[puste]
Wieluń, 07 lipca 2014r.
GKOŚ.6002.6.2014
POSTANOWIENIE
Na podstawie art. 63 ust. 1 i 4, art. 66 ustawy z 3 października2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013r., poz. 1235 ze zm.) oraz na podstawie § 3 ust. 1 pkt 88 lit. d Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2010 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. Nr 213, poz. 1397 ze zm.), w związku z art. 123 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013r., poz. 267 ze zm.), po rozpatrzeniu wniosku złożonego przez Pana Jerzego Kołomaka - pełnomocnika inwestora w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przedsięwzięcia polegającego na budowie zbiornika małej retencji w Kurowie w gminie Wieluń
1. Uznać dla przedsięwzięcia polegającego na budowie zbiornika małej retencji w Kurowie gmina Wieluń obowiązek przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko w tym sporządzić raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko.
2. Raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko winien zawierać:
1) opis planowanego przedsięwzięcia a w szczególności - charakterystykę całego przedsięwzięcia i warunki użytkowania terenu w fazie budowy i eksploatacji lub użytkowania;
2) opis elementów przyrodniczych środowiska objętych zakresem przewidywanego oddziaływania planowanego przedsięwzięcia na środowisko;
3) opis przewidywanych skutków dla środowiska w przypadku niepodejmowania przedsięwzięcia;
4) opis analizowanych wariantów, w tym:
a) wariantu proponowanego przez wnioskodawcę oraz racjonalnego wariantu alternatywnego;
b) wariantu najkorzystniejszego dla środowiska wraz z uzasadnieniem wyboru;
5) uzasadnienie proponowanego przez wnioskodawcę wariantu ze wskazaniem jego oddziaływania na środowisko, a w szczególności na:
a) ludzi, rośliny, zwierzęta, siedlisko przyrodnicze, wodę i powietrze
b) powierzchnie ziemi, klimat i krajobraz
c) dobra materialne
6) przedstawienie zagadnień w formie graficznej;7) analizę możliwych konfliktów społecznych związanych z planowanym przedsięwzięciem;
8) nazwisko osoby lub osób sporządzających raport;
9) źródła informacji stanowiące podstawę do sporządzenia raportu
10) określenie środowiska przyrodniczego i hydrogeologicznego, w tym
a) określenie budowy geologicznej oraz warunków hydrogeologicznych w rejonie projektowanej inwestycji,
b) dokładna analiza wpływu planowanej inwestycji na środowisko gruntowo-wodne i stosunki wodne,
c) scharakteryzowanie wszystkich zbiorników wód podziemnych (GZWP) w obrębie inwestycji, omówienie stopnia ich ochrony oraz wskazanie w obrębie jakich jednolitych części wód (JCWP, JCWPd) zlokalizowana jest inwestycja (m.in. określenie statusu ochrony wód zgodnie z planem gospodarowania wodami) oraz odniesienie się do możliwości nieosiągnięcia celów środowiskowych zawartych w planie gospodarowania wodami na obszarze dorzecza,
d) inwentaryzacja znajdujących się w strefie stwierdzonych oddziaływań przedsięwzięcia gatunków roślin, zwierząt i grzybów oraz siedlisk przyrodniczych, ze szczególnym uwzględnieniem gatunków i siedlisk podlegających ochronie prawnej. Wyniki inwentaryzacji (podane w formie spisów) winny dotyczyć okresu reprezentatywnego dla roślin, zwierząt i grzybów. Stanowiska chronionych gatunków roślin i grzybów oraz miejsca występowania chronionych gatunków zwierząt należy zaznaczyć na podkładzie mapowym. W stosunku do osobników chronionych gatunków zwierząt określić charakter ich występowania na terenie objętym oddziaływaniem inwestycji (np. gatunek lęgowy, żerujący, migrujący itp.),
e) opis przyjętej metodyki dla wykonania inwentaryzacji przyrodniczej, określenia oddziaływań w stosunku do walorów przyrodniczych,
f) opis działań minimalizujących i kompensujących przewidywane oddziaływania,
g) przedstawienie inwentaryzacji drzew i krzewów planowanych do wycinki podając: nazwę gatunkową, obwód drzew mierzony na wysokości 130 cm, stan zdrowotny szacowany wiek, powierzchnię zajmowaną przez krzewy, zasiedlenie przez gatunki chronione, termin wycinki,
h)wskazanie terminów (miesięcy) wykonania prac przygotowawczych i budowlanych,
i) omówienie sposobu prowadzenia prac budowlanych przy użyciu ciężkiego sprzętu, a także odniesienie się do kwestii dotyczącej minimalizacji potencjalnego negatywnego oddziaływania użytych podczas prac maszyn. Wskazać miejsce przetrzymywania maszyn budowlanych i składowania materiałów budowlanych,
j) omówienie sposobu ochrony gatunków i siedlisk objętych ochroną prawną wraz z propozycją monitoringu w trakcie prowadzenia robót budowlanych,
k) zaproponowanie monitoringu na etapie funkcjonowania przedsięwzięcia,
l) analiza oddziaływania przedsięwzięcia na elementy przyrodnicze znajdujące się na terenie planowanego zbiornika oraz w jego sąsiedztwie,
11) technologii wykonania projektowanego zbiornika wraz z towarzysząca mu infrastrukturą,
12) opisania odpadów powstających na etapie realizacji, eksploatacji i likwidacji inwestycji, a także sposobu postępowania z nimi zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
13) analizy możliwych konfliktów społecznych związanych z planowanym przedsięwzięciem
14) raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko powinien uwzględniać oddziaływanie przedsięwzięcia na etapach jego realizacji, eksploatacji lub użytkowania oraz likwidacj
Uzasadnienie
Wnioskiem z dnia 08.04.2014r. Jerzy Kołomak (pełnomocnik Inwestora) - Pracownia Melioracyjna "MELIOPROJEKT" zwrócił się do Burmistrza Wielunia o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia polegającego na budowie zbiornika małej retencji w Kurowie gmina Wieluń. Planowane przedsięwzięcie należy do grupy przedsięwzięć mogących potencjalnie znacząco oddziaływać na środowisko, dla których może być stwierdzony obowiązek przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko. Zgodnie z art. 63 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie (...) ewentualny obowiązek przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko stwierdza w drodze postanowienia organ właściwy do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia. Stosownie do art. 64 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie (...) , Burmistrz Wielunia zwrócił się dnia 8 maja 2014r. do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Łodzi oraz Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Wieluniu z wnioskiem o wyrażenie opinii czy przedmiotowa inwestycja wymaga przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko oraz o określenie zakresu raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, w przypadku stwierdzenia takiej potrzeby. Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny opinią z dnia 04.06.2014r. znak PSSE.ZNS-460-22/14 wyraził opinię, że przeprowadzenie oceny oddziaływania na środowisko planowanego przedsięwzięcia może nie być wymagane. Natomiast Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Łodzi postanowieniem z dnia 18 czerwca 2014r., znak WOOŚ-I.4240.207.2014.KA, stwierdził konieczność przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko dla planowanego przedsięwzięcia i określił zakres raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 66 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko.
Kierując się uwarunkowaniami wynikającymi z art. 63 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie (...), w szczególności ze względu na:
- rodzaj i charakterystykę przedsięwzięcia - budowa zbiornika małej retencji w Kurowie w gminie Wieluń, o powierzchni ok. 50 ha, o średniej głębokości zbiornika 1,5-2,5 m, długości zbiornika ok. 1 300 m (w najdłuższym miejscu) i szerokości zbiornika ok. 500 m (w najszerszym miejscu)
- emisję wprowadzanych zanieczyszczeń do środowiska, a przede wszystkim ingerencję w środowisko gruntowo-wodne, środowisko przyrodnicze, jak również emisja hałasu na skutek ciężkiego sprzętu, emisja substancji pyłowych i gazowych do powietrza atmosferycznego z pracujących maszyn, transportujących materiały itp., generowanie odpadów.
Po uwzględnieniu stanowiska organów opiniujących, przede wszystkim Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Łodzi stwierdzono potrzebę przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko planowanego przedsięwzięcia i sporządzenia raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko. Wobec powyższego orzeczono jak w sentencji.
Pouczenie
Na niniejsze postanowienie służy zażalenie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Sieradzu za moim pośrednictwem w terminie 7 dni licząc od dnia doręczenia niniejszego postanowienia.
INFORMACJA O DOFINANSOWANIU ZE STRONY WOJEWÓDZKIEGO FUNDUSZU OCHRONY ŚRODOWISKA I GOSPODARKI WODNEJ W ŁODZI
Gmina Wieluń informuje, iż zadanie pn. "Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Kurowie" realizowane jest z udziałem środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi.
wartość ogólna zadania: 541 718,00 PLN
wysokość dofinansowania ze środków WFOŚiGW w Łodzi: 190.184,00 PLN
forma dofinansowania z WFOŚiGW w Łodzi: umorzenie pożyczki
INFORMACJA O DOFINANSOWANIU ZE STRONY WOJEWÓDZKIEGO FUNDUSZU OCHRONY ŚRODOWISKA I GOSPODARKI WODNEJ W ŁODZI
Gmina Wieluń informuje, iż zadanie pn. "Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej
w Masłowicach" realizowane jest z udziałem środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony
Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi.
wartość ogólna zadania: 611 447,00 PLN
wysokość dofinansowania ze środków WFOŚiGW w Łodzi: 429 116,00 PLN
forma dofinansowania z WFOŚiGW w Łodzi:
pożyczka w wysokości 214 558,00 PLN i dotacja w wysokości 214 558,00 PLN.
Postanowienie
Wieluń, 25 czerwca 2014 r.
GKOŚ.6002.5.2014
P O S T A N O W I E N I E
Na podstawie art. 123 KPA ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. (Dz. U. z 2013 r., poz. 267), art. 63 ust. 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013 r. poz. 1235), § 3 ust. 1 pkt 80 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2010 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. z 2010, Nr 213, poz. 1397 z późn. zm.) oraz po rozpatrzeniu wniosku złożonego przez STRABARG Sp. z o.o. Biuro Wytwórni MMA, z dnia 24.03.2014 r. w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na prowadzeniu zbierania i przetwarzania odpadu o kodzie 17 01 81- destruktu drogowego w Wytwórni Mas Asfaltowych STRABARG w Wieluniu przy ul. Długosza, na działce nr 60/8
postanawiam
odstąpić od obowiązku przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko polegającego na prowadzeniu zbierania i przetwarzania odpadu o kodzie 17 01 81- destruktu drogowego, do realizacji na działce 60/8 w Wieluniu przy ul. Długosza
UZASADNIENIE
Przedsięwzięcie polegające na prowadzeniu zbierania i przetwarzania odpadu o kodzie 17 01 81- destruktu drogowego, do realizacji na działce 60/8 w Wieluniu przy ul. Długosza, w myśl § 3 ust. 1, pkt 80 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2010 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. Nr 213, poz.1397 ze zm.), należy do przedsięwzięć wymagających uzyskania decyzji środowiskowej.
Organ prowadzący postępowanie, odstąpił od obowiązku przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko, dla przedmiotowego przedsięwzięcia, po otrzymaniu opinii Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Łodzi - znak: WOOŚ.-I.4240.176.2014.MP3.2 z dnia 09.06.2014 r., oraz opinii Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Wieluniu - znak: N. zn: PSSE.ZNS-460-18/14 z dnia 26.05.2014r. w których to odstąpiono od konieczności przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko dla przedmiotowego przedsięwzięcia.
Z informacji o planowanym przedsięwzięciu wynika, że inwestycja polegać będzie na prowadzeniu zbierania i przetwarzania odpadu o kodzie 17 01 81- destruktu asfaltowego, zlokalizowanego w miejscowości Wieluń przy ul. Długosza (działka nr ewid. 60/8). Na wskazanym terenie znajduje się wytwórnia mas asfaltowych z linią do produkcji masy bitumicznej AMMANN 160 o maksymalnej wydajności do 180 Mg/h. Wytwórnia Mas Bitumicznych w Wieluniu przy ul. Długosza zlokalizowana jest w północno-wschodniej części miasta. Najbliższa zabudowa mieszkaniowa zlokalizowana jest w odległości ok. 150 m na południowy - wschód oraz 200 m na południowy - zachód od terenu przedsięwzięcia i jest to zabudowa o charakterze zagrodowym.
Odpady przewidziane do przetwarzania (odzysku) w postaci destruktu magazynowane będą na terenie Mas Bitumicznych w Wieluniu w boksie betonowym na podłożu utwardzonym. Wydzielone boksy posiadają szczelne podłoże, oraz betonowe ściany oporowe- uniemożliwiające mieszanie się odpadów z surowcami.
Przedmiotowe przedsięwzięcie jest powiązane z instalacją wytwórni mieszanek bitumicznych, jako jedna z części składowych wytwórni. W związku z wdrożeniem procesu odzysku destruktu drogowego wielkość produkcji mieszanek bitumicznych nie ulegnie zwiększeniu, należy uznać jednak wpływ przedmiotowego przedsięwzięcia na możliwość kumulowania się oddziaływań jako mało znaczący.
Emisja zanieczyszczeń do powietrza nie ulegnie zmianie. Prowadzenie zbierania i przetwarzania destruktu asfaltowego nie wpłynie na zmianę emisji hałasu z wytwórni mas asfaltowych. Ilości środków transportujących nie ulegną zwiększeniu, ze względu na mniejszą ilość zakupu materiałów do produkcji.
Planowana inwestycja nie będzie miała znaczącego, negatywnego oddziaływania na cele ochrony, przedmioty ochrony, integralność obszarów i spójność europejskiej sieci ekologicznej Natura 2000, najbliżej bowiem położonym obszarem Natura 2000 jest Załęczański Łuk Warty (PLH 100007) położony w odległości ok. 13 km od planowanej inwestycji.
Inwestycja po zrealizowaniu zgodnie z zaproponowanymi w karcie informacyjnej przedsięwzięcia rozwiązaniami techniczno-technologicznymi i organizacyjnymi, nie będzie stwarzała zagrożenia dla środowiska. W trakcie funkcjonowania będzie jedynie nieznacznie oddziaływała na środowisko w zakresie emisji zanieczyszczeń do powietrza i hałasu. Nie będzie to jednak powodowało znaczących uciążliwości dla środowiska.
Jednocześnie nie zachodzą szczegółowe uwarunkowania zawarte w art. 63 cytowanej wyżej ustawy, a w szczególności: brak występowania ponadnormatywnych emisji i uciążliwości oraz brak ryzyka wystąpienia poważnej awarii.
Biorąc pod uwagę charakter i skalę planowanego przedsięwzięcia, przeznaczenie terenu przedsięwzięcia w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, usytuowanie względem istniejącej zabudowy mieszkaniowej, dotychczasowy i planowany sposób wykorzystywania terenu oraz przedstawione przez wnioskodawcę rozwiązania techniczne mające na celu ograniczenie oddziaływania tego przedsięwzięcia na środowisko, organ prowadzący postępowanie orzekł jak w sentencji.
Na niniejsze postanowienie służy zażalenie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Sieradzu za moim pośrednictwem w terminie 7 dni od daty jego otrzymania.
Wykaz nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży w trybie bezprzetargowym
"Na podstawie art. 35 ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity: Dz. U. 2014 r., poz. 518 z późn. zm.)
BURMISTRZ WIELUNIA
informuje, że podany został do publicznej wiadomości wykaz nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży w trybie bezprzetargowym, obejmujący niezabudowaną nieruchomość gruntową oznaczoną ewidencyjnie jako działka nr 30/2, położoną w Wieluniu przy ul. Fabrycznej".
Zawieszenie postępowania
Wieluń, 23 czerwca 2014r.
GKOŚ.6002.6.2012/14
POSTANOWIENIE
Na podstawie art. 97 § 4 pkt 4 Kodeksu postępowania administracyjnego ( Dz. U. z 2013 r., poz. 267) w związku z art. 69 ust. 4 Ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, (Dz. U. z 2013r., poz. 1235 ze zm.) z urzędu
postanawiam:
zawiesić postępowanie w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie elektrowni wiatrowej o mocy maksymalnej do 1,5 MW na działce 544/5 w Dąbrowie, prowadzone na wniosek Tomasza Kaźmierczaka "TOMPUD" ul. Rogatki 6a, 62-860 Opatówek
Uzasadnienie
Zgodnie z art. 77 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013r., poz. 1235 ze zm.), przed wydaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach organ właściwy do wydania decyzji uzgadnia warunki realizacji przedsięwzięcia z Regionalnym Dyrektorem Ochrony Środowiska oraz Organem Państwowej Inspekcji Sanitarnej. Wezwaniem z dnia 13 czerwca 2014r. WOOŚ-I.4242.68.2014.MŁ.2 Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska weryfikując zapisy raportu i badając materiał dowodowy przedstawiony w raporcie w sposób kompleksowy pod względem wymagań formalnych co do zawartości raportu, jak również badając dokument pod kątem jego wartości merytorycznej wniósł o złożenie wyjaśnień i uzupełnienie informacji zawartych w raporcie o oddziaływaniu na środowisko. Również Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny wezwał inwestora do uzupełnienia raportu. Ponieważ do czasu uzupełnienia braków w raporcie oraz rozstrzygnięcia zagadnienia wstępnego przez w/w organy rozpatrzenie sprawy i wydanie decyzji nie jest możliwe należało orzec jak w sentencji.
Na postanowienie stronom przysługuje zażalenie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Sieradzu, w terminie 7 dni od dnia otrzymania niniejszego postanowienia, za pośrednictwem Burmistrza Miasta Wielunia.
Zawiadomienie o wszczęciu postępowania i wystąpieniu do organów współdziałających
Wieluń, 9 czerwiec 2014 r.
GKOŚ.6220.8.2014Z A W I A D O M I E N I E
o wszczęciu postępowania i wystąpieniu do organów współdziałających
Zgodnie z art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r.- Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 poz. 267 ) oraz art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013 r., poz. 1235 z późn. zm.)
zawiadamiam
że na wniosek Firmy P.P.U.H. "POL-TRANS" Michał Strzelecki, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie stacji paliw wraz z infrastrukturą towarzyszącą. Realizacja przedsięwzięcia przewidziana została w miejscowości Gaszyn, gmina Wieluń, na działce nr ewid. 680/6
W związku z powyższym informuję o uprawnieniach wszystkich stron tego postępowania, wynikających z art. 10 k.p.a. do czynnego w nim udziału w każdym jego stadium.
W terminie 14 dni od daty otrzymania niniejszego pisma można zapoznać się ze złożonym wnioskiem w Wydziale Gospodarki Komunalnej, Nieruchomości i Planowania Przestrzennego Urzędu Miejskiego w Wieluniu w pokoju nr 41 (budynek w parku), oraz złożyć uwagi i zastrzeżenia.
Zgodnie z art. 64 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, § 3 ust. 1 pkt 35 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2010 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko, decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach w niniejszej sprawie wydaje się po dokonaniu uzgodnień z następującymi organami:
- Regionalnym Dyrektorem Ochrony Środowiska
- Państwowym Powiatowym Inspektorem Sanitarnym
Wobec powyższego rozstrzygnięcie sprawy nastąpi niezwłocznie po uzyskaniu wymaganych uzgodnień oraz opinii pomocniczych.
Obwieszczenie Starosty Wieluńskiego
Zawiadomienie Burmistrza Wielunia
Wieluń, dnia 22 maja 2014 r.
GNPP.6722.20.2014
ZAWIADOMIENIE
Burmistrza Wielunia
Burmistrz Wielunia zawiadamia o zamiarze przystąpienia do zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Wieluń, oraz sporządzenia zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.
W związku z powyższym zainteresowani mogą składać wnioski w sprawie zmiany studium i planów w siedzibie Urzędu Miejskiego w Wieluniu, plac Kazimierza Wielkiego 1, pokój nr 1, w terminie do dnia 29 maja 2014 r.
Wniosek powinien zawierać nazwisko, imię, nazwę i adres wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy.