Przetarg nieograniczony na:„Budowę sieci wodociągowej z przyłączami w ulicy Kamykowej w Gaszynie”
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO
Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń
tel.: 0 - 43 8860259, fax.: 043 8860260, www.bip.um.wielun.pl,
ogłasza przetarg nieograniczony na: "Budowę sieci wodociągowej z przyłączami w ulicy Kamykowej w Gaszynie"
Opis przedmiotu zamówienia :
- Sieć wodociągowa z rur PCV fi 110 228mb
- zasuwy sieciowe kołnierzowe fi 100 3,00szt
- hydranty naziemne fi 80 1,00kpl
- rury osłonowe stalowe fi do 150 12,00mb
- montaż nawiertak fi 110/1 ½ cala 3,00szt
- zasuwy kołnierzowe fi 40 3,00szt
KOD CPV 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
3. Termin wykonania zamówienia : do 15.11.2006 r.
4. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości :1 000,00 zł (słownie : jeden tysiąc PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy wnieść do kasy Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wlk. 2, wadium w formie pieniądza należy wpłacać przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457
5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 90 % Gwarancja- 10%
6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Koszt SIWZ - 20zł. SIWZ opublikowana na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl
7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia : Wojciech Pastusiak, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 1 tel. 0-43 886-02-16, w zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 Biuro Zamówień Publicznych tel. 0 - 43 886-02-49, w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30
8. Termin składania ofert upływa dnia 01.09.2006 r. o godz. 11.00
Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić
nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : "Oferta przetargowa na
zadanie pn. : "Budowa sieci wodociągowej z przyłączami w ulicy Kamykowej w Gaszynie" Nie
otwierać przed 01.09.2006 r. godz. 11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi
interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.
9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 01.09.2006 r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego -
Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok.Nr 203
10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :
1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2/nie
podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2ustawy Prawo zamówień publicznych, 3/ którzy
udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej o charakterze
porównywalnym z niniejszym zamówieniem i zakresie polegającym na budowie sieci wodociągowej
z przyłączami o wartości co najmniej 30.000zł
4/ posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj, uprawnienia budowlane
w zakresie sieci sanitarnych Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na
podstawie dokumentów załączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z
warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z
postępowania.
11. Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1
pkt 6 ustawy Prawo zamówień
Publicznych po uzyskaniu dodatkowych środków finansowych na przedmiotowe zamówienie.
12. Termin związania ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.
13.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Wieluń, dnia 18.08.2006r.
Poniżej spakowane załączniki do pobrania
Przetarg nieograniczony na" „Remont nawierzchni i chodników ul. Dojazdowej w Wieluniu”
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO
Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń
tel.: 0 - 43 8860259, fax.: 043 8860260, www.bip.um.wielun.pl,
ogłasza przetarg nieograniczony na: "Remont nawierzchni i chodników ul. Dojazdowej w Wieluniu"
Opis przedmiotu zamówienia :
Roboty drogowe.
- podbudowa z kruszywa łamanego - tłucznia gr. 20 cm - 37,0 m2
- krawężniki bet. 15x30 na ławie bet. z oporem - 722,0 mb
- nawierzchnia bitumiczna ścieralna gr. 4 cm - 1920,50 m2
- nawierzchnia na wyjazdach z kostki brukowej gr. 8 cm - 137,0 m2
- chodniki z kostki brukowej gr. 6 cm - 529,20 m2
- obrzeża bet. 20x6 - 361,0 mb
KOD CPV 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg.
45233222-1 Roboty w zakresie chodników
1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
3. Termin wykonania zamówienia : do 30.08.2007 r.
4. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości :5 000,00 zł (słownie : pięć tysięcy PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy wnieść do kasy Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wlk. 2, wadium w formie pieniądza należy wpłacać przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457
5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie : Cena - 90 % Gwarancja- 10%
6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Koszt SIWZ - 30,00 zł. SIWZ opublikowana na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl
7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia :
Wojciech Pastusiak, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 1 pok. nr 10 tel. 0-43 886-02-16, w zakresie procedury przetargowej : Renata Sobieraj, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 Biuro Zamówień Publicznych pok. nr. 204 tel. 0 - 43 886-02-49, w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30
8. Termin składania ofert upływa dnia 05.09.2006 r. o godz. 11.00
Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy
umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : "Oferta
przetargowa na zadanie pn. : "Remont nawierzchni i chodników ul. Dojazdowej w Wieluniu"
Nie otwierać przed 05.09.2006 r. godz. 11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze
obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.
9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 05.09.2006 r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. Nr 203
10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :
1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
2/ którzy udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej o charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem i zakresie polegającym na wykonaniu robót drogowych - nawierzchnia bitumiczna o wartości co najmniej 100.000zł.
3/ posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj, uprawnienia budowlane w zakresie robót drogowych. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
11. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień Publicznych po uzyskaniu dodatkowych środków finansowych na przedmiotowe zamówienie stanowiących nie więcej niż 15 % wartości zamówienia podstawowego.
12. Termin związania ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.
13.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Wieluń, dnia 18.08.2006 r.
Poniżej spakowany załącznik do pobrania
Przetarg nieograniczony na: Wykonanie operatu szacunkowego dla nieruchomości gruntowych położonych w Turowie gmina Wieluń i przy ul. Zawadzkiego 1 w Wieluniu”
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO
Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń
tel.: 0 - 43 886 - 02- 49, fax.: 043 886-02-74, www.bip.um.wielun.pl,
ogłasza przetarg nieograniczony na:
"Wykonanie operatu szacunkowego dla nieruchomości gruntowych położonych w Turowie gmina Wieluń i przy ul. Zawadzkiego 1 w Wieluniu"
o następującym zakresie rzeczowym:
Zadanie 1
Wykonanie operatu szacunkowego dla nieruchomości gruntowej niezabudowanej położonej w Turowie oznaczonej jako działka 498/6 o powierzchni 0,1381ha
Cel wyceny: określenie wartości nieruchomości do sprzedaży w drodze przetargu
Zadanie 2
Wykonanie operatu szacunkowego dla nieruchomości gruntowej zabudowanej, położonej w Wieluniu przy ul. Zawadzkiego 1, oznaczonej jako działka 49/1 obręb 2 o powierzchni
0,1076ha.
Cel wyceny: określenie wartości nieruchomości do sprzedaży w drodze bezprzetargowej
Kod CPV - 70300000 - 4
Miejsce realizacji: Turów gmina Wieluń, ulica Zawadzkiego w Wieluniu
1. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
2. Dopuszcza się składanie ofert częściowych
3. Termin wykonania zamówienia : jeden miesiąc od dnia podpisania umowy .
4. Zamawiający nie wymaga składania wadium :
5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Cena - 100 %
6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204 (budynek w parku 2 piętro ). SIWZ opublikowana jest na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl
7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:
w zakresie przedmiotu zamówienia : Naczelnik Wydziału Gospodarki
Przestrzennej i Rolnictwa mgr inż.Janusz Pamuła , 98-300 Wieluń, Plac
Kazimierza Wielkiego 2 pok. nr 39 tel. 0 - 43 886-02-25
w zakresie procedury przetargowej : Kierownik Biura Zamówień Publicznych
mgr inż. Małgorzata Rajska , 98-30 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 tel. 0 - 43 886-02-49, w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30
8. Termin składania ofert upływa dnia 30.08.2006r. o godz. 11.00
Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i
adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : oferta
przetargowa na zadanie pn. : "Wykonanie operatu szacunkowego dla
nieruchomości gruntowych położonych w Turowie gmina Wieluń i
przy ul. Zawadzkiego 1 w Wieluniu" Nie otwierać przed 30.08.2006r. godz. 12:00" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze
obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Plac Kazimierza
Wielkiego 1.
9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 30.08.2006r. o godz. 12.00 w siedzibie
Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. nr 203
(II piętro budynek w parku)
10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :
1.spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
2.nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
3.spełniający dodatkowe warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
11. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej
12. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej
13. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów
14. Termin związania ofertą wynosi 30 dni
Wieluń, dnia 18.08.2006 r.
Poniżej załącznik do pobrania
Przetarg nieograniczony na: „Wykonanie podziału geodezyjnego działki 834/2 położonej we wsi Kurów Gmina Wieluń”
OGŁOSZENIE O PRZETARGU
NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO
Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń
tel.: 0 - 43 886 - 02 49, fax.: 043 8860260, www.bip.um.wielun.pl,
ogłasza przetarg nieograniczony na:
"Wykonanie podziału geodezyjnego działki 834/2 położonej we wsi Kurów Gmina Wieluń"
o następującym zakresie rzeczowym:
Wykonanie podziału geodezyjnego działki nr 834/2 o pow. 1,3400ha położonej we wsi Kurów, stanowiącej własność gminy Wieluń zgodnie z załączonym szkicem .
Cel podziału - wydzielenie boiska sportowego dla LZS z terenu użytkowanego przez Szkołę Podstawowa w Kurowie
Kod CPV - 74274000-0
Miejsce realizacji: Kurów, Gmina Wieluń
1. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
2. Nie dopuszcza się składanie ofert częściowych.
3. Termin wykonania zamówienia : jeden miesiąc od uprawomocnienia postanowienia o możliwości dokonania podziału
4. Zamawiający nie wymaga składania wadium :
5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Cena - 100 %
6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 203 (budynek w parku 2 piętro ) SIWZ opublikowana jest na stronie www.bip.um.wielun.pl
7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:
w zakresie przedmiotu zamówienia : Naczelnik Wydziału Gospodarki Przestrzennej i Rolnictwa mgr inż. Janusz Pamuła , 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pokój nr 39 tel. 0 - 43 886-02-25
w zakresie procedury przetargowej : Kierownik Biura Zamówień Publicznych mgr inż. Małgorzata Rajska , 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pokój 204 tel. 0 - 43 886-02-49,
w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30
8. Termin składania ofert upływa dnia 30.08.2006r. o godz. 11.00
Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie
należy umieścić nazwę i
adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : oferta przetargowa
na zadanie pn. :
"Wykonanie podziału geodezyjnego działki 834/2 położonej we wsi Kurów Gmina
Wieluń" Nie otwierać przed 30.08.2006r. godz. 11.30" złożyć w siedzibie
Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr
1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.
9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 30.08.2006r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. nr 203 (II piętro budynek w parku)
10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :
1.spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
2.nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
11. Termin związania ofertą wynosi 30 dni
12. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej
13. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej
14. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów
15. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6
Wieluń, dnia 18.08.2006r.
Poniżej załącznik do pobrania
Przetarg nieograniczony na: "Wykonanie projektu linii do segregacji odpadów”
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO
Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń
tel.: 0 - 43 8860259, fax.: 043 8860260, www.bip.um.wielun.pl,
ogłasza przetarg nieograniczony na: "Wykonanie projektu linii do segregacji odpadów"
Opis przedmiotu zamówienia :
W ramach zamówienia należy wykonać :
1/przeprowadzenie badań gruntowo-wodnych dla potrzeb posadowienia urządzeń linii sortowniczych
2/przygotowanie dokumentów do uzyskania prawomocnej decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
3/opracowanie wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację inwestycji i jej uzyskanie
4/ wykonanie projektów budowlanych wszystkich koniecznych branż, uwzględniające obowiązujące normy i przepisy wraz z niezbędnymi uzgodnieniami umożliwiającymi uzyskanie pozwolenia na budowę
5/ wykonanie projektów wykonawczych, uzupełniających i uszczegółowiających projekty budowlane w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, przygotowania oferty przez wykonawcę i realizację robót budowlanych.
6/ wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych
7/ wykonanie przedmiarów robót dla wszystkich branż
8/ wykonanie kosztorysu inwestorskiego dla wszystkich branż
9/ sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ)
Kod CPV 74232200-6 Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
3. Termin wykonania zamówienia : do 28 grudzień 2006 r.
4. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 800,00 zł (słownie : osiemset PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy wnieść do kasy Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wlk. 2, wadium w formie pieniądza należy wpłacać przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457
5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie : Cena ryczałtowa jednostkowa - 100 %
6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. SIWZ opublikowana na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl
7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia :
Waldemar Kluska, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 1 pok. nr 10 tel. 0-43 886-02-15, w zakresie procedury przetargowej : Renata Sobieraj, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 Biuro Zamówień Publicznych pok. nr. 204 tel. 0 - 43 886-02-49, w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30
8. Termin składania ofert upływa dnia 10.08.2006 r. o godz. 11.00
Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy
umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : "Oferta
przetargowa na zadanie pn. : "Wykonanie projektu linii do segregacji odpadów" Nie
otwierać przed 10.08.2006 r. godz. 11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze
obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.
9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 10.08.2006 r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. Nr 203
10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :
1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
2/ posiadają uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności : architektonicznej; konstrukcyjno-budowlanej; sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych projektowania sieci kanalizacyjnych.
3/ wykonywali w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej jedną usługę odpowiadającą rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 40 000,00 zł tj. polegającej na wykonaniu projektu w zakresie urządzeń służących ochronie środowiska.
11. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art.
67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień Publicznych po uzyskaniu dodatkowych środków
finansowych na przedmiotowe zamówienie stanowiących nie więcej niż 20 % wartości
zamówienia podstawowego.
12. Termin związania ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.
13.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Wieluń, dnia 31.07.2006 r
Poniżej do pobrania załącznik:
- program funkcjonalno-użytkowy
Przetarg nieograniczony na:„Budowę parkingu na ul. Rymarkiewicz i ul. Fabrycznej w Wieluniu”
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO
Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń
tel.: 0 - 43 8860259, fax.: 043 8860260, www.bip.um.wielun.pl,
ogłasza przetarg nieograniczony na: "Budowa parkingu na ul. Rymarkiewicz i ul. Fabrycznej w Wieluniu"
Opis przedmiotu zamówienia :
Roboty drogowe.
- ułożenie krawężnika 15x30 na ławie betonowej - 398 mb
- ułożenie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm - 671 m2
- ułożenie obrzeży betonowych 8x30x75 - 94 mb
- ułożenie chodnika z kostki betonowej kolorowej gr. 6 cm - 181 m2
- wykonanie poszerzenia jezdni z wykonaniem podbudowy i nawierzchnią asfaltową - 86 m2
KOD CPV 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg.
45233222-1 Roboty w zakresie chodników
1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
3. Termin wykonania zamówienia: do 30 listopad 2006 r.
4. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 3 000,00 zł (słownie : trzy tysiące PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy wnieść do kasy Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wlk. 2, wadium w formie pieniądza należy wpłacać przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457
5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie : Cena - 90 % Gwarancja- 10%
6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Koszt SIWZ - 50,00 zł. SIWZ opublikowana na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl
7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia :
Wojciech Pastusiak, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 1 pok. nr 10 tel. 0-43 886-02-16, w zakresie procedury przetargowej : Renata Sobieraj, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 Biuro Zamówień Publicznych pok. nr. 204 tel. 0 - 43 886-02-49, w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30
8. Termin składania ofert upływa dnia 17.08.2006 r. o godz. 11.00
Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy
umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : "Oferta
przetargowa na zadanie pn. : "Budowa parkingu na ul. Rymarkiewicz i ul. Fabrycznej w
Wieluniu" Nie otwierać przed 17.08.2006 r. godz. 11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego
w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Plac Kazimierza
Wielkiego 1.
9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 17.08.2006 r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego -
Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. Nr 203
10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :
1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
2/ którzy udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej o charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem i zakresie polegającym na wykonaniu robót drogowych o nawierzchni z kostki brukowej o wartości co najmniej 100.000zł.
b/ którzy posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj, uprawnienia budowlane w zakresie robót drogowych.
Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
11. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art.
67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień Publicznych.
12. Termin związania ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.
13.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Wieluń, dnia 01.08.2006 r
Poniżej spakowany załącznik do pobrania
Przetarg nieograniczony na „Wykonanie operatu szacunkowego gruntu położonego w Wieluniu w obr. 7 i 8 oraz nieruchomości lokalowych położonych przy ul. Zawadzkiego 16”
OGŁOSZENIE O RZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO
Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza
Wielkiego 1
98-300 Wieluń
tel.: 0 - 43 886 - 02- 49, fax.: 043 886-02-74, www.bip.um.wielun.pl,
ogłasza przetarg nieograniczony na:
"Wykonanie operatu szacunkowego gruntu położonego w Wieluniu w obr. 7 i 8 oraz nieruchomości lokalowych położonych przy ul. Zawadzkiego 16"
o następującym zakresie rzeczowym:
Zadanie 1 - wykonanie operatu szacunkowego ustalającego wartość gruntu dla następujących działek: dz. nr 572/1 o pow. 0,0064ha - Wieluń, obr. 8, dz. Nr 644/1 o pow. 0,0080ha, 644/2 o pow. 0,0054ha, 644/3 o pow. 0,0047ha, 644/4 o pow. 0,0077ha i 644/5 o pow.0,0011ha - Wieluń, obr. 7W załączeniu mapy z zaznaczonym terenem do szacowania
Cel szacunku - sprzedaż na poszarzenie działek przyległych
Zadanie 2 - wykonanie operatu szacunkowego dla nieruchomości lokalowej nr 1 położonej w Wieluniu przy ul. Zawadzkiego 16 oraz sporządzenia załącznika do opinii obejmującego dokumenty określone w art. 2 ust.5 ustawy z dnia 24 czerwca 1994r. o własności lokali.
Cel. Wyceny: określenie wartości nieruchomości do sprzedaży najemcy w drodze bezprzetargowej
Zadanie 3- wykonanie operatu szacunkowego dla nieruchomości lokalowej nr 2 położonej w Wieluniu przy ul. Zawadzkiego 16 oraz sporządzenia załącznika do opinii obejmującego dokumenty określone w art. 2 ust.5 ustawy z dnia 24 czerwca 1994r. o własności lokali.
Cel. Wyceny: określenie wartości nieruchomości do sprzedaży najemcy w drodze bezprzetargowej
Zadanie 4 - wykonanie operatu szacunkowego dla nieruchomości lokalowej nr 3 położonej w Wieluniu przy ul. Zawadzkiego 16 oraz sporządzenia załącznika do opinii obejmującego dokumenty określone w art. 2 ust.5 ustawy z dnia 24 czerwca 1994r. o własności lokali.
Cel. Wyceny: określenie wartości nieruchomości do sprzedaży najemcy w drodze bezprzetargowej
Zadanie 5 - wykonanie operatu szacunkowego dla nieruchomości lokalowej nr 4 położonej w Wieluniu przy ul. Zawadzkiego 16 oraz sporządzenia załącznika do opinii obejmującego dokumenty określone w art. 2 ust.5 ustawy z dnia 24 czerwca 1994r. o własności lokali.
Cel. Wyceny: określenie wartości nieruchomości do sprzedaży najemcy w drodze bezprzetargowej
Kod CPV - 70300000 - 4
Miejsce realizacji: Wieluń
1. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
2. Dopuszcza się składanie ofert częściowych
3. Termin wykonania zamówienia : dwa miesiące od dnia podpisania umowy .
4. Zamawiający nie wymaga składania wadium :
5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Cena - 100 %
6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204 (budynek w parku 2 piętro ). SIWZ opublikowana jest na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl
7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:
w zakresie przedmiotu zamówienia : Naczelnik Wydziału Gospodarki Przestrzennej i Rolnictwa mgr inż. Janusz Pamuła , 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. nr 39 tel. 0 - 43 886-02-25
w zakresie procedury przetargowej : Kierownik Biura Zamówień Publicznych mgr inż. Małgorzata Rajska , 98-30 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 tel. 0-43 886-02-49, w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30
8.Termin składania ofert upływa dnia 11.08.2006r. o godz. 11.00
Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : oferta przetargowa na zadanie pn. : "Wykonanie operatu szacunkowego gruntu położonego w Wieluniu w obr. 7 i 8 oraz nieruchomości przy ul. Zawadzkiego 16" Nie otwierać przed 11.08.2006r. godz. 11:30" złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.
10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :
1.spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
2.nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
3.spełniający dodatkowe warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
11. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej
12. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej
13. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów
14. Termin związania ofertą wynosi 30 dni
Wieluń, dnia 01.08.2006 r.
Poniżej załącznik do pobrania dla zadania nr 1
Przetarg nieograniczony na Termomodernizację budynku mieszkalnego przy ul. Okólnej 2 w Wieluniu polegająca na wykonaniu docieplenia elewacji, wymianie okien oraz modernizacji systemu grzewczego
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO
Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń
tel.: 0 - 43 8860259, fax.: 043 8860260, www.bip.um.wielun.pl,
ogłasza przetarg nieograniczony na: "Termomodernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Okólnej 2 w Wieluniu polegająca na wykonaniu docieplenia elewacji, wymianie okien oraz modernizacji systemu grzewczego"
Opis przedmiotu zamówienia :
- wymiana okien i drzwi balkonowych - 25.35m2
- docieplenie ścian styropianem gr. 12cm - 859,37m2
- docieplenie ościeży styropianem gr. 3cm - 87.31m2
- remont kominów i ścian ponad dachem - 47.70m2
- tynk żywiczny cokołu - 66.22m2
- wymiana obróbek blacharskich, parapetów zewnętrznych
- wymiana rur spustowych - 50.70m
- remont balkonów
- wymiana instalacji odgromowej
- płukanie, próby szczelności, regulacja instalacji c.o.
1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
3. Termin wykonania zamówienia : do 13.11.2006 r.
4. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości :3 000,00 zł (słownie : trzy tysiące PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy wnieść do kasy Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wlk. 2, wadium w formie pieniądza należy wpłacać przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457
5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 80 % Gwarancja- 20%
6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Koszt SIWZ - 25zł. SIWZ opublikowana na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl
7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia : Katarzyna Trzcina, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 1 tel. 0-43 886-02-15, w zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 Biuro Zamówień Publicznych tel. 0 - 43 886-02-49, w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30
8. Termin składania ofert upływa dnia 07.08.2006 r. o godz. 11.00
Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić
nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : "Oferta przetargowa na
zadanie pn. : "Termomodernizacja budynku przy ul. Okólnej 2 w Wieluniu"
Nie otwierać przed 07.08.2006 r. godz. 12.00" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi
interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.
9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 07.08.2006 r. o godz. 12.00 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. Nr 203
10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :
1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2/nie
podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3/ którzy
udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej o charakterze
porównywalnym z niniejszym zamówieniem i zakresie polegającym na wykonaniu dociepleniu
budynku o wartości co najmniej 80.000zł
4/ posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj, uprawnienia budowlane
w zakresie konstrukcji budowlanych, instalacji sanitarnych i elektrycznych
Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów
załączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie
któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
11. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1
pkt 6 ustawy Prawo zamówień Publicznych po uzyskaniu dodatkowych środków finansowych na
przedmiotowe zamówienie.
12. Termin związania ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.
13.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Wieluń, dnia 26.07.2006r.
Poniżej spakowany załącznik do pobrania
Przetarg nieograniczony na Termomodernizację budynku mieszkalnego przy ul. Warszawskiej 29A w Wieluniu polegająca na wykonaniu docieplenia elewacji, wymianie okien oraz modernizacji systemu grzewczego
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO
Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń
tel.: 0 - 43 8860259, fax.: 043 8860260, www.bip.um.wielun.pl,
ogłasza przetarg nieograniczony na: "Termomodernizacja budynku mieszkalnego przy
ul. Warszawskiej 29A w Wieluniu polegająca na wykonaniu docieplenia elewacji,wymianie okien oraz modernizacji systemu grzewczego"
Opis przedmiotu zamówienia :
- wymiana okien - 12.96m2
- docieplenie ścian styropianem gr. 12cm - 347,82m2
- docieplenie cokołu styropianem gr. 8cm - 54.47m2
- docieplenie ościeży styropianem gr. 3cm - 30.71m2
- docieplenie dachu styropianem gr.20cm - 119,00m2
- pokrycie dachu papą podkładową i nawierzchniową - 119,00m2
- wymiana obróbek blacharskich, parapetów zewnętrznych
- wymiana rur spustowych
- wymiana instalacji odgromowej
- płukanie, próby szczelności, regulacja instalacji c.o.
1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
3. Termin wykonania zamówienia : do 13.11.2006 r.
4. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości :1 500,00 zł (słownie : jeden tysiąc pięćset PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy wnieść do kasy Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wlk. 2, wadium w formie pieniądza należy wpłacać przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457
5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 80 % Gwarancja- 20%
6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Koszt SIWZ - 25zł. SIWZ opublikowana na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl
7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia : Katarzyna Trzcina, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 1 tel. 0-43 886-02-15, w zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 Biuro Zamówień Publicznych tel. 0 - 43 886-02-49, w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30
8. Termin składania ofert upływa dnia 07.08.2006 r. o godz. 11.00
Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić
nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : "Oferta przetargowa na
zadanie pn. : "Termomodernizacja budynku przy ul. Warszawskiej 29A w Wieluniu"
Nie otwierać przed 07.08.2006 r. godz. 11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi
interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.
9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 07.08.2006 r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego -
Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. Nr 203
10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :
1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2/nie
podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3/ którzy
udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej o charakterze
porównywalnym z niniejszym zamówieniem i zakresie polegającym na wykonaniu dociepleniu
budynku o wartości co najmniej 50.000zł
4/ posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj, uprawnienia budowlane
w zakresie konstrukcji budowlanych, instalacji sanitarnych i elektrycznych
Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów
załączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie
któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
11. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1
pkt 6 ustawy Prawo zamówień
Publicznych po uzyskaniu dodatkowych środków finansowych na przedmiotowe zamówienie.
12. Termin związania ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.
13.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Wieluń, dnia 26.07.2006r.
Poniżej spakowany załącznik do pobrania
Przetarg nieograniczony na „Zagospodarowanie placu pomiędzy ulicami Augustiańską, Narutowicza, Ewangelicką i Nowy Rynek w Wieluniu”
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO
Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń
tel.: 0 - 43 8860259, fax.: 043 8860260, www.bip.um.wielun.pl,
ogłasza przetarg nieograniczony na: "Zagospodarowanie placu pomiędzy ulicami Augustiańską, Narutowicza, Ewangelicką i Nowy Rynek w Wieluniu"
Opis przedmiotu zamówienia :
- roboty rozbiórkowe chodników i obrzeży
- roboty ziemne 309.50m2
- warstwa odcinająca z piasku gr. 15cm 309,50m2
- podbudowa z kruszywa łamanego - tłucznia 20cm 309,50m2
- podsypka cem-piaskowa 7cm 309,50m2
- obrzeża 20*6 70,89m
- obrzeża 30*8 56,50m
- nawierzchnia z kostki brukowej 8cm 214,50m2
- nawierzchnia z kostki kamiennej granitowej 8cm 95,
KOD CPV 45233222-1 Roboty w zakresie chodników
1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
3. Termin wykonania zamówienia : do 31.08.2006 r.
4. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości :1 000,00 zł (słownie : jeden tysiąc PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy wnieść do kasy Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wlk. 2, wadium w formie pieniądza należy wpłacać przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457
5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:Cena - 90 % Gwarancja- 10%
6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Koszt SIWZ - 20zł. SIWZ opublikowana na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl
7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia : Wojciech Pastusiak, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 1 pok. nr 10 tel. 0-43 886-02-16, w zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 Biuro Zamówień Publicznych pok. nr. 204 tel. 0 - 43 886-02-49, w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30
8. Termin składania ofert upływa dnia 27.07.2006 r. o godz. 11.00
Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić
nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : "Oferta przetargowa na
zadanie pn. : "Zagospodarowanie placu pomiędzy ulicami Augustiańską, Narutowicza,
Ewangelicką i Nowy Rynek w Wieluniu"Nie otwierać przed 27.07.2006 r. godz. 11.30" i
złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok.
nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.
9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 27.07.2006 r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok.Nr203
10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :
1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2/nie
podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3/ którzy
udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej o charakterze
porównywalnym z niniejszym zamówieniem i zakresie polegającym na budowie nawierzchni z
kostki o wartości co najmniej 40.000zł. 4/posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania
przedmiotu zamówienia tj, uprawnienia budowlane w zakresie robót drogowych.
Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów
załączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie
któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
11. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1
pkt 7 ustawy Prawo zamówień Publicznych, po uzyskaniu dodatkowych środków finansowych na
przedmiotowe zamówienie.
12. Termin związania ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.
13.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Wieluń, dnia 19.07.2006r.
Poniżej spakowane załączniki do pobrania