Nabór pracowników


ZARZĄDZENIE NR 843/10 w sprawie ogłoszenia naboru w drodze konkursu na wolne stanowisko urzędnicze w Referacie Inwestycji Wydziału Inwestycji i Rozwoju

03‑12‑2010 15:24:07

ZARZĄDZENIE NR 843/10

BURMISTRZA WIELUNIA

z dnia 3 grudnia 2010 r.







w sprawie ogłoszenia naboru w drodze konkursu

na wolne stanowisko urzędnicze

w Referacie Inwestycji Wydziału Inwestycji i Rozwoju

w Urzędzie Miejskim w Wieluniu










Na podstawie art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591- t.j., Dz. U. z 2002 r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz. 1271, Nr 214, poz. 1806, Dz. U. z 2003 r. Nr 80, poz. 717, Nr 162, Dz. U. z 2004 r. Nr 102, poz. 1055, Nr 116, poz. 1203, Nr 167, poz. 1759 z 2005 r., Nr 172, poz. 1441, Nr 175, poz. 1475, z 2006 r. Nr 17, poz. 128, Nr 181, poz. 1337, z 2007 r. Nr 48, poz. 327, Nr 138, poz. 974, Nr 173, poz. 1218, z 2008 r. Nr 180, poz. 1111, Nr 223, poz. 1458, z 2009 r. Nr 52, poz. 420, Nr 157, poz. 1241, z 2010 r. Nr 28, poz. 142 i 146, Nr 106, poz. 675 ) w związku z art. 11 i 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458) oraz Zarządzenia Nr 449/09 Burmistrza Wielunia z dnia 20 stycznia 2009 r. w sprawie ustalenia procedury naboru kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze, w tym na kierownicze stanowiska w Urzędzie Miejskim w Wieluniu, zarządzam, co następuje:




§ 1. Ogłaszam nabór w drodze konkursu na wolne stanowisko urzędnicze w Referacie Inwestycji Wydziału Inwestycji i Rozwoju w Urzędzie Miejskim w Wieluniu, którego treść stanowi załącznik do Zarządzenia, które publikuje się na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Wieluń, na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Wieluniu oraz przekazuje do Powiatowego Urzędu Pracy w Wieluniu.







§ 2. Regulamin konkursu i powołanie Komisji Konkursowej, Burmistrz Wielunia określi odrębnym zarządzeniem.










§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.





































Załącznik do Zarządzenia Nr 843/10

Burmistrza Wielunia z dnia 3 grudnia 2010 r.







Burmistrz Wielunia

ogłasza nabór w drodze konkursu na wolne stanowisko urzędnicze

w Referacie Inwestycji Wydziału Inwestycji i Rozwoju

w Urzędzie Miejskim w Wieluniu




I. Nazwa i adres jednostki:


Urząd Miejski w Wieluniu, pl. Kazimierza Wielkiego 1, 98-300 Wieluń




II. Opis stanowiska:




  1. Stanowisko urzędnicze.
  2. Bezpośredni przełożony: Kierownik Referatu Inwestycji Wydziału Inwestycji i Rozwoju
  3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

1) przygotowanie planów oraz nadzór nad realizacją zadań inwestycyjnych w zakresie projektowania i budowy wodociągów i kanalizacji sanitarnej oraz obiektów budownictwa ogólnego: analiza możliwości technicznych realizacji przedsięwzięć w/w zakresu,

2) przygotowanie dokumentacji technicznej i prawnej przyjętych do realizacji zadań inwestycyjnych:

a) organizowanie spotkań konsultacyjnych wykonawców z przedstawicielami samorządu terytorialnego obszarów, dla których projektowane będą zadania inwestycyjne w celu wyboru najkorzystniejszych rozwiązań technicznych i finansowych,

b) nadzór nad przygotowaniem dokumentacji technicznej i prawnej przyjętych do realizacji zadań inwestycyjnych,

c) przygotowanie dokumentów do wyłonienia w procedurze przetargowej projektantów i wykonawców zadań inwestycyjnych,

d) uczestnictwo w komisjach przetargowych wnioskowanych zadań,

3) realizacja zadań inwestycyjnych:

a) współdziałania z przedstawicielami Samorządu Terytorialnego (radni, sołtysi, przewodniczący Zarządów Osiedli) obszarów, na których realizowane są przedsięwzięcia inwestycyjne,

b) podejmowanie działań związanych z pozyskiwaniem środków finansowych dla przedsięwziętych zadań inwestycyjnych,

c) przygotowanie wszelkich niezbędnych dokumentów związanych z procesem realizacji dokumentacji projektowej oraz wykonawstwa zadań inwestycyjnych,

d) zapewnienie i wybór inspektorów nadzoru inwestorskiego,

e) nadzór nad procesem projektowym wybranych zadań inwestycyjnych,

f) nadzór nad przebiegiem realizacji zadań inwestycyjnych,

g) koordynowanie działań związanych z realizacją przedsięwzięć,

h) rozstrzyganie sporów wynikłych w trakcie realizacji zadań inwestycyjnych,

i) współpraca z innymi Wydziałami Urzędu Miejskiego w zakresie realizowanych przedsięwzięć,

j) dokonywanie odbioru technicznego i rozliczeń finansowych realizowanych zadań inwestycyjnych,

k) prowadzenie postępowań związanych z gwarancją i rękojmią zadań inwestycyjnych,

l) sporządzanie analiz, rozliczeń i sprawozdań realizacji zadań inwestycyjnych




III. Niezbędne wymagania:

  1. Obywatelstwo polskie.
  2. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  3. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  4. Wykształcenie wyższe techniczne I lub II stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym (tytuł magistra, licencjata lub inżyniera); preferowane kierunki: inżynieria środowiska, inżynieria produkcji.
  5. Prawo jazdy kat. "B"
  6. Odpowiedni stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym.
  7. Posiadanie nieposzlakowanej opinii.
  8. Znajomość przepisów z zakresu ustaw: o pracownikach samorządowych, ustawa o samorządzie gminnym, ustawa - prawo budowlane, ustawa o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków, kodeks postępowania administracyjnego




IV. Dodatkowe wymagania:

  1. Posiadanie przez kandydata innych kwalifikacji zawodowych, studiów podyplomowych, które mogą się przydać w pracy na wyżej wymienionym stanowisku.
  2. Predyspozycje kandydata do zajmowania stanowiska urzędniczego: odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole, samodzielność myślenia i działania, kreatywność.

3. Umiejętność posługiwania się komputerem.

  1. Doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej.




V. Kandydaci zgłaszający się do konkursu proszeni są o złożenie pisemnej oferty zawierającej:

  1. List motywacyjny.
  2. Życiorys-curriculum vitae.
  3. Dokumenty stwierdzające kwalifikacje zawodowe (dyplom ukończenia szkoły wyższej).
  4. Opisany przez kandydata przebieg pracy zawodowej wraz ze świadectwami pracy.
  5. Zaświadczenie lekarskie o dobrym stanie zdrowia.
  6. Zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (z Krajowego Rejestru Karnego).
  7. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.
  8. Zgodę na udostępnienie i przetwarzanie danych osobowych w związku z prowadzonym postępowaniem konkursowym.
  9. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
  10. Oświadczenie o znajomości obsługi komputera (mile widziane poświadczenie tej znajomości odpowiednimi dokumentami).
  11. Kserokopię dowodu osobistego.
  12. Kserokopię prawa jazdy kat. "B"

Dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów określonych w rozdz. V. ust. 3, 4, 5 i 6 mogą być załączone w formie kserokopii.

Wszystkie złożone przez kandydata dokumenty winny być wymienione w odrębnym spisie dokumentów.

Wszystkie oświadczenia i podania oraz kserokopie muszą być podpisane przez osobę zainteresowaną.


VI. Bliższych informacji udziela pracownik prowadzący sprawy kadrowe w Urzędzie Miejskim, Ratusz, pok. nr 2 lub telefonicznie 8860213.




Oferty należy składać w zamkniętych kopertach, z podanym imieniem i nazwiskiem oraz adresem zwrotnym i dopiskiem: ,,Konkurs na wolne stanowisko urzędnicze w Referacie Inwestycji Wydziału Inwestycji i Rozwoju w Urzędzie Miejskim w Wieluniu", w terminie do dnia 15 grudnia 2010 r. do godz. 1000 w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Ratusz, I piętro, pokój 16.

Przewidywany termin zakończenia postępowania konkursowego: do dnia 31 grudnia 2010 r.

Rozmowa kwalifikacyjna, jako II etap konkursu odbędzie się w sali nr 11 (Ratusz, I piętro) Urzędu Miejskiego w Wieluniu przy pl. Kazimierza Wielkiego 1 z udziałem kandydatów, których oferty spełniają wymagania formalne. O terminie konkursu kandydaci zostaną powiadomieni.

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
27KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
74KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
27KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
44KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
20KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
26KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
28KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
76KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
28KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Liczba komunikatów archiwalnych: 303 Numer strony: 1 .. 17  18  19  20  21  .. 31
Informacja wytworzona przez:
Joanna Pawełczyk
email: pawelczykj@um.wielun.pl
, w dniu:  10‑01‑2006 15:19:49
Informacja wprowadzona do BIP przez:
MARIUSZ WŁODARCZYK
email: wlodarczykm@um.wielun.pl tel.:43 8860214
, w dniu:  10‑01‑2006 15:19:49
Data ostatniej aktualizacji:
01‑04‑2025 14:15:56
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie