Komunikat z załącznikami
Wieluń, dnia 27 czerwca 2016 roku
GPR.6220.8.2016
OBWIESZCZENIE
BURMISTRZA WIELUNIA
Zgodnie z art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 267
z późniejszymi zmianami), stosownie do art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 1235 z późniejszymi zmianami) zawiadamiam, że w dniu 27 czerwca 2016 roku zostało wydane postanowienie o odstąpieniu od obowiązku przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko dla przedsięwzięcia polegającego na budowie sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami i dwoma tłoczniami ścieków na ulicy Torowej
w miejscowości Wieluń i Dąbrowa.
Działki przewidziane pod inwestycje:
- obręb 4 miasto Wieluń: 222/42;
- obręb 4 Dąbrowa: 756/1, 743, 747, 750/1, 750/3, 750/4, 755, 757, 788, 789, 790/1, 791/1, 792, 793, 794, 795/1, 796, 798/3, 799, 800/1, 800/2, 801/3, 801/4, 802, 803/1, 803/4, 804/2, 804/3, 804/4, 806, 807, 808/4, 811/1, 811/2.
W związku z powyższym, w terminie 14 dni od dnia ukazania się niniejszego obwieszczenia tj. od dnia 28.06.2016 r. do dnia 12.07.2016 r. zainteresowane strony mogą zapoznać się ze wydanym postanowieniem oraz całą dokumentacją sprawy w Wydziale Gospodarki Przestrzennej i Rolnictwa Urzędu Miejskiego w Wieluniu w pokoju nr 40 (budynek w parku) w godzinach urzędowania (pn.- pt. 730-1530 ) oraz złożyć uwagi
i zastrzeżenia.
obieszczenie
Wieluń, dnia 16 czerwca 2016 roku
GPR.6220.12.2016
OBWIESZCZENIE
BURMISTRZA WIELUNIA
Zgodnie z art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 267
z późniejszymi zmianami), stosownie do art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 1235 z późniejszymi zmianami) zawiadamiam, że w dniu 16 czerwca 2016 roku na wniosek Inwestora Gminy Wieluń złożony za pośrednictwem pełnomocnika Pana Dariusza Gędek zostało wszczęte postępowanie administracyjne
w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie kanalizacji sanitarnej w systemie grawitacyjno-tłocznym/podciśnieniowym wraz
z urządzeniami budowlanymi niezbędnymi do zasilania projektowanych pompowni dla wsi Jodłowiec i Sieniec we wschodniej części gminy Wieluń.
Planowana inwestycja obejmuje zakres następujących działek:
- w miejscowości Chodaki w obrębie 6 Jodłowiec działki nr: 490, 454, 480, 476, 472/2, 473, 471/1, 470/1;
- w miejscowości Jodłowiec w obrębie 6 Jodłowiec działki nr: 200, 26/2, 261, 402, 400/1, 367/4, 369, 365/3, 128, 495, 494, 491, 262;
- w miejscowości Sieniec w obrębie 17 Sieniec działki nr: 1476, 1151/3, 1227/2, 1216, 1191, 1164/2, 1163/2, 1162/2, 1161/2, 1160/2, 1195, 562/2, 561/2, 560/2, 564/1, 544, 1192, 1198/2, 1197/2, 1211/2, 1203/2, 1565, 1563, 772, 1159, 1138, 552, 550, 549, 1502, 539, 789, 791, 465/4, 465/3, 462/3.
W związku z powyższym informuję o uprawnieniach wszystkich stron tego postępowania, wynikających z art. 10 k.p.a. do czynnego w nim udziału w każdym jego stadium.
W terminie 14 dni tj. od dnia 24.06.2016 r. do dnia 08.07.2016 r. można zapoznać się ze złożonym wnioskiem oraz kartą informacyjną przedsięwzięcia w Wydziale Gospodarki Przestrzennej i Rolnictwa Urzędu Miejskiego w Wieluniu w pokoju nr 40 (budynek w parku), oraz złożyć uwagi i zastrzeżenia.
Zgodnie z art. 64 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska orazo ocenach oddziaływania na środowisko,
§ 3 ust. 1 pkt 102 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2010 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko, decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach w niniejszej sprawie wydaje się po dokonaniu uzgodnień z następującymi organami:
- Regionalnym Dyrektorem Ochrony Środowiska;
- Państwowym Powiatowym Inspektorem Sanitarnym.
obieszczenie
Wieluń, dnia 22 czerwca 2016 roku
GPR.6220.14.2016
OBWIESZCZENIE
BURMISTRZA WIELUNIA
Zgodnie z art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 267
z późniejszymi zmianami), stosownie do art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 1235 z późniejszymi zmianami) zawiadamiam, że w dniu 22 czerwca 2016 roku na wniosek Inwestora Gminy Wieluń złożony za pośrednictwem pełnomocnika Pana Józefa Grygorcewicza zostało wszczęte postępowanie administracyjne
w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Olewin w Gminie Wieluń.
Planowana inwestycja obejmuje zakres następujących działek:
- w miejscowości Olewin w obrębie 13 Olewin działki nr: 46/2, 47/2, 48/2, 49/2, 50/2, 51/2, 52/3, 53/2, 54/2, 55/2, 529/1, 609/1, 619/1, 559, 665/3, 667/2, 753, 756, 760, 777, 778, 780/2, 780/3, 780/4, 781, 782, 783, 971/1
- w miejscowości Widoradz Dolny w obrębie 22 Widoradz działka nr: 194;
W związku z powyższym informuję o uprawnieniach wszystkich stron tego postępowania, wynikających z art. 10 k.p.a. do czynnego w nim udziału w każdym jego stadium.
W terminie 14 dni tj. od dnia 24.06.2016 r. do dnia 08.07.2016 r. można zapoznać się ze złożonym wnioskiem oraz kartą informacyjną przedsięwzięcia w Wydziale Gospodarki Przestrzennej i Rolnictwa Urzędu Miejskiego w Wieluniu w pokoju nr 40 (budynek w parku), oraz złożyć uwagi i zastrzeżenia.
Zgodnie z art. 64 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko,
§ 3 ust. 1 pkt 102 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2010 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko, decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach w niniejszej sprawie wydaje się po dokonaniu uzgodnień z następującymi organami:
- Regionalnym Dyrektorem Ochrony Środowiska;
- Państwowym Powiatowym Inspektorem Sanitarnym.
Obwieszczenie
Wieluń, dnia 21 czerwca 2016 roku
GPR.6220.13.2016
OBWIESZCZENIE
BURMISTRZA WIELUNIA
Zgodnie z art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 267
z późniejszymi zmianami), stosownie do art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 1235 z późniejszymi zmianami) zawiadamiam, że w dniu 16 czerwca 2016 roku na wniosek Inwestora Gminy Wieluń złożony za pośrednictwem pełnomocnika Pana Dariusza Gędek zostało wszczęte postępowanie administracyjne
w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie kanalizacji sanitarnej w systemie grawitacyjno-tłocznym/podciśnieniowym wraz
z urządzeniami budowlanymi niezbędnymi do zasilania projektowanych pompowni dla wsi Starzenice i Masłowice we wschodniej części gminy Wieluń.
Planowana inwestycja obejmuje zakres następujących działek:
- w miejscowości Starzenice w obrębie 18 Starzenice działki nr: 280, 383, 348, 202/3, 291, 316, 328, 345, 337, 339, 338, 331, 332, 346/1, 347, 239/2, 352, 351/2;
- w miejscowości Małyszyn w obrębie 9 Małyszyn działka nr: 43;
- w miejscowości Masłowice w obrębie 10 Masłowice działki nr: 834/3, 834/1, 834/5, 464, 710, 455, 834/4, 672, 673/1, 671, 670/2, 660/2, 368, 537, 594, 626, 505, 162, 571/1, 660/1, 571/2, 818/2, 721/8, 721/9, 721/4, 721/56, 721/2, 721/53, 508, 507/1, 547, 545, 555/4, 555/1, 534, 659, 701, 922, 822/2.
W związku z powyższym informuję o uprawnieniach wszystkich stron tego postępowania, wynikających z art. 10 k.p.a. do czynnego w nim udziału w każdym jego stadium.
W terminie 14 dni tj. od dnia 24.06.2016 r. do dnia 08.07.2016 r. można zapoznać się ze złożonym wnioskiem oraz kartą informacyjną przedsięwzięcia w Wydziale Gospodarki Przestrzennej i Rolnictwa Urzędu Miejskiego w Wieluniu w pokoju nr 40 (budynek w parku), oraz złożyć uwagi i zastrzeżenia.
Zgodnie z art. 64 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko,
§ 3 ust. 1 pkt 102 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2010 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko, decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach w niniejszej sprawie wydaje się po dokonaniu uzgodnień z następującymi organami:
- Regionalnym Dyrektorem Ochrony Środowiska;
- Państwowym Powiatowym Inspektorem Sanitarnym.
OBWIESZCZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA RUDA
Wieluń, dnia 15 czerwca 2016 roku
GPR.6220.11.2016
OBWIESZCZENIE
BURMISTRZA WIELUNIA
Zgodnie z art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 267
z późniejszymi zmianami), stosownie do art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 1235 z późniejszymi zmianami) zawiadamiam, że w dniu 15 czerwca 2016 roku na wniosek Inwestora Pana Wrzosek Waldemara złożony za pośrednictwem pełnomocnika Pani Hanny Szymanowicz zostało wszczęte postępowanie administracyjne
w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie obory wraz z infrastrukturą, w systemie wolnostanowiskowego utrzymania krów mlecznych w liczbie do 205 DJP na rusztach oraz głębokiej ściółce. Realizacja przedsięwzięcia przewidziana jest w miejscowości Ruda, gmina Wieluń, na działce nr ewid. 1140, obręb 15.
W związku z powyższym informuję o uprawnieniach wszystkich stron tego postępowania, wynikających z art. 10 k.p.a. do czynnego w nim udziału w każdym jego stadium.
W terminie 14 dni tj. od dnia 21.06.2016 r. do dnia 05.07.2016 r. można zapoznać się ze złożonym wnioskiem oraz kartą informacyjną przedsięwzięcia w Wydziale Gospodarki Przestrzennej i Rolnictwa Urzędu Miejskiego w Wieluniu w pokoju nr 40 (budynek w parku), oraz złożyć uwagi i zastrzeżenia.
Zgodnie z art. 64 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko,
§ 3 ust. 1 pkt 102 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2010 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko, decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach w niniejszej sprawie wydaje się po dokonaniu uzgodnień z następującymi organami:
- Regionalnym Dyrektorem Ochrony Środowiska;
- Państwowym Powiatowym Inspektorem Sanitarnym.
DECYZJA W SPRAWIE STACJI PALIW W GASZYNIE
Wieluń, dnia 20 czerwca 2016 roku
GPR.6220.8.1.2015/16
OBWIESZCZENIE
BURMISTRZA WIELUNIA
Zgodnie z art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego (tekst jednolity
Dz. U. z 2016 r. poz. 23), stosownie do art. 38 i art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r.
o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 1235 z późniejszymi zmianami) zawiadamiam, że w dniu 16 czerwca 2016 roku została wydana decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie stacji paliw wraz z infrastrukturą towarzysząca w miejscowości Gaszyn, gmina Wieluń, na działce o nr ewid. 680/6.
Zainteresowane strony mogą zapoznać się z jej treścią Wydziale Gospodarki Przestrzennej i Rolnictwa Urzędu Miejskiego w Wieluniu w pokoju nr 40 (budynek w parku) w godzinach urzędowania (pn.- pt. 730-1530 ) oraz złożyć uwagi i zastrzeżenia.
W przypadku odwołania od niniejszej decyzji strony mogą je wnosić w terminie 14 dni dnia ukazania się niniejszego ogłoszenia tj. od 21.06.2016 r do 05.07.2016 r. do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Sieradzu za pośrednictwem Burmistrza Wielunia.
pierwszy ustny przetarg nieograniczony na sprzedaż niezabudowanej nieruchomości gruntowej, będącej własnością Gminy Wieluń, położonej w Wieluniu, przy ul. Pawlikowskiej - Jasnorzewskiej, obręb 10, oznaczonej ewidencyjnie jako działka nr 92/3 o powierzchni 0,1254 ha.
BURMISTRZ WIELUNIA
ogłasza
pierwszy ustny przetarg nieograniczony na sprzedaż
niezabudowanej nieruchomości gruntowej, będącej własnością Gminy Wieluń, położonej
w Wieluniu, przy ul. Pawlikowskiej - Jasnorzewskiej, obręb 10, oznaczonej ewidencyjnie jako działka
nr 92/3 o powierzchni 0,1254 ha.
Dla nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta SR1W/00030763/2. Nieruchomość jest wolna
od wszelkich długów i obciążeń. Zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego miasta zatwierdzonym Uchwałą IX/93/11 Rady Miejskiej w Wieluniu z dnia 21 czerwca 2011 r. opublikowaną
w Dzienniku Urzędowym Województwa Łódzkiego Nr 231, poz. 2388 z dnia 13 sierpnia 2011 r., nieruchomość położona jest na terenie zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej, oznaczonym w planie symbolem MN 2.
Cena wywoławcza działki:81 000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt jeden tysięcy złotych)
Wadium: 8 100,00 zł ( słownie; osiem tysięcy złotych)
Termin przetargu: 5 lipca 2016 r. – godzina 8 00
Do ceny uzyskanej w przetargu dolicza się należny podatek VAT.
Wadium w określonej wyżej wysokości należy wpłacić w terminie do 28 czerwca 2016 r.
na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Wieluniu:
ESBANK Bank Spółdzielczy z siedzibą w Radomsku
52 8980 0009 2023 0026 4415 0006
W tytule przelewu należy wpisać „przetarg – działka nr 92/3, obręb 10”
Za datę wniesienia wadium uważa się wpływ środków pieniężnych na rachunek Gminy Wieluń.
Przetarg odbędzie się w Urzędzie Miejskim w Wieluniu – plac Kazimierza Wielkiego 1, sala nr 11
w ratuszu.
Uczestnicy przetargu zobowiązani są przedstawić Komisji Przetargowej następujące dokumenty:
- osoby fizyczne – dokument tożsamości,
- osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą – zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (aktualność zaświadczenia winna być potwierdzona przez organ dokonujący rejestracji
w okresie 3 miesięcy przed terminem przetargu) lub umowę spółki cywilnej lub aktualny (z ostatnich 6 miesięcy) odpis z KRS, w przypadku podmiotów, na które przepisy ustaw nakładają obowiązek uzyskania wpisu do Krajowego Rejestru Sądowego.
Uczestnicy biorą udział w przetargu osobiście lub przez pełnomocnika. Pełnomocnictwo wymaga formy aktu notarialnego.
Osoby pozostające w związku małżeńskim i posiadające ustrój wspólności majątkowej biorą udział
w przetargu osobiście lub okazują oświadczenie współmałżonka, iż wyraża on zgodę na nabycie nieruchomości będącej przedmiotem przetargu, po cenie wylicytowanej przez współmałżonka przystępującego do przetargu.
Wadium wniesione przez uczestnika przetargu, który przetarg wygrał zalicza się na poczet ceny nabycia nieruchomości. Wadium wniesione przez uczestnika przetargu, który przegrał przetarg podlega zwrotowi. Jeżeli osoba ustalona jako nabywca nieruchomości nie przystąpi bez usprawiedliwienia do zawarcia umowy w miejscu
i terminie wskazanym w zawiadomieniu organizator przetargu odstąpi od zawarcia umowy, a wypłacone wadium nie będzie podlegać zwrotowi.
Osoby przystępujące do przetargu zobowiązane będą do złożenia oświadczenia:
- o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych przez Gminę Wieluń w związku
z przetargiem na sprzedaż nieruchomości - podstawa prawna art. 23 ust. 1 pkt 1 i 2, art. 24 ustawy
z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2015 r. poz. 2135 ze zm.); - że znany jest im stan przedmiotu przetargu i nie wnoszą z tytułu stanu przedmiotu przetargu żadnych zastrzeżeń;
- że zapoznały się z zapisami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla nieruchomości objętych przetargiem.
Dodatkowe informacje o nieruchomości można uzyskać w Wydziale Gospodarki Przestrzennej
i Rolnictwa Urzędu Miejskiego w Wieluniu (plac Kazimierza Wielkiego 2, pokój nr 41)
od poniedziałku do piątku w godzinach 7 30 – 15 30 .
Właściciel nieruchomości może odwołać ogłoszony przetarg bez uzasadnienia przyczyn.
Nieruchomość sprzedawana jest na podstawie danych z ewidencji gruntów a wznowienie i okazanie granic następuje na koszt i staraniem nabywcy.
Koszty notarialne i sądowe ponosi nabywca.
Wieluń, dnia 30 maja 2016 r.
pierwszy ustny przetarg nieograniczony na sprzedaż niezabudowanej nieruchomości gruntowej, będącej własnością Gminy Wieluń, położonej w Wieluniu, przy ul. Pawlikowskiej - Jasnorzewskiej, obręb 10, oznaczonej ewidencyjnie jako działka nr 92/8 o powierzchni 0,1201 ha.
BURMISTRZ WIELUNIA
ogłasza
pierwszy ustny przetarg nieograniczony na sprzedaż
niezabudowanej nieruchomości gruntowej, będącej własnością Gminy Wieluń, położonej
w Wieluniu, przy ul. Pawlikowskiej - Jasnorzewskiej, obręb 10, oznaczonej ewidencyjnie jako działka
nr 92/8 o powierzchni 0,1201 ha.
Dla nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta SR1W/00030763/2. Nieruchomość jest wolna
od wszelkich długów i obciążeń. Zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego miasta zatwierdzonym Uchwałą IX/93/11 Rady Miejskiej w Wieluniu z dnia 21 czerwca 2011 r. opublikowaną
w Dzienniku Urzędowym Województwa Łódzkiego Nr 231, poz. 2388 z dnia 13 sierpnia 2011 r., nieruchomość położona jest na terenie zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej, oznaczonym w planie symbolem MN 2.
Cena wywoławcza działki:78 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt osiem tysięcy złotych)
Wadium: 7 700,00 zł ( słownie: siedem tysiecy siedemset złotych)
Termin przetargu: 5 lipca 2016 r. – godzina 10 00
Do ceny uzyskanej w przetargu dolicza się należny podatek VAT.
Wadium w określonej wyżej wysokości należy wpłacić w terminie do 28 czerwca 2016 r.
na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Wieluniu:
ESBANK Bank Spółdzielczy z siedzibą w Radomsku
52 8980 0009 2023 0026 4415 0006
W tytule przelewu należy wpisać „przetarg – działka nr 92/8, obręb 10”
Za datę wniesienia wadium uważa się wpływ środków pieniężnych na rachunek Gminy Wieluń.
Przetarg odbędzie się w Urzędzie Miejskim w Wieluniu – plac Kazimierza Wielkiego 1, sala nr 11
w ratuszu.
Uczestnicy przetargu zobowiązani są przedstawić Komisji Przetargowej następujące dokumenty:
- osoby fizyczne – dokument tożsamości,
- osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą – zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (aktualność zaświadczenia winna być potwierdzona przez organ dokonujący rejestracji
w okresie 3 miesięcy przed terminem przetargu) lub umowę spółki cywilnej lub aktualny (z ostatnich 6 miesięcy) odpis z KRS, w przypadku podmiotów, na które przepisy ustaw nakładają obowiązek uzyskania wpisu do Krajowego Rejestru Sądowego.
Uczestnicy biorą udział w przetargu osobiście lub przez pełnomocnika. Pełnomocnictwo wymaga formy aktu notarialnego.
Osoby pozostające w związku małżeńskim i posiadające ustrój wspólności majątkowej biorą udział
w przetargu osobiście lub okazują oświadczenie współmałżonka, iż wyraża on zgodę na nabycie nieruchomości będącej przedmiotem przetargu, po cenie wylicytowanej przez współmałżonka przystępującego do przetargu.
Wadium wniesione przez uczestnika przetargu, który przetarg wygrał zalicza się na poczet ceny nabycia nieruchomości. Wadium wniesione przez uczestnika przetargu, który przegrał przetarg podlega zwrotowi. Jeżeli osoba ustalona jako nabywca nieruchomości nie przystąpi bez usprawiedliwienia do zawarcia umowy w miejscu
i terminie wskazanym w zawiadomieniu organizator przetargu odstąpi od zawarcia umowy, a wypłacone wadium nie będzie podlegać zwrotowi.
Osoby przystępujące do przetargu zobowiązane będą do złożenia oświadczenia:
- o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych przez Gminę Wieluń w związku
z przetargiem na sprzedaż nieruchomości - podstawa prawna art. 23 ust. 1 pkt 1 i 2, art. 24 ustawy
z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2015 r. poz. 2135 ze zm.); - że znany jest im stan przedmiotu przetargu i nie wnoszą z tytułu stanu przedmiotu przetargu żadnych zastrzeżeń;
- że zapoznały się z zapisami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla nieruchomości objętych przetargiem.
Dodatkowe informacje o nieruchomości można uzyskać w Wydziale Gospodarki Przestrzennej
i Rolnictwa Urzędu Miejskiego w Wieluniu (plac Kazimierza Wielkiego 2, pokój nr 41)
od poniedziałku do piątku w godzinach 7 30 – 15 30 .
Właściciel nieruchomości może odwołać ogłoszony przetarg bez uzasadnienia przyczyn.
Nieruchomość sprzedawana jest na podstawie danych z ewidencji gruntów a wznowienie i okazanie granic następuje na koszt i staraniem nabywcy.
Koszty notarialne i sądowe ponosi nabywca.
Wieluń, dnia 30 maja 2016 r.
pierwszy ustny przetarg nieograniczony na sprzedaż niezabudowanej nieruchomości gruntowej, będącej własnością Gminy Wieluń, położonej w Wieluniu, przy ul. Pawlikowskiej - Jasnorzewskiej, obręb 10, oznaczonej ewidencyjnie jako działka nr 92/8 o powierzchni 0,1201 ha.
BURMISTRZ WIELUNIA
ogłasza
pierwszy ustny przetarg nieograniczony na sprzedaż
niezabudowanej nieruchomości gruntowej, będącej własnością Gminy Wieluń, położonej
w Wieluniu, przy ul. Pawlikowskiej - Jasnorzewskiej, obręb 10, oznaczonej ewidencyjnie jako działka
nr 92/8 o powierzchni 0,1201 ha.
Dla nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta SR1W/00030763/2. Nieruchomość jest wolna
od wszelkich długów i obciążeń. Zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego miasta zatwierdzonym Uchwałą IX/93/11 Rady Miejskiej w Wieluniu z dnia 21 czerwca 2011 r. opublikowaną
w Dzienniku Urzędowym Województwa Łódzkiego Nr 231, poz. 2388 z dnia 13 sierpnia 2011 r., nieruchomość położona jest na terenie zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej, oznaczonym w planie symbolem MN 2.
Cena wywoławcza działki:78 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt osiem tysięcy złotych)
Wadium: 7 700,00 zł ( słownie: siedem tysięcy siedemset złotych)
Termin przetargu: 5 lipca 2016 r. – godzina 10 00
Do ceny uzyskanej w przetargu dolicza się należny podatek VAT.
Wadium w określonej wyżej wysokości należy wpłacić w terminie do 28 czerwca 2016 r.
na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Wieluniu:
ESBANK Bank Spółdzielczy z siedzibą w Radomsku
52 8980 0009 2023 0026 4415 0006
W tytule przelewu należy wpisać „przetarg – działka nr 92/8, obręb 10”
Za datę wniesienia wadium uważa się wpływ środków pieniężnych na rachunek Gminy Wieluń.
Przetarg odbędzie się w Urzędzie Miejskim w Wieluniu – plac Kazimierza Wielkiego 1, sala nr 11
w ratuszu.
Uczestnicy przetargu zobowiązani są przedstawić Komisji Przetargowej następujące dokumenty:
- osoby fizyczne – dokument tożsamości,
- osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą – zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (aktualność zaświadczenia winna być potwierdzona przez organ dokonujący rejestracji
w okresie 3 miesięcy przed terminem przetargu) lub umowę spółki cywilnej lub aktualny (z ostatnich 6 miesięcy) odpis z KRS, w przypadku podmiotów, na które przepisy ustaw nakładają obowiązek uzyskania wpisu do Krajowego Rejestru Sądowego.
Uczestnicy biorą udział w przetargu osobiście lub przez pełnomocnika. Pełnomocnictwo wymaga formy aktu notarialnego.
Osoby pozostające w związku małżeńskim i posiadające ustrój wspólności majątkowej biorą udział
w przetargu osobiście lub okazują oświadczenie współmałżonka, iż wyraża on zgodę na nabycie nieruchomości będącej przedmiotem przetargu, po cenie wylicytowanej przez współmałżonka przystępującego do przetargu.
Wadium wniesione przez uczestnika przetargu, który przetarg wygrał zalicza się na poczet ceny nabycia nieruchomości. Wadium wniesione przez uczestnika przetargu, który przegrał przetarg podlega zwrotowi. Jeżeli osoba ustalona jako nabywca nieruchomości nie przystąpi bez usprawiedliwienia do zawarcia umowy w miejscu
i terminie wskazanym w zawiadomieniu organizator przetargu odstąpi od zawarcia umowy, a wypłacone wadium nie będzie podlegać zwrotowi.
Osoby przystępujące do przetargu zobowiązane będą do złożenia oświadczenia:
- o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych przez Gminę Wieluń w związku
z przetargiem na sprzedaż nieruchomości - podstawa prawna art. 23 ust. 1 pkt 1 i 2, art. 24 ustawy
z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2015 r. poz. 2135 ze zm.); - że znany jest im stan przedmiotu przetargu i nie wnoszą z tytułu stanu przedmiotu przetargu żadnych zastrzeżeń;
- że zapoznały się z zapisami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla nieruchomości objętych przetargiem.
Dodatkowe informacje o nieruchomości można uzyskać w Wydziale Gospodarki Przestrzennej
i Rolnictwa Urzędu Miejskiego w Wieluniu (plac Kazimierza Wielkiego 2, pokój nr 41)
od poniedziałku do piątku w godzinach 7 30 – 15 30 .
Właściciel nieruchomości może odwołać ogłoszony przetarg bez uzasadnienia przyczyn.
Nieruchomość sprzedawana jest na podstawie danych z ewidencji gruntów a wznowienie i okazanie granic następuje na koszt i staraniem nabywcy.
Koszty notarialne i sądowe ponosi nabywca.
Wieluń, dnia 30 maja 2016 r.