I sesja Młodzieżowej Rady Miejskiej
17 listopada 2005 roku odędzie się I uroczysta sesja Młodzieżowej Rady Miejskiej w Wieluniu.
Porządek obrad:
1. Uroczyste otwarcie I sesji Młodzieżowej Rady Miejskiej w Wieluniu.
2. Zatwierdzenie porządku obrad.
3. Ogłoszenie przez Przewodniczącego Międzyszkolnej Komisji Wyborczej wyników wyborów.
4. Ślubowanie radnych.
5. Wybór Sekretarza.
6. Wybór Przewodniczącego Młodzieżowej Rady Miejskiej w Wieluniu.
7. Wybór Zastępców Przewodniczącego Młodzieżowej Rady Miejskiej
w Wieluniu.
8. Propozycja zmian w Statucie MRM.
9. Wybór przewodniczących komisji stałych i ich zastępców oraz zatwierdzenie składu osobowego komisji.
10. Zatwierdzenie ramowego planu pracy MRM na rok 2006.
11. Sprawy różne i wolne wnioski.
12. Zakończenie obrad I sesji Młodzieżowej Rady Miejskiej.
PROMOTOR GMINY WIELUŃ
W związku z przyjęciem przez Radę Miejską regulaminu "Promotor Gminy Wieluń", zachęcamy wszystkie przedsiębiorstwa z terenu Gminy Wieluń do wzięcia udziału w konkursie. Wypełnione ankiety prosimy odesłać lub przynieść osobiście do Biura Promocji i Integracji Europejskiej (budynek w parku), pok. 5,6 tel. 886 -02 44
Termin nadsyłania ankiet upływa 25 listopada 2005 r.
IV rata podatku
Referat Podatkowy przypomina o zbliżającym się terminie płatności IV raty podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego, który upływa z dniem 15 listopada b. r.
11 listopada Święto Niepodległości
11 listopada Święto Niepodległości
Burmistrz Wielunia
serdecznie zaprasza
wszystkich mieszkańców Gminy Wieluń do wzięcia udziału w obchodach Święta Niepodległości, które odbędzie się 11 listopada (piątek) w Wieluniu.
Program uroczystości:
godz. 10.30
- Msza Święta w Kościele p.w. Najświętszej Marii Panny przy ul. Augustiańskiej 8a w Wieluniu.
ok. godz. 11.30 - przemarsz uczestników uroczystości wraz z Pocztami Sztandarowymi ulicami: Augustiańska, Nowy Rynek, Narutowicza, plac Legionów, Królewska plac Kazimierza Wielkiego 1, gdzie wygłoszone zostaną okolicznościowe przemówienia, a pod tablicą Marszałka Józefa Piłsudskiego złożone będą wiązanki kwiatów.
Dotyczy usuniecia plakatów wyborczych
W związku z zakończonymi wyborami do Sejmu RP i do Senatu RP uprzejmie informuję, że na podst. art. 90 ust. 7 ustawy z dnia 12.04.2001 r. Ordynacja Wyborcza do Sejmu RP i do Senatu RP - "plakaty, hasła wyborcze oraz urządzenia ogłoszeniowe ustawione dla celów prowadzenia kampanii wyborczej, właściwe komunikaty wyborcze obowiązane są usunąć w terminie 30 dni po dniu wyborów".
Termin ten upłynął w dniu 25 października br.
Stosownie do art. 90 ust. 8 w/wym. ustawy Burmistrz postanawia o usunięciu plakatów wyborczych , haseł i urządzeń ogłoszeniowych nieusuniętych przez właściwe komitety wyborcze w określonym terminie. Koszty ich usunięcia ponoszą właściwe komitety wyborcze.
Natomiast terminy usunięcia plakatów wyborczych umieszczonych dla celów kampanii wyborczej w wyborach Prezydenta RP, przedstawiają się następująco:
1) dla I tury wyborów Prezydenta RP, termin ich usunięcia przez właściwe komitety
wyborcze upływa w dniu 8 listopada br.
2) dla II tury wyborów Prezydenta RP, termin ich usunięcia przez właściwe komitety
wyborcze upływa w dniu 22 listopada br.
Powyższe terminy wynikające z art. 79 ust. 7 ustawy z dnia 27.09.1990r. o wyborze Prezydenta RP, oraz stosownych wyjaśnień Państwowej Komisji Wyborczej w sprawie stosowania tego przepisu w związku z ponownym głosowaniem w wyborach Prezydenta RP, w dniu 23.10.2005 r.
Stosownie do art. 79 ust. 8 - Burmistrz postanawia o usunięciu plakatów wyborczych, haseł i urządzeń ogłoszeniowych nieusuniętych przez właściwe komitety wyborcze we właściwym terminie. Koszty ich usunięcia ponoszą właściwe komitety wyborcze.
W dniu 25 października 2005 r. Urząd Stanu Cywilnego będzie nieczynny. Od dnia 26 października 2005r. będzie znajdował się w budynku na ul. Piłsudskiego 14
Sporządzony spis wyborców w wyborach Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej
Burmistrz Wielunia uprzejmie informuje, iż został sporządzony spis wyborców w wyborach Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, zarządzonych na dzień 9 października 2005 roku.
Jest on udostępniany na pisemny wniosek zainteresowanego w Urzędzie Miejskim w Wieluniu Wydział Spraw Obywatelskich pok. nr 47 (parter - budynek w parku), w dniach 26.09.2005 r. - 30.09.2005 r. w godz. 800-1500, tel. (0-43) 886-02-22.