Komunikaty


Burmistrz Welunia wychodząc naprzeciw oczekiwaniom mieszkańców...

15‑07‑2011 13:55:36
Burmistrz Welunia wychodząc naprzeciw oczekiwaniom mieszkańców, licząc na wzajemną współpracę dla dobra i na rzecz Gminy Wieluń, proponuje Państwu możliwość dokonania niecierpiacych zwłoki zgłoszeń z interwencją pod numerem telefonu 43 88 60 222, w godzinach urzędowania oraz pod adresem e-mail: zalwertr@um.wielun.pl, jak również pod nr telefonu komórkowego Straży Miejskiej w Wieluniu 693 464 508 w godzinach od 6.00 do 21.00, od poniedziałku do piątku.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Burmistrz Wielunia wychodząc naprzeciw oczekiwaniom mieszkańców ...

11‑04‑2011 12:44:56

Burmistrz Wielunia wychodząc naprzeciw oczekiwaniom mieszkańców i licząc na wzajemną współpracę dla dobra i na rzecz Gminy Wieluń, proponuje Państwu możliwość dokonania niecierpiących zwłoki zgłoszeń z interwencją pod numer telefonu:

1) Wydziału Spraw Obywatelskich 43 88 60 222 w godzinach urzędowania tut. Urzędu,

2) Straży Miejskiej w Wieluniu 693 464 508, w godzinach od 6.00 do 20.00, od poniedziałku do piątku,

oraz pod adres e-mail: zalwertr@um.wielun.pl

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
36KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
64KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Burmistrz Wielunia informuje, że od miesiąca kwietnia będzie pobierana, przez Inkasenta, opłata od posiadania psa na terenie sołectw Gminy Wieluń.

29‑04‑2009 09:05:42
O g ł o s z e n i e

Burmistrz Wielunia informuje, że od miesiąca kwietnia będzie pobierana, przez Inkasenta, opłata od posiadania psa na terenie sołectw Gminy Wieluń. Jednocześnie nadmienia się, iż w/w opłata pobierana będzie od osób fizycznych posiadających psy.
Zgodnie z ustawą opłaty od posiadania psów nie pobiera się od:
- osób zaliczonych do znacznego stopnia niepełnosprawności w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
- osób w wieku powyżej 65 lat prowadzących samodzielne gospodarstwo domowe - z tytułu posiadania jednego psa
- podatników podatku rolnego od gospodarstw rolnych - z tytułu posiadania nie więcej niż dwóch psów.

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Zgodnie z art. 40 ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych posiadacz dowodu osobistego ma obowiązek wymienić ten dokument w razie:

20‑08‑2015 13:22:48

Zgodnie z art. 40 ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych posiadacz dowodu osobistego ma obowiązek wymienić ten dokument w razie:

1) zmiany danych, które zamieszcza się w dowodzie osobistym:

- w terminie 14 dni od dnia doręczenia osobie obowiązanej do posiadania dowodu osobistego dokumentu stwierdzającego zmianę danych,

- w przypadku obywateli polskich przebywających za granicą termin ten wynosi 3 miesiące,

2) uszkodzenia dowodu osobistego lub zaistnienia innej okoliczności utrudniającej ustalenie tożsamości osoby - niezwłocznie,

3) upływu terminu ważności dowodu osobistego - nie później niż na 30 dni przed upływem terminu ważności dokumentu.

Zgodnie z art. 43 ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych dowód osobisty podlega unieważnieniu:

1) z dniem zawiadomienia o jego utracie, zniszczeniu lub z dniem przekazania przez osobę trzecią znalezionego dowodu osobistego,

2) z dniem utraty obywatelstwa polskiego przez jego posiadacza,

3) z dniem zgonu jego posiadacza,

4) z dniem odbioru dowodu osobistego wydanego w miejsce poprzedniego,

5) po upływie 3 miesięcy od zaistnienia okoliczności zmieniających dane zawarte w dowodzie osobistym. W przypadku obywateli polskich przebywających za granicą termin ten wynosi 4 miesiące,

6) z dniem upływu ważności dowodu osobistego.

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
375KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Komunikat w związku z wydawaniem zaświadczeń

08‑10‑2008 13:00:42

Referat podatkowy informuje, że od dnia 1.11.2008 r. wnioski o wydanie zaświadczeń, w sprawach podatkowych, należy składać w biurze obsługi interesanta w pokoju nr 1 (Ratusz) Urzędu Miejskiego w Wieluniu.


Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
702KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Liczba komunikatów: 92 Numer strony: 1 .. 6  7  8  9  10  
Informacja wytworzona przez:
Katarzyna Trzcina , w dniu:  03‑03‑2004 11:44:04
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Monika Antosiak
email: mantosiak@finn.pl tel.:(42) 684-98-91 fax: (42) 684-98-92
, w dniu:  03‑03‑2004 11:44:04
Data ostatniej aktualizacji:
13‑06‑2025 13:27:28
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie