Przeatrg nieograniczony na: "Rozbudowa monitoringu miasta Wieluń”
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO
Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń
tel.: 0 - 43 886-02-49, fax.: 043 886-02-60, www.bip.um.wielun.pl,
ogłasza przetarg nieograniczony na:
"Rozbudowa monitoringu miasta Wieluń"
o następującym zakresie rzeczowym:
Zadanie nr 1. Rozbudowa Centrum Monitoringu polegająca na zwiększeniu powierzchni dyskowej, stanowisko do archiwizacji nagrań i wydruków
Zwiększenie powierzchni dyskowej, stanowisko do archiwizacji nagarń i wydruków Centrum monitoringu zlokalizowane jest na Powiatowej Komendzie Policji KPP na ul. Warszawskiej. Aktualnie jest wyposażone w rejestrator cyfrowy z dyskami o pojemności 500GB, a sterowanie jest realizowane w oparciu o moduł sterujący 7188 i umożliwia podłączenie jednego stanowiska sterującego.Rozbudowa centrum polega na zwiększeniu pojemności dysków o ok. 2TB co umożliwi nagrywanie średnio z prędkością 4kl/s w dla 16 kamer kolorowych w maksymalnej rozdzielczości 704x576 w trybie obrazu w ruchu.Stanowisko do archiwizacji nagrań wyposażone będzie w komputer-serwer i wyposażone w nagrywarkę DVD do zgrywania materiału dowodowego oraz kolorową drukarkę laserową wysokiej klasy (600dpi, 64MB RAM, USB 2.0) do kolorowych wydruków zdjęć z nagranych materiałów. Na komputerze z oprogramowaniem WIN XP PRO, pracować będzie aplikacja NbackupPro służąca do archiwizacji nagrań z rejestratora. Komputer połączony będzie z rejestratorem za pomocą sieci ethernet.Wybrane parametry komputera nalezy traktować jako minimalne
1 x Intel® Pentium® 4 z technologią HT, LGA775 o szybkości zegara nie mniejszej niż 3 GHz z 2MB cache lub równoważny
Magistrala systemowa FSB:533/800 MHz;
pamięci typu DDR2 400/533 unbuffered ECC 512MB
zintegrowany, jednokanałowy SCSI Ultra320 Adaptec, obsługa Host RAID 0,1,10,JBOD
Karty sieciowe2 x Broadcom BCM5721 Gigabit Ethernet Controller,obsługa 10BASE-T, 100BASE-TX i 1000BASE-T, złącze 2 x RJ45
Karta graficzna: zintegrowana, server-quality in MCH
Nagrywarka DVD
Obudowa:
Midi Tower- kolor beżowy (wys. 16,8", szer. 7", głeb. 20,9"),
2 zatoki 5,25" (jedna zajęta przez napęd optyczny),
4 wewnętrzne zatoki HDD 3,5",
1 zatoka FDD,
zasilacz 450W,
niskoszumowy wentylator na tylnej ściance o średnicy 12cm z kontrolą temperatury,
niskoszumowy wentylator na przedniej ściance o średnicy 9cm z kontrolą temperatury,
diody na przednim panelu informujące o pracy serwera: Power LED, HDD LED, Network LED, System Overheat LED,
czujnik otwarcia obudowy,
Zwiększenie powierzchni dyskowej zaprojektowano w oparciu o zewnętrzną macierz dyskową w obudowie rackowej 2U obsługującej tryby RAID 0,1,0+1,3,5,6 z możliwością instalacji do 12 dysków SATA II. Do macierzy przewidziano dyski SATA II 320GB - 8 dysków . Przy pracy w trybie 5 zostanie osiągnięta pojemność 1,9TB.
Powyższe zamówienie obejmuje dostawę powyższych urządzeń, ich konfigurację, wdrożenie i szkolenie osób obsługujących.
Zadanie nr 2
Wyposażenie punktów kamerowych przy Pl. Legionów w transmisję audio. Do punktów kamerowych K8 i K9 zlokalizowanych na placu Legionów zaprojektowano transmisję audio. W obu punktach należy umieścić głośnik tubowy umożliwiający przekazywanie komunikatów słownych. Ustalono że głośniki będą skierowane :
kamera na budynku "starej poczty" - w kierunku ul. Barycz
kamera na budynku sklepu pod nazwą delikatesy w kierunku domu handlowego
Sygnał audio do głośników będzie doprowadzony do głośników przy użyciu istniejącego okablowania.
W centrum sterowania ma zostać zainstalowany pulpit mikrofonowy z wyborem lokalizacji nadawania komunikatu oraz współpracujący z pulpitem wzmacniacz strefowy. Sygnał audio poprzez światłowód i konwerter 2 x audio /światłowód SM należy doprowadzić do węzła WS3 w piwnicy bloku przy ul. Różanej. Sygnał audio konwertera należy doprowadzić do wzmacniacza i dalej poprzez istniejący kabel 4x2x0,5 doprowadzić do głośników. Założono że dla potrzeb audio wykorzystane zostaną 2 z 3 wolnych par kabla.Zastosowane w centrum urządzenia powinny umożliwić w przyszłości nadawanie komunikatów do 6 stref (lokalizacji).
KOD CPV 29816100-3 urządzenia bezpośredniego monitorowania
1. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
2. Dopuszcza się składanie ofert częściowych.
3. Termin wykonania zamówienia : 30 dni od dnia podpisania umowy
4. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : na Zadanie nr 1 - 700,00 zł, na Zadanie nr 2 - 300,00 zł. przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy wnieść do kasy Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wlk. 2, wadium w formie pieniądza należy wpłacać przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Ślaski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457
5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Cena - 100%
6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia www.bip.um.wielun.pl
7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia : Janusz Pamuła Wydział Gospodarki Przestrzennej i Rolnictwa, 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wlk. 2 pok. Nr 39 tel. 0 - 43 8860225. W zakresie procedury przetargowej : Renata Sobieraj Biuro Zamówień Publicznych 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wlk. 2 pok.204 tel. 0 - 43 8860249 w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30
8. Termin składania ofert upływa dnia 31.10.2006r. o godz. 11.00. Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na zadanie pn. : "Rozbudowa monitoringu miasta Wieluń. Nie otwierać przed 31.10.2006r.godz. 11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.
9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 31.10.2006r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. nr 203
10. Opis warunków udziału w postępowaniu :
1. Spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b/posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c/znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d/nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
11. Wymagania określone przez zamawiającego dla oferowanej dostawy :
- Posiadanie Certyfikatów CE lub deklaracji zgodności na sprzęt zawarty w ofercie
12. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu :
Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formuła spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt.9 SIWZ.Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
13. Termin związania ofertą: 30dni
14. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej .
15. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej
16. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów
17. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 i 7
Wieluń, dnia 20.10.2006r.
Ponizej spakowany załącznik do pobrania
Przetarg nieograniczony na:"Wykonanie sieci wodociągowej w ulicach Chłopickiego, Lelewela, Sowińskiego we wsi Dąbrowa, gmina Wieluń”
o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO
Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń
tel.: 0 - 43 886-02-49, fax.: 043 886-02-60, www.bip.um.wielun.pl,
ogłasza przetarg nieograniczony na: "Wykonanie sieci wodociągowej w ulicach Chłopickiego, Lelewela, Sowińskiego we wsi Dąbrowa, gmina Wieluń"
o następującym zakresie rzeczowym:
- sieć wodociągowa z rur PCV fi 110 - 551,50mb
- sieć wodociągowa z rur PCV fi 90 - 3,70mb
- zasuwy żeliwne kołnierzowe fi 100 - 12,00szt
- hydranty naziemne fi 80 - 6,00kpl
- rury stalowe osłonowe w wykopie fi 133,0/4,0mm - 27,50mb
- rury osłonowe AROTA fi 110mm - 6,5m
KOD CPV 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
1. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
3. Termin wykonania zamówienia : 18.12.2006r.
4. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 2 000,00zł (słownie : dwa tysiące 00/100PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy wnieść do kasy Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wlk. 2, wadium w formie pieniądza należy wpłacać przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Ślaski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457
5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 90% Gwarancja - 10%
6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 98-300 Wieluń , lok. Nr: 204.
Cena specyfikacji - 35 zł. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia www.bip.um.wielun.pl
7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są : w zakresie przedmiotu zamówienia : Wojciech Pastusiak Wydział Inwestycji i Rozwoju, 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wlk. 1 pok. Nr 8 tel. 0 - 43 8860216. W zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska Biuro Zamówień Publicznych 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wlk. 2 pok.204 tel. 0 - 43 8860249 w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30
8. Termin składania ofert upływa dnia 24.10.2006r. o godz. 11.00. Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na wykonanie sieci wodociągowej w ulicach Chłopickiego, Lelewela, Sowińskiego we wsi Dąbrowa, gmina Wieluń. Nie otwierać przed 24.10.2006r.godz. 12.00" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.
9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 24.10.2006r. o godz. 12.00 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. nr 203
10 . Opis warunków udziału w postępowaniu :
1. a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b/posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c/znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d/nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
2. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają szczegółowe warunki:
a/udokumentują wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, conajmniej jednej roboty budowlanej o charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem i zakresie polegajacym na budowie sieci wodociągowej o wartości co najmniej 30 000,00 zł.
b/ posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj. uprawanienia budowlane w zakresie sieci saniatrnych
11 . Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu :
Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formuła spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt.6 SIWZ.Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
12 . Termin związania ofertą: 30dni
13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej .
14 . Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej
15 . Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów
16 . Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 i 7
Wieluń, dnia 16.10.2006r.
Poniżej spakowy załącznik do pobrania:
Przetarg nieograniczony na: „Konserwację oświetlenia ulicznego i drogowego w gminie Wieluń”
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO
Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń
tel.: 0 - 43 886-02-49, fax.: 043 886-02-60, www.bip.um.wielun.pl,
ogłasza przetarg nieograniczony na: "Konserwację oświetlenia ulicznego i drogowego w gminie Wieluń"
o następującym zakresie rzeczowym:
1/ naprawa uszkodzonych elementów lampy (z materiałem); 2/wymianę uszkodzonych źródeł światła; 3/wymianę uszkodzonych opraw (bez kosztu oprawy); 4/wymianę zabezpieczeń opraw (z materiałem); 5/wymianę bądź naprawę uszkodzonych kabli (bez kosztu kabla); 6/wymianę uszkodzonych słupów oświetlenia ulicznego (bez kosztu słupów); 7/kontrolę świecenia opraw; 8/mycie kloszy raz w roku; 9/malowanie słupów i wysięgników w miarę potrzeb, nie częściej niż raz w okresie umownym; 10/nocne patrole obszaru sieci oświetleniowej raz w miesiącu; 11/naprawa skrzynek zasilających i układów elektrycznych zasilających obwody oświetleniowe (z materiałem); 12/naprawę i dbanie o stan zamknięć i hermetyczności skrzynek bezpiecznikowych i zasilających; 13/kontrola odczytów liczników oświetlenia na żądanie Zamawiającego; 14/przegląd aparatury łączeniowej i sterowniczej wraz z wymiana zużytych elementów i czyszczeniem tablic rozdzielczych i sterowniczych - raz w okresie umownym; 15/konserwację i naprawę przewodów i okablowania oraz sterowania urządzeniami oświetlenia ulicznego i drogowego; 16/wycinkę gałęzi drzew rosnących w obrębie linii oświetleniowych; 17/konserwację, montaż i demontaż oświetlenia ozdobnego świątecznego; 18/wykonanie okresowe pomiarów elektrycznych w roku 2008 zgodnie z przepisami eksploatacji oświetlenia ulicznego: a/pomiar skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, b/pomiar rezystancji uziemień roboczych i ochronnych, c/sprawdzenie ciągłości żył linii kablowych oraz pomiary rezystancji izolacji, d/pomiary rezystancji izolacji przewodów instalacji w słupach zasilających oprawy oświetleniowe w roku 2008; 19/prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej oraz innych czynności zgodnie z przepisami i normami dotyczącymi eksploatacji oświetlenia zewnętrznego, w tym: a/oględziny i ocena stanu technicznego urządzeń nie rzadziej niż raz w roku, b/dokonywanie co 3 lata oceny stanu technicznego sieci oświetlenia ulicznego i przekazanie wyników w/w oceny do Zamawiającego oraz Zakładu Energetycznego, c/dokonywanie przeglądów okresowych oświetlenia głównych ulic nie rzadziej niż raz na dwa lata, pozostałych nie rzadziej niż raz na trzy lata; 20/ usługi serwisowe o zakresie:- usuwanie awarii niezwłocznie w wypadku zagrożenia bezpieczeństwa ruchu drogowego, - usuwanie w ciągu 24 godzin od zgłoszenia uszkodzeń i awarii związanych z przewróceniem lub uszkodzeniem słupów
KOD CPV 50232100-4 Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego
1. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
3. Termin wykonania zamówienia : 01.01.2007r. - 31.12.2009r.
4. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 5 000,00zł (słownie : pięć tysięcy 00/100PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy wnieść do kasy Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wlk. 2, wadium w formie pieniądza należy wpłacać przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Ślaski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457
5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 100%
6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia www.bip.um.wielun.pl
7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia : Wojciech Pastusiak Wydział Inwestycji i Rozwoju, 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wlk. 1 pok. Nr 8 tel. 0 - 43 8860216. W zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska Biuro Zamówień Publicznych 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wlk. 2 pok.204 tel. 0 - 43 8860249 w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30
8. Termin składania ofert upływa dnia 08.11.2006r. o godz. 11.00. Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na zadanie pn. : "Konserwacja oświetlenia ulicznego i drogowego w gminie Wieluń. Nie otwierać przed 08.11.2006r.godz. 11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.
9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 08.11.2006r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. nr 203
10. Opis warunków udziału w postępowaniu :
1. a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b/posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c/znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d/nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
2. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają szczegółowe warunki:
a/udokumentują wykonanie w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej jednej usługi odpowiadającej rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 100 000,00 zł tj. polegającej na wykonaniu konserwacji oświetlenia ulicznego, b/ dysponują osobami legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone, w szczególności określonymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2003r. Nr 207, poz.2016 z późniejszymi zmianami): - kierownik budowy - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - 1 osoba
- pracownik na stanowisku eksploatacyjnym, posiadający ważną grupę kwalifikacyjną do wykonywania prac konserwacyjno-remontowych urządzeń elektroenergetycznych do 1kV - min. 2 osoby
11. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu :
Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formuła spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt.6 SIWZ.Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
12. Termin związania ofertą: 30dni
13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej .
14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej
15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów
16. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 i 7
Wieluń, dnia 10.10.2006r.
Poniżej spakowany załącznik do pobrania:
Przetarg nieograniczony na:„Wykonanie operatów szacunkowych”
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO
Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń
tel.: 0 - 43 886-02-49, fax.: 043 886-02-60, www.bip.um.wielun.pl,
ogłasza przetarg nieograniczony na:
"Wykonanie operatów szacunkowych"
o następującym zakresie rzeczowym:
Zadanie 1
Wykonanie operatu szacunkowego ustalającego wartość działek nr 357 i 359 położonych w Wieluniu w obr. 15, będących w użytkowaniu wieczystym Wieluńskiej Spółdzielni Mieszkaniowej oraz nieruchomości zabudowanej nr 390 o pow. 1,6161ha położonej w Wieluniu przy ul. Broniewskiego - obr 7 (basen kryty)Cel szacunku - sprzedaż prawa do użytkowania wieczystego na własność WSM działek nr 357 i 359, ustalenie wartości działki nr 390 w celu oddania trwały zarząd WOSiR-owi.
Zadanie 2
Wykonanie operatu szacunkowego dla nieruchomości gruntowych , niezabudowanych, położonych w Kurowie, oznaczonych jako działki nr 585/1 o powierzchni 0,2710ha i 461 o powierzchni 0,2100ha
Cel wyceny: określenie wartości nieruchomości w celu zamiany
Zadanie 3
Wykonanie operatu szacunkowego dla nieruchomości gruntowych , zabudowanych, położonych w Wieluniu, obręb 7, oznaczonej jako działka nr 263 o powierzchni 0,0813ha, i obręb 8 oznaczonej jako działka nr 206 o powierzchni 0,1175ha.
Cel wyceny: określenie wartości nieruchomości w celu zamiany
1. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
2. Dopuszcza się składania ofert częściowych.
3. Termin wykonania zamówienia : dwa miesiące od dnia podpisania umowy
4. Zamawiający nie wymaga składania wadium
5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Cena - 100%
6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia www.bip.um.wielun.pl
7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia : Janusz Pamuła Naczelnik Wydziału Gospodarki Przestrzennej i Rolnictwa, 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wlk. 2 pok. Nr 39 tel. 0 - 43 8860225. W zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska Biuro Zamówień Publicznych 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wlk. 2 pok.204 tel. 0 - 43 8860249 w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30
8. Termin składania ofert upływa dnia 24.10.2006r. o godz. 11.00. Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na zadanie pn. : "Wykonanie operatów szacunkowych" Nie otwierać przed 24.10.2006r.godz. 11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.
9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 24.10.2006r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. nr 203
10. Opis warunków udziału w postępowaniu :
a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
c/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
11. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu :
Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formuła spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt.12 SIWZ. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
12. Termin związania ofertą: 30dni
13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej .
14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej
15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów
16. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 i 7
Wieluń, dnia 13.10.2006r.
Poniżej spakowany załącznik do pobrania
Przetarg nieograniczony na: „Wykonanie podziału geodezyjnego działki nr 1/8 położonej w Wieluniu przy ul. Wojska Polskiego”
OGŁOSZENIE O PRZETARGU
NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO
Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń
tel.: 0 - 43 886 - 02 49, fax.: 043 8860260, www.bip.um.wielun.pl,
ogłasza przetarg nieograniczony na:
"Wykonanie podziału geodezyjnego działki nr 1/8 położonej w Wieluniu przy ul. Wojska Polskiego"
o następującym zakresie rzeczowym:
Wykonanie podziału geodezyjnego działki nr 1/8 o pow. 30,0220ha położonej w Wieluniu przy ul. Wojska Polskiego -obr.8 z przeznaczeniem pod stacje transformatorową
Kod CPV - 74274000-0
Miejsce realizacji: Wieluń, ul. Wojska Polskiego
1. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
2. Nie dopuszcza się składanie ofert częściowych.
3. Termin wykonania zamówienia : jeden miesiąc od uprawomocnienia postanowienia o możliwości dokonania podziału
4. Zamawiający nie wymaga składania wadium :
5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Cena - 100 %
6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 203 (budynek w parku 2 piętro ) SIWZ opublikowana jest na stronie www.bip.um.wielun.pl
7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:
w zakresie przedmiotu zamówienia : Naczelnik Wydziału Gospodarki Przestrzennej i Rolnictwa mgr inż. Janusz Pamuła , 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pokój nr 39 tel. 0 - 43 886-02-25
w zakresie procedury przetargowej : Kierownik Biura Zamówień Publicznych mgr inż. Małgorzata Rajska , 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pokój 204 tel. 0 - 43 886-02-49, w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30
8. Termin składania ofert upływa dnia 17.10.2006r. o godz. 11.00
Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie
należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz
napis : oferta przetargowa na zadanie pn. :
"Wykonanie podziału geodezyjnego działki 1/8 położonej w Wieluniu przy ul.
Wojska Polskiego" Nie otwierać przed 17.10.2006r. godz. 11.30" złożyć w
siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w
Wieluniu pok. nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.
9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 17.10.2006r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego
- Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. nr 203 (II piętro budynek w parku)
10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :
1.spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień
publicznych,
2. nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień
publicznych,
11. Termin związania ofertą wynosi 30 dni
12. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej
13. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z
zastosowaniem aukcji elektronicznej
14. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów
15. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których
mowa w art. 67 ust.1 pkt 6
Wieluń, dnia 05.10.2006r.
Poniżej spakowany załącznik do pobrania
Przetarg nieograniczony na„Remont zabytkowego kościoła rzymsko-katolickiego przy Klasztorze Zakonu S.S. Bernardynek w Wieluniu”
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO
Klasztor Sióstr Bernardynek
98-300 Wieluń, ul. Krakowskie Przedmieście 1
tel. 843-81-42 NIP 832-17-94-539
ogłasza przetarg nieograniczony na: "Remont zabytkowego kościoła rzymsko-katolickiego przy Klasztorze Zakonu S.S. Bernardynek w Wieluniu"
Opis przedmiotu zamówienia :
1) Prace remontowo-modernizacyjne mają być wykonywane w następujących częściach kościoła:
a) prezbiterium;
b) nawa główna;
c) części pod chórem;
d) chór;
e) zakrystia;
f) wieczernik;
g) łącznik kościół-klasztor;
h) kruchta;
i) konfesjonał klasztorny;
KOD CPV 45453100-8 Roboty renowacyjne
1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
3. Termin wykonania zamówienia : 24 listopad 2006 r.
4. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie : Cena oferty - 90 % Gwarancja - 10 %
5. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego Klasztor Sióstr Bernardynek 98-300 Wieluń, ul. Krakowskie Przedmieście 1, SIWZ opublikowana na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl
6. Termin składania ofert upływa dnia 06.10.2006 r. o godz. 11.00
Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : "Oferta przetargowa na zadanie pn. :"Remont zabytkowego kościoła rzymsko-katolickiego przy Klasztorze Zakonu S.S. Bernardynek w Wieluniu" Nie otwierać przed 06.10.2006 r. godz. 11.30"i złożyć w Urzędzie Miejskim w Wieluniu , 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2, Biuro Zamówień Publicznych pok. Nr. 204
7. Otwarcie ofert nastąpi dnia 06.10.2006 r. o godz. 11.30 w Urzędzie Miejskim w Wieluniu , 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2, Biuro Zamówień Publicznych pok. Nr. 204
8. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy /Opis warunków udziału w postępowaniu/ :
1/.spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
2/. udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na wykonaniu robót malarskich, tynkarskich, odgrzybieniowych wykonanych w obiekcie zabytkowym (obiekt wpisany do rejestru zabytków będący pod ochroną konserwatora zabytków)wykonanej pod nadzorem konserwatora zabytków o wartości co najmniej 50.000zł.
9. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu /na podstawie złożonych dokumentów/ :
1. oświadczenie - załącznik nr 2 do siwz
2. aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3. wykaz robót zawierający następujące dane: wartość robót, nazwa i adres budowy, termin realizacji robót - załącznik nr 4, oraz dokumenty, że w/w roboty zostały wykonane należycie, np. referencje
10. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo
zamówień Publicznych.
11. Termin związania ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.
12.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
13.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
14.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Wieluń, dnia 28.09.2006 r
Poniżej spakowany załącznik do pobrania
Przetarg nieograniczony na:Remont zabytkowego kościoła rzymsko-katolickiego przy Klasztorze Zakonu S.S. Bernardynek w Wieluniu
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO
Klasztor Sióstr Bernardynek
98-300 Wieluń, ul. Krakowskie Przedmieście 1
tel. 843-81-42 NIP 832-17-94-539
ogłasza przetarg nieograniczony na: "Remont zabytkowego kościoła rzymsko-katolickiego przy Klasztorze Zakonu S.S. Bernardynek w Wieluniu"
Opis przedmiotu zamówienia :
1) Prace remontowo-modernizacyjne mają być wykonywane w następujących częściach kościoła:
a) prezbiterium;
b) nawa główna;
c) części pod chórem;
d) chór;
e) zakrystia;
f) wieczernik;
g) łącznik kościół-klasztor;
h) kruchta;
i) konfesjonał klasztorny;
KOD CPV 45453100-8 Roboty renowacyjne
1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
3. Termin wykonania zamówienia : 30 grudnia 2006 r.
4. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie : Cena oferty - 90 % Gwarancja - 10 %
5. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego Klasztor Sióstr Bernardynek 98-300 Wieluń, ul. Krakowskie Przedmieście 1, SIWZ opublikowana na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl
6. Termin składania ofert upływa dnia 22.09.2006 r. o godz. 11.00
Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy
umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : "Oferta
przetargowa na zadanie pn. :"Remont zabytkowego kościoła rzymsko-katolickiego przy
Klasztorze Zakonu S.S. Bernardynek w Wieluniu" Nie otwierać przed 22.09.2006 r. godz.
11.30"i złożyć w Urzędzie Miejskim w Wieluniu , 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego
2, Biuro Zamówień Publicznych pok. Nr. 204
7. Otwarcie ofert nastąpi dnia 22.09.2006 r. o godz. 11.30 w Urzędzie Miejskim w Wieluniu , 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2, Biuro Zamówień Publicznych pok. Nr. 204
8. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :
1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
9. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art.
67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień Publicznych.
10. Termin związania ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.
11.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
12.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
13.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Wieluń, dnia 15.09.2006 r
Poniżej spakowany załącznik do pobrania:
Przetarg nieograniczony na: Wykonanie operatu szacunkowego ustalającego wartość działek położonych w Wieluniu w obr. 15, oraz nieruchomości zabudowanej położonej w Wieluniu przy ul. Broniewskiego
OGŁOSZENIE O PRZETARGU
NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO
Burmistrz Wielunia
Pl.Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń
tel.: 0 - 43 886 - 02- 49, fax.: 043 886-02-74, www.bip.um.wielun.pl,
ogłasza przetarg nieograniczony na:
"Wykonanie operatu szacunkowego ustalającego wartość działek położonych w Wieluniu w obr. 15, oraz nieruchomości zabudowanej położonej w Wieluniu przy ul. Broniewskiego"
o następującym zakresie rzeczowym:
wykonanie operatu szacunkowego ustalającego wartość działek nr 357 i 359 położonych w Wieluniu w obr. 15, będących w użytkowaniu wieczystym Wieluńskiej Spółdzielni Mieszkaniowej oraz nieruchomości zabudowanej nr 390 o pow. 1,6161ha położonej w Wieluniu przy ul. Broniewskiego - obr 7 (basen kryty)
Cel szacunku - sprzedaż prawa użytkowania wieczystego na własność WSM działek nr 357 i 359, wartość pływalni do oddania w trwały zarząd WOSiR-owi.
Kod CPV - 70300000 - 4
Miejsce realizacji: Wieluniu
1. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
2. Nie dopuszcza się składanie ofert częściowych
3. Termin wykonania zamówienia : jeden miesiąc od dnia podpisania umowy .
4. Zamawiający nie wymaga składania wadium :
5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Cena - 100 %
6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204 (budynek w parku 2 piętro ). SIWZ opublikowana jest na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl
7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:
w zakresie przedmiotu zamówienia : Naczelnik Wydziału Gospodarki Przestrzennej i Rolnictwa mgr inż. Janusz Pamuła , 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. nr 39 tel. 0 - 43 886-02-25 w zakresie procedury przetargowej : Kierownik Biura Zamówień Publicznych mgr inż. Małgorzata Rajska , 98-30 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 tel. 0 - 43 886-02-49, w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30
8. Termin składania ofert upływa dnia 26.09.2006r. o godz. 11.00
Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : oferta przetargowa na zadanie pn. :
"Wykonanie operatu szacunkowego ustalającego wartość działek położonych w Wieluniu w obr. 15, oraz nieruchomości zabudowanej położonej w Wieluniu przy ul. Broniewskiego" Nie otwierać przed 26.09.2006r. godz. 11:30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.
9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 26.09.2006r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. nr 203(II piętro budynek w parku)
10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :
1.spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
2.nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
3.spełniający dodatkowe warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
11. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej
12. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej
13. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów
14. Termin związania ofertą wynosi 30 dni
Wieluń, dnia 14.09.2006 r.
Poniżej spakowany załącznik do pobrania
przetarg nieograniczony na: „Obsługa bankowa budżetu gminy Wieluń”
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO
Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń
tel.: 0 - 43 8860259, fax.: 043 8860260, www.bip.um.wielun.pl,
ogłasza przetarg nieograniczony na: "Obsługa bankowa budżetu gminy Wieluń"
Opis przedmiotu zamówienia :
W ramach zamówienia należy wykonać :
Otwarcie i prowadzenie podstawowego rachunku bankowego i rachunków pomocniczych Gminy Wieluń,
Otwarcie linii kredytowej i oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym (na bieżące pokrycie niedoboru budżetu),
Prowadzenie usługi Home Banking, prowadzenie rozliczeń w systemie ELIXIR, zastosowanie elektronicznego systemu obsługi rachunków z siedziby Urzędu Miejskiego.
Przyjmowanie wpłat gotówkowych z tytułu realizacji dochodów Gminy Wieluń ( podatki, opłaty
lokalne oraz inne należności budżetowe).
Wykonawca posiada oddział lub filię na terenie Miasta Wielunia,
Sporządzanie wyciągów bankowych z każdego rachunku bankowego na każdy dzień
roboczy po każdej zmianie salda z podaniem informacji o miesięcznym
procentowaniu rachunku.
7) Przekazywanie odsetek ze wskazanych przez Zamawiającego rachunków bankowych
w dniu kapitalizacji na rachunek dochodów jednostki.
Kod CPV 66.00.00.00-0 Usługi pośrednictwa finansowego
1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
3. Termin wykonania zamówienia : od 20 listopada 2006 do 19 listopada 2010 r.
4. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie :
4.1. Wysokość opłat i prowizji pobieranych przez bank (cena usługi) - 70 %
Najniższa cena otrzyma najwięcej punktów.
4.2. Wysokość oprocentowania środków na rachunku bieżącym - 15%
Najwyższa wartość otrzyma najwięcej punktów.
4.3. Oprocentowanie lokat krótkoterminowych - 10%
Najwyższa wartość otrzyma najwięcej punktów
4.4. Oprocentowanie kredytów w rachunku bieżącym - 5%
Najmniejsza wartość otrzyma najwięcej punktów.
5. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. SIWZ opublikowana na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl
7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia :
- sprawy merytoryczne :
Skarbnik Miasta - Danuta Kondracka pokój nr 132 tel. 0-43 8860218
Kierownik Referatu Budżetowego - Dorota Kowalczyk pokój nr 133 tel. 0-43 886-02-19
- sprawy formalno-prawne :
Inspektor Biura Zamówień Publicznych - Renata Sobieraj pokój nr 204 tel. 0-43 8860249
w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30
8. Termin składania ofert upływa dnia 12.09.2006 r. o godz. 11.00
Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres
Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : "Oferta przetargowa na zadanie pn. : "Obsługa bankowa budżetu gminy Wieluń" Nie otwierać przed 12.09.2006 r. godz. 11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.
9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 12.09.2006 r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza
Wielkiego 2 pok. Nr 203
10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :
1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
11. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo
zamówień Publicznych
12. Termin związania ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.
13.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Wieluń, dnia 28.08.2006 r