Przetargi


Przetarg nieograniczony na:"Budowę parkingu przy ulicy Podwale w Wieluniu”

23‑01‑2007 07:45:46

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO


Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 8860259, fax.: 043 8860274, www.bip.um.wielun.pl,


ogłasza przetarg nieograniczony na: "Budowa parkingu przy ulicy Podwale w Wieluniu"

Opis przedmiotu zamówienia :

Przedmiotem zamówienia jest "Budowa parkingu przy ulicy Podwale w Wieluniu" o zakresie rzeczowym :

1). Roboty drogowe

- obrzeża betonowe 30x8 - 233 mb

- nawierzchnia z kostki betonowej brukowej szarej gr 8 cm - 858 m2

- chodniki i opaski z kostki betonowej brukowej szarej gr 6 cm - 253 m2

2). Kanalizacja deszczowa

- wykonanie studzienek ściekowych Ø 500 betonowych - 2 szt.

- wykonanie przykanalików z rur Ø 200 - 14 mb

KOD CPV 45213312-3 Parkingi

KOD CPV 45231300-8 Roboty bodowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

3. Termin wykonania zamówienia: 31.08.2007 r.

4. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie : Cena 90 % Gwarancja 10 %

5. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 3 000,00 zł (słownie : trzy tysiące PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy wnieść do kasy Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wlk. 2, wadium w formie pieniądza należy wpłacać przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457
6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Koszt SIWZ - 45,00 zł. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia www.bip.um.wielun.pl

7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia :

w zakresie przedmiotu zamówienia: Wydział Inwestycji i Rozwoju - Wojciech Pastusiak

98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wielkiego 1 pok. Nr 7 tel. 0-43 8860216

w zakresie procedury przetargowej : Renata Sobieraj, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 Biuro Zamówień Publicznych pok. nr. 204 tel. 0 - 43 886-02-49, w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

8. Termin składania ofert upływa dnia 30.01.2007 r. o godz. 11.00

Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy

umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : "Oferta

przetargowa na zadanie pn. : "Budowa parkingu przy ulicy Podwale w Wieluniu" Nie

otwierać przed 30.01.2007 r. godz. 12.00" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze

obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.

9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 30.01.2007 r. o godz. 12.00 w siedzibie Zamawiającego -

Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. Nr 203

10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :

1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,

2/ którzy udokumentują wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przynajmniej jednej roboty budowlanej o charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem tj. o zakresie polegającym na wykonaniu roboty drogowej - nawierzchnia z kostki betonowej brukowej o wartości co najmniej 80.000zł.

3/ którzy udokumentują posiadanie uprawnień budowlanych w specjalności drogowej i sieci zewnętrznych wod-kan.

11. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu :

Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formuła spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 10 SIWZ.Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.

12. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1

pkt 6 Prawa zamówień publicznych.

13. Termin związania ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.

14.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

15.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

16.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.


Wieluń, dnia 18.01.2007 r

Poniżej spakowany załącznik do pobrania

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg nieograniczony na: Wykonanie projektu budowlanego kanalizacji sanitarnej, wodociągu, dróg z odwodnieniem, oświetlenia ulicznego dla osiedla budownictwa mieszkaniowego Kościuszki II w Wieluniu

16‑01‑2007 10:52:34

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO



Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 8860259, fax.: 043 8860260, www.bip.um.wielun.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony na: " Wykonanie projektu budowlanego kanalizacji sanitarnej, wodociągu, dróg z odwodnieniem, oświetlenia ulicznego dla osiedla budownictwa mieszkaniowego Kościuszki II w Wieluniu "

Opis przedmiotu zamówienia :

W ramach zamówienia należy wykonać :

1/ przeprowadzenie badań gruntowo-wodnych dla terenu objętego projektem

2/opracowanie matrycy dla celów projektowych w skali 1:500 w formie numerycznej, wykonanie analogowo na folii i zapisanie na nośniku CD

3/przygotowanie dokumentów do uzyskania prawomocnej decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego

4/opracowanie wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację inwestycji i jej uzyskanie

5/ opracowanie operatu oddziaływania na środowisko

6/ opracowanie operatu wodno-prawnego na odprowadzenie wód opadowych z terenu ulic i uzyskanie pozwolenia wodno-prawnego

7/ wykonanie projektów budowlanych wszystkich koniecznych branż, uwzględniające obowiązujące normy i przepisy wraz z niezbędnymi uzgodnieniami umożliwiającymi uzyskanie pozwolenia na budowę

8/ wykonanie projektów wykonawczych, uzupełniających i uszczegółowiających projekty budowlane w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, przygotowania oferty przez wykonawcę i realizację robót budowlanych.

9/ wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych

10/ wykonanie przedmiarów robót dla wszystkich branż (z podziałem na poszczególne ulice)

11/ wykonanie kosztorysu inwestorskiego dla wszystkich branż ( z podziałem na poszczególne ulice)

12/ wykonanie kosztorysów ślepych szczegółowych ( z podziałem na poszczególne ulice) dla wszystkich branż

13/ sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ)

14/uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę

Kod CPV 74232200-6 Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

3. Termin wykonania zamówienia : 31.08.2008 r.

4. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 3 000,00 zł (słownie : trzy tysiące PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy wnieść do kasy Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wlk. 2, wadium w formie pieniądza należy wpłacać przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457

5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie : Cena ryczałtowa - 100 %

6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. SIWZ opublikowana na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl

7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia :

Wojciech Pastusiak, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 1 pok. nr 8 tel. 0-43 8860216, w zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 Biuro Zamówień Publicznych pok. nr. 204 tel. 0 - 43 8860249, w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

8. Termin składania ofert upływa dnia 06.02.2007 r. o godz. 11.00

Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : "Oferta przetargowa na zadanie pn. : "Wykonanie projektu budowlanego kanalizacji sanitarnej, wodociągu, dróg z odwodnieniem, oświetlenia ulicznego dla osiedla budownictwa mieszkaniowego Kościuszki II w Wieluniu" Nie otwierać przed 06.02.2007 r. godz. 11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Pl.Kazimierza Wielkiego 1.

9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 06.02.2007 r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. Nr 203

10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :

1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,

2/ posiadają uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności : drogowej; sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych

3/ wykonali w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej jedną usługę odpowiadającą rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości łącznej co najmniej 50 000,00 zł tj. polegającej na wykonaniu projektu w zakresie sieci w-k o wartości min. 15 000zł, dróg o wartości min. 25 000zł i oświetlenia ulicznego o wartości min. 10 000zł

11. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień Publicznych.

12. Termin związania ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.

13.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

14.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

15.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.



Wieluń, dnia 16.01.2007 r.

Poniżej spakowany załącznik do pobrania





Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg nieograniczony na:"Dostawę paliwa do autobusu komunikacji miejskiej”

05‑01‑2007 10:49:16

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO


Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 8860259, fax.: 043 8860274, www.bip.um.wielun.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony na: "Dostawa paliwa do autobusu komunikacji miejskiej"

Opis przedmiotu zamówienia :

- Olej napędowy w ilości około 3 200 litrów

Zamawiający wymaga by wskazana stacja paliw przez Dostawcę znajdowała się maksymalnie w promieniu 3 km od siedziby Zamawiającego.

Kod CPV 23.12.11.00-2


1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

3. Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2007 r.

4. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie : Cena 100 %

6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia www.bip.um.wielun.pl

7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia :

w zakresie procedury przetargowej : Renata Sobieraj, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 Biuro Zamówień Publicznych pok. nr. 204 tel. 0 - 43 886-02-49, w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

8. Termin składania ofert upływa dnia 15.01.2007 r. o godz. 11.00

Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres

Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : "Oferta przetargowa na zadanie pn. : "Dostawa paliwa do autobusu komunikacji miejskiej" Nie otwierać przed 15.01.2007 r. godz. 11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.

9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 15.01.2007 r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza

Wielkiego 2 pok. Nr 203

10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :

1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,

2/ którzy udokumentują posiadanie koncesji na obrót paliwami ciekłymi na minimum okres obowiązywania umowy.

11. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu :

Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formuła spełnia/nie spełnia w oparciu o

informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 10 SIWZ.Wykonawca musi

wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie

wykonawcy z postępowania.

12. Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1

pkt 7 Prawa zamówień publicznych po zaistnieniu okoliczności wystąpienia zwiększonego zapotrzebowania na paliwo stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego.

13. Termin związania ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.

14.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

15.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

16.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.

Wieluń, dnia 05.01.2007 r

Poniżej spakowany załącznik do pobrania:

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg nieograniczony na:„Wykonanie podziałów geodezyjnych”

03‑01‑2007 11:59:47

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO

Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 886-02-49, fax.: 043 886-02-60, www.bip.um.wielun.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony na:

"Wykonanie podziałów geodezyjnych"

o następującym zakresie rzeczowym:

Zadanie 1

Wykonanie podziału geodezyjnego nieruchomości położonej w Wieluniu, oznaczonej jako działka nr 167/2 o pow. 0,4386ha. Szic podziału na załączonej mapie.

Zadanie 2

Wykonanie podziału geodezyjnego działki gminnej nr 46 o pow. 0,5326ha położonej w Wieluniu w obr. 10 zgodnie z załączonym szkicem

Kod CPV - 74274000-0

1. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

2. Dopuszcza się składanie ofert częściowych.

3. Termin wykonania zamówienia : zamówienia jeden miesiąc od uprawomocnienia postanowienia o możliwości dokonania podziału

4. Zamawiający nie wymaga składania wadium

5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Cena - 100%

6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2, 98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia www.bip.um.wielun.pl

7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia : Janusz Pamuła Naczelnik Wydziału Gospodarki Przestrzennej i Rolnictwa, 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wlk. 2 pok. Nr 39 tel. 0 - 43 8860225. W zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska Biuro Zamówień Publicznych 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wlk. 2 pok.204 tel. 0 - 43 8860249 w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

8. Termin składania ofert upływa dnia 10.01.2007r. o godz. 11.00. Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na zadanie pn. : "Wykonanie podziałów geodezyjnych" Nie otwierać przed 10.01.2007r.godz. 11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.

9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 10.01.2007r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. nr 203

10. Opis warunków udziału w postępowaniu :

a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

c/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

d/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia

11. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu :

Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formuła spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt.12 SIWZ. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.

12. Termin związania ofertą: 30dni

13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej .

14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów

16. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 i 7




Wieluń, dnia 29.12.2006r.


Poniżej spakowany załącznik do pobrania:




Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg nieograniczony na:„Utrzymanie czystości i porządku ulic miasta Wielunia”

28‑12‑2006 09:17:19

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO

Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1,

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 886-02-49, fax.: 043 886-02-60, www.bip.um.wielun.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony na: "Utrzymanie czystości i porządku ulic miasta Wielunia"

o następującym zakresie rzeczowym:

1.codzienne opróżnianie koszy przy ulicach i oczyszczanie nawierzchni ulic wraz z wywozem zebranych śmieci własnym środkiem transportu : 1)Augustiańska-236m, 2)Barycz-236m,3)Ewangelicka-238m,4)Kaliska-209m,5)Królewska-234m,6)Narutowicza-71m,

7)NowyRynek-284m,8)Okólna-356m,9)Palestrancka-178m,10)Podwale-147m,11)Popiełuszki-870m,12)Pl.Legionów-402m,13)Pl. Jagielloński-99m,14)Pl.Kazimierza Wlk.-132m,15)Reformacka-314m,16)Różana-173m,17)Sienkiewicza-158m,18)Staszica-642m,

19)Śląska-150m,20)Zamenhofa-301m

2.raz w tygodniu opróżnianie koszy przy ulicach i oczyszczanie nawierzchni ulic wraz z wywozem zebranych śmieci własnym środkiem transportu: 1)Sadowa-800m,

3.raz na dwa tygodnie opróżnianie koszy przy ulicach i oczyszczanie nawierzchni ulic wraz z wywozem zebranych śmieci własnym środkiem transportu:1)Akacjowa-540m,2)Asnyka-125m,3)Biedala-293m,4)Błońska -529m,5)Bema-215m, 6)Broniewskiego-220m, 7)Brzozowa-115m,8)Ciepłownicza-960m,9)Cisowa-335m,10)Chopina -230m,11)Czarneckiego-235m,12)Dąbrowskiego- 255m, 13)Długosza-604m,14)Grabińskiego-550m,15)Grunwaldzka-305m,16)Jesionowa-340m,17)Kilińskiego -248m,18)Krasińskiego-290m, 19)Kwiatowa-230m,20)Kochanowskiego-349m,21)Kościuszki-784m,22)Lewińskiego-400m,23)Lipowa-200m,24)Maczka- 80m, 25)Mickiewicza-297m,26)Morelowa-245m,27)Modrzewiowa-133m,28)Nadodrzańska-335m,29)Poniatowskiego-86m, 30)Plater-185m, 31)Prusa-285m,32)Pułaskiego-530m,33)Reja-220m,34)Reymonta-162m,35)Roweckiego-351m,36)Słowackiego-260m, 37)Sucharskiego-315m,38)Sosnowa-140m,39)Targowa-212m,40)Tuwima-127m,41)Wierzbowa-230m,42)Wiśniowa-700m,43)Żeromskiego-283m, 44)Os.Armii Krajowej-457m,45)Ogrodowa-487m,4.raz w miesiącu opróżnianie koszy przy ulicach i oczyszczanie nawierzchni ulic wraz z wywozem zebranych śmieci własnym środkiem transportu:1)Kijak-1050m,2)Dojazdowa-357m,3)Gojawiczyńskiej-110m,4)Grabowskiej-171m,5)Kamienna-167m,6)Kasztanowa-540m, 7)Konopnickiej-373m,8)Krakowski Zaułek-93m,9)Krótka-192m,10)Moniuszki-290m,11)Młynarska-250m,12)Mokra- 346m,13)Owocowa-99m,14)Orzeszkowej-300m,15)Prosta-440m,16)Powstańców 1863r.-880m,17)Południowa-206m,18)Poświatowskiej-150m,19)Przejazd-212m,20)Paderewskiego-479m,21)Roosevelta-309m,22)Rymarkiewicz-1500m,23)Słoneczna-265m,24)Stodolniana-735m,25)Szkolna-398m,26)Skłodowskiej-273m,27)Struga-102m,28)Sikorskiego-315m,29)Urocza-517m,30) Wendta H.-370m,31)Wróblewskiego-145m,32)Wodna-486m,33)Zachodnia-230m,34)Zacisze-90m,35)Zamiejska -96m,36)Zawadzkiego-323m,37)Zielona-829 m,38)wjazd od POW do przedszkola-440m,39)wjazd od Kościuszki do byłego sklepu AGAT-111m, 40)Pijarska-58m,41)Malinowa-431m,42)Agrestowa-293m, 43)łącznik POW-Kościuszki-460m.

5.codzienne oczyszczanie nawierzchni chodnika i parkingu przy ul. Piłsudskiego 14

6.mycie zewnętrzne i wewnętrzne koszy na śmieci dwa razy w roku w terminach do 31 maja i do 30 września w 2007 i 2008r.

7.malowanie farbą antykorozyjną koszy metalowych w ilości około 20 sztuk (1 raz w roku)wymagających niezbędnej konserwacji, wskazanych przez pracownika Urzędu Miejskiego.

8.zbieranie martwych zwierząt.

KOD CPV 90210000-2

1. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

3. Termin wykonania zamówienia : 31.12.2008r.

4. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 3000,00zł (słownie : trzy tysiące 00/100PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy wnieść do kasy Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wlk. 2, wadium w formie pieniądza należy wpłacać przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Ślaski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457

5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 100%

6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia www.bip.um.wielun.pl

7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia : Waldemar Kluska Wydział Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wlk. 1 pok. Nr 10 tel. 0 - 43 8860248. W zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska Biuro Zamówień Publicznych 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wlk. 2 pok.204 tel. 0 - 43 8860249 w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

8. Termin składania ofert upływa dnia 09.01.2007r. o godz. 11.00. Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na utrzymanie czystości i porządku ulic miasta Wieluń" Nie otwierać przed 09.01.2007r.godz. 11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.

9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 09.01.2007r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. nr 203

10. Opis warunków udziału w postępowaniu :

1. a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b/posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c/znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d/nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają szczegółowe warunki: a/udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi o porównywalnym charakterze i zakresie tj. pracach porządkowych polegających na utrzymaniu czystości ulic przez okres co najmniej 1 roku o wartości nie mniejszej niż 50 000,00zł;

11. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu :

Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formuła spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt.6 SIWZ.Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.

12. Termin związania ofertą: 30dni

13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej .

14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów

16. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6



Wieluń, dnia 28.12.2006r.


Poniżej spakowany załącznik do pobrania:

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg nieograniczony na:„ Sporządzanie operatów szacunkowych”

19‑12‑2006 09:59:09

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO



Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 886-02-49, fax.: 043 886-02-60, www.bip.um.wielun.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony na: " Sporządzanie operatów szacunkowych" z podziałem na zadania częściowe:

Zadanie nr 1 - Sporządzanie operatów szacunkowych dla nieruchomości lokalowych o charakterze mieszkalnym wraz ze sporządzeniem załącznika do opinii obejmującego dokumenty określone w art. 2ust. 5 ustawy z dnia 24 czerwca 1994r. o własności lokali.

Przewidywana ilość operatów szacunkowych do sporządzenia w skali roku - 30 szt

Zadanie nr 2 - Sporządzanie operatów szacunkowych dla nieruchomości gruntowych, zabudowanych budynkiem mieszkalnym Przewidywana ilość operatów szacunkowych do sporządzenia w skali roku - 10 szt

Zadanie nr 3 - Sporządzanie operatów szacunkowych dla nieruchomości gruntowych niezabudowanych

Przewidywana ilość operatów szacunkowych do sporządzenia w skali roku - 50 szt

KOD CPV 70300000-4

1. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

3. Termin wykonania zamówienia : od 08.01.2007r. - do 31.12.2007r.

4. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości Zad1-100,00zł, Zad.2-100,00zł, Zad.3-100,00zł przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy wnieść do kasy Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wlk. 2, wadium w formie pieniądza należy wpłacać przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457

5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 100%

6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia www.bip.um.wielun.pl

7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia : Janusz Pamuła Wydział Gospodarki Przestrzennej i Rolnictwa, 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wlk. 2 pok. Nr 39 tel. 0 - 43 8860225. W zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska Biuro Zamówień Publicznych 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wlk. 2 pok.204 tel. 0 - 43 8860249 w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

8. Termin składania ofert upływa dnia 19.12.2006r. o godz. 11.00. Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na " Sporządzanie operatów szacunkowych. Nie otwierać przed 19.12.2006r.godz. 11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.

9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 19.12.2006r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. nr 203

10. Opis warunków udziału w postępowaniu :

1. a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy

nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

b/posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

c/znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

d/nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia

2. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają szczegółowe warunki:

a/udokumentują wykonanie w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług odpowiadających rodzajem usługom stanowiącym przedmiot

zamówienia tj. w zakresie zadania 1 - udokumentowanie co najmniej 3 wycen nieruchomości lokalowej; w zakresie zadania nr 2 - udokumentowanie co najmniej 3 wycen w zakresie wycen nieruchomości gruntowej zabudowanej, w zakresie zadania 3 - udokumentowanie co najmniej 3 wycen nieruchomości gruntowej niezabudowanej

b/ dysponują osobami legitymującymi się doświadczeniem i uprawnieniami zawodowymi umożliwiającymi wykonanie przedmiaru zamówienia - minimum 1 osoba

11. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu :

Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formuła spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt.6 SIWZ. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.

12. Termin związania ofertą: 30dni

13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej .

14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów

16. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 i 7









Wieluń, dnia 07.12.2006r.


Poniżej spakowany załącznik do pobrania






Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg nieograniczony na: "„Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu określonego Uchwałą Nr XLIII/467/06 Rady Miejskiej w Wieluniu z dnia 15.09.2006 r.”

13‑12‑2006 10:56:51

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO

Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń
tel.: 0 - 43 8860259, fax.: 043 8860274, www.bip.um.wielun.pl,
ogłasza przetarg nieograniczony na: "Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu określonego Uchwałą Nr XLIII/467/06 Rady Miejskiej w Wieluniu z dnia 15.09.2006 r."
Opis przedmiotu zamówienia :
Przedmiotem zamówienia jest "Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu określonego Uchwałą Nr XLIII/467/06 Rady Miejskiej w Wieluniu z dnia 15.09.2006 r." zgodnie z przepisami ustawy z 27.03.2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym Dz.U. Nr. 80 poz. 717 z późn. zm. oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy z uwzględnieniem potrzeb i specyfiki przedmiotowego zamówienia. Uchwała Nr XLIII/467/06 Rady Miejskiej w Wieluniu z dnia 15.09.2006 r. stanowi załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego winien być opracowany na mapach geodezyjnych w odpowiedniej skali stosownie do art. 16 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
Zamawiający posiada wtórniki matryc z Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej.
Zamawiający ogłosił o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
Zamawiający wystąpił do instytucji o składanie wniosków do projektu planu.

Kod CPV 742500.00.6
1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
3. Termin wykonania zamówienia: do 30 czerwca 2007 roku. - etap przekazania dokumentów do uchwalenia planu.
4. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie : Cena 100 %
6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia www.bip.um.wielun.pl
7. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 1 400,00 zł (słownie : jeden tysiąc czterysta PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy wnieść do kasy Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wlk. 2, wadium w formie pieniądza należy wpłacać przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457
8. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:
- w zakresie przedmiotu zamówienia:
Wydział Gospodarki Przestrzennej i Rolnictwa - Janusz Pamuła
98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wielkiego 2 pok. Nr 39 tel. 0-43 8860225
- w zakresie procedury przetargowej
Biuro Zamówień Publicznych - Renata Sobieraj
98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wielkiego 2 pok. Nr 6 tel. 0-43 8860249
9. Termin składania ofert upływa dnia 21.12.2006 r. o godz. 11.00
Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : "Oferta przetargowa na zadanie pn. : "Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu określonego Uchwałą Nr XLIII/467/06 Rady Miejskiej w Wieluniu z dnia 15.09.2006 r." Nie otwierać przed 21.12.2006 r. godz. 11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.
10. Otwarcie ofert nastąpi dnia 21.12.2006 r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. Nr 203
11. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :
1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
2/ którzy udokumentują posiadanie uprawnień do projektowania w planowaniu przestrzennym.
3/ którzy udokumentują wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przynajmniej jednej usługi odpowiadającej rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia.
12. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu :
Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formuła spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 10 SIWZ.Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
13. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Prawa zamówień publicznych
14. Termin związania ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.
15.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
16.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
17.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.


Wieluń, dnia 13.12.2006 r

Poniżej spakowany zalacznik do pobrania:



Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg nieograniczony na:„Dostawę paliw do pojazdów samochodowych"

12‑12‑2006 08:46:28

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO



Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 8860259, fax.: 043 8860274, www.bip.um.wielun.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony na: "Dostawa paliw do pojazdów samochodowych będących własnością gminy Wieluń w tym pojazdów samochodowych pożarniczych będących w użytkowaniu jednostek OSP z terenu miasta i gminy Wieluń"

Opis przedmiotu zamówienia :

- Olej napędowy w ilości około 3 490 litrów

- Benzyna bezołowiowa Pb 95 około 3 000 litrów

Zamawiający wymaga by wskazana stacja paliw przez Dostawcę znajdowała się maksymalnie w promieniu 3 km od siedziby Zamawiającego.

Kod CPV 23.00.00.00-7

23.12.11.00-2

23.11.12.00-0

1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

3. Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2007 r.

4. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie : Cena 100 %

6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia www.bip.um.wielun.pl

7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia :

w zakresie procedury przetargowej : Renata Sobieraj, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 Biuro Zamówień Publicznych pok. nr. 204 tel. 0 - 43 886-02-49, w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

8. Termin składania ofert upływa dnia 19.12.2006 r. o godz. 11.00

Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy

umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : "Oferta

przetargowa na zadanie pn. : "Dostawa paliw do pojazdów samochodowych będących

własnością gminy Wieluń w tym pojazdów samochodowych pożarniczych będących w

użytkowaniu jednostek OSP z terenu miasta i gminy Wieluń" Nie otwierać przed

19.12.2006 r. godz. 12.00" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta

Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.

9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 19.12.2006 r. o godz. 12.00 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. Nr 203

10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :

1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,

2/ którzy udokumentują posiadanie koncesji na obrót paliwami ciekłymi na minimum okres obowiązywania umowy.

11. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu :

Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formuła spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 10 SIWZ.Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.

12. Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1

pkt 7 Prawa zamówień publicznych po zaistnieniu okoliczności wystąpienia zwiększonego zapotrzebowania na paliwo stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego.

13. Termin związania ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.

14.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

15.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

16.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.



Wieluń, dnia 11.12.2006 r

Poniżej spakowany załącznik do pobrania



Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg nieograniczony na: Wykonanie operatu szacunkowego nieruchomości położonej w Wieluniu ul. Krakowskie Przedmieście 7

01‑12‑2006 10:12:34

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO

Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń
tel.: 0 - 43 886-02-49, fax.: 043 886-02-60, www.bip.um.wielun.pl,
ogłasza przetarg nieograniczony na:
"Wykonanie operatu szacunkowego nieruchomości położonej w Wieluniu ul. Krakowskie Przedmieście 7 "
o następującym zakresie rzeczowym:
Wykonanie operatu szacunkowego dla nieruchomości gruntowej, zabudowanej, położonej w Wieluniu przy ul. Krakowskie Przedmieście 7, obręb 8 oznaczonej ewidencyjnie jako działka nr 96 o powierzchni 0,0597ha
Cel wyceny: określenie wartości nieruchomości w celu jej nabycia na rzecz Gminy Wieluń
Kod CPV - 70300000 - 4

1. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

3. Termin wykonania zamówienia : jeden miesiąc od dnia podpisania umowy

4. Zamawiający nie wymaga składania wadium

5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Cena - 100%

6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia www.bip.um.wielun.pl

7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia : Janusz Pamuła Naczelnik Wydziału Gospodarki Przestrzennej i Rolnictwa, 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wlk. 2 pok. Nr 39 tel. 0 - 43 8860225.

W zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska Biuro Zamówień Publicznych 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wlk. 2 pok.204 tel. 0 - 43 8860249 w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

8. Termin składania ofert upływa dnia 12.12.2006r. o godz. 11.00. Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na zadanie pn. : "Wykonanie operatu szacunkowego nieruchomości położonej w Wieluniu ul. Krakowskie Przedmieście 7 " Nie otwierać przed 12.12.2006r.godz. 11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.

9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 12.12.2006r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. nr 203

10. Opis warunków udziału w postępowaniu :

a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

c/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

d/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia

11. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu :

Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formuła spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt.12 SIWZ. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.

12. Termin związania ofertą: 30dni

13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej .

14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów

16. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 i 7


Wieluń, dnia 01.12.2006r.

Poniżej spakowany ząlącznik do pobrania:







Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg nieograniczony na: „Wykonanie odtworzenia rowu przydrożnego przy ul. Czereśniowej we wsi Ruda, gmina Wieluń”

21‑11‑2006 08:43:17

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO

Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń
tel.: 0 - 43 886-02-49, fax.: 043 886-02-60, www.bip.um.wielun.pl,


ogłasza przetarg nieograniczony na: "Wykonanie odtworzenia rowu przydrożnego przy ul. Czereśniowej we wsi Ruda, gmina Wieluń"


o następującym zakresie rzeczowym:

- odbudowa rowu przydrożnego - 600,00mb

- przepusty rurowe pod zjazdami fi 40cm - 67,00mb

- przepusty rurowe pod zjazdami fi 50cm - 68,00mb


KOD CPV 45232451-8 Roboty odwadniające i nawierzchniowe


1. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

3. Termin wykonania zamówienia : 30.07.2007r.

4. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 1 500,00zł (słownie : jeden tysiąc pięćset 00/100PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy wnieść do kasy Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wlk. 2, wadium w formie pieniądza należy wpłacać przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Ślaski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457

5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 90%

Gwarancja - 10%

6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Cena specyfikacji - 35 zł. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia www.bip.um.wielun.pl

7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia : Wojciech Pastusiak Wydział Inwestycji i Rozwoju, 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wlk. 1 pok. Nr 8 tel. 0 - 43 8860216. W zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska Biuro Zamówień Publicznych 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wlk. 2 pok.204 tel. 0 - 43 8860249 w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

8. Termin składania ofert upływa dnia 29.11.2006r. o godz. 11.00. Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : Oferta przetargowa na wykonanie odtworzenia rowu przydrożnego przy ul. Czereśniowej we wsi Ruda , gmina Wieluń" Nie otwierać przed 29.11.2006r.godz. 11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.

9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 29.11.2006r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. nr 203

10. Opis warunków udziału w postępowaniu :

1. a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b/posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c/znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d/nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia

2. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają szczegółowe warunki:

a/udokumentują wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, conajmniej jednej roboty budowlanej o charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem o wartości co najmniej 50.000zł

11. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu :

Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formuła spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt.6 SIWZ.Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.

12. Termin związania ofertą: 30dni

13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej .

14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów

16. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 i 7




Wieluń, dnia 21.11.2006r.





Poniżej spakowany załącznik do pobrania:

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Liczba komunikatów archiwalnych: 1429 Numer strony: 1 .. 120  121  122  123  124  .. 143
Informacja wytworzona przez:
Arkadiusz Prygiel
email: prygiela@um.wielun.pl tel.:43 8860249 fax: 43 8860274
, w dniu:  09‑04‑2004 15:45:23
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Monika Antosiak
email: mantosiak@finn.pl tel.:(42) 684-98-91 fax: (42) 684-98-92
, w dniu:  09‑04‑2004 15:45:23
Data ostatniej aktualizacji:
04‑06‑2025 13:21:27
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie