Przetargi


Przetarg nieograniczony na: „Wykonanie podziału geodezyjnego działki nr 1/8 położonej w Wieluniu przy ul. Wojska Polskiego”

$dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")

OGŁOSZENIE O PRZETARGU

NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO


Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 886 - 02 49, fax.: 043 8860260, www.bip.um.wielun.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony na:

"Wykonanie podziału geodezyjnego działki nr 1/8 położonej w Wieluniu przy ul. Wojska Polskiego"

o następującym zakresie rzeczowym:

Wykonanie podziału geodezyjnego działki nr 1/8 o pow. 30,0220ha położonej w Wieluniu przy ul. Wojska Polskiego -obr.8 z przeznaczeniem pod stacje transformatorową

Kod CPV - 74274000-0

Miejsce realizacji: Wieluń, ul. Wojska Polskiego

1. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

2. Nie dopuszcza się składanie ofert częściowych.

3. Termin wykonania zamówienia : jeden miesiąc od uprawomocnienia postanowienia o możliwości dokonania podziału

4. Zamawiający nie wymaga składania wadium :

5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Cena - 100 %

6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 203 (budynek w parku 2 piętro ) SIWZ opublikowana jest na stronie www.bip.um.wielun.pl

7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:

w zakresie przedmiotu zamówienia : Naczelnik Wydziału Gospodarki Przestrzennej i Rolnictwa mgr inż. Janusz Pamuła , 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pokój nr 39 tel. 0 - 43 886-02-25

w zakresie procedury przetargowej : Kierownik Biura Zamówień Publicznych mgr inż. Małgorzata Rajska , 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pokój 204 tel. 0 - 43 886-02-49, w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

8. Termin składania ofert upływa dnia 17.10.2006r. o godz. 11.00

Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie

należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz

napis : oferta przetargowa na zadanie pn. :

"Wykonanie podziału geodezyjnego działki 1/8 położonej w Wieluniu przy ul.

Wojska Polskiego" Nie otwierać przed 17.10.2006r. godz. 11.30" złożyć w

siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w

Wieluniu pok. nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.

9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 17.10.2006r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego

- Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. nr 203 (II piętro budynek w parku)

10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :

1.spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień

publicznych,

2. nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień

publicznych,

11. Termin związania ofertą wynosi 30 dni

12. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej

13. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z

zastosowaniem aukcji elektronicznej

14. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów

15. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których

mowa w art. 67 ust.1 pkt 6




W
ieluń, dnia 05.10.2006r.


Poniżej spakowany załącznik do pobrania



Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg nieograniczony na„Remont zabytkowego kościoła rzymsko-katolickiego przy Klasztorze Zakonu S.S. Bernardynek w Wieluniu”

$dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO

Klasztor Sióstr Bernardynek
98-300 Wieluń, ul. Krakowskie Przedmieście 1
tel. 843-81-42 NIP 832-17-94-539
ogłasza przetarg nieograniczony na: "Remont zabytkowego kościoła rzymsko-katolickiego przy Klasztorze Zakonu S.S. Bernardynek w Wieluniu"
Opis przedmiotu zamówienia :
1) Prace remontowo-modernizacyjne mają być wykonywane w następujących częściach kościoła:
a) prezbiterium;
b) nawa główna;
c) części pod chórem;
d) chór;
e) zakrystia;
f) wieczernik;
g) łącznik kościół-klasztor;
h) kruchta;
i) konfesjonał klasztorny;
KOD CPV 45453100-8 Roboty renowacyjne
1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
3. Termin wykonania zamówienia : 24 listopad 2006 r.
4. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie : Cena oferty - 90 % Gwarancja - 10 %
5. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego Klasztor Sióstr Bernardynek 98-300 Wieluń, ul. Krakowskie Przedmieście 1, SIWZ opublikowana na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl
6. Termin składania ofert upływa dnia 06.10.2006 r. o godz. 11.00
Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : "Oferta przetargowa na zadanie pn. :"Remont zabytkowego kościoła rzymsko-katolickiego przy Klasztorze Zakonu S.S. Bernardynek w Wieluniu" Nie otwierać przed 06.10.2006 r. godz. 11.30"i złożyć w Urzędzie Miejskim w Wieluniu , 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2, Biuro Zamówień Publicznych pok. Nr. 204
7. Otwarcie ofert nastąpi dnia 06.10.2006 r. o godz. 11.30 w Urzędzie Miejskim w Wieluniu , 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2, Biuro Zamówień Publicznych pok. Nr. 204
8. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy /Opis warunków udziału w postępowaniu/ :
1/.spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
2/. udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na wykonaniu robót malarskich, tynkarskich, odgrzybieniowych wykonanych w obiekcie zabytkowym (obiekt wpisany do rejestru zabytków będący pod ochroną konserwatora zabytków)wykonanej pod nadzorem konserwatora zabytków o wartości co najmniej 50.000zł.
9. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu /na podstawie złożonych dokumentów/ :
1. oświadczenie - załącznik nr 2 do siwz
2. aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3. wykaz robót zawierający następujące dane: wartość robót, nazwa i adres budowy, termin realizacji robót - załącznik nr 4, oraz dokumenty, że w/w roboty zostały wykonane należycie, np. referencje
10. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo
zamówień Publicznych.
11. Termin związania ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.
12.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
13.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
14.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.



Wieluń, dnia 28.09.2006 r

Poniżej spakowany załącznik do pobrania





Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg nieograniczony na:Remont zabytkowego kościoła rzymsko-katolickiego przy Klasztorze Zakonu S.S. Bernardynek w Wieluniu

$dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO




Klasztor Sióstr Bernardynek

98-300 Wieluń, ul. Krakowskie Przedmieście 1

tel. 843-81-42 NIP 832-17-94-539

ogłasza przetarg nieograniczony na: "Remont zabytkowego kościoła rzymsko-katolickiego przy Klasztorze Zakonu S.S. Bernardynek w Wieluniu"

Opis przedmiotu zamówienia :

1) Prace remontowo-modernizacyjne mają być wykonywane w następujących częściach kościoła:

a) prezbiterium;

b) nawa główna;

c) części pod chórem;

d) chór;

e) zakrystia;

f) wieczernik;

g) łącznik kościół-klasztor;

h) kruchta;

i) konfesjonał klasztorny;


KOD CPV 45453100-8 Roboty renowacyjne

1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

3. Termin wykonania zamówienia : 30 grudnia 2006 r.

4. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie : Cena oferty - 90 % Gwarancja - 10 %

5. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego Klasztor Sióstr Bernardynek 98-300 Wieluń, ul. Krakowskie Przedmieście 1, SIWZ opublikowana na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl

6. Termin składania ofert upływa dnia 22.09.2006 r. o godz. 11.00

Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy

umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : "Oferta

przetargowa na zadanie pn. :"Remont zabytkowego kościoła rzymsko-katolickiego przy

Klasztorze Zakonu S.S. Bernardynek w Wieluniu" Nie otwierać przed 22.09.2006 r. godz.

11.30"i złożyć w Urzędzie Miejskim w Wieluniu , 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego

2, Biuro Zamówień Publicznych pok. Nr. 204

7. Otwarcie ofert nastąpi dnia 22.09.2006 r. o godz. 11.30 w Urzędzie Miejskim w Wieluniu , 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2, Biuro Zamówień Publicznych pok. Nr. 204

8. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :

1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,

9. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art.

67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień Publicznych.

10. Termin związania ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.

11.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

12.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

13.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.



Wieluń, dnia 15.09.2006 r

Poniżej spakowany załącznik do pobrania:




Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Plik doc Unieważnienie przetargu na: „Remont zabytkowego kościoła rzymsko-katolickiego przy Klasztorze Zakonu S.S. Bernardynek w Wieluniu”
$dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
22KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Przetarg nieograniczony na: Wykonanie operatu szacunkowego ustalającego wartość działek położonych w Wieluniu w obr. 15, oraz nieruchomości zabudowanej położonej w Wieluniu przy ul. Broniewskiego

$dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")

OGŁOSZENIE O PRZETARGU

NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO


Burmistrz Wielunia
Pl.Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 886 - 02- 49, fax.: 043 886-02-74, www.bip.um.wielun.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony na:

"Wykonanie operatu szacunkowego ustalającego wartość działek położonych w Wieluniu w obr. 15, oraz nieruchomości zabudowanej położonej w Wieluniu przy ul. Broniewskiego"

o następującym zakresie rzeczowym:

wykonanie operatu szacunkowego ustalającego wartość działek nr 357 i 359 położonych w Wieluniu w obr. 15, będących w użytkowaniu wieczystym Wieluńskiej Spółdzielni Mieszkaniowej oraz nieruchomości zabudowanej nr 390 o pow. 1,6161ha położonej w Wieluniu przy ul. Broniewskiego - obr 7 (basen kryty)

Cel szacunku - sprzedaż prawa użytkowania wieczystego na własność WSM działek nr 357 i 359, wartość pływalni do oddania w trwały zarząd WOSiR-owi.

Kod CPV - 70300000 - 4

Miejsce realizacji: Wieluniu

1. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

2. Nie dopuszcza się składanie ofert częściowych

3. Termin wykonania zamówienia : jeden miesiąc od dnia podpisania umowy .

4. Zamawiający nie wymaga składania wadium :

5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Cena - 100 %

6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204 (budynek w parku 2 piętro ). SIWZ opublikowana jest na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl

7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:


w zakresie przedmiotu zamówienia : Naczelnik Wydziału Gospodarki Przestrzennej i Rolnictwa mgr inż. Janusz Pamuła , 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. nr 39 tel. 0 - 43 886-02-25 w zakresie procedury przetargowej : Kierownik Biura Zamówień Publicznych mgr inż. Małgorzata Rajska , 98-30 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 tel. 0 - 43 886-02-49, w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

8. Termin składania ofert upływa dnia 26.09.2006r. o godz. 11.00

Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : oferta przetargowa na zadanie pn. :

"Wykonanie operatu szacunkowego ustalającego wartość działek położonych w Wieluniu w obr. 15, oraz nieruchomości zabudowanej położonej w Wieluniu przy ul. Broniewskiego" Nie otwierać przed 26.09.2006r. godz. 11:30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.

9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 26.09.2006r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. nr 203(II piętro budynek w parku)

10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :

1.spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,

2.nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,

3.spełniający dodatkowe warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

11. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej

12. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

13. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów

14. Termin związania ofertą wynosi 30 dni



Wieluń, dnia 14.09.2006 r.


Poniżej spakowany załącznik do pobrania


Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

przetarg nieograniczony na: „Obsługa bankowa budżetu gminy Wieluń”

$dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO

Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń
tel.: 0 - 43 8860259, fax.: 043 8860260, www.bip.um.wielun.pl,
ogłasza przetarg nieograniczony na: "Obsługa bankowa budżetu gminy Wieluń"
Opis przedmiotu zamówienia :
W ramach zamówienia należy wykonać :
Otwarcie i prowadzenie podstawowego rachunku bankowego i rachunków pomocniczych Gminy Wieluń,
Otwarcie linii kredytowej i oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym (na bieżące pokrycie niedoboru budżetu),
Prowadzenie usługi Home Banking, prowadzenie rozliczeń w systemie ELIXIR, zastosowanie elektronicznego systemu obsługi rachunków z siedziby Urzędu Miejskiego.
Przyjmowanie wpłat gotówkowych z tytułu realizacji dochodów Gminy Wieluń ( podatki, opłaty
lokalne oraz inne należności budżetowe).
Wykonawca posiada oddział lub filię na terenie Miasta Wielunia,
Sporządzanie wyciągów bankowych z każdego rachunku bankowego na każdy dzień
roboczy po każdej zmianie salda z podaniem informacji o miesięcznym
procentowaniu rachunku.
7) Przekazywanie odsetek ze wskazanych przez Zamawiającego rachunków bankowych
w dniu kapitalizacji na rachunek dochodów jednostki.
Kod CPV 66.00.00.00-0 Usługi pośrednictwa finansowego
1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
3. Termin wykonania zamówienia : od 20 listopada 2006 do 19 listopada 2010 r.
4. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie :
4.1. Wysokość opłat i prowizji pobieranych przez bank (cena usługi) - 70 %
Najniższa cena otrzyma najwięcej punktów.
4.2. Wysokość oprocentowania środków na rachunku bieżącym - 15%
Najwyższa wartość otrzyma najwięcej punktów.
4.3. Oprocentowanie lokat krótkoterminowych - 10%
Najwyższa wartość otrzyma najwięcej punktów
4.4. Oprocentowanie kredytów w rachunku bieżącym - 5%
Najmniejsza wartość otrzyma najwięcej punktów.
5. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. SIWZ opublikowana na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl
7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia :
- sprawy merytoryczne :
Skarbnik Miasta - Danuta Kondracka pokój nr 132 tel. 0-43 8860218
Kierownik Referatu Budżetowego - Dorota Kowalczyk pokój nr 133 tel. 0-43 886-02-19
- sprawy formalno-prawne :
Inspektor Biura Zamówień Publicznych - Renata Sobieraj pokój nr 204 tel. 0-43 8860249
w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30
8. Termin składania ofert upływa dnia 12.09.2006 r. o godz. 11.00
Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić nazwę i adres
Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : "Oferta przetargowa na zadanie pn. : "Obsługa bankowa budżetu gminy Wieluń" Nie otwierać przed 12.09.2006 r. godz. 11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.
9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 12.09.2006 r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - Wieluń, Plac Kazimierza
Wielkiego 2 pok. Nr 203
10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :
1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
11. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo
zamówień Publicznych
12. Termin związania ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.
13.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Wieluń, dnia 28.08.2006 r

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg nieograniczony na: "Wykonanie projektu linii do segregacji odpadów i kompostowni”

$dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO




Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 8860259, fax.: 043 8860260, www.bip.um.wielun.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony na: "Wykonanie projektu linii do segregacji odpadów i kompostowni"

Opis przedmiotu zamówienia :

W ramach zamówienia należy wykonać :

1/ przeprowadzenie badań gruntowo-wodnych dla potrzeb posadowienia urządzeń linii sortowniczej

2/przygotowanie dokumentów do uzyskania prawomocnej decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego

3/opracowanie wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację inwestycji i jej uzyskanie

4/ wykonanie projektów budowlanych wszystkich koniecznych branż, uwzględniające obowiązujące normy i przepisy wraz z niezbędnymi uzgodnieniami umożliwiającymi uzyskanie pozwolenia na budowę

5/ wykonanie projektów wykonawczych, uzupełniających i uszczegółowiających projekty budowlane w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, przygotowania oferty przez wykonawcę i realizację robót budowlanych.

6/ wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych

7/ wykonanie przedmiarów robót dla wszystkich branż

8/ wykonanie kosztorysu inwestorskiego dla wszystkich branż

9/ sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ)

10/uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę

Kod CPV 74232200-6 Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

3. Termin wykonania zamówienia : 30kwiecień 2007 r.

4. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 1 000,00 zł (słownie : jeden tysiąc PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy wnieść do kasy Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wlk. 2, wadium w formie pieniądza należy wpłacać przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457

5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie : Cena ryczałtowa - 100 %

6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. SIWZ opublikowana na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl

7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia :

Waldemar Kluska, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 1 pok. nr 10 tel. 0-43 886-02-48, w zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 Biuro Zamówień Publicznych pok. nr. 204 tel. 0 - 43 886-02-49, w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

8. Termin składania ofert upływa dnia 19.09.2006 r. o godz. 11.00

Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy

umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : "Oferta

przetargowa na zadanie pn. : "Wykonanie projektu linii do segregacji odpadów i

kompostowni w Rudzie, gmina Wieluń" Nie otwierać przed 19.09.2006 r. godz. 11.30" i

złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu

pok. nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.

9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 19.09.2006 r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego -

Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. Nr 203

10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :

1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,

2/ posiadają uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności : architektonicznej; konstrukcyjno-budowlanej; sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych

3/ wykonali w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej jedną usługę odpowiadającą rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 60 000,00 zł tj. polegającej na wykonaniu projektu w zakresie urządzeń służących ochronie środowiska.

11. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art.

67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień Publicznych.

12. Termin związania ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.

13.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

14.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

15.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.








Wieluń, dnia 05.09.2006 r.





Poniżej spakowany załącznik do pobrania

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg nieograniczony na „Dostawę lekkiego samochodu pożarniczego”

$dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO


Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 8860259, fax.: 043 8860260, www.bip.um.wielun.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony na: "Dostawa lekkiego samochodu pożarniczego"

Opis przedmiotu zamówienia :

1). typ nadwozia - kombi,

2). masa całkowita nie niższa niż 3300 kg,

3). barwa - czerwony (strażacki),

4). liczba drzwi - 4, (drzwi boczne od kierowcy, drzwi boczne od pasażera /przód prawy/, drzwi boczne przesuwne / prawe/, drzwi tylne dwuskrzydłowe.

5). długość całkowita pojazdu - nie mniej niż 5000 mm,

6). długość przedziału ładunkowego - nie mniej niż 2000 mm,

7). liczba miejsc siedzących - nie mniej niż 6 łącznie z kierowcą,

8). ścianka działowa,

9). zamontowana belka sygnałowa z napisem "STRAŻ" z nagłośnieniem,

10). skrzynia biegów mechaniczna, pięciostopniowa,

11). silnik wysokoprężny z turbodoładowaniem, moc minimum 100 KM,

poj. nie większa niż 2500 ccm,

12). wspomaganie układu kierowniczego,

13). samochód fabrycznie nowy,

14). homologacja - samochód specjalny pożarniczy,

15). belka sygnalizacyjna, sygnalizator cofania, podgrzewane lusterka,

16). napis magnetyczny "STRAŻ" na drzwiach bocznych,

17). uchwyty do węży ssawnych i tłocznych,

18). podłoga aluminiowa,

19). mocowanie motopompy,

20). gwarancja: 24 miesiące lub 100.000 km.


KOD CPV CPV 34144210-3

1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

3. Termin wykonania zamówienia :30 dni od dnia podpisania umowy.

4. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 2 000,00 zł (słownie : dwa tysiące PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy wnieść do kasy Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wlk. 2, wadium w formie pieniądza należy wpłacać przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457

5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie : Cena oferty - 100 %

6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. SIWZ opublikowana na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl

7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia :

- w zakresie przedmiotu zamówienia: Wydział Spraw Obywatelskich - Arkadiusz Skupień ,

98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wielkiego 2 pok. Nr 43 tel. 0-43 8860221

- w zakresie procedury przetargowej : Biuro Zamówień Publicznych - Renata Sobieraj

98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wielkiego 2 pok. Nr 204 tel. 0-43 8860249

8. Termin składania ofert upływa dnia 12.09.2006 r. o godz. 11.00

Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy

umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : "Oferta

przetargowa na zadanie pn. : "Dostawa lekkiego samochodu pożarniczego" Nie otwierać

przed 12.09.2006 r. godz. 12.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi

interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.

9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 12.09.2006 r. o godz. 12.30 w siedzibie Zamawiającego -

Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. Nr 203

10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :

1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,

11. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art.

67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień Publicznych.

12. Termin związania ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.

13.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

14.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

15.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.



Wieluń, dnia 04.09.2006 r

Poniżej SIWZ z załącznikami do pobrania



Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg nieograniczony na „Budowę drogi dojazdowej do garaży Os. Bugaj w Wieluniu”

$dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO



Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 8860259, fax.: 043 8860260, www.bip.um.wielun.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony na: "Budowa drogi dojazdowej do garaży Os. Bugaj w Wieluniu"

Opis przedmiotu zamówienia :

- krawężniki bet. 15x30 na ławie bet. z oporem - 600,0 mb

- nawierzchnia z kostki brukowej bet. szarej gr.8cm na podbudowie z kruszywa łamanego gr. 20cm i warstwie odsaczającej z piasku gr. 10cm - 1325,50 m2

- kanalizacja deszczowa z rur PCV fi 200 - 25mb

- kanalizacja deszczowa z rur PCV fi 250 - 29mb

- studnie rewizyjne betonowe - 2 szt

- studnie ściekowe betonowe fi 500 - 10szt

KOD CPV 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg.

KOD CPV 45232130-2 Rurociagi do odprowadzania wody burzowej


1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

3. Termin wykonania zamówienia : do 15.12.2006 r.

4. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości :5 000,00 zł (słownie : pięć tysięcy PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy wnieść do kasy Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wlk. 2, wadium w formie pieniądza należy wpłacać przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457

5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie : Cena - 90 % Gwarancja- 10%

6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Koszt SIWZ - 30,00 zł. SIWZ opublikowana na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl

7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia :

Wojciech Pastusiak, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 1 pok. nr 10 tel. 0-43 886-02-16, w zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 Biuro Zamówień Publicznych pok. nr. 204 tel. 0 - 43 886-02-49, w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

8. Termin składania ofert upływa dnia 11.09.2006 r. o godz. 11.00

Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy

umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : "Oferta

przetargowa na zadanie pn. : "Budowa drogi dojazdowej do garaży Os. Bugaj w Wieluniu" Nie

otwierać przed 11.09.2006 r. godz. 11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze

obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.

9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 11.09.2006 r. o godz. 11.30w siedzibie Zamawiającego -

Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok. Nr 203

10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :

1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,

2/ którzy udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej o charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem i zakresie polegającym na wykonaniu robót drogowych - nawierzchnia z kostki betonowej brukowej o wartości co najmniej 150.000zł.

3/ posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj, uprawnienia budowlane w zakresie robót drogowych i sieci sanitarnych. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.

11. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67

ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień Publicznych po uzyskaniu dodatkowych środków

finansowych na przedmiotowe zamówienie stanowiących nie więcej niż 20 % wartości

zamówienia podstawowego.

12. Termin związania ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.

13.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

14.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

15.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.





Wieluń, dnia 28.08.2006 r.

Poniżej spakowane załączniki do pobrania

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg nieograniczony na:„Budowę sieci wodociągowej z przyłączami w ulicy Kamykowej w Gaszynie”

$dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO

Burmistrz Wielunia
Pl. Kazimierza Wielkiego 1

98-300 Wieluń

tel.: 0 - 43 8860259, fax.: 043 8860260, www.bip.um.wielun.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony na: "Budowę sieci wodociągowej z przyłączami w ulicy Kamykowej w Gaszynie"

Opis przedmiotu zamówienia :

- Sieć wodociągowa z rur PCV fi 110 228mb

- zasuwy sieciowe kołnierzowe fi 100 3,00szt

- hydranty naziemne fi 80 1,00kpl

- rury osłonowe stalowe fi do 150 12,00mb

- montaż nawiertak fi 110/1 ½ cala 3,00szt

- zasuwy kołnierzowe fi 40 3,00szt

KOD CPV 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków


1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

3. Termin wykonania zamówienia : do 15.11.2006 r.

4. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości :1 000,00 zł (słownie : jeden tysiąc PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy wnieść do kasy Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wlk. 2, wadium w formie pieniądza należy wpłacać przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457

5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 90 % Gwarancja- 10%

6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego - Plac Kazimierza Wielkiego 2 ,98-300 Wieluń , lok. Nr: 204. Koszt SIWZ - 20zł. SIWZ opublikowana na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl

7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są: w zakresie przedmiotu zamówienia : Wojciech Pastusiak, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 1 tel. 0-43 886-02-16, w zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Rajska, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 Biuro Zamówień Publicznych tel. 0 - 43 886-02-49, w godzinach : poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

8. Termin składania ofert upływa dnia 01.09.2006 r. o godz. 11.00

Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach . Na kopercie należy umieścić

nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis : "Oferta przetargowa na

zadanie pn. : "Budowa sieci wodociągowej z przyłączami w ulicy Kamykowej w Gaszynie" Nie

otwierać przed 01.09.2006 r. godz. 11.30" i złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze obsługi

interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu pok. nr 1 Plac Kazimierza Wielkiego 1.

9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 01.09.2006 r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego -

Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2 pok.Nr 203

10. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy :

1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2/nie

podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2ustawy Prawo zamówień publicznych, 3/ którzy

udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia

działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej o charakterze

porównywalnym z niniejszym zamówieniem i zakresie polegającym na budowie sieci wodociągowej

z przyłączami o wartości co najmniej 30.000zł

4/ posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj, uprawnienia budowlane

w zakresie sieci sanitarnych Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na

podstawie dokumentów załączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z

warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z

postępowania.

11. Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1

pkt 6 ustawy Prawo zamówień

Publicznych po uzyskaniu dodatkowych środków finansowych na przedmiotowe zamówienie.

12. Termin związania ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.

13.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

14.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

15.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.



Wieluń, dnia 18.08.2006r.

Poniżej spakowane załączniki do pobrania






Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Liczba komunikatów archiwalnych: 1385 Numer strony: 1 .. 118  119  120  121  122  .. 139
Informacja wytworzona przez:
Arkadiusz Prygiel
email: prygiela@um.wielun.pl tel.:43 8860249 fax: 43 8860274
, w dniu:  09‑04‑2004 15:45:23
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Monika Antosiak
email: mantosiak@finn.pl tel.:(42) 684-98-91 fax: (42) 684-98-92
, w dniu:  $dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")
Data ostatniej aktualizacji:
17‑05‑2024 10:32:56
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany article-history-date-create Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
article-history-load-more
article-show-archive