Informacja dla podatników składających Deklaracje DN-1 wraz z załącznikami ZN-1.
Referat Podatkowy informuje, że deklaracje DN-1 i załącznik ZN-1 oraz stawki podatku od nieruchomości na rok podatkowy 2014 pozostają bez zmian.
Druki można pobrać ze strony www.bip.um.wielun.pl/ - Urząd Miejski - wnioski i druki.
Obowiązująca Uchwała Nr XII/141/11 z dnia 29 listopada 2011 r. w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości dostępna jest również na stronie www.bip.um.wielun.pl/ - Uchwały Rady Miejskiej.Informacja w sprawie deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
UWAGA!
W związku z kończącym się terminem składania deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, który mija15 maja br. w dniach 13, 14 i 15 maja br. (poniedziałek, wtorek i środa) zostaje przedłużony czas przyjmowania deklaracji dogodziny 18:00. Miejsce przyjmowania deklaracji - pokoje nr 48, 49, 50 - parter, lewe skrzydło w budynku Urzędu Miejskiego w Wieluniu, pl. Kazimierza Wielkiego 2 (budynek w parku). Wszystkich, którzy jeszcze nie dopełnili obowiązku złożenia deklaracji uprzejmie zapraszamy. Pouczenie: W stosunku do właścicieli nieruchomości, którzy nie złożyli deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi wszczęte zostanie postępowanie administracyjne.
Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
Szanowni Państwo
w wyniku zmian organizacyjnych z dniem 31 maja 2012 roku ulega likwidacji stanowisko ds. obsługi kasy Urzędu Miejskiego w Wieluniu.
W związku z powyższym od dnia 31 maja 2012 roku wszelkie należności z tytułu podatków, opłat lokalnych oraz innych należności na rzecz Gminy Wieluń można dokonywać w Oddziale ESBANK Bank Spółdzielczy w Wieluniu ul. Wojska Polskiego na rachunek bankowy o numerze: Nr 90 8980 0009 2023 0026 4415 0001
Z dniem 11 czerwca 2012 roku w Urzędzie Miejskim w Wieluniu, pl. Kazimierza Wielkiego 2 zostanie uruchomiony punkt kasowy ESBANK Bank Spółdzielczy z siedzibą w Radomsku (pomieszczenie po byłej kasie urzędu)czynny od poniedziałku do piątku w godz. 7.45 - 15.30.
KOMUNIKAT dotyczący wymarznięć ozimin w 2012 r. na terenie gminy Wieluń
KOMUNIKAT
Urząd Miejski w Wieluniu - Wydział Finansowy Referat Podatkowy - uprzejmie informuje wszystkich podatników podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego, że wpłat podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego na 2012 rok zgodnie z ustawą z dnia 12 stycznia 1991 r.
o podatkach i opłatach lokalnych (t.j. z 2010 r. Dz.U.Nr 95 poz.613) należy dokonać w następujących terminach:
1) I rata - do 15 marca br.;
2) II rata - do 15 maja br.;
3) III rata - do 15 września br.;
4) IV rata - do 15 listopada br.
Jeżeli podatnik zechce dokonać wpłaty zobowiązania za cały 2012 rok, to należy to zrobić w terminie do 15 marca br.
W części dowodów wpłat, które państwo otrzymaliście wraz z decyzjami wymiarowymi wystąpił błąd drukarski systemu komputerowego, polegający na podaniu błędnej daty wpłaty zobowiązania za cały 2012 rok tj. 15 listopada 2012 r. zamiast 15 marca 2012 r.