezyjnego działki nr 1/8 położonej w Wieluniu przy ul. Wojska Polskiego”

05‑10‑2006 10:09:06

OGŁOSZENIE O PRZETARGU

NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO


Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 886 - 02 49, fax.: 043 8860260, www.bip.um.wielun.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony na:

"Wykonanie podziału geodezyjnego działki nr 1/8 położonej w Wieluniu przy ul. Wojska Polskiego"

o następującym zakresie rzeczowym:

Wykonanie podziału geodezyjnego działki nr 1/8 o pow. 30,0220ha położonej w Wieluniu przy ul. Wojska Polskiego -obr.8 z przeznaczeniem pod stacje transformatorową

Kod CPV - 74274000-0

Miejsce realizacji: Wieluń, ul. Wojska Polskiego

1. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

2. Nie dopuszcza się składanie ofert częściowych.

3. Termin wykonania zamówienia : jeden miesiąc od uprawomocnienia postanowienia o możliwości dokonania podziału

4. Zamawiający nie wymaga składania wadium :

5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Cena - 100 %

6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 203 (budynek w parku 2 piętro ) SIWZ opublikowana jest na stronie www.bip.um.wielun.pl

7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:

w zakresie przedmiotu zamówienia : Naczelnik Wydziału Gospodarki Przestrzennej i Rolnictwa mgr inż. Janusz Pamuła , 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pokój nr 39 tel. 0 - 43 886-02-25

w zakresie procedury przetargowej : Kierownik Biura Zamówień Publicznych mgr inż. Małgorzata Rajska , 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pokój 204 tel. 0 - 43 886-02-49, w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

8. Termin składania ofert upływa dnia 17.10.2006r. o godz. 11.00

Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie

należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz

napis : oferta przetargowa na zadanie pn. :

"Wykonanie podziału geodezyjnego działki 1/8 położonej w Wieluniu przy ul.

Wojska Polskiego" Nie otwierać przed 17.10.2006r. godz. 11.30" złożyć w

siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w

Wieluniu pok. nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.

9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 17.10.2006r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego

- Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. nr 203 (II piętro budynek w parku)

10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :

1.spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień

publicznych,

2. nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień

publicznych,

11. Termin związania ofertą wynosi 30 dni

12. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej

13. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z

zastosowaniem aukcji elektronicznej

14. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów

15. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których

mowa w art. 67 ust.1 pkt 6




W
ieluń, dnia 05.10.2006r.


Poniżej spakowany załącznik do pobrania



Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg nieograniczony na„Remont zabytkowego kościoła rzymsko-katolickiego przy Klasztorze Zakonu S.S. Bernardynek w Wieluniu”

28‑09‑2006 11:40:50

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO

Klasztor Sióstr Bernardynek
98-300 Wieluń, ul. Krakowskie Przedmieście 1
tel. 843-81-42 NIP 832-17-94-539
ogłasza przetarg nieograniczony na: "Remont zabytkowego kościoła rzymsko-katolickiego przy Klasztorze Zakonu S.S. Bernardynek w Wieluniu"
Opis przedmiotu zamówienia :
1) Prace remontowo-modernizacyjne mają być wykonywane w następujących częściach kościoła:
a) prezbiterium;
b) nawa główna;
c) części pod chórem;
d) chór;
e) zakrystia;
f) wieczernik;
g) łącznik kościół-klasztor;
h) kruchta;
i) konfesjonał klasztorny;
KOD CPV 45453100-8 Roboty renowacyjne
1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
3. Termin wykonania zamówienia : 24 listopad 2006 r.
4. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie : Cena oferty - 90 % Gwarancja - 10 %
5. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego Klasztor Sióstr Bernardynek 98-300 Wieluń, ul. Krakowskie Przedmieście 1, SIWZ opublikowana na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl
6. Termin składania ofert upływa dnia 06.10.2006 r. o godz. 11.00
Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : "Oferta przetargowa na zadanie pn. :"Remont zabytkowego kościoła rzymsko-katolickiego przy Klasztorze Zakonu S.S. Bernardynek w Wieluniu" Nie otwierać przed 06.10.2006 r. godz. 11.30"i złożyć w Urzędzie Miejskim w Wieluniu , 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2, Biuro Zamówień Publicznych pok. Nr. 204
7. Otwarcie ofert nastąpi dnia 06.10.2006 r. o godz. 11.30 w Urzędzie Miejskim w Wieluniu , 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2, Biuro Zamówień Publicznych pok. Nr. 204
8. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy /Opis warunków udziału w postępowaniu/ :
1/.spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
2/. udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na wykonaniu robót malarskich, tynkarskich, odgrzybieniowych wykonanych w obiekcie zabytkowym (obiekt wpisany do rejestru zabytków będący pod ochroną konserwatora zabytków)wykonanej pod nadzorem konserwatora zabytków o wartości co najmniej 50.000zł.
9. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu /na podstawie złożonych dokumentów/ :
1. oświadczenie - załącznik nr 2 do siwz
2. aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3. wykaz robót zawierający następujące dane: wartość robót, nazwa i adres budowy, termin realizacji robót - załącznik nr 4, oraz dokumenty, że w/w roboty zostały wykonane należycie, np. referencje
10. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo
zamówień Publicznych.
11. Termin związania ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.
12.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
13.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
14.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.



Wieluń, dnia 28.09.2006 r

Poniżej spakowany załącznik do pobrania





Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg nieograniczony na:Remont zabytkowego kościoła rzymsko-katolickiego przy Klasztorze Zakonu S.S. Bernardynek w Wieluniu

19‑09‑2006 12:12:26

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO




Klasztor Sióstr Bernardynek

98-300 Wieluń, ul. Krakowskie Przedmieście 1

tel. 843-81-42 NIP 832-17-94-539

ogłasza przetarg nieograniczony na: "Remont zabytkowego kościoła rzymsko-katolickiego przy Klasztorze Zakonu S.S. Bernardynek w Wieluniu"

Opis przedmiotu zamówienia :

1) Prace remontowo-modernizacyjne mają być wykonywane w następujących częściach kościoła:

a) prezbiterium;

b) nawa główna;

c) części pod chórem;

d) chór;

e) zakrystia;

f) wieczernik;

g) łącznik kościół-klasztor;

h) kruchta;

i) konfesjonał klasztorny;


KOD CPV 45453100-8 Roboty renowacyjne

1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

3. Termin wykonania zamówienia : 30 grudnia 2006 r.

4. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie : Cena oferty - 90 % Gwarancja - 10 %

5. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego Klasztor Sióstr Bernardynek 98-300 Wieluń, ul. Krakowskie Przedmieście 1, SIWZ opublikowana na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl

6. Termin składania ofert upływa dnia 22.09.2006 r. o godz. 11.00

Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy

umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : "Oferta

przetargowa na zadanie pn. :"Remont zabytkowego kościoła rzymsko-katolickiego przy

Klasztorze Zakonu S.S. Bernardynek w Wieluniu" Nie otwierać przed 22.09.2006 r. godz.

11.30"i złożyć w Urzędzie Miejskim w Wieluniu , 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego

2, Biuro Zamówień Publicznych pok. Nr. 204

7. Otwarcie ofert nastąpi dnia 22.09.2006 r. o godz. 11.30 w Urzędzie Miejskim w Wieluniu , 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2, Biuro Zamówień Publicznych pok. Nr. 204

8. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :

1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,

9. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art.

67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień Publicznych.

10. Termin związania ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.

11.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

12.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

13.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.



Wieluń, dnia 15.09.2006 r

Poniżej spakowany załącznik do pobrania:




Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
22KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Przetarg nieograniczony na: Wykonanie operatu szacunkowego ustalającego wartość działek położonych w Wieluniu w obr. 15, oraz nieruchomości zabudowanej położonej w Wieluniu przy ul. Broniewskiego

14‑09‑2006 11:06:13

OGŁOSZENIE O PRZETARGU

NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO


Burmistrz Wielunia
Pl.Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 886 - 02- 49, fax.: 043 886-02-74, www.bip.um.wielun.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony na:

"Wykonanie operatu szacunkowego ustalającego wartość działek położonych w Wieluniu w obr. 15, oraz nieruchomości zabudowanej położonej w Wieluniu przy ul. Broniewskiego"

o następującym zakresie rzeczowym:

wykonanie operatu szacunkowego ustalającego wartość działek nr 357 i 359 położonych w Wieluniu w obr. 15, będących w użytkowaniu wieczystym Wieluńskiej Spółdzielni Mieszkaniowej oraz nieruchomości zabudowanej nr 390 o pow. 1,6161ha położonej w Wieluniu przy ul. Broniewskiego - obr 7 (basen kryty)

Cel szacunku - sprzedaż prawa użytkowania wieczystego na własność WSM działek nr 357 i 359, wartość pływalni do oddania w trwały zarząd WOSiR-owi.

Kod CPV - 70300000 - 4

Miejsce realizacji: Wieluniu

1. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

2. Nie dopuszcza się składanie ofert częściowych

3. Termin wykonania zamówienia : jeden miesiąc od dnia podpisania umowy .

4. Zamawiający nie wymaga składania wadium :

5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Cena - 100 %

6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204 (budynek w parku 2 piętro ). SIWZ opublikowana jest na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl

7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:


w zakresie przedmiotu zamówienia : Naczelnik Wydziału Gospodarki Przestrzennej i Rolnictwa mgr inż. Janusz Pamuła , 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. nr 39 tel. 0 - 43 886-02-25 w zakresie procedury przetargowej : Kierownik Biura Zamówień Publicznych mgr inż. Małgorzata Rajska , 98-30 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 tel. 0 - 43 886-02-49, w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

8. Termin składania ofert upływa dnia 26.09.2006r. o godz. 11.00

Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : oferta przetargowa na zadanie pn. :

"Wykonanie operatu szacunkowego ustalającego wartość działek położonych w Wieluniu w obr. 15, oraz nieruchomości zabudowanej położonej w Wieluniu przy ul. Broniewskiego" Nie otwierać przed 26.09.2006r. godz. 11:30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.

9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 26.09.2006r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. nr 203(II piętro budynek w parku)

10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :

1.spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,

2.nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,

3.spełniający dodatkowe warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

11. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej

12. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

13. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów

14. Termin związania ofertą wynosi 30 dni



Wieluń, dnia 14.09.2006 r.


Poniżej spakowany załącznik do pobrania


Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

przetarg nieograniczony na: „Obsługa bankowa budżetu gminy Wieluń”

11‑09‑2006 09:58:03

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO

Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń
tel.: 0 - 43 8860259, fax.: 043 8860260, www.bip.um.wielun.pl,
ogłasza przetarg nieograniczony na: "Obsługa bankowa budżetu gminy Wieluń"
Opis przedmiotu zamówienia :
W ramach zamówienia należy wykonać :
Otwarcie i prowadzenie podstawowego rachunku bankowego i rachunków pomocniczych Gminy Wieluń,
Otwarcie linii kredytowej i oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym (na bieżące pokrycie niedoboru budżetu),
Prowadzenie usługi Home Banking, prowadzenie rozliczeń w systemie ELIXIR, zastosowanie elektronicznego systemu obsługi rachunków z siedziby Urzędu Miejskiego.
Przyjmowanie wpłat gotówkowych z tytułu realizacji dochodów Gminy Wieluń ( podatki, opłaty
lokalne oraz inne należności budżetowe).
Wykonawca posiada oddział lub filię na terenie Miasta Wielunia,
Sporządzanie wyciągów bankowych z każdego rachunku bankowego na każdy dzień
roboczy po każdej zmianie salda z podaniem informacji o miesięcznym
procentowaniu rachunku.
7) Przekazywanie odsetek ze wskazanych przez Zamawiającego rachunków bankowych
w dniu kapitalizacji na rachunek dochodów jednostki.
Kod CPV 66.00.00.00-0 Usługi pośrednictwa finansowego
1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
3. Termin wykonania zamówienia : od 20 listopada 2006 do 19 listopada 2010 r.
4. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie :
4.1. Wysokość opłat i prowizji pobieranych przez bank (cena usługi) - 70 %
Najniższa cena otrzyma najwięcej punktów.
4.2. Wysokość oprocentowania środków na rachunku bieżącym - 15%
Najwyższa wartość otrzyma najwięcej punktów.
4.3. Oprocentowanie lokat krótkoterminowych - 10%
Najwyższa wartość otrzyma najwięcej punktów
4.4. Oprocentowanie kredytów w rachunku bieżącym - 5%
Najmniejsza wartość otrzyma najwięcej punktów.
5. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. SIWZ opublikowana na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl
7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia :
- sprawy merytoryczne :
Skarbnik Miasta - Danuta Kondracka pokój nr 132 tel. 0-43 8860218
Kierownik Referatu Budżetowego - Dorota Kowalczyk pokój nr 133 tel. 0-43 886-02-19
- sprawy formalno-prawne :
Inspektor Biura Zamówień Publicznych - Renata Sobieraj pokój nr 204 tel. 0-43 8860249
w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30
8. Termin składania ofert upływa dnia 12.09.2006 r. o godz. 11.00
Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres
Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : "Oferta przetargowa na zadanie pn. : "Obsługa bankowa budżetu gminy Wieluń" Nie otwierać przed 12.09.2006 r. godz. 11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.
9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 12.09.2006 r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza
Wielkiego 2 pok. Nr 203
10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :
1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
11. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo
zamówień Publicznych
12. Termin związania ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.
13.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Wieluń, dnia 28.08.2006 r

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Liczba komunikatów archiwalnych: 1429 Numer strony: 1 .. 122  123  124  125  126  .. 143
Informacja wytworzona przez:
Arkadiusz Prygiel
email: prygiela@um.wielun.pl tel.:43 8860249 fax: 43 8860274
, w dniu:  09‑04‑2004 15:45:23
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Monika Antosiak
email: mantosiak@finn.pl tel.:(42) 684-98-91 fax: (42) 684-98-92
, w dniu:  09‑04‑2004 15:45:23
Data ostatniej aktualizacji:
04‑06‑2025 13:21:27
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie