Ogłoszenie o przetargu ustnym nieograniczonym - dz. nr 132 i 229 przy ul. Staszica w Wieluniu
Wieluń, dnia 25 maja 2021 roku
NPP.6840.17.2020
OGŁOSZENIE
Burmistrz Wielunia
ogłasza
pierwszy przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości gruntowej
Przedmiotem przetargu jest nieruchomość położona w Wieluniu, przy ul. Staszica, obręb 8, składająca się z działki oznaczonej numerem 132 o pow. 0,0550 ha oraz działki oznaczonej numerem 229 o pow. 0,0302 ha . Dla działki prowadzona jest księga wieczysta SR1W/00021019/6. Nieruchomość niezabudowana porośnięta roślinnością niską. Działka posiada dostęp do drogi publicznej - ul. Staszica uzbrojonej w linię energetyczną, sieć wodociągową oraz kanalizację sanitarną. Nieruchomość jest nieogrodzona, nieutwardzona i ma regularny kształt zbliżony do kwadratu. Przez działkę przebiega sieć kanalizacji sanitarnej ks 800. Zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego miasta zatwierdzonym Uchwałą Nr XVII/267/19 Rady Miejskiej w Wieluniu z dnia 17 października 2019 r. w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla wybranych terenów miasta Wielunia działka jest położona na terenach o symbolu 10 MN1 – teren zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej jednorodnej. Nieruchomość jest wolna od wszelkich ograniczeń i obciążeń. Termin
do złożenia wniosku przez osoby, którym przysługiwałoby pierwszeństwo w nabyciu nieruchomości
na podstawie art. 34 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy o gospodarce nieruchomościami upłynął
26 stycznia 2021 r.
Cena wywoławcza : 150 000,00 zł (słownie złotych: sto pięćdziesiąt tysięcy 00/100)
Wadium: 10 000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy)
Termin przetargu: 1 lipca 2021 r. – godzina 10 00
Do ceny uzyskanej w przetargu zostanie doliczony obowiązujący na dzień sprzedaży podatek VAT.
Wadium w określonej wyżej wysokości należy wpłacić w terminie do 28 czerwca 2021 r.
na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Wieluniu:
PKO BP 96 1020 2212 0000 5202 0404 8732
W tytule przelewu należy wpisać „przetarg ustny nieograniczony – działki nr 132,229, obręb 8, przy
ul. Staszica w Wieluniu” imię, nazwisko osoby oraz PESEL lub nazwa firmy i jej NIP,
na rzecz której nieruchomość będzie nabywana.
Za datę wniesienia wadium uważa się wpływ środków pieniężnych na rachunek Gminy Wieluń.
Przetarg odbędzie się w Urzędzie Miejskim w Wieluniu – plac Kazimierza Wielkiego 1, sala nr 11 w ratuszu.
Uczestnicy biorą udział w przetargu osobiście lub przez pełnomocnika. Pełnomocnictwo wymaga formy aktu notarialnego. Osoby pozostające w związku małżeńskim i posiadające ustrój wspólności majątkowej biorą udział w przetargu osobiście lub okazują oświadczenie współmałżonka, iż wyraża
on zgodę na nabycie nieruchomości będącej przedmiotem przetargu, po cenie wylicytowanej przez współmałżonka przystępującego do przetargu. Wadium wniesione przez uczestnika przetargu, który przetarg wygrał zalicza się na poczet ceny nabycia nieruchomości. Wadium wniesione przez uczestnika przetargu, który przegrał przetarg podlega zwrotowi. Jeżeli osoba ustalona jako nabywca nieruchomości nie przystąpi bez usprawiedliwienia do zawarcia umowy w miejscu i terminie wskazanym
w zawiadomieniu organizator przetargu odstąpi od zawarcia umowy, a wpłacone wadium nie będzie podlegać zwrotowi.
Osoby przystępujące do przetargu zobowiązane będą do złożenia oświadczenia:
- o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych przez Gminę Wieluń w związku
z przetargiem na sprzedaż nieruchomości - podstawa prawna ustawa
z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2019 r. poz. 1781); - że znany jest im stan przedmiotu przetargu i nie wnoszą z tytułu stanu przedmiotu przetargu żadnych zastrzeżeń;
- że zapoznały się z zapisami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
dla nieruchomości objętych przetargiem.
Uczestnicy przetargów winni przed otwarciem przetargu przedłożyć komisji przetargowej:
- dowód wpłaty wadium,
- w przypadku osób fizycznych – dowód osobisty lub paszport, a w przypadku reprezentowania innej osoby pełnomocnictwo notarialne,
- w przypadku osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą – wydruk CEDiG, dowody tożsamości, stosowne pełnomocnictwa,
- w przypadku osób prawnych – aktualny wypis z właściwego rejestru, stosowne pełnomocnictwa, dowody tożsamości osób reprezentujących podmiot.
Organizator przetargu zawiadomi osobę ustaloną jako nabywca nieruchomości o miejscu i terminie zawarcia umowy sprzedaży, najpóźniej w ciągu 21 dni od dnia rozstrzygnięcia przetargu. Wydanie nieruchomości nastąpi po podpisaniu notarialnej umowy sprzedaży.
Dodatkowe informacje o nieruchomości można uzyskać w Wydziale Nieruchomości i Planowania Przestrzennego Urzędu Miejskiego w Wieluniu, pod numerem telefonu 43 886 02 23, 43 886 02 25, od poniedziałku do piątku w godzinach 7 30 – 15 30.
Właściciel nieruchomości może odwołać ogłoszony przetarg bez uzasadnienia przyczyn.
Nieruchomość sprzedawana jest na podstawie danych z ewidencji gruntów a wznowienie i okazanie granic następuje na koszt i staraniem nabywcy.
Gmina Wieluń nie dysponuje danymi, co do warunków gruntowo – wodnych, występowania ewentualnych zanieczyszczeń gruntu w obrębie zbywanej nieruchomości oraz przykrytych warstwą gleby elementów będących pozostałością po konstrukcjach budowlanych. Osoby zamierzające wziąć udział w przetargu mogą za zgodą Gminy wykonać stosowne badania własnym staraniem i na własny koszt. Koszty notarialne i sądowe ponosi nabywca. Ogłoszenie będzie publikowane na stronie internetowej urzędu: www.wielun.pl oraz www.bip.um.wielun.pl a wyciąg z ogłoszenia zostanie opublikowany w prasie lokalnej. W trakcie przetargu zostaną zapewnione wszelkie zasady bezpieczeństwa wynikające z ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych, przepisów wykonawczych oraz zaleceń Ministerstwa Zdrowia.
Burmistrz Wielunia
(-) Paweł Okrasa
Udział w postępowaniu przetargowym wiąże się z przetwarzaniem danych osobowych oferentów
na zasadach określonych w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE. L 119 z 4.5.2016, str. 1—88) oraz w zakresie wynikającym z ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 65) oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14 września 2004 r. w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości (t.j. Dz.U. z 2014 r., poz. 1490). Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych przez Gminę Wieluń – Urząd Miejski
w Wieluniu można uzyskać na stronie www.bip.um.wielun.pl w zakładce „Ochrona danych osobowych”.
Obwieszczenie (Wyłożenie MPZP OLEWIN)
Wieluń, dnia 21 maja 2021 r.
NPP.6722.7.2019
OBWIESZCZENIE
BURMISTRZA WIELUNIA
o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu miejscowego
planu zagospodarowania przestrzennego dla wybranego terenu w obrębie Olewin wraz ze sporządzoną dla jego potrzeb prognozą oddziaływania na środowisko
Na podstawie art. 17 pkt 9 oraz art. 8c, 8d ustawy z dnia 27 marca 2003 r.
o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz.U. 2021 poz. 741) oraz art. 3 ust. 1 pkt 11, art. 39 ust. 1, art. 54 ust. 3 w związku z art. 29 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz.U. 2021 poz. 247), a także uchwały Nr XVII/273/19 Rady Miejskiej w Wieluniu
z dnia 17 października 2019 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla wybranego terenu w obrębie Olewin, zawiadamiam o wyłożeniu do publicznego wglądu przedmiotowego projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wraz z uzasadnieniem i prognozą oddziaływania na środowisko, w dniach: od 31 maja 2021 r. do 21 czerwca 2021 r.
w siedzibie Urzędu Miejskiego w Wieluniu, plac Kazimierza Wielkiego 2, 98-300 Wieluń, w holu budynku, w godz. od 7.30 do 15.30.
Projekt przedmiotowego planu wraz z uzasadnieniem i prognozą w ww. terminie jest udostępniony w wersji elektronicznej na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wielunia – bip.um.wielun.pl/ Zagospodarowanie przestrzenne/ Projekty MPZP i studium, a także w Systemie Informacji Przestrzennej - sip.gison.pl/wielun
Dyskusja publiczna nad przyjętymi rozwiązaniami w projekcie przedmiotowego miejscowego planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko odbędzie się w dniu 15 czerwca 2021 r. od godz. 10:00 do godz. 11:00 za pomocą środków porozumiewania na odległość dostępnych pod adresem https://panel.isesja.pl/b/mar-jyj-rwm
Zgodnie z art. 18 ust. 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, każdy, kto kwestionuje ustalenia przyjęte w projekcie planu miejscowego, może wnieść uwagi.
Zgodnie z art. 29 i art. 39 ust. 1 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko każdy ma prawo składania uwag do prognozy oddziaływania na środowisko.
Uwagi należy składać na piśmie do Burmistrza Wielunia, ustnie do protokołu, za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym na adres sekretariat@um.wielun.pl, lub poprzez formularz dostępny w Systemie Informacji Przestrzennej z podaniem imienia i nazwiska lub nazwy jednostki organizacyjnej i adresu, oznaczenia nieruchomości, której uwaga dotyczy. Uwagi do projektu planu należy składać w nieprzekraczalnym terminie do dnia
6 lipca 2021 r., a do prognozy oddziaływania na środowisko w nieprzekraczalnym terminie do dnia 13 lipca 2021 r. Przedłożone uwagi podlegają rozpatrzeniu przez Burmistrza Wielunia.
BURMISTRZ WIELUNIA
(-) Paweł Okrasa
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją zadań w zakresie planowania przestrzennego jest Burmistrz Wielunia. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych dostępna jest na stronie www.bip.um.wielun.pl w zakładce Ochrona danych osobowych.
Ogłoszenie o przetargu ustnym nieograniczonym - dz. nr 2496/6 obręb Wierzchlas
Wieluń, dnia 14 maja 2021 roku
NPP.6840.6.1.2020
OGŁOSZENIE
Burmistrz Wielunia
ogłasza
pierwszy przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości gruntowej
Nieruchomość oznaczona numerem działki 2496/6, położona w miejscowości Wierzchlas, przy
ul. Polnej, gmina Wierzchlas, powiat wieluński, województwo łódzkie. Nieruchomość oznaczona numerem 2496/6 jest własnością Gminy Wieluń i posiada powierzchnię 0,5971 ha. Dla działki prowadzona jest księga wieczysta SR1W/00074101/4. Nieruchomość użytkowana rolniczo, posiada dostęp do dróg publicznych, w których znajdują się sieci: wodociągowa, energetyczna, kanalizacyjna. Na działce znajduje się słup energetyczny. Zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego zatwierdzonym Uchwałą Rady Gminy Wierzchlas Nr XIX/141/2016 z dnia 4 listopada 2016 r. w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obrębu ewidencyjnego Wierzchlas działka jest położona na terenach o symbolu 16 RMU – tereny zabudowy mieszkaniowej, mieszkaniowo usługowej, zagrodowej. Nieruchomość jest wolna od wszelkich ograniczeń i obciążeń. Termin do złożenia wniosku przez osoby, którym przysługiwałoby pierwszeństwo w nabyciu nieruchomości na podstawie art. 34 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy o gospodarce nieruchomościami upłynął 7 sierpnia 2020 r.
Cena wywoławcza : 82 200,00 zł (słownie złotych: osiemdziesiąt dwa tysiące dwieście 00/100)
Wadium: 10 000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy)
Termin przetargu: 22 czerwca 2021 r. – godzina 10 00
Do ceny uzyskanej w przetargu zostanie doliczony obowiązujący na dzień sprzedaży podatek VAT.
Wadium w określonej wyżej wysokości należy wpłacić w terminie do 17 czerwca 2021 r.
na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Wieluniu:
PKO BP 96 1020 2212 0000 5202 0404 8732
W tytule przelewu należy wpisać „przetarg ustny nieograniczony – działka nr 2496/6
w Wierzchlesie” imię, nazwisko osoby oraz PESEL lub nazwa firmy i jej NIP,
na rzecz której nieruchomość będzie nabywana
Za datę wniesienia wadium uważa się wpływ środków pieniężnych na rachunek Gminy Wieluń.
Przetarg odbędzie się w Urzędzie Miejskim w Wieluniu – plac Kazimierza Wielkiego 1, sala nr 11 w ratuszu.
Uczestnicy przetargu zobowiązani są przedstawić Komisji Przetargowej następujące dokumenty:
- osoby fizyczne – dokument tożsamości,
- osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą – zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (aktualność zaświadczenia winna być potwierdzona przez organ dokonujący rejestracji w okresie 3 miesięcy przed terminem przetargu) lub umowę spółki cywilnej lub aktualny (z ostatnich 6 miesięcy) odpis z KRS, w przypadku podmiotów, na które przepisy ustaw nakładają obowiązek uzyskania wpisu do Krajowego Rejestru Sądowego.
Uczestnicy biorą udział w przetargu osobiście lub przez pełnomocnika. Pełnomocnictwo wymaga formy aktu notarialnego. Osoby pozostające w związku małżeńskim i posiadające ustrój wspólności majątkowej biorą udział w przetargu osobiście lub okazują oświadczenie współmałżonka, iż wyraża
on zgodę na nabycie nieruchomości będącej przedmiotem przetargu, po cenie wylicytowanej przez współmałżonka przystępującego do przetargu. Wadium wniesione przez uczestnika przetargu, który przetarg wygrał zalicza się na poczet ceny nabycia nieruchomości. Wadium wniesione przez uczestnika przetargu, który przegrał przetarg podlega zwrotowi. Jeżeli osoba ustalona jako nabywca nieruchomości nie przystąpi bez usprawiedliwienia do zawarcia umowy w miejscu i terminie wskazanym
w zawiadomieniu organizator przetargu odstąpi od zawarcia umowy, a wpłacone wadium nie będzie podlegać zwrotowi.
Osoby przystępujące do przetargu zobowiązane będą do złożenia oświadczenia:
- o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych przez Gminę Wieluń w związku
z przetargiem na sprzedaż nieruchomości; - że znany jest im stan przedmiotu przetargu i nie wnoszą z tytułu stanu przedmiotu przetargu żadnych zastrzeżeń;
- że zapoznały się z zapisami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
dla nieruchomości objętych przetargiem.
Uczestnicy przetargów winni przed otwarciem przetargu przedłożyć komisji przetargowej:
- dowód wpłaty wadium,
- w przypadku osób fizycznych – dowód osobisty lub paszport, a w przypadku reprezentowania innej osoby pełnomocnictwo notarialne,
- w przypadku osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą – wydruk CEDiG, dowody tożsamości, stosowne pełnomocnictwa,
- w przypadku osób prawnych – aktualny wypis z właściwego rejestru, stosowne pełnomocnictwa, dowody tożsamości osób reprezentujących podmiot.
Organizator przetargu zawiadomi osobę ustaloną jako nabywca nieruchomości o miejscu i terminie zawarcia umowy sprzedaży, najpóźniej w ciągu 21 dni od dnia rozstrzygnięcia przetargu. Wydanie nieruchomości nastąpi po podpisaniu notarialnej umowy sprzedaży.
Dodatkowe informacje o nieruchomości można uzyskać w Wydziale Nieruchomości i Planowania Przestrzennego Urzędu Miejskiego w Wieluniu, pod numerem telefonu 43 886 02 23, 43 886 02 25, od poniedziałku do piątku w godzinach 7 30 – 15 30.
Właściciel nieruchomości może odwołać ogłoszony przetarg bez uzasadnienia przyczyn.
Nieruchomość sprzedawana jest na podstawie danych z ewidencji gruntów a wznowienie i okazanie granic następuje na koszt i staraniem nabywcy.
Gmina Wieluń nie dysponuje danymi, co do warunków gruntowo – wodnych, występowania ewentualnych zanieczyszczeń gruntu w obrębie zbywanej nieruchomości oraz przykrytych warstwą gleby elementów będących pozostałością po konstrukcjach budowlanych. Osoby zamierzające wziąć udział w przetargu mogą za zgodą Gminy wykonać stosowne badania własnym staraniem i na własny koszt. Koszty notarialne i sądowe ponosi nabywca.
Ogłoszenie będzie publikowane na stronie internetowej urzędu: www.wielun.pl oraz www.bip.um.wielun.pl a wyciąg z ogłoszenia zostanie opublikowany w prasie lokalnej.
W trakcie przetargu zostaną zapewnione wszelkie zasady bezpieczeństwa wynikające
z ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych, przepisów wykonawczych oraz zaleceń Ministerstwa Zdrowia.
Burmistrz Wielunia
(-) Paweł Okrasa
Udział w postępowaniu przetargowym wiąże się z przetwarzaniem danych osobowych oferentów na zasadach określonych w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE. L 119 z 4.5.2016, str. 1—88) oraz w zakresie wynikającym z ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 990 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14 września 2004 r. w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości (t.j. Dz.U. z 2014 r., poz. 1490 z późn. zm.). Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych przez Gminę Wieluń – Urząd Miejski w Wieluniu można uzyskać na stronie www.bip.um.wielun.pl w zakładce „Ochrona danych osobowych”.
Obwieszczenie (Wyłożenie Studium)
Wieluń, dnia 14 maja 2021 r.
NPP.6720.2.2019
OBWIESZCZENIE
BURMISTRZA WIELUNIA
o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany Studium uwarunkowań
i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Wieluń
wraz z prognozą oddziaływania na środowisko
Na podstawie art. 11 pkt 7, 8 oraz art. 8c, 8d ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 741) oraz art. 3 ust. 1 pkt 11, art. 39 ust. 1, art. 54 ust. 3 w związku z art. 29 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 247) oraz uchwały Nr XI/223/19 Rady Miejskiej w Wieluniu z dnia 17 czerwca 2019 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Wieluń zatwierdzonej uchwałą Nr LIII/504/18 Rady Miejskiej w Wieluniu z dnia 25 kwietnia 2018 roku, zawiadamiam o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Wieluń wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, w dniach: od 24 maja 2021 r. do 14 czerwca 2021 r. w siedzibie Urzędu Miejskiego w Wieluniu, plac Kazimierza Wielkiego 2, 98-300 Wieluń, w holu budynku, w godz. od 7.30 do 15.30.
Projekt zmiany studium wraz z prognozą został udostępniony w wersji elektronicznej na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wielunia – bip.um.wielun.pl/ Zagospodarowanie przestrzenne/ Projekty MPZP i studium, a także w Systemie Informacji Przestrzennej - sip.gison.pl/wielun
Dyskusja publiczna nad przyjętymi rozwiązaniami w projekcie przedmiotowej zmiany studium wraz z prognozą oddziaływania na środowisko odbędzie się w dniu 10 czerwca 2021 r. od godz. 10:00 do godz. 11:00 za pomocą środków porozumiewania na odległość
dostępnych pod adresem https://panel.isesja.pl/b/mar-jyj-rwm
Zgodnie z art. 11 pkt 8 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, osoby prawne i fizyczne oraz jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej mogą wnosić uwagi dotyczące projektu zmiany studium.
Zgodnie z art. 29 i art. 39 ust. 1 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko każdy ma prawo składania uwag do prognozy oddziaływania na środowisko.
Uwagi należy składać na piśmie do Burmistrza Wielunia, ustnie do protokołu, za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym na adres: sekretariat@um.wielun.pl, lub poprzez formularz dostępny w Systemie Informacji Przestrzennej, z podaniem imienia i nazwiska lub nazwy jednostki organizacyjnej i adresu, oznaczenia nieruchomości, której uwaga dotyczy. Uwagi do projektu zmiany studium oraz prognozy oddziaływania na środowisko należy składać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 5 lipca 2021 r.
Przedłożone uwagi podlegają rozpatrzeniu przez Burmistrza Wielunia.
BURMISTRZ WIELUNIA
(-) Paweł Okrasa
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją zadań w zakresie planowania przestrzennego jest Burmistrz Wielunia. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych dostępna jest na stronie www.bip.um.wielun.pl w zakładce Ochrona danych osobowych.
Komunikat z załącznikami
Wieluń, dnia 11 maja 2021 roku
NPP.6220.5.2021
OBWIESZCZENIE
BURMISTRZA WIELUNIA
Zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postepowania administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. z 2020 r. poz. 256), art. 74 ustawy z dnia
3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r., poz. 283), Burmistrz Wielunia zawiadamia, że w dniu 5 maja 2021 roku zostało wszczęte postępowanie administracyjne w związku wnioskiem Inwestora PCWO ENERGY PROJEKT SP. Z O.O. o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie farmy fotowoltaicznej zlokalizowanej na dz. nr 26/1, 26/2, 27 w miejscowości Małyszyn, gmina Wieluń, powiat wieluński, województwo łódzkie.
W terminie 14 dni od dnia ukazania się niniejszego obwieszczenia, strony mogą zapoznać się ze złożonym wnioskiem oraz złożyć uwagi i zastrzeżenia.
BURMISTRZ WIELUNIA
(-) Paweł Okrasa
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi oraz Biuro Projektów „IVIA” zapraszają do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przedstawionych przebiegów projektowanej obwodnicy Wielunia na tle ortofotomapy w związku z realizacją dokumentacji projektowej dla przedsięwzięcia pn.: „Budowa obwodnicy Wielunia w ciągu drogi krajowej nr 45”
Materiały w wersji elektronicznej dostępne na stronie internetowej pod adresem: http://obwodnicawielunia.pl
Materiały w wersji papierowej udostępnione zostały do wglądu między innymi w siedzibie Urzędu Miejskiego Wieluń plac Kazimierza Wielkiego 1, 98-300 Wieluń, w Sali 11, od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-14.00 oraz Wieluńskiego Domu Kultury ul. Krakowskie Przedmieście 5, 98-300 Wieluń w godzinach 8.00-16.00, szczegóły w załączonej ulotce.