Przetarg na:Budowę kompleksu sportowego w ramach projektu MOJE BOISKO-ORLIK 2012 w sąsiedztwie dwóch osiedli mieszkaniowych P.O.W.14 Wieluń-II etap,zakup i montaż modułowego zaplecza boisk sportowych
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 206 000 EURO
Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń tel.: 0 - 43 8860259, fax.: 043 8860274, www.bip.um.wielun.pl,
ogłasza przetarg nieograniczony na: "Budowa kompleksu sportowego w ramach projektu "MOJE BOISKO - ORLIK 2012" w sąsiedztwie dwóch osiedli mieszkaniowych P.O.W.14 Wieluń-II etap, zakup i montaż modułowego zaplecza boisk sportowych"
Przedmiot zamówienia obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż budynku zaplecza socjalnego na istniejących fundamentach w zespole boisk sportowych w ramach programu "Moje boisko - Orlik 2012", zgodnie z załączonym projektem i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót. W zakres prac wchodzi wykonanie budynku zaplecza w systemie kontenerowym wraz z instalacjami elektrycznymi i osprzętem oraz instalacjami sanitarnymi i wentylacji wraz z urządzeniami.
Zamawiający dopuszcza dostawę budynku wykonanego w systemie kontenerowym według technologii własnej producenta, pod warunkiem zachowania niezmienności elewacji i układu funkcjonalnego budynku oraz parametrów technicznych ( z zachowaniem obowiązujących
norm i przepisów prawa budowlanego), Szczegółowy zakres robót określają załączone: 1.Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (załącznik nr 5 do siwz) 2 Projekt budowlany (załącznik załączniknr 6 do siwz).
kod CPV 45.21.13.50.-7, 45.21.20.00.-6
1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
3. Termin wykonania zamówienia:
Zamówienie zrealizowane zostanie w terminie do 31 października 2008 r.
4. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie : Cena 100 %
6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Cena za specyfikację istotnych warunków zamówienia 33,00 zł. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia www.bip.um.wielun.pl
7. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 5 000 zł (słownie : pięć tysięcy PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy wnieść do kasy Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wlk. 2, wadium w formie pieniądza należy wpłacać przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457
8. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:
- w zakresie przedmiotu zamówienia: Wydział Gospodarki Przestrzennej i Rolnictwa - Janusz Pamuła, 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wielkiego 2 tel. 0-43 8860225
- w zakresie procedury przetargowej Biuro Zamówień Publicznych - Renata Sobieraj, 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wielkiego 2 tel. 0-43 8860249
9. Termin składania ofert upływa dnia 13.08.2008 r. o godz. 11.00
Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres
Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : "Oferta przetargowa na zadanie pn. : ""Budowa kompleksu sportowego w ramach projektu "MOJE BOISKO - ORLIK 2012" w sąsiedztwie dwóch osiedli mieszkaniowych P.O.W.14 Wieluń-II etap, zakup i montaż modułowego zaplecza boisk sportowych" Nie otwierać przed 13.08.2008 r. godz. 11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok.nr.1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.
10. Otwarcie ofert nastąpi dnia 13.08.2008 r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza
Wielkiego 2 pok. Nr 203
11. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :
1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz
2/ Wykonawca musi udokumentować, iż :
wykonał w okesie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, przynajmniej jedną dostawę kontenerów szatniowych z węłem sanitarnym o wartości minimum 200 000 zł w ramach jednego zamówienia.
12. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu :
Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formuła spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
13. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 Ustawy stanowiących nie więcej niż 10 % wartości zamówienia podstawowego.
14. Termin związania ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.
15.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
16.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
17.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w BZP w dniu 30.07.2008 r.
izarejestrowane pod Nr 175523-2008
Wieluń, dnia 30.07.2008 r.
Poniżej spakowany załącznik do pobrania:
Przetarg nieograniczony na:"Odbudowę istniejącego boiska szkolnego w Szkole Podstawowej Nr 2 w Wieluniu"
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 5 150 000 EURO
Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń tel.: 0 - 43 8860259, fax.: 043 8860274, www.bip.um.wielun.pl,
ogłasza przetarg nieograniczony na: "Odbudowa istniejącego boiska szkolnego w Szkole Podstawowej Nr 2 w Wieluniu"
Przedmiot zamówienia obejmuje:
- budowę areny z nawierzchni sztucznej o rozmiarach 32 x 42 m z pasami za bramkami z kostki betonowej szerokości 2 m i zlokalizowania na niej boisk do: piłki ręcznej ( 20,0 x 40,0 m ), koszykówki ( 15,0 x 38,5 m ), siatkówki (9,0 x 18,0 m )
wielkość nawierzchni sportowej ok. 1344 m2
- wyposażenie boisk w urządzenia sportowe: zestawów do koszykówki oraz zestawów do siatkówki i piłki ręcznej,
- wykonanie nawierzchni sportowej, dwuwarstwowej poliuretanowo - gumowej o grubości warstwy 14 mm,
projektowana nawierzchnia składa się z następujących warstw:
- nawierzchnia syntetyczna poliuretanowa gr. 13 mm
- podbudowa betonowa gr. 15 cm z betonu jamistego
- piasek zagęszczony do Id >0,5 gr. 10 cm
- grunt rodzimy zagęszczony,
- ogrodzenie boiska z siatki polipropylenowej wys. 3,0 m na słupkach stalowych z zamontowaniem furtki stalowej szer. przejścia 1,2 m.
Przedmiot zamówienia nie obejmuje zawartej w projekcie budowlanym części: odwodnienie boiska
Robota budowlana - kod CPV 45.21.22.21-1
1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
3. Termin wykonania zamówienia:
Zamówienie zrealizowane zostanie w terminie do 15 sierpnia 2009 r.
4. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie : Cena 90 %
Gwarancja 10 %
6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Cena za specyfikację istotnych warunków zamówienia 27,00 zł. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia www.bip.um.wielun.pl
7. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 5 000 zł (słownie : pięć tysięcy PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy wnieść do kasy Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wlk. 2, wadium w formie pieniądza należy wpłacać przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457
8. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:
- w zakresie przedmiotu zamówienia: Zakład Obsługi Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Wieluniu - Michał Szeląg, 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wielkiego 2 tel. 0-43 843 78 88
- w zakresie procedury przetargowej Biuro Zamówień Publicznych - Renata Sobieraj, 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wielkiego 2 tel. 0-43 8860249
9. Termin składania ofert upływa dnia 11.08.2008 r. o godz. 11.00
Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres
Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : "Oferta przetargowa na zadanie pn. : "Odbudowa istniejącego boiska szkolnego w Szkole Podstawowej Nr 2 w Wieluniu" Nie otwierać przed 11.08.2008 r. godz. 11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok.nr.1
Plac Kazimierza Wielkiego 1.
10. Otwarcie ofert nastąpi dnia 11.08.2008 r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza
Wielkiego 2 pok. Nr 203
11. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :
1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz
2/ Wykonawca musi udokumentować, iż :
a). dysponuje minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty ksero, potwierdzone za zgodność z oryginałem, takich uprawnień oraz zaświadczenie, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby.
b). zrealizował (zakończył) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. przed dniem ukazania się ogłoszenia o niniejszym postępowaniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. budowę boiska o nawierzchni poliretanowo-gumowej o powierzchni nie mniejszych niż 32 x 42 m, z podaniem jej wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania (wzór stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ). Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.),
12. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu :
Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formuła spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
13. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
14. Termin związania ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.
15.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
16.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
17.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w BZP w dniu 18.07.2008 r.
i zarejestrowane pod Nr 165009-2008
Wieluń, dnia 18.07.2008 r.
UWAGA - Wyjaśnienia do SIWZ w dziale przetargi - zapytania i odpowiedzi
Poniżej spakowany załącznik do pobrania:
Przetarg nieograniczony na: "Obsługę selektywnej zbiórki odpadów na terenach osiedli mieszkaniowych w Gminie Wieluń"
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 5 150 000 EURO
Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń tel.: 0 - 43 8860259, fax.: 043 8860274, www.bip.um.wielun.pl,
ogłasza przetarg nieograniczony na: "Obsługa selektywnej zbiórki odpadów na terenach osiedli mieszkaniowych w Gminie Wieluń"
Przedmiot zamówienia obejmuje:
a/ ustawienie pojemników do segregacji w liczbie 61 gniazd ( przez gniazdo pojemników rozumie się zestaw trzech pojemników do segregacji
na szkło, plastik i makulaturę na terenach osiedli mieszkaniowych w Wieluniu)
b/ odbiór odpadów w zależności od potrzeb, niedopuszczając do przepełnienia pojemników.
c/ utrzymanie porządku w miejscu ustawienia,
d/ dbałość o stan techniczny i sanitarny pojemników,
e/ monitoring zapełnienia pojemników.
f/ wykonawca zapewni dostarczenie i ustawienie we wskazanych miejscach pojemników do segregacji we własnym zakresie
kod CPV 90121200-3 , 90121100-2
1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
3. Termin wykonania zamówienia:
Zamówienie zrealizowane zostanie w terminie od 1 września 2008 r do 31 grudnia 2008 r.
4. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie : miesięczne wynagrodzenie za obsługę selektywnej zbórki odpadów 61 gniazd - cena ryczałtowa - 100%
6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia www.bip.um.wielun.pl
7. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 1 000 zł (słownie : jeden tysiąc PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy wnieść do kasy Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wlk. 2, wadium w formie pieniądza należy wpłacać przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457
8. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:
- w zakresie przedmiotu zamówienia: Wydział Gospodarki Komunlanej i Mieszkaniowej - Waldemar Kluska, 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wielkiego 2 tel. 0-43 8860248
- w zakresie procedury przetargowej Biuro Zamówień Publicznych - Renata Sobieraj, 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wielkiego 2 tel. 0-43 8860249
9. Termin składania ofert upływa dnia 05.08.2008 r. o godz. 11.00
Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres
Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : "Oferta przetargowa na zadanie pn. : "Obsługa selektywnej zbiórki odpadów na terenach osiedli mieszkaniowych w Gminie Wieluń" Nie otwierać przed 05.08.2008 r. godz. 12.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok.nr.1
Plac Kazimierza Wielkiego 1.
10. Otwarcie ofert nastąpi dnia 05.08.2008 r. o godz. 12.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza
Wielkiego 2 pok. Nr 203
11. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy
spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
12. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu :
Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formuła spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
13. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego.
14. Termin związania ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.
15.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
16.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
17.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w BZP w dniu 25.08.2008 r.
I zarejestrowane pod Nr 171741-2008
Wieluń, dnia 25.07.2008 r.
Poniżej spakowany załącznik do pobrania:
Przetarg na: "Wykonanie koncepcji i projektu oraz pełnienie nadzoru autorskiego w ramach zadania pn.Rewitalizacja zabytkowego centrum miasta Wielunia-modernizacja kino-teatru Syrena w Wieluniu
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 206 000 EURO
Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń
tel.: 0 - 43 886 - 02 59, fax.: 043 886 02 60, www.bip.um.wielun.pl,
ogłasza przetarg nieograniczony na: "Wykonanie koncepcji i projektu oraz pełnienie nadzoru autorskiego w ramach zadania pn."Rewitalizacja zabytkowego centrum miasta Wielunia- modernizacja kino-teatru "Syrena" w Wieluniu" o następującym zakresie rzeczowym:
A/ koncepcji programowo-przestrzennej
- sporządzenie analizy stanu istniejącego wykorzystania budynku kina
- określenie kierunków oraz sposobów osiagnięcia wyznaczonego celu
- wykonanie koncepcji modernizacji z dobudową (komunikacja łacząca skrzydła budynku z uzyskaniem dodatkowych pomieszczeń w poziomie piętra)
- sporządzenie wstępnej kalkulacji kosztów realizacji projektu
Obiekt kina ma spełniać funkcje centrum kultury realizowanej przez Wieluński Dom Kultury przy zachowaniu dotychczasowej funkcji kina.
Koncepcja winna uwzględniać :
- funkcjonowanie sali kinowo-teatralno-koncertowo-konferencyjnej dla około 400 osób
- garderoby
- pomieszczenia dla administracji WDK (pokój dyrektora, sekretariat, około 8 instruktorów)
- pomieszczenia dla realizacji statutowych działań WDK (sala plastyczna 8-12osób, sala muzyczna 8-12osób ze studiem nagrań, sala konferencyjna 20-30 osób z zapleczem gastronomicznym, sala politechniczna z radioklubem),
- pomieszczenia na sprzęt techniczny
- sanitariaty z uwzględnieniem potrzeb osób niepełnosprawnych
- możliwość wykonania dodatkowej małej sali kinowej
- pomieszczenie wymiennikowni (piwnica)
- możliwość zagospodarowania pomieszczeń piwnicznych z przeznaczeniem na magazyny i garderoby
- sala wystawowa - prezentacje prac plastycznych, fotograficznych itp.
W załączeniu "Tygodniowy rozkład zajęć w Wieluńskim Domu Kultury w Wieluniu" - załącznik nr 8
B/ dokumentacji projektowo-kosztorysowej na podstawie zatwierdzonej przez Zamawiającego koncepcji kompletnej pod względem formalno-prawnym i funkcjonalnym celu, jakiemu ma służyć, z zachowaniem obowiązujących norm, przepisów ustawy Prawo Budowlane, przepisów bhp, ppoż, sanitarno-higienicznych oraz obowiązujących przepisów dotyczących obiektów kultury w zakresie niezbędnych branż:
- architektura
- konstrukcja
- instalacje sanitarne (wod-kan., c.o., wentylacji, klimatyzacji)
- instalacje elektryczne
- instalację odgromową
- instalacje teletechniczne (okablowanie strukturalne, monitoring, telefoniczna, ppoż)
- technologia oświetlenia sceny, nagłośnienia, systemu łączności inspicjenta, kinotechniki
- aranżacja wnętrz ogólnodostępnych z wykazem urządzeń i sprzętów wyposażenia
- akustyka
- zagospodarowanie terenu
Zakres dokumentacji projektowej:
1/ opinia konstrukcyjna obiektu w zakresie niezbędnym do opracowania dokumentacji projektowej
2/ opracowanie matrycy dla celów projektowych w skali 1:500 w formie numerycznej, wykonanie analogowo na folii i zapisanie na nośniku CD w formacie DXF
3/ wypis i wyrys z Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego
4/ wykonanie projektów budowlanych oddzielnie dla każdej z branż, uwzględniające obowiązujące normy i przepisy wraz z niezbędnymi uzgodnieniami umożliwiającymi uzyskanie pozwolenia na budowę, opracowanych zgodnie z przepisami Prawa budowlanego spełniających wymagania Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2003r. Nr 120 poz. 1133) i przepisów wykonawczych - w ilości 4 egz.
5/ wykonanie projektów wykonawczych dla każdej z branż, uzupełniających i uszczegółowiających projekty budowlane w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, przygotowania oferty przez wykonawcę i realizację robót budowlanych. Projekty te muszą uwzględniać wymagania określone w § 5 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych i wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. nr 202 poz. 2072z późniejszymi zmianami) - w ilości 4 egz.
6/ wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dla każdej z branż, przez którą należy rozumieć opracowania zawierające w szczególności zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Specyfikacje muszą uwzględniać wymagania określone w § 13 i 14 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych i wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. nr 202 poz. 2072 z późniejszymi zmianami) - w ilości 2 egz.
7/ wykonanie przedmiarów robót dla każdej z branż, przez które należy rozumieć opracowania zawierające zestawienie przewidywanych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z ich szczegółowym opisem, miejscem wykonania lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis, z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek miar robót podstawowych oraz wskazaniem podstaw do ustalania cen jednostkowych robót lub jednostkowych nakładów rzeczowych. Przedmiary muszą uwzględniać wymagania określone w § od 6 do 10 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych i wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. nr 202 poz. 2072 z późniejszymi zmianami) - w ilości 2 egz.
8/ wykonanie kosztorysu inwestorskiego dla każdej z branż zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130 poz. 1389 z 2004r.) wydrukowanych w opcji kalkulacji uproszczonej z wyszczególnieniem cen jednostkowych dla każdej pozycji kosztorysowej- w ilości 2 egz.
9/ wykonanie kosztorysów ofertowych ślepych dla każdej z branż - w ilości 2 egz.
10/ sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) ze względu na specyfikę projektowanego obiektu budowlanego, uwzględnianej w planie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - w ilości 2 egz.
11/ uzyskanie wszystkich uzgodnień niezbędnych do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę i uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę.
C/ pełnienie nadzoru autorskiego
Całość dokumentacji projektowej j.w należy sporządzić również w wersji elektronicznej (PDF) i przekazać zamawiającemu na nośniku (CD)
KOD CPV 74232000-1 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
KOD CPV 74262000-3 Usługi nadzoru budowlanego
Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Termin wykonania zamówienia : 31.03.2009r. w tym wykonanie koncepcji do 31.10.2008r.
Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 4 400,00 PLN(słownie : cztery tysiące czterysta PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy składać w kasie Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wielkiego 2, wadium wpłacane w pieniądzu przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 100 %
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Koszt SIWZ - 66,00zł. SIWZ została umieszczona na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl
7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:
w zakresie przedmiotu zamówienia : Janusz Pamuła, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2, tel. 0 43 8860225, w zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska , 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 tel. 0 - 43 8860249,w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30
Termin składania ofert upływa dnia 05.08.2008 o godz. 11.00. Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na: "Wykonanie koncepcji i projektu oraz pełnienie nadzoru autorskiego w ramach zadania pn."Rewitalizacja zabytkowego centrum miasta Wielunia- modernizacja kino-teatru "Syrena" w Wieluniu" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 05.08.2008 o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 w BZP pok.nr 203
10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy : 1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2/nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,3/udokumentują wykonanie w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej jednej usługi odpowiadającej rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 100 000,00 zł tj. polegającej na wykonaniu projektu sali kinowej, teatralnej lub widowiskowej 4/dysponują osobami z uprawnieniami budowlanymi niezbędnymi do wykonania przedmiotu zamówienia tj, osobami z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń do projektowania:w specjalności architektonicznej - minimum 1 osoba, w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - minimum 1 osoba, w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych - minimum 1 osoba, w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - minimum 1 osoba
Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie "spełnia"-"nie spełnia"
Termin związania ofertą : 30 dni od daty otwarcia ofert
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6
13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Wieluń, dnia 18.07.2008 r.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w BZP w dniu 18.07.2008r.
i zarejestrowane pod Nr 165176-2008
Poniżej spakowany załącznik do pobrania:
Przetarg nieograniczony na: "Przebudowę łącznika na potrzeby Samodzielnego Referatu Świadczeń Socjalnych przy ul. POW 14 w Wieluniu
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 5 150 000 EURO
Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń
tel.: 0 - 43 886 - 02 59, fax.: 043 886 02 60, www.bip.um.wielun.pl,
ogłasza przetarg nieograniczony na: "Przebudowę łącznika na potrzeby Samodzielnego Referatu Świadczeń Socjalnych przy ul. POW 14 w Wieluniu"
o następującym zakresie rzeczowym
1. Roboty budowlane:
- wymiana okien z PCV o powierzchni ponad 2,5 m2 - 51.267 m2
- montaż drzwi aluminiowych jednoskrzydłowych - 4.830 m2
- montaż naświetli aluminiowych o powierzchni do 2 m2 - 3.680 m2
- montaż naświetli z PCV o powierzchni do 1 m2 - 4.500 m2
- ścianki działowe GR z płyt gipsowo-kartonowych na rusztach metalowych - 53.815 m2
- tynki zwykłe wewnętrzne kat. III - 13.910 m2
- skrzydła drzwiowe płytowe - 13.230 m2
2. Roboty elektryczne:
- przewody kabelkowe o łącznym przekroju żył Cu-6/Al-12 mm2 - 360.0 m
- oprawy oświetleniowe żarowe - 15 szt.
3. Podłączenie tablicy:
- montaż skrzynek i rozdzielnic skrzynkowych o masie do 10 kg - 1 szt.
- przewody kabelkowe o łącznym przekroju żył Cu-6/Al-12 mm2 - 20.0 m
- montaż liczników - 1 szt.
4. Roboty drogowe:
- obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na ławie betonowej - 24.850 m
- chodniki z kostki brukowej grubość-6 cm na podbudowie z tłucznia grubość-15 cm-29.0m2
KOD CPV 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
Miejsce realizacji: Wieluń
Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Termin wykonania zamówienia : 30.09.2008r.
Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 3300,00 PLN(słownie : trzy tysiące trzysta złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy składać w kasie Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wielkiego 2, wadium wpłacane w pieniądzu przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 90 % Gwarancja - 10 %
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Koszt SIWZ - 20,00zł. SIWZ została umieszczona na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl
7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:
w zakresie przedmiotu zamówienia : Stanisław Stochniałek, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2, tel. 0 43 8437888, w zakresie procedury przetargowej : Arkadiusz Prygiel, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 tel.0 - 43 8860249,w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30
Termin składania ofert upływa dnia 08.08.2008 o godz. 11.00 Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach .
Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na:"Przebudowa łącznika na potrzeby Samodzielnego Referatu Świadczeń Socjalnych przy ul. POW 14 w Wieluniu" Nie otwierać przed 08.08.2008r. godz.11.30"i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 08.08.2008 o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 w BZP pok. nr 203
10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy : 1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2/nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,3/udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem jej wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga udokumentowania roboty budowlanej w zakresie wykonania prac budowlano-remontowych o wartości co najmniej 40 000,00zł, 4/ posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj, uprawnienia budowlane bez ograniczeń uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz zaświadczenia z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzających przynależność do tej izby na dzień składania ofert.
Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie "spełnia"-"nie spełnia"
Termin związania ofertą : 30 dni od daty otwarcia ofert
Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6
13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Wieluń, dnia 18.07.2008 r.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w BZP w dniu 18.07.2008r.
i zarejestrowane pod Nr 164360-2008
Poniżej spakowany załącznik do pobrania:
Przetarg nieograniczony na:"Budowę przyłącza kanalizacyjnego i wodociągowego do budynków mieszkalnych przy ulicy 3-go Maja w Wieluniu"
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 5 150 000 EURO
Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń
tel.: 0 - 43 886 - 02 59, fax.: 043 886 02 60, www.bip.um.wielun.pl,
ogłasza przetarg nieograniczony na: "Budowę przyłącza kanalizacyjnego i wodociągowego do budynków mieszkalnych przy ulicy 3-go Maja w Wieluniu"
o zakresie rzeczowym :
1/ Przyłącza kanalizacyjne :
- kanały z rur PCV o średnicy zewnętrznej 200mm łączonych na wcisk - 19,0mb
- kanały z rur PCV o średnicy zewnętrznej 160mm łączonych na wcisk - 159,63mb
- przewiert sterowany rurami stalowymi o średnicy nominalnej 273mm - 15m
- studnie rewizyjne z kręgów betonowych o średnicy 1000mm i głębokości 3m w gotowym wykopie - 4szt.
- studzienki kanalizacyjne systemowe VAWIN o średnicy 425mm z zamknięciem rurą teleskopową z kinetą z PE pokrywą żeliwną - 7szt.
2/ Przyłącze wodociągowe:
- przyłącze z rur PE o średnicy 63mm - 16,30m
- przewierty maszyną do wierceń poziomych WP-15/25 długość do 20m rurami o średnicy nominalnej 1000mm - 15m
- studnie wodomierzowe z kręgów betonowych o średnicy 1500mm i głębokości 3m - 1szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
a/ dokumentacja projektowa
b/ specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w części zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót.
KOD CPV 45232440-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów rurociągów do odprowadzania ścieków
Miejsce realizacji: Wielun, ul. 3-go Maja
Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Termin wykonania zamówienia : 30.10.2008r.
Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 2800,00 PLN(słownie : dwa tysiące osiemset złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy składać w kasie Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wielkiego 2, wadium wpłacane w pieniądzu przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 90 % Gwarancja - 10 %
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. SIWZ została umieszczona na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl Cena SIWZ 20,00zł.
7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:
w zakresie przedmiotu zamówienia : Stanisław Stochniałek , 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2, tel. 0 43 8860216, w zakresie procedury przetargowej : Arkadiusz Prygiel, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 tel. 0 - 43 8860249,w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30
8. Termin składania ofert upływa dnia 31.07.2008 o godz. 11.00 Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na:" Budowę przyłącza kanalizacyjnego i wodociągowego do budynków mieszkalnych przy
ulicy 3-go Maja w Wieluniu" Nie otwierać przed 31.07.2008r. godz.11.30 i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.
9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 31.07.2008 o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 w BZP pok. nr 203
10. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają szczegółowe warunki:
a/udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i o wartości łącznej co najmniej 45 000,00zł ,w tym roboty w zakresie sieci wod-kan. Należy podać wartości zamówień, daty i miejsca wykonania oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.
b/ posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj, uprawnienia budowlanebez ograniczeń uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sieci sanitarnych oraz zaświadczenia z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzających przynależność do tej izby na dzień składania ofert.
Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie "spełnia"-"nie spełnia"
Termin związania ofertą : 30 dni od daty otwarcia ofert
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających wysokości 20%
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Wieluń, dnia 10.07.2008r.
UWAGA - Modyfikacja SIWZ treść w dziale przetargi - zapytania i odpowiedzi
Ogłoszenie zostało zamieszczone w BZP w dniu 10.07.2008r.
i zarejestrowane pod Nr 155756-2008
Poniżej spakowany załącznik do pobrania:
Przetarg nieograniczony na:"Wykonanie projektu uzbrojenia terenu budownictwa mieszkaniowego w rejonie ul. Bojarowskiej w Dąbrowie, gmina Wieluń"
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 206 000 EURO
Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń
tel.: 0 - 43 886 - 02 59, fax.: 043 886 02 60, www.bip.um.wielun.pl,
ogłasza przetarg nieograniczony na: "Wykonanie projektu uzbrojenia terenu budownictwa mieszkaniowego w rejonie ul. Bojarowskiej w Dąbrowie, gmina Wieluń" o następującym zakresie rzeczowym:
A/ Przygotowanie dokumentów niezbędnych do opracowania wniosku o wydanie decyzji lokalizacyjnej dróg, opracowanie wniosku zgodnego z ustawą o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych z 10.04.2003r. (Dz.U. 2003 Nr 80 poz.721 art.5.1 z późniejszymi zmianami) uwzględniając potrzebę wykonania map podziału działek niezbędnych pod inwestycję, złożenie wniosku i uzyskanie decyzji w imieniu Zamawiającego.
Nieruchomości (działki) wykazane w załączniku nr 6 - mapa ewidencyjna gruntów z wykazem nieruchomości (działek) będących własnością Urzędu Miejskiego w Wieluniu - posiadają operaty geodezyjne, które zostały przyjęte do Powiatowego Zasobu Geodezyjnego oraz decyzję zatwierdzającą ich podział. Z pozostałych działek należy wydzielić grunty zajęte pod pas drogowy zgodnie z Planem zagospodarowania przestrzennego. Wykonawca będzie zobowiązany do: wyniesienia (trwałej stabilizacji ) całego pasa drogowego.
Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie ustalenie aktualnego stanu prawnego nieruchomości i zgromadzenie dokumentów własnościowych: poświadczone tytuły własności (odpisy z KW lub Zd, Akty własności ziemi, akty notarialne, jeśli brak KW, decyzje, akty nadania, umowy przekazania gospodarstw następcom prawnym, postanowienia sądowe o zasiedzeniu, o dziale spadku lub stwierdzeniu praw do spadku itp., zaświadczeń o zapłaconych podatkach spadkowych, dokumentów z banków dotyczących spłat kredytów lub przeniesienia ich poza pas drogowy, wyroki sądów rodzinnych o pełnomocnikach dla nieletnich, akty małżeństwa dla małżonków, którzy samodzielnie wpisani są w Aktach własności ziemi, inne dokumenty niezbędne do stwierdzenia praw do nieruchomości.
Wykonawca nie będzie sporządządzał operatów szacunkowych.
B/Opracowanie projektowe dla dróg, sieci wodociągowej, sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami, odwodnienia pasów drogowych (kanalizacja deszczowa), oświetlenia ulicznego:
1/przeprowadzenie badań gruntowo-wodnych dla terenu objętego projektem
2/opracowanie matrycy dla celów projektowych w skali 1:500 w formie numerycznej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa (Dz.U. nr 25 z 1995r. poz. 133), wykonanie analogowo na folii i zapisanie na nośniku CD w formacie DXF
3/opracowanie operatu oddziaływania na środowisko
4/opracowanie wniosku o uzyskanie decyzji środowiskowych
5/opracowanie operatu wodno-prawnego na odprowadzenie wód opadowych z terenu ulic i uzyskanie pozwolenia wodno-prawnego
6/przygotowanie dokumentów do uzyskania prawomocnej decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego (Dz. U. Nr 80 z 2003r. poz. 717) i jej uzyskanie
7/ wykonanie projektów budowlanych oddzielnie dla każdej z branż, uwzględniające obowiązujące normy i przepisy wraz z niezbędnymi uzgodnieniami umożliwiającymi uzyskanie pozwolenia na budowę, opracowanych zgodnie z przepisami Prawa budowlanego spełniających wymagania Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2003r. Nr 120 poz. 1133 z późniejszymi zmianami) i przepisów wykonawczych - w ilości 4 egz.
Dokumentacja drogowa powinna być przygotowana zgodnie z ustawą o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych z dnia 10.04.2003r.(Dz.U. z 2003r. Nr 80 poz. 721)
8/ wykonanie projektów wykonawczych dla każdej z branż, uzupełniających i uszczegółowiających projekty budowlane w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, przygotowania oferty przez wykonawcę i realizację robót budowlanych. Projekty te muszą uwzględniać wymagania określone w § 5 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych i wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. nr 202 poz. 2072z późniejszymi zmianami) - w ilości 4 egz.
9/ opracowanie wszystkich projektów przebudów występujących kolizji
10/ opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dla każdej z branż, przez którą należy rozumieć opracowania zawierające w szczególności zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Specyfikacje muszą uwzględniać wymagania określone w § 13 i 14 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych i wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. nr 202 poz. 2072 z późniejszymi zmianami) - w ilości 2 egz.
11/ wykonanie przedmiarów robót dla każdej z branż z podziałem na poszczególne ulice, przez które należy rozumieć opracowania zawierające zestawienie przewidywanych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z ich szczegółowym opisem, miejscem wykonania lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis, z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek miar robót podstawowych oraz wskazaniem podstaw do ustalania cen jednostkowych robót lub jednostkowych nakładów rzeczowych. Przedmiary muszą uwzględniać wymagania określone w § od 6 do 10 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych i wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. nr 202 poz. 2072 z późniejszymi zmianami) - w ilości 2 egz.
12/ wykonanie kosztorysu inwestorskiego dla każdej z branż z podziałem na poszczególne ulice zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130 poz. 1389 z 2004r.) wydrukowanych w opcji kalkulacji uproszczonej z wyszczególnieniem cen jednostkowych dla każdej pozycji kosztorysowej- w ilości 2 egz.
13/ wykonanie kosztorysów ślepych szczegółowych dla każdej z branż z podziałem na poszczególne ulice - w ilości 2 egz. dla każdej z branż
14/ sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) ze względu na specyfikę projektowanego obiektu budowlanego, uwzględnianej w planie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - w ilości 1 egz.
15/ opracowanie projektu docelowego oznakowania zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem z dnia 23 września 2003r. (Dz.U. nr 177, poz. 1729) wraz ze wszystkimi wymaganymi uzgodnieniami
16/ uzyskanie wszystkich uzgodnień niezbędnych do uzyskania prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę i uzyskanie.
Całość dokumentacji projektowej j.w należy sporządzić również w wersji elektronicznej (PDF) i przekazać zamawiającemu na nośniku (CD)
Zakres rzeczowy objęty zamówieniem zawiera:
- załącznik nr 6 do SIWZ - mapa ewidencyjna gruntów z wykazem działek będących własnością Urzędu Miejskiego w Wieluniu, wchodzących w skład pasów drogowych
- załącznik nr 7 do SIWZ - mapa szczegółowego planu zagospodarowania przestrzennego
KOD CPV 74232000-1 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
KOD CPV 74233200-3 Geotechniczne usługi inżynieryjne
KOD CPV 74274300-3 Usługi badań katastralnych
Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Termin wykonania zamówienia : 30.11.2009r.
Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 14 700,00 PLN (słownie : czternaście tysięcy siedemset PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy składać w kasie Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wielkiego 2, wadium wpłacane w pieniądzu przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 100 %
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Koszt SIWZ - 40,00zł. SIWZ została umieszczona na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl
7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:
w zakresie przedmiotu zamówienia : Stanisław Stochniałek, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2, tel. 0 43 8860216, w zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska , 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 tel. 0 - 43 8860249,w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30
Termin składania ofert upływa dnia 23.07.2008 o godz. 11.00 Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na:" "Wykonanie projektu uzbrojenia terenu budownictwa mieszkaniowego w rejonie ul. Bojarowskiej w Dąbrowie, gmina Wieluń" Nie otwierać przed 23.07.2008r. godz.11.30"i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 23.07.2008 o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 w BZP pok.nr 203
10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy : 1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2/nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,3/udokumentują wykonanie w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej jednej usługi odpowiadającej rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia tj. udokumentowanie wykonania w ramach jednego projektu dróg o długości nie mniejszej niż 5km, w ramach jednego projektu sieci (woda, kanalizacja sanitarna lub kanalizacja deszczowa) o długości nie mniejszej niż 5km, w ramach jednego projektu oświetlenia ulicznego o długości nie mniejszej niż 5km. Wymienione projekty mogą być wykonane w ramach jednej umowy lub każdy z wymienionych w ramach oddzielnych umów. 4/ dysponują osobami z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń niezbędnymi do wykonania przedmiotu zamówienia tj, minimum 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń do projektowania : w specjalności drogowej, w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 5//dysponują minimum 1 osobą z uprawnieniami geodezyjnymi z: zakresu 1-geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne, zakresu 2 - rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych
Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie "spełnia"-"nie spełnia"
Termin związania ofertą : 30 dni od daty otwarcia ofert
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6
13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Wieluń, dnia 10.07.2008 r.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w BZP w dniu 10.07.2008r.
i zarejestrowane pod Nr 156888-2008
Poniżej spakowany załącznik do pobrania:
Przetarg nieograniczony na:"Termomodernizację budynku Przedszkola Publicznego Nr 1 w Wieluniu"
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 5 150 000 EURO
Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń
tel.: 0 - 43 886 - 02 59, fax.: 043 886 02 60, www.bip.um.wielun.pl,
ogłasza przetarg nieograniczony na: "Termomodernizację budynku Przedszkola Publicznego Nr 1 w Wieluniu"
o następującym zakresie rzeczowym:
- docieplenie ścian zewnętrznych z kolorystyką - 787,04m2
- docieplenie dachu - 733,97m2
- wymiana stolarki okiennej - 247,73m2 ( 95 szt okien i 13 szt drzwi)
- wymiana instalacji c.o. na miedzianą - 681mb,
- wymiana grzejników na płytowe z zaworami termostatycznymi - 71 szt
- wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych
- wymiana instalacji odgromowej
KOD CPV 45421000-4 Roboty termoizolacyjne KOD CPV 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania
Zadanie współfinansowane ze środków z WFOŚiGW w Łodzi.
Miejsce realizacji: Wieluń
Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Termin wykonania zamówienia : 31.07.2009r.
Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 5 500,00 PLN(słownie : pięć tysięcy pięćset PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy składać w kasie Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wielkiego 2, wadium wpłacane w pieniądzu przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 90 % Gwarancja - 10 %
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Koszt SIWZ - 70,00zł. SIWZ została umieszczona na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl
7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia : Michał Szeląg, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2, tel. 0 43 8437888, w zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska , 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 tel. 0 - 43 8860249,w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30
Termin składania ofert upływa dnia 15.07.2008 o godz. 11.00 Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na:"Termomodernizację budynku Publicznego Przedszkola Nr 1 w Wieluniu" Nie otwierać przed 15.07.2008r. godz.11.30"i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr1
Plac Kazimierza Wielkiego 1.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 15.07.2008 o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 w BZP pok.nr 203
10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy : 1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2/nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,3/ udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem jej wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga udokumentowania roboty budowlanej w zakresie wykonania prac dociepleniowych o wartości co najmniej 100 000,00zł, w zakresie instalacji c.o. o wartości co najmniej 60 000,00zł łącznie w jednym obiekcie lub oddzielnie w różnych obiektach. 4/ posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj, uprawnienia budowlane bez ograniczeń uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcji budowlanych i instalacji c.o. oraz zaświadczenia z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzających przynależność do tej izby na dzień składania ofert.
Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
a) dokument potwierdzający spełnianie warunków, o których mowa w punkcie 10 ppkt 1/: oświadczenie - załącznik nr 2
b)Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 10 ppkt 3/: wykaz robót budowlanych - załącznik nr 4 oraz dokumenty, że w/w roboty zostały wykonane należycie, np. referencje
c) Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 10 ppkt 4/ : kserokopie, potwierdzone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem, uprawnień budowlanych osób przewidzianych do realizacji zamówienia, w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj. uprawnienia budowlane uprawniające do kierowania robotami w zakresie konstrukcji budowlanych i instalacji sanitarnych oraz zaświadczenia z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzających przynależność do tej izby na dzień składania ofert
d) dokument potwierdzający spełnianie warunków, o których mowa w punkcie 10 ppkt 2/ - aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez organ wydający w/w dokument w wymaganym terminie pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w w/w dokumencie.
- aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS-u lub KRUS-u potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub złożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie "spełnia"-"nie spełnia"
Termin związania ofertą : 30 dni od daty otwarcia ofert
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6
13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Wieluń, dnia 20.06.2008 r.
UWAGA - odpowiedź na pytania w dziale przetargi - zapytania i odpowiedzi
Ogłoszenie zostało zamieszczone w BZP w dniu 20.06.2008r.
i zarejestrowane pod Nr 135721-2008
Poniżej spakowany załącznik do pobrania
Przetarg nieograniczony na:"Wykonanie linii do segregacji odpadów i kompostowni w Rudzie, gmina Wieluń"
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 5 150 000 EURO
Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń
tel.: 0 - 43 886 - 02 59, fax.: 043 886 02 60, www.bip.um.wielun.pl,
ogłasza przetarg nieograniczony na: "Wykonanie linii do segregacji odpadów i kompostowni w Rudzie, gmina Wieluń" o następującym zakresie rzeczowym:
A - Branża elektryczna: 1/ Linia kablowa zasilająca sortownię 2/ Instalacje elektryczne wewnętrzne sortowni
B - Branża budowlana: 1/ Adaptacja garażu na sortownię 2/ Adaptacja wiaty na boksy składowe 3/ Ściany oporowe wydzielające zasieki produkcji humusu i składowania
C - Branża inżynieryjna: 1/ Zagospodarowanie terenu: roboty ziemne, place technologiczne, place kompostowni,, plac przyjęć odpadów, kanalizacja deszczowa, zbiornik odcieków, zbiornik ppoż, rów opaskowy
D - Branża technologiczna: 1/Technologia sortowni wraz z wentylacją 2/ Technologia kompostowni
KOD CPV 45232000, 45200000, 45221100, 4522100-0, 45310000-3, 29241235-6, 45331210-1, 74232000
Miejsce realizacji: Ruda, gmina Wieluń
Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Termin wykonania zamówienia : 10.12.2009r.
Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 76 000,00 PLN(słownie : siedemdziesiąt sześć tysięcy PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy składać w kasie Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wielkiego 2, wadium wpłacane w pieniądzu przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 90 % Gwarancja - 10 %
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Koszt SIWZ - 173,00zł. SIWZ została umieszczona na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl
7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:
w zakresie przedmiotu zamówienia : Katarzyna Trzcina, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 1, tel. 0 43 8860215, w zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska , 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 tel. 0 - 43 8860249,w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30
Termin składania ofert upływa dnia 24.07.2008 o godz. 11.00 Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na:"Wykonanie linii do segregacji odpadów i kompostowni w Rudzie, gmina Wieluń" Nie otwierać przed 24.07.2008r. godz.11.30"i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. Nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 24.07.2008 o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 w BZP pok.nr 203
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :
1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
2/nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
3/ którzy udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia polegającej na wykonaniu obiektu służącego gospodarce odpadami obejmującego linię segregacji odpadów i kompostownię odpadów o wartości łącznej co najmniej 1000 000zł. Należy podać wartości zamówień, daty i miejsca wykonania oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.
4/posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu
zamówienia ,uprawnienia budowlane bez ograniczeń uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznych , w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci sanitarnych, w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych oraz zaświadczenia z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzających przynależność do tej izby na dzień składania ofert.
Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie "spełnia"-"nie spełnia"
Termin związania ofertą : 30 dni od daty otwarcia ofert
Zamawiający przewiduje udzielenie 20% zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6
13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Wieluń, dnia 03.07.2008 r.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w BZP w dniu 03.07.2008r.
i zarejestrowane pod Nr 148473-2008
Poniżej spakowany załącznik do pobrania