Komunikaty archiwalne


Ogłoszenie (Masłowice Vi VII)

23‑09‑2015 10:25:42

          Wieluń, dnia 18 września 2015 roku

 

GPR.6220.10.2015

OGŁOSZENIE

 

            Burmistrz Wielunia działając na podstawie art. 38 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa
w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013 r., poz. 1235 z późniejszymi zmianami) zawiadamia, że w dniu 14 września 2015 roku znak sprawy GPR.6220.10.2015 została wydana decyzja odmawiająca wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na wydobywaniu kopaliny ze złoża kruszywa naturalnego /piasku/ „Masłowice VI” i „Masłowice VII” na działkach
o numerach ewidencyjnych 952/3 i 953, w miejscowości Masłowice, gm. Wieluń.

 

            Jednocześnie zawiadamiam wszystkich zaineresowanych o możliwości zapoznania się z jej treścią w Wydziale Gospodarki Przestrzennej i Rolnictwa Urzędu Miejskiego
w Wieluniu w pokoju nr 40 (budynek w parku) w godzinach urzędowania (pn.- pt. 730-1530).

 

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Ogłoszenie (Rychłowice)

08‑09‑2015 14:55:21

            Wieluń, dnia 3 września 2015 roku

GPR.6220.5.2015

OGŁOSZENIE

  Burmistrz Wielunia działając na podstawie art. 38 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa
w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013 r., poz. 1235 z późniejszymi zmianami), zawiadamia, że w dniu 2 września 2015 roku znak sprawy GPR.6220.5.2015 na wniosek Firmy Tartak i Zakład Stolarski Janina
i Wacław Witkowscy Sp. j. z siedzibą w Rychłowicach 21 B, 98-300 Wieluń
została wydana decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie naziemnego hermetycznego zbiornika na rozdrobnione drewno poprodukcyjne o pojemności 90,0 m3 i wysokości ponad 4,5 m.

 

Lokalizacja inwestycji: Rychłowice, obręb 16, gmina Wieluń, działka o nr ewid. 181.

            Jednocześnie zawiadamiam wszystkich zaineresowanych o możliwości zapoznania się z jej treścią w Wydziale Gospodarki Przestrzennej i Rolnictwa Urzędu Miejskiego
w Wieluniu w pokoju nr 40 (budynek w parku) w godzinach urzędowania (pn.- pt. 730-1530).

 

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Ogłoszenie (Masłowice)

08‑09‑2015 14:49:14

Wieluń, dnia 8 września 2015 roku

GPR.6220.6.2015

OGŁOSZENIE

            Burmistrz Wielunia działając na podstawie art. 38 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa
w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013 r., poz. 1235 z późniejszymi zmianami), zawiadamia, że w dniu 7 września 2015 roku znak sprawy GPR.6220..2015 na wniosek inwestora Pana Romana Piasecznego, 98-200 Sieradz, ul. Reja 1
została wydana decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na wydobywaniu kopaliny z udokumentowanego złoża kruszywa naturalnego „Masłowice IVA”, na działkach o numerach ewidencyjnych 887 i 888, w miejscowości Masłowice, gmina Wieluń.

            Jednocześnie zawiadamiam wszystkich zaineresowanych o możliwości zapoznania się z jej treścią w Wydziale Gospodarki Przestrzennej i Rolnictwa Urzędu Miejskiego
w Wieluniu w pokoju nr 40 (budynek w parku) w godzinach urzędowania (pn.- pt. 730-1530).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

           

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

BURMISTRZ WIELUNIA informuje, że podany został do publicznej wiadomości wykaz nieruchomości przeznaczonych do wydzierżawienia w trybie bezprzetargowym

27‑08‑2015 13:06:14
Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
164KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Ogłoszenie o realizacji zadania pn. Naprawa drenowania we wsiach Dąbrowa, Ruda, Gaszyn, Widoradz, Rychłowice, Kadłub, Urbanice, Turów, Olewin, Małyszyn, Masłowice oraz konserwacja rowów we wsi Kadłub

05‑08‑2015 14:46:50

Wieluń, 4 sierpnia 2015 r.







OGŁOSZENIE

Na podstawie § 6 uchwały Nr XLIX/537/10 Rady Miejskiej w Wieluniu z dnia 14 lipca 2010 r. w sprawie określenia trybu postępowania o udzielenie dotacji podmiotom niezaliczonym do sektora finansów publicznych i niedziałających w celu osiągnięcia zysku na cele publiczne związane z realizacją zadań Gminy Wieluń, sposobu ich rozliczania oraz kontroli wykonywania zleconego zadania (Dz. Urz. Woj. Łódzkiego z 2010 r. Nr 268 poz. 2208), Burmistrz Wielunia zawiadamia o wszczęciu postępowania w sprawie zlecenia realizacji zadania publicznego pn. "Naprawa drenowania we wsiach Dąbrowa, Ruda, Gaszyn, Widoradz, Rychłowice, Kadłub, Urbanice, Turów, Olewin, Małyszyn, Masłowice oraz konserwacja rowów we wsi Kadłub i Turów".

Szczegółowy zakres robót został opisany w przedmiarze.

Zasady przyznawania dotacji:

1. Dotacja zostanie przyznana na zasadzie powierzenia wykonania zadania wraz z udzieleniem dotacji na finansowanie jego realizacji.

2. Złożenie oferty nie jest równoznaczne z przyznaniem dotacji.

Wysokość środków publicznych na realizację zadania:

40 000,00 (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100)

Termin realizacji zadania:

15 września 2015 r.

Warunki realizacji zadania:

1. Szczegółowe warunki realizacji zadania reguluje umowa zawarta pomiędzy Burmistrzem Wielunia a wyłonionym podmiotem;

2. W ramach realizacji zadania oferent zobowiązany jest m.in. do:

a) należytego wykonania zadania, zgodnie z zasadami uczciwej konkurencji, w sposób efektywny, oszczędny i terminowy,

b) wydatkowania przyznanych środków finansowych (zgodnie z obowiązującymi przepisami) tylko na to zadanie, na które zostały przyznane,

c) prawidłowego i terminowego rozliczania przyznanych środków finansowych,

Warunki jakie powinien spełniać podmiot ubiegający się o zlecenie realizacji zadania:

1. Oferty należy składać na właściwym formularzu, stanowiącym załącznik do Uchwały Nr XLIX/537/10 Rady Miejskiej w Wieluniu z dnia 14 lipca 2010 r. Formularz dostępny jest w Wydziale Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, Plac Kazimierza Wielkiego 2, 98-300 Wieluń, pokój 42.

Podmiot dotowany zobowiązany jest do wyodrębnienia w ewidencji księgowej środków otrzymanych na realizację umowy w sposób umożliwiający przeprowadzenie kontroli wykonywania zleconego zadania pod względem rzeczowym i finansowym.

2. W trakcie realizacji umowy oraz po jej zakończeniu osoby upoważnione przez Burmistrza dokonują kontroli realizacji zleconego zadania oraz sposobu wykorzystania dotacji.

3. Podmiot dotowany zobowiązany jest złożyć rozliczenie z udzielonej dotacji w terminie określonym umową.

4. Wymagane załączniki:

1) aktualne zaświadczenie o figurowaniu w Katastrze Wodnym (ważne 3 miesiące od daty wystawienia);

2) odpis statutu lub innego aktu prawnego, na podstawie którego działa podmiot poświadczony przez osoby upoważnione do reprezentacji podmiotu i składania oświadczeń woli w jego imieniu;

3) oświadczenia:

a) o niezaleganiu z płatnościami na rzecz podmiotów publiczno-prawnych oraz innych podmiotów,

b) o nieprowadzeniu przeciwko oferentowi postępowania egzekucyjnego na podstawie przepisów prawa cywilnego lub administracyjnego,

c) o niedziałaniu w celu osiągnięcia zysku,

d) o nieubieganiu się na to samo zadanie o środki z budżetu innych jednostek samorządu terytorialnego bądź Skarbu Państwa.

Kserokopie dokumentów uwierzytelnić można poprzez opatrzenie ich pieczęcią za zgodność z oryginałem, datowanie oraz podpisanie przez osobę uprawnioną do reprezentowania organizacji. Załączniki do oferty stanowią integralną część oferty.

Termin składania ofert:

Oferty wraz z załącznikami oraz dane i dokumenty pozwalające ocenić zdolność Oferenta do spełnienia warunków należy składać w Urzędzie Miejskim w Wieluniu, Plac Kazimierza Wielkiego 1, 98-300 Wieluń w nieprzekraczalnym terminie do 14 sierpnia 2015 r. decyduje data wpływu oferty do Urzędu.

Oferty, które wpłyną po terminie zostaną zwrócone oferentowi bez ich otwarcia.

Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcą jest: Bartosz Skupień, tel. 43 886 0244.

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

INFORMACJA O DOFINANSOWANIU ZE STRONY WOJEWÓDZKIEGO FUNDUSZU OCHRONY ŚRODOWISKA I GOSPODARKI WODNEJ W ŁODZI

05‑08‑2015 11:33:04

Gmina Wieluń informuje, iż zadanie pn. "Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Kurowie" realizowane jest z udziałem środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi.
wartość ogólna zadania: 541 718,00 PLN
wysokość dofinansowania ze środków WFOŚiGW w Łodzi: 228 680,00 PLN
forma dofinansowania z WFOŚiGW w Łodzi:
pożyczka w wysokości 114 340,00 PLN i dotacja w wysokości 114 340,00 PLN.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Wyniki badań wody z wodociągów w miejscowośći Turów

05‑08‑2015 08:59:53
Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Obwieszczenie- Gaszyn

03‑08‑2015 14:15:51

Wieluń, dnia 31 lipca 2015 roku


GPR.6220.8.2014


OBWIESZCZENIE

Burmistrz Wielunia działając na podstawie art. 38 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013 r., poz. 1235 z późniejszymi zmianami), zawiadamia, że w dniu 30 lipca 2015 roku znak sprawy GPR.6220.8.2014 na wniosek Firmy POL-TRANS Michał Strzelecki Gana 112, 46-320 Praszka, została wydana decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie stacji paliw wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Gaszyn, gmina Wieluń, na działce nr ewid. 680/6.

Jednocześnie zawiadamiam wszystkich zaineresowanych o możliwości zapoznania się z jej treścią w Wydziale Gospodarki Przestrzennej i Rolnictwa Urzędu Miejskiego w Wieluniu w pokoju nr 40 (budynek w parku) w godzinach urzędowania (pn.- pt. 730-1530).

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

obwieszczenie (Masłowice)

03‑08‑2015 14:13:03
Wieluń, dnia 31 czerwca 2015 roku

GPR.6220.10.2015


OBWIESZCZENIE

BURMISTRZA WIELUNIA

Zgodnie z art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 267 z późniejszymi zmianami), stosownie do art. 74 ust. 3 ustawy z dnia
3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko
(tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 1235 z późniejszymi zmianami) zawiadamiam,
że w dniu 31 lipca 2015 roku wszczęto postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na realizacje przedsięwzięcia polegającego na wydobywaniu kopaliny ze złoża kruszywa naturalnego /piasku/ "Masłowice VI"
i "Masłowice VII" na działkach o numerach ewidencyjnych 952/3 i 953, w miejscowości Masłowice,gm. Wieluń.

W związku z powyższym, w terminie 14 dni od dnia ukazania się niniejszego ogłoszenia zainteresowane strony mogą zapoznać się ze złożonym wnioskiem oraz kartą informacyjną przedsięwzięcia w Wydziale Gospodarki Przestrzennej i Rolnictwa Urzędu Miejskiego w Wieluniu w pokoju nr 40 (budynek w parku) w godzinach urzędowania
(pn.- pt. 730-1530 ) oraz złożyć uwagi i zastrzeżenia.

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Liczba komunikatów archiwalnych: 1851 Numer strony: 1 .. 105  106  107  108  109  .. 186
Informacja wytworzona przez:
Administrator tel.:- , w dniu:  27‑11‑2020 14:07:52
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Administrator , w dniu:  03‑03‑2004 06:31:00
Data ostatniej aktualizacji:
27‑11‑2020 14:22:36
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie