Komunikaty


Obwieszczenie NPP.6220.15.2021

13‑10‑2021 13:36:06

Wieluń, dnia  14 października 2021 roku

 

NPP.6220.15.2021

 

 

OBWIESZCZENIE

BURMISTRZA WIELUNIA

 

Zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postepowania administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. z 2020 r. poz. 256), art. 74 ustawy z dnia
3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r., poz. 284, poz. 784), Burmistrz Wielunia zawiadamia, że w dniu 8 października 2021 roku zostało wszczęte postępowanie administracyjne w związku z wnioskiem Inwestora New Energy Investments Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie 31-234, przy ul. Kuźnicy Kołłątajowskiej 13, o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pod nazwą:  Budowa instalacji fotowoltaicznej na terenie działki o numerze ewidencyjnym 74/2, obręb Jodłowiec, gmina Wieluń. W terminie 14 dni od dnia ukazania się niniejszego obwieszczenia, strony mogą zapoznać się ze złożonym wnioskiem oraz złożyć uwagi i zastrzeżenia.

 

 

 

ZASTĘPCA BURMISTRZA WIELUNIA

(-) Joanna Skotnicka-Fiuk

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Pliki do pobrania

03‑09‑2021 08:50:51
Brak dokumentów
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Obwieszczenie

03‑02‑2021 10:42:48
Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

ZARZĄDZENIE Nr 34/20 BURMISTRZA WIELUNIA z dnia 5 lutego 2020 roku w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu ofert na wsparcie realizacji w 2020 roku w Gminie Wieluń zadania publicznego w zakresie upowszechniania kultury fizycznej i sportu

06‑02‑2020 11:54:37
Dokumenty:
Plik pdf Ogloszenie konkursu ofert- zarzadzene 34_20.pdf
06‑02‑2020 11:55:27
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
564KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik odt Formularz oferty zarządzenie 34_20.odt
06‑02‑2020 11:55:27
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/vnd.oasis.opendocument.text
Rozmiar:
26KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Projekt „Innowacyjne Miasta”

28‑03‑2019 13:35:53

Alternatywny tekst z opisem obrazu.

 

Nazwa Wnioskodawcy: Fundacja Promocji Gmin Polskich

Partnerzy Projektu: Gmina Miasto Chełmno, Gmina Miasto Biłgoraj, Gmina Staszów, Gmina Busko-Zdrój, Gmina Miasto Sieradz, Gmina Wieluń.

Tytuł projektu: „Innowacyjne Miasta”

Okres realizacji: 01.09.2018 – 01.06.2020

Rodzaj wsparcia finansowego: dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej w kwocie 845 080,00 zł.

Wartość projektu: 1 002 710,00 zł ( w tym wkład własny w postaci wynagrodzeń pracowników uczestniczących w szkoleniach w ramach projektu w kwocie: 157 630,00 zł).

Obszar realizacji projektu: województwo łódzkie (powiat wieluński, sieradzki), woj. świętokrzyskie (powiat buski, staszowski), woj. Lubelskie (powiat biłgorajski), woj. Kujawsko-pomorskie (powiat chełmiński)

 

CEL GŁÓWNY

Celem projektu jest wzrost jakości i dostępności usług administracyjnych istotnych dla prowadzenia działalności gospodarczej w Gminie Miasto Chełmno, Gminie Miasto Biłgoraj, Gminie Staszów, Gminie Busko-Zdrój, Gminie Miasto Sieradz, Gminie Wieluń oraz monitorowanie procesu ich świadczenia poprzez wdrożenie w JST rozwiązań poprawiających efektywność zarządzania usługami dziedzinowymi w obszarach podatków i opłat lokalnych oraz zarządzania nieruchomościami w okresie 10.09.2018 – 01.06.2020.

GRUPA DOCELOWA

  • 6 JST: Gmina Miasto Chełmno, Gmina Miasto Biłgoraj, Gmina Staszów, Gmina Busko-Zdrój, Gmina Miasto Sieradz, Gmina Wieluń. jako beneficjenci przewidzianego w projekcie  wsparcia dotyczącego jakości i dostępności usług administracyjnych istotnych dla prowadzenia działalności gospodarczej monitorowania procesu ich świadczenia poprzez wdrożenie w JST rozwiązań poprawiających efektywność zarządzania usługami dziedzinowymi w obszarach podatków i opłat lokalnych oraz zarządzania nieruchomościami
  • 110 osób (71 K, 39 M) -  pracowników tych jednostek zatrudnionych zgodnie z wymogami ustawy o pracownikach samorządowych jako beneficjenci przewidzianego w projekcie wsparcia  dotyczącego doskonalenia kompetencji kadr.

Najważniejsze działania w ramach projektu obejmują:

  • Wdrożenie system umożliwiającego elektronizację procesu obsługi podatkowej praz poprawę dostępności do informacji o sposobie załatwienia I przebiegu sprawy dla 5 JST
  • Wdrożenie/modernizacja programów dziedzinowych z obszaru P I OPLOK dla 2 JST
  • Wdrożenie/modernizacja programów dziedzinowych z obszaru ZN dla 3 JST
  • Modernizacja bazy danych w zakresie P I OPLOK dla 1 JST
  • Elektronizację procesu świadczenia usług przez nowe e-usługi w obszarze podatków i nieruchomości – razem 60 szt
  • Podniesienie kompetencji kadr dla 6 JST (110 osób: 71K/39M) przez szkolenie z obszarów:
  • Podatków i opłat lokalnych
  • Zarządzania nieruchomościami

 

 

NAJWAŻNIEJSZE ZAKŁADANE WSKAŹNIKI:

Lp.

Wskaźniki projektu

Zakładana wartość docelowa

1

Liczba JST, które wdrożyły rozwiązania usprawniające pracę urzędu w obszarze obsługi podatkowej przedsiębiorców

6

2

Liczba JST, które wdrożyły rozwiązania usprawniające pracę urzędu w obszarze zarządzania nieruchomościami

6

3

Liczba uczestników szkoleń, którzy podnieśli kompetencje w zakresie obsługi klienta z wykorzystaniem nowoczesnych rozwiązań IT w procesie świadczenia elektronicznych usług publicznych

120

4

Liczba JST, które wdrożyły po 10 nowych usług na platformie e-PUAP  w obszarze obsługi podatkowej

4

5

Liczba JST, które wdrożyły po 5 nowych usług na platformie e-PUAP  w obszarze nieruchomości

4

6

Liczba osób objętych szkoleniami/doradztwem w zakresie kompetencji cyfrowych

110

7

Liczba wdrożonych Miejskich Systemów Komunikacji Online

5

8

Liczba uruchomionych Punktów Potwierdzania Profili Zaufanych

3

9

Liczba wdrożonych programów/modułów dziedzinowych z obszaru zarządzania nieruchomościami

3

 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
192KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
265KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Liczba komunikatów: 90 Numer strony: 3  4  5  6  7  
Informacja wytworzona przez:
Katarzyna Trzcina , w dniu:  03‑03‑2004 11:44:04
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Monika Antosiak
email: mantosiak@finn.pl tel.:(42) 684-98-91 fax: (42) 684-98-92
, w dniu:  $dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")
Data ostatniej aktualizacji:
25‑04‑2024 15:17:06
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany article-history-date-create Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
article-history-load-more
article-show-archive