Przetarg nieograniczony na„Remont zabytkowego kościoła rzymsko-katolickiego przy Klasztorze Zakonu S.S. Bernardynek w Wieluniu”
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO
Klasztor Sióstr Bernardynek
98-300 Wieluń, ul. Krakowskie Przedmieście 1
tel. 843-81-42 NIP 832-17-94-539
ogłasza przetarg nieograniczony na: "Remont zabytkowego kościoła rzymsko-katolickiego przy Klasztorze Zakonu S.S. Bernardynek w Wieluniu"
Opis przedmiotu zamówienia :
1) Prace remontowo-modernizacyjne mają być wykonywane w następujących częściach kościoła:
a) prezbiterium;
b) nawa główna;
c) części pod chórem;
d) chór;
e) zakrystia;
f) wieczernik;
g) łącznik kościół-klasztor;
h) kruchta;
i) konfesjonał klasztorny;
KOD CPV 45453100-8 Roboty renowacyjne
1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
3. Termin wykonania zamówienia : 24 listopad 2006 r.
4. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie : Cena oferty - 90 % Gwarancja - 10 %
5. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego Klasztor Sióstr Bernardynek 98-300 Wieluń, ul. Krakowskie Przedmieście 1, SIWZ opublikowana na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl
6. Termin składania ofert upływa dnia 06.10.2006 r. o godz. 11.00
Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : "Oferta przetargowa na zadanie pn. :"Remont zabytkowego kościoła rzymsko-katolickiego przy Klasztorze Zakonu S.S. Bernardynek w Wieluniu" Nie otwierać przed 06.10.2006 r. godz. 11.30"i złożyć w Urzędzie Miejskim w Wieluniu , 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2, Biuro Zamówień Publicznych pok. Nr. 204
7. Otwarcie ofert nastąpi dnia 06.10.2006 r. o godz. 11.30 w Urzędzie Miejskim w Wieluniu , 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2, Biuro Zamówień Publicznych pok. Nr. 204
8. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy /Opis warunków udziału w postępowaniu/ :
1/.spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
2/. udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na wykonaniu robót malarskich, tynkarskich, odgrzybieniowych wykonanych w obiekcie zabytkowym (obiekt wpisany do rejestru zabytków będący pod ochroną konserwatora zabytków)wykonanej pod nadzorem konserwatora zabytków o wartości co najmniej 50.000zł.
9. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu /na podstawie złożonych dokumentów/ :
1. oświadczenie - załącznik nr 2 do siwz
2. aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3. wykaz robót zawierający następujące dane: wartość robót, nazwa i adres budowy, termin realizacji robót - załącznik nr 4, oraz dokumenty, że w/w roboty zostały wykonane należycie, np. referencje
10. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo
zamówień Publicznych.
11. Termin związania ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.
12.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
13.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
14.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Wieluń, dnia 28.09.2006 r
Poniżej spakowany załącznik do pobrania
Przetarg nieograniczony na:Remont zabytkowego kościoła rzymsko-katolickiego przy Klasztorze Zakonu S.S. Bernardynek w Wieluniu
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO
Klasztor Sióstr Bernardynek
98-300 Wieluń, ul. Krakowskie Przedmieście 1
tel. 843-81-42 NIP 832-17-94-539
ogłasza przetarg nieograniczony na: "Remont zabytkowego kościoła rzymsko-katolickiego przy Klasztorze Zakonu S.S. Bernardynek w Wieluniu"
Opis przedmiotu zamówienia :
1) Prace remontowo-modernizacyjne mają być wykonywane w następujących częściach kościoła:
a) prezbiterium;
b) nawa główna;
c) części pod chórem;
d) chór;
e) zakrystia;
f) wieczernik;
g) łącznik kościół-klasztor;
h) kruchta;
i) konfesjonał klasztorny;
KOD CPV 45453100-8 Roboty renowacyjne
1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
3. Termin wykonania zamówienia : 30 grudnia 2006 r.
4. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie : Cena oferty - 90 % Gwarancja - 10 %
5. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego Klasztor Sióstr Bernardynek 98-300 Wieluń, ul. Krakowskie Przedmieście 1, SIWZ opublikowana na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl
6. Termin składania ofert upływa dnia 22.09.2006 r. o godz. 11.00
Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy
umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : "Oferta
przetargowa na zadanie pn. :"Remont zabytkowego kościoła rzymsko-katolickiego przy
Klasztorze Zakonu S.S. Bernardynek w Wieluniu" Nie otwierać przed 22.09.2006 r. godz.
11.30"i złożyć w Urzędzie Miejskim w Wieluniu , 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego
2, Biuro Zamówień Publicznych pok. Nr. 204
7. Otwarcie ofert nastąpi dnia 22.09.2006 r. o godz. 11.30 w Urzędzie Miejskim w Wieluniu , 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2, Biuro Zamówień Publicznych pok. Nr. 204
8. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :
1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
9. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art.
67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień Publicznych.
10. Termin związania ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.
11.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
12.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
13.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Wieluń, dnia 15.09.2006 r
Poniżej spakowany załącznik do pobrania:
Przetarg nieograniczony na: Wykonanie operatu szacunkowego ustalającego wartość działek położonych w Wieluniu w obr. 15, oraz nieruchomości zabudowanej położonej w Wieluniu przy ul. Broniewskiego
OGŁOSZENIE O PRZETARGU
NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO
Burmistrz Wielunia
Pl.Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń
tel.: 0 - 43 886 - 02- 49, fax.: 043 886-02-74, www.bip.um.wielun.pl,
ogłasza przetarg nieograniczony na:
"Wykonanie operatu szacunkowego ustalającego wartość działek położonych w Wieluniu w obr. 15, oraz nieruchomości zabudowanej położonej w Wieluniu przy ul. Broniewskiego"
o następującym zakresie rzeczowym:
wykonanie operatu szacunkowego ustalającego wartość działek nr 357 i 359 położonych w Wieluniu w obr. 15, będących w użytkowaniu wieczystym Wieluńskiej Spółdzielni Mieszkaniowej oraz nieruchomości zabudowanej nr 390 o pow. 1,6161ha położonej w Wieluniu przy ul. Broniewskiego - obr 7 (basen kryty)
Cel szacunku - sprzedaż prawa użytkowania wieczystego na własność WSM działek nr 357 i 359, wartość pływalni do oddania w trwały zarząd WOSiR-owi.
Kod CPV - 70300000 - 4
Miejsce realizacji: Wieluniu
1. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
2. Nie dopuszcza się składanie ofert częściowych
3. Termin wykonania zamówienia : jeden miesiąc od dnia podpisania umowy .
4. Zamawiający nie wymaga składania wadium :
5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Cena - 100 %
6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204 (budynek w parku 2 piętro ). SIWZ opublikowana jest na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl
7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:
w zakresie przedmiotu zamówienia : Naczelnik Wydziału Gospodarki Przestrzennej i Rolnictwa mgr inż. Janusz Pamuła , 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. nr 39 tel. 0 - 43 886-02-25 w zakresie procedury przetargowej : Kierownik Biura Zamówień Publicznych mgr inż. Małgorzata Rajska , 98-30 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 tel. 0 - 43 886-02-49, w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30
8. Termin składania ofert upływa dnia 26.09.2006r. o godz. 11.00
Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : oferta przetargowa na zadanie pn. :
"Wykonanie operatu szacunkowego ustalającego wartość działek położonych w Wieluniu w obr. 15, oraz nieruchomości zabudowanej położonej w Wieluniu przy ul. Broniewskiego" Nie otwierać przed 26.09.2006r. godz. 11:30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.
9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 26.09.2006r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. nr 203(II piętro budynek w parku)
10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :
1.spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
2.nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
3.spełniający dodatkowe warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
11. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej
12. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej
13. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów
14. Termin związania ofertą wynosi 30 dni
Wieluń, dnia 14.09.2006 r.
Poniżej spakowany załącznik do pobrania
przetarg nieograniczony na: „Obsługa bankowa budżetu gminy Wieluń”
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO
Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń
tel.: 0 - 43 8860259, fax.: 043 8860260, www.bip.um.wielun.pl,
ogłasza przetarg nieograniczony na: "Obsługa bankowa budżetu gminy Wieluń"
Opis przedmiotu zamówienia :
W ramach zamówienia należy wykonać :
Otwarcie i prowadzenie podstawowego rachunku bankowego i rachunków pomocniczych Gminy Wieluń,
Otwarcie linii kredytowej i oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym (na bieżące pokrycie niedoboru budżetu),
Prowadzenie usługi Home Banking, prowadzenie rozliczeń w systemie ELIXIR, zastosowanie elektronicznego systemu obsługi rachunków z siedziby Urzędu Miejskiego.
Przyjmowanie wpłat gotówkowych z tytułu realizacji dochodów Gminy Wieluń ( podatki, opłaty
lokalne oraz inne należności budżetowe).
Wykonawca posiada oddział lub filię na terenie Miasta Wielunia,
Sporządzanie wyciągów bankowych z każdego rachunku bankowego na każdy dzień
roboczy po każdej zmianie salda z podaniem informacji o miesięcznym
procentowaniu rachunku.
7) Przekazywanie odsetek ze wskazanych przez Zamawiającego rachunków bankowych
w dniu kapitalizacji na rachunek dochodów jednostki.
Kod CPV 66.00.00.00-0 Usługi pośrednictwa finansowego
1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
3. Termin wykonania zamówienia : od 20 listopada 2006 do 19 listopada 2010 r.
4. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie :
4.1. Wysokość opłat i prowizji pobieranych przez bank (cena usługi) - 70 %
Najniższa cena otrzyma najwięcej punktów.
4.2. Wysokość oprocentowania środków na rachunku bieżącym - 15%
Najwyższa wartość otrzyma najwięcej punktów.
4.3. Oprocentowanie lokat krótkoterminowych - 10%
Najwyższa wartość otrzyma najwięcej punktów
4.4. Oprocentowanie kredytów w rachunku bieżącym - 5%
Najmniejsza wartość otrzyma najwięcej punktów.
5. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. SIWZ opublikowana na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl
7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia :
- sprawy merytoryczne :
Skarbnik Miasta - Danuta Kondracka pokój nr 132 tel. 0-43 8860218
Kierownik Referatu Budżetowego - Dorota Kowalczyk pokój nr 133 tel. 0-43 886-02-19
- sprawy formalno-prawne :
Inspektor Biura Zamówień Publicznych - Renata Sobieraj pokój nr 204 tel. 0-43 8860249
w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30
8. Termin składania ofert upływa dnia 12.09.2006 r. o godz. 11.00
Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres
Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : "Oferta przetargowa na zadanie pn. : "Obsługa bankowa budżetu gminy Wieluń" Nie otwierać przed 12.09.2006 r. godz. 11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.
9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 12.09.2006 r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza
Wielkiego 2 pok. Nr 203
10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :
1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
11. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo
zamówień Publicznych
12. Termin związania ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.
13.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Wieluń, dnia 28.08.2006 r
Przetarg nieograniczony na: "Wykonanie projektu linii do segregacji odpadów i kompostowni”
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO
Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń
tel.: 0 - 43 8860259, fax.: 043 8860260, www.bip.um.wielun.pl,
ogłasza przetarg nieograniczony na: "Wykonanie projektu linii do segregacji odpadów i kompostowni"
Opis przedmiotu zamówienia :
W ramach zamówienia należy wykonać :
1/ przeprowadzenie badań gruntowo-wodnych dla potrzeb posadowienia urządzeń linii sortowniczej
2/przygotowanie dokumentów do uzyskania prawomocnej decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
3/opracowanie wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację inwestycji i jej uzyskanie
4/ wykonanie projektów budowlanych wszystkich koniecznych branż, uwzględniające obowiązujące normy i przepisy wraz z niezbędnymi uzgodnieniami umożliwiającymi uzyskanie pozwolenia na budowę
5/ wykonanie projektów wykonawczych, uzupełniających i uszczegółowiających projekty budowlane w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, przygotowania oferty przez wykonawcę i realizację robót budowlanych.
6/ wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych
7/ wykonanie przedmiarów robót dla wszystkich branż
8/ wykonanie kosztorysu inwestorskiego dla wszystkich branż
9/ sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ)
10/uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę
Kod CPV 74232200-6 Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
3. Termin wykonania zamówienia : 30kwiecień 2007 r.
4. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 1 000,00 zł (słownie : jeden tysiąc PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy wnieść do kasy Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wlk. 2, wadium w formie pieniądza należy wpłacać przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457
5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie : Cena ryczałtowa - 100 %
6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. SIWZ opublikowana na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl
7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia :
Waldemar Kluska, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 1 pok. nr 10 tel. 0-43 886-02-48, w zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 Biuro Zamówień Publicznych pok. nr. 204 tel. 0 - 43 886-02-49, w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30
8. Termin składania ofert upływa dnia 19.09.2006 r. o godz. 11.00
Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy
umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : "Oferta
przetargowa na zadanie pn. : "Wykonanie projektu linii do segregacji odpadów i
kompostowni w Rudzie, gmina Wieluń" Nie otwierać przed 19.09.2006 r. godz. 11.30" i
złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu
pok. nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.
9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 19.09.2006 r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego -
Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. Nr 203
10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :
1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
2/ posiadają uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności : architektonicznej; konstrukcyjno-budowlanej; sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
3/ wykonali w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej jedną usługę odpowiadającą rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 60 000,00 zł tj. polegającej na wykonaniu projektu w zakresie urządzeń służących ochronie środowiska.
11. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art.
67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień Publicznych.
12. Termin związania ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.
13.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Wieluń, dnia 05.09.2006 r.
Poniżej spakowany załącznik do pobrania
Przetarg nieograniczony na „Dostawę lekkiego samochodu pożarniczego”
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO
Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń
tel.: 0 - 43 8860259, fax.: 043 8860260, www.bip.um.wielun.pl,
ogłasza przetarg nieograniczony na: "Dostawa lekkiego samochodu pożarniczego"
Opis przedmiotu zamówienia :
1). typ nadwozia - kombi,
2). masa całkowita nie niższa niż 3300 kg,
3). barwa - czerwony (strażacki),
4). liczba drzwi - 4, (drzwi boczne od kierowcy, drzwi boczne od pasażera /przód prawy/, drzwi boczne przesuwne / prawe/, drzwi tylne dwuskrzydłowe.
5). długość całkowita pojazdu - nie mniej niż 5000 mm,
6). długość przedziału ładunkowego - nie mniej niż 2000 mm,
7). liczba miejsc siedzących - nie mniej niż 6 łącznie z kierowcą,
8). ścianka działowa,
9). zamontowana belka sygnałowa z napisem "STRAŻ" z nagłośnieniem,
10). skrzynia biegów mechaniczna, pięciostopniowa,
11). silnik wysokoprężny z turbodoładowaniem, moc minimum 100 KM,
poj. nie większa niż 2500 ccm,
12). wspomaganie układu kierowniczego,
13). samochód fabrycznie nowy,
14). homologacja - samochód specjalny pożarniczy,
15). belka sygnalizacyjna, sygnalizator cofania, podgrzewane lusterka,
16). napis magnetyczny "STRAŻ" na drzwiach bocznych,
17). uchwyty do węży ssawnych i tłocznych,
18). podłoga aluminiowa,
19). mocowanie motopompy,
20). gwarancja: 24 miesiące lub 100.000 km.
KOD CPV CPV 34144210-3
1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
3. Termin wykonania zamówienia :30 dni od dnia podpisania umowy.
4. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 2 000,00 zł (słownie : dwa tysiące PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy wnieść do kasy Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wlk. 2, wadium w formie pieniądza należy wpłacać przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457
5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie : Cena oferty - 100 %
6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. SIWZ opublikowana na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl
7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia :
- w zakresie przedmiotu zamówienia: Wydział Spraw Obywatelskich - Arkadiusz Skupień ,
98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wielkiego 2 pok. Nr 43 tel. 0-43 8860221
- w zakresie procedury przetargowej : Biuro Zamówień Publicznych - Renata Sobieraj
98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wielkiego 2 pok. Nr 204 tel. 0-43 8860249
8. Termin składania ofert upływa dnia 12.09.2006 r. o godz. 11.00
Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy
umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : "Oferta
przetargowa na zadanie pn. : "Dostawa lekkiego samochodu pożarniczego" Nie otwierać
przed 12.09.2006 r. godz. 12.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi
interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.
9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 12.09.2006 r. o godz. 12.30 w siedzibie Zamawiającego -
Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. Nr 203
10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :
1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
11. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art.
67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień Publicznych.
12. Termin związania ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.
13.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Wieluń, dnia 04.09.2006 r
Poniżej SIWZ z załącznikami do pobrania
Przetarg nieograniczony na „Budowę drogi dojazdowej do garaży Os. Bugaj w Wieluniu”
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO
Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń
tel.: 0 - 43 8860259, fax.: 043 8860260, www.bip.um.wielun.pl,
ogłasza przetarg nieograniczony na: "Budowa drogi dojazdowej do garaży Os. Bugaj w Wieluniu"
Opis przedmiotu zamówienia :
- krawężniki bet. 15x30 na ławie bet. z oporem - 600,0 mb
- nawierzchnia z kostki brukowej bet. szarej gr.8cm na podbudowie z kruszywa łamanego gr. 20cm i warstwie odsaczającej z piasku gr. 10cm - 1325,50 m2
- kanalizacja deszczowa z rur PCV fi 200 - 25mb
- kanalizacja deszczowa z rur PCV fi 250 - 29mb
- studnie rewizyjne betonowe - 2 szt
- studnie ściekowe betonowe fi 500 - 10szt
KOD CPV 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg.
KOD CPV 45232130-2 Rurociagi do odprowadzania wody burzowej
1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
3. Termin wykonania zamówienia : do 15.12.2006 r.
4. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości :5 000,00 zł (słownie : pięć tysięcy PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy wnieść do kasy Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wlk. 2, wadium w formie pieniądza należy wpłacać przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457
5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie : Cena - 90 % Gwarancja- 10%
6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Koszt SIWZ - 30,00 zł. SIWZ opublikowana na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl
7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia :
Wojciech Pastusiak, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 1 pok. nr 10 tel. 0-43 886-02-16, w zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 Biuro Zamówień Publicznych pok. nr. 204 tel. 0 - 43 886-02-49, w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30
8. Termin składania ofert upływa dnia 11.09.2006 r. o godz. 11.00
Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy
umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : "Oferta
przetargowa na zadanie pn. : "Budowa drogi dojazdowej do garaży Os. Bugaj w Wieluniu" Nie
otwierać przed 11.09.2006 r. godz. 11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze
obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.
9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 11.09.2006 r. o godz. 11.30w siedzibie Zamawiającego -
Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. Nr 203
10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :
1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
2/ którzy udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej o charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem i zakresie polegającym na wykonaniu robót drogowych - nawierzchnia z kostki betonowej brukowej o wartości co najmniej 150.000zł.
3/ posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj, uprawnienia budowlane w zakresie robót drogowych i sieci sanitarnych. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
11. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67
ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień Publicznych po uzyskaniu dodatkowych środków
finansowych na przedmiotowe zamówienie stanowiących nie więcej niż 20 % wartości
zamówienia podstawowego.
12. Termin związania ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.
13.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Wieluń, dnia 28.08.2006 r.
Poniżej spakowane załączniki do pobrania
Przetarg nieograniczony na:„Budowę sieci wodociągowej z przyłączami w ulicy Kamykowej w Gaszynie”
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO
Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń
tel.: 0 - 43 8860259, fax.: 043 8860260, www.bip.um.wielun.pl,
ogłasza przetarg nieograniczony na: "Budowę sieci wodociągowej z przyłączami w ulicy Kamykowej w Gaszynie"
Opis przedmiotu zamówienia :
- Sieć wodociągowa z rur PCV fi 110 228mb
- zasuwy sieciowe kołnierzowe fi 100 3,00szt
- hydranty naziemne fi 80 1,00kpl
- rury osłonowe stalowe fi do 150 12,00mb
- montaż nawiertak fi 110/1 ½ cala 3,00szt
- zasuwy kołnierzowe fi 40 3,00szt
KOD CPV 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
3. Termin wykonania zamówienia : do 15.11.2006 r.
4. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości :1 000,00 zł (słownie : jeden tysiąc PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy wnieść do kasy Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wlk. 2, wadium w formie pieniądza należy wpłacać przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457
5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 90 % Gwarancja- 10%
6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Koszt SIWZ - 20zł. SIWZ opublikowana na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl
7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia : Wojciech Pastusiak, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 1 tel. 0-43 886-02-16, w zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 Biuro Zamówień Publicznych tel. 0 - 43 886-02-49, w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30
8. Termin składania ofert upływa dnia 01.09.2006 r. o godz. 11.00
Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić
nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : "Oferta przetargowa na
zadanie pn. : "Budowa sieci wodociągowej z przyłączami w ulicy Kamykowej w Gaszynie" Nie
otwierać przed 01.09.2006 r. godz. 11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi
interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.
9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 01.09.2006 r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego -
Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok.Nr 203
10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :
1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2/nie
podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2ustawy Prawo zamówień publicznych, 3/ którzy
udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej o charakterze
porównywalnym z niniejszym zamówieniem i zakresie polegającym na budowie sieci wodociągowej
z przyłączami o wartości co najmniej 30.000zł
4/ posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj, uprawnienia budowlane
w zakresie sieci sanitarnych Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na
podstawie dokumentów załączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z
warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z
postępowania.
11. Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1
pkt 6 ustawy Prawo zamówień
Publicznych po uzyskaniu dodatkowych środków finansowych na przedmiotowe zamówienie.
12. Termin związania ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.
13.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Wieluń, dnia 18.08.2006r.
Poniżej spakowane załączniki do pobrania
Przetarg nieograniczony na" „Remont nawierzchni i chodników ul. Dojazdowej w Wieluniu”
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO
Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń
tel.: 0 - 43 8860259, fax.: 043 8860260, www.bip.um.wielun.pl,
ogłasza przetarg nieograniczony na: "Remont nawierzchni i chodników ul. Dojazdowej w Wieluniu"
Opis przedmiotu zamówienia :
Roboty drogowe.
- podbudowa z kruszywa łamanego - tłucznia gr. 20 cm - 37,0 m2
- krawężniki bet. 15x30 na ławie bet. z oporem - 722,0 mb
- nawierzchnia bitumiczna ścieralna gr. 4 cm - 1920,50 m2
- nawierzchnia na wyjazdach z kostki brukowej gr. 8 cm - 137,0 m2
- chodniki z kostki brukowej gr. 6 cm - 529,20 m2
- obrzeża bet. 20x6 - 361,0 mb
KOD CPV 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg.
45233222-1 Roboty w zakresie chodników
1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
3. Termin wykonania zamówienia : do 30.08.2007 r.
4. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości :5 000,00 zł (słownie : pięć tysięcy PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy wnieść do kasy Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wlk. 2, wadium w formie pieniądza należy wpłacać przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457
5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie : Cena - 90 % Gwarancja- 10%
6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Koszt SIWZ - 30,00 zł. SIWZ opublikowana na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl
7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia :
Wojciech Pastusiak, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 1 pok. nr 10 tel. 0-43 886-02-16, w zakresie procedury przetargowej : Renata Sobieraj, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 Biuro Zamówień Publicznych pok. nr. 204 tel. 0 - 43 886-02-49, w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30
8. Termin składania ofert upływa dnia 05.09.2006 r. o godz. 11.00
Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy
umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : "Oferta
przetargowa na zadanie pn. : "Remont nawierzchni i chodników ul. Dojazdowej w Wieluniu"
Nie otwierać przed 05.09.2006 r. godz. 11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze
obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.
9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 05.09.2006 r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. Nr 203
10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :
1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
2/ którzy udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej o charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem i zakresie polegającym na wykonaniu robót drogowych - nawierzchnia bitumiczna o wartości co najmniej 100.000zł.
3/ posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj, uprawnienia budowlane w zakresie robót drogowych. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
11. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień Publicznych po uzyskaniu dodatkowych środków finansowych na przedmiotowe zamówienie stanowiących nie więcej niż 15 % wartości zamówienia podstawowego.
12. Termin związania ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.
13.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Wieluń, dnia 18.08.2006 r.
Poniżej spakowany załącznik do pobrania