Komunikaty


Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
210KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Pliki do pobrania

31‑05‑2016 08:41:48
Brak dokumentów
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Komunikat

29‑04‑2016 15:29:05

Burmistrz Wielunia uprzejmie informuje, że od dnia
28 kwietnia 2016 r. administratorem cmentarza komunalnego
w Wieluniu przy ulicy Roosevelta jest pan Sławomir Nowak – usługi transportowe Sławomir Nowak.

Telefony kontaktowe do administratora:

tel.: 600 803 408

tel.: 600 803 396

Biuro administratora cmentarza komunalnego w Wieluniu
mieści się przy ul. Roosevelta, budynek przy cmentarzu komunalnym – czynne od poniedziałku do piątku  od godziny 9.00 do godziny 10.00. oraz przy ul. A. Struga 1 – czynne od poniedziałku do piątku  od godziny 7.30 – 8.45 oraz od 10.15 – 15.30
Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Troska Gminy Wieluń o własną historię i tradycję, nie pozostaje bez wpływu na zainteresowanie rodzin oraz indywidualnych osób swoimi przodkami. Wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom Burmistrz Wielunia podaje niezbędne informacje, w celu wsparcia w poszukiwaniach...

11‑02‑2016 13:34:30

Troska Gminy Wieluń o własną historię i tradycję, nie pozostaje bez wpływu
na zainteresowanie rodzin oraz indywidualnych osób swoimi przodkami.  Wychodząc naprzeciw
ich oczekiwaniom Burmistrz Wielunia podaje niezbędne informacje, w celu wsparcia
w poszukiwaniach:

1) Urząd Stanu Cywilnego w Wieluniu przechowuje księgi stanu cywilnego zawierające
akty urodzenia przez 100 lat, a księgi stanu cywilnego zawierające akty małżeństwa
i akty zgonu przez 80 lat. Po tym czasie księgi stanu cywilnego przekazywane są
do właściwego archiwum państwowego, do Archiwum Państwowego w Łodzi, pl. Wolności 1, 91-415 Łódź, tel. (42) 632-62-01, fax. (42) 632 02 11, mail : kancelaria@lodz.ap.gov.pl, strona internetowa : www.lodz.ap.gov.pl
Z aktów stanu cywilnego wydaje się odpisy zupełne i odpisy skrócone. Odpis aktu stanu cywilnego wydaje się osobie, której akt dotyczy lub jej małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu, rodzeństwu, przedstawicielowi ustawowemu, opiekunowi, osobie, która wykaże w tym interes prawny, sądowi, prokuratorowi, organizacjom społecznym, jeżeli jest to zgodne z ich celem statutowym i przemawia za tym interes społeczny oraz organom administracji publicznej, jeżeli jest to konieczne do realizacji ich ustawowych zadań. 
Wniosek o wydanie odpisu aktu stanu cywilnego składa się do wybranego kierownika urzędu stanu cywilnego. W przypadku naszej Gminy składamy go do Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego
w Wieluniu, osobiście w siedzibie Urzędu Stanu Cywilnego w Wieluniu, ul. Piłsudskiego 14, albo drogą pocztową lub na adres mailowy: skupiena@um.wielun.pl.           

Podajemy dla Państwa również numery telefonów kontaktowych: (43) 886-02-21, (43) 886-02-11.           
Za wydanie odpisu aktu stanu cywilnego wnosi się opłatę skarbową:
22 zł za odpis skrócony, 33 zł za odpis zupełny, na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu,  pl. Kazimierza Wielkiego 1, 98-300 Wieluń, w ESBANK Bank Spółdzielczy z/s w Radomsku, numer konta: 90 8980 0009 2023 0026 4415 0001.  
Opłaty można dokonać w siedzibie ESBANK w Wieluniu przy ul. Wojska Polskiego 2, w punkcie kasowym ESBANK znajdującym się w Urzędzie Miejskim w Wieluniu przy pl. Kazimierza Wielkiego 2, w innym banku, na poczcie lub dokonując przelewu elektronicznie. Oryginał potwierdzenia wpłaty dołącza się do wniosku.

      2) Muzeum Ziemi Wieluńskiej w Wieluniu w swoich zasobach posiada ponad tysiąc dokumentów związanych z historią miasta i regionu, w tym odnoszących się bezpośrednio do wielunian. Są to m.in. dokumenty związane z historią szkolnictwa, rzemiosła, straży pożarnych i innych organizacji społecznych, a także legitymacje organizacyjne, zaświadczenia urzędowe, świadectwa szkolne. Pewna część archiwaliów dokumentuje udział mieszkańców ziemi wieluńskiej w II wojnie światowej. Zasoby nie stanowią jednak zespołów archiwalnych. Akta zwarte m.in.. szkół, zakładów pracy, organizacji, itp. obligatoryjnie przekazywane są do Archiwum Państwowego w Łodzi Oddział w Sieradzu. Przy Muzeum działa biblioteka naukowa (ponad 9 tys. voluminów), w zasobach której istotną część stanowią publikacje poświęcone ziemi wieluńskiej. Kontakt z Muzeum Ziemi Wieluńskiej: ul. G. Narutowicza 13, 98-300 Wieluń, tel. 43-8434334 lub 601929303, adres e-mailowy: mzw@poczta.onet.pl, strona: www.muzeum.wielun.pl.      

     3) W Muzeum Ziemi Wieluńskiej w Wieluniu istnieje możliwość korespondencji także w języku angielskim, a w Urzędzie Miejskim w Wieluniu także w języku niemieckim.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Zostań partnerem Karty Dużej Rodziny

19‑11‑2015 09:11:25
Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Gmina Wieluń informuje, że zadanie pn: Budowa kanalizacji sanitarnej Wieluń, ul. Potockiego, 3 Maja, Graniczna” zostało zrealizowane przy pomocy środków finansowych Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi.

13‑10‑2015 10:32:36

 

Gmina Wieluń informuje, że zadanie pn: Budowa kanalizacji sanitarnej Wieluń, ul. Potockiego, 3 Maja, Graniczna” zostało zrealizowane przy pomocy środków finansowych Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
w Łodzi.

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Gmina Wieluń informuje iż zadanie pn.: Budowa kanalizacji sanitarnej z przyłączami realizowanych w ramach zadania pn. „Uzbrojenie terenów budownictwa mieszkaniowego w rejonie ul. Bojarowskiej w m. Dąbrowa i m. Wielun, gm. Wieluń realizowane jest z udziałem środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi w formie pożyczki w wysokości 208.488,00 zł.

01‑10‑2015 21:05:11
Gmina Wieluń informuje iż zadanie pn.: Budowa kanalizacji sanitarnej z przyłączami realizowanych w ramach zadania pn. „Uzbrojenie terenów budownictwa mieszkaniowego w rejonie  ul. Bojarowskiej w m. Dąbrowa i m. Wielun, gm. Wieluń  realizowane jest z udziałem środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi w formie pożyczki w wysokości 208.488,00 zł.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Wynik otwartego konkursu ofert na realizację zadań publicznych w zakresie nauki, szkolnictwa wyższego, edukacji,oświaty i wychowania w 2015 roku

$dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")
Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Zgodnie z art. 40 ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych posiadacz dowodu osobistego ma obowiązek wymienić ten dokument w razie:

$dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")

Zgodnie z art. 40 ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych posiadacz dowodu osobistego ma obowiązek wymienić ten dokument w razie:

1) zmiany danych, które zamieszcza się w dowodzie osobistym:

- w terminie 14 dni od dnia doręczenia osobie obowiązanej do posiadania dowodu osobistego dokumentu stwierdzającego zmianę danych,

- w przypadku obywateli polskich przebywających za granicą termin ten wynosi 3 miesiące,

2) uszkodzenia dowodu osobistego lub zaistnienia innej okoliczności utrudniającej ustalenie tożsamości osoby - niezwłocznie,

3) upływu terminu ważności dowodu osobistego - nie później niż na 30 dni przed upływem terminu ważności dokumentu.

Zgodnie z art. 43 ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych dowód osobisty podlega unieważnieniu:

1) z dniem zawiadomienia o jego utracie, zniszczeniu lub z dniem przekazania przez osobę trzecią znalezionego dowodu osobistego,

2) z dniem utraty obywatelstwa polskiego przez jego posiadacza,

3) z dniem zgonu jego posiadacza,

4) z dniem odbioru dowodu osobistego wydanego w miejsce poprzedniego,

5) po upływie 3 miesięcy od zaistnienia okoliczności zmieniających dane zawarte w dowodzie osobistym. W przypadku obywateli polskich przebywających za granicą termin ten wynosi 4 miesiące,

6) z dniem upływu ważności dowodu osobistego.

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Liczba komunikatów archiwalnych: 1099 Numer strony: 1 .. 106  107  108  109  110  
Informacja wytworzona przez:
Katarzyna Trzcina , w dniu:  03‑03‑2004 11:44:04
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Monika Antosiak
email: mantosiak@finn.pl tel.:(42) 684-98-91 fax: (42) 684-98-92
, w dniu:  $dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")
Data ostatniej aktualizacji:
25‑04‑2024 15:17:06
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany article-history-date-create Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
article-history-load-more
article-show-archive